پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۲May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 27 اردیبهشت 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 2 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 3 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 4 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 5 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 6 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 7 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 8 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 9 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 10 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 11 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 12 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 13 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 14 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 15 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 16 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 17 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 18 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 19 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 20 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 21 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 22 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 23 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 24 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 25 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 26 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 27 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 28 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 29 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 30 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۷    
تندیس طلایی اسکار اصغر فرهادی در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره کن توسط تهیه کننده فرانسوی به دست وی رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۷    
همزمان با آغاز هفتادمین دوره جشنواره فیلم کن تعدادی از ستاره های سینمای جهان به جنوب فرانسه سفر کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۶    
آثاری چون سفر به کوهستان ، یه حبه قند ، جنگجوی پیروز و ... آخر این هفته پخش می شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۱:۴۷    
یک طراح هلندی تصمیم دارد دوچرخه ای بسازد که هوای اطراف فرد را پاکسازی می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۱:۳۵    
درپی حمله جهانی بدافزارسایبری که به بیش از 100 کشور آسیب رسانده، وزارت ارتباطات مدعی شد که آنتی ویروس ایرانی موفق به جلوگیری از حملات این باجگیر شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۳:۵۱    
یکی از شاخص های مهم رفاه اجتماعی برخورداری از خدمات سلامت است و همه شهروندان ایرانی حق حیات، سلامت و کیفیت زندگی را دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۱    
بهزاد فراهانی با بیان اینکه هیچ چیزی از دیگر مسائل کشور جدا نیست و هنر نمی تواند مجزا از سرنوشت یک ملت حرکت کند گفت: همه چیز هنر پیچیده شده در مسائل سیاسی؛ اقتصادی و اجتماعی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۱:۴۷    
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و تنور انتخابات داغ تر از گذشته به محل چسباندن اتهامات و افتراها تبدیل شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۸:۳۴    
کمک بلاعوض 5 میلیون تومانی به آسیب دیدگان از محل حساب 100 امام (ره) پرداخت می شود تا تسهیلاتی که بعدها دولت می دهد جایگزین منابع بنیاد شود
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۶    
کارآگاهان در بررسی لوازم همراه مقتول دو عدد عابربانک به دست آوردند همچنین بررسی ها حاکی از آن بود که قتل در همان محدوده کشف جسد به وقوع پیوسته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۵۹    
فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: ازابتدای سال جاری تاکنون بیش از350 میلیاردریال انواع کالای قاچاق دراستان البرز کشف شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۲    
حقوق اردیبهشت ماه تمامی بازنشستگان کشوری به حساب شان واریز شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۲    
مدت هاست شایعات زیادی درباره تغییر و تحول در هیات مدیره استقلال به گوش می رسد و حتی گفته می شود سعید آذری به زودی مدیرعامل این تیم خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی برای پاسخ به سوال یکی از نمایندگان، در جلسه هفته آینده مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۰۱    
رییس جمهور با صدور بیانیه ای خطاب به ملت شریف ایران نکات و توصیه های مهمی را در خصوص انتخابات روز جمعه مطرح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۲:۰۲    
یک استارت آپ بند هوشمندی ساخته که انگشت انسان را به موبایل تبدیل می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۱:۴۵    
یک دوست دار فناوری قطب نمایی روی قفسه سینه خود نصب کرده تا همیشه جهت شمال را بداند!
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۱:۳۰    
در اقدامی تاریخی دانشمندان موفق شدند با استفاده از تخمدان های ساخته شده توسط فناوری چاپ سه بعدی، باروری در موش های نازا را عملی کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۵    
موج عظیمی از ساخت و سازها در راه است البته این بار نه بر روی زمین بلکه در فضا.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۱:۰۰    
با توجه به عرضه انواع مدل های محبوب لپ تاپ و کاهش فروش تبلت های یک تولید کننده مشهور ابزارهای الکترونیکی، این شرکت در تلاش است از طریق عرضه سه مدل جدید سهم خود را در بازار جهانی حفظ کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۰:۴۵    
گروه هکری Shadow Brokers که با افشای برخی ابزار هکری آژانس امنیت ملی آمریکا موجب طراحی و خرابکاری بدافزار وانا کرای شده، باز هم قصد افشاگری در این زمینه را دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۳۰    
خدا خودت راهم جزای خیر دهد که باپخش غذا میان فقرای خراسان آینده ای که خواهی ساخت را نشان دادی،جامعه ای گرسنه وصدقه بگیر.ما ملتی غیور وباعزت هستیم...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۳۰    
جبهه یکتا با صدور بیانیه ای حمایت خود از حجت الاسلام رئیسی را اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۰:۳۰    
محققان دستگاهی انعطاف پذیر و به نازکی کاغذ ساخته اند که نه تنها از حرکات انسان انرژی تولید می کند، بلکه می توان از آن به عنوان بلندگو و میکروفون نیز استفاده کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۰:۱۵    
مجمع جهانی اقتصاد در آخرین گزارش خود، رتبه کشورهای جهان را در شاخص نوآوری و پیشرفته بودن مورد بررسی قرار داد. رتبه ایران در این شاخص از میان 138 کشور جهان، 89 است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۶    
مجسمه اسکار که اصغر فرهادی برای فیلم فروشنده آن را برده بود، به دست این کارگردان ایرانی رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۰:۰۳    
محققان کشور موفق به تولید کنسرو پسته شدند که به کمک مواد نگهدارنده متشکل از گیاهان دارویی، مشکلات بسته بندی این محصول را به شکل موثری کاهش می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۴۹    
دانشمندان از شناسایی سیاره ای خبر می دهند که ساختاری عجیب دارد. این سیاره از حیث توده تشکیل دهنده دسته کمی از فوم ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۴۱    
مناظره نفتی بین اعضای نفتی ستاد روحانی و رییسی به علت عدم حضور نماینده ای از ستاد رییسی برگزار نشد، این درحالی است که تیم مناظره ستاد نفتی روحانی در محل برگزاری مناظره حضور یافتند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۳۸    
مدیر ارتباطات برج میلاد، اجرای میتینگ انتخاباتی ابراهیم رئیسی یا کنسرت تتلو (امیرحسین مقصودلو) در برج میلاد را تکذیب کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۳۸    
برخی از دولتمردان، وزرا و معاونان دولت های قبل با صدور اطلاعیه ای از حجت الاسلام رئیسی حمایت کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمهوری جدید کره جنوبی می گوید تهدید های موشکی و هسته ای همسایه شمالی را تحمل نمی کند و احتمال می دهد درگیری های مرزی بین 2 کشور با افزایش همراه باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۲۴    
جمعی از سفرا، دیپلماتها و پیشکسوتان بازنشسته وزارت امور خارجه کشورمان در بیانیه ای حمایت خود را از دکتر حسن روحانی اعلام کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۲۴    
رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام روحانی در کشور گفت: دولت قانون مداری هستیم و برای این مهم هزینه کرده ایم، رای و نتیجه انتخابات را مورد تکریم قرار خواهیم داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۲۱    
جمیعت رهپویان در بیانیه ای اعلام کرد: از فهرست خدمت که با دستخط مهندس چمران منتشر شده و دارای برنامه ای دقیق برای ارتقای رفاه، آرامش و نشاط شما شهروندان گرامی است حمایت می کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۲۱    
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر تلفنی با ملک حمد بن عیسی پادشاه بحرین گفتگو کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۱۵    
به پایان فصل رقابت انتخابات ریاست جمهوری رسیده ایم، اما گویا برخی افراد نمی خواهند از فضای انتخاباتی و به خصوص جو تخریب و هیجان خارج شده و همچنان ادعاها و تخریب های غیراخلاقی، غیرعلمی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۱۵    
قائم مقام وزیر کشور گفت: با کسب نظر شورای نگهبان و مرتفع شدن مشکل حقوقی، نتایج شمارش آراء در این انتخابات به صورت تدریجی اعلام خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۱۵    
وزارت اتحاد کره جنوبی از لزوم بازگشایی خطوط ارتباطی با همسایه شمالی به منظور رایزنی برای حل مناقشات شبه جزیره کره خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۱۲    
زیباکلام عنوان کرد: کسانی که از ستاد آقای روحانی در مراسم حضور داشتند مانع از این شدند که افراد به من حمله کنند و درگیری به وجود آید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۹    
ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) با همکاری گمرکات کشور و دستگاه قضایی موفق به کشف یک محموله بزرگ متشکل از 30 هزار اسپیلت (کولرگازی) قاچاق در حاشیه تهران شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۶    
رئیسی درباره نوع نگاه و برخورد با آمریکا اظهار کرد: آمریکایی ها و غربی ها با کشور توانمند، نمی توانند برخورد کنند این اشتباه است که ما توانمندی خود را کم کنیم تا آنها با ما مقابله نکنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۶    
معاون امور مجلس رئیس جمهور در واکنش به اظهارات یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در مورد دولت یازدهم و ادعای معطل گذاشتن قانون ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۲    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: طبق قول آقای روحانی امروز مرکز زیست بومی تالاب گاوخونی افتتاح شد و اقدامات برای احیای زاینده رود و تالاب گاوخونی شروع شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۱۱    
همزمان با نیمه شعبان، با توسعه زنجیره قنادی های نمونه در شهر تهران، امکان خرید اینترنتی کیک با امکانات منحصر بفرد که پیش از این برای برخی از مناطق شهر تهران ممکن بود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۲    
پلیس ترکیه، روز گذشته، به درخواست عربستان دو خواهر سعودی را که ادعا شده است، از کشورشان فرار کرده اند، بازداشت کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۱    
احمدی نژاد اصلا به مردم هیچ سفارشی ندارد و در ارتباط با اینکه مردم به چه کسی رای دهند نظری ندارد چرا که از کسی حمایت نمی کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۳۲    
با آغاز اعلام کابینه دولت جدید در فرانسه، ژان ایو لودریان وزیر دفاع دولت فرانسوا اولاند اکنون به عنوان وزیر خارجه دولت جدید این کشور معرفی شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۲۰    
صندوق کودکان سازمان ملل متحد یونیسف در یمن اعلام کرد: تعداد قربانیان وبا در این کشور به 209 نفر رسیده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۲    
المانیتور به نقل از مقام آمریکایی آگاه اعلام کرد که دولت ترامپ تعلیق تحریم های ایران را امروز تمدید می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۰    
حسن روحانی در مشهد از نیروهای نظامی تقاضا کرد تا به وصیت نامه امام عمل کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۷    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی ویدیویی خواستار مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۴    
هیچ دستوری از ناحیه مراجع قضایی و کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در خصوص فیلتر و مسدود شدن پایگاه ها و صفحات اینستاگرامی رسانه های منتقد دولت صادر نشده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۴    
خانه کارگر طی بیانیه ای کارگران را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد و از آنها خواست به حسن روحانی و کاندیداهای جامعه کارگری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا رای دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۴    
عده ای برای کسب نامشروع قدرت، دروغ های زیادی را درباره امضای سند 2030 و قصد دولت برای ارائه آموزش های غیراخلاقی و منافی عفت مطرح کردند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۴۶    
در شرایطی که اکثر پرسپولیسی ها نگران حکم نهایی پرونده مانوئل ژوزه در دادگاه عالی ورزش هستند، علی دایی با شکایتی سه و نیم میلیارد تومانی چالش تازه ای را برای پرسپولیس ایجاد خواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۴۶    
ساعاتی پیش لیستی از ورزشکاران معرفی و اعلام شد که آن ها از ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت خواهند کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۴۶    
ما اعلام کرده بودیم که هر آنچه که در سند 2030 با فرهنگ و قانون اساسی کشورمان مغایر باشد را انجام نخواهیم داد و رسما هم این موضع گیری را بیان کردیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۰۹    
در جریان اعتراض های خیابانی مخالفان دولت مادرو طی 46 روز گذشته 42 نفر کشته شدند که بر اثر برخی آمارها این تعداد تا 50 نفر هم می رسد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۰    
حضور اصلاح طلبان در شورای شهر 50 درصد و سقفش 100 درصد است . ترکیب این دو نشان می دهد که پیروزی اصلاح طلبان پیروزی نزدیک به ثوابی است . منطق 50 تا 100 درصد نشان می دهد که شهردار منتخب اصلاح طلبان است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۰    
رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با صدور بخشنامه ای خطاب به مدیران زندان های سراسر کشور، هرگونه اقدام و تبلیغ بر له یا علیه کاندیداها را در زندان ها منع کرد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۳    
نمایندگان رسانه های 42 کشور جهان از نزدیک انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را پوشش می دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۰    
چلسی منینگ، سرباز سابق ارتش آمریکا و عامل افشای اسناد سری این کشور به وب سایت ویکی لیکس که پیش از این به 35 سال زندان محکوم شده بود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۲    
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به اقدامات مثبت دولت اول روحانی در کمتر از چهار سال گذشته گفت: رای بالا به روحانی یگانه راه رهایی کشور از مشکلات و تداوم در مسیر رو به جلو است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۸    
همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تعداد برنامه های ضبط شده در شبکه های رادیویی ایران، معارف، ورزش و جوان توسط هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری برابر با 15 ساعت اعلام شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۲    
مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه در پیامی روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۲    
در آخرین روز از سفرهای انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دوزادهم سیدابراهیم رئیسی و حسن روحانی به مشهد مقدس سفر کردند، تا در جمع حامیان خود سخنرانی کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۹    
امیر تتلو که طی روزهای گذشته حمایت خود را از محمدباقر قالیباف اعلام کرده بود، پس از انصراف این کاندیدا به حمایت از سید ابراهیم رئیسی پرداخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۹    
یکی از ورزشکاران کانوپولوی ایران که اخیرا به آلمان سفر کرده بود در این کشور ماندگار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۹    
اکنون بر یکایک ما معلمان واجب است که نسبت به آگاه سازی و تبیین شرایط ویژه کنونی کشور و ترغیب نمودن جهت شرکت در انتخابات و رای به جناب آقای دکتر حسن روحانی همت کنیم تا بتوانیم با استمرار دولت تدبیر و ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۳۸    
با نگاهی به شخصیت های تاثیرگذار این دوره، ضعف چالشی با جناح مقابل را می توان دریافت؛ در یک سو محمد باقر قالیباف حضور داشت که در حال تبدیل شدن به محسن رضایی دیگری است و گویی در این دوره کاهش محبوبیت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۸    
وزارت جهاد کشاورزی سخنان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در اصفهان درباره افزایش 10 برابری قیمت محصولات کشاورزی را رد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۲    
محسن سرخو، محسن هاشمی و احمد مسجدجامعی سه تن از نامزدهای اصلاح طلب انتخابات شورای شهر پنجم در جمع بازاریان تهران حاضر و بر لزوم حل مشکلات و بازساری بازار تهران و توسعه گردشگری تهران تاکید کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۲    
هیئت عربستان در سازمان ملل در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل مدعی شد که ایران ثبات منطقه و جهان را تهدید می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۲    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به دیدار یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با خواننده زیرزمینی واکنش نشان داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۲    
دارنده مدال طلای کشتی آزاد المپیک از آحاد مردم برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۹    
عباس عبدی تحلیلگر مسائل سیاسی به دیدار امیر تتلو و ابراهیم رئیسی واکنش نشان داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۹    
یک کاندیدای ریاست جمهوری گفت:برای حفظ ایران ، کرامت و آینده و امنیت کشور به آقای دکتر حسن روحانی رای دهید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۳    
آقای قالیباف واقعیت این است که شما بعد از مناظره سوم، متوجه میزان آراء خود شدید، خیلی هوشمندانه روغن ریخته را نذر امامزاده کردید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۴    
رییس کل گمرک گفت: در سال92 معادل 15کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشتیم که این رقم در حال حاضر به 300 تن رسیده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۳    
خشایار دیهیمی با تأکید بر ضرورت حضور در پای صندوق های رأی گفت: شانه خالی کردن و متوسل شدن به استدلال های کم قوت به دور از هر نوع شرافت مدنی و شهروندی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۳    
بهرام رادان ستاره سینمای کشورمان از حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۷    
با انتقاد مصطفی میرسلیم به نحوه کاندیداتوری هاشمی طبا، او اعلام کرد که هدف از نامزدیش تلف کردن وقت مردم نبوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۵    
جمهوری اسلامی ایران با ساخت مرکز پژوهش و تولید و توسعه رادیوداروهای سیکلوترون البرز در جمع صادرکنندگان رادیوداروهای مختلف به بازار جهانی قرار گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۵    
رئیس جمهوری روسیه در پیامی تلگرامی برای شرکت کنندگان گروه چشم انداز جهانی استراتژیک اسلامی – روسی نوشت، مسکو به دنبال همکاری با شرکایش برای مقابله با تروریسم است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۵۹    
تنها دو روز به زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 96 باقی مانده است و هریک از نامزدهای ریاست جمهوری در این روزهای پایانی با تبلیغات گسترده تمام توان خود را برای پیروزی در انتخابات به کار گرفته اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۵۱    
ریزش آوار کارگاه مترو در تقاطع خیابان مولوی و ولیعصر یک مصدوم برجای گذاشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۲    
باران کوثری انصراف اسحاق جهانگیری را نشانه ای از تدبیر دولت یازدهم دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۲    
رامبد جوان با انتشار فیلمی خطاب به افرادی که قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را ندارند، گفت: خواهش می کنم جمعه رأی بدهید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۲    
نام جاده چالوس تداعی کننده خاطرات شیرینی برای همه ایرانیان است؛ جاده ای که شهرت جهانی دارد و جزو چهار جاده زیبای دنیا به شمار می رود اما این روزها نبض حیات جاده چالوس کند می زند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۲    
جهانگیری با تاکید بر اینکه اصلاح طلبی برای من افتخار است، گفت: اصلاح طلبی جرم نیست و من صدای اصلاح طلبانم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۲    
نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در دانشگاه تهران برگزار می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۲    
حکایت این نمایش اصولگرایان مثل این می ماند که پدری فوت کرده و دارایی اش میان فرزندانش تقسیم شده است،حالا یکی از فرزندان به میدان آمده و بقیه فرزندان سهم الارث خود را به او بخشیده اند و ادعا کنند او ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۲    
نامزدهای ریاست جمهوری طی هفته های اخیر از هیچ تلاشی برای تبلیغ و معرفی برنامه های خود فروگذاری نکردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۴    
ابراهیم اصغرزاده از سیاسیون استخوان دار و قدیمی در عرصه سیاست ایران محسوب می شود. وی در تمام سال های پس از آن حادثه تسخیر سفارت آمریکا ، یکی از حاضران در بازی سیاست ایران بوده است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۴    
فرصت تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در صداوسیما و دیگر رسانه ها از جمله مطبوعات امروز به پایان می رسد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۱    
رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: همان طور که در دنیا رسم است که برای تمام هواپیماهای نو یا ورود هواپیماهای جدید مراسم برگزار می کنند، هیچ کس برای ورود هواپیماهای دست دوم عکس یادگاری نمی گیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۱    
روز جمعه هر فردی رأی بیاورد، برنده اصلی انتخابات، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی هستند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۰    
انصراف محمدباقر قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم امروز صبح رسما به وزارت کشور اعلام شد.
  • ۱