پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۱May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 3 اردیبهشت 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 2 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 3 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 4 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 5 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 6 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 7 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 8 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 9 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 10 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 11 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 12 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 13 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 14 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 15 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 16 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 17 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 18 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 19 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 20 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 21 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 22 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 23 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 24 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 25 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 26 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 27 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 28 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 29 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 30 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۸    
کره شمالی بارها اعلام کرده است که برنامه موشکی و هسته ای این کشور، به منظور مقابله با تهدیدات آمریکا و متحدانش علیه پیونگ یانگ به انجام رسیده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۶    
پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اعلام آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های مواصلاتی از انسداد 9 محور اصلی و فرعی کشور به علت نبود ایمنی کافی، رانش زمین و طغیان رودخانه خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۰    
در فهرست ده فیلم پرفروش سال 2017 از ابتدا تا امروز علاوه بر خلاصه داستان فیلم ها، نظر دو منتقد هم برای هر کدام آمده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۹    
سعید کمالی دهقان در این یادداشت که در صفحه توئیترش، منتشر کرد، بیان داشته است:رسانه های مخالف دولت با برداشت اشتباه از مطلب اخیر بنده در مورد بانک ها و ترجمه غلط ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۰    
بر اساس فرامین صادر شده از سوی پادشاه عربستان، عبد العزیر بن سعد بن عبد العزیز امیر منطقه حائل و حسام بن سعود نیز به عنوان امیر منطقه الباحه تعیین شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۰    
این صفحه تا روز انتخابات به صورت منظم روزآمد خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۳    
علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد نیز بر همین مبنا حکم سرپرستی علی محمد نوریان را صادر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۴    
تمام ودیعه گذاران تا تاریخ 31 شهریور 1385 می توانند از صبح امروز با مراجعه به شعب بانک ملی در سراسر کشور نسبت به ثبت نام اولیه برای تشرف به حج تمتع در سال جاری اقدام کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۸    
زندگی خیلی معمولی داریم. ایشان با همان ماشین های سمند اداری جابجا می شوند. حتی اقوام که ماشین شاسی بلند دارند می گویند به ایشان بگویید ماشین شان را جلوی خانه ما نزنند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۴:۰۱    
اپل قصد دارد در سیستم پوشش اینترنت ماهواره ای شرکت بوئینگ سرمایه گذاری کند و بدین منظور مذاکراتی را با این شرکت به عمل آورده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۲:۰۴    
گوگل در ابتدای هفته جاری از نسخه جدید خدمات Google earth رو نمایی کرد. تصاویر سه بعدی و محتوای ویدیویی دقیق از جمله جدیدترین قابلیت های این برنامه هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۱:۲۳    
یک استارت آپ ایتالیایی ابرخودرویی مجهز به آکواریوم و برف پاک کن دارای دوربین عکاسی ساخته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۱:۰۱    
محققان مدلی مبتنی بر ژلاتین ساخته اند که ویژگی های آن مانند پوست انسان است و می تواند آب را جذب کند. به این ترتیب می توان بانداژ های زخمی ساخت که رطوبت پوست را جذب می کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۰:۴۶    
با راه اندازی دفتر نمایندگی شورای عالی علوم، تحقیقات (عتف) در صندوق نوآوری و شکوفایی مسائل، مشکلات و شکایات شرکت های دانش بنیان مورد بررسی قرار می گیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۰:۳۷    
ربات انسان نمای 50 سانتیمتری با عنوان سورنا مینی در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران رونمایی می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۰:۱۷    
برمبنای پایش شاخص های توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور که به تازگی منتشر شده است تا پایان سال 95 ، شمار کاربران ایرانی که از اینترنت استفاده می کنند به 53.23 درصد رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۰:۰۰    
نمایش درمانی از شیوه های درمانی غیردارویی است که در جهان برای رفع مشکلات روحی و روانی افراد مورد استفاده قرار می گیرد و در ایران هم گام هایی برای اجرای آن برداشته شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۲    
رئیس پلیس آگاهی استان لرستان از کشف کلاهبرداری سه میلیارد و یکصد میلیون ریالی و دستگیری صراف قلابی در خرم آباد خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۳۳    
زمان دقیق پخش مناظره های زنده کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۹    
سخنگوی شورای نگهبان با انتقاد از دامن زدن به شایعاتی مبنی بر اینکه اعضای شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها به چه کسی رای مثبت داده یا نداده اند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۰    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در اساسنامه جبهه آمده است که تشکیل یک کمیته مشورتی برای ارائه نظرات و پیشنهادات به شورای مرکزی باید صورت بگیرد و بنابراین هیأت مشورتی با حضور 25 ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۹    
رییس جمهور با بیان اینکه بعضی ها شرایط 4 سال قبل را فراموش کردند، گفت: برخی فکر می کنند این دولت از قدرت نظامی خود غافل شده است ولی به وزیر دفاع گفته ام این مساله را با وضوح به مردم تشریح کند که در ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۵    
جلسه هیئت دولت بعدازظهر امروز به ریاست دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۵    
محمودی گفت: این که عده ای به دلیل گرایشات سیاسی رد صلاحیت شده اند امری باطل است و اصلا نمی توان تا اعلام نهایی فهرست کاندیده ها در تاریخ 18 اردیبهشت قضاوت کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۳۲    
یک استاد منابع آب، با اعلام اینکه استرالیا از 40 سال پیش سدسازی را متوقف کرده است، گفت: ما همزمان با ایران دچار مشکل کمبود آب شدیم اما در 30 سال اخیر اقدامات زیادی انجام دادیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۹    
متاسفانه کشور در بحران اقتصادی به سر می برد که این چالش بزرگ اقتصادی، همه مردم ایران را ناراحت کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۹    
وزارت کشور فرانسه روز یکشنبه از بازداشت 2تروریست در هنگام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۶    
وزیران امور خارجه ایران و چین در حاشیه مجمع تمدن های کهن در آتن دیدار کردند. طرفین در این دیدار در خصوص برگزاری اجلاس تمدنهای کهن، روابط دو جانبه، مسائل منطقه ای و بین المللی تبادل نظر کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۶    
پخش زنده مراسم قرعه کشی جدول پخش برنامه های تبلیغات ریاست جمهوری از شبکه خبر و شبکه یک سیما آغاز شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۳    
استاد مدیریت آلودگی محیط های آبی دانشگاه ملبورن گفت: دریاچه ارومیه مثالی از وضعیت محیط زیست ایران است که اکنون نه فقط برای ایران که برای دنیا مهم است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۳    
رئیس کمیته فنی و تخصصی حادثه پلاسکو گفت: باید به سمتی برویم که ساختمان ها خود ایمن شوند تا حوادثی مانند پلاسکو دیگر رخ ندهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۵    
انتخابات ریاست جمهوری فرانسه صبح امروز آغاز شد و آمار اولیه نشان از پیشتازی امانوئل ماکرون و مارین لوپن در این انتخابات دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۲    
جزئیات مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 96 شامل مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی اعلام شد و دانشگاه ها مجاز به برگزاری آزمون تخصصی نیز هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۲    
طبق تماس هایی که با مسئولین سازمان پزشکی قانونی داشته ایم، توضیحات لازم و قابل اطلاع رسانی در زمینه علت فوت مرحوم عارف لرستانی از طرف آن سازمان، روز دوشنبه (4 اردیبهشت) اعلام خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۲    
مطالبه توزیع برابر خدمات درمانی، همچنین بهبود وضعیت دفع پسماندهای عمومی و بیمارستانی از جمله اهدافی است که با پیگیری هماهنگ اعضاء شورا، شهردار تهران و وزارت بهداشت محقق می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۴    
انتظامی با اشاره به تلاش های خود برای راه اندازی خانه سالمندان هنرمندان، از جمع آوری مبالغی با کمک خانه هنرمندان جهت تقسیم کردن بین هنرمندان نیازمند سخن گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۴    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه مدعی شد مخالفانش بخاطر ایستادگی وی در مقابل ظلم، او را دیکتاتور می خوانند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۱    
یک شهروند آمریکایی هنگام عبور از بخش کنترل فرودگاه بین المللی کره شمالی، توسط نیرو های امنیتی بازداشت شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۱    
خبرگزاری روسی اعلام کرد: ایران در حال مذاکره برای خرید هواپیمای اوریون- 20 از روسیه است این هواپیما امکان حمل یک تن بار و 12 مسافر داشته و به شرایط گرم و مرطوب سازگاری خوبی دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۱    
رئیس جمهور سابق افغانستان در واکنش به حمله اخیر به پایگاه ارتش در شمال افغانستان خطاب به طالبان گفت که دست از جنگ بردارید و با خشونت در افغانستان اهداف بیگانگان را دنبال نکنید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۶    
در تطلاطم فضای سیاسی کشور، ناگهان خبر برکناری حمیدمیرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و انتصاب علی نوریان به سمت سرپرست این دانشگاه در رسانه ها منتشر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۸    
به دلایل مشخص می توان گفت تا به امروز یک کاندیدای ریاست جمهوری و آن هم رییس جمهور مستقر، تیم انتخاباتی رسمی اش این اندازه منفعل و ناتوان در جذب سلیقه های متنوع، نبوده است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۸    
در شرایط بعد از توافق هسته ای، کسب و کار آسان تر و صادرات راحت تر و واردات مواد اولیه نیز تسهیل شده است و کشتی های بزرگ می توانند در بنادر کشورمان ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۷    
ثقفی اضافه کرد: ما اجراهای ارکستر سمفونیک به رهبری علی رهبری و آقایان معتمدی و عقیلی را پوشش داده بودیم که موفق بودند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۱    
علاوه بر طلا خیلی چیزها در دنیا هست که ارزش و قیمت بسیار بالایی دارند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۱    
فیلم آبجی در این بخش با 15 فیلم از کشورهای چین، کانادا، فرانسه، استرالیا، فنلاند، گرجستان و برخی دیگر از کشورهای جهان رقابتی تنگاتنگ داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۰    
برای این طرحها مبلغ 3 هزار و 394 میلیارد ریال اعتبار دولتی، 10036 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و 18 ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۱    
ممکن است کسی بنده را قبول نداشته باشد، عیبی ندارد امّا انتخابات مال رهبری نیست، مال ایران اسلامی است، مال نظام جمهوری اسلامی است. همه باید بیایند در انتخابات شرکت کنند.. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۳    
صندوق بین المللی پول به دولت چین تاکید کرده است که تمام تلاششان را در راستای کنترل و مقابله با بدهی شرکت ها چینی در سطوح بالای کشور به کار بگیرند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۷    
مصطفی آجورلو، مدیرعامل تراکتورسازی درباره بدهی های این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۷    
تحقیر آمریکا در این واقعه یکی از ده ها سند گویای این حقیقت است که انقلاب اسلامی آمده که بماند و اطمینان دارد در مصاف با شیطان بزرگ پیروز نهایی خواهد بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۴    
این اتفاق در شرایطی رقم خواهد خورد که نمی توان فراموش کرد چهار سال پیش و در زمانی که دولت یازدهم کار خود را آغاز کرد فقط 5 دستگاه ایکس ری در گمرک های مرزی وجود داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۸    
امروز پای درددل هر کدام از اهالی رسانه که بنشینیم مشکلات زیادی را بیان می کنند اما اصلی ترین مشکلی که وجود دارد بحث اخلاق حرفه ای است زیرا این مساله با حیثیت رسانه ها و تبیین منزلت آنها در ارتباط است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۰    
پرسپولیس فردا باید در یک دیدار حساس به مصاف الهلال عربستان برود، دیداری که می تواند سرنوشت یکی از تیم های صعود کننده به مرحله بعد را مشخص کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۷    
در این دیدار دو طرف درباره مسائل دو جانبه، منطقه ای و بین المللی گفت وگو کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۱    
همچنین بعد از ظهر امروز با ورود یک سامانه بارشی در مناطقی ازغرب و شمال غرب کشور شاهد افزایش ابر، رگبارهای پراکنده باران گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۸    
شماری از همکاران وی در دفتر سیاست خارجی کاخ سفید از این دستور ترامپ انتقاد کردند و آن را مغایر با قوانین حمایت از حقوق کارمندان دولت دانستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۲    
گروه های تروریستی از منطقه الزلاقیات به عنوان مکانی برای طراحی و آغاز حملات خود به ارتش استفاده می کردند و توپخانه ها و خمپاره اندازهای خود را در این مکان مستقر کرده و مواضع ارتش را هدف قرار می دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۶    
حالا عده ای اصولگرایی را به خود بسته اند در حالی که ما سرمنشأ اصولگرایی هستیم
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۳    
باشگاه بارسلونا تأیید کرد مهاجم برزیلی اش را نمی تواند در بازی امشب برابر رئال مادرید استفاده کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۱    
انتقاد صریح مقام معظم رهبری از این ادغام سبب شد، ضدای اعتراض برخی کارشناسان بیش از پیش بلند شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۴۵    
امروز اصرار رهبر عزیز انقلاب اسلامی ایران بر شرکت حداکثری عموم ایرانیان در انتخابات 96، برای مصونیت بیشتر این کاروان درخشنده ی تمدن ساز از گزند دسیسه ها، توطئه ها وحوادث روزگار است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۶    
شهاب جهانیان، عضو هیئت مدیره استقلال امروز پس از موافقت مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان کناره گیری کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۴    
طی روزهای گذشته برخی از رسانه های منتقد دولت، تعطیلی سلسله وار کارخانه های بزرگ کشور را در بوق و کرنا کرده و آن را به کارنامه دولت یازدهم ضمیمه کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۶    
کارشناسان امور ایران سکوت آمریکا در قبال انتخابات ایران را احتمالا بازتابی از تردید گسترده (آمریکایی ها) درباره اهمیت این انتخابات می دانند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۳    
گیلان یکی از محورهای مهم توسعه آینده کشور در بعد کشاورزی، گردشگری و صنعت است.نمایندگان خوش فکر و فعالی دارد و در آینده گام های خوبی برای توسعه این استان برداشته می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۰    
سلام بر مردمی که یارانه در دست دارند اما شکم شان خالی است. سلام بر مردم خسته از دولت بسته و سلام بر فقرای ایران که برجام برای شان نان نشد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۰    
بهمن کیارستمی در جدیدترین واکنش به اظهارات اخیر درباره ی پرونده پزشکی پدرش (عباس کیارستمی) متنی را منتشر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۴    
مشاهده یک دستگاه خودرو مسروقه که با موتور روشن در اطراف یکی از حوزه های اخذ رای شهر بسانکون فرانسه رها شده بود، موجب تعطیلی این حوزه شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۱    
پیش از این شایعاتی مبنی بر رای مثبت و دفاع آیت الله شاهرودی از احراز صلاحیت احمدی نژاد در شورای نگهبان منتشر شده بود، که یک منبع نزدیک به شورای نگهبان نیز اعلام کرد چنین خبری نیز از اساس باطل است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۸    
جریمه به میزان سه تا پنج برابر خسارت وارده و در صورت تکرار علاوه بر جبران خسارت به پرداخت جریمه به میزان 6 تا 8 برابر خسارت وارده می باشد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۵    
منابع مصری از رزمایش دریایی مصر و آمریکا با عنوان سلام عقاب 2017 در آبهای دریای سرخ خبر دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۲    
بازداشت یکی دیگر از شهروندان آمریکایی که امروز یکشنبه در فرودگاه بین المللی پیونگ یانگ صورت گرفت، شمار شهروندان آمریکایی بازداشت شده در کره شمالی را به 3 نفر می رساند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۲    
ناجا مسئولیت اصلی خود را در برقراری امنیت می داند؛ که امنیت پایه فعالیت های جامعه است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۹    
وقتی شورای محترم نگهبان صلاحیت این 6 شخصیت را تایید کرده، به این معنیست که از نظر این نهاد، هر یک از این افراد می توانند از ابتدای خرداد، رئیس جمهوری آینده ایران باشند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۳    
ابراهیم رئیسی این روزها به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری فعالیت می کند و به همین دلیل مورد توجه قرار گرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۲    
بر اساس سند نهایی، جمهوری اسلامی ایران به عنوان کارفرما و صاحب پروژه و چین به عنوان هماهنگ کننده ایران و 1+5 تلقی می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۴    
سرمدی از فعالان بخش خصوصی درخواست کرد وزارت امور خارجه را در جریان فعالیت های خود در کشورهای دیگر قرار دهد تا این وزارتخانه از ابتدا در جریان یک پروژه باشد و در صورتی که مشکلی رخ داد بتواند از آنها ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۲    
نیروهای عراقی پیشتر شهر حمام العلیل و بیشتر مناطق جنوب موصل را از چنگ داعش آزاد کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۱    
استیون اسپیلبرگ تاریخ اکران فیلم جدید استیون اسپیلبرگ با بازی مریل استریپ و تام هنکس اعلام شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۱    
پرویز پرستویی در پست تازه اینستاگرام خود درباره انتخابات و حق تصمیم گیری هر فرد برای شرکت و عدم شرکت در آن نوشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۳    
در دنیای امروز موضوع مدیریت شهری و اداره زندگی مردم، بویژه در یک شهر بزرگ، جزو مدیریت های سخت و پیچیده است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۰    
رد صلاحیت ها سیاسی نبوده و دلایل دیگری داشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۰    
چهارمین همایش تجاری و بانکی ایران - اروپا در روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه سال جاری توسط پژوهشکده پولی و بانکی در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۲    
وقتی در جناح سیاسی رقیب، چندین نامزد وارد عرصه انتخابات شده اند، حضور آقای جهانگیری می تواند کمک کننده باشد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۲    
مشاور رییس سازمان خصوصی سازی گفت: فاز اول و دوم طرح سهام عدالت در حیطه و اختیار سازمان خصوصی سازی است اما فاز سوم ان از حیطه این سازمان خارج است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۸    
مراسم قرعه کشی برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در صدا وسیما امروز (یکشنبه) برگزار و بطور زنده از چند شبکه رادیو و تلویزیون پخش می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۵    
کره شمالی بر آمادگی خود برای نشان دادن قدرت نظامی و حمله به ناو هواپیمابر آمریکایی تاکید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۵    
احمدی نژاد و حمید بقایی اطلاعیه ای مشترک منتشر کردند که متن کامل آن بدین شرح است:
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۶    
رئیس کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مستقر در سازمان صداوسیما از برگزاری اولین مناظره کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمعه هفته جاری خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۶    
سایت افشاگر ویکی لیکس از اقدام سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) برای جاسوسی و همچنین هک برنامه های رایانه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۷    
نماینده پیشین مجلس در گفت وگو با قانون از دلایل و دست های پشت پرده فساد سیستماتیک در ایران سخن گفت که مشروح آن را می خوانید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۴    
سید احمدی علم الهدی، امام جمعه مشهد و از نزدیکان ابراهیم رئیسی در اظهارتی بیان کرده است: از روزی که امام جمعه و سپس نماینده ولی فقیه شدم جریان خاصی را به شخصه حمایت نکردم...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۴    
نامزدهای جبهه مردمی انقلاب امروز بعدازظهر و فردا صبح در جلسه مجمع عمومی فراکسیون نمایندگان ولایی حضور خواهند یافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۱    
دو تیم ایران و لبنان در حالی امروز و در روز پایانی مسابقات بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می روند که سهمیه آنها برای مسابقات قهرمانی آسیا قطعی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۸    
شاید داده های تاریخی، تجزیه و تحلیلی متعارف از خصلت های چند وجهی ایرانی داده است اما همه تاریخ با آنچه که در سال های اخیر به دلیل وجود فناوری و حضور ابزار عصر ارتباطات و انتقال سریع و آسان اطلاعات...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۵    
شمخانی گفت: برخی کشورهای منطقه به دنبال ناامن سازی و تضعیف ساختار امنیتی و انتظامی افغانستان به منظور ایجاد زمینه برای انتقال تروریست های شکست خورده در عراق و سوریه به این کشور هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۵    
رییس جمهور با تاکید بر اینکه "ساختمان ها باید محل آرامش مردم باشد نه ابزار سود آوری"، اظهارداشت: پیدا کردن منابع مشروع و سالم درآمدی برای شهرها ضروری است و دولت آماده همکاری و تهیه لوایح لازم است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۸    
رئیس دستگاه قضا گفت: اگر مبارزات نیروی انتظامی در بحث مواد مخدر نبود، مواد مخدر همه کشور را گرفته بود؛ البته این بدان معنا نیست که از وضعیت موجود راضی هستیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۰    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امروز امنیت حاکم بر کشور مثال زدنی است، گفت: آرای مردم تعیین کننده امور است.
  • ۱