یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۴Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 21 اردیبهشت 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 2 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 3 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 4 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 5 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 6 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 7 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 8 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 9 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 10 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 11 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 12 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 13 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 14 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 15 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 16 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 17 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 18 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 19 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 20 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 21 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 22 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 23 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 24 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 25 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 26 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 27 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 28 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 29 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 30 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۶    
سفر حجت الاسلام رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به استان روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۱:۱۸    
شرکتی سوئیسی دستگاهی برای تحریک الکتریکی عضله بازوی افرادی ساخته که در اثر سکته دچار بی حرکتی عضو شده اند. بیماران با این دستگاه خود کنترل درمان را برعهده می گیرند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۱:۰۳    
شرکتی در سیلیکون ولی ترازوی هوشمندی ساخته که با استفاده از فناوری اسکن سه بعدی آواتاری 360 درجه از بدن کاربر فراهم می کند. به این ترتیب در مسیر تناسب اندام به او کمک می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۰:۴۸    
طبق برنامه ریزی ناسا انسان تا 2030 به مریخ سفر می کند. اما براساس برنامه ریزی ها پیش از این سفر، فضانوردان باید سفری یک ساله به ماه کنند تا مقدمات سفر به مریخ را فراهم کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۹    
ویژگی مثبت روحانی این است که از یکسو سال ها دبیر شورایعالی امنیت ملی و در کنار نظامی ها بوده و از سوی دیگر لباس روحانیت دارد و دغدغه های آن ها را می شناسد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۷    
آمادگی های امنیتی، اشراف اطلاعاتی و برنامه ریزی یگان های واکنش سریع به گونه ای طراحی شده است تا هرگونه اقدامی که بخواهد در نظم و امنیت انتخابات اخلال ایجاد کند، در کوتاه ترین زمان برخورد شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۷    
فرش، هنری ایرانی است به قدمت پازیریک، (قالی پازیریک قدیمی ترین فرش دنیاست که در سال 1328 در مرز مغولستان و جنوب سیبری کشف شد).
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۲    
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری پسری که پس از شنیدن پاسخ منفی به درخواست خواستگاری اش اقدام به سرقت و اخاذی از دختر مورد علاقه اش در استانبول و تهران کرده بود، خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۲    
یکی دیگر از دلایل اصلی مظلومیت دولت این است که صداوسیما با دولت نبود، صداوسیمایی که از بیت المال تامین می شود و بودجه ای دو برابر وزارت ارشاد دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۵    
هواپیماهای وارد شده به ایران هواپیماهایی کاملا نو و ایمن هستند اما...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۰    
تیم فوتبال نفت تهران موفق شد با برتری یک بر صفر در برابر تراکتورسازی قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۵    
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: در خصوص نامه دادستانی به هیئت مرکزی نظارت براساس مر قانون عمل شد و هیچ فشار و یا ارعابی از سوی هیچ نهادی در هیئت مرکزی نظارت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۵    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: ریزش مداوم آوار، دسترسی به پیکر آخرین جانباخته حادثه معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر که موقعیت آن نیز در تونل شناسایی شده را دچار مشکل کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۹    
برای افرادی که تست الکل آنها مثبت شده به همراه مالک ویلا و گردانندگان این پارتی شبانه، در دادسرای عمومی و انقلاب گرگان پرونده تشکیل شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۰    
170نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن تحلیل وضع موجود کشور از کاندیداتوری حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اعلام حمایت کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۷    
حسام الدین آشنا در نامه ای خطاب به حسین شریعتمداری اظهار کرد: جنابعالی و همقطاران عزیزتان خالصانه درخواست می کنم مراقبت بفرمایید در چند روز آینده القای تقابل بنیادین میان جریان های رقیب از طریق تحلیل ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۷    
قالیباف با بیان اینکه حاضر است اموال خود و خانواده اش را با نصف خانه روحانی معاوضه کند، گفت: ظاهرا آقایان برای اینکه لیست اموال شان را اعلام کنند نگران شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۶    
رئیس شورای قانون اساسی فرانسه روز پنجشنبه بطور رسمی اعلام کرد امانوئل مکرون رئیس جمهوری منتخب فرانسه برای یک دوره 5 ساله است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۳    
معاون پارلمانی رئیس جمهور ادعای برخی سایت های خبری مبنی بر بی اعتنایی دولت به ابلاغیه برنامه ششم را کذب محض خواند و از انتشار چنین گزارش های کذبی در آستانه انتخابات ابراز تاسف کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۳    
آتش نشانان با استفاده از آب چندین خودروی آتش نشانی، آتش سوزی را در مراحل اولیه اطفاء و از گسترش و پیشروی آتش سوزی به داخل کارخانه پیشگیری کردند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۴۷    
شعار من این است که آن دسته از حقوق مردم که اجرا نشده را محقق کنم مثل حقوقی که در قانون اساسی به آن ها اشاره شده از جمله شغل و مسکن و تامین اجتماعی آزادی های سیاسی.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۴۴    
این نظرسنجی طی روزهای 30 آوریل تا 7 می از 600 شهروند روسی در 80 منطقه مختلف این کشور انجام شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۴۱    
یکی از شاگردان من شد مدیرعامل نفت... یکی هم شد وزیر؛ من هم شدم قائم مقام شرکت ملی نفت. دولت های نهم و دهم در همین دوران نفت است که می توانند به آن افتخار کنند. چون ما تولید را روی 4 ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۵    
این کمیته اولین بار است که در جریان تحقیقات خود از روسیه، برای فلین احضاریه فرستاده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۵۶    
از نهم مردادماه تا سوم شهریورماه همه حجاج به عربستان اعزام می شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۵۰    
دوستان هنرمند؛ آنان که وارد کارزار تعین سرنوشت کشور در این بزنگاه تاریخی شده اند عزتشان افزون باد. از تک تک دوستان هنرمندمان در هر رده بخواهیم تا دیر نشده دخالت کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۴۱    
آیا شما به عنوان شهروند تهرانی ثمره این 200 هزار میلیارد تومان را در شهر دیده اید؟.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۳۸    
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: پس از تعیین میزان خسارت ها بیمه ها می بایست در این زمینه همکاری لازم را بکنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۲۹    
قرارگاه نیروی انتظامی در این زمینه تشکیل شده و همه دستگاه ها در همکاری و همراهی با این قرارگاه ها هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۲۰    
با امضای این تفاهم نامه ها همه قطعه سازان داخلی در طراحی خودرو حضور خواهند داشت و محصولات با 70 درصد ساخت داخل و با استاندارد روز جهانی تولید می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۱۱    
در این مراسم محمدجواد حق شناس و مجید فراهانی دو نامزد دیگر لیست اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر تهران حضور دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۳    
اگر انسان می خواهد ببیند که ایرانی ها چقدر علاقه مند به کتابخوانی هستند باید به نقطه ای دور از مرکزیت تهران و روزهای شلوغی که نمایشگاه با کثرت جمعیت برگزار می شو بنگرند زیرا حکایت از علاقه وافر ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۰    
تاکنون بخش هایی از نرده های آهنی خیابان آزادگان(24 متری) به منظور تردد بهتر تانکرها و خودروهای امداد و نجات آتش نشانی توسط هلال احمر بریده شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۰    
خبر مبنی بر حمله جمعی از هواداران به خودروی رئیس سازمان محیط زیست در شهریار صحت نداشته و هیچ گزارشی تاکنون در این راستا به نیروی انتظامی داده نشده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۴    
پسکوف در پاسخ به پرسش یک خبرنگار در باره اینکه آیا لاوروف حامل پیام پوتین برای ترامپ بود؟ گفت: قطعا حامل این پیام بود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۷    
جلسه کمیته سنا درباره ماجرای ایمیل های هیلاری کلینتون در جریان کارزار انتخاباتی اش بود و ترامپ نیز اعلام کرده که اخراج رئیس اف بی آی در ارتباط با همین پرونده بوده است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۴    
آتش مهار شده اما زمان اطفا کامل حریق و علت حادثه نیز مشخص نیست و در دست بررسی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۰۲    
آماده ایم در یک فضای کاملا بی طرفانه و به دور از هیاهو با روسای ستاد جناح رقیب مناظره شفاف کنیم تا مردم قضاوت کنند که کدام طرف حق است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۶:۴۷    
عربستان سعودی یک شریک کلیدی برای انگلیس است و نه تنها شریکی تجاری بلکه متحدی برای لندن در مسایل دفاعی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۵    
هاشمی طبا ظاهرسازی هم نکرده و ریشش را می زند و جلوی دوربین می آید اما بقیه ظاهرسازی می کنند و ته ریش یا ریش گذاشته اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۲    
ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهمان این افراد را مورد تعقیب ومراقبت قرار دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۶:۲۳    
توصیه می شود جهت جلوگیری از خسارت های احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۶:۲۰    
10 روز پیش گروه نظارت بر ممنوعیت های اینترنتی ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد که قطع دسترسی به دانشنامه ویکی پدیا به دنبال حکم اجرایی مقامات ترکیه و برای همه زبان های ویکی پدیا انجام شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۶    
ما به بیمه آسیا دستور دادیم که به آن 40 نفر دیه کامل معادل 210 میلیون تومان برای هر نفر پرداخت شود استاندار هم طی نامه ای اعلام کرد که به 40 نفر دیه کامل پرداخت می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۳    
آقای روحانی همین الان 14 - 15 میلیون رای دارد که اگر 5 - 6 میلیون نفر از رای خاکستری ها و بی تفاوت ها وارد کارزار شوند وی برنده انتخابات خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۳    
نماینده دائم روسیه در مقر اتحادیه اروپا در بروکسل گفت که انتظار دارد تا پیش از خروج انگلیس از این اتحادیه، تحریم های اعمال شده علیه روسیه لغو شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۵:۱۷    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: طی 4 سال اخیر جذب نیرو در سازمان تأمین اجتماعی منحصراً از طریق آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود و حدود 8200 نفر طی سه سال گذشته با شرکت در آزمون به ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۵۳    
استاندار تهران از بازرسی از ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری خبر دادو گفت: پیش بینی می کنم حضور مردم در انتخابات حداکثری است و انقلاب را بیمه خواهند کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۲۴    
محمدرضا ساکت، مدیر تیم های ملی فوتبال کشورمان معتقد است با حضور کارلوس کی روش در راس کادرفنی تیم ملی، مغزها به کشور بازگشته اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۲۱    
بانک ملی سوئیس، از اسکناس 20 فرانک جدید خود رونمایی کرد که بالاترین ضریب ایمنی در جهان را برخوردار است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۶    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی عصر امروز وارد کشور شده و علاوه بر بارش از گرمای هوا کاسته می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۶    
شاگردان علی اشکانی پیش از پایان رقابت های کشتی قهرمانی آسیا در هند بر بام قاره کهن ایستاد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۷    
سازمان حج و زیارت با اعلام اسامی کاروان های مجاز حج تمتع، هزینه سفر حج امسال را اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۱    
آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید، یکی از مهمترین اهداف قیام جهانی امام زمان(عج) را تکمیل عقول بشر برای استقرار نظامی الهی روی زمین ذکر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۲    
نخست وزیر انگلیس متعهد شد که اگر در انتخابات پارلمانی هشتم ژوئن پیروز شود، بودجه نظامی کشورش را هر ساله تا 2023 دست کم نیم درصد افزایش دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۴۳    
محمودعباس ، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، روز پنجشنبه با ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه، دیدار می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۷    
سازمان سیا از ایجاد مرکزی برای بررسی تهدیدهای هسته ای و موشک های بالستیک کره شمالی و اقدامات غیر قابل پیش بینی رهبر این کشور خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۳    
پشت صحنه کمپین انتخاباتی ابراهیم رئیسی برخلاف ستاد قالیباف شلوغ شده است، نه فقط احمدی نژادی ها و یاران مصباح ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۷    
ثبت نام از مشمولان غائب سربازی تا 15 خرداد در دفاتر پلیس + 10 ادامه دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۱    
معاون اول رییس جمهور و رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، تکالیف و پروژه های اولویت دار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای اجرا در سال 1396 را ابلاغ کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۴    
هنرهای نمایشی به عنوان یکی از معیارهای مهم توسعه فرهنگی هر ملتی است. این جمله را بارها شنیده ام اما این که در چهار سال گذشته وضعیت تئاتر به چه شکل بوده است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۴    
زمین لرزه ای به قدرت 5 ریشتر در عمق 9 کیلومتری زمین شهرستان های پارس آباد و بیله سوار را به شدت لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۸    
اعضای 21 نفره لیست امید روز گذشته در ستاد انتخاباتی اصلا ح طلبان با رییس و برخی از اعضای هیات رییسه شورای عالی اصلاح طلبان دیدار کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۹    
این روزها منتقدان دولت از کاه، کوه می سازند و به گونه ای از وضعیت اقتصادی مردم صحبت می کنند که گویا هر روز از توان خرید مردم کم می شود و قیمت ها اوج می گیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۸    
دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت: دولت یازدهم دولتی فرهنگی، اخلاق مدار و با صداقت است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۶    
اسدالله عسگراولادی در مصاحبه با روزنامه اعتماد به موضوع وعده های کاندیداها پرداخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۷    
روزنامه کیهان در شماره امروز خود ، انتظار ظهور امام زمان را به انتخابات گره زده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۲    
برنامه های تبلیغاتی مصطفی هاشمی طبا، حسن روحانی، اسحاق جهانگیری، مصطفی آقا میرسلیم ومحمد باقر قالیباف - نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری - امروز پنجشنبه (21 اردیبهشت ماه) از شبکه های ...