جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۵۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 8 اردیبهشت 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 2 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 3 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 4 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 5 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 6 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 7 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 8 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 10 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 11 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 12 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 13 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 14 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 15 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 16 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 17 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 18 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 19 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 20 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 21 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 22 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 23 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 24 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 25 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 26 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 27 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 28 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 29 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۳:۳۱    
- همشهری آنلاین: دکتر شهیندخت خوارزمی، عضو هیأت مدیره انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی و استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک به مناسبت برگزاری مراسم تجلیل از 39 سال فعالیت استاد سید فرید قاسمی در ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۲:۵۲    
- محمد باریکانی: بودجه مصوب پایگاه های ملی میراث فرهنگی در کشور 35 میلیارد تومان است که درصورت تخصیص این مبلغ شانس جهانی شدن پایگاه های ملی ایران و قرارگرفتن نام آنها در فهرست موقت یونسکو بالا می ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۲:۱۹    
- همشهری آنلاین: کمپین مشاوره داروساز من با مشارکت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشکده داروسازی، هر سال در تاریخ هشتم و نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۲:۱۱    
- همشهری آنلاین: کتابچه گزارش عملکرد و حضور موسسه همشهری در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها (آبان 94) منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۲:۰۲    
- مصوبه مجلس در مورد حذف یارانه پردرآمدها از سوی دولتی ها به عنوان مصربه غیراجرایی معرفی شده است اما موافقان آن در مجلس معتقدند که پایگاه های اطلاعاتی کافی برای شناسایی پردرآمدها وجود دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۲:۰۲    
- گزارش بانک مرکزی نشان می دهد که در فروردین ماه امسال تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی در شهر تهران به 5هزار و 918واحد رسیده که بیانگر رشد 20.4درصدی نسبت به ماه مشابه سال قبل است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۲:۰۲    
- مسکو سایت روزنامه sun the نوشته است کارگر شرکت هواپیمایی یوتی (UTair ) روسیه پس از مشاهده حکم اخراجش عصبانی شد و با بیل مکانیکی یکی از هواپیما ها را نصف کرد؛
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۲:۰۲    
- پکن چای دا هونگ پائو گران ترین چای جهان است تا جایی که فقط 20 گرم از آن 28 هزار دلار قیمت دارد. قیمت این چای 30 برابر معادل وزنش به طلاست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۱:۳۶    
- همشهری آنلاین: شرایط مطلوب کیفیت هوا در تمامی روزهای هفته گذشته در شهر تهران برقرار بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۱    
- جوان 26 ساله ای که در جریان یک شوخی، مرد همسایه را به آتش کشیده بود، دیروز در نخستین جلسه تحقیق و بازپرسی مدعی شد که فکر نمی کرده یک شیشه نوشابه بنزین باعث مرگ همسایه اش شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۱    
- مرد جوان چند ماه پس از بازگشت از کمپ ترک اعتیاد، وقتی متوجه شد که یکی از ساکنان محل برای همسرش مزاحمت تلفنی ایجاد می کرد، دست به جنایتی هولناک زد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۸    
- همشهری آنلاین: رییس مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی ایران از موفقیت محققان ایرانی در ساخت داروی گران قیمت رانی بیزوماب (ranibizumab) که تا پیش از این در انحصار آمریکا و آلمان بود، خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۸    
- همشهری آنلاین: ملی پوشان تیم ملی فوتسال با آغاز اردوی جام جهانی در وضعیت نسبتا بدی در مهمان سرای کمپ تیم های ملی اسکان یافته اند و هر هفت نفر در یک اتاق هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۵    
- همشهری آنلاین: خروپف چیزی بیشتر از یک مزاحمت برای کسی است که کنار او می خوابید، خروپف تهدیدی برای سلامتی شماست، چون می تواند هم کیفیت و هم کمیت خواب تان را کاهش دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۵    
- همشهری آنلاین: طبق قانون از ساعت 8 صبح فردا (پنجشنبه 9 اردیبهشت) تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و جمعه مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۵    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان غذا و دارو گفت: بدهی بیمه ها به داروخانه ها هر روز سنگین تر می شود و بدین ترتیب، زنجیره تأمین سلامت آسیب می بیند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۹:۴۹    
- همشهری آنلاین: آمریکا مدعی شد طی یک حمله هوایی مخازن پول گروه تروریستی داعش در موصل را منهدم کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۹:۳۱    
- همشهری آنلاین: کنسرسیوم بین المللی "خبرنگاران - محققین" اعلام کرد تمامی اسناد موسوم به پاناما را از نهم ماه می (20 اردبهشت) منتشر خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۶    
- همشهری آنلاین: سردار حسین دهقان در حاشیه نشست بین المللی امنیت در مسکو گفت: ایران و روسیه طرح های مشخصی را برای همکاری های فنی و نظامی تهیه کرده اند و توافق های معینی صورت گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۳    
- همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با صدور پیام مشترکی به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی(11 تا 17 اردیبهشت ماه) و فرارسیدن 12 اردیبهشت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۳    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: متاسفانه سودهای بانکی با روند خاصی در حال افزایش است و سود بانکی در هیچ جای دنیا با ایران برابری نمی کند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۰    
- همشهری آنلاین: با توجه به گزارشات معتبر، در سال 2016؛ تا به الان ایران در بین 201 کشور رتبه 18 را در استفاده از اینترنت دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۴    
- همشهری آنلاین: عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در واکنش به اقدام شورای رقابت در افزایش قیمت خودروهای داخلی گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۱    
- همشهری آنلاین: با وجود این که توزیع کارت اعتباری خرید کالا آغاز شده و در برخی فروشگاه ها مورد استفاده قرار گرفته است اما رئیس انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی می گوید که اگر تا پایان اردیبهشت از ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۴۳    
- همشهری آنلاین: کمپانی دیزنی اعلام کرد یک بار دیگر فیلم شریر را می سازد و این بار نیز از حضور آنجلینا جولی در فیلم بهره می گیرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۴۳    
- همشهری آنلاین: تصویربرداری معمای شاه به کارگردانی محمدرضا ورزی به ماجرای دادگاه لاهه مصدق رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۴۳    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت: من به طب سنتی اعتقاد و باور زیادی دارم چرا که طب سنتی در بسیاری از زمینه ها می تواند استفاده شود بدون اینکه عوارض داشته باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۴۳    
- همشهری آنلاین: شاید دلیل اینکه سخن چین در آخرت استراحت ندارد، این باشد که آنها با سخن چینی خود و به هم زدن رابطه بین مسلمانان برای مردم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۴۳    
- همشهری آنلاین: شورای امنیت سازمان ملل ادعاهای اخیر رژیم صهیونیستی درباره منطقه جولان سوریه را نگران کننده خواند و آن را مردود دانست؛ رایی که واکنش شدید نماینده این رژیم را به دنبال داشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۵    
- همشهری آنلاین: جمشید مشایخی به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی پادری (دودکش 2) پیوست و به تازگی جلوی دوربین رفته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۵    
- همشهری آنلاین: تصویری که آنتوان دو سنت اگزوپری از شازده کوچولو کشیده است، به زودی چوب حراج می خورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۵    
- همشهری آنلاین: عکس هایی از تست گریم بازیگران سریال علی البدل - جدیدترین ساخته ی سیروس مقدم - منتش شد. این سریال طنز هفته آینده در همدان کلید می خورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۵    
- همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه پیام نور از برگزاری دوره های دو و چهارساله ویژه سربازان به صورت الکترونیکی خبر داد و گفت: اجرای این برنامه نیاز به تایید و مصوبه هیات امنا دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۴    
- همشهری آنلاین: معاون اداری مالی وزیر علوم با اشاره به انتشار خبری درباره خداحافظی وزارت علوم با کارکنان فاقد قرارداد مستقیم با وزارت علوم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۴    
- همشهری آنلاین: آینه اصلی تلسکوپ فضایی جیمز وب که قرار است در سال 2018 به فضا پرتاب شده و جایگزین هابل شود، برای اولین بار رونمایی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۴    
- همشهری آنلاین: دادگاه حقوق بشر اروپا می گوید علوی های ترکیه که حدود 20 میلیون نفر از جمعیت آن کشور را تشکیل می دهند در وضعیت نابرابری نسبت به سنی ها قرار دارند و دولت ترکیه باید به این تبعیض ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۱    
- همشهری آنلاین: با حکم رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شورای تئاتر شهرداری تهران تشکیل و اعضای آن معرفی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۷    
- همشهری آنلاین: پیامبر (ص) قبل از غزوه تبوک به صورت کنایه پرده از روی نیت های فاسد منافقان و دشمنان اسلام برداشت و در سخنانش مقام علی (ع) را تا سر حد خلیفه بلافصل و جانشین واقعی خود بالا برد و با ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۷    
- همشهری آنلاین: زمانی که بخشی از بدن انسان دچار بریدگی می شود، خون منعقد می شود تا با ایجاد توده ای نیمه جامد مانع از خروج بیشتر خون از بدن فرد شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۷    
- همشهری آنلاین: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : توافق هسته ای به مثابه جنگ سخت سرداران دیپلماسی کشور بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۴    
- همشهری آنلاین: مستند کوتاه چله کشی نامزد بهترین فیلم مستند خارجی زبان جشنواره نیس فرانسه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۴    
- همشهری آنلاین: سرمربی نفت تهران با بیان اینکه پرسپولیس تیم محترمی است گفت نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کرده است
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۴    
- همشهری آنلاین: رابرت داونی جونیور بازیگر نقش سری فیلم های مرد آهنی از کودکان سرطانی عیادت کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۴    
- همشهری آنلاین: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: مرکز حجامت ایران به دلیل فعالیت بدون پروانه رسمی و بهره برداری و همچنین استفاده از نیروی انسانی فاقد مدرک قانونی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۴    
- همشهری آنلاین: اعتصاب کارکنان زمینی شش فرودگاه آلمان از جمله فرودگاه فرانکفورت مهمترین فرودگاه این کشور، در اعتراض به افزایش نیافتن حقوقشان، مسافرت های هوایی در این کشور را فلج ساخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۴    
- همشهری آنلاین: آیت الله مکارم شیرازی در بیانیه ای درباره مسئله حج گفت: طرحی برای این مسأله دارم که به یقین این طرح به نفع عربستان نیز خواهد بود و هیچ منافاتی با حاکمیت آنها بر کشورشان ندارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۴    
- همشهری آنلاین: دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور گفت: پرداخت حدود 560 میلیارد تومان وام به شرکت های دانش بنیان توسط کمیته اعتباری صندوق تصویب شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۴    
- همشهری آنلاین: متخصص گوش، حلق و بینی اظهار کرد: گوش دادن به هندزفری حساسیت گوش به صداها را کم کرده و درصورت استفاده طولانی مدت از آن با صدای بلند، کم شنوایی به دنبال دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۰    
- همشهری آنلاین: شماری از رسانه های معتبر آلمان از برکناری گرهارد شیندلر، رئیس سرویس اطلاعات برون مرزی آلمان خبر داده اند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۴    
- همشهری آنلاین: سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی اعلام کرد:پروژه سرنگونی بشار اسد با مقاومت دولت و ملت سوریه شکست خورده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۸    
- همشهری آنلاین: یک فروند هواپیمای آموزشی از نوع F7 ارتش جمهوری اسلامی ایران که در حال انجام ماموریت آموزشی بود صبح امرروز چهارشنبه به علت نقص فنی در نزدیکی منطقه بیابانی نائین در استان اصفهان سقوط ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۲    
- همشهری آنلاین: حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار هزاران نفر از کارگران فرمودند: جامعه کارگری یک جامعه وفادار به انقلاب و نظام است که در همه حوادث مهم انقلاب و بعد از انقلاب حضور داشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۳۹    
- همشهری آنلاین: نمایشگر شاخص های سهام در تالار بورس عربستان سعودی بعد از اعلام اصلاحات اقتصادی از زبان جانشین ولیعهد عربستان سه شنبه ناامید کننده ای را برای سهامداران این کشور به نمایش گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۳۱    
- همشهری آنلانی: سرمربی تیم استقلال با بیان اینکه کاری به رقبا نداریم، گفت: با احتساب جام حذفی 4 فینال پیش روی ماست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۳۱    
- همشهری آنلاین: رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه معارضین سوریه مجدداً تجربه شکست خورده خود را تکرار می کنند، گفت: آنچه باعث توقف و شکست مذاکرات سوریه شد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۲    
- همشهری آنلاین: سرمربی پرسپولیس با دعوت از هواداران این تیم برای حضور در مسابقه با نفت گفت وظیقه همه آنها رسیدن به قهرمانی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۲    
- همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون مد و پوشاک ایتالیا مدعی شد که ایرانی ها سالیانه 5 میلیارد یورو برای خرید لباس در سایر کشورها هزینه می کنند که عمده این پوشاک، برند هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۱    
- همشهری آنلاین: یک مقام پنتاگون اعلام کرد نظامیان آمریکایی قبل از بمباران مواضع داعش در موصل 5 آوریل ( اردیبهشت) با شلیک موشک هلفایر بر فراز ساختمان مورد هدف به ساکنان آن جهت ترک ساختمان هشدار ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۱    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری ترکیه درواکنش به پیشنهاد رئیس مجلس این کشور مبنی بر اینکه ترکیه کشوری اسلامی است و قانون اساسی این کشور نباید لائیک باشد، گفت: لائیسیته در راس حزب حاکم قرار دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۸    
- همشهری آنلاین: رییس جمهور، رأی دادگاهی در آمریکا مبنی بر توقیف حدود 2 میلیارد دلار از دارایی های جمهوری اسلامی ایران را دزدی آشکار و رسوایی بزرگ حقوقی برای آمریکا و به مفهوم ادامه خصومت علیه ملت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۷    
- همشهری آنلاین: کنفرانس دو روزه امنیت بین المللی روز دوشنبه در مسکو آغاز به کار کرد. 500 چهره نظامی و سیاسی از جمله 17 وزیر دفاع و 14 معاون وزیر دفاع از سراسر جهان در آن شرکت کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۷    
- همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال عراق تاکید کرد که همه در این کشور موافق برگزاری بازی در ایران هستند و از خواسته خود کوتاه نمی آیند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۹    
- همشهری آنلاین: تیمار گونه های جانوری، بهبود و برگرداندن آنها به طبیعت از وظایف و رسالت های اصلی کلینیک حیات وحش پارک طبیعت پردیسان است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: در جشنواره زندگی بدون دخانیات، مسئولان وزارت بهداشت، از هنرمندان خواستند تا در آثار هنری خود، مضرات سیگار را به تصویر بکشند و سیگار کشیدن را تبلیغ نکنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۴    
- همشهری آنلاین: در نخسین دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا، رئال مادرید مهمان منچستر سیتی بود. پیکار این دو تیم بدون گل پایان یافت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۱۸    
- یک کوله پشتی برداری، با چندتا لباس راحت و بزنی به جاده. احتمالاً یکی از وسوسه کننده ترین کارهای دنیا همین است، به خصوص اگر مقصد سفر کشوری غریبه با آدم هایی متفاوت و فرهنگی عجیب باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۹    
- همشهری آنلاین: سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را پیرامون پرونده های اعظم ، ستایش و دکل نفتی ارائه داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۹    
- همشهری آنلاین: محل انفجار هسته ای چرنوبیل در اوکراین، تبدیل به جاذبه گردشگری شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۹    
- همشهری آنلاین: گل نادر "سوسن چلچراغ" چشم و چراغ زیبایی های گیلان محسوب می شود و ارزش و شهرت ملی و جهانی دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۳    
- همشهری آنلاین: جان کری، وزیر خارجه آمریکا از سخنرانی برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این کشور ضد مسلمانان انتقاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۳    
- همشهری دو - مهدی واعظی: تا به حال گذرتان به دادگاه افتاده است؟ می دانید فرق دادسرا با دادگاه چیست؟ اطلاع دارید که برای طرح چه شکایتی، باید به کدام دادگاه بروید؟
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۰    
- همشهری آنلاین: جانشین اداره سرمایه های انسانی ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه هیچ گذشتی در قبال سربازان متخلف فوتبالیست نخواهیم داشت گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۷    
- همشهری آنلاین: دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون برندگان سه شنبه بزرگ در انتخابات درون حزبی آمریکا هستند؛بدین ترتیب که در انتخابات پنج ایالت پنسیلوانیا، مری لند، دلوور ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۷    
- همشهری آنلاین: خبرگزاری رویترز انگلیس گزارش داد، قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه 7 اردیبهشت (دیروز) بازارهای جهانی به بالاترین سطح خود در سال 2016 رسید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۷    
- همشهری آنلاین: نماینده مردم تهران در مجلس تأکید کرد که با استیضاح رحمانی فضلی جلوی رویه خلافی، که ممکن است منجر به رد صلاحت رئیس جمهوری هم شود خواهیم ایستاد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۴    
- همشهری آنلاین: دانشمندان دانشگاه گلاسکو برای اولین بار در جهان موفق شده اند کد های ارتباطاتی مغز انسان را شکسته و آن را رمزگشایی کنند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۴    
- همشهری آنلاین: رییس گروه پسماند سازمان حفاظت محیط زیست گفت: روزانه 38 هزار تن پسماند در شهرها و 11 هزار تن در روستاها، یعنی در مجموع 49 هزار تن پسماند عادی تولید می شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۴    
- همشهری آنلاین: با پایان یافتن دور دوم مسابقات، نفرات برتر مجموع دو دوره برای حضور در تیم ملی جوانان مشخص شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۴    
- همشهری آنلاین: پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با مشارکت مؤسسۀ ترجمۀ ادبیات کرۀ جنوبی همایش شعر ایران و کره جنوبی را با حضور شاعرانی از این دو کشور برگزار می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۴    
- همشهری آنلاین: دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: زمان تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت پنجشنبه-9 اردیبهشت- به پایان می رسد و هرگونه تبلیغات پس از این ساعت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۱    
- همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون نسبت به استفاده از سفره های یکبارمصرف هشدار داده و آن را تهدید بزرگی برای سلامتی مصرف کنندگان ذکر کرد و در عین حال اخطارهای ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۴۸    
- همشهری دو - انسیه مجاوری: نشسته بود روی نیمکت سبز رنگ حیاط بیمارستان و فکر کرده بود! نشسته بود و به این فکر کرده بود که چگونه به همسرش بگوید پسر5ساله شان کارن-که پس از 5 سال زندگی مشترکشان به ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۴۸    
- همشهری دو - مریم حدادی: شما حتما در یک یا چند شبکه اجتماعی یا گروه ها و کانال های متفاوتی عضو هستید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۴۵    
- همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت متروی تهران اعلام کرد :صد درصد عملیات حفاری و لاینینگ خط 7 به پایان رسیده و عملیات اجرایی ریل گذاری این خط آغاز شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۴۵    
- همشهری دو - حجت الاسلام قاسم سوری: همیشه قرار نیست همه در کنار هم و نزدیک به هم زندگی کنیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۴۵    
- همشهری آنلاین: یک دوره مسابقات کایت بورد سرعت به همت کمیته کایت بورد انجمن اسکی روی آب در جزیره کیش برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۴۵    
- همشهری دو - روحینا مجیدی: تا امروز بعید است که اسم روستای کورانه را شنیده باشید؛ روستایی که نه مردمانش زندگی عجیبی نسبت به مناطق دیگر کشور دارند و نه حتی نوع پوشش و رفتار و عاداتشان تفاوت چندانی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۰    
- همشهری آنلاین: شرکت اپل اعلام کرد که برای اولین بار در 9 سال گذشته فروش این شرکت کاهش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۱    
- همشهری دو - مریم انصاری سعید: گردشگری حق همه است ؛ شاه بیت صحبت های مریم السادات قیامی همین جمله است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۴    
- همشهری آنلاین: هنوز از کشف کهکشانی غول پیکر در مدار کهکشان راه شیری چندی نگذشته است که اخترشناسان قمری جدید را کشف کرده اند که در نقطه ای از حومه سامانه خورشیدی در تاریکی خود را پنهان کرده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به انتخابات فدراسیون، کی روش، دلیل اخراج عمران زاده، صحبت های قلعه نویی، نظر برانکو درباره تیمش ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به موضوع هایی مانند برنامه دولت برای اشتغال زایی فراگیر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۵    
- حامد فوقانی: از قدیم گفته اند خشت اول گر نهد معمار کج، تا ثریا می رود دیوار کج .
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۵    
- الهام مصدقی راد: رئیس شورای شهر تهران چندروز گذشته از عدم هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر و رهاسازی پیش از موعد معتادان از کمپ شفق انتقاد کرد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۲    
- درحالی که زمان زیادی برای تعیین تکلیف حج 95وجود ندارد و مقامات ایرانی و سعودی در این زمینه در حال رایزنی هستند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۲    
- اسماعیل رمضانی: مرگ ناگهانی مهرداد اولادی در هفته گذشته خیلی ها را شوکه کرد؛ از رسانه ها تا آدم های معروف و مردم عادی.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۲    
- رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به طرح مجلسی ها برای حمایت از ازکارافتادگان بی درآمد یا همان طرح 6میلیون نفر که به امضای280نماینده مجلس نهم رسیده بود به خبرنگار همشهری گفت که این طرح در کمیسیون ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۷:۳۱    
- کیوان مقدم: احیا و بازسازی معماری خیابان ها و محله های قدیمی تهران اتفاق بسیار مهم و بااهمیتی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۵:۳۴    
- محمدباقر قالیباف: نهم اردیبهشت ماه، که روز شورا نامیده شده را به همه همکاران خدوم و منتخبان مردم در شهر تهران و سایر شهرها و روستاهای کشور تبریک می گویم و توفیقات روزافزون الهی برای همه زحمتکشان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۳:۳۲    
- اعضای شورای شهر تهران روز گذشته و در آستانه روز شوراها به منظور تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به مرقد مطهر امام راحل(ره) رفتند.
  • ۱