جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 28 اردیبهشت 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 2 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 3 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 4 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 5 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 6 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 7 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 8 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 10 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 11 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 12 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 13 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 14 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 15 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 16 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 17 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 18 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 19 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 20 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 21 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 22 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 23 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 24 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 25 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 26 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 27 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 28 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 29 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۳:۵۷    
- همشهری آنلاین: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز دیدار رفت خود مقابل النصر امارات را با شکستی سنگین به پایان رساند تا کار صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی بسیار دشوار شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۵    
- دکتر علی مرسلی: این مطلب به سؤال ها و مشکل های نوجوانان و پاسخ آن ها به قلم دکتر جون اختصاص دارد. هرگونه کاشت، داشت، برداشت، بدآموزی، خوب آموزی، نیاموزی و.. ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۲:۲۳    
- اعضای شورای شهرتهران بر لزوم جلوگیری از افزایش ناگهانی تعرفه های اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران تأکید کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۲:۰۹    
- معاون فنی و عمرانی شهردار تهران از اجرای تمهیدات ویژه برای کاهش بار ترافیکی پل پارک وی و خیابان ولنجک خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۱:۴۸    
- همشهری آنلاین: اولین گردهمآیی رسمی کانون سازسازان ایران بیست و پنجم اردیبهشت با حضور جمعی از پیشکسوتان و فعالین این صنف در سالن مرکز مشارکت های فرهنگی هنری شهرداری برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۱:۳۴    
- حسن موسوی نژاد، مدیرعامل شرکت حمل ونقل ریلی رجا اعلام کرد: مقدمات آزادسازی نرخ بلیت قطار فراهم شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۱:۱۰    
- نیویورک دختر 10 ساله ای در کانزاس سیتی آمریکا توانست با 2110 بار حرکت شکم(کرانچ)رکورد این حرکت را به خود اختصاص دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۰:۵۹    
- پکن 23 سال پیش و هنگامی که یو جین 9 انگشت دست ها و هر دو پایش را در یک حادثه از دست داد کسی برای او زندگی موفقی را تصور نمی کرد اما اکنون او را با عنوان بهترین دوچرخه ساز شمال چین می شناسند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۰:۵۹    
- دکتر محمدرضا زائری: معمولا افراد دیندار و مذهبی کسانی هستند که گاهی غمگین و عبوس به نظر می رسند و چندان با رفتارهای شیطنت آمیز و شادمانه جوانان کنار نمی آیند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۰:۵۹    
- چچن فرمانده شبه نظامیان چچن برای پیداکردن گربه گمشده اش از مردم درخواست کمک کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۰:۵۹    
- جوان دانشجو پس از آشنایی با دختران دم بخت، خودش را فردی ثروتمند معرفی و به بهانه های مختلف از آنها کلاهبرداری می کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۰:۴۸    
- همشهری آنلاین: دومین همایش و جشن بزرگ روز ملی ارتباطات و روابط عمومی صبح سه شنبه 28 اردیبهشت به همت انجمن متخصصان روابط عمومی، بنیاد رودکی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۱    
- وقتی زن جوان به دادگاه رفت و مهریه 110 سکه ای خود را به اجرا گذاشت، نمی دانست شوهر کینه جویش تصمیم به انتقام جویی خواهد گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۱    
- 5 سال جنگ در سوریه نه تنها تعداد زیادی کشته، مجروح و آواره به جا گذاشته، بلکه بازار پررونقی از فروش اعضا را نیز در این کشور به وجود آورده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۱    
- مدیر مدرسه وقتی فهمید یکی از دانش آموزان به دلیل ابتلا به سرطان کلیه به مدرسه نمی آید تصمیم گرفت کلیه اش را به او اهدا کند تا وی به مدرسه برگردد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۰:۲۸    
- با دستگیری مردی که تصور می شد عامل قتل همسر سومش در مشهد است، راز این جنایت هولناک فاش شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۴    
- محمدتقی فهیم: منکر این موضوع نیستم که سینمای دفاع مقدس دچار یک رکود در ابتکار و خلاقیت شده و از نظر کمی و کیفی محصولات این حوزه وضعیت مطلوبی ندارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۱    
- مهران کامروا: مرزهای کنونی در خاورمیانه برخلاف تصوری که عامه مردم دارند منعکس کننده سایکس پیکو نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۱    
- برای دومین سال پیاپی و همزمان با برگزاری جشنواره فیلم کن در جنوب فرانسه، فرش قرمز جشنواره فیلم های حقوق بشری در فلسطین از میان ویرانه های شهر تا روی پله های مرکز فرهنگی رشاد الشوا در غزه پهن شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۱    
- فشارهای آمریکا برای تحریم حزب الله لبنان که با تصویب قانون جدیدی در زمستان گذشته وارد مرحله تازه ای شد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۲    
- همشهری آنلاین: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: استقلال، آزادی و امنیت امروز کشورمان را مدیون خون شهدا هستیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۲    
- همشهری آنلاین: فرمانده کل ارتش از توانمندی های پایگاه شکاری شهید برادران دلحامد بازدید کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۶    
- همشهری آنلاین: رییس سازمان حج و زیارت گفت: اخیرا وزارت حج عربستان اعلام کرده که حاضر است تمهیداتی فراهم کند تا ویزای زائران در داخل کشور صادر شود که این اقدامی مثبت و البته حق مسلم زائران و نتیجه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۸    
- همشهری آنلاین: مدیر کل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت از پوکی استخوان به عنوان یکی از معضلات سلامت مردم یاد کرد و گفت: متاسفانه سرانه مصرف نوشابه گازدار در کشور سالانه 42 لیتر است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
- همشهری آنلاین: رییس پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی با بیان این که در شهریور ماه سال گذشته تراز آب خزر به منفی 27 رسیده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
- همشهری آنلاین: وزیر نفت گفت: پارسال به رییس جمهوری پیشنهاد دادم 2 درصد از هزینه های مربوط به طرح های صنعت نفت برای اهداف اجتماعی هزینه شود که با آن موافقت شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۶    
- معرفی کتاب نوجوان ...من و لیلی سرقفلی میز آخر را برای خودمان خریده ایم. این جوری هم کنار هم هستیم و هم فکر می کنیم آدم همیشه از آخر است که به اول می رسد...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۶    
- شعر مریم زندی: دانه ای زیر یک درخت بید منتظر نشسته است
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۸    
- همشهری آنلاین: فیلم خریدار شخصی جدیدترین ساخته الیور آسایاس پس از نمایش در جشنواره کن از سوی مخاطبان هو شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۸    
- همشهری آنلاین: ستاره روز ششم جشنواره فیلم کن 2016، بی شک رابرت دنیرو بود که با نمایش فیلم دست های سنگی از وی تجلیل شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۸    
- همشهری آنلاین: آیدا پناهنده در کنار 2 کارگردان جوان دیگر، دیشب جایزه استعداد جوان امسال را در حاشیه جشنواره کن دریافت کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۸    
- همشهری آنلاین: کمیسیون اتحادیه اروپا درصدد گسترش نیروگاه های اتمی در کشورهای عضو است. هدف اتحادیه اروپا از این برنامه کاهش وابستگی اروپا به گاز روسیه و کاهش تولید گاز دی اکسید کربن است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۸    
- همشهری آنلاین: چهل و یکمین اجلاس هیات عامل بانک توسعه اسلامی 28 اردیبهشت پیش از آیین گشایش رسمی آن در جاکارتا پایتخت اندونزی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۸    
- همشهری دو - مصطفی صادقی: نفس هایم خیلی سخت بالا می آمد. قلبم تندتر از همیشه می زد و داخل سینه ام بی قراری می کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۸    
- همشهری دو - فرزانه شهامت : حرف زدن با راضیه سخت تر از چیزی بود که گمانش را می کردیم. به سکوت عادت کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۸    
- همشهری دو - مریم انصاری سعید: اگر بتوانیم رفتارهای اقتصادی مان را آسیب شناسی و اصلاح کنیم، همه می توانیم ثروتمند شویم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۸    
- همشهری دو - امید مهدی نژاد: راننده خود باشیم روی جاده خیس ترمز می کنیم و اتومبیل مان دچار لغزش می شود. چه می کنیم؟
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۸    
- کاریکلماتور سمیرا معتمد جلالی: چرخ های ماشین اگر یک عمر بدوند هرگز به هم نمی رسند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۷    
- همشهری آنلاین: یک عضو انجمن هنرمندان نقاش معتقد است: ارائه نشدن آماری از گنجینه ی موزه ی هنرهای معاصر و نبود شفاف سازی صد درصدی درباره ی وضعیت آن ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۷    
- همشهری آنلاین: یک فعال میراث فرهنگی شهرستان انار در استان کرمان از آغاز مراحل ساخت وساز یک آپارتمان در 50 متری ضلع شرقی ارگ انار و تعرض به حریم این بنای تاریخی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۷    
- همشهری دو - سیداحمد واحدی: دنیای مجازی این روزها درست شده مثل آینه؛ یک آینه بزرگ که بی رودربایستی و بی تعارف، زیبایی ها و زشتی های ما را بهمان نشان می دهد و به رخمان می کشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۷    
- همشهری آنلاین: مرضیه برومند گفت که با دیدن فیلم های جشنواره ی سبز (درباره ی محیط زیست) اشک اش درآمده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۷    
- همشهری دو - محمود قلی پور: آیدا در بالکن را باز گذاشته بود که هوا عوض شود. گفتم: تو رو خدا در بالکن رو ببند. خفه شدم از خاک و دود .
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۷    
- ترجمه ی عباس تربن: درس خواندن، کار سختی است؛ به خصوص اگر احساس کنی عقب هستی و وقت زیادی هم تا امتحان باقی نمانده باشد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۷    
- همشهری آنلاین: سیستم ستاره ای دوتایی با سرعت دو میلیون کیلومتر بر ساعت درحال فرار از کهکشان راه شیری است و اخترشناسان هنوز نتوانسته اند دلیل این پدیده را کشف کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۷    
- همشهری آنلاین: مدیر کل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت درباره مسمومیت با سرب به دنبال مصرف تریاک های آلوده و مراجعه برخی از بیماران با علایم ناشی از این موضوع به مراکز درمانی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۷    
- همشهری آنلاین: کمپانی نینتندو از ساخت فیلم سینمایی براساس بازی خاطره انگیز سوپر ماریو خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۷    
- همشهری آنلاین: معاون سخنگوی وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که یک مهاجم انتحاری با کامیونی مملو از مواد منفجره که قصد حمله به وزارت کشور را داشت، شناسایی و دستگیر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: روسای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در دیداری در وین توافق کردند که آتش بس در منطقه قره باغ را رعایت کنند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: دبیر کمیسیون انجمن های علمی کشور از لغو پروانه و انحلال انجمن علمی جراحی عمومی کشور به دلیل انجام تخلفات و فعالیت های غیر قانونی و غیر علمی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: وزیربهداشت، از نهایی شدن تعرفه های پزشکی سال 95 در دولت تا چهارشنبه 29 اردیبهشت، خبر داد و گفت: بیمه ها 11 ماه در پرداخت مطالبات بیمارستان ها تاخیر دارند که بی سابقه است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۶:۲۳    
- همشهری آنلاین: وقوع دو انفجار تروریستی روز سه شنبه در دو منطقه بغداد دستکم 38 کشته و 70 زخمی برجای گذاشت که اغلب قربانیان از شهروندان عادی هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۴    
- همشهری آنلاین: فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی گفت: با تلاش کارکنان فنی و تیزپروازان نیروی هوایی ارتش، آسمان ایران اسلامی در امنیت کامل است و نهاجا این امنیت را تضمین می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۴    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان امروز دشمن درصدد ازدیاد فساد در کشور است، گفت: محیط گردشگری و اردویی باید برای جوانان و مردم تعالی بخش باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۱    
- همشهری آنلاین: معاون پارلمانی وزارت امور خارجه گفت: بیش از 50 میلیارد دلار تاکنون آمریکا توسط محاکم دادگستری ما و براساس شکایت اتباع و پیگیری قوه قضاییه و همکاری دولت محکوم شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۱    
- همشهری آنلاین: سخنگوی دولت در نشست خبریش به سئوالاتی در مورد دستگیری عاملین انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، لغو کنسرت ها، پیگیری توقیف اموال ایران از سوی آمریکا ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۷    
- همشهری آنلاین: یک شرکت آمریکایی از ضایعات بطری های پلاستیکی، لباس و تی شرت تولید می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۷    
- همشهری آنلاین: دانشجویان یک کالج پزشکی در تایلند درحالی به دام مراقبان امتحانات افتادند که درحال استفاده از دوربین های جاسوسی کوچک متصل به ساعت های هوشمندشان برای تقلب در آزمون بودند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۷    
- همشهری آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در میادین میوه قاچاق نداریم اما فروشندگان این میوه ها در حاشیه میادین میوه هایشان را می فروشند که باید دستگاه های نظامی و انتظامی در این خصوص وارد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۷    
- همشهری آنلاین: وزیر راه و شهرسازی گفت: ما امسال سیاست خروج غیرتورمی مسکن از رکود را همگام با سیاست های اقتصاد مقاومتی به پیش می بریم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۷    
- همشهری آنلاین: تیم آرسنال در هفته پایانی لیگ با سبقت گرفتن از تاتنهام، جای این تیم در رده دوم را به خود اختصاص داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۷    
- همشهری آنلاین: به گفته شهردار تهران در شهر تهران دیگر بزرگراهی نیست که بسازیم مگر اینکه طراحی جدیدی داشته باشیم و باید از این پس در بستر فعالیت های اجتماعی قدم برداریم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۷    
- همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس دولت را موظف کردند اقدامات مقتضی برای جبران خسارت و اخذ غرامت کامل از آمریکا به دلیل نقش این کشور در 10 خسارت مادی و معنوی علیه ایران را به عمل آورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۲    
- همشهری آنلاین: معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: زمانی که شرایط آزمون استخدامی سال گذشته اعلام شد ما پیگیری های لازم را انجام دادیم اما به نتیجه نرسید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۹    
- همشهری آنلاین: مجری طرح احیای دریاچه ارومیه، انتقال آب دریای خزر به دریاچه ارومیه را منتفی دانست و گفت: آب دریای خزر به لحاظ ساختار شیمیایی و اقتصادی قابلیت انتقال به دریاچه ارومیه ندارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۹    
- همشهری آنلاین: دیده بان حقوق بشر از اقدام عربستان در محاکمه 32 نفر به اتهام جاسوسی برای ایران انتقاد کرد و گفت عربستان با این کار عدالت را به سخره گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۸    
- همشهری آنلاین: جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا گفت: شکست داعش و سایر گروه های افراطی و خشن تنها راه ایجاد انسجام اجتماعی در لیبی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۳    
- همشهری آنلاین: رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه روزانه 10 کلاس توسط خیرین در کشور ساخته می شود، گفت: 35 درصد مدارس کل کشور با کمک خیرین احداث می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۳    
- همشهری دو - حجت الاسلام دکتر مرتضی جعفرپور: فصل گل و گلاب است و همه دغدغه و تلاش گلابگیران حرفه ای و منصف ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۳    
- همشهری آنلاین: کاهش میزان استفاده از رایانه های رومیزی و افزایش استفاده از دیگر تجهیزات که به ورودی متن نیازمندند به این معنی است که باید هرچه زودتر جایگزینی مناسب برای صفحه کلید های سنتی ساخته ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
- الهام مصدقی راد: نیازی به نظرکارشناسان حوزه ساخت وساز و استادان معماری نیست، چشمان اهالی شهر هم با کمترین گردش می بینند که سنگ، این سال ها زیاد برقامت ساختمان ها نشسته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های رئیس جمهور، گزارش کارگروه ویژه دولت درباره دستبرد آمریکا به دارایی های ایران و عملکرد دولت قبل ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
- با عنایت به اینکه تسهیلات و امتیازات فرزندان جانبازان و آزادگان به صورت متفرقه در قوانین ذکر شده است و وقوف و آگاهی به آنها قدری مشکل به نظر می رسد، لذا با بررسی جمیع قوانین و مقررات ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
- 9نماینده زن مجلس در تذکری به رئیس جمهور و وزیر رفاه تمکین دربرابر سیاست کلی نظام برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه ناباروری را خواستار شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به تیم ملی و برانکو و کی روش، صعود نفت ابادان به لیگ برتر، طارمی و احتمال پیوستنش به یک تیم اروپایی، قرارداد بیرانوند با پرسپولیس ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: عبدالناصر همتی، در آخرین اظهارات رسمی خود در شبکه بانکی اعلام کرد که قرار است تا دو هفته آینده بانک ها گرد هم بیایند و در رابطه با کاهش نرخ سود که می تواند تا 15 درصد هم باشد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: راند اول مسابقات آفرود سال 95 روز 24 اردیبهشت در شهر قزوین برگزار شد و این دوره از مسابقات برندگان خود را شناخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
- همشهری دو - فرزانه شهامت: شما که غریبه نیستید. برایمان عادت شده است بگذاریم مفاخرمان از دنیا بروند سپس به جبران مافات، خیابان و غیره و ذلک به اسمشان کنیم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
- همشهری دو - مریم حدادی: چی بپزم؟! از بنیادی ترین سؤالات خانم های سراسر جهان است و اغلب پاسخش را به سختی می یابند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: صندوق کودکان سازمان ملل متحد درخصوص نقض حقوق کودکان و کشتار آنها به دست اشغالگران در اراضی فلسطین هشدار داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: یک محوطه تاریخی دربرگیرنده قطعات سفالی شامل سفال های ساده، منقوش کنده و افزوده و لعابدار مربوط به قرنهای 6 و 7 هجری قمری در کرسف شهرستان خدابنده برای ساخت استخر پرورش ماهی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: پدر علم کویرشناسی ایران پوشش دادن بیابان های عراق به خصوص در آن سوی نوار مرزهای غربی و جنوبی کشور را با استفاده از ریگ رودخانه ای راهکار مهار ریزگردها و برون رفت از بحران زیست ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: ظریف که برای شرکت در این نشست به اتریش رفته است در مورد اهداف نشست گفت: نشست گروه حمایت از سوریه فرصتی برای تاکید بر ضرورت رعایت کامل آتش بس است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: اتحادیه جهانی اعلام کرد، مسابقات جهانی کشتی 2016 در اوزان غیرالمپیکی آزاد، فرنگی و زنان به تقویم رقابت ها اضافه شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: ایستگاه فضایی بین المللی پس از 17 سال اقامت در مدار پایینی زمین موفق شد 100 هزارمین گردش خود به دور زمین را تکمیل کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: کلیات طرح الزام دولت به دریافت غرامت از آمریکا با رای قاطع نمایندگان و علی رغم مخالفت وزارت خارجه به دلیل وجود قوانین موازی تصویب شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: قیمت طلا در معاملات سه شنبه 28 اردیبهشت بازار جهانی تحت تاثیر ضعف دلار بالا رفت اما احیای بازارهای سهام آسیایی باعث شد رشد این فلز ارزشمند محدود شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: علیرضا بیرانوند، با قراردادی دوساله به پرسپولیس پیوست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۰    
- همشهری آنلاین: دولت و صدا و سیما، ترمیم کابینه، عربستان و ایران و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های سه شنبه-28 اردیبهشت- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۹    
- همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرده است که از چهارشنبه هوای استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارانی می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۳    
- همشهری دو - پریسا پیمان: اغلب ما در مورد آینده کاری مان 3رفتار متفاوت داریم؛ برخی منتظر می مانیم تا شرایط کار براساس اتفاق هایی که در اختیار ما نیست یا ما قصد نکرده ایم در آنها دخالت کنیم شکل ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۸:۵۰    
- همشهری آنلاین: خانم دندانپزشک، درست مانند اقدام های خونسردانه اش در جریان این اسیدپاشی، با خونسردی تمام در مقابل بازپرس پرونده این اعترافات را به زبان آورد
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۵:۳۱    
- دکتر محمّدحسن مقیسه: می گویند خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد؛ و این خدای مهربان، درکنار همه زیبایی هایی که برای کشور بزرگ ما نوشته ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۴:۳۲    
- شهردار تهران در گردهمایی سراسری مدیریت جهادی به تبیین شاخص های جهادگری درعرصه مدیریت پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۳:۳۲    
- وزیر نیرو کمبود منابع مالی را مانع اصلی تأمین آب شرب واحدهای مسکن مهر دانست و اعلام کرد که منابع وزارت نیرو جوابگوی حل این مسئله نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۲:۳۴    
- قانون این اجازه و حق را به مردم می دهد درصورتی که هر یک از دستگاه های اجرایی دولتی و غیردولتی و حتی نهادهای صنفی در صدور مجوز کسب و کار تأخیر کنند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۱:۰۶    
- ترجمه ی سارا منصوری: عُمَر شبیه هیچ کدام ما نیست. او نوجوانی متفاوت است که در شرایطی متفاوت زندگی می کند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۰:۵۲    
- همشهری آنلاین: سازمان غذا و داروی آمریکا پنچ ماه دیگر به رستوران ها در این کشور وقت داد تا بر اساس یک ضرب الاجل جدید دولت فدرال مقدمات ثبت کالری غذاهایشان در منوهایشان را فراهم کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۰:۲۰    
- سی و چهارمین دوره ی جشنواره ی جهانی فیلم فجر از یکم تا ششم اردیبهشت ماه 95 در پردیس سینمایی چارسو با حضور 150 مهمان خارجی برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۰:۱۴    
- همشهری آنلاین: پرفسور یحیی کمالی پور رئیس انجمن جهانی ارتباطات و پایه گذار نشریه ی جهانی ارتباطات به مناسبت هفته روابط عمومی پیامی به دبیرخانه ستاد برگزاری هفته روابط عمومی ارسال کرد.
  • ۱