یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۸May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 13 اردیبهشت 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 2 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 3 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 4 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 5 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 6 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 7 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 8 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 10 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 11 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 12 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 13 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 14 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 15 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 16 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 17 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 18 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 19 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 20 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 21 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 22 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 23 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 24 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 25 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 26 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 27 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 28 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 29 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۳:۲۷    
- داستان فاطمه ابطحی: وقتی مامان و بابا می رفتند کلاس خود شناسی، هر شب بعد از شام و بعد از این که مامان ظرف ها را می شست و با لبخندی عجیب از آشپزخانه بیرون می آمد، بابا یک شمع روشن می کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۲:۳۸    
- فهیمه پناه آذر: دی ماه سال گذشته و همزمان با روز میلاد حضرت محمد(ص)، جشنواره ادبی خاتم با رونمایی از کتاب قاف یاسین حجازی و تقدیر از مجید مجیدی در تالار وحدت آغاز به کار کرد و پس از حدود 4 ماه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۲:۱۲    
- ع.ت: یادداشت طنز این مطلب به سؤال ها و مشکل های نوجوانان و پاسخ آن ها به قلم دکتر جون اختصاص دارد. هرگونه کاشت، داشت، برداشت، بدآموزی، خوب آموزی، نیاموزی و.. ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۱:۵۴    
- ورشو 7 هزار و 344 گیتاریست از سراسر جهان در شهر وروتسواف لهستان گرد هم آمدند تا با نواختن قطعه ای از جیمی هندریکس رکوردی جهانی را ثبت کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۴    
- امیر حاج رضایی: ترویج فرهنگ کار به مثابه یک ارزش اجتماعی قطعا می تواند ارزشمند باشد. این جمله که کار عار نیست عبارتی درست و منطقی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۱:۱۵    
- وزیر نیرو اعلام کرد که ساخت برخی سدها در شرایط فعلی اولویت ندارد و بر این اساس عملیات ساخت و اجرای 49 سد متوقف شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۳    
- همشهری آنلاین: مطالعات نشان می دهد: استرس روزانه، کودکان را برای حملات شبانه آسم ،مستعد می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۳    
- بمبئی پسر 15 ساله هندی هنگامی که قصد داشت با در دست داشتن یک اسلحه عکس سلفی بگیرد به سرش شلیک کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۳    
- همشهری آنلاین: نمایش ناسور نوشته خیرالله تقیانی پور و کارگردانی افسانه زمانی که اشاره به عشقی قربانی شده در دوران مشروطه دارد از 19 ردیبهشت ماه اجرای عمومی خود را در تالار حافظ آغاز خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۸    
- نیویورک بیماری در بیمارستان لانگون آمریکا حین عمل جراحی آتش گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۸    
- همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همانقدر که فرهنگ، نظم عمومی و حفظ هنجارهای اخلاقی و اجتماعی در کشور دغدغه است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۸    
- یک سال پس از شکست حزب کارگر انگلیس از محافظه کاران در انتخابات پارلمانی، اکنون نامزد حزب کارگر است که در انتخابات شهرداری لندن از رقیب محافظه کار خود پیش افتاده و در یک قدمی کرسی شهرداری قرار گرفته ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۸    
- منهتن گزارش جدید روزنامه واشنگتن پست با انتشار نتایج یک پژوهش نشان می دهد که آمار شلیک گلوله توسط خردسالان آمریکا نسبت به سال گذشته میلادی افزایش داشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۵    
- 4 نفر از متهمان پرونده تجاوز در پارک جنگلی باراجین قزوین از سوی قضات دادگاه کیفری این استان به اعدام محکوم شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۵    
- با شدت گرفتن درگیری ها در حلب و درحالی که سازمان ملل رسما از شکست آتش بس در این شهر خبر داده، جان کری با سفر به ژنو مذاکراتی را با وزرای خارجه کشورهای عربی آغاز کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۵    
- کارگروه نهاد نظارتی و قانونگذاری بازار سرمایه کره جنوبی به میزبانی سازمان بورس و اوراق بهادار و با حضور مدیران ارشد بازار سرمایه و اعضای کارگروه کره جنوبی تشکیل شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۵    
- نمایندگان مجلس، سازمان امور مالیاتی را مکلف کردند که مالیات با نرخ صفر را جایگزین معافیت های قانونی کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۵    
- پرونده تیراندازی مقابل بیمارستان عرفان با مرگ زن جوان بسته شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۵    
- مصوبه چندی پیش شورای رقابت برای افزایش قیمت 0.4 تا 1.81 درصدی قیمت خودروهای داخلی، اعتراض برخی اعضای این شورا را به دنبال داشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۵    
- همشهری آنلاین: پانزدهمین نشست از مجموعه درس گفتارهایی درباره ی خاقانی 15، 22 و 29 اردیبهشت در شهر کتاب برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۳۱    
- عملیات شبانه پلیس پایتخت برای پایان دادن به فعالیت باندهای سرقت به دستگیری 131 سارق و زورگیرحرفه ای در تهران و 5 استان دیگر منجر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۲۲    
- همشهری آنلاین: چهاردهمین نشست از مجموعه درس گفتارهایی درباره ی خاقانی به بررسی بازتاب قرآن در آثار خاقانی اختصاص داشت که با سخنرانی دکتر محسن معینی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۰۲    
- همشهری آنلاین: معاون بهداشت وزارت بهداشت از توجه ویژه به بخش سلامت روان در طرح تحول بهداشت خبر داد و گفت: مردم سالانه هزار میلیارد تومان هزینه درمان اختلالات روانی می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۹:۵۳    
- همشهری آنلاین: دکتر تورقای شفق، مدیر جدید مرکز یونس امره در ایران به همراه ایوب آذلال معاون مرکز با حضور در مرکز فرهنگی و بین الملل شهر کتاب با علی اصغر محمدخانی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۹:۴۷    
- همشهری آنلاین: چهارمین روز از برنامه یک هفته با ادبیات آلمانی زبان در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۹:۲۳    
- همشهری آنلاین: حسین علیزاده که برای برگزاری کنسرتی به همراه تنبک حمید قنبری به کرمانشاه رفته است در مراسم تجلیلی که برای او برپا کردند حضور یافت و سخنانی گفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۹:۱۷    
- همشهری آنلاین: مجید جلالی که به صراحت خبر از برکناری او مطرح شده بود، مجددا به تیم سایپا بازگشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۹:۱۷    
- همشهری آنلاین: حنیف عمران زاده که تا پایان فصل از استقلال کنار گذاشته شده بود به تمرینات این تیم بازگشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۹:۱۷    
- همشهری آنلاین: تهران و چند شهر دیگر کشور در شمال غرب و شمال کشور طی روزهای آینده شاهد رگبار باران، وزش باد و خواهند بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۹:۱۷    
- همشهری آنلاین: معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت گفت: معاونت امور اجتماعی وزارت بهداشت در بحث آسیب های اجتماعی ورود جدی دارد و حاشیه نشینی، طلاق و اعتیاد سه اولویت اول در این زمینه هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۹:۱۷    
- همشهری آنلاین: جمال شورجه - کارگردان پروژه حضرت موسی (ع) - با اعلام اینکه کسی که قرار است نقش حضرت موسی (ع) را ایفا کند قطعاً یک چهره ناشناس خواهد بود، درباره ی فیلنامه این اثر تاریخی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۰    
- همشهری آنلاین: آلودگی شدید هوا دهلی نو پایتخت هند یک شرکت کانادایی را ترغیب به فروش هوای تازه بسته بندی شده این کشور، در دهلی نو کرده است .
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۰    
- همشهری آنلاین: بشار اسد رییس جمهوری سوریه در بخشنامه ای، فهرست اسامی منتخبان دوره جدید مجلس این کشور را ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۰    
- همشهری آنلاین: قیمت سبد اوپک در ماه مارس نسبت به ماه پیش از آن کمتر از 6 دلار رشد را تجربه کرده است و بررسی قیمت ها نشان می دهد که نفت اورینت اکوادور بیشترین رشد را در این بین تجربه کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۵    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: هدف وزارت بهداشت این است که دریافت های غیر قانونی و تخلفات به صفر مطلق برسد به همین دلیل، با دریافت های زیر میزی همچنان، برخورد شدید می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۵    
- همشهری آنلاین: مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و وقوع پدیده گرد و غبار در برخی نقاط کشور طی دو روز آینده خبر داد .
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۴    
- همشهری آنلاین: در تازه ترین جلسه ی شورای صنفی نمایش قرارداد فیلم آاادت نمی کنیم ثبت شد و این فیلم بعد از فیلم خنده های آتوسا در گروه اریکه ایرانیان به نمایش درمی آید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۴    
- همشهری آنلاین: قسمت جدید سریع و خشمگین در کوبا کلید خورد تا هشتمین قسمت این فیلم پرفروش در بهار امسال ساخته شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۴    
- همشهری آنلاین: معاون پارلمانی رئیس جمهور با نقل از رئیس جمهور فرانسه مبنی بر اینکه حمله نظامی به ایران قطعی بود، به تشریح تحرکات اقتصادی و سیاسی بعد از برجام اشاره کرد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۱    
- همشهری آنلاین: دکتر اسماعیلی با بیان اینکه تنوع و تکثر رسانه هایی که به سهولت در دسترس دانش آموزان است پاسخگویی را برای معلم سخت تر کرده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۱    
- همشهری آنلاین: جرمی کوربین رهبر حزب کارگر با وجود درخواست و فشارهای مقامات رژیم صهیونیستی از جمله سفیر این رژیم در انگلیس و لابی صهیونیستی و برخی از اعضای حزبش ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۱    
- همشهری آنلاین: گوساله گوزن زرد در کلینیک حیات وحش پارک پردیسان به دنیا آمد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۱    
- همشهری آنلاین: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کره جنوبی در جریان سفر پارک گئون هی رییس جمهوری کره جنوبی به تهران، 19 سند همکاری برای توسعه هر چه بیشتر روابط و مناسبات دو کشور امضا کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۸    
- همشهری آنلاین: رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تجلیل از تلاش ها و زحمات جامعه معلمی، تربیت نسل آینده ای با هویت مستقل، عزتمند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۵    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور ایران با تأکید بر تصمیم تهران و سئول برای تبدیل روابط تجاری دو کشور به روابط راهبردی و ریشه دار اقتصادی اظهار داشت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۱    
- همشهری آنلاین: کارآفرینی استرالیایی به نام کریگ رایت رسما اعلام کرد خالق پول مجازی بیت کوین بوده و در واقع وی همان ساتوشی ناکاموتو است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
- همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس شرایط استمرار پرداخت مستمری به پدر و مادر فوت شده شهید را مشخص کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
- همشهری آنلاین: به گفته کارشناسان، کافئین موجود در قهوه می تواند شروع خستگی ماهیچه ها را به تعویق بیاندازد و بدین ترتیب مدت زمان ورزش طولانی تر شده و چربی بیشتری می سوزد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
- همشهری آنلاین: رییس مجلس خبرگان در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی گفت: مسئولیتی که بر عهده گرفتید، مسئولیت بسیار سنگین و حساسی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
- همشهری آنلاین: معاون طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست سمنان گفت: خشکسالی بر جمعیت، رشد و کم شدن طعمه حیات وحش در مناطق حفاظت شده این استان تاثیر منفی گذاشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۹    
- همشهری آنلاین: مینو خالقی، منتخب سوم مردم اصفهان در انتخابات مجلس با انتشار بیانیه ای نسبت به انتشار برخی تصاویر در رسانه های مجازی واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۹    
- همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال دختران نونهال عنوان سوم رقابت های قهرمانی زیر 14 سال جنوب و مرکز آسیا را کسب کرد. رقیه جلال نسب به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۴    
- همشهری دو - زهره کهندل: به خانه ای ساده در منطقه پایین شهر مشهد می رویم. زنی مهربان با چهره خندان و چادر عربی از ما پذیرایی می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۴    
- همشهری دو - سیدمهدی سیدی: اگر یک خانم متأهل باشید، احتمالا بارها از همسرتان پرسیده اید که من در زندگی تو چه نقشی دارم؟ این سؤال، از نگاه خانم ها، بسیار محوری و بنیادین است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۴    
- همشهری آنلاین: کارگاه فرهنگ عامه، رویکردها و نظریه ها با حضور کارن میلر فولکلوریست افسانه پژوه امریکایی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: فرزندان اصلاحات، نمایندگان تازه نفس مجلس دهم، کارنامه هزار روزه روحانی و... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های دوشنبه-13 اردیبهشت- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: طبق بررسی های یک مطالعه جدید، دو استقامت بر شاخص سختی که متغیر و مرتبط با کیفیت استخوان هاست تاثیر دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: عضو شورای اسلامی شهر تهران، در مراسم نامگذاری خیابان مرحوم آیینه وند، به بیان ابعاد شخصیتی او پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۱    
- همشهری دو - عیسی محمدی: خبر حضور مأموران گشت نامحسوس ارشاد که قرار است حدود 7هزار نفر باشند مثل یک بمب عمل کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۵    
- همشهری آنلاین: روزنامه شرق سه روایت از دستگیری اعضای گروه فرقان را روایت کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۵    
- همشهری آنلاین: تیم منتخب کشتی آزاد همدان، نماینده ایران در رقابت های بین المللی اسپانیا به مقام نایب قهرمانی رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۵    
- همشهری آنلاین: زیاده روی در مصرف گوشت قرمز و کاهش مصرف سبزیجات موجب بالا رفتن سن بیولوژیک می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۵    
- همشهری آنلاین: طبق یافته های یک مطالعه جدید، چای نعناع می تواند به بهبود حافظه کوتاه مدت و بلندمدت و بهبود خلق و خو کمک کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۵    
- همشهری دو - دکترامیرحسین بانکی پورفرد: یکی از مواردی که به صمیمیت خانوادگی آسیب می زند، بحث تحقیر کردن است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۹    
- همشهری آنلاین: وزیر نیرو گفت: هر چند قرار است امسال 2 هزار مگاوات نیروگاه جدید وارد مدار شود اما انتظار می رود مردم با کاهش مصرف در ساعت های میانی روز ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۹    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: بیشترین مشکل اصلی بافت فرسوده تهران را در قطعات زیر 100 متر داریم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۹    
- همشهری آنلاین: بخشدار جالق از توابع سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: آتش سوزی در نخلستان های ناهوک این شهرستان علاوه بر خسارت به باغات خرما 500 نخل را خاکستر کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۸    
- همشهری آنلاین: پرونده 8 متهم سرقت و یک فقره تجاوز به عنف در باراجین با صدور حکم اعدام در دادگاه کیفری یک استان برای 4 نفر از متهمان و مجازات حبس ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۸    
- همشهری دو - طاهر عطاران : 1- ته داستان را فرض کنید خیلی وقت ها اگر آخر ترس هایمان را درنظر بگیریم دیگر نگرانی ای برای نرسیدن به هدف نخواهیم داشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۸    
- همشهری دو - مریم کمالی نژاد: افراد در برابر مطالعه و کتاب خواندن 3 دسته می شوند؛ دسته اول کسانی اند که از کتاب و مطالعه فرسنگ ها فاصله دارند و به آن فکر هم نمی کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۸    
- همشهری آنلاین: در اصلاحیه آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، زمان تعیین و اعلام قیمت خودرو به مشتریان در روش های مختلف فروش و پیش فروش مشخص شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۸    
- همشهری دو - مهدی واعظی: تا به حال چیزی درباره وندالیسم شهری شنیده اید؟ امروزه یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران شهرها، پیشگیری و مقابله با پدیده شوم وندالیسم شهری یا تخریب اموال عمومی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۷    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از اجرای مصوبه هیات وزیران در خصوص نصب فیلتر دوده روی خودروهای دیزل نو از مهر ماه سال جاری خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۷    
- همشهری آنلاین: با وجود درخواست سران یهودی، سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس و اعضای حزب کارگر انگلیس از جرمی کوربین برای فاصله گرفتن از کسانی که دیدگاه های ضدیهودی دارند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۷    
- همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تقویت کمی و کیفی بسیج مستضعفان، آرمان ها و مبانی اندیشه انقلاب اسلامی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۴    
- همشهری آنلاین: داعش همه پل های شهر الرمادی عراق را برای جلوگیری از پیشروی ارتش این کشور ویران کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۴    
- همشهری آنلاین: عروس دریایی عجیبی که به تازگی فیلم آن توسط ادارهٔ ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده آمریکا منتشر شده است، بیشتر به یک بشقاب پرنده شباهت دارد تا یک موجود زنده.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۱    
- همشهری آنلاین: رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی ناشنوایان جهان عصر روز یکشنبه (12 اردیبهشت) در سالن شهدای هفت تیر تهران برگزار شد و تیم ایران به مقام دوم رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۱    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به صحبت های دادکان درباره فدراسیون فوتبال و مسئولانش، برانکو و کی روش، طارمی، صحبت های دایی، نظر منصوریان درباره قهرمان لیگ ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۱    
- همشهری آنلاین: مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان به صورت 2 برد از 3 مسابقه از روز پنجشنبه 16 اردیبهشت با حضور چهار تیم صعودکننده آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۴۱    
- همشهری انلاین: نماینده دائم مصر در سازمان ملل ریاست دوره ای شورای امنیت را بر عهده گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۴۱    
- همشهری آنلاین: اخترشناسان به تازگی دنباله داری عجیب و سنگی و بدون دنباله را درون سامانه خورشیدی رصد کرده اند که به اندازه ای منحصر به فرد و نادر است که می تواند تعریف این اجرام کیهانی را تغییر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۴۱    
- همشهری آنلاین: طلای جهانی تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار و افت بازارهای سهام جهان، نزدیک مرز 1300 دلار ایستاد و در بالاترین قیمت 15 ماه اخیر معامله شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مجاز کردند که به همسران، فرزندان و والدین شهدای دارای تابعیت خارجی(غیرایرانی) که در هشت سال دفاع مقدس یا بعد از آن در راستای مأموریت های محوله ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۳    
- همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای هشتم ربیع الاول، آغاز سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج) را تعطیل رسمی اعلام کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۵    
- همشهری آنلاین: بارسا با یک برد دیگر صدر جدول را با تفاضل گل حفظ کرد. رقابت بر سر قهرمانی همچنان ادامه دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۵    
- همشهری آنلاین: معاون عمرانی فرمانداری تهران از معافیت بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب در شهر آفتاب از پرداخت عوارضی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۵    
- همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش از نام گذاری تعدادی از مدارس جدیدالاحداث به نام شهدای مدافع حرم خبر داد
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۸:۵۵    
- همشهری آنلاین: اگر بخواهیم در یک جمله "موک آپ" را تعریف کنیم، باید بگوییم موک آپ بهترین و سریع ترین روش برای پیش نمایش یک طرح گرافیکی، روی محصول ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۸:۴۹    
- همشهری آنلاین: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تیتر یک برخی روزنامه های صبح ایران است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۸:۴۶    
- معرفی نویسندگان جهان آزاده نجفیان: احتمالاً شما هم مثل من گاهی آن قدر در فکر و خیال فرو رفته اید که زمان از دستتان دررفته ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۸:۴۳    
- عباس ثابتی راد: شنیدن داستان شکل گیری نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب از زبان سیدمازیار حسینی معاون سابق فنی و عمرانی شهرداری تهران و مشاور شهردار تهران جذاب است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۸:۳۵    
- الهه رحمانی خاکی: کار برای طراحی معماری شهر آفتاب کاری طولانی و بسیار پیچیده بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۸:۳۵    
- نرخ خطوط جدید اتوبوسرانی به مقصد مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۸:۲۴    
- سید محمد فخار: حتما باید روبات های فیلم ترنسفورمرز وارد شهر شوند تا باور کنیم خودروها بر انسان ها سلطه دارند؟
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۸:۱۵    
- محمد باریکانی: صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی چندی پیش با اعلام اینکه برخی بهره برداران از آثار و بناهای تاریخی کشور ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۵:۳۳    
- هشدارها درخصوص وضعیت بحرانی معادن شن و ماسه جنوب غرب و غرب تهران روز به روز جدی تر می شود؛ آنچنان که دیروز چندین نهاد مسئول و نماینده مردم شهر تهران ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۴:۳۱    
- محمدعلی طالبی: اینکه در سطح شهر شاهد نصب نشانه ها و بیلبوردهایی در مورد ارزش کارگران هستیم در نوع خود اتفاقی جالب توجه است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۳:۳۰    
- فهیمه پناه آذر: یک روز به افتتاح بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران باقی مانده و شهر آفتاب امسال برای نخستین بار میزبان ناشران ایران و ده ها کشور دیگر است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۱:۳۵    
- 2 نفر از مقامات ارشد بازار سرمایه از روش های جدید تأمین مالی در صنعت خودرو با استفاده از اوراق جدید مالی خبر دادند.
  • ۱