شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۳May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 4 خرداد 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 خرداد 1395 روزنامه همشهری 2 خرداد 1395 روزنامه همشهری 3 خرداد 1395 روزنامه همشهری 4 خرداد 1395 روزنامه همشهری 5 خرداد 1395 روزنامه همشهری 6 خرداد 1395 روزنامه همشهری 7 خرداد 1395 روزنامه همشهری 8 خرداد 1395 روزنامه همشهری 9 خرداد 1395 روزنامه همشهری 10 خرداد 1395 روزنامه همشهری 11 خرداد 1395 روزنامه همشهری 12 خرداد 1395 روزنامه همشهری 13 خرداد 1395 روزنامه همشهری 14 خرداد 1395 روزنامه همشهری 15 خرداد 1395 روزنامه همشهری 16 خرداد 1395 روزنامه همشهری 17 خرداد 1395 روزنامه همشهری 18 خرداد 1395 روزنامه همشهری 19 خرداد 1395 روزنامه همشهری 20 خرداد 1395 روزنامه همشهری 21 خرداد 1395 روزنامه همشهری 22 خرداد 1395 روزنامه همشهری 23 خرداد 1395 روزنامه همشهری 24 خرداد 1395 روزنامه همشهری 25 خرداد 1395 روزنامه همشهری 26 خرداد 1395 روزنامه همشهری 27 خرداد 1395 روزنامه همشهری 28 خرداد 1395 روزنامه همشهری 29 خرداد 1395 روزنامه همشهری 30 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۳:۵۷    
- جدال لفظی میان 2 عضو شورای شهر تهران درباره سرنوشت باغات پایتخت دقایقی فضای جلسه علنی شورای شهر تهران را متشنج ساخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۳:۴۸    
- شانگهای مادران 2 کودک خردسال در چین هنگامی که دیدند آنها مشغول بازی با یک اثر هنری با ارزش در موزه شانگهای هستند، از این کار آنها فیلم گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۳:۳۱    
- نیویورک شرکت Kolcraft این امکان را در اختیار والدین قرار می دهد تا هر کالسکه کودکی را که انتخاب می کنند پیش از خرید مدل بزرگ آن را سوار شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۳:۳۱    
- اسلو دوچرخه سوار نروژی در مسیر های کوهستانی و حتی در سراشیبی های تند آن برعکس دوچرخه سواری می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۳:۰۶    
- همشهری آنلاین: چهارمین همایش انجمن علمی ارتباطات با همکاری کرسی یونسکو در فرهنگ و فضای مجازی: دوفضای شدن جهان در روز جهانی ارتباطات تحت عنوان سواد اینترنتی برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۳:۰۰    
- همشهری آنلاین: کارشناسان تغذیه معتقد هستند که برای روزهای گرم ، بهتر است مردم از رژیم های غذایی خاصی استفاده کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۲:۵۵    
- همشهری آنلاین: هجدهمین و نوزدهمین نشست از مجموعه ی درس گفتارهایی درباره ی خاقانی، چهارشنبه 5 و 12 خرداد برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۲:۴۹    
- همشهری آنلاین: چهل و چهارمین بازارچه بهاری بانوان نیکوکار به نفع مددجویان کهریزک از پنجم تا هفتم خرداد ماه برپا است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۲:۴۰    
- دادگاهی در عربستان پس از ماه ها رسیدگی به پرونده 3 مرد سعودی که 5کارگر هندی را در مزرعه ای زنده به گور کرده بودند، حکم به اعدام آنها داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۲:۱۴    
- همشهری آنلاین: تراکتورسازی با وجود پیروزی سه بر یک برابر النصر از رفتن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بازماند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۱:۴۶    
- ترجمه ی عباس تربن: به سراغ من اگر می آیید... نرم و آهسته بیایید... مبادا که ترک بردارد... چینی نازک تنهایی من
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۱:۱۶    
- مرد سابقه دار با بازی در نقش مأمور مبارزه با قاچاق کالا به هتل ها و مهمانسرا ها می رفت و گردشگران خارجی را سرکیسه می کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۱:۱۳    
- وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، گروه تروریستی جبهه النصره برا ی آغاز حمله ای گسترده به دمشق و همچنین محاصره ارتش سوریه در حلب آماده می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۱:۱۳    
- رئیس کل بانک مرکزی وعده داد که نرخ تورم در تابستان امسال تک رقمی شود تا بعد از 25 سال اقتصاد ایران، تورم زیر 10 درصد را تجربه کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۱:۱۳    
- رکود بازار و ناتوانی واحدهای صنفی در پرداخت مالیات ارزش افزوده موجب تعطیلی 700 واحد طلافروشی طی دو سال گذشته شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۱:۱۳    
- معمای قتل اسرارآمیز مرد میانسالی در آپارتمانش در سعادت آباد، با دستگیری مرد آشنا و اعترافات وی رازگشایی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۱:۱۳    
- با ذکاوت قاضی دادسرای جنایی تهران، معمای قتل فوتبالیست جوان پس از 3 سال فاش شد. ب
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۱:۱۳    
- 2 عضو ارشد شورای پول و اعتبار بر کاهش نرخ سود بانکی متناسب با نرخ تورم تأکید کردند اما نگفتند چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۰:۳۹    
- عملیات آزادسازی فلوجه دومین شهر بزرگ استان انبار در غرب عراق، در حالی با فرماندهی مستقیم نخست وزیر عراق ادامه دارد که منابع عراقی از عدم همکاری ائتلاف غرب در حمله به مواضع داعش در این شهر خبر می ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۰:۳۹    
- ما برای ایجاد آشوب در اینجا جمع نشده ایم. ما حقوق بگیران عصبانی و شهروندان سرخورده از این دولت هستیم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۰:۲۵    
- با آغاز اکران های جدید از اواخر اردیبهشت، امروز 4فیلم پرفروش اکران نوروزی رسما با سینماها خداحافظی می کنند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۰:۲۲    
- ستاره سه گانه ارباب حلقه ها که نخستین بار در 8 سالگی در یک فیلم ایفای نقش کرده بود، سوءاستفاده جنسی از کودکان را یک رفتار عادی و ثابت در هالیوود دانست و آن را با پرونده جنجالی جیمی سویل مقایسه کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۰:۲۲    
- گرچه برخی رسانه ها از همان ابتدا شمشیر را برای کمدی تازه مانی حقیقی از رو بسته بودند اما همه چیز از اظهارنظر وزیر ارشاد در دیدار با یکی از مراجع عظام تقلید در قم آغاز شد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۹:۴۳    
- همشهری آنلاین: دستورالعمل جدید رسیدگی به تخلفات انضباطی دانشجویان با هدف رفع ابهام و تناقض های موجود به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۹:۴۳    
- همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: روند اعطای مجوز به مراکز این دانشگاه برای راه اندازی دوره های کارشناسی ارشد متوقف شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۹:۴۳    
- همشهری آنلاین: فروش سینماها در اردیبهشت ماه نسبت به زمان مشابه سال قبل پنج برابر افزایش داشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۹:۱۷    
- همشهری آنلاین: رئیس اداره غذایی و آشامیدنی با منشأ دامی و دریایی سازمان غذا و دارو گفت: روغن کشی در مغازه ها غیر قانونی است و به دلیل عدم توانایی کنترل درصد ناخالصی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۹:۱۷    
- همشهری آنلاین: شقایق های وحشی در بلندای توچال، از بالا به شهر نگاه می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۹:۱۷    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه گاهی پزشکی بی انصافی می کند و دارویی که را در فهرست نیست برای بیمار تجویز می کند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۹:۱۷    
- همشهری آنلاین: آتشفشان توریالبا واقع در کاستاریکا طی قدرتمند ترین انفجاری که طی سال ها در این منطقه رخ داده است، فعال شد و ستون هایی از خاکستر را تا ارتفاع سه کیلومتری آسمان بالا فرستاد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۹:۱۴    
- همشهری آنلاین: رییس دانشگاه دولتی فدرال اورال در شهر یکاترینبورگ روسیه از اعلام آمادگی برای پذیرش 100 دانشجوی بورسیه جهت تحصیل در مقاطع تکمیلی این دانشگاه خبر داد و خواستار گسترش همکاری ها در ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۹:۱۴    
- همشهری آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از راه اندازی 30 کرسی زبان فارسی در 52 کشور شامل کشورهای همسایه و اروپایی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۹:۱۴    
- همشهری آنلاین: معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، از انتشار کارنامه آزمون دکتری دانشگاه آزاد از 10 خرداد ماه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۹:۰۸    
- همشهری آنلاین: آمریکا در تلاشی جدید و در اقدامی کاملا هدفدار برای کاستن از قدرت منطقه ای چین، از برداشته شدن تحریم های نظامی ویتنام خبر داد تا این کشور نیز در کنار سایر کشورهای شرق و جنوب شرق ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۹:۰۵    
- همشهری آنلاین: معاون بهداشت وزیر بهداشت اعلام کرد: طبق آمار جهانی، 51 میلیون نفر از کودکان و نوجوانان در دنیا دچار اضافه وزن و چاقی هستند و این موضوع یک تهدید جدی برای چند سال آینده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۸:۲۷    
- همشهری آنلاین: عربستان روز سه شنبه یکی از شهروندان خود را به جرم قتل، گردن زد و شمار اعدام های سال جاری در این کشور را به 94 مورد رساند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۸:۲۷    
- همشهری آنلاین: دی کاپریو امسال در نشست اقتصادی جهان 10 میلیون پوند به این بنیاد کمک کرد تا صرف پروژه های سبر شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۸:۰۶    
- همشهری آنلاین: مجموعه انیمیشن یکی بود یکی نبود سرزمین من ایران بود بر اساس کتاب پویایی فرهنگ و تمدن اسلام و ایران نوشته علی اکبر ولایتی در مرکز صبا تولید شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۸:۰۶    
- همشهری آنلاین: مسعود طیبی کارگردان نبرد گالیله با اشاره به اجرای این اثر نمایشی در آینده ای نزدیک در تالار مولوی درباره دراماتورژی و چگونگی ایده پردازی این نمایش سخن گفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۸:۰۶    
- همشهری آنلاین: در روز نیمه شعبان بیش از بیست هزار نفر وارد مجموعه سعدآباد شدند و از جمع 17 موزه مجموعه، به طور متوسط هر نفر از هشت موزه بازدید کرد که با احتساب تعداد بازدید در سرجمعِ آماری ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۸:۰۶    
- همشهری آنلاین: آنجلینا جولی که تاکنون نقش های مختلفی در سینما بازی کرده است با جدیدترین نقشی که در زندگی واقعی می پذیرد ممکن است همه را غافلگیر کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۷:۰۲    
- همشهری آنلاین: دولت فرانسه از صبح روز سه شنبه برای شکستن اعتصاب کارکنان پالایشگاه ها به نیروهای پلیس متوسل شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۶:۵۰    
- همشهری آنلاین: مرحله دوم عملیات آزادسازی فلوجه در پی اعلام آزادسازی کامل شهرستان الکرمه در شرق فلوجه و اکثر روستاهای فلوجه از سوی فرماندهی این عملیات آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۶:۲۶    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در شصت و نهمین مجمع جهانی بهداشت به عنوان رییس گروه کشورهای جنبش عدم غیر متعهد در این مجمع سخنرانی کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۹    
- همشهری آنلاین: جشن هفت سالگی حقوق همشهری سوم خرداد ماه با حضور دکتر محسن اسماعیلی استاد دانشگاه تهران و عضو حقوقدان شورای نگهبان و مدیران موسسه همشهری برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۹    
- همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری براساس رای گیری آقایان سید احمد خاتمی و قربانعلی دری نجف آبادی را به عنوان منشیان هیئت رئیسه برای مدت دو سال انتخاب شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۹    
- همشهری آنلاین: هفدهمین جلسه کارگروه ملی مدیریت پسماند با محوریت بررسی برنامه مدیریت پسماندهای سه استان شمالی کشور و با حضور نمایندگان دستگاه های ذی ربط در محل سازمان حفاظت محیط زیست تشکیل شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۶    
- همشهری آنلاین: مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به طرح یک فوریتی نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس، نوع ممنوعیت را مشخص کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: کیسه های پلاستیکی بزرگ ترین معضل زیست محیطی قرن حاضر شناخته شده و دوستدار محیط زیستی در اعتراض به این مسئله با دست و پاهای زنجیر شده به بطری های پلاستیکی در شهر به تردد پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: بازارهای سهام آسیا در معاملات روز سه شنبه 4 خردادماه در پی نگرانی های فزاینده نسبت به افزایش نرخ های بهره آمریکا در ماه آینده عقب نشینی کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: فعالیت غیرقانونی معادن طلا، سبب ورود آلاینده های جیوه به رودخانه های محلی در پرو شده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: شکستگی های فشاری (stress fractures) گسیختگی های کوچک در استخوان ها هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۴:۱۶    
- همشهری آنلاین: صرافان ارز و سکه در معاملات سه شنبه 4 خردادماه بازار آزاد، یک دلار آمریکا را با 153 ریال افزایش نسبت به دیروز(دوشنبه) 34 هزار و 501 ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۴:۱۶    
- همشهری آنلاین: هیاتی از سازمان حج و زیارت ایران به دعوت وزارت حج عربستان برای انجام دور دوم مذاکرات حج به عربستان رفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۴:۱۶    
- همشهری آنلاین: با هدف استفاده بهینه از باغات و توسعه سرانه های سبز عمومی برای استفاده شهروندان، باغ ملک با الگویی از باغ شازده ماهان کرمان طراحی و آماده بهره برداری شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۴:۱۶    
- همشهری آنلاین: طلای جهانی تحت تاثیر دورنمای افزایش نرخهای بهره آمریکا تا ماه آینده که ارزش دلار را تقویت کرده و به تقاضای سرمایه گذاری برای این فلز ارزشمند ضربه زده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۴:۱۶    
- همشهری آنلاین: معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: میانگین غلظت آلاینده های هوا در تمام مناطق پایتخت در حد مجاز قرار گرفته و شاخص کیفیت هوا همچون روز گذشته در شرایط سالم است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۵۲    
- همشهری آنلاین: رول مرغ همراه با فلفل کبابی روی هم طعم بی نظیری را ایجاد کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۵۲    
- همشهری آنلاین: رامین معصومیان، دبیر پنجمین جشنواره بازیگری سه نقطه با ابراز خرسندی از استقبال کم نظیر دانشجویان برای شرکت در این جشنواره با ارسال 250 اثر برای بخش های گوناگون این رخداد هنری از ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۵۲    
- همشهری آنلاین: قائم مقام بانک مرکزی درباره تعداد زیاد بانک ها و مؤسسه های مالی و اعتباری و برنامه بانک مرکزی برای کاهش آنها گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۵۲    
- همشهری آنلاین: دو هفته پس از توافق با بایرن مونیخ، کار انتقال متس هوملز از بوروسیا دورتموند به این تیم تمام شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۵۲    
- همشهری آنلاین: کاردار سفارت اسپانیا در تهران در دیدار با رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری تمایل کشورش به تبادلات علمی در زمینه میراث فرهنگی به ویژه باستان شناسی را بیان کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۵۲    
- همشهری آنلاین: مجلس شورای اسلامی در آخرین جلسه علنی خود منظم ترین نمایندگان این دوره از مجلس را معرفی کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۳    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان حج و زیارت امروز برای مذاکره درباره حج تمتع در صدر هیاتی عازم عربستان می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۰۹    
- همشهری آنلاین: رئیس پژوهشکده پولی و بانکی گفت: امسال کاهش سود بانکی برای رونق اقتصادی و تحرک تولید در دستور کار دولت و بانک مرکزی قرار دارد و پیگیری می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۴۰    
- همشهری آنلاین: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز بکار پنجمین دوره ی مجلس خبرگان، ضمن تبریک به اعضای این مجلس بخاطر دستیابی به اعتماد و انتخاب ملت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۹    
- همشهری دو - مریم حدادی: چیزی حدود 2 هفته به شروع ماه مبارک رمضان مانده است. این روزها افراد به تکاپو افتاده اند تا فضای مساجد را برای پذیرایی از روزه داران در ماه مبارک رمضان آماده کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۹    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور از انسداد محور هراز خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۶    
- همشهری آنلاین: بانوی سنندجی توانست رکورد 20000 حرکت صحیح جلوبازو با دمبل چهار کیلویی را در فدراسیون ورزش های همگانی ثبت کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۶    
- همشهری آنلاین: متخصص تغذیه با اشاره به اینکه در فصل گرما طی شبانه روز باید مقدار زیادی آب نوشید، گفت: با مستمر و منظم نوشیدن آب از ابتلا به سنگ کلیه و سرطان روده بزرگ در امان باشید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۶    
- همشهری آنلاین: اعتصاب کارکنان پالایشگاه های فرانسه در اعتراض به لایحۀ اصلاحات قانون کار دولت این کشور پالایشگاه های فرانسه را به حال نیمه تعطیل درآورده و همین سبب شده تا صف های طولانی در مقابل ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۶    
- همشهری آنلاین: کشف اسکلت های انسانی در کف فضاهای معماری تپه ارسطو از دفن افراد به سنت های پیش از تاریخ در دوره انقلاب روستانشینی حکایت دارد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۶    
- همشهری دو - محمد مجد: قرآن کریم در چندجا صراحتا به حرمت قمار اشاره کرده است؛ مثلا در آیه 219سوره بقره آمده: از شراب و قمار از تو می پرسند، بگو: در آن دو ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۳    
- همشهری آنلاین: اولین دوره آموزشی 157 محیط بان جدید استخدام ایثارگر از اول خرداد ماه به مدت دو هفته در دانشکده محیط زیست آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۳    
- همشهری آنلاین: هفته جاری قیمت خودروهای وارداتی در بازار تغییر خاصی نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۳    
- همشهری آنلاین: بانوی همدانی موفق به ثبت رکورد پیاده روی مسافت 6 کیلومتری با حلقه هولاهوپ شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۰    
- همشهری دو - محسن امین: پویش مردمی برای حمایت از کار ایرانی، امری پسندیده ایست؛ ایده ای که با طرح موضوع های مختلف مطرح می شود، ازجمله اینکه با خرید کالای ایرانی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۰    
- همشهری دو - مریم سمائی: روی تخت بیمارستان نشسته و چشم هایش خیره به پنجره اتاق است، غم غریبی بر دلش نشسته اما مثل تمام سال های عمرش باز هم صبوری می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۰    
- همشهری دو - حمیدرضا ابراهیمی: پرورش ماهی شغلی است که اکثر قریب به اتفاق مردم با آن آشنایی دارند و حتی از نزدیک این شغل را دیده اند ولی تولید بچه ماهی کمتر دیده شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۰    
- همشهری آنلاین: نوربرت هوفر، نامزد حزب راستگرای اتریش در دور دوم انتخابات شکست خورد و الکساندر فان دربلن پیروز شد تا قدرت در این کشور همچنان در اختیار چپ ها باقی بماند اما قدرت راستگراهای افراطی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۰    
- همشهری دو - زهره کهندل: مسیری پرپیچ و خم در دل کوه با جاده ای ناهموار. حدود 200کیلومتر با بجنورد فاصله دارد اما گاه به پیچ های تندی برمی خوریم و گاه به جاده های خاکی که از سرعتمان کم می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۰۷    
- همشهری آنلاین: تیم مس کرمان با کسب دومین برد مقابل کفش ملی تهران به مقام سوم لیگ برتر رسید. در دومین بازی فینال هم منیزیم فردوس بر نفت و گاز گچساران پیروز شد تا روز چهارشنبه تکلیف قهرمانی لیگ در ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۰۷    
- همشهری آنلاین: قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز سه شنبه 4 خردادماه با روند نزولی آغاز به کار کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: جلسه غیر علنی مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب هیات رئیسه آغاز شد. آیات جنتی، امینی و هاشمی شاهرودی نامزد ریاست هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: آیت الله احمد جنتی با کسب اکثریت آراء رییس مجلس خبرگان در دوره پنجم شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: هندوستان با انجام پرتاب آزمایشی موفقیت آمیز شاتل خود در اواخر روز یکشنبه 22 می 2016 دستاوردی جدید را در برنامه فضایی خود به ثبت رساند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۱    
- همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس نهم در آخرین جلسه علنی خود طرح انتصاب افراد در مشاغل حساس را بررسی می کردند که به دلیل تجمع نمایندگان برای گرفتن عکس یادگاری ادامه جلسه برای دقایقی متوقف شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۱۱    
- همشهری آنلاین: مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور اکثریت منتخبان مردم در این مجلس آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۱۱    
- همشهری آنلاین: فرمایشات مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) تیتر یک اغلب روزنامه های صبح ایران است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۱۱    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به صحبت های کی روش درباره ویسی، خواسته های سرمربی تیم ملی، زمین تمرین تیم ملی، صحبت های تاج درباره میزبان فینال جام حذفی، فهرست خرید برانکو ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۱۱    
- همشهری آنلاین: گروهی از فعالان محافظت از حیوانات برای لاکپشتی به نام فرد که لاکش را در آتش سوزی جنگل های برزیل از دست داده بود، لاکی جدید و مصنوعی چاپ کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۱۴    
- سید محمد فخار: امروز ساعت12 سرانجام زنگ پایانی مجلس نهم زده می شود تا عمر 4ساله بی اعتنایی این مجلس به اهمیت معاینه فنی تمام شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۸:۵۹    
- همشهری أنلاین: یک بررسی جدید نشان می دهد که نور سبز می تواند بالقوه به تسکین درد میگرن کمک کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۸:۵۶    
- علی اصغر محمدی: کف و سقف شهریه مدارس غیردولتی در پایتخت در حالی اعلام شد که مسئولان این مدارس می گویند افزایش شهریه امسال به صورت درصدی نبوده و نرخ تورم یکی از 7شاخص تعیین شهریه بوده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۸:۵۶    
- محمد باریکانی: بزرگ ترین رویداد سالانه صنایع دستی ایران از فردا به مدت 5روز در مصلای بزرگ امام خمینی تهران برپا می شود تا آنطور که مسئولان صنایع دستی کشور دیروز به خبرنگاران گفته اند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۸:۵۶    
- مجلس طی روزهای اخیر با مصوباتی درباره قانون جامعه اصلاحاتی را در قوانین تصویب نمود که منجر به تغییراتی در تسهیلات مورد نظر می شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۸:۵۶    
- عضو کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به اینکه ناباروری زوج ها بزرگ ترین مشکل افزایش جمعیت کشور است، گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۸:۵۳    
- اسدالله افلاکی: هنوز تغییر مسیر جاده از پارک ملی گلستان یکی از مطالبات بزرگ کارشناسان محیط زیست است که خبر می رسد می خواهند همان سناریو را در پارک ملی پابند مازندران هم اجرا کنند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۷:۳۳    
- افتتاح پارک علم و فناوری شهر تهران در کنار امضای 2تفاهمنامه بین مدیریت شهری با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رویدادهای مهمی بود که دیروز در سالروز فتح خرمشهر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۶:۵۸    
- رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه تلاش شده است تا در قالب نگارخانه ای به وسعت شهر اعیاد شعبانیه و همچنین مناسبت های ارزشی مورد توجه قرار گیرد ...
  • ۱