شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۵:۳۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 22 خرداد 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 خرداد 1395 روزنامه همشهری 2 خرداد 1395 روزنامه همشهری 3 خرداد 1395 روزنامه همشهری 4 خرداد 1395 روزنامه همشهری 5 خرداد 1395 روزنامه همشهری 6 خرداد 1395 روزنامه همشهری 7 خرداد 1395 روزنامه همشهری 8 خرداد 1395 روزنامه همشهری 9 خرداد 1395 روزنامه همشهری 10 خرداد 1395 روزنامه همشهری 11 خرداد 1395 روزنامه همشهری 12 خرداد 1395 روزنامه همشهری 13 خرداد 1395 روزنامه همشهری 14 خرداد 1395 روزنامه همشهری 15 خرداد 1395 روزنامه همشهری 16 خرداد 1395 روزنامه همشهری 17 خرداد 1395 روزنامه همشهری 18 خرداد 1395 روزنامه همشهری 19 خرداد 1395 روزنامه همشهری 20 خرداد 1395 روزنامه همشهری 21 خرداد 1395 روزنامه همشهری 22 خرداد 1395 روزنامه همشهری 23 خرداد 1395 روزنامه همشهری 24 خرداد 1395 روزنامه همشهری 25 خرداد 1395 روزنامه همشهری 26 خرداد 1395 روزنامه همشهری 27 خرداد 1395 روزنامه همشهری 28 خرداد 1395 روزنامه همشهری 29 خرداد 1395 روزنامه همشهری 30 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۳:۵۷    
- همشهری آنلاین: محمد علی در سال 1966 در هوستون تگزاس در مسابقه بر سر عنوان قهرمانی بوکس سنگین وزن در راند سوم کلیولند ویلیامز را ناک اوت می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۳:۱۳    
- خبر در ماه مبارک رمضان هستیم و شهر حال و هوای رمضان گرفته است و برنامه های مختلفی در شهر به مناسبت این روزها از سوی شهرداری تهران برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۲:۴۶    
- دعای روز اول: خدای من! دوست دارم از روزه داران واقعی باشم! و از شب زنده داران دوست داشتنی تو!
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۲:۲۰    
- اردک حسود، رسید به پلیکان دید. چه منقار خوبی دارد.گفت من از این منقارها می خواهم و منقارش را با پلیکان عوض کرد. اردک حسود، گردنش را با گردن قو و پاهایش را با پاهای مرغ ماهی خوار عوض کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۲:۱۴    
- فوتبال حمید هامون: یکی از برنامه های سایت یوفا در حاشیه ی جام ملت های اروپا، مسابقه ی تمام دوران؛ یورو 11 است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۳۱    
- جای پدر شعر انقلاب در دیدار سالانه شاعران با رهبر معظم انقلاب خالی تر از همیشه است؛ حمید سبزواری که سال گذشته در چنین روزهایی برای آخرین بار در شب میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) در بیت رهبری شعر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۸    
- نیویورک طی گزارش مجله نشنال جئوگرافیک آلودگی نوری (نور زیادی که در شب از شهر ها ساطع می شود) باعث شده 99 درصد از آمریکایی ها دیگر قادر به مشاهده کهکشان راه شیری نباشند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۸    
- همشهری آنلاین: مریم زندی از تصمیم خود برای انتشار مجموعه عکس هایش از وقایع سال 1358 در یک کتاب خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۸    
- گجرات 25 هزار خانواده هندی با استفاده از یک صفحه مقوایی و چندین بطری پلاستیکی، کولر دست سازی می سازند که هیچ خرجی برای آنها ندارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۸    
- 13 سال تلاش یک نویسنده هندی برای نگارش داستان زندگی خود نتیجه داد و زندگی خانوادگی او جایزه ادبی 100 هزار یورویی دوبلین را به عنوان یکی از گران ترین جوایز ادبی دنیا به دست آورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۸    
- همشهری آنلاین: ضبط صدای منوچهر اسماعیلی، دوبلور قدیمی، برای نمایش "مجلس ضربت زدن" به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۸    
- پوران درخشنده: بهشان می گویند دهه هشتادی ها. بچه هایی که البته برخی هایشان متولدان نیمه دوم دهه80 هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۸    
- گلایه های مشتریان خودرو و برخی مسئولان از کم و کیف خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی در حالی ادامه دارد که هنوز گزارش رضایتمندی مشتریان از این خدمات در سال94 منتشر نشده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۸    
- یک روز پس از هیاهوی تعطیلی کارخانه ارج و نابسامانی وضعیت کارگران آن، نامه ای در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که از سوی کارگران یک واحد تولیدی در تبریز نگاشته شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۸    
- دولت مقررات پرداخت حقوق مدیران شرکت های وابسته به دولت اعم از بانک ها، بیمه ها و شرکت ها و سازمان های دولتی را تعیین و مقرر کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۸    
- عباس ثابتی راد: بررسی آمارهای منتشر شده از سوی سازمان مدیریت پسماند شهر تهران نشان می دهد که طی 7 سال گذشته، شهروندان تهرانی پسماند کمتری را تفکیک کرده اند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۸    
- مرکز آمار ایران تصویری از وضعیت تولید و اشتغال در کارگاه های صنعتی ایران در 8سال منتهی به سال 93 ارائه کرد که نشان می دهد تعداد این کارگاه ها از 17 هزار و 603 واحد در سال 1386به 14 هزار و 452 واحد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۸    
- مستأجر جوان برای تصاحب گاراژ 3 میلیاردی، نقشه جنایت کشید. او پس از ربودن صاحب گاراژ به زور از او امضا و اثر انگشت گرفت و در نهایت وی را با همدستی دوستش به قتل رساند تا بتواند نیمی از گاراژ را تصاحب ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۸    
- دیاربکر تعمیرکار ترکیه ای عینکی را ساخته که به وسیله آن فقط صاحب گوشی تلفن همراه می تواند نمایشگر آن را ببیند و اطرافیان فقط یک صفحه سفید روی نمایشگر می بینند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۸    
- راننده تاکسی امانتدار وقتی کیف پر از پول و طلا را زیر صندلی خودرواش دید فقط به یک چیز فکر کرد: امانت چند میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۸    
- 2 زندانی سابقه دار بعد از اینکه به زندان افتادند باز هم دست از سرقت نکشیدند. آنها روزهای آخر هفته از زندان مرخصی می گرفتند و با پرسه زدن در خیابان های شمال شهر وسایل داخل خودروها را سرقت می کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۳    
- پلیس در تعقیب راننده ای است که بعد از تصادف مرگبار با سربازی جوان از صحنه گریخته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۰    
- همشهری آنلاین: حیدر العبادی، نخست وزیر عراق به گروه صدر به خاطر حمله به منطقه های مختلف و ایجاد درگیری در شرایط بحرانی این کشور نسبت به برخورد قاطع با آنها هشدار داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۰    
- محمد گلریز: مرحوم حمید سبزواری از پیشگامان شعر انقلاب بود. وی قبل از انقلاب به واسطه حضور در محافل انقلابی شعر می سرود و من توفیق آشنایی با ایشان را قبل از پیروزی انقلاب اسلامی داشتم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۰    
- همشهری آنلاین: یک عضو فراکسیون امید در مجلس گفت: شب قبل از رای گیری هیات رئیسه دائم آقای عارف در فراکسیون امید از اعضا خواستند که با توجه به شرایط کشور ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۰    
- همشهری آنلاین: ساعت پخش برنامه تلویزیونی ماه عسل در شب هایی که مسابقات فوتبال یورو 2016 روی آنتن می رود، با تغییر همراه است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۰    
- تحقیقات درخصوص ادعای مردی چهل ساله که می گوید در کرمان دست به جنایت زده، از سوی تیم جنایی پایتخت شروع شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۲۰    
- رضا ظریفی: آلودگی هوا در کشور دو نیمه دارد؛ نیمه اول سال غبارهای عربی روی زندگی هموطنان می نشیند و نیمه دوم سال دود ناشی از تردد میلیون ها خودروی سبک و سنگین دولتی و خصوصی نفس را در سینه ها حبس ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: وزیر دادگستری آخرین وضعیت فیش های حقوقی چند ده میلیونی برخی مدیران و مسئولان بیمه مرکزی را تشریح کرد و ازعودت چند فیش حقوقی مسئولان به بیت المال خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۰۵    
- همشهری آنلاین: در مراسم وداع با محمدعلی کلی بوکسور اسطوره ای، جمعی از بازیگران و چهره های مشهور سینمایی و هنری و نیز ورزشکاران و سیاستمداران حضور داشتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۰۲    
- اصغر بادپر: این سال ها قرار است در بلندترین و گرم ترین روز سال روزه بگیریم، چیزی حدود 17 ساعت در روز. پس عقل به ما می گوید که باید برای حفظ سلامتی و بالا بردن مقاومت بدن دست به کار شویم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۴۹    
- در ادامه واکنش های بین المللی به اقدام دبیرکل سازمان ملل در حذف نام عربستان از لیست سیاه این سازمان، اکنون علاوه بر بان کی مون و عربستان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۴۹    
- فرمانده عملیات نظامی استان انبار عراق دیروز اعلام کرد، نظامیان عراقی در 400متری مرکز شهر فلوجه هستند اما این عملیات به کندی پیش می رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۴۹    
- درحالی که پیشروی های ارتش سوریه و نیروهای مقاومت به ویژه در استان رقه نیروهای گروه تروریستی داعش را در تنگنایی سخت قرار داده است روز گذشته نیروهای تروریستی زیر این فشار دو حمله تروریستی را علیه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۴۹    
- فیلمنامه نویس فیلم نامزد اسکار شجاع دل از همکاری دوباره خود با مل گیبسن برای ساختن دنباله فیلم بسیار پرفروش مصایب مسیح خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: وزیر خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس اسلو فروم در نروژ با همتای آمریکایی خود دیدار می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۲۷    
- همشهری آنلاین: مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت اعلام کرد: ایران با شرکت هایی از ایتالیا (ساراس و ایپلم) ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۲۴    
- همشهری آنلاین: هیئت وزیران در جهت برقراری انضباط مالی بیشتر بویژه در زمینه تسهیلات رفاهی، پرداخت حقوق و سایر پرداخت های قانونی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۲۱    
- همشهری آنلاین: کتاب بازی پردازی در بازاریابی تالیف اسکات هریس و کوین آگرمن و با ترجمه ی طیبه فروغی فر و سجاد خزائی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۲    
- همشهری آنلاین: بخش هنری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 24 خردادماه با نمایش نزدیک به 400 اثر هنرهای تجسمی برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۰۳    
- همشهری آنلاین: اشپیگل با تکیه بر اسناد موجود می گوید، شایعاتی که در دهه هفتاد در مورد ویلی برانت، صدراعظم سابق آلمان رایج بود حقیقت دارد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۰۳    
- همشهری آنلاین: گوگل تمام واژه هایی را که به وجهه کلینتون خدشه وارد می کند در رده های پایینِ پیشنهادهای به کاربران قرار می دهد
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۸:۲۳    
- همشهری آنلاین: نوستالژی سینماهای قدیمی برای مخاطبان پیگیری سینما، جذاب و خاطره انگیز است اما این سالنها و خاطرات شان، چه سرنوشتی پیش رو دارند؟
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۸:۲۰    
- همشهری آنلاین: شعرخوانی زنده یاد حمید سبزواری در محضر مقام معظم رهبری در سال 94 با تشویق ایشان روبه رو شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۸:۰۳    
- همشهری آنلاین: دانشیار دانشگاه علم و صنعت موفق به کسب جایزه جهانی دانشمند برجسته بین المللی و جوان نخبه در شیمی سبز و کاربردی از اتحادیه بین المللی شیمی محض و کاربردی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۷:۳۶    
- همشهری آنلاین: دانشمندان دانشگاه کلمبیا برای نخستین بار دی اکسیدکربن منتشر شده از یک نیروگاه برق را ذخیره کرده و پس از پمپاژ به زیر زمین، آن را جامد و به شکل سنگ درآوردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۷:۳۶    
- همشهری آنلاین: بخش فروش بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن که از امروز آغاز به کار کرد، 32 هزار عنوان کتاب از ناشران داخلی و خارجی را عرضه کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۷:۱۵    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع ایران به عربستان سعودی درباره همکاری با رژیم صهیونیستی علیه سوریه هشدار داده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۷:۱۲    
- همشهری آنلاین: با قرارداد شرکت ایرانی TPG با شرکت چینی YUNDA اکسپرس برای نخستین بار ارسال مستقیم مرسولات پستی به ایران بدون نیاز به کشور واسطه امکان پذیر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۷:۰۶    
- همشهری آنلاین: اسامی سی نفر از پرتولیدترین محققان علوم انسانی کشور بر اساس نتایج به دست آمده از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۴۸    
- همشهری آنلاین: نخست وزیر سوریه در سخنانی ضمن محکومیت انفجارهای تروریستی در زینبیه دمشق که منجر به شهادت و زخمی شدن ده ها نفر شد، مثلث دوحه،ریاض و آنکارا را مسئول این جنایات دانست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۲۱    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع عراق روز شنبه از آزادسازی دو منطقه الصبیحات و الفلاحات در غرب فلوجه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۱۶    
- همشهری آنلاین: سازمان های امنیتی هند روز شنبه در گزارشی اعلام کردند گروه تروریستی داعش تلاش گسترده ای را برای نفوذ در هند و بویژه ایالت جامو و کشمیر آغاز کرده است .
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۰۲    
- همشهری آنلاین: اساسنامه موسسه جهانی ولایت که با پیشنهاد رئیس جامعه المصطفی العالمیه در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده بود، با امضای رئیس جمهوری ابلاغ شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۷    
- همشهری آنلاین: خادمان قرآنی در هشت حوزه تخصصی در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور رئیس جمهوری تجلیل می شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۰۲    
- همشهری آنلاین: صرافان ارز و سکه در معاملات شنبه 22 خردادماه بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با 61 ریال افزایش نسبت به پنجشنبه هفته گذشته 34 هزار و 731 ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۱۷    
- همشهری آنلاین: جدول تناوبی عناصر به تازگی پذیرای چهار عنصر جدید به نام های نیهونیوم، مسکوویوم، تنسین و اوگانسون شده است، عناصری که مدت ها پیش کشف شده اند اما به تازگی نامگذاری شده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۱۷    
- همشهری آنلاین: معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز توزیع نخستین مرحله سبد غذایی از امروز 22 خردادماه در سراسر کشور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۱۷    
- همشهری آنلاین: آلودگی هوا تا سال 2060 میلادی منجر به ضرر 2.6 تریلیون دلاری به اقتصاد جهانی می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۱۶    
- همشهری آنلاین: معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: به هیچ وجه قانون و مجوزی برای فعالیت مدارس دو زبانه در کشور نداریم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: زمانی که در سال 2003 انیمیشن پرطرفدار درجستجوی نمو اکران شد، خلق زیبایی های جهان زیر آب در قالب تصاویر انیمیشنی تحسین و شگفتی منتقدان زیادی را برانگیخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: فرزند استاد حمید سبزواری گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، پیکر استاد سبزواری، روز چهارشنبه در شهرستان سبزوار تشییع می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان خردادماه امسال 90 دوربین کنترل سرعت جدید در جاده های کشور نصب می شود که امیدواریم این عدد تا پایان تابستان امسال به یکصد دستگاه برسد که به ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۳۰    
- همشهری آنلاین: اعضای خانواده، دوستان و طرفداران روز جمعه 10 ژوئن 2016، یک هفته پس از مرگ محمد علی قهرمان افسانه ای بوکس جهان مراسم خاکسپاری باشکوهی را برای ادای احترام و همراهی این قهرمان بزرگ تا ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۳۰    
- همشهری آنلاین: رقابت های تنیس جام رمضان با قهرمانی نماینده اصفهان در بخش انفرادی به پایان رسید. در بخش دو نفره نیز زوجی از کرواسی قهرمان شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۳۰    
- همشهری آنلاین: منابع سوری از یک انفجار شدید در منطقه سیده زینب در جنوب دمشق خبر دادند که تعداد زیادی تلفات برجای گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۳۰    
- همشهری آنلاین: ایران همچنان با دارا بودن بزرگترین ذخایر گاز طبیعی جهان در این حوزه در صدر ایستاده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۷    
- همشهری آنلاین: پیوند عضو فرایند ساده ای نیست، زیرا تعداد اعضای اهدا شده قابل پیوند در جهان به اندازه ای نیست که بتواند نیاز تمامی بیماران نیازمند پیوند را تامین کند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۷    
- همشهری آنلاین: عضو هیات رئیسه مجلس از تعیین تکلیف ترکیب کمیسیون های تخصصی مجلس در جلسه عصر یکشنبه روسای شعب و یکی از نائب رئیسان مجلس خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۷    
- همشهری آنلاین: شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری پیش فروش بلیت قطارهای مسافری خود در مسیرهای مختلف از یکم تا 15 مرداد ماه سال جاری را از روز 24 خرداد ماه آغاز می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۷    
- همشهری آنلاین: فعالیت های معادن و برداشت های بی رویه در اطراف غار دژ اسپهبد خورشید علاوه بر تخریب حریم منظر، حرایم درجه 1 و 2، عرصه و بدنه اثر تاریخی و بی نظیر اسپهبد خورشید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۷    
- همشهری آنلاینک طبق جدیدترین نظرسنجی هفتگی کیتکو نیوز، کارشناسان بازار و سرمایه گذاران خرد نسبت به افزایش قیمت طلا در هفته جاری خوش بین هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۱    
- همشهری آنلاین: آلودگی های نوری ناشی از حضور و زندگی انسان ها روی زمین باعث شده تا یک سوم جمعیت جهان هرگز شانس دیدن کهکشان راه شیری را نداشته باشند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۱    
- همشهری دو - محمد معمار: فلسفه لباس پوشیدن چیست؟ شاید قبل از اینکه بخواهیم درباره مدل لباس، رنگ آن و طراحی آن و خیلی چیزهای دیگر صحبت کنیم باید به این سؤال پاسخ دهیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۱    
- همشهری دو - سنا حیدریان: شبکه اجتماعی اینستاگرام جایی برای بیان حرف های آدم های عادی است؛ آدم هایی که آزادانه افکار و عقایدشان را به دنبال کننده هایشان نشان می دهند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۱    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت متروی تهران گفت: می توانیم دانش ساخت مترو را به دنیا صادر کنیم زیرا ما یک سوم قیمت دنیا مترو می سازیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۱    
- همشهری دو - فاطمه محمدصالحی: جمع زیادی از مردم، ماه رمضان که می آید فکر می کنند فعلا باید برای برگزاری مراسم ازدواج شان دست نگه دارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۱    
- همشهری آنلاین: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال قانون خودروهایی که سرنشینانش اقدام به پرتاب زباله به سطح معابر و خیابان ها می کنند، خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۱    
- همشهری آنلاین: جردن باروز، غایب بزرگ رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۱    
- همشهری آنلاین: هنوز ماجرای دکل های مفقود شده و پول های گمشده فروش نفت توسط بابک زنجانی، به سرانجامی نرسیده که خبر رسید 17 پرونده مربوط به فساد هم در مجلس گم شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۸    
- همشهری دو - زهرا کرمی: آموزش کارآفرینی در کشور ما حالا نزدیک به 17سال سابقه دارد. دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در سال 87 تأسیس شده و نخستین دانشکده کارآفرینی در ایران و حتی آنطور که دکتر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۷    
- سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با ارائه مشوق های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران، بخش صنایع دستی را نیز زیر مجموعه این صنعت آورده و اعلام کرده است که صنایع دستی به عنوان صنعتی مستقل ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۷    
- همشهری دو - دکترامیرحسین بانکی پورفرد: برخی از مشکلاتی را که در زندگی زناشویی پیش می آید خیلی راحت می شود حل کرد، به این شرط که راه مقابله با آن مشکلات را دریابیم و عمل کنیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۷    
- همشهری دو - مرجان همایونی: کنار جاده منتظر ماشین ایستاده ام اما سکوتی که حکمفرماست، با زبان بی زبانی می گوید که از ماشین خبری نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۷    
- همشهری دو - حجت الاسلام دکتر مرتضی جعفرپور: اوج آرزوی هر بنده ای، درک حقیقت بندگی خداوند و راه پیدا کردن به وادی شناخت خداوند و مقام توحید است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۷    
- همشهری دو - سارا شهیدزاده: انسان است و انتخاب هایش؛ آن هم انتخاب هایی که در لحظه لحظه زندگی با آن دست به گریبان است؛
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۷    
- همشهری آنلاین: بانوی المپیکی کشورمان با راه یابی به فینال تفنگ 10 متر توانست در جایگاه هفتم بایستد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۷    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای شنبه 22 خردادماه اعلام کرد؛ براین اساس نرخ 15 ارز از جمله دلار نسبت به پنجشنبه هفته گذشته (20 خرداد ماه) افزایش و 20 واحد پولی از جمله پوند و ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۴۱    
- مشهری آنلاین: سخنگوی پلیس آمریکا از شلیک به یک مرد در پی تیراندازی پلیس به او بعد از حمله این مرد به سمت یکی از پلیس ها خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۴    
- همشهری آنلاین: حمید سبزواری شاعر معاصر و ملقب به پدرشعر انقلاب سحرگاه امروز شنبه در سن 91 سالگی در یکی از بیمارستان های تهران چشم از جهان فروبست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۱    
- بهمن نامور مطلق: جایگاه صنایع دستی ایران در خارج از کشور نسبت به گذشته نه چندان دور در 5سال اخیر بهتر شده است. همین امسال ایران فعال ترین دیپلماسی صنایع دستی را در جهان دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۱    
- همشهری آنلاین: در دیدار افتتاحیه مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا 2016 تیم های ملی فوتبال فرانسه و رومانی به مصاف هم رفتند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۸    
- اسدالله افلاکی: مدیرکل محیط زیست استان مازندران بابیان اینکه انتقال آب خزر باعث کاهش سطح آب خزر، افزایش شوری، خشکی میانکاله و چالش های اجتماعی می شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۸    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به صحبت های برانکو، حرف های آرش برهانی، عمران زاده و فخرالدینی درباره ماجراهای استقلال ، یورو 2016 ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۸    
- همشری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های رئیس جمهور، نشست سه جانب وزیران دفاع ایران،روسیه و سوریه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۸    
- کنکور دست کم تا 6سال آینده حذف نمی شود و قانون سنجش و پذیرش دانشجو نیز نافرجام می ماند و به سرنوشت قانون حذف کنکور مصوب سال 86دچار می شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۸    
- متأسفانه خصوصی سازی شدن آرزویی دست نیافتنی. راستش را بخواهید طرح تحول سلامت بهانه ای است برای اینکه بتوانیم تغییر ساختار بدهیم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۸    
- مصطفی خوشابی: فعالیت های بین المللی معاونت صنایع دستی کشور به دلیل نوع نگرش این بخش به زمان و نوع برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی که با حمایت معاونت صنایع دستی صورت می گیرد چندان مناسب توسعه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۸    
- حامد فوقانی: اینطور که پیروز حناچی، معاون وزیر راه و شهرسازی به همشهری خبر داده ضوابط بلندمرتبه سازی مراحل نهایی خود را برای تصویب سپری می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۷:۵۶    
- شاخص کل بورس تهران در مبادلات هفته قبل 208 واحد کاهش یافت و به 75 هزارو 876 واحد رسید، شاخص فرابورس هم با 6 پله نزول در محدوده 808 واحد قرار گرفت.
  • ۱