شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 8 خرداد 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 خرداد 1395 روزنامه همشهری 2 خرداد 1395 روزنامه همشهری 3 خرداد 1395 روزنامه همشهری 4 خرداد 1395 روزنامه همشهری 5 خرداد 1395 روزنامه همشهری 6 خرداد 1395 روزنامه همشهری 7 خرداد 1395 روزنامه همشهری 8 خرداد 1395 روزنامه همشهری 9 خرداد 1395 روزنامه همشهری 10 خرداد 1395 روزنامه همشهری 11 خرداد 1395 روزنامه همشهری 12 خرداد 1395 روزنامه همشهری 13 خرداد 1395 روزنامه همشهری 14 خرداد 1395 روزنامه همشهری 15 خرداد 1395 روزنامه همشهری 16 خرداد 1395 روزنامه همشهری 17 خرداد 1395 روزنامه همشهری 18 خرداد 1395 روزنامه همشهری 19 خرداد 1395 روزنامه همشهری 20 خرداد 1395 روزنامه همشهری 21 خرداد 1395 روزنامه همشهری 22 خرداد 1395 روزنامه همشهری 23 خرداد 1395 روزنامه همشهری 24 خرداد 1395 روزنامه همشهری 25 خرداد 1395 روزنامه همشهری 26 خرداد 1395 روزنامه همشهری 27 خرداد 1395 روزنامه همشهری 28 خرداد 1395 روزنامه همشهری 29 خرداد 1395 روزنامه همشهری 30 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۳:۴۶    
- رم: مرد ایتالیایی برای ثبت رکوردی جهانی خود را به آتش کشید و پس از قرار گرفتن در یک کمان غول پیکر خود را مانند یک پیکان به مسافت 31 متر و 87 سانتی متر به هوا پرتاب کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۳:۲۷    
- ابوالحسن داودی: اجرای طرح نگارخانه ای به وسعت یک شهر یکی از بهترین و جالب ترین اقداماتی بوده که تاکنون در سطح شهر دیده ام.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۳:۲۱    
- همشهری آنلاین: اتلتیکو مادرید یکی از تیم های شهر مادرید است و در لیگ برتر اسپانیا بازی می کند. استادیوم خانگی اتلتیکو ورزشگاه ویسنته کالدرون می باشد که 54٬851 نفر ظرفیت دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۳:۰۳    
- همشهری آنلاین: رئیس پژوهشکده غدد درون ریز و متابولیسم با بیان این که کمبود ید سبب کاهش ضریب هوشی (آی کیو) می شود، توصیه کرد: کودکان بدغذا برای جبران این کمبود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۲:۴۵    
- همشهری آنلاین: همواره تصوراتی غلط، درباره بیماری ها و درمان آن ها بین مردم، وجود داشته و دارد.درباره بیماری های قلبی، درمان و پیشگیری از آن ها هم این تصورات وجود دارد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۹    
- سان سالوادر زنی در کشور السالوادر که مبتلا به ناتوانی نگه داشتن جنین در رحم است به جرم سقط جنین به 40 سال زندان محکوم شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۵۷    
- بیژن هنری کار: آن وقت ستوده 79 ساله بود؛ قوی و استوار استخوان پر. بسیار خوب حرف زد با ما، و هر چه را که می دانست بی ذره ای دریغ گفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۷    
- دولت حداکثر تا آخر تابستان فرصت دارد تا قانون بودجه امسال در ارتباط با قیمت و میزان سهمیه بنزین و دیگر فرآورده های مورد مصرف وسایل نقلیه سبک و سنگین اعم از بنزینی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۴    
- سرایدار شرکت خصوصی دختر 7 ساله یکی از کارمندان را تسلیم نیت شیطانی خود کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۴    
- ماجرای قدیمی رویارویی روسیه و غرب تمام شدنی نیست؛ این بار سفر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به یونان که با هدف ترمیم روابط میان روس ها و اتحادیه اروپا انجام شد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۴    
- ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی این کشور روز گذشته به صورت رسمی عملیات ورود به فلوجه برای آزادسازی قلب این شهر را آغاز کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۴    
- گزارش بانک مرکزی از معاملات مسکن در اردیبهشت نشان می دهد که در شهر تهران تعداد معاملات مسکن و قیمت آن با افزایش مواجه شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۴    
- ایرانی ها در دو سه سال اخیر نام شهر وین، پایتخت اتریش را بیشتر از نام دیگر شهرهای جهان شنیده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۴    
- دکتر محمد حسین ادیب: بازار ایران مملو از توصیه های مالی قدیمی است که با شرایط اوج قیمت های نفت و دوران رونق منطبق بوده و به همین دلیل فعالان اقتصادی ایران با ورود اقتصاد به دوران رکود غافلگیر شده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۰:۴۵    
- همشهری آنلاین: خبرگزاری رویترز انگلیس از افزایش قیمت نفت خام های پایه اروپا و آمریکا در پنج روز منتهی به دیروز(جمعه 7 خردادماه) و توقف کاهش شمار دکل های حفاری در آمریکا خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۰    
- از 80 تابلویی که برای عرضه در پنجمین حراج بزرگ آثار هنری تهران انتخاب شده بود، فقط یک تابلو فروش نرفت و از رکورد 25 میلیارد و 362 میلیون تومان ثبت شده در ساعت 21روز جمعه 7خرداد در هتل پارسیان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۰    
- با قطعی شدن خداحافظی زودهنگام علی اصغر پورمحمدی از معاونت سیما و بازگشت سیدمرتضی میرباقری به تلویزیون پس از حدود 7 سال ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۰    
- خاویر باردم و پنه لوپه کروز که این روزها به چهره محبوب سینمادوستان ایرانی تبدیل شده اند، پیش از حضور در فیلم تازه اصغر فرهادی در پروژه ای با موضوع زندگی یکی از بزرگ ترین قاچاقچی های مواد مخدر جهان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۰    
- وزارت فرهنگ روسیه ضمن انتشار فهرست 8 موضوع موردنظر خود برای حمایت از پروژه های سینمایی، اعلام کرد که فیلمسازان و تهیه کنندگان برای استفاده از بودجه دولتی باید تولید آثار با این مضامین را در اولویت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۰    
- چند روز پس از مرگ دردناک زن جوان ایرانی و دختربچه 2 ساله اش در هلند، پیداشدن نامه ای در نزدیکی محل حادثه، راز سرنوشت دردناک این زن جوان را فاش کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۰    
- دختر جوان که با همدستی نامزدش و برادر وی، دست به سرقت میلیاردی از خانه اعیانی زده بودند، برای فرار از دست پلیس در سقف حمام خانه پنهان شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۰    
- دایی و خواهرزاده جوان روزهای زوج هفته با بازی در نقش مأمور قلابی کارگران را سرکیسه می کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: مهندس محمدکاظم سیفیان اولین مدیرعامل بنیاد مسکن و پنجمین شهردار تهران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عصر جمعه هفتم خردادماه، در یکی از بیمارستانهای تهران درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۳    
- همشهری آنلاین: مسعود کیمیایی معتقد است: زندگی در فیلم اصغر فرهادی به وقت فیلمبرداری، به وقت حرکت کردن آدم ها و حرف زدنشان شروع می شود. اول زندگی می آید بعد فیلمبرداری شروع می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۳    
- همشهری آنلاین: مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دمای نوار شمالی کشور، از وقوع گرد و خاک در مناطقی از مرکز کشور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۳    
- همشهری آنلاین: فصل جدید مستند ایران به کارگردانی ایرج عاشوری و تهیه کنندگی حسین طاهری از امروز هشت خرداد ماه روی آنتن شبکه 5 سیما می رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۳    
- همشهری آنلاین: مطالعه جدید محققان نشان می دهد هرچقدر میزان میوه بیشتری در دوره بارداری خورده شود، سطح IQ کودک به مراتب بیشتر خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۳    
- همشهری آنلاین: نشست عادی 169 وزیران نفت اوپک به منظور تعیین سیاست های تولید این سازمان روز پنجشنبه دوم ژوئن (13 خردادماه) آغاز به کار می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۳    
- همشهری آنلاین: دانشمندان آمریکایی نخستین مورد عفونت انسانی با یک باکتری مقاوم به یک آنتی بیوتیک خط آخر را گزارش کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۳    
- همشهری آنلاین: استیون اسپیلرگ کارگردان مشهور سینما در دیداری با فارغ التحصیلان هاروارد از تجربیات خودش به عنوان یک جوان، یک کارگردان و یک انسان سخن گفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۳    
- همشهری آنلاین: پنجمین دوره حراج تهران با ثبت فروش 25 میلیارد و 362 میلیون تومان و فروش 79 اثر برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۰    
- همشهری آنلاین: توماس دی میزر وزیر کشور آلمان گفت: شمار جنایات علیه پناهجویان در آلمان در سال 2015 روندی افزایشی داشته و پنج برابر شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۰    
- همشهری آنلاین: رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی خبر داد: 10 درصد از مساحت ایران از خشکسالی شدید انباشته شده رنج می برد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۰    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور در دیدار وزیر خارجه لیتوانی بر توسعه و تقویت همه جانبه همکاری بین ایران و اتحادیه اروپا از جمله لیتوانی تاکید کرد
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۰    
- همشهری آنلاین: رئیس اداره حفاظت محیط زیست ازنا گفت: در حال حاضر مشکل اساسی محیط زیست شهرستان، کشتارگاه دام است که به صورت سنتی و زیر نظر شهرداری فعالیت می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۰    
- همشهری آنلاین: محققان آلمانی در حال تلاش برای ساخت یک سیستم عصبی هستند که به واسطه آن، روبات ها هم درد را حس می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۰    
- همشهری آنلاین: انتشار خبر تجاوز گروهی 33 مرد مسلح به یک دختر نوجوان در برزیل خشم مردم این کشور را بر انگیخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۰    
- همشهری آنلاین: روزنامه الرای کویت روز شنبه در گزارشی از پیوستن دهها کویتی به گروه تروریستی داعش در سوریه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۱    
- همشهری آنلاین: دیدارهای والیبال انتخابی المپیک از شبکه سه سیما مستقیم پخش می شود؛ فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز از همین شبکه پخش خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۱    
- همشهری آنلاین: تهیه کننده کنسرت شهرام و حافظ ناظری در نیشابور مدعی شد که در پی تدارک برگزاری کنسرت در نوبتی دیگر، دادستان نیشابور تهدید کرده که در صورت هرگونه اقدامی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۶    
- همشهری آنلاین: سازمان ملل به دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا هشدار داد که توافق تاریخی پاریس بر سر تغییرات آب و هوایی اهمیتی حیاتی در حفظ کره زمین دارد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۶    
- همشهری آنلاین: سازمان ملل به دونالد ترامپ، هشدار داد که توافق تاریخی پاریس بر سر تغییرات آب و هوایی اهمیتی حیاتی در حفظ کره زمین دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۶    
- همشهری آنلاین: مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دمای نوار شمالی کشور، از وقوع گرد و خاک در مناطقی از مرکز کشور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۶    
- همشهری آنلاین: رضا رفیع با اعلام آغاز سری جدید برنامه قندپهلو در ماه رمضان، اظهار کرد که این سری از برنامه با رویکرد آموزشی و تغییراتی در آیتم ها راهی آنتن می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۰۶    
- همشهری آنلاین: روابط عمومی معاونت صدا در سازمان صداوسیما، شایعه انتخاب فاطمه آلیا به عنوان معاون سیما را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۰۶    
- همشهری آنلاین: روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که خاله رهبر کره شمالی در نیویورک به صورت ناشناس زندگی می کند و یک مغازه خشکشویی دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هیچ بازیکنی مذاکره ای نداشته است، از اضافه شدن یک مربی کروات دیگر به کادر فنی این تیم در فصل آینده خبر داد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۴    
- همشهری آنلاین: بازگشت ساکنان بخش جنوبی و پاکسازی شده غوطه شرقی دمشق به خانه های خود همزمان با بازسازی زیربناهای خدماتی در این منطقه آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۴    
- همشهری آنلاین: دادگاهی در آرژانتین پانزده نظامی سابق این کشوراز جمله رینالدو بینیونه رئیس دولت نظامی آرژانتین در دهه 80 را در پرونده آدمربایی و قتل مخالفان چپگرا مجرم شناخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۱    
- همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای چند مرحله عملیات ضربتی برای دستگیری سارقان گفت: 730 سارق به عنف و کیف قاپ در دو ماهه نخست سالجاری در پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۹    
- همشهری آنلاین: منتخبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان های رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۱    
- همشهری آنلاین: صرافان ارز و سکه در معاملات شنبه 7 خردادماه بازار آزاد، یک دلار آمریکا را با 96 ریال افزایش نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته (پنجشنبه ششم خردادماه) 34 هزار و 662 ریال و هر قطعه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۱    
- همشهری آنلاین: اولین جلسه مجلس دهم، شنبه- 8 خرداد- با حضور چهره هایی همچون حسن روحانی، رئیس مجلس خبرگان، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و دیگر مسئولان لشکری و کشوری همراه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۱    
- همشهری آنلاین: بهای معاملات طلا روز جمعه 7 خردادماه تحت تاثیر دورنمای تحکیم سیاست پولی آمریکا و رشد ارزش دلار ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۱    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی اعلام کرد: تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی تهران در اردیبهشت 95 نسبت به ماه مشابه سال قبل 8.2 درصد افزایش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۵۹    
- همشهری آنلاین: نیما عالمیان با پیروزی مقابل نوشاد، به عنوان قهرمانی و جایزه 50 میلیون ریالی دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۴    
- همشهری دو - موژان اردانی: یکی از گزینه هایی که چند سالی است برای افزایش امنیت محیط کار یا حتی منزل به کار می رود استفاده از دوربین مداربسته برای نظارت بر این مکان هاست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۴    
- همشهری دو - مرجان همایونی: همهمه ای به پاست. زنان و مردان کنار هم دور حوض بزرگی گرد آمده اند؛ یکی با ویلچر و دیگری عصا به دست ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۴    
- همشهری آنلاین: رهبر معظم انقلاب در پیامی به مجلس دهم تاکید کردند: وظیفه انقلابی شما آن است که مجلس را سنگری استوار در برابر افزون خواهی گستاخانه استکبار و نقطه اتکای درخشانِ مردم مؤمن و انقلابی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۴    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری در جمع نمایندگان مجلس دهم گفت: به کیفیت قانون نیازمندیم نه به کمیت قانون. این جمله را از این باب می گویم که خود را فرزند مجلس می دانم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۸    
- همشهری دو - روحینا مجیدی: همیشه گفته اند برادر پشت و پناه خواهر است؛ سرپناه خستگی ها و دردهای خواهر، مأمنی برای فرار از مشکلات و اندوه.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۸    
- همشهری آنلاین: از ابتدا قرار بود پرند برای 85 هزار نفر ساخته شود که به مرور به یک شهر 850 هزار نفری تبدیل شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۵    
- همشهری آنلاین: آتنه فقیه نصیری بازیگر سینما و برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران سفیران بیماران مبتلا به ام اس شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۵    
- همشهری آنلاین: هفته جاری قیمت خودروهای وارداتی در بازار تغییری نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۵    
- همشهری دو - ندا داوودی: بله را گفته اید و برای یک عمر قرار است به امید خدا زن و شوهر باشید اما هنوز شرایط رفتن به یک خانه را ندارید و هرکدام در خانه پدری تان زندگی می کنید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۵    
- همشهری دو - محمد معمار: سیستم برق رسانی یکی از قسمت های مهم خودرو به شمار می رود و به نوعی می توان گفت باتری، قلب تپنده هر خودرو محسوب می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۵    
- همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 13 تن و 303 کیلوگرم انواع مواد مخدر در اردیبهشت ماه سال جاری در این استان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۵    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای شنبه 8 خردادماه اعلام کرد؛ براین اساس نرخ 18 ارز از جمله دلار نسبت به پنجشنبه هفته گذشته (ششم خردادماه) افزایش و 19 واحد پولی از جمله یورو و ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۵    
- همشهری دو - دکتر امیر حسین بانکی پورفرد: توجه به واقعیات در زندگی موجبات رضایتمندی را فراهم می سازد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۵    
- همشهری آنلاین: سازمان عفو بین الملل با اقتصاد از افزایش اعدام ها در عربستان سعودی اعلام کرد از ابتدای سال جاری میلادی یکصد نفر در این کشور اعدام شده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۹    
- همشهری آنلاین: وزیر کشور در افتتاحیه مجلس دهم با قرائت گزارشی در مورد روند انتخابات به ارائه آماری در مورد میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس دهم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۹    
- همشهری آنلاین: هیئت مذاکره کننده حج در حالی به کشور بازگشت که روزنامه های سعودی با فرافکنی در رابطه با روند انجام مذاکرات ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۹    
- همشهری آنلاین: رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین اسامی نفرات راه یافته به تیم ملی را برای مسابقات پارالمپیک ریو اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۹    
- همشهری آنلاین: معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که تصویر منتشر شده از بخشنامه ای مبنی بر ارفاق در امتحانات نهایی در فضای مجازی جعلی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۶    
- همشهری آنلاین: با حکم رییس کل دادگستری استان تهران، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی به عنوان رییس جدید دادگاه انقلاب منصوب شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۶    
- همشهری آنلاین: نفرات برتر سومین دوره رقابت های درای تولینگ قهرمانی کشور در دو بخش مردان و زنان مشخص و معرفی شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۶    
- همشهری آنلاین: بررسی های باستان شناختی که به منظور اجرای عملیات نجات بخشی در محدوده مخزن سد جامیشان صورت گرفت به شناسایی 29 محوطه تاریخی از دوره های مس سنگی، مفرغ قدیم، ساسانی و ... انجامید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۳    
- همشهری آنلاین: پناهجویان در اووزونی حاضر نیستند به کمپ های دولتی بروند و می کویندزندگی در چادر را ترجیح می دهند به اردوگاه های دولتی.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۳    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از ایجاد محدودیت در تبلیغ غذاهای ناسالم و مضر سلامت در تبلیغات محیطی شهر خبرداد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۵۲    
- همشهری آنلاین: مراسم افتتاحیه مجلس دهم شورای اسلامی با حضور رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه، رئیس مجلس خبرگان رهبری، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، مقامات ارشد کشوری و لشگری ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۵۲    
- همشهری آنلاین: جشنواره کن، ریاست مجلس و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله روزنامه های شنبه-8 خرداد- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۵    
- همشهری آنلاین: فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه از مجمع عمومی کار که این کشور را با بحران مواجه کرده است، انتقاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۳    
- همشهری آنلاین: ارسطو، پدر منطق مدرن، و شاگرد محبوب و مشهور افلاطون، در سال 322 پیش از میلاد از دنیا رفت واز آن زمان افکار و آثار او در کلاس های جهان تدریس شده اند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۳    
- همشهری انلاین: دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه ادر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد با برنی سندرز، نامزد حزب دموکرات مناظره نمی کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۳    
- همشهری آنلاین: شاید تصور کنید بزرگترین برنامه تامین سلاح در جهان باید کاملا فناورانه و پیشرفته باشد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۳    
- همشهری آنلاین: اعضای هیات رییسه سنی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی معرفی و در جایگاه هیات رییسه حضور یافتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۸    
- همشهری آنلاین: تیم منیزیم فردوس با شکست نفت و گاز گچساران قهرمان بیست و هشتمین دوره لیگ برتر مردان شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۸    
- همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین دیدار از رقابت های انتخابی المپیک با نتیجه 3 بر 0 استرالیا را شکست داد. امیر غفور به عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار با استرالیا معرفی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۵    
- محمد باریکانی: بافت تاریخی مشهد در خطر است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۵    
- سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به گزارش سه شنبه گذشته همشهری درباره نشست خبری وی می گوید هیچ کلمه ای دال بر عنوان تحقیق یا درخواست تحقیق از وزرای سابق در کلام او نبوده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۵    
- روح الله رجایی: هفته گذشته، ترمز ناگهانی یکی از هزاران خودرویی که در ترافیک عصرگاهی بزرگراه شهید مدرس حرکت می کردند باعث برخورد 3خودرو شد که اتومبیل من در وسط قرار داشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۵    
- سید محمد فخار: دولت باید هر چه زودتر مصوبه تأمل برانگیز خود درخصوص سن فرسودگی خودروها را اصلاح کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۹    
- همشهری آنلاین: فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری تیتر یک اغلب روزنامه های صبح ایران است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۹    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران اختصاص دارد به بازی های تیم ملی والیبال برای کسب سهمیه المپیک، صحبت های کی روش، گفت و گو با پورحیدری ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: فرماندهی عملیات آزادسازی فلوجه از محاصره کامل این شهر و آمادگی نیروهای عراقی برای آغاز عملیات حمله به شهر خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۳:۳۳    
- همشهری آنلانی: گله گوسفندان در روستایی در جنوب ولز، واقع در بریتانیا پس از خوردن مقدار زیادی شاهدانه و به خانه ها و خودروهای مردم حمله کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۲:۳۴    
- شاخص کل بورس تهران در مبادلات هفته گذشته 440 واحد رشد کرد و به 76 هزارو 853 واحد رسید اما شاخص فرابورس با یک واحد کاهش در محدوده 817 واحد قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۲    
- همزمان با انتشار شایعه تغییر در سازمان بورس و اوراق بهادار، جدال رسانه ای جناح های مدعی کسب کرسی های هیأت مدیره سازمان بورس شدت گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۰:۳۴    
- همشهری آنلاین: مهاجران روز 25 مه (4 خرداد) 2016 روی یک قایق واژگون شده در دریای مدیترانه در حد فاصل لییی و ایتالیا پیش از آنکه کشتی های نیروی دریایی ایتالیا عملیات نجات را شروع کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۰:۰۲    
- همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: شاید طبق شایعات به وجود آمده تا سال 2017 باید منتظر آیفون 7 با هر اسم دیگری که اپل قصد انتخاب بر روی آن را دارد باشید ...
  • ۱