دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۶May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 18 مرداد 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 مرداد 1395 روزنامه همشهری 2 مرداد 1395 روزنامه همشهری 3 مرداد 1395 روزنامه همشهری 4 مرداد 1395 روزنامه همشهری 5 مرداد 1395 روزنامه همشهری 6 مرداد 1395 روزنامه همشهری 7 مرداد 1395 روزنامه همشهری 8 مرداد 1395 روزنامه همشهری 9 مرداد 1395 روزنامه همشهری 10 مرداد 1395 روزنامه همشهری 11 مرداد 1395 روزنامه همشهری 12 مرداد 1395 روزنامه همشهری 13 مرداد 1395 روزنامه همشهری 14 مرداد 1395 روزنامه همشهری 15 مرداد 1395 روزنامه همشهری 16 مرداد 1395 روزنامه همشهری 17 مرداد 1395 روزنامه همشهری 18 مرداد 1395 روزنامه همشهری 19 مرداد 1395 روزنامه همشهری 20 مرداد 1395 روزنامه همشهری 21 مرداد 1395 روزنامه همشهری 22 مرداد 1395 روزنامه همشهری 23 مرداد 1395 روزنامه همشهری 24 مرداد 1395 روزنامه همشهری 25 مرداد 1395 روزنامه همشهری 26 مرداد 1395 روزنامه همشهری 27 مرداد 1395 روزنامه همشهری 28 مرداد 1395 روزنامه همشهری 29 مرداد 1395 روزنامه همشهری 30 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۲:۰۲    
- ریزگردها در سال های اخیر به عنوان مهم ترین منبع آلودگی هوای کشور ما در 6 ماه نخست سال شناخته می شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۵۸    
- پوران درخشنده: رشد 74 درصدی طلاق در یک دهه گذشته که به تازگی خبرش رسانه ای شده زنگ خطری است که نشان می دهد کانون خانواده تا چه اندازه مورد تهدید قرار گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۴۳    
- در میان تمام کتاب هایی که رهبر معظم انقلاب برای آنها تقریظ نوشته اند، این شاید قدیمی ترین و در عین حال جالب توجه ترین مورد باشد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۴۳    
- آبوجا کودک 3 ساله ای که در رقابت های بین المللی حفظ قرآن در عربستان شرکت کرد حافظ کل قرآن است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۴۳    
- مسکو شورای عالی مفتی های روسیه دوره ویژه ای را برای زائران این کشور تدارک دیده که یکی از محورهای اصلی آن آموزش دوری از ازدحام جمعیت و مرگ زیر دست و پاست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۲۴    
- درهای یکصد و سومین ایستگاه متروی پایتخت در خط 3و یکی از پرترددترین معابر شهر روی شهروندان باز شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۲۴    
- چراغ بخش بهترین فیلم های خارجی زبان هشتاد و نهمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار را سوئیس روشن کرد و یک انیمیشن تحسین شده را به نمایندگی از سینمای این کشور اروپایی به آکادمی علوم و هنرهای سینمایی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۲۲    
- آخرین عضو باند یاکوزاها که متهم به قتل جوان ایرانی در ژاپن است، در نخستین جلسه از تحقیقات قضایی، جزئیات تازه ای از این جنایت را فاش کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۲۲    
- مرد جوان پس از آشنایی با زنان و دختران در لاین مدعی می شد که بیمار است و به سرطان مبتلاست تا بتواند نقشه کلاهبرداری خود را عملی کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۲۲    
- مردان موتورسوار که بر سر اختلافات قدیمی اعضای خانواده ای را به گلوله بسته و باعث مرگ 2 نفر از آنها و مجروح شدن یک نفر دیگر شده بودند، دستگیر شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۲۲    
- اگر ارز تک نرخی شود، قطعاً نرخ آن از آنچه در بازار ارز است، کمتر خواهد شد و کالاها ارزان تر می شود. این تازه ترین وعده سخنگوی دولت است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۵۷    
- گزارش یک نهاد مالی در لندن نشان می دهد مدیران بزرگ ترین شرکت های انگلیسی به طور متوسط سالانه 5 و نیم میلیون پوند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۵۷    
- علی ابراهیمی: براساس آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت تا دیروز از 40 هزار و 600 واحد متقاضی دریافت تسهیلات تولید فقط 400 واحد این تسهیلات را دریافت کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۵۷    
- حکم قصاص مردی که متهم به قتل همسرش است از سوی دیوان عالی کشور نقض شد. متهم در دور تازه تحقیقات مدعی است که فردی خارجی همسرش را به قتل رسانده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۵۷    
- گزارش تازه ای که مرکز پژوهش های ویریل آلمان تهیه کرده است نشان می دهد، از ابتدای جنگ سوریه در سال 2011 تا سال گذشته، بیش از 360 هزار خارجی برای جنگ با ارتش سوریه به این کشور رفته اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۵۷    
- مرد جوان خودش را فیزیوتراپ معرفی و ادعا می کرد با همکاری یکی از بازیگران مشهور قصد دارد یک مرکز درمانی راه اندازی کند، اما همه این حرف ها بخشی از نقشه سیاه او برای یک زن ماساژور بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۱۶    
- چند روز پس از موضعگیری همزمان 2 وزیر و سخنگوی دولت یازدهم درباره لغو کنسرت ها، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست تقدیر از خبرنگاران، خود و وزارت کشور را در موضوع کنسرت ها تابع نظر رئیس قوه قضاییه دانست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۱۶    
- همشهری آنلاین: لئوناردو دی کاپریو در مراسم دریافت جایزه اسکار بخش اصلی سخنرانی خود را بر تغییرات آب و هوایی متمرکز کرد و حالا معلوم شده، این سخنان تاثیر زیادی بر مردم داشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۱۶    
- همشهری آنلاین: شماره 75 ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات به صاحب امتیازی و مدیرمسؤولی امیر عباس تقی پور و سردبیری امیر لعلی منتشر شد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۱۶    
- رضا درستکار: رضا درمیشیان با عصبانی نیستم نشان داد فیلمسازی خوش ذوق و خوش قریحه است و آنها که فیلم های این کارگردان جوان را دیده اند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۱۶    
- همشهری آنلاین: معاون اجتماعی وزارت بهداشت، از راه اندازی سامانه یاس 190، برای آشنایی خیرین با نیازمندی های حوزه سلامت خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۹:۳۹    
- همشهری آنلاین: چرخه خواب بدن در اصل با ساعت شبانه روزی تنظیم می شود که نوسانات دوره ای در میزان ترشحات هورمونی را به جریان می اندازد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۹:۳۹    
- همشهری آنلاین: جوخه خودکشی در نخستین آخر هفته اکرانش در بازار آمریکای شمالی در راس باکس آفیس قرار گرفت و به صدر نشینی جیسون بورن خاتمه داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۹:۳۹    
- همشهری آنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در پی بروز درگیری مردم بلداجی، یک نفر کشته، 108 نفر نیز مجروح حدود 70 نفر بازداشت شدند و به همین دلیل کمیسیون امنیت ملی به موضوع ورود کرد که گزارش ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۹:۳۹    
- همشهری آنلاین: سرمربی تیم ریزه اسپور ترکیه اعلام کرد که فیفا و این باشگاه باید درباره مهدی طارمی تصمیم گیری کنند، اما رضائیان با موافقت طرفین جدا شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۹:۰۶    
- همشهری آنلاین: وزیر کشور از ناکامی تروریست ها در انفجار پایگاه سپاه و نیروی انتظامی در شرق کشور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۹:۰۳    
- همشهری آنلاین: هاشمی رفسنجانی گفت: عملکرد یک عده تندرو را به حساب ساختار نظام نگذارید و بدانید راه رهایی از این گونه تفکرات دگم و متحجرانه تلاش برای آگاهی مردم است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۸:۵۹    
- همشهری آنلاین: دادگاه عالی تجدید نظر مالزی روز دوشنبه درخواست تجدید نظر فیصل تهرانی رمان نویس اهل سنت این کشور را نسبت به ممنوعیت چهار کتابش توسط وزارت کشور به اتهام گسترش آموزه های شیعه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۸:۵۶    
- همشهری آنلاین: شمار کثیری از شیعیان نیجریه در تظاهراتی مسالمت آمیز خواهان آزادی سریع شیخ ابراهیم زکزاکی محبوب ترین رهبر شیعیان در نیجریه شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۸:۵۴    
- همشهری آنلاین: دولت آبادی با بیان اینکه دادستانی نسبت به مراسمی که نقض ارزش های اسلامی می کنند برخورد قانونی خواهد کرد ابراز داشت: آیا واقعا جشن حافظ یک جشنواره فرهنگی بود یا همایش مد و لباس
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۸:۵۴    
- همشهری آنلاین: حضور شوکت حجت در برنامه رادیو جمعه و پخش آثاری چون محفل نور ، ترانه اول و چاپ اول تازه ترین خبرهای رادیویی هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۸:۵۴    
- همشهری آنلاین: مقام های حزب مخالف در اتیوپی روز دوشنبه اعلام کردند که در جریان سرکوب معترضان طی روزهای اخیر در منطقه اورومیا دست کم 33 نفر کشته شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۸:۳۸    
- همشهری آنلاین: آیین نامه جدید ارتقای اعضای هیات علمی که به دانشگاه ها ابلاغ شده است از سال تحصیلی 96-95 در تمامی مراکز آموزشی کشور اجرا خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۸:۳۸    
- همشهری آنلاین: ارکستر سمفونیک کشور کوبا به مناسبت 90 سالگی فیدل کاسترو قطعه جدیدی را تنظیم و اجرا می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۸:۳۸    
- همشهری آنلاین: مدیرگروه پژوهشی سلول درمانی پژوهشگاه رویان از آغاز کارآزمایی های بالینی درمان بیماری پلی کیستیک با استفاده از سلول درمانی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۸:۱۴    
- همشهری آنلاین: انفجار بمبی در داخل یک بیمارستان در پاکستان 63 کشته و ده ها زخمی به جا گذاشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۸:۱۴    
- همشهری آنلاین: امپراتور ژاپن اعلام کرد که وضعیت سلامت او به گونه ای است که ادامه کار را برای او به عنوان امپراتور دشوار کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۸:۱۴    
- همشهری آنلاین: نیروهای دمکراتیک کُرد و عرب سوریه در ادامه درگیری با گروه تروریستی داعش در شهر منبج، کنترل مرکز این شهر را به دست گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۸:۰۵    
- همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر ارتقای سلامت و خدمات بالینی پرستاری وزارت بهداشت از ابلاغ آیین نامه ای جدید درباره چگونگی ارایه خدمات پرستاری در منزل خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۷:۱۴    
- همشهری آنلاین: هشتمین جلسه از سلسله نشست های پژوهشی مدرسه ملی سینمای ایران با عنوان دین و سبک زندگی در سینمای ایران برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۸    
- همشهری آنلاین: براساس گزارش یک مرکز مطالعاتی در آلمان، از سال 2011 (آغاز بحران سوریه) تاکنون، 360 هزار عنصر خارجی برای پیوستن به گروه های تروریستی در سوریه وارد این کشور شده اند که از این تعداد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۶    
- همشهری آنلاین: طی تماس تلفنی از سوی دفتر نخست وزیری ترکیه از مواضع و اظهارات دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در خصوص کودتای ترکیه تقدیر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۶    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: سازمان پدافند غیرعامل همانطور که این چند سال در مسیر رشد حرکتی شتابان داشته است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۳    
- همشهری آنلاین: جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت:مهم ترین شاخص های یک عضو از آحاد نیروهای مسلح داشتن دین و اخلاق است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۳    
- همشهری آنلاین: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید تلاش می کند فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پررنگ بماند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۵    
- همشهری آنلاین: معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه لیست 2500 مدیر را بررسی کردم و مشخص شد در میان آنها کمتر از 50 مدیر حقوق غیرطبیعی دریافت می کردند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۵    
- همشهری آنلاین: با اتصال به سامانه هشدار پلیس به کاهش احتمال سرقت در مراکز تجاری کمک می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۵    
- همشهری آنلاین: معاون حقوقی رئیس جمهور از شکایت به دادگاه ویژه روحانیت نسبت به هتاکی به رئیس جمهور خبر داد
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۵    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از آمادگی این شرکت برای مشارکت با سازمان بهزیستی کشور جهت احداث مهدکودک در ایستگاه های مترو خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۵    
- همشهری آنلاین: دادگاهی در سوئیس ضمن رد فرجام خواهی یک شرکت صهیونیستی علیه شرکت ملی نفت ایران، آن را به پرداخت بدهی اش به ایران محکوم کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۵    
- همشهری آنلاین: سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه رامین رضائیان بازیکن این باشگاه است گفت در خصوص بازگشت وی به تیم با برانکو صحبت خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۵    
- همشهری آنلاین: نتایج اولیه آزمون استخدامی دستیاران دستگاه های اجرایی کشور اسفند ماه 1394 منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۵    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران با تشریح جزییات احداث بزرگترین خط لوله دریایی جهان برای صادرات گاز به هند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۵    
- همشهری آنلاین: 60 پرسنل نظامی ارتش ترکیه در پی کودتای نافرجام 25 تیرماه از طریق مرز حابور وارد شمال عراق شده و به پایگاه عناصر پ.ک.ک پناهنده شده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۵    
- همشهری آنلاین: منابع مطلع در ایران اعلام کردند که آذربایجان به طور کامل برای اتباع ایرانی لغو روادید نکرده است، بلکه تنها تسهیلات روادید فرودگاهی برای ایرانیان در نظر گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۸    
- همشهری آنلاین: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس با بیان این که شالیکاری در بالادست سد درودزن در منطقه کامفیروز ضربه کاری به تالاب های پایین دست وارد کرد گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۸    
- همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در بازی های المپیک ریو از آرژانتین شکست خورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۸    
- همشهری آنلاین: وضعیت اقتصادی جهان و مشکلات بازار در سال گذشته به هر نحوی که گذشت، به حال میلیاردرها فرقی نداشت و جمعیت و ثروت این گروه همچنان افزایش یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۸    
- همشهری انلاین: گروهی از نمایندگان اپوزیسیون پارلمان کره جنوبی با رد تقاضای رئیس جمهور این کشور، برای مذاکرات درباره استقرار سیستم ضد موشکی آمریکا و ترمیم روابط، به چین سفر کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۸    
- همشهری آنلاین: بنیاد برکت به منظور توسعه فضاهای آموزشی و برای ایجاد عدالت آموزشی در مناطق محروم در روستاهای شیروان در خراسان خراسان شمالی، 6 مدرسه ساخته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۵    
- همشهری آنلاین: محققان ایرانی موفق شدند با بهره گیری از برگ گیاه آلوئه ورا نانوجاذبی را سنتز کنند که قادر است یون های فلزات سنگین را از محیط آبی جذب و حذف کند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۵    
- همشهری دو - مهدی واعظی: چقدر اهل زیارت رفتن هستید؟ تا به حال سبکی و نشاط بعد از زیارت را حس کرده اید؟ یادتان باشد که آرامگاه امامزادگان معمولا در باصفاترین نقاط شهر هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۵    
- همشهری آنلاین: مجموعه باستانی "بی بی دوست" سیستان مشتمل برتپه های اشکانی و اسلامی میانه و متاخر، دو قلعه، کوره، گورستان، آس باد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۵    
- همشهری دو - شیدا اعتماد: آخرین خانه، متروکه بود. خانه دوخوابه ای با دیوارهای زگالی و بام لته پوش.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۵    
- همشهری دو - فاطمه محمدصالحی: خواهرها و برادرها وقتی ازدواج می کنند، گاهی صمیمیت رابطه خواهر و برادری قبل از ازدواج را از دست می دهند و به نوعی، تعارف و غریبگی را بین هم تجربه می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۵    
- همشهری آنلاین: سازمان پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی (دارپا) در آمریکا به دنبال توسعه ابزارهای طراحی و روش هایی برای ساخت مواد قابل برنامه ریزی، خود ترمیم شونده و مصالح ساختمانی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۲    
- همشهری آنلاین: کارشناسان تغذیه می گویند اگر مصرف میوه به شکل درستی انجام نشود می تواند موجب چاقی شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۲    
- همشهری دو - الهام فیروزبخت: در گرماگرم روزهای داغ و آفتابی تابستان، طبیعی است که میل به آب بازی در بچه ها شعله ور شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۲    
- همشهری آنلاین: کمیته شفاف سازی در پارلمان عراق از تکمیل تحقیقات درباره اتهام های مطرح شده علیه رئیس و نمایندگان پارلمان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۱۲    
- همشهری آنلاین: معاون دادستان در دادسرای انقلاب مشهد درباره دستگیری شهرام جزایری در مشهد توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: قبل از دستگیری تذکرات لازم درخصوص ورود نکردن به پروژه پدیده داده شده بود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۹    
- همشهری آنلاین: قیمت جهانی نفت در بازار معاملات روز دوشنبه 18 مردادماه با افزایش آغاز به کار کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۹    
- همشهری آنلاین: صرافان ارز و سکه در معاملات دوشنبه 18 مردادماه بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با 50 ریال افزایش قیمت نسبت به دیروز 35 هزار و 373 ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با 10 ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۹    
- همشهری آنلاین: کوشک و باغ ناجی یزد متعلق به دوره قاجار واقع در بلوار شهید بهشتی یزد در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد. با ثبت این باغ تعداد باغ های ثبت شده استان یزد به 31 عدد رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۷    
- همشهری آنلاین: وزیر کشور با اشاره به اینکه تفسیر و نگاه در خراسان به کنسرت ها تفسیر و نگاه حکومتی نیست ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۳۳    
- همشهری آنلاین: فرمانده ناجا درباره وقوع حریق های گسترده در نقاط مختلفی از کشور در ماه های اخیر اظهار کرد: ناجا در این خصوص گزارشی ارائه کرده و آن را به قوه قضاییه، شورای عالی امنیت ملی و.. ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۳۳    
- همشهری دو - فرزانه شهامت: چشمانت به گنبد طلایی آقا که می افتد ناخودآگاه دست راست ات می آید روی قلب، قامت ات به احترامشان خم می شود و زبانت به ذکر السلام علیک ایها الامام الغریب معطر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۹    
- همشهری آنلاین: مهلت استفاده از اوراق تسهیلات مسکن منتشر شده در سال 1393 با تصویب بانک مسکن به مدت 6 ماه تمدید شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۹    
- همشهری دو - علی سیف اللهی: ما پشیمانیم. چرا؟ چون بارها به این نتیجه رسیده ایم که می توانستیم زودتر ازدواج کنیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۴    
- همشهری دو - محمود قلی پور: حاجی نشسته و برایم از روزی می گوید که کارگر مغازه آهنگری بود و سال به سال از پولی که درمی آورد می توانست تنها یک دست کت و شلوار بخرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۸    
- همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افتتاح رسمی ایستگاه متروی سهروردی از ایستگاه های باقی مانده نیمه شمالی خط 3 مترو که در محدوده مرکزی شهر، خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۸    
- همشهری دو - مهیار زاهد: به تماشای فیلم های سینمایی که می نشینی، قهرمان داستان و ضد قهرمانش طی فراز و فرود های بسیار به زد و خورد و تعقیب یکدیگر می پردازند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۸    
- همشهری آنلاین: معاون اول رئیس جمهوری، از اختصاص 300 هزار میلیارد ریال به برنامه های آموزش و پرورش خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۶    
- همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش از پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته تا پایان شهریورماه امسال خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۴    
- همشهری آنلاین: مردم تایلند روز یکشنبه 17 مرداد در یک همه پرسی، به قانون اساسی جدید این کشور که مورد حمایت اقلیت نظامی حاکم است، رای دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۰    
- همشهری دو - مرجان همایونی: باورش هم برایش سخت بود! مگر می شد؟ چطور امکان داشت که 2سال از عمرش را در جایی زندگی کند که نه آب دارد و نه برق؛ بدون هرگونه امکاناتی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۷    
- همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صراحتا اعلام کرد: حج و عمره امسال برگزار نمی شود و از سرگیری دوباره ی آن ها در دستور کار جمهوری اسلامی ایران قرار ندارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۷    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی دوشنبه 18 مردادماه نرخ برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد که بر اساس آن ارزش 13 ارز از جمله دلار کاهش یافت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۷    
- همشهری دو - حجت الاسلام دکتر مرتضی جعفرپور: شاید این مقایسه را شنیده باشید که در هنر قدیم، هنرمند پیدا نبود بلکه هنر پیدا بود و در مقابل آن، چیزی که می تواند آفت هنر روزگار ما باشد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۳    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به تیم ملی والیبال ایران، دیدار شبانه برانکو و قلعه نویی، وضعیت رامین رضاییان، صحبت های عالیشاه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۳    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به موضوع هایی مانند سفر رئیس جمهور به آذربایجان و گسترش همکاری های دوجانبه میان دو کشور ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۹:۲۱    
- زهرا رفیعی: طرح الحاق 2تبصره به ماده617 قانون مجازات اسلامی به زودی در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بررسی می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۹:۲۱    
- انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران درحالی بر تداوم ممنوعیت برگزاری تورهای ترکیه تأکید می کند که گردشگران ایرانی مقاصد دیگری را جایگزین سفر به ترکیه کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۹:۲۱    
- معصومه حیدری پارسا: معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: تصمیمات مربوط به ثبت دارو و مجوز آن ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۹:۲۱    
- یک روز پس از آنکه رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور قول پیگیری و برخورد جدی با تخلفات بیمارستانی را داد، درمانگاه یک کلینیک جراحی در تهران پلمب شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۹:۲۱    
- سیستم قطار سبک شهری (LRT) در برخی مسیرها جایگزین اتوبوس های تندرو (BRT) می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۹:۱۸    
- زهرا رفیعی: خودرو در همه کشور ها جزو اموال منقولی است که ارزش ثبت کردن سند به عنوان دارایی را دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۷:۵۶    
- 3 مرد که با همدستی یکدیگر مرد ثروتمندی را ربوده و برای آزادی اش تعداد زیادی سنگ های قیمتی باج گیری کرده بودند، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۶:۳۱    
- به دنبال مرگ فاطمه 5 ساله در پارک کوهسار مشیریه، کارشناسان پیمانکار را مقصر صددرصدی حادثه اعلام کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۴:۳۱    
- پدری که داستان کودکانه هنگام خواب 2دخترش را با سرمایه شخصی منتشر کرده بود، در کمال شگفتی سفارش چاپ 2 هزار نسخه از این کتاب را از خطوط هوایی ویرجین آتلانتیک دریافت کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۲:۳۴    
- شاخص کل بورس تهران در مبادلات 379 واحد افزایش یافت و به 78 هزارو 704 واحد رسید، شاخص فرابورس هم 1.8 واحد افزایش یافت.
  • ۱