شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۰۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 15 مرداد 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 مرداد 1395 روزنامه همشهری 2 مرداد 1395 روزنامه همشهری 3 مرداد 1395 روزنامه همشهری 4 مرداد 1395 روزنامه همشهری 5 مرداد 1395 روزنامه همشهری 6 مرداد 1395 روزنامه همشهری 7 مرداد 1395 روزنامه همشهری 8 مرداد 1395 روزنامه همشهری 9 مرداد 1395 روزنامه همشهری 10 مرداد 1395 روزنامه همشهری 11 مرداد 1395 روزنامه همشهری 12 مرداد 1395 روزنامه همشهری 13 مرداد 1395 روزنامه همشهری 14 مرداد 1395 روزنامه همشهری 15 مرداد 1395 روزنامه همشهری 16 مرداد 1395 روزنامه همشهری 17 مرداد 1395 روزنامه همشهری 18 مرداد 1395 روزنامه همشهری 19 مرداد 1395 روزنامه همشهری 20 مرداد 1395 روزنامه همشهری 21 مرداد 1395 روزنامه همشهری 22 مرداد 1395 روزنامه همشهری 23 مرداد 1395 روزنامه همشهری 24 مرداد 1395 روزنامه همشهری 25 مرداد 1395 روزنامه همشهری 26 مرداد 1395 روزنامه همشهری 27 مرداد 1395 روزنامه همشهری 28 مرداد 1395 روزنامه همشهری 29 مرداد 1395 روزنامه همشهری 30 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۳:۴۳    
- پاریس شهردار شهر کلومب واقع در نزدیکی پاریس به مدیر یک فروشگاه عرضه محصولات حلال دستور داد تا نوشیدنی های الکلی و گوشت خوک را در هم قفسه های فروشگاه بگذارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۳:۲۱    
- پکن آرایشگر 31 ساله چینی به وسیله یک کارت ساده از موهای کف آرایشگاه یک اثر نقاشی می سازد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۳:۰۰    
- نیویورک دختر 15 ساله باراک اوباما برای تعطیلات تابستانی به صورت نمادین مشغول کار در یک رستوران شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۲:۵۷    
- سیداکبر میرجعفری: برزویه طبیب در باب اول کلیله و دمنه زندگی آدمی در این دنیا را به مردی تشبیه می کند که از ترس شتر مستی می گریزد و خود را داخل چاهی آویزان می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۲:۳۹    
- در دهه کرامت که از 14 مرداد در تهران آغاز شده و تا 24 مرداد ادامه دارد، برنامه های فرهنگی و نمایشگاه های مختلف در قالب 1200 غرفه فرهنگی در سراسر پایتخت به ارائه خدمات به شهروندان خواهند پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۲:۳۹    
- درست در روزهایی که بازآفرینی میدان تاریخی بهارستان توسط شهرداری تهران به پایانش نزدیک می شود، این میدان تاریخی در فهرست آثار ملی کشور ثبت شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۲:۳۶    
- سید محمد فخار: در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز اجرای طرح کاهش در تهران، هنوز وزارت کشور نحوه اجرای مهم ترین رخداد ترافیکی پایتخت در سال جاری را به پلیس ابلاغ نکرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۲:۲۱    
- معاون اول رئیس جمهور آیین نامه اجرایی مواد 55 و 56 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را پس از تصویب هیأت دولت به دستگاه های ذیربط ابلاغ و اعلام کرد که از این پس کالاهای قاچاق مکشوفه به جز برخی موارد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۲:۱۸    
- مرد شیاد به بهانه تهیه ویزای شینگن زنی را فریب داده و قصد داشت وی را مورد آزار و اذیت قرار دهد اما پیش از عملی کردن نقشه اش دستگیر و محاکمه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۲:۱۵    
- به دنبال مرگ دکتر روانپزشک در خانه شان در پایتخت، تحقیقات پلیس آگاهی تهران در این پرونده آغاز شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۴۲    
- 3 نفر از اعضای باند تبهکاری که به یک طلافروشی در لاهیجان دستبرد زده بودند، یک هفته پس از سرقت مسلحانه دستگیر شدند و صحنه سرقت را بازسازی کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۴۲    
- همشهری آنلاین: استانداردهای گزارشگری مالی بین المللی (IFRS)، به مجموعه ای از استانداردهای حسابداری گفته می شود که توسط هیات استانداردهای حسابداری بین المللی(IASB) تدوین شده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۳۶    
- زن رمال که با راه اندازی وبلاگی ادعا می کرد کلید هر مشکلی در دستان اوست و می تواند نازایی را درمان و طلسم بدبختی را باطل کند، پس از کلاهبرداری میلیونی از 8 نفر دستگیر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۱۵    
- وقتی مرد نقره فروش همراه دوستانش از تهران راهی غرب کشور شد تا لوح سنگی را کارشناسی کنند وارد ماجرایی شد که با سرقت مسلحانه و گروگانگیری همراه بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۰:۵۷    
- تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد هیلاری کلینتون نامزد دمکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از رقیب جمهوریخواه خود 10 درصد پیش افتاده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۰:۵۷    
- تصفیه حساب رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پی کودتای نافرجام ماه گذشته در این کشور، پس از کارمندان، قضات، نیروهای نظامی، معلمان و پلیس اکنون به اعضای حزب حاکم یعنی حزب عدالت و توسعه رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۰:۵۴    
- فروش 11 میلیون نسخه از کتاب دختری در قطار در سراسر جهان در یک سال گذشته باعث شد پای پائولا هاوکینز برای نخستین بار به فهرست نویسندگان ثروتمند دنیا باز شود؛ فهرستی که امسال 269 میلیون دلار می ارزد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۰:۱۴    
- سمفونی حماسه لودویگ فن بتهوون که در 1804 خلق و یک سال پس از آن نخستین بار در وین اجرا شده بود، درنظرسنجی از 151رهبر ارکستر در سراسر جهان به عنوان بزرگ ترین سمفونی تاریخ برگزیده شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۹:۱۱    
- همشهری آنلاین: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در رابطه با لغو یک کنسرت در سبزوار توضیحاتی را ارائه کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۸:۴۴    
- همشهری آنلاین: کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل امروز اعلام کرد که تروریست های داعش روز پنج شنبه 3000 نفر را در استان کرکوک عراق به اسارت گرفته اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۸:۲۳    
- همشهری آنلاین: با اتمام داوری مرحله ی اول دهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، از میان 1200 شرکت کننده اسامی 457 تن از راه یافتگان به مرحله نهایی این جشنواره اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۸:۱۷    
- همشهری آنلاین: ارتش سوریه در ادامه درگیری در اطراف حلب مواضع گروه های تروریست را هدف قرارداده و خسارت سنگینی به آنها وارد کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۸:۱۷    
- همشهری آنلاین: تغییرات مدیریتی در سازمان ثبت احوال منجر به محدودیت هایی در دسترسی به آمار به ویژه در موضوع طلاق شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۸:۱۷    
- همشهری آنلاین: چهارشنبه 13 مرداد حسنی خو به عنوان مدیر عامل استقلال معرفی شد اما اکنون از او به عنوان سرپرست این باشگاه نام برده می شود
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۸:۱۳    
- همشهری آنلاین: برانکو ایوانکوویچ با توجه به فشاری که درباره حضور بازیکنان اوکراینی به پرسپولیس وارد شده، نسبت به آن واکنش نشان داد و شایستگی این بازیکنان را ستود
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۷:۵۹    
- همشهری آنلاین: معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مبارزه با گروهک تروریستی داعش در منطقه شامات (سوریه وعراق)، دفاع از دین اسلام و تقویت امنیت انقلاب اسلام است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۷:۵۲    
- همشهری آنلاین: مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا گفت: اندیشه صنعتگران جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس حلال مشکلات صنایع دفاعی بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۸    
- همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه تبریز گفت: طبق سند آمایش آموزش عالی باید برای پراکندگی واحدهای دانشگاهی برنامه ریزی شود که در این راستا ادغام واحدهای کوچک دانشگاهی در واحدهای بزرگ درحال بررسی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۸    
- همشهری آنلاین: کتابخانه استان قدس رضوی در فراخوانی از علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خواسته است در طرح کتابخوانی تابستانی این نهاد شرکت کرده و جایزه بگیرند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۷:۱۹    
- همشهری آنلاین: پس از ممانعت رژیم آل خلیفه از برگزاری نماز جمعه در بحرین، مردم این کشور با برگزاری تظاهرات گسترده اعتراضات خود را به گوش مقامات این رژیم رساندند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۷:۱۹    
- همشهری آنلاین: 14نفر در جریان حمله چهار فرد مسلح به یک فروشگاه زنجیره ای در ایالت آسام هند کشته و دست کم 15 تن دیگر زخمی شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: جشنواره کانتو (The Kanto Festival) یکی از بزرگترین جشنواره های تابستانی در شمال شرقی ژاپن محسوب می شود و در شهر آکیتا آغاز شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۲۸    
- همشهری آنلاین: موافقت کمیته ویژه استیضاح در مجلس سنای برزیل با محاکمه دیلما روسف، مسیر را برای برکناری قطعی رهبر چپگرای برزیل از قدرت هموار کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۴    
- همشهری آنلاین: سهمیه های مورد پذیرش در چهل وسومین دوره آزمون دستیاری پزشکی تعیین شد و انتقال و تغییر محل تعهدات ممنوع است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۴    
- همشهری آنلاین: وزیر خارجه آلمان سخنان دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به شدت نکوهش کرد. فرانک والتر اشتاین مایر ترامپ را "مبلغ نفرت" خواند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۴    
- همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه کردستان گفت: رشد بی رویه آموزش عالی باعث شده که دانشگاه ها به کارخانه تولید بیکار تبدیل شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۴    
- همشهری آنلاین: تاکنون بارها این ضرب المثل را شنیده ایم که رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون و اینکه چشم ها دریچه ای به روح محسوب می شوند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۵:۵۱    
- همشهری آنلاین: یگان تکاوران کوهستان و هوابرد دریایی که در قالب نیروهای ایرانی در مسابقات رزمایشی روسیه 2016 شرکت دارند، پس از کسب موفقیت زمانی و اثبات توانایی های رزمی خود در مراحل مختلف عملیاتی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۵:۵۱    
- همشهری آنلاین: نماز جمعه نیمه مرداد در تهران به امامت آیت الله موحدی کرمانی برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۵:۵۱    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:دانشگاه عالی دفاع ملی در دهه اخیر به لحاظ کمی و کیفی به گونه ای ارتقاء یافته که دیگر با دانشگاه دوره گذشته قابل قیاس نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۵:۳۴    
- همشهری آنلاین: نگرانی چین ازسامانه پیشرفته موشکی تاد آمریکا که می تواند امنیت ملی این کشور را به خطر بیندازد هر روز بیشتر می شود و این موضوع بتدریج در همه محافل این کشور در حال مطرح شدن است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۴    
- همشهری آنلاین: معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تبدیل وضعیت حدود 2 هزار نفر از نیروهای قراردادی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور تا پایان سال جاری خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۴    
- همشهری آنلاین: فتح الله گولن پس از آن که دادگاهی در استانبول برای او به عنوان رهبر جنبش "حزمت"(خدمت) و از مخالفان دولت ترکیه قرار بازداشت صادر کرد نسبت به این حکم واکنش نشان داده و آن را محکوم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۴    
- همشهری آنلاین: ارتش مصر اعلام کرد، در مبارزه با شاخه گروه داعش در صحرای سینا موفقیت حاصل کرده است. مصر می گوید، در جریان حملات هوایی رهبر این گروه و 45 تن دیگر از اعضای این گروه کشته شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۴    
- همشهری آنلاین: المپیاد بین المللی علمی دانشجویی در سه رشته ریاضی، شیمی و آمار از یکشنبه 17 مرداد ماه آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۴    
- همشهری آنلاین: نمایندگان مردم در خانه ملت با تاکید بر ضرورت اعلام آمار دقیق در بخش های مختلف از سوی سازمان ثبت احوال ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۴    
- همشهری آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در شرایط کنونی نزدیک به 100 هزار دانشجوی دکترای حرفه ای (phd) در کشور مشغول تحصیل هستند که این تعداد زیاد است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۱    
- همشهری آنلاین: مقامات حمل و نقل سنگاپور اعلام کردند یک نفتکش ایرانی با یک کشتی کانتینر بر در تنگه سنگاپور برخورد کرد، اما این برخورد به رغم به وجود آمدن آسیب، باعث آلودگی آب های منطقه نشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۱    
- همشهری آنلاین: چهل وچهارمین شماره هفته نامه خبری - تبیینی خط حزب الله با گزارشی از تجربه مذاکره با آمریکا در موضوع هسته ای با عنوان این شد تجربه، این شد آمریکا منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۴:۵۲    
- همشهری انلاین: فیلم سینمایی کودکانه " دزد و پری" یکی از تولیدات خوب در حوزه کودکان است که با بازی بهزاد فرهانی و بهنوش بختیاری می تواند ضمن نشاط و شادی در قالب یک فرم موزیکال پیام های مناسب ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۴:۱۲    
- همشهری آنلاین: کمیسیون اروپا اعلام کرد ترکیه در شرایط فعلی استاندارهای لازم برای عضوت در اتحادیه اروپا را ندارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۴:۰۹    
- همشهری آنلاین: معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه بازی پوکمون گو بدون هیچ مخالفی در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه فیلتر شده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۱:۴۷    
- همشهری آنلاین: به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر، قیمت طلا و سکه در هفته گذشته به بالاترین رقم خود طی سه ماه اخیر رسیده که می توان آن را هفته رکوردها در قیمت طلا و سکه دانست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۱:۴۷    
- یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از دستور مقام معظم رهبری برای ایجاد شورای فقهی به عنوان یک رکن اصلی در بانک مرکزی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۳    
- همشهری آنلاین: براساس یک شایعه جدید ساعت هوشمند جدید سامسونگ، Gear S3 شامل گستره متنوعی از حسگرها است که برای کسانی که در حوزه تناسب اندام و سلامتی فعال هستند بسیار به کار می آیند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۷:۵۲    
- همشهری آنلاین: سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد رئیس جمهوری روسیه ماه میلادی آینده با رهبران ژاپن و کره جنوبی دیدار خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۶:۳۴    
- همشهری آنلاین: کنسرت رضا صادقی با استقبال مخاطبان و در هیاهوی طرفداران این خواننده پاپ برگزار شد و او آهنگ معروف گروه مشکی پوش را با تغییراتی اجرا کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۵:۳۳    
- همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نگران آینده این تیم نیست و قطعا شرایط بهتر خواهد شد گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: یک دستور خانگی قدیمی خوردن ده دانه گیلاس در روز را برای رفع سردرد توصیه می کند. آیا این توصیه افسانه است یا پایه هایی حقیقی دارد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۳:۳۲    
- همشهری آنلاین: تصاویر ویدیویی ضبط شده توسط مقام های اتحاد جماهیر شوروی سابق مدتی پس از بمباران های اتمی آمریکا در هیروشیما و ناگاساکی در سال 1945 ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۲:۳۲    
- همشهری آنلاین: کمیته انتخابات تایلند مصرانه از مردم این کشور می خواهد تا برای یک همه پرسی درباره قانون اساسی جدید این کشور که روز یکشنبه برگزار می شود، به پای صندوق های رای بروند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۱:۳۵    
- همشهری آنلاین: تیم امنیتی حاضر در المپیک برای ورود خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها اقدام به بازرسی شدید وسایل و تجهیزات رسانه ها برای ورود به مرکز رسانه ای ریو می کند.