دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۳May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 30 مرداد 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 مرداد 1395 روزنامه همشهری 2 مرداد 1395 روزنامه همشهری 3 مرداد 1395 روزنامه همشهری 4 مرداد 1395 روزنامه همشهری 5 مرداد 1395 روزنامه همشهری 6 مرداد 1395 روزنامه همشهری 7 مرداد 1395 روزنامه همشهری 8 مرداد 1395 روزنامه همشهری 9 مرداد 1395 روزنامه همشهری 10 مرداد 1395 روزنامه همشهری 11 مرداد 1395 روزنامه همشهری 12 مرداد 1395 روزنامه همشهری 13 مرداد 1395 روزنامه همشهری 14 مرداد 1395 روزنامه همشهری 15 مرداد 1395 روزنامه همشهری 16 مرداد 1395 روزنامه همشهری 17 مرداد 1395 روزنامه همشهری 18 مرداد 1395 روزنامه همشهری 19 مرداد 1395 روزنامه همشهری 20 مرداد 1395 روزنامه همشهری 21 مرداد 1395 روزنامه همشهری 22 مرداد 1395 روزنامه همشهری 23 مرداد 1395 روزنامه همشهری 24 مرداد 1395 روزنامه همشهری 25 مرداد 1395 روزنامه همشهری 26 مرداد 1395 روزنامه همشهری 27 مرداد 1395 روزنامه همشهری 28 مرداد 1395 روزنامه همشهری 29 مرداد 1395 روزنامه همشهری 30 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۳:۴۵    
- همشهری آنلاین: هوشنگ فراهانی نوازنده تار و سه تار و موزیسین و پژوهشگر یکم شهریورماه سال 1346 در فراهان به دنیا آمد. او به شکل حرفه ای و تخصصی به کار موسیقی می پردازد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۳:۳۰    
- همشهری آنلاین: همزمان با چهل و پنجمین سالگرد روابط ایران و جمهوری خلق چین، هفته فرهنگی چین در آغاز شهریورماه با همکاری سفارت چین در تهران و بنیاد آفرینش های هنری نیاوران در فرهنگسرای نیاوران ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۲:۲۴    
- همشهری آنلاین: یکی از ویژگی های شعر فروغ فرخزاد و سهراب سپهری ترجمه پذیر بودن به زبان های مختلف و جهانی شدن شعر این دو شاعر است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۱:۵۶    
- دقیقا 30 سال پیش در چنین روزهایی، پیکسار نخستین انیمیشن رایانه ای خود را عرضه کرد و بلافاصله دورانی تازه در عرصه تولید کارتون آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۷    
- همشهری آنلاین: علی قلم سیاه از عکاسی طبیعت و دفاع مقدس تا عکاسی ورزشی را در کارنامه اش دارد و عکس های او از چند دوره المپیک بارها دیده و چاپ شده و حال از روند ورودش به عرصه ورزش و عکاسی می ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۱    
- همشهری آنلاین: آقای خاص عنوان مجموعه طنز نمایشی عروسکی است که از شنبه 30 مرداد ماه ساعت22:30 دقیقه روی آنتن شبکه پنج می رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۱    
- همشهری آنلاین: مقامات آمریکا، از پنج مورد جدید آلودگی به ویروس زیکا در ساحل میامی واقع در ایالت فلوریدای این کشور خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۱    
- دو برادر افغان وقتی متوجه شدند خواهر 16ساله شان در دام 5 متجاوز گرفتار شده، تصمیم به انتقام جویی گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۷    
- مرد جوانی که 30 ماه پیش یک زن و دختر 3 ساله او را به قتل رساند، حالا و پس از دستگیری مدعی است که در همه این مدت، شب ها کابوس لحظه جنایت را می دیده و وحشتزده از خواب می پریده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۷    
- شهرام که از سر درماندگی به یک مهمانی جوانانه رفته و مواد مخدر تزریق کرده، بازداشت و در زندان متوجه می شود به ایدز مبتلا شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۷    
- فهیمه پناه آذر: هر چند تا واگذاری احتمالی مسئولیت نظارت پیش از چاپ کتاب ها به ناشران راهی دراز در پیش است اما به بحث گذاشتن این موضوع حساس می تواند زوایای تاریک و مبهم آن را هم برای مسئولان و هم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۷    
- علی ابراهیمی: با وجود تکالیف تازه شرکت های خودروسازی داخلی و وارد کنندگان خودرو در زمینه بهبود کیفیت ارائه خدمات پس از فروش در چارچوب آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۷    
- همشهری آنلاین: فیلمبرداری فیلم جدید کیانو ریوز در پورتوریکو شروع شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۷    
- کارولینا با روبات اسکلتی که در دانشگاه دورهام آمریکا ساخته شده معلول بودن دیگر به معنی ناتوانی در راه رفتن نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۷    
- تگزاس مردی که به خاطر محصور کردن خانه اش با تیوب های بزرگ برای مقابله با سیل مورد تمسخر همسایه ها قرار می گرفت پس از جاری شدن سیل تگزاس مورد تحسین آنها قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۴    
- زن جوان که در اقدامی جنون آمیز، دختر 4 ساله اش را به قتل رساند تا بتواند دوباره ازدواج کند، با بخشش پدر مقتول از مجازات قصاص رهایی یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۰:۵۶    
- هنان پزشکان در چین ادعای زنی مبنی بر 17 ماه باردار بودن را تأیید کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۰:۵۶    
- بعد از گذشت 13سال، 2 قاتل که در پرونده های جداگانه دست به جنایت زده بودند، بخشیده شدند و از قصاص نجات پیدا کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۰:۲۹    
- مرد شماره 2 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید: حذف یارانه نقدی 24میلیون نفر شدنی نیست، این اظهارنظر در حالی عنوان می شود که دولت براساس تبصره 14قانون بودجه سال 1395که از سوی مجلس تصویب و به ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۹:۴۰    
- همشهری آنلاین: مجله فارین پالیسی به نقل از یک مقام بلندپایه سازمان ملل نوشت: بان کی مون دبیرکل سازمان ملل در نامه ای به ریاض تهدید کرد که نام عربستان را بار دیگر در فهرست کشورهای کودک کش و ناقض ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۹:۴۰    
- همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه لوازم خانگی ضمن اعلام ضرب الاجل یک ماهه برای فروشندگان لوازم خانگی دارای کالای قاچاق، از جمع آوری این کالاها از ابتدای مهرماه سال جاری خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۹:۳۷    
- همشهری آنلاین: نماینده وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در سومین مبارزه خود مقابل حریف آمریکایی شکست خورد و به مرحله نیمه نهایی المپیک 2016 ریو نرسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۹:۳۷    
- همشهری آنلاین: سجاد مردانی با غلبه بر رقیبی از کشور تونگا به دور دوم رقابت های المپیک رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۹:۳۷    
- همشهری آنلاین: فرمانده تک تیراندازهای گروه تروریستی جبهه النصره در درگیری با ارتش سوریه در جنوب غرب حلب کشته شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۹:۰۸    
- همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: فیفا 17 یک بازی ویدویی در سبک ورزشی است که در تاریخ 29 سپتامبر برای کنسول های نسل هشتم و ویندوز منتشر می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۹:۰۸    
- همشهری آنلاین: کمیل قاسمی با پیروزی مقابل حریف مصری به مرجله یک چهارم صعود کرد
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۸    
- همشهری آنلاین: عضو تیم پیوند بیمارستان نمازی شیراز شایعات منتشر شده درباره مرگ کودک تبعه افغانستان را تکذیب کرد و گفت:علت فوت؛ سیر سریع بیماری بوده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۸:۳۴    
- همشهری آنلاین: علیرضا کریمی نماینده وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد ایران با پیروزی مقابل حریف بلغار راهی مرحله یک چهارم نهایی المپیک 2016 شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۷:۵۸    
- خانه فیروزه ای بلند نوین: کبوتری که برای تبریک تولد آمده است صورتی است
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۷:۵۸    
- همشهری آنلاین: نمایندگان اوزان 86 و 125 کیلویی ایران توانستند در نخسین بازی خود در المپیک ریو بر حریفان خویش غلبه کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۷:۵۸    
- همشهری آنلاین: سازمان لیگ فوتبال ایران که ماه های بلاتکلیفی را پشت سر می گذارد با اتفاقات عجیب و غریبی مواجه شده که صدای امیر عابدینی را درآورده و این عضو هیات رئیسه از آن به عنوان خلاف یاد می ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۹    
- همشهری آنلاین: انتخاب رشته های باآزمون دانشگاه آزاد اسلامی از یکشنبه 31 مردا دماه آغاز می شود و تا 15 شهریور ماه ادامه دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۹    
- همشهری آنلاین: احسان کرمی روایت مجموعه عروسکی شکرستان را بر عهده دارد که زنده یاد مرتضی احمدی پیش از این در مجموعه انیمیشنی آن راوی کار بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۶    
- همشهری آنلاین: قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت گفت: هر دانشگاه علوم پزشکی می تواند بر اساس مصوبه هیات امنا 10 تا 12 درصد شهریه پردیس های خودگردان را نسبت به سال قبل افزایش دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۳    
- همشهری آنلاین: فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح های ویژه ترافیکی پلیس راهور پایتخت از ادامه طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف با تمرکز بر نواحی مرکزی پایتخت خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۷    
- همشهری آنلاین: در پی حملات کور عربستان به یمن و کشتار مردم این کشور، آمریکا به ریاض هشدار داد که برای حمایت از این کشور در اقدامات نظامی اش چک سفید نداده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۲    
- همشهری آنلاین: فرماندار شهرستان تهران گفت: بیش از 12 باند ساماندهی تکدی گری در مناطق مختلاف پایتخت شناسایی و برای اقدام و پیگیری قانونی به نیروی انتظامی معرفی شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۲    
- همشهری آنلاین: رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز شنبه در جمع میلیون ها یمنی که برای حمایت از این شورا تجمع کردند اعلام کرد دشمنان یمن باید بدانند که معادله ای جدید در یمن آغاز شده که مردم پشتیبان و ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۲    
- همشهری آنلاین: پارلمان ترکیه توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را که ماه گذشته حاصل شده بود، تصویب کرد و به شش سال تنش در روابط دو طرف پایان داد تا راه برای احیای کاملئ روابط دیپلماتیک ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۷    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس با اشاره به همگرایی بیشتر سیاسی ایران و عراق گفت: قرار شد در بعد امنیتی هم همکاری های مجدانه صورت پذیرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۳    
- همشهری آنلاین: در حالی سرانجام بعد از50 روز از برکناری اعضای هیات عامل صندوق توسعه ملی حکم اعضای جدید از سوی رئیس جمهوری صادر شده که باز هم جای یک نفر خالی مانده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۰    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای عنوان داشت که در صورت پیروزی نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری، وی به همراه خانواده اش ایالات متحده را ترک می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۵    
- همشهری آنلاین: محققان دانشگاه هاروارد با انجام یک پژوهش جدید نشان داده اند که بین رنگ های مختلف در عکس های اینستاگرام افراد و حالت های روحی و ذهنی آنها ارتباط وجود دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۵:۵۰    
- همشهری آنلاین: ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای با گرامیداشت 31 مرداد ماه روز'صنعت دفاعی کشور' ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۷    
- همشهری آنلاین: معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با همت متخصصان جوان و داخلی صنایع دفاعی کشور و با همدلی و همکاری نیروهای مسلح، پیشرفت کشور در صنعت دفاعی چشم گیر بوده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۷    
- همشهری آنلاین: امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور بازدید کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۰    
- همشهری آنلاین: گروهی از محققان زیست شناسی به تازگی مقاله ای تحلیلی علمی درباره دلیل پیر شدن انسان منتشر کرده اند که می توان در آن راهکارهایی برای جلوگیری از پیر شدن یافت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۵    
- همشهری آنلاین: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع همکاری ایران و روسیه در همدان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۵    
- همشهری آنلاین: مقامات بهداشتی فلوریدا شواهدی از سرایت محلی ویروس زیکا را در ساحل میامی در ایالت فلوریدا یافته اند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۸    
- یک بار به تو اعتماد کردم صدبار دستم را گرفتی یک بار به درگاهت دعا کردم صدبار دعایم را مستجاب کردی
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۰    
- همشهری آنلاین: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان از جذب 10 هزار نفر با آزمون استخدامی در آموزش و پرورش خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۰    
- همشهری آنلاین: دونات وگان برای دوستداران دونات پیشنهاد خوب و خوشمزه ای است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۸    
- همشهری آنلاین: اسموتی توت فرنگی شکلاتی را همه اعضای خانواده دوست خواهند داشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۸    
- همشهری آنلاین: سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان از افتتاح مدرسه طبیعت در ورزرشگاه آزادی تا پایان تابستان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۸    
- همشهری آنلاین: پیشنهاد خوشمزه اسنک کدو پنیری را امتحان کنید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۵    
- همشهری آنلاین: زمانی که پی یر و الیان تیویلون سرپرستی گوریلی به نام دیجیت را به عهده گرفتند، او تنها دو کیلوگرم وزن داشت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۵    
- همشهری آنلاین: مقامات بانک فدرال رزرو آمریکا سرنخ هایی را برای افزایش نرخ بهره بانکی در ماه آینده میلادی دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۰    
- همشهری دو - احسان رحیم زاده: حتما شما هم در چند روز اخیر با مردمی که از دست ورزشکاران المپیکی شاکی هستند برخورد کرده اید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۰    
- عیسی محمدی: تا به حال نام کتاب حلیه المتقین را شنیده اید؟ این کتاب توسط علامه مجلسی تدوین شده که امروز سالگرد بزرگداشت شان است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۰    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شنبه 30 مردادماه نرخ برابری 39 ارز عمده در برابر ریال را اعلام کرد که بر اساس آن قیمت 20 ارز از جمله دلار آمریکا نسبت به پنجشنبه هفته گذشته (28 ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۰    
- همشهری آنلاین: اولین دوره مسابقات فوتسال جام نوین به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور 8 تیم از از روز 28 مرداد آغاز شده و به مدت سه هفته به طول خواهد انجامید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۰    
- همشهری آنلاین: شرکت حمل و نقل ریلی رجاء اعلام کرد: در راستای افزایش خدمات به متقاضیان سفر با قطارها، این شرکت امکان استرداد بلیت های اینترنتی را فراهم می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۰    
- همشهری دو - فاطمه محمدصالحی: همیشه نمی شود خوش و خرم بود. گاهی دلت می گیرد، گاهی دلش می گیرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۷    
- همشهری آنلاین: پرونده لیگ اسکیت سرعت ایران با معرفی نفرات و تیم های برتر این رشته بسته شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۷    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع در نشست خبری در پاسخ به سئوالاتی در رابطه با حضور هواپیماهای روسی در پایگاه نظامی نوژه گفت: استفاده هواپیماهای روسی از پایگاه هوایی ایران ارتباطی به مجلس ندارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۷    
- همشهری دو - سیداحسان عمادی: 1- نخستین مجلس ختم زندگی ام را در 6 سالگی تجربه کردم؛ وقتی پسرعمه 18ساله ام در جبهه شهید شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۷    
- همشهری دو - شیدا اعتماد: انباری خانه ها، لابد شکل امروزی شده پستوها و زیرزمین های قدیمی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۷    
- همشهری آنلاین: نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا گفت: در صورت وقوع کودتا در ونزوئلا مشابه آنچه در ترکیه رخ داد؛ بسیار قدرتمندتر از آنچه اردوغان، رئیس جمهور ترکیه واکنش نشان داد، عمل خواهم کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۷    
- همشهری آنلاین: یک موسسه بین المللی 5 کشور اول مقصد سرمایه های مستقیم خارجی را در دنیا اعلام کرده که بر اساس آن، آمریکا، چین، کانادا، آلمان و انگلیس در رتبه های یکم تا پنجم قرار می گیرند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۳    
- همشهری آنلاین: سازمان ملل اعلام کرد بحران در لیبی بیش از 4 / 2 میلیون تن در این کشور نفت خیز را به دریافت کمک های انسانی نیازمند کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۳    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس آگاهی توجه ویژه به جرم فرار مالیاتی را از برنامه های اداره مبارزه با جرایم اقتصادی برشمرد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۳    
- همشهری آنلاین: اعلام رسمی ایران به مؤسسه جودی نشان می دهد صادرات نفت ایران در ششمین ماه امسال بالای مرز 2 میلیون بشکه در روز باقی مانده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۳    
- همشهری آنلاین: معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا نحوه درخواست معافیت پزشکی و کفالت مشمولان مقیم خارج از کشور را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۳    
- همشهری آنلاین: چین میزبان 8 تیم قدرتمند آسیا از 2 لغایت 4 شهریور 95 خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۱    
- همشهری دو - سیما باقرپور: زندگی خوبی داشت و شوهرش اهل خانواده بود اما دیو اعتیاد به جان زندگی شیرین آنها افتاد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۱    
- همشهری آنلاین: تیم دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان دومین مرحله مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور شد و رکوردهای ملی و باشگاهی دو رشته نیز ارتقا یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۱    
- همشهری دو - هلیا نصرتی: باران را انتخاب کردند چون حکایت قطره قطره جمع گردد از آن نشأت می گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۱    
- همشهری دو - امید توشه: حسن تفتیان نخستین ایرانی ای بود که به نیمه نهایی دوی 100متر المپیک رسید اما نتوانست در فینال بدود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۱    
- همشهری آنلاین: رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به رتبه بندی خوابگاه های دولتی درمورد نرخ اجاره بهای این خوابگاه ها اظهار کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۱    
- همشهری آنلاین: نخستین دورهمسابقات قهرمانی و لیگ برتر ساحلی کشور پنجشنبه 28 مرداد ماه به همت هیات گلف استان مازندران ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۳    
- همشهری آنلاین: ملبورن در گزارشی که به بررسی وضعیت زندگی در 140 شهر مختلف جهان پرداخته است، عنوان مسکونی ترین شهر جهان انتخاب شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۱:۲۶    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران جزییات پیشنهاد تخفیف بلیت مترو در ساعات خلوت را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۱:۱۲    
- همشهری آنلاین: روابط ایران و ترکیه، توافق ایران و روسیه و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله های شنبه-30 مرداد-جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۱:۱۲    
- همشهری آنلاین: آژانس امنیت ملی آمریکا که پیشرفته ترین گروه جاسوسی الکترونیک در جهان شمرده می شود، هدف حمله سایبری (هک) قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۱:۱۲    
- همشهری دو - دکتر امیرحسین بانکی پورفرد: تلافی کردن و قهرکردن، رفتار غلطی است که متأسفانه در برخی افراد شایع است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۱:۱۲    
- همشهری آنلاین: مسابقات دوچرخه سواری تریال قهرمانی کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۱:۱۲    
- همشهری آنلاین: براساس آیین نامه ابلاغی به خودروسازان داخلی، ادامه تولید برخی سواری های در حال تولید از جمله پژو 405 و پراید غیرقانونی بوده و تولید آنها باید متوقف شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۱    
- همشهری آنلاین: اپلیکیشن ها امکان اتصال کاربر به هر شیئی، از کفش ها گرفته تا جواهر آلات یا زنگ در خانه را فراهم آورده اند و به زودی لنزهای طبی نیز به این لیست افزوده خواهند شد و افراد می توانند با ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۸    
- همشهری آنلاین: مهدی خدابخشی که در یک چهارم نهایی مغلوب حریف آذربایجانی شده بود، با عدم راه یابی این حریف به فینال، از دور مسابقات کنار رفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۸    
- دکتر قاضی زاده هاشمی که برای افتتاح چندین پروژه سلامت و بهداشت به استان های جنوب شرقی کشور رفته بود، بار دیگر از برخی دیدگاه های اعضای هیأت دولت انتقاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۸    
- دکتر عبدالرضا عزیزی: هدف ازاجرای قانون هدفمندی یارانه ها حمایت از اقشار آسیب پذیر بود اما این یارانه برای تمام افراد جامعه پرداخت شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۸    
- علی اصغر محمدی: برخی از فرهنگیانی که سال93 بازنشسته شده اند و همه فرهنگیان بازنشسته سال94 همچنان چشم انتظار دریافت پاداش پایان خدمت خود هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۸    
- بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک، دسترسی شهروندان تهرانی به ورزشگاه آزادی را تسهیل خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های وزیر دفاع، انتقاد علی مطهری از ایجاد مانع بر سر راه دولت، نرخ مردم گرسنه در ایران ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به برد کیمیا علیزاده، شروع خوب کشتی آزاد، انتقاد علی دایی از یک برنامه تلویزینی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۵    
- دکتر حسین رجائی: در روزهای اخیر نام شب پره آفت شمشاد با عنوان علمی Cydalima perspectalis به تیتر اول بسیاری از خبرگزاری های کشور تبدیل شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۵    
- هادی شفیعی: جاده سیاهکل به دیلمان یکی از زیباترین مناطق جنگلی شمال ایران در شرق استان گیلان است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۶:۳۴    
- داستان فاطمه خدری: آن روز برعکس همیشه، بعد از شنیدن صدای زنگ مدرسه، عجله ای برای رفتن نداشتم. عجله ای برای جمع کردن کتاب ها و دویدن سمت در و رسیدن به بچه های محله و کُری خواندن برای گل کوچک ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۴:۳۳    
- چه طور می شود آدم عاشق فیلم های جنگی و کار با دوشیزه ولکر که زمانی پرستار بوده، باشد و خون دماغ هم نشود؟
همشهری   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۳:۰۶    
- همشهری آنلاین: کمتر کسی فکر می کرد دلاور مرد منطقه کشتی خیز جویبار مازندران بتواند عقب ماندگی 6 صفر از حریف روس را جبران و مدال طلای المپیک را بعد از 16 سال به اردوی کشتی ازاد بیاورد.
  • ۱