جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 24 فروردین 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 فروردین 1397 خانه ملت 2 فروردین 1397 خانه ملت 3 فروردین 1397 خانه ملت 4 فروردین 1397 خانه ملت 5 فروردین 1397 خانه ملت 6 فروردین 1397 خانه ملت 7 فروردین 1397 خانه ملت 8 فروردین 1397 خانه ملت 9 فروردین 1397 خانه ملت 10 فروردین 1397 خانه ملت 11 فروردین 1397 خانه ملت 12 فروردین 1397 خانه ملت 13 فروردین 1397 خانه ملت 14 فروردین 1397 خانه ملت 15 فروردین 1397 خانه ملت 16 فروردین 1397 خانه ملت 17 فروردین 1397 خانه ملت 18 فروردین 1397 خانه ملت 19 فروردین 1397 خانه ملت 20 فروردین 1397 خانه ملت 21 فروردین 1397 خانه ملت 22 فروردین 1397 خانه ملت 23 فروردین 1397 خانه ملت 24 فروردین 1397 خانه ملت 25 فروردین 1397 خانه ملت 26 فروردین 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۳    
دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: در دولت قائل به این هستیم که انحصار استفاده از پیام رسان خارجی شکسته شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۶    
نماینده مردم خرم آباد در مجلس با اشاره به ضرورت از میان بردن انحصار تلگرام به عنوان ابزار پیام رسانی در کشور گفت: تلگرام ابزاری در دست برخی سازمان های جاسوسی و در خدمت آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۷:۵۶    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی درباره طرح واگذاری سازمان زندان ها به وزارت دادگستری گفت: در صورت رأی آوردن این طرح ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۶:۵۶    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت ابزارهای مختلف برای برخورد با صرافی هایی که نخواهند ارز 4200 تومانی بفروشند را در اختیار دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۵:۵۶    
نایب رئیس فراکسیون کارگری با اشاره به اینکه دولت به کارگران ریال می دهد اما هزینه ها را با دلار حساب می کند ، گفت: با افزایش قیمت دلار کمر کارگر فلج می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۴:۵۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: براساس اطلاعاتی که از دستگاه قضایی دارم این قوه در حال رسیدگی به پرونده های شهردار سابق تهران است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۳:۵۶    
عضو حزب موتلفه گفت: متأسفانه پدیده قبیله گرایی جناحی اجازه ثبات شغلی را نمی دهد و مانع پیشرفت کشور در مباحث مختلف می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۲:۵۶    
رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: حیثیت آمریکا در صورت خروج احتمالی از برجام لطمه سنگین خواهد خورد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۱:۵۶    
نماینده مردم نیشابور در مجلس معتقد است که برخی از مدیران ارشد با دارا بودن چند شغل، تسهیلات زیادی دریافت می کنند در حالی که جوانان بیکارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۰:۵۷    
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در واکنش به نگاه ایران هراسی گفت: باید از کشوری ترسید که مقررات بین المللی را زیر پا می گذارد، یعنی باید از ترامپ و آمریکا ترسید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۳:۵۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه بسیاری از کشورها پیام رسان های بومی خود را فعال کرده اند، گفت: دسترسی سرویس های جاسوسی به اطلاعات ملت، هر آن می تواند چالش ایجاد کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۲:۵۶    
فعال سیاسی اصلاح طلب درباره حمایت از کالای ایرانی گفت: برای این شعار سال تحقق یابد کالاهای تولید داخل باید توانایی رقابت با کالاهای خارجی را داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۵۶    
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: دولت دوازدهم در انتصاب مدیران به جنسیت توجهی ندارد بلکه توانمندی افراد را مدنظر قرار می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۰:۵۶    
سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد که به جز تغییرات دوره ای هر سال، در سال جاری تغییری در قیمت داروها نخواهیم داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۶    
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که برای مقابله با هر نوع تهدیدی آماده ایم گفت: به همه اعلام می کنیم به دنبال آزمایش توانمندی نیروهای مسلح و ملت ایران نباشند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۰    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تأمین و ارتقای سلامت باید سراغ مردم برویم نه این که ما به آن ها دستورالعمل بدهیم، در این راستا باید یک رابطه دوطرفه و تعاملی برقرار باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۰۷    
وزیر امور خارجه در پیامی توئیتری از تلاش آمریکا برای بازگرداندن تحریم ها علیه ایران انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۸:۴۴    
موادی دیگر از لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده توسط اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در مشهد مقدس بررسی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۸:۳۸    
رییس کمیسیون امنیت ملی و امنیت خارجی بار دیگر از فیلترینگ تلگرام دفاع کرد و در عین حال از در نظر گرفتن تمهیداتی از جمله جریمه کسانی که اطلاعات افراد را در فضای مجازی منتشر کنند خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۴    
قائم مقام سازمان بیمه سلامت ایران در امور استان ها گفت: بودجه سازمان بیمه سلامت پیش از آغاز طرح تحول سلامت 45 هزار میلیارد ریال بود که این رقم پس از اجرای طرح به بیش از سه برابر و رقم140 هزار میلیارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۵    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل از دیدار بن سلمان در پاریس با مریم رجوی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن انتقاد از تمدید تحریم های حقوق بشری شورای اتحادیه اروپا علیه ایران، تصمیم اخیر این شورا را شبیه به تصمیمات ترامپ توصیف کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۸    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است هلند حضور مستقیم در مذاکرات برجام نداشته از این رو می تواند به راحتی نقش هدایت کننده در اقدامات ضد ایرانی اروپا را ایفا کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۶    
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که متولی امور اقتصادی در کشور مشخص نیست و نوعی ضعف مدیریتی فاحش در عرصه اقتصادی وجود دارد ، در عین حال گفت که در التهابات اخیر بازار ارز ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۸    
خطیب موقت این هفته نماز جمعه تهران گفت: هر دو قدرت ایدئولوژی و پول در عربستان به دنبال محو آموزه های اسلامی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۵    
فرمانده نیروی زمینی ارتش خطاب به دشمنان نظام جمهوری اسلامی گفت: در زمانی که انقلاب نوپا بود جنگ تحمیلی به راه انداختید و شکست خوردید ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۹    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه در 3 ماهه نخست سال جاری تکلیف ایرلاین های متخلف و همچنین نرخ گذاری های سلیقه ای در حوزه حمل و نقل هوایی مشخص خواهد شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۶    
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه آموزش و پرورش در سال های آینده با کمبود معلم مواجه است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با رد اتهامات مطرح شده در بیانیه کمیته چهارجانبه عربی نسبت به این که برخی کشورهای منطقه همچنان بر موضع دشمنی و استمرار حرکت باطل اصرار می ورزند و دشمن مشترک امت اسلامی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پیگیری پرونده های مربوط به دوره گذشته شهرداری تهران از سوی شورای شهر تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است طرح آمایش دانشگاه ها باید به صورتی که قابلیت اجرایی شدن داشته باشد، نوشته شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۳    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی از موافقت کمیسیون متبوعش با شفاف سازی نرخ مالیات بر ارزش افزوده طلا خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۵۱    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس گفت: نمایش های دروغین و پوشالی از اقتدار امریکا برای القا وجود دست برتر این کشور در جریانات منطقه ای تبدیل به دروغی مضحک برای جهانیان شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۱۷    
نماینده مردم تهران از افتتاح پایگاه امداد و نجات کلکچال شمیرانات خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۰۶    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت: ورود اتوبوس های تولید داخلی به شرط تجهیز آنها مطابق با استانداردهای روز دنیا امکانپذیر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۶    
زمزمه های فیلتر تلگرام در روزهای اخیر بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد، حال سئوال اینجاست مردم تا چه حد از پیام رسان های داخلی استقبال خواهند کرد؟
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر ضرورت تولید مسکن در کنار بهسازی بافت ناکارآمد و فرسوده در کشور، گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۱    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تاکید کرد که دلار برای تامین کالاهای اساسی تک نرخی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۱    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ایده ادغام دانشگاه علمی و کاربردی و فنی و حرفه ای را نیازمند رویکرد تخصص محور دانست و خواستار ارائه گزارشی از انتزاع آموزشکده های فنی از وزارت آموزش به مجلس شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت، از ابلاغ مصوبه کاهش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی به دستگاه های اجرایی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۱    
عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس، با انتقاد از تعلل سازمان برنامه دراعلام تعرفه های پزشکی، گفت: بی توجهی به تعیین تکلیف تعرفه ها سبب تضییع حقوق بیماران می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۱    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: من به این جمع بندی نرسیده ام که بازار ارز سیاسی است، زیرا اگر به این جمع بندی برسم، با اقتصاد و اموال کشور نمی توان شوخی کرد و باید برخورد جدی با دولت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۱    
رییس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت: یک ماه از سال جاری گذشته و افغانستان هنوز نسبت به رهاسازی آب به تالاب هامون اقدام نکرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۹:۴۲    
نماینده مردم تهران برضرورت بررسی سریع طرح تشدید مجازات اسید پاشی تاکید کرد.