شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۲May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 11 تیر 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 تیر 1397 خانه ملت 2 تیر 1397 خانه ملت 3 تیر 1397 خانه ملت 4 تیر 1397 خانه ملت 5 تیر 1397 خانه ملت 6 تیر 1397 خانه ملت 7 تیر 1397 خانه ملت 8 تیر 1397 خانه ملت 9 تیر 1397 خانه ملت 10 تیر 1397 خانه ملت 11 تیر 1397 خانه ملت 12 تیر 1397 خانه ملت 13 تیر 1397 خانه ملت 14 تیر 1397 خانه ملت 15 تیر 1397 خانه ملت 16 تیر 1397 خانه ملت 17 تیر 1397 خانه ملت 18 تیر 1397 خانه ملت 19 تیر 1397 خانه ملت 20 تیر 1397 خانه ملت 21 تیر 1397 خانه ملت 22 تیر 1397 خانه ملت 23 تیر 1397 خانه ملت 24 تیر 1397 خانه ملت 25 تیر 1397 خانه ملت 26 تیر 1397 خانه ملت 27 تیر 1397 خانه ملت 28 تیر 1397 خانه ملت 29 تیر 1397 خانه ملت 30 تیر 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۷:۱۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: بعد از پایان مهلت 3 ماهه، به دلیل آغاز عضویت عربستان و اسرائیل در FATF مسائل ایران حل نشدنی خواهند شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۸    
تقویت پیوند با مردم، حفظ و ارتقای امیدواری مردم به آینده و تلاش برای اعتمادسازی بیشتر محورهای مهمی است که در ماه های گذشته از سوی مسئولان کشور مطرح شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۱    
انتشار فهرست شرکت هایی که با ارز 4200 تومانی مبادرت به واردات کالا کرده اند در حد یک مُسَکن هم نیست که بتواند شرایط موجود را التیام بخشد چون اگر ارزی در این رابطه ثبت نام شده یا بعد از ثبت سفارش ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۳    
رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به اظهارات اخیر موسویان که خواستار استعفای روحانی شده بود گفت: آقای موسویان که ایران نیست چنین اظهاراتی را می کنند!
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۵    
عضوکمیسیون انرژی مجلس درباره خطر فروش اطلاعات میادین گازی ایران پس از خروج رسمی توتال از این پروژه گفت: اطلاعات میادین در دست توتال هست و چون در قطر هم مشغول کار است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۹    
رییس کمیسیون برنامه ششم توسعه مجلس، گفت: دولت باید هرچه سریعتر سامانه تدارکات الکترونیکی را ایجاد کند و مجلس تا آخر پای شفاف سازی ارز دولتی ایستاده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۷    
فعال سیاسی اصلاح طلب درباره راهکارهای احتمالی تحمل شرایط موجود در کشور، گفت:باید در برابر این شرایط تحمل،ظرفیت ملی و همبستگی ملی خود را بالا ببریم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۰    
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تصریح کرد: سیاست اتحادیه اروپا درباره برجام تغییری نکرده است و ما به اجرای کامل و مؤثر توافق هسته ای با ایران پایبند هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۲۸    
دومین همایش ملی جوانان و قانون گذاری دوشنبه 11 تیرماه 97 با حضور کاظم جلالی، رئیس مرکز پژوهش های مجلس ، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۱:۵۹    
سازمان برنامه و بودجه کشور در بخشنامه ای مقرر کرد از ساعت 11:30 تا 14:30 هر روز، همه سیستم های برودتی سازمان از سرویس خارج شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۱:۱۴    
وزیر امور خارجه ایران در توییتی به بازداشت یک دیپلمات ایرانی در آلمان در ارتباط با پرونده اتهام بمب گذاری در گردهمایی منافقین واکنش نشان داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۱:۰۶    
علیرضا رحیمی می گوید: پس از خروج آمریکا از برجام، اتحادیه اروپا پالس های مثبتی را برای ایران فرستاد و نشان داد برای حفظ برجام از انگیزه لازم برخوردار است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۴۵    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت:ما در شرایط رزم اقتصادی هستیم و مهم نیست که چه کسی فرمانده باشد مثل جنگ الآن وقت انسجام است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۳۴    
معاون اول قوه قضاییه گفت: ریاست قو ه قضاییه به دادستان کل کشور، همه دادستان ها به خصوص دادستان تهران دستور دادند که با کمک نیرو های امنیتی و انتظامی، مسئله ارز و سکه را رصد، پیگیری و تعقیب کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۲۸    
استاندار کرمانشاه گفت: زلزله کرمانشاه نشان داد با وحدت و همدلی می توان تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۱۰    
در آستانه سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به وین، دفتر صدر اعظم اتریش با صدور بیانیه ای اعلام کرده این کشور ضمن تعمیق روابط اقتصادی و تجاری با تهران، مصمم به ایستادگی در برابر برجام ستیزی هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۵۹    
افشانی گفت: هیچ برنامه ای برای واردات واگن از خارج نداریم، چراکه شرکت واگن سازی پارس تهران با همکاری یک شرکت چینی واگن های لازم را تأمین می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۵۶    
نشست فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و شفاف سازی به ریاست امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین، و حضور فرود عسگری، رئیس کل گمرک ایران، برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۴۷    
نماینده دائم جدید جمهوری اسلامی ایران در دفتر سازمان ملل در وین استوارنامه خود را به مدیرکل سازمان ملل تقدیم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۵    
دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به منظور بررسی راهکارهای پیشگیری و مبارزه با فساد در دوره تحریم های احتمالی با حضور اکثریت اعضا تشکیل جلسه داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۲۷    
عضو هیأت رئیسه مجلس ضمن تکذیب خبر سرقت 20 دستگاه خودروی نمایندگان طی 10 ماه اخیر، گفت: امکان سوءاستفاده از خودروهای دارای هولوگرام مجلس وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۱۳    
رئیس جمهور کشورمان در صدر یک هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی و به دعوت رسمی رئیس جمهور سوئیس، عصر دوشنبه وارد زوریخ شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز با سفیر جدید ایران در لبنان دیدار و درباره اوضاع منطقه گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۱۰    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اتحاد اسلامی حول محور جهاد از دستاوردهای مقاومت است، گفت: ائتلاف جاهلیت عربی نیز امروز در باتلاق یمن با هزیمت و رسوایی مواجه شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۵۹    
مشاور عالی اتاق بازرگانی تهران گفت: تصویب قوانین مربوط به ممنوعیت ورود کالا به کشور و افزایش هزینه های گمرکی، شرایط را برای قاچاق کالا فراهم می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۰۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است: تعلیق دوباره ایران از حضور در لیست سیاه FATF چراغ سبز اروپایی ها به کشورمان است و سفر روحانی به اتریش و سوئیس نیز می تواند تاثیر ویژه ای بر شکست ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۵۹    
از تخصیص 1200 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان و تسویه حساب تا پایان شهریور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۵۹    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری محیط های دانشگاهی و علمی را در مقایسه با سایر نهادهایی که در سطح جامعه وجود دارند، جزو محیط های سالم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۵۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در فضای بشری می توان بوعلی سینا را به عنوان تجلی الهی بر روی زمین دانست و در فرهنگ و تمدن به معنای حکمت، اندیشه و تفکر به او بالید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۴۱    
محسن صالحی نیا گفت : حمایت از تولید در زنجیره تولید باید به گونه ای باشد که مانعی در مسیر تولید ایجاد نشود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۴۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ضرورت به کارگیری جوانان به معنای دو قطبی کردن جامعه به پیر و جوان نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۴۰    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: با تلاش های صورت گرفته، احداث 2 هزار و 200 واحد مسکونی برای مددجویان و معلولان زیرپوشش این نهاد در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در دست اقدام است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۳۹    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه گردو غبار شریک زندگی مردم کرمانشاه شده است،گفت: اجرایی کامل تفاهنامه ایران وعراق برای رفع معضل گردوغبار الزامی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۳۶    
رئیس فراکسیون جوانان مجلس با بیان اینکه قدم اول برای بهره برداری از ظرفیت جوانان ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۹    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اعلام کرد: این سازمان برای استان ها و حدود 50 شهر پرجمعیت که در موضوع پدافند غیرعامل اولویت بیشتری دارند، برنامه جامع اختصاصی تهیه کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۸    
ده هزار و 200 میلیارد ریال برای رفع تنش آب شرب در مناطق بحرانی کشور تصویب شد و این تصویب نامه از سوی معاون اول رئیس جمهور برای اجرا به وزارتخانه های کشور، امور اقتصادی و دارایی، نیرو ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم تقویت اعتماد عمومی نسبت به کالاهای ایرانی تاکید کرد و گفت: فرصت برای حمایت از کالای ایرانی ایجاد شده است که می توان از این فرصت برای برندسازی استفاده کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۱    
بنا بر اعلام وزارت جهاد کشاورزی، امکان بهره مندی از پروانه های صادراتی سیب درختی به منظور واردات موز با تعرفه 5 درصد در بازارچه های مشترک مرزی وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۱    
عضو فراکسیون جوانان مجلس با یادآوری تصویب قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان عنوان کرد: این طرح با وجود هجمه های بسیار به نمایندگان با رأی بالایی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که فرصت مناسبی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۸    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی مسائل ارزی کشور در نشست کمیسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۸    
در حالی که وضعیت غیرعادی حاکم بر بازار ارز ایران همچنان تداوم دارد، بررسی فهرست واردات در دو ماه اخیر نشان می دهد جریان ورود کالاهای نه چندان ضروری با ارز 4200 تومانی همچنان ادامه دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۵۹    
نماینده مردم دشتی و تنگستان گفت: ثبت ملی عبا بافی روستای کردوان موجب توسعه اقتصادی و گردشگری می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۵۸    
عضو کمیسیون صنایع در مجلس اعتقاد دارد هنگام تخصیص ارز دولتی به شرکت های دارویی با آنها برسر قیمت اقلام دارویی اتمام حجت کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۹    
وزیر علوم گفت: برخی کسانی که در آمریکا درس می خوانند، احیانا از ایران ارز می برند اینها مثل بقیه دانشجویان هستند تا آنجا که ممکن است بانک مرکزی ارز را {برای تحصیل شان} تأمین می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۶    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، با تاکید بر اینکه گردشگری دریایی نباید به ایام نوروز محدود شود، گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۴    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بازداشت عوامل متخلف در واردات بیش از 6400 خودرو خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۱    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشوردرمجلس گفت: ضرورتی به ورود مجلس به رفع ابهامات مصوبات شورای شهر درباره عوارض شهری وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۰    
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دولت بر تاسیس سازمان ملی جوانان تاکید دارد، گفت: دولت به دنبال تاسیس چنین سازمانی زیر نظر وزارت ورزش به عنوان سازمان مستقل است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۳۹    
وزیر راه و شهر سازی با بیان اینکه امروز یکی از پروژه های بزرگ و مهم ایران کلید خورد، گفت: این پروژه از حیث اقتصادی و از جهت ارتقا صنعت حمل و نقل ریلی بسیار مهم است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۳۶    
تحلیل گر مسائل بین الملل با بیان این که شرایط در سطح خاورمیانه و اروپا ژله ای است و نیاز دارد تا گفت وگوهایی در سطح بالا انجام شود تا این حالت به شرایط مستحکمی تبدیل شود، گفت: مسائل امنیتی، اقتصادی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در یک کارخانه شیمیایی در جاده مخصوص کرج خبر داد و گفت عملیات مهار شعله های آتش همچنان ادامه دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۳۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه علت افزایش قیمت ارز را انتظارات تورمی و رشد قابل توجه تقاضای ارز دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۳۰    
عضو شورای شهر تهران، گفت: باید هرچه زودتر برای تغییر و تحول در ساختار مدیریتی کشور و جوانگرایی اقدام کرد تا جوانان متخصص و کاربلد وارد چرخه مدیریتی کشور شده و البته از توان و ظرفیت مدیران باتجربه ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۷    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: هم اکنون هشت هزار گروه جهادی کار در سطح کشور خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارند که تا پایان امسال این تعداد به 18 هزار گروه افزایش خواهد یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۴    
استاندار کرمانشاه درباره آخرین وضعیت اسکان زلزله زدگان غرب کشور توضیحاتی داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۹    
سعید حجاریان از شرط هایش برای شرکت در انتخابات گفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: دستاویز شدن آمریکایی ها به گروهک منافقین برای آنان دستاوردی جز بدنامی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۴    
نماینده کرمانشاه در مجلس در پیامی انتصاب آقای غلامرضا نوری قزلجه را بعنوان معاون اجرایی رئیس مجلس تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۳    
رییس هیات تحقیق و تفحص از معادن کشور از رسیدگی گزارش هیات مذکور در صحن علنی مجلس پس از تعطیلات قوه مقننه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی با ابراز نارضایتی از عملکرد دولت برای کاهش قیمت سکه بیان داشت: به نظر می رسد برخی دولتی ها در افزایش قیمت ها دست دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۳    
رئیس قوه قضاییه، با تاکید بر الزام دستگاه اجرایی و همچنین همدلی با دولت برای رفع مشکلات مردم از سوی دستگاه قضایی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۲    
به گفته منبع آگاه در دفتر رییس جمهور، حسن روحانی به طیب نیا پیشنهاد ریاست سازمان برنامه و بودجه را ارایه کرده است که مورد توجه او نیز قرار گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۰    
مدیر کل اتباع سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر حدود 36 هزار نفر از اتباع خارجی تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۵۵    
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: ضربه اخلال گران اقتصادی و کسانیکه به خرید و فروش طلا و ارز هجوم می آورند قابل اغماض نیست و باید جامعه در مقابل این افراد موضع بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۵    
نماینده مردم خرمشهر گفت: آب شرب مردم خرمشهر عادی شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۳    
عضو شورای مرکزی فراکسیون امید عملکرد تیم اقتصادی دولت را ضعیف ارزیابی و بر لزوم تغییر تیم اقتصادی تاکید کرد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۳    
سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه گفت: استفاده روان و بدون دغدغه از ظرفیت های تجاری و اقتصادی در پرتو روابط با اروپا و سایر کشورهای دنیا از جمله تعهدات طرف های اصلی برجام از جمله اروپائیان بوده و جمهوری ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۳    
در پی انتشار اسامی واردکنندگان کالا با ارز 4200 تومانی در دو ماهه اخیر، برخی واردکنندگان کالا نسبت به افشای اطلاعاتی که آن را اطلاعات تجاری خود خوانده اند، معترض شده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۲    
قیمت سکه بهار آزادی بار دیگر با افزایش 21 هزار تومانی ،رکورد سه میلیون تومان را در بازار شکست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۱    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان استخدامی و اداری کشور با بیان اینکه در طول سال در تمام بخش های حاکمیتی کشور حدود 40 هزار نفر بیشتر استخدام نمی شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۲۷    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز که جامعه جهانی علیه ما یک دست شده اند، ما نیاز به انسجام، اتحاد، همدلی و هم افزایی داریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: ما نیازمند استفاده از اقتصاددان قوی، پخته و باتجربه هستیم که نگاه مستقلی به اقتصاد ایران داشته باشند و شرایط اقتصاد ایران را درک کنند و تابع نسخه های اقتصادی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۹    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس معتقد است هرچقدر که دولت در برخی سیاست های خود ناموفق باشد، طرح موضوع عدم کفایت ریاست جمهوری حق آقای روحانی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: خروج آمریکا از برجام برای اروپا به عنوان یکی از طرف های اصلی توافق هسته ای ضربه ای سیاسی بود و این 3 کشور باید از حیثیت سیاسی خود دفاع کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۶    
کارشناس روابط بین الملل گفت: سازمان ملل نتوانسته حقوق ملت ایران در قضیه برجام با استفاده از ابزارهای خود محقق سازد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۴    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر دولت دچار کهولت در مدیریت شده است و برای ارتقای جسارت و وجود خلاقیت در دولت ضرورت بهره گیری از جوانان احساس می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۲    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور در ترمیم کابینه خود، از وزرا و معاونان جوان استفاده کند، گفت: باور جوانان و کنار کشیدن از مسئولیت می تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس از افزایش غیرمنطقی قیمت کالاهای صد در صد تولید داخل انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۰۸    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری نشست امروز فراکسیون متبوعش با حضور رئیس کل گمرک را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۰۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: حمایت دولت ترامپ از منافقین نقض حاکمیت، اصول و مقررات حقوق بین المللی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۰۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه نمی توان همه علل منتهی به گرانی مسکن را به دلالی ربط داد، گفت: مسکن با بی تدبیری و بی برنامه گی مسئولان به گرانی های فعلی دچار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۰۱    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: باید لیست افرادی که ارز دولتی دریافت کرده اند به طور شفاف به اطلاع مردم رسانده شود تا مردم ببینند که آیا این ارز برای ورود کالاهای اولیه کارخانجات یا کالاهای ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۰    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی درباره واردات و تخلف در ثبت سفارش خوردو گفت: بخشی از این تخلفات از سوی کارکنان سازمان توسعه و تجارت بوده و بخش دیگر از آن از سوی واردکنندگان رسمی و غیررسمی انجام ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۵    
معاون اول رییس جمهوری گفت: دولت برای شرایط تحریم برنامه ریزی دقیق دارد که یکی از برنامه ها برای تامین کالاهای وارداتی مورد نیاز استفاده از سازوکار تهاتر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۳۳    
عضو شورای مرکزی فراکسیون امید گفت: مبارزه با فساد در شرایط کنونی یکی از اقدامات بسیار مهم و ضروری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۳۱    
یک اقتصاددان درباره تاثیر تغییر تیم اقتصادی کابینه دوازدهم گفت: قطعا تعویض تیم اقتصادی به معنای حل مسئله نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۸    
عضوکمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس درباره انتشار لیست شرکت های دریافت کننده ارز دولتی گفت: ما باید به نقطه ای برسیم که شفاف با مردم سخن بگویم اگر کسی از بیت المال، مشکلات اقتصادی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۷    
رفتار دوگانه فرانسوی ها با ایران که از یک طرف سخن از دوستی دو ملت می گویند و از طرف دیگر به بزرگترین سازمان تروریستی ضد ایرانی هویت می دهند و .. ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۴    
عضو فراکسیون زنان مجلس می گوید که طرح سهمیه زنان در مجلس با رویکرد ارتقای جایگاه زنان در کشور به ویژه در جایگاه قانون گذاری در حال تدوین است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۲    
به گفته نماینده آران وبیدگل در مجلس، در صورتی وزارت کار و صنعت مواد اولیه و منابع مالی صنایع فرش منطقه کاشان و آران وبیدگل را تامین نکنند، کارگران این کارخانه ها به بیمه بیکاری معرفی می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۱    
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر خواهان حرکت اشتغال و اقتصاد پویا هستیم چاره ای جز این نداریم که به سمت حمایت جدی از کالای ایرانی حرکت کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۱    
نماینده مردم شازند در مجلس به عنوان رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی معرفی شد و در این نشست بر تشکیل ستاد تدابیر ویژه دراستان مرکزی برای ایجاد وحدت و هماهنگی میان مسئولان استان تاکید شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۱۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شفاف سازی در اقتصاد اگر با برخورد با متخلفان همراه نشود، نتیجه لازم را در پی نخواهد داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۱۷    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: طبق درخواست مسئولان نظام پرستاری در بخش دولتی باید سالانه 20 هزار پرستار با هدف رفع کمبودهای پرستاری استخدام شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۱۴    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به دومین همایش ملی جوانان و قانونگذاری گفت: سازوکارهای روشنی برای استفاده از جوانان در ساختارهای مختلف اجرایی و مدیریتی کشور وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۸    
نهاد مدنظر من هسته سخت اصلاحات است که از مدت ها پیش باید شکل می گرفت؛این هسته مانند مغناطیس عمل می کند تا افراد از مدار اصلاح طلبی خارج نشوند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۴    
رییس هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی کشور گفت: بهره وری نیروی کار و سرمایه از نتایج حضور سازمان بازرسی کل کشور در ایران خودروست، این حضور حتما آثار و نتایج خوبی برای مصرف کنندگان خودرو خواهد داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۵۷    
دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: اشخاصی که در زمان ارائه طرح پارلمان اصلاحات به بنده انتقاد کردند اکنون به جامع بودن آن باور دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۵۵    
دبیرکل اتحادیه آشوریان در جشن روز جهانی آشور گفت: همواره خواستار تحکیم اتحاد بین آحاد جامعه بوده و بر این مهم نیز بسیار اصرار می ورزم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۷    
رئیس کل بانک مرکزی به اظهارات اکبر ترکان واکنش نشان داد.
  • ۱