دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۹May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 24 تیر 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 تیر 1397 خانه ملت 2 تیر 1397 خانه ملت 3 تیر 1397 خانه ملت 4 تیر 1397 خانه ملت 5 تیر 1397 خانه ملت 6 تیر 1397 خانه ملت 7 تیر 1397 خانه ملت 8 تیر 1397 خانه ملت 9 تیر 1397 خانه ملت 10 تیر 1397 خانه ملت 11 تیر 1397 خانه ملت 12 تیر 1397 خانه ملت 13 تیر 1397 خانه ملت 14 تیر 1397 خانه ملت 15 تیر 1397 خانه ملت 16 تیر 1397 خانه ملت 17 تیر 1397 خانه ملت 18 تیر 1397 خانه ملت 19 تیر 1397 خانه ملت 20 تیر 1397 خانه ملت 21 تیر 1397 خانه ملت 22 تیر 1397 خانه ملت 23 تیر 1397 خانه ملت 24 تیر 1397 خانه ملت 25 تیر 1397 خانه ملت 26 تیر 1397 خانه ملت 27 تیر 1397 خانه ملت 28 تیر 1397 خانه ملت 29 تیر 1397 خانه ملت 30 تیر 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۵۰    
رئیس دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره با اشاره به مسئولیت اصلی ایران و مصر در تأمین امنیت، ثبات و پیشرفت منطقه و جهان اسلام، تداوم همکاری و مشورت بین دو کشور را ضروری خواند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۳۹    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه دولت ها در کنترل فناوری ها چندان موفق نیستند، افزود: نمی توان جلوی پیشرفت و نفوذ فناوری را گرفت اما باید به دنبال این بود که از فرصت ها استفاده بهینه کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت، بر لزوم برخورد و مقابله جدی با فساد و پولشویی و تقویت بخش خصوصی تاکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دریافت کنندگان پاداش های نجومی باید مجرم شناخته شوند، خلأ قانونی را منتج به پرداخت پاداش های 300 میلیون تومان عنوان کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۴    
ملت انقلابی و اسلامی و فرهیخته ایران نباید از دلار بترسد و دلار را برای خود بت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۵    
آذر منصوری،عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت با توجه به طرح موضوع تغییرات ساختاری در جریان اصلاحات نوشت: نمی توان از آفت های درون جریان اصلاحات نیز چشم پوشی کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۰    
فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی نوشت:گفتمان مردم گفتمانی است که مطالبه گری در عرصه های مختلف دارد. از این رو اگر جمنا این قابلیت را در خود می بیند که می تواند یک انسجام و وحدت تشکیلاتی نسبی را فراهم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۳    
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است که تیم اقتصادی دولت باید هماهنگ عمل کند و از موازی کاری بپرهیزد و در تصمیمات همدیگر دخالت نکند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۵    
میرلوحی می گوید:من با شناختی که در این چند ساله از آقای افشانی دارم احساس می کنم عزم او برای مقابله با فساد جزم است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۴    
انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی با انتشار اسناد جدیدی از جزئیات رشد سرسام آور قیمت یک قلم داروی پر مصرف بیماران پیوند کلیه در سه ماهه اول امسال تا سقف 300 درصد خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۵    
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی قهرمانی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان در مسابقات جهانی ازبکستان را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۷:۳۵    
بخش فرانسوی زبان خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی نوشت، در حالی که به نظر می رسد رئیس جمهوری آمریکا قصد دارد جهان را علیه ایران بسیج کند، اما اجرایی شدن تهدیدهای تهران مبنی بر بستن تنگه هرمز ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۷:۰۱    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: پرورش نیروی انسانی برخوردار از مهارت، عامل توسعه و پیشرفت کشور است و این مهم باید در دستور کار نهادهای مربوطه قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۶:۰۱    
محمدجواد حق شناس اظهار کرد: ما در موقعیتی نیستیم که کسانی که دلسوز کشور هستند بخواهند در فکر تسویه حساب سیاسی یا نوشتن صورتحساب برای جریان رقیب باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۵:۰۱    
نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس ضمن بیان اینکه 80 درصد مصوبات که تاریخ ابلاغ آن ها گذشته اجرایی نمی شود، گفت: عدم اجرای کامل مصوبات به کشور و دولت آسیب می رساند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۴:۳۳    
رئیس جمهور ترکیه در مراسم سالگرد کودتای نظامی سال 2016، بر ادامه یافتن مبارزه با کودتاچیان تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۳:۰۱    
وزیر آموزش و پرورش درباره زمان واریز قسط اول پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت: قسط اول با حقوق این ماه پرداخت خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۲:۳۲    
رئیس جمهوری آمریکا در اظهاراتی تأکید کرد: اتحادیه اروپا دشمن ما است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۲:۰۱    
رئیس ستاد اقامه نماز گفت: نحوه اداره مساجد نیاز به تغییر دارد و روحانیان هم باید در زمینه های مختلف تغییراتی انجام دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۱:۰۱    
رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به اینکه مقاومت فلسطین معادلات خود را بر دشمن صهیونیست تحمیل می کند، افزود: معامله قرن مُرده به دنیا آمده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۶    
مردم می پرسند علت افزایش قطعی برق چیست، مگر بهار امسال در استان تهران باران خوب نبارید، چطور سال های قبل این همه قطع برق نداشتیم، چرا خارج از جدول برنامه زمان بندی خاموشی ها، باز هم قطعی داریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۲    
کرباسیان در جمع مدیران کل مالیاتی از مطالبه مالیات بر سود اتفاقی برای خریداران عمده سکه و ارز توسط سازمان امور مالیاتی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۳:۵۱    
نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس گفت: لازم است در حوزه شهرستان های ملارد، شهریار و قدس از توانایی بانوان در جهت رشد و توسعه این منطقه بهره برد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۳:۵۰    
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: 280 واحد صنعتی در شهرستان بروجن فعالیت می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۳:۴۳    
حسین جابری انصاری که در حال دیدار از منطقه است، امروز در دمشق با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دیدار و درخصوص آخرین تحولات سیاسی و میدانی سوریه و هماهنگی های دو کشور در مرحله فعلی گفت وگو و تبادل نظر ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۳:۳۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: ورود وزارت کشور به پروژه های راکد به معنای تعیین تکلیف قطعی این پروژه هاست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۳:۱۴    
رئیس جمهور ایران در پاسخ به گزارش وزیر ورزش و جوانان درباره حضور خانواده ها در استادیوم آزادی و تماشای بازی های ایران در جام جهانی گفت: این حضور به نحو مناسب و با همکاری وزارت کشور ادامه یابد .
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۳:۰۱    
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت بیشتر تیم اقتصادی و مقداری جوان گرایی هم بکنند و متوسط سن دولتمردان را پایین آورند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۲:۵۴    
در دیدار جابری انصاری و وزیر خارجه سوریه درباره تحولات روند سیاسی و مسائل مربوط به کمیته قانون اساسی سوریه، نشست آتی سه کشور ضامن و دی میستورا در ژنو و دهمین اجلاس آستانه گفتگو شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۲:۳۷    
رئیس جمهور بر عزم جدی همه اعضای دولت در پیگیری کامل و اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۲:۳۱    
رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، مذاکره با مقامات جمهوری خود مختار نخجوان را موثر خواند و گفت: طی هفته های آینده با عملیاتی شدن توافق های انجام شده میان دو طرف شاهد تسهیل امور گمرکی خواهیم بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۲:۰۱    
در آستانه دیدار فردای ترامپ و پوتین، وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای اعلام کرد: دیدار رؤسای جمهوری آمریکا و روسیه برای ما مفید و مهم است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۱:۳۹    
معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش در حاشیه برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون کبدی گفت: با بررسی ای که از عملکرد بانوان اعزامی به جاکارتا داشتیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۱:۱۶    
گمرک ایران فهرست اقلام قیر مشمول استاندارد اجباری را اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۱:۰۷    
وزیر جهاد کشاورزی، گفت: اجرای طرح نکاشت اقتضایی و بستگی دارد شرایط در استان ها چگونه است و در اختیار استانداران و شورای حفاظت از منابع آب هر استان قراردارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۱:۰۱    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه هر روز تاخیر در تغییر تیم اقتصادی دولت باعث ضرر و زیان بیشتر است، گفت: مدیریت خسته و نشسته نمی تواند ما را در این شرایط ویژه از مشکلات بیرون ببرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۰:۵۲    
هیات دولت با تشکر از بیانات صریح و امیدبخش رهبر انقلاب در حمایت از دولت، تاکید کرد: با تمام توان برای حل مشکلات مردم، ادامه مسیر رشد و آرامش اقتصادی کشور تلاش می کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۰:۴۹    
فرمانده نیروی دریایی ارتش بر لزوم طراحی و تدوین یک سناریوی دقیق و کامل برای مقابله با تهدیدات منطقه ای و فرامنطقه ای تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۰:۳۷    
سفر دکتر ولایتی به مسکو به موازات به بن بست رسیدن روابط تجاری ایران با کشورهای هم پیمان آمریکا و نیز در حالی که ایران به طور آشکار از بسته پیشنهادی اروپا، سرخورده شده بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۰:۲۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرصت های خاص معنوی و عبادی حج باید بخوبی استفاده شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۰:۱۱    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خصوص محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیات دولت گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۰:۰۱    
امکان مهلت دو ساله برای بازپرداخت وام کشاورزانی که در سال زراعی 1396 تحت تاثیر حوادث غیرمترقبه از جمله سرمازدگی و خشکسالی قرار گرفته اند، طبق مصوبه هیات وزیران فراهم شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۹:۴۶    
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در راس هیات عالی رتبه نظامی جمهوری اسلامی ایران به دعوت فرمانده ارتش پاکستان وارد اسلام آباد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۹:۴۴    
سخنگوی یازمان آتش نشانی از وقوع آتش سوزی در بازار بزرگ تهران خبر داد و گفت: این حادثه تلفاتی نداشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۹:۳۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت ضعیف بر اصناف عامل عدم توسعه کسب و کار های جدید است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۹:۲۹    
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: مشکل اساسی اصناف ایران به مجموعه تصمیم گیران کشور مربوط است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۹:۱۷    
وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارائه گزارشی مطرح کرد که برخی تخلفات صورت گرفته در حوزه ثبت سفارش خودرو مربوط به دوره قبلی است
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۹:۱۲    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: با تحولات اخیر حوزه اقتصادی، رئیس جمهور قصد تغییراتی در این زمینه دارد و می دانیم که در حوزه جوانان در سطح وزرا نیز صحبت هایی شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۹:۰۴    
وزیر ارتباطات گفت: هنوز بخش بزرگتری از لیست های ارز تخصیصی 4200 تومانی منتشر نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۹:۰۴    
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: در شورای عالی فضای مجازی در حوزه هوشمند سازی سند تهیه شده و رویکرد آن هوشمندی مبتنی بر ارتقای بهره وری برای ادامه حیات در نظام اقتصادی جهان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۹:۰۳    
سربازان گمنام امام زمان (عج ) در اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، دو تیم وارداتی ضدانقلاب مسلح را شناسایی و طی دو مرحله عملیات غافلگیرانه منهدم کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۸:۵۰    
یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دستور رئیس جمهور برای برخورد با فساد در دولت ریاکاری نیست و برای حفظ نظام انجام می شود و اگر این برنامه توسط روحانی ادامه پیدا کند نظام نیز از اقدامات وی در این زمینه ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۸:۵۰    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تا یک اجماع حاکمیتی میان تمام نهادهای نظام برای مبارزه با فساد صورت نگیرد این معضل برطرف نخواهد شد، مردم باید احساس کنند تمام نظام به دنبال مبارزه با فساد هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۸:۴۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:گزارش کمیسیون اقتصادی درخصوص شفاف سازی نحوه تخصیص ارز حاصل از صادرات محصولات پتروشیمی به واردکنندگان، به زودی آماده می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۸:۳۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعتیاد، عدم دسترسی به آموزش و بهداشت از آسیب های اجتماعی حاشیه نشینی و ناشی از سومدیریت در برنامه ریزی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۸:۰۲    
عضو فراکسیون ورزش از بررسی تقاضای معافیت سربازی 7 بازیکن تیم ملی در این فراکسیون خبر داد و گفت: اگر ستاد کل به موضوع ترتیب اثر ندهد، به دنبال حکم حکومتی خواهیم بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۵۵    
سخنگوی هیئت رییسه مجلس، توضیحاتی پیرامون نوع برخورد با مفسدان اقتصادی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۵۳    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس با گمانه زنی درباره محور مذاکرات پوتین و ترامپ، گفت: اتحاد روس ها با آمریکا قدرت چانه زنی ایران را کم نمی کند زیرا ما به ظرفیت های داخلی خود متکی هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۵۳    
نماینده مردم تهران در مجلس، با بیان اینکه 90 درصد فرآیند درمان اعتیاد توسط مردم و سازمان های نهادهای مردمی عملیاتی می شود، گفت: مراقبت و حمایت از معتادان را نباید صرفاً به دوران درمان محدود کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۴۶    
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه گفت: امیدواریم همانطور که ریاست محترم جمهور از وزارت صنعت و معدن و معاونت حقوقی شان خواسته اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۳۶    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای خرید موتور و قطعات هواپیما باید از آمریکایی ها مجوز بگیریم، گفت: این نشان از برنامه ریزی بد و هدف گذاری نادرست است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۳۲    
عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با اشاره به ضرورت اصلاح اصلاحات در سه سطح رویکردها،روش ها و ساختار گفت که متاسفانه اصلاح رویکردها تا کنون انجام نشده و فضا در حد اصلاح روش ها باز بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۱۷    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درخصوص اعمال تاثیر قطعی 30درصدی سوابق تحصیلی در کنکور سال 98 و حکم دیوان عدالت اداری در سال 95 در این باره توضیحاتی داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۰۸    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، توضیحاتی پیرامون نقش عربستان در کاهش نظارت و قدرت اوپک ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۰۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر توانایی کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی با برخورداری از روحیه انقلابی و مجاهدت، کار و تلاش شبانه روزیِ مسئولان و همکاری و همراهی آحاد مردم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۰۴    
رئیس کانون هم اندیشی تعالی و توسعه استان قم از برگزاری نخستین کنفرانس قم پاتخت فرهنگی جهان اسلام به همت این سازمان مردم نهاد و موسسه آموزش عالی طلوع مهر خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۵۷    
عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه با اشاره به اینکه فیلتر اینستاگرام در هیچ نشست رسمی یا به نقل از مقام مسئولی طرح نشده، این موضوع را "شایعه" خواند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۵۶    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در برجام اصلا ضمانت های کافی اخذ نشد و به دلیل طولانی شدن مذاکرات، این توافق هسته ای با عجله حاصل شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۵۴    
نایب رییس مجلس، جزییات بازدیدش از پروژه طرح انتقال آب از غرب به دریاچه ارومیه را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۱۱    
نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز 24 تیرماه 1397 برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۰۹    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۵۴    
نماینده مردم ایلام در مجلس معتقد است جمعیت کشور 2 برابر شده و تعداد نمایندگان نیز باید افزایش یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۵۳    
نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه در پی برگزاری رخداد همدان2018 انقلابی در تکمیل و ایجاد راه های مواصلاتی همدان رخ داد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۸    
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با تاکید بر استحکام روابط آمریکا و کشورهای اروپایی، گفت: دل بستن به اختلافات آمریکا با اروپا کاملا برداشت ساده لوحانه است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۶    
عضوکمیسیون شوراها در مجلس گفت:نماینده های مجلس از قانونگذاری خسته شده اند و کسی پیگیری نمی کند که چرا قانون اجرا نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جزئیات انهدام یک گروه تروریستی در منطقه مرزی نودشه در استان کرمانشاه توسط نیروهای قرارگاه نجف سپاه را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۳۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی می گوید رئیس جمهور با نامه به قوه قضاییه و 6 فرمان مبارزه با فساد، انتظار مردم برای جلوگیری از رانت را پاسخ داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۳۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس، بر ضرورت قطع ارز مسافری در سفرهای غیرضرور تاکید کرد و گفت: ادامه رویه فعلی در ارایه ارز دولتی به مسافران بازار سیاه ایجاد می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۲۵    
عضو کمسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از عملکرد بانکها در کنترل نقدینگی گفت: اگر سیستم بانکی عملکرد مناسبی داشت بازار ارز و سکه تا این اندازه با تلاطم روبرو نمی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۰۰    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: قوانین حال حاضر فرزندخواندگی به نفع جامعه نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۸    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به استفاده از مدیران و معاونان برای جبران بخشی از کمبود نیروی انسانی مدارس، گفت: هدف از این کار فقط پرکردن کلاس هاست نه کیفیت آموزشی.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۴    
عضو کمیسیون آموزش مجلس معتقد است اگر دولت و شهرداری قیمت زمین را کاهش دهند، خیرین بیشتری برای امکانات آموزشی، ورزشی و فرهنگی پیش قدم می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۹    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه آموزش به دانشجویان باید با توجه به نیاز بازار کار انجام گیرد، گفت: دانشجویان رشته های فنی و مهندسی به دلیل رویکرد وزارت علوم و توجه به مبحث تئوری ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس، از ضعف زیرساخت ها در دریای خزر انتقاد کرد و گفت: تقویت صادرات نیازمند تامین زیرساخت های بندری و دریایی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۲    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بر تامین شرایط و نیازهای دختران تاکید و اظهار کرد: همه مسئولین بعد از انقلاب اسلامی از حضور دختران در سطوح اجتماعی و همچنین آموزش های ایشان در تحصیلات تکمیلی حمایت کرده اند
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۱۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه علت افزایش حوادث پیرامون کار عدم رعایت ایمنی و بهداشت در محیط کار است، گفت: بی توجهی به اجرای قوانین علت تحمیل هزینه های بسیار به کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۱۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیگار کهنه و تاریخ مصرف گذشته به کشور قاچاق می شود، از افزایش مصرف دخانیات در میان دختران انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۸    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: هر قرارداد بین المللی بر طبق قانون اساسی باید به مجلس ارائه شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۵    
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی،تشکیل ستاد مبارزه با احتکار را مثبت ارزیابی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۷    
عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس ضمن تشریح عوامل موثر در ایجاد مشکلات زیست محیطی در شهرها از تلاش نمایندگان مجلس برای ارائه طرحی درجهت رفع مشکلات حوزه آب خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۲۸    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه حجاب و عفاف یک امر ارزشی و فرهنگی است، خواستار آن شد که برای نهادینه کردن چنین موضوعاتی از ابزارهای مرتبط بهره گرفته شود؛ نه قوه قهریه.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۲۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی می گوید در مسیر تخصیص ارز دولتی باید تیمی بتواند به درستی ارز دولتی را به کالای اساسی تخصیص دهد و در مرحله بعد لازم است کنترلی بر این کالاها صورت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۲۰    
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: بهتر از مدیریت فعلی می توان کشور را اداره کرد و کارگزاران برای ترمیم کابینه هیچ پیشنهادی به روحانی نداده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از مردم خواست محتکران و گرانفروشان را به تعزیرات حکومتی معرفی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۳۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: شرکتهای خودروسازی اروپایی به ویژه رنو و پژو سیتروئن در صورتی که قراردادها را فسخ و ایران را ترک کنند، باید به ایران غرامت بپردازند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۵    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: بخش های مختلف بازار متاثر از بخش کشاورزی و تولید داخل کشور است. اگر میزان عرضه محصولات متناسب با متقاضیان باشد، قیمت ها خود به خود پایین می آید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۵    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه بررسی مجدد کنوانسیون پالرمو به صلاح کشور نیست، گفت: با رفع ایرادات شورای نگهبان ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۱۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت:اصلاح مقررات مربوط به صدور کارت بازرگانی توسط وزرات صنعت،معدن و تجارت را با سیاست های ارزی و تجاری کشور همخوانی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۷    
عضو فراکسیون ورزش مجلس تصمیم گیری در مورد معافیت سربازی 7 بازیکن تیم ملی فوتبال را بر اساس سیاست ها، برنامه ها و قانون مصوب مجلس دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۷    
کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس و مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از منطقه آزادانزلی بازدید کردند.
  • ۱