یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۱May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 19 تیر 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 تیر 1397 خانه ملت 2 تیر 1397 خانه ملت 3 تیر 1397 خانه ملت 4 تیر 1397 خانه ملت 5 تیر 1397 خانه ملت 6 تیر 1397 خانه ملت 7 تیر 1397 خانه ملت 8 تیر 1397 خانه ملت 9 تیر 1397 خانه ملت 10 تیر 1397 خانه ملت 11 تیر 1397 خانه ملت 12 تیر 1397 خانه ملت 13 تیر 1397 خانه ملت 14 تیر 1397 خانه ملت 15 تیر 1397 خانه ملت 16 تیر 1397 خانه ملت 17 تیر 1397 خانه ملت 18 تیر 1397 خانه ملت 19 تیر 1397 خانه ملت 20 تیر 1397 خانه ملت 21 تیر 1397 خانه ملت 22 تیر 1397 خانه ملت 23 تیر 1397 خانه ملت 24 تیر 1397 خانه ملت 25 تیر 1397 خانه ملت 26 تیر 1397 خانه ملت 27 تیر 1397 خانه ملت 28 تیر 1397 خانه ملت 29 تیر 1397 خانه ملت 30 تیر 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۳۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار دانشجویان گفت: اردوی وزارت خانه ای برگزار کنید و برای موضوعات کاریِ یک وزارت خانه ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۶    
جمعی از پیشکسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان قم با دکتر لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، دیدار کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۷:۰۱    
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جمهوری اسلامی ایران بعد از روسیه بیشترین تعداد دانش آموختگان حوزه مهندسی را در دنیا دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۶:۰۱    
رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه گفت : از جمهوری آذربایجان در رابطه با مبارزه با گروه فتو - عوامل فتح الله گولن - تشکر می کنم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۵:۰۱    
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد واشنگتن درخواست برخی کشور ها برای معافیت از تحریم های نفتی ایران را مورد بررسی قرار می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۴:۲۶    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: توطئه های دشمن با پشتوانه غیرت و همت امت اسلامی بی اثر می شود و دشمنان بدانند که جوانان پرورش یافته در مساجد و زورخانه ها در مقابل ستم می ایستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۴:۰۱    
وزیر خارجه عربستان گفت که در نشست سران عرب بر این مساله تاکید شد که روابط ایران و کشورهای عربی باید بر اساس اصل حسن همجواری باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۳:۳۲    
روزنامه های ال پاییس و ال موندو درخبرهای جداگانه ای ضمن اشاره به آغاز توراروپایی ترامپ هدف از این سفرها را بی ثبات کردن اروپا اعلام کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۳:۰۱    
دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) امروز (سه شنبه) تصمیم گرفت دعوت مصر از رهبران این جنبش برای سفر به قاهره برای مذاکره با برادران مسئول مصری در خصوص تحولات جاری فلسطینی عربی و مناسبات دوجانبه را ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۲:۰۱    
میزان واردات بنزین در سه ماه نخست امسال به طور میانگین روزانه 9 میلیون لیتر پیش بینی شده بود اما به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، این میزان 36 درصد کاهش یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۱:۲۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعداد تخت های مورد نیاز برای بیماری های اعصاب و روان در کشور کم است و باید در این بخش به حد استاندارد برسیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۱:۰۱    
معاون منابع انسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: اگر امکانات و هزینه ها را بدرستی توزیع کنیم اما به ارتقای مدیران بی توجه باشیم، سرمایه کشور را بیهوده صرف کرده ایم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۰:۳۰    
ساز و کار انجام معاملات ارز بین صادرکنندگان گروه 20درصدی براساس تقسیم بندی وزارت صنعت، معدن و تجارت، صرافان مجاز و واردکنندگان کالاهای دارای اولویت سوم نهایی و فعالیت بازار دوم ارز آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۰:۰۲    
حسن نیا امروز در جهت رسیدگی به مطالبات رانندگان و آخرین اقدامات انجام شده در این خصوص بدون اطلاع قبلی سفری سرزده استان هرمزگان داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۳:۵۳    
امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن به دنبال جدا کردن مردم از دین و انقلاب است تا به اهداف شوم خود جامعه عمل بپوشاند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۳:۵۲    
نشست هیأت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان قم با حضور دکتر لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۳:۴۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقش خانواده شهدا در استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران موثر بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۳:۴۲    
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه نشست اخیر کمیسیون مشترک برجام را 'نمایش صریح انزوای آمریکا درعرصه بین الملل ' ارزیابی کرد و گفت: بیانیه این نشست حاوی نکات قابل توجهی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۳:۳۹    
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: سالانه اعتبارات مناسبی برای راه های روستایی اختصاص داده می شود و در این راستا برای خوزستان نیز اعتبار در نظر گرفته شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۳:۲۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حافظ و هاشم مرادی در قم دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۳:۲۳    
علی اصغر دادخواه، مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم، با دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفتگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۲۸    
یک عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار از تاکید و توصیه ی اعضای این شورا در مورد کاهش و تثبیت نرخ ارز و طلا و جلوگیری از نوسانات آن خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۸    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نخستین تهدید دشمنان جنگ روانی علیه مردم کشورمان است که در ابعاد گوناگون هجمه خود را آغاز کرده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۱:۰۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رادیو و تلویزیون، شهرداری ها و آموزش و پرورش باید برای توسعه ورزش پهلوانی زورخانه ای برنامه اجرایی تهیه کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۱:۰۱    
وکیل خانواده کاووس سیدامامی از دیدار معاون امنیتی وزارت کشور با خانواده فعالان محیط زیستی بازداشت شده خبر داد و گفت: معاون وزیر کشور از جانب کمیته چهار نفره دولت با این خانواده ها دیدار کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۱:۳۹    
معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه امروز در دستگاه قضایی به احساس عدالت در مردم نیاز داریم، گفت: قاضی اگر چه حکم صحیحی صادر کرده باشد اما در قضاوت بایستی احساس عدالت را نیز در طرفین دعوا ایجاد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۳۶    
نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه اصلاح و تمدید قانون مدیریت خدمات کشوری هم اکنون در این کمیسیون در حال بررسی است ولی بررسی آن به دلیل ابعاد کارشناسی زمانبر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۲۱    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گفت: قیمت نفت گران یا ارزان شود، تفاوتی ندارد چراکه میزان وابستگی بودجه به نفت همان مقدار بوده و تغییری نمی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۱:۲۱    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: ما امسال کاری می کنیم که آمریکائی ها متوجه شوند که نمی توانند صادرات نفت ایران را متوقف کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۱:۰۶    
در جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس جمهور، کلیات طرح نظام رسانه های نوین به منظور شکوفایی و رفع آسیب های موجود و نیز تهیه طرح ترسیم نقشه راه، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۴۶    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: امروز بخش زیادی از اطلاع رسانی های غلط و شایعات علیه دولت و نظام از مسیر شبکه های اجتماعی در جامعه توزیع می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بازاریان در مسائل و مقاطع مختلف آگاهانه و با تدبیر عمل کرده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۱۶    
مرکز اطلاع رسانی پلیس توضیحاتی را درخصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر برخورد امنیتی و بازداشت، ضرب و جرح و گریه دختری که در فضای مجازی ویدئوهایی را از خود منتشر کرده بود، ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۰۳    
مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری، فردا در صدر هیاتی با سفر به مسکو با رئیس جمهور روسیه دیدار می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۴۷    
رئیس جمهور آمریکا پیش از ترک کشورش برای شرکت در نشست ناتو گفت دیدار با ولادیمیر پوتین برای او ساده تر از این نشست است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۳    
موسوی خواه، تأکید کرد: از زمان برنامه ریزی و اجرای کارت سوخت، استفاده برای تمام مشترکان اجباری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان نظام صنفی کشاورزی می تواند پیش نویس طرح آمایش کشاورزی متناسب با مختصات سرزمینی را تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۴    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی وضعیت بحرانی نیروی انسانی آموزش و پرورش در این کمیسیون پس از تعطیلات مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۲۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دلایل استقبال نکردن مردم از شبکه های داخلی به ظرفیت های فنی باز می گردد که با افزایش کارآیی می توان اعتماد را به مردم بازگرداند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۲۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تأمین اجتماعی نسبت به بیمه قالیبافان توجه ویژه داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۱۹    
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت در سرعت بخشیدن به ساخت مترو در اصفهان باید کمک کند و به یاری شهرداری بیاید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۱۰    
نمایندگان پارلمان کویت خواستار جدی گرفتن تهدید ایران برای بسته شدن تنگه هرمز از سوی دولت شده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۹    
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: تعیین مکان مشخص برای اعتراضات قانونی، امکان سوءاستفاده از تجمعات قانونی را از بین می برد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۵    
وزیر خارجه آمریکا پس از دیدار با ولیعهد و وزیر خارجه امارات، از آن ها به دلیل همکاری در تقابل با ایران تشکر کرد!
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۵    
نیره سادات پیروزبخت با بیان اینکه کالای ایرانی نیازمند حمایت همه جانبه است، گفت: باید از ظرفیت های هنری از جمله شعر، کارتون، گرافیک، فیلم و داستان برای حمایت از کالای ایرانی استفاده کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۵    
معاونت حمل و نقل و ترافیک اعلام کرد که خودروهای هیبریدی و برقی از الزام به رزرو روزانه طرح ترافیک قبل از تردد، معاف شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۵    
لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران با امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرکل امور بین الملل دیدار و گفتگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۵    
عضو کمیسیون آموزش مجلس از پیگیری نمایندگان و اعضای این کمیسیون برای تامین کسری بودجه 3 هزار میلیاردی آموزش و پرورش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۵۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور خانواده ها در ورزشگاه های کشور باعث اصلاح شرایط فرهنگی خواهد شد و دلیلی برای مخالفت با این مساله وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۵۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در شرایط تحریم، موضوع تأمین دارو و تجهیزات پزشکی جزو مواردی بوده که رئیس جمهور برای آن دستور ویژه داده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۵۶    
نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز وارد جنگ اقتصادی شده ایم اما چون با مردم به طور شفاف صحبت و برخورد نمی کنیم کمی نگرانی وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۵۵    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: با توجه به جنگ اقتصادی دشمن، شرایط جدید و دشواری پیش روی ما قرار دارد و باید با تمام قوا برابر این جنگ بایستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۳۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی می گوید با اجرایی کردن طرح جامع اطلاعات مالیاتی می توان مانع فرار مالیاتی شد؛ اما دولت به دلایل نامعلومی از اجرای این طرح شانه خالی می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۹    
رییس فراکسیون اصناف مجلس، توضیحاتی پیرامون رانت و بازار سیاه در تامین مایحتاج عمومی مردم ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۷    
نماینده مردم فلاورجان مجلس شورای اسلامی بر لزوم رسیدگی به مشکل کمبود آب استان اصفهان تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۶    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جلسات کمیسیون ماده 100 منظم نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۵    
نماینده مردم ایلام در مجلس بابیان اینکه منشاء گردوغبار دراستان ایلام ، دهلران وعراق است، گفت: رفع معضل گردوغبار در استان ایلام نیازمند اراده ملی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با وجود آنکه متوسط رشد تولید جهانی فولاد در سال 2017 میلادی 6 درصد تخمین زده می شود ، این رقم در ایران 22 درصد بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد شائبه جدی مبنی بر اینکه گروه ویژه اقدام مالی درخواست تصویب کنوانسیون پالرمو را داده است وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۱۴    
رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از آماده شدن طرحی برای تساوی دیه زن و مرد خبرداد و گفت: به زودی امضاهای این طرح جمع آوری و به هیات رییسه تقدیم می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۱۳    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۳    
عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:وزارت اقتصاد و دارایی نیاز به تغییر دارد. من از امضاکنندگان استیضاح وزیر اقتصاد هستم و معتقدم این استیضاح در مجلس رأی می آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۳    
یک نماینده مجلس گفت: بعضی از تندروها شاید نگاه خوبی داشته باشند اما در بخشی از عملکرد و رفتار آن ها باید حساسیت ها و نگرانی های خاصی داشته باشیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۱    
رییس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: در این سازمان تصویب شد که پروانه صادراتی در سامانه نیما به شکل رقابتی به صراف ها فروخته شود و صراف ها برای کالاهای گروه سه ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۵۱    
معاون اول رئیس جمهور ظهر امروز (سه شنبه) با حضور در بیت آیت الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان با وی دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۵۱    
استاد علوم سیاسی و فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه اقتصاد همچنان مهم ترین چالش دولت است،گفت: روحانی باید بگوید که اختیار چند درصد از کل بودجه کشور را در اختیار دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۷    
مدیرکل زندان های استان تهران آخرین وضعیت پرونده هایی همچون پرونده حمیدرضا بقایی، سعید مرتضوی، مهدی هاشمی، وحید مرادی، نسرین ستوده، هنگامه شهیدی و... را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۶    
کارشناس مسائل بین الملل معتقد است: رهبر کره شمالی نمی خواهد کشورش به سرنوشت لیبی دچار شود و به نظر می رسد تنش های فعلی حاکی از شکست مذاکرات با آمریکا باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۸    
رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: کارگروه های مادران، همسران، خواهران و دختران شهدا حدود سه سال پیش راه اندازی شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۰    
نماینده مردم رزن درمجلس با بیان اینکه پرداخت جریمه اضافه برداشت آب با اقتصاد کشاورزان رزنی همخوانی ندارد،گفت:منصفانه نیست، دارندگان چاه های غیرمجاز بدون پرداخت بهای جریمه ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۸    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: امیدواریم دولت از رقابت با بخش خصوصی دست بردارد و صرفا بر امور آنان نظارت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۴۸    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آن ها که به خیابان ها آمدند نه دولت، نه مجلس، نه قوه قضائیه را قبول نداشتند و از همه جریان های سیاسی ناامید شده بودند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اعتقاد دارد طرح مالیات جدید، شرایطی که مالیات های مختلفی چون ارزش افزوده، مالیات مستقیم و غیر مستقیم دریافت می شود، ظلم به مردم است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۱    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، توضیحاتی پیرامون فروش نفت ایران در شرایط کنونی و تضایمن اروپا در این باره ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۵    
رئیس پیشین صداوسیما ضمن انتقاد از عملکرد این رسانه گفت: شرایط فعلی کشور ایجاب می کند که همه در جهت وحدت عمل کنیم و هر رویکردی غیر از این بازی در زمین دشمن است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۸    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: می گویند دلار و سکه گران شده است، دلار و سکه چیست؟ مگر ما به دلار و سکه وابسته ایم که عده ای مزدور وابسته به بیگانه خرابی به بار بیاورند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۸    
فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: برخی به جای اینکه کمک کنند در ناامیدی و ناتوانی و مایوس کردن جامعه می دمند! این نشان می دهد برخی از مسئولان به جای اینکه نگران کشور باشند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از تمدید مهلت رسیدگی به پرونده سپنتا نیکنام خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۷    
بارها در دولت و سایر دستگاه های حاکمیتی مشاهده کردیم مسئولی می آید و تیم مدیریتی قبل را متهم به ویرانگری می کند و می گوید قبلی ها توانایی نداشتند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۹    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از اختصاص ارز دولتی برای گردشگران ایرانی که قصد تفریح در خارج از کشور را دارند، انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: نمی توان به بهانه تحریم ها و مشکلات ارزی دست به خام فروشی مواد معدنی کشور زد و این موضوع روش صحیحی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۵    
رییس انستیتو پاستور ایران گفت: توجه به ایجاد شرایط تولید واکسن در داخل کشور مسلما از خروج ارز از کشور جلوگیری می کند، چرا که هزینه تولید واکسن در اکثر اوقات ارزانتر از وارد کردن آن تمام می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۳    
گروه دوستی پارلمانی ایران و اوکراین، به ریاست سلمان خدادادی، از مرکز اسلامی مسلمانان این کشور دیدن کردند و با شیخ احمد تمیم، مفتی مسلمانان اوکراین، به گفتگو نشستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۹    
رییس فراکسیون زنان مجلس از تهیه فهرست بیش از 150 نفر از دانشجویانی که در جریان ناآرامی های دی ماه سال قبل و پس از آن بازداشت شده اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۸    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، بر ضرورت ارایه تسهیلات ارزان در راستای نوسازی ناوگان جاده ای کشور تاکید کرد و گفت: ارایه تسهیلات 18 درصدی به رانندگان منجر به نوسازی خودروهای فرسوده آن ها نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۱    
معاون سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه از ظرفیت حدود 30 میلیون تنی بنادر شمال کشور تنها از 5 میلیون تن آن استفاده می کنیم، گفت: امکان افزایش سه برابری ظرفیت صادرات از بنادر شمالی کشور وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۶    
نماینده مردم ایلام، ایوان و چرداول در مجلس با انتقاد از افزایش عوارض خروج از کشور مرزنشینان در سال 97، گفت: درآمد مرزنشینان تکافوی پرداخت عوارض خروج از کشور را ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۴    
عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان با بیان این که در جبهه اصلاحات هیچ وقت تصمیم فردی گرفته نشده، گفت: در حال حاضر هم تصمیم های جریان اصلاحات در شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاحات گرفته می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۴    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه نیاز سازمان پزشکی قانونی را پزشکان عمومی می توانند تامین کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۳    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید دولت برای جلوگیری از فرار مالیاتی باید قوانین مورد نیاز را در قالب لایحه به مجلس بیاورد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۰۴    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ارز مورد نیاز حجاج با وجوهی که خود زائرین در اسفندماه در هنگام ثبت نام پرداخت کرده اند، طبق نرخ روز بانک مرکزی خریداری شده است و هیچ منتی هم بر زائران عزیز نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۰۱    
عضو مجمع نمایندگان استان فارس گفت: سرمایه گذاری و احداث مراکز پرورش شتر مرغ توسط کشورهایی همچون قطر باعث ورود سرمایه به کشور می شود که حاصل آن ایجاد شغل و ارزش افزوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۵۸    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است ایران و کشورهای اتحادیه اروپا از جمله آلمان می توانند با مشارکت و همکاری خسارات ناشی از تحریم های آمریکا را جبران کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۳    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: اراده سیاسی اروپا در حمایت از برجام به اقدامات عملی تبدیل شود، به طوری که منافع ایران از برجام تأمین شود، در غیر این صورت دلیلی برای ماندن در این توافق وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۷    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید سقفی را برای فروش سکه به متقاضیان در نظر بگیرد که اگر قرار است سکه فروخته شود به همه متقاضیان فروخته شود نه اینکه کسانی بیایند و بازار ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۲    
عضو هیات رییسه اجتماعی مجلس گفت: درست است که اتباع افغانی به دلیل سقوط ارزش ریال از کشور خارج می شوند اما این اتفاق را می توان به فال نیک گرفت تا شاید حداقلی از مشکلات بیکاری کشور حل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۹    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: باید اجازه دهیم که به آرامی و با روش وزارتخارجه موضوع دیپلمات ها حل شود، جنجال کردن در این زمینه جز افتادن در دامی که صهیونیست ها پهن کرده اند، نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۸    
عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس گفت: استراتژی و کانون های هدف مشخصی برای مبارزه با مواد مخدر درکشور وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۵    
عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: می کوشیم تا مشخص شود ارز 4200 تومانی به چه کسانی داده شده است و چه کسانی جنس مرتبط به کشور آورده اند و همچنین چه کسانی خارج از سیستم با ارز 4200 تومانی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، برلزوم ارزیابی مستمر و شفاف عملکرد خودروسازان تاکید کرد.
  • ۱