جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۱May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 22 تیر 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 تیر 1397 خانه ملت 2 تیر 1397 خانه ملت 3 تیر 1397 خانه ملت 4 تیر 1397 خانه ملت 5 تیر 1397 خانه ملت 6 تیر 1397 خانه ملت 7 تیر 1397 خانه ملت 8 تیر 1397 خانه ملت 9 تیر 1397 خانه ملت 10 تیر 1397 خانه ملت 11 تیر 1397 خانه ملت 12 تیر 1397 خانه ملت 13 تیر 1397 خانه ملت 14 تیر 1397 خانه ملت 15 تیر 1397 خانه ملت 16 تیر 1397 خانه ملت 17 تیر 1397 خانه ملت 18 تیر 1397 خانه ملت 19 تیر 1397 خانه ملت 20 تیر 1397 خانه ملت 21 تیر 1397 خانه ملت 22 تیر 1397 خانه ملت 23 تیر 1397 خانه ملت 24 تیر 1397 خانه ملت 25 تیر 1397 خانه ملت 26 تیر 1397 خانه ملت 27 تیر 1397 خانه ملت 28 تیر 1397 خانه ملت 29 تیر 1397 خانه ملت 30 تیر 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۹:۵۶    
زمین لرزه ای به بزرگای 4.7 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین کهنوج کرمان را لرزاند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۹:۵۱    
با دستور وزیر بهداشت مبنی بر نظارت دقیق بر تخصیص ارز تجهیزات پزشکی، مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، در حکمی، اعضای کمیته تخصیص ارز تجهیزات پزشکی را منصوب کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز می گوید:در شرایطی که ما قرار داریم اگر کسی بخواهد تسویه حساب سیاسی بکند، غافل از این است که آثار و نتایج آن تنها به دولت منتخب برنمی گردد بلکه متوجه کل نظام خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۱    
ایران دیگر برای مهاجرین نمی صرفد، به همین سادگی! آنها می خواهند ایران را ترک کنند و به کشورهای دیگر بروند تا به قول خودشان بهتر کسب درآمد کنند و راحت تر زندگی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۷:۰۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به مسائل کشورمان وزرای حوزه امنیتی ماهانه گزارشاتی را به این کمیسیون ارائه می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۶:۰۱    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس معتقد است سه قوه باید بتوانند تلویزیون رسمی داشته باشند و بتوانند حرف بزنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۵:۰۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این کمیسیون به دنبال رفع نقایص قانونی واگذاری بخش های دولتی به خصوصی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۴:۰۱    
سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی گفت: سابقه شورای نگهبان نشان داده است که با تهدید عقب نشینی نمی کند و نظر خودش را در چارچوب قوانین قانون اساسی و اختیارات ارائه کرده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۳:۰۱    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو های مسلح گفت: تقاضای وزیر ورزش برای معافیت 7 فوتبالیست، کاری غیرقانونی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۲:۰۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وظیفه دیپلمات ها انجام مذاکرات مجددا در این موضوع برای حفظ منافع ایران است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۱:۰۱    
کارشناس مسائل منطقه گفت: عربستان به حربه زنگ زده متوسل شده و بار ها در اشباع بازار نفت، به ضرر ایران شانس خود را آزموده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۰:۰۱    
رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت گفت: آنچه که در شرایط فعلی کشور باعث می شود سیاستمدارانی که آلوده به رانت نشده اند، دور هم جمع شوند، مبارزه با فساد است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۳:۰۱    
محمد خوش چهره، اقتصاددانی است که هر چند بسیاری وی را به صفت اصولگرایی می شناسند اما مدتهاست در سخنانش تاکید دارد که نگاه ملی و فراجناحی می تواند اقتصاد ایران را از وضعیت کنونی خارج کند .
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۲:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه دولت اصلاحات و از دیپلمات های باسابقه کشور در گفت وگو با تسنیم به تحلیل سفر مهم ولایتی به روسیه و اهمیت روابط استراتژیک ایران با این کشور پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۱:۰۱    
یادگار امام، با تأکید بر ارتباط عقلای جهان با یکدیگر، آنها را بزرگترین عامل موثر در مقابل افراطی گری دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۴۸    
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 97، نحوه محاسبه مالیات پلکانی برای حقوق ها در سال آینده را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۰۴    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه درخواست سازمان ورزش شهرداری از زیباسازی تهران برای اهدای بیلبورد به خانم بازیگر کار درستی نبوده، گفت: بیلبوردهای شهری طبق قانون و مقررات واگذار خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۹:۰۱    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: بیش از 96 درصد نیاز دارویی ایران، در داخل کشور تولید می شود و به بیش از 30 کشور صادرات دارو داریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۳۲    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس اعتقاد دارد حضور مستشاری نیروهای ایران در سوریه و عراق بر اساس درخواست رسمی این کشورها بوده در حالی که آمریکا و همپیمانانش به خاک این کشورها تجاوز کرده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۲۷    
عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اینکه کمک مستشاری کشورمان به عراق و سوریه موجه است، گفت: مبارزه با تروریست در این کشورها به درخواست دولت های مرکزی و بر اساس قانون بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۰۸    
مشاور امور بین الملل رهبری گفت: ایران به حضور مستشاری خود در سوریه ادامه می دهد زیرا با خروج ایران و روسیه، داعش مجددا باز خواهد گشت، لذا خواب آشفته آمریکا تعبیر نخواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۳۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه در نامه ای به رئیس جمهور 12 بسته اجرایی در قالب برنامه جامع برای مقابله با تحریم ها را ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۸    
عضو هیات رئیسه فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس با بیان اینکه مشکلات بسیاری در اثر نابسامانی حوزه ارزی کشور در صنعت گردشگری ایجاد شده ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۵    
عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان مجلس گفت: در شرایط حال حاضر که مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور وجود دارد، بزرگ سازی دولت و تشکیل وزارت خانه، مخالف اصل 75 قانون اساسی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۵    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، اجرای طرح بازآفرینی شهری را لازمه ساماندهی وضعیت بازار مسکن خواند و گفت: مجلس پیگیر تخصیص بودجه مورد نیاز اجرای این طرح است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۱۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت هم صدایی همه نهادهای حاکمیت، گفت که دولت به تنهایی نمی تواند راهکاری برای برون رفت از شرایط فعلی اقتصادی ارائه دهد و نهادهای حاکمیتی همه ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۹    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از دیدگاه برخی مسئولان که به طرد افرادی که اعتیادشان را ترک می کنند، دامن می زند، آسایشگاه کهریزک را تنها محل اصول برای نگهداری معتادان متجاهر دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۹    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است روسیه به دلیل منافع مشترک پایدار در حوزه نفتی با ایران می تواند تکیه گاه خوبی برای مبادلات تجاری و نفتی باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۰    
عضو هیات رئیسه فراکسیون مدیریت شهری مجلس، احداث و افتتاح مترو در شرایط ایمنی و استاندارد خدمت به مردم است، چرا که همه اقشار، یک جامعه از آن بهره مند می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که دولت برای جلوگیری از فرار مالیاتی لایحه ارائه کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۴    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، توضیحاتی پیرامون ممنوعیت ثبت سفارش خودروهای خارجی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۳    
عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه هیچ کدام از طرح های کیفی سازی آموزش و پرورش موفق نبوده است، نسبت به اجرای موفق طرح مدارس سمپاد مهارتی ابراز تردید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۱    
سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به نحوه برخوردها با متخلفان ارزی در حوزه دارو و تجهیزات، گفت: سازمان غذا و دارو در حال جمع آوری اطلاعات برای انتشار اسامی این شرکت ها بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۴    
نماینده مردم خاش در مجلس خواستار افزایش تعداد نمایندگان مجلس در استان های پهناور همچون سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی علیرغم مخالفت دولت با این موضوع شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۲    
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور، از هدر رفت انرژی در سازه ها انتقاد کرد و گفت:باید ساختمان های پر مصرف را مورد بازبینی قرار داد و برای رسیدن به این مهم دولت باید به صورت یک الزام به آن بپردازد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۹    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم باید مقابل هجمه های موسسات کنکوری برای مقابله با حذف کنکور بایستند، گفت: سهم معدل در کنکور باید سال به سال افزایش پیدا کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اعتقاد دارد توافق سه کشور اروپایی برای حفظ تجارت با ایران بدون نیاز به دلار می تواند تحریم های آمریکا علیه کشورمان را بی اثر کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی می گوید با ایجاد بازار ثانویه دیگر نرخ دلار در کوچه پس کوچه های فردوسی تعیین نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۴    
عضوهیئت رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بابیان اینکه روستا و شهرهای کوچک نباید از وجود پزشک محروم باشند،گفت: ازدحام پزشکان در شهرهای بزرگ ظرف اشتغال طبابت را پرکرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۲    
عضو کمیسیون آموزش مجلس می گوید دولت سهم خود را در پروژه هایی که ساخت و ساز آن ها را خیرین بر عهده دارند نمی پردازد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۲    
عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: 35 تا 40 میلیون قطعه مرغ بر اثرآنفولانزای مرغ تلف شده اند که این موضوع در بلند مدت کمبود مرغ در بازار رقم زده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۰    
سخنگویی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه پرستاران نمی توانند جایگزین پزشکان درحیطه تجویز دارو بطور کامل شوند،گفت:اقدامات درمانی مشترک پرستاران و پزشک ممانعتی برای اجرا ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۹    
امام جمعه موقت تهران گفت: تا زمانی که بانک مرکزی به عنوان صندوق برای تأمین هزینه های دولت و دیگر قوا به حساب آید، مشکلات اقتصادی، تورم و گرانی، مدیریت و کنترل نخواهند شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد آمریکایی ها باید بدانند بستن تنگه هرمز برای ایران همانند "آب خوردن" است از این رو به نظر نمی رسد ایالات متحده درصدد مقابله با کشورمان باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی انتخاب بین علی ییلدریم به عنوان رئیس مجلس ملی ترکیه را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۲    
عضوکمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به آفت زدگی برخی مزارع براثر بارش های بهاری، گفت: وزارت جهاد کشاورزی برنامه ای برای آموزش کشاورزان نداشته و کشاورزان هم با بی تدبیری مراقبت های لازم را از محصولات ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: بخشی از قطعات خودرو در زمان فعلی و در گذشته با قیمت هایی فروخته می شده که قدری بیش از قیمت های مبتنی بر محاسبات حسابداری صنعتی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۱۲    
مشاور رئیس جمهور درباره دلایل افزایش قیمت ارز و...در هفته های اخیر توضیحاتی داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۵    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه 95 درصد از تجهیزات مورد استفاده در بیمارستان ها تولید داخلی است یادآورشد که در دولت یازدهم مانیتورهایی تولید شده که قیمت آن یک پنجم نمونه خارجی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۱    
مشاور سابق وزیر خارجه گفت: تا زمانی که بن سلمان از هدف دست یابی به پادشاهی کوتاه نیاید و در پی تحقق آتش بس و صلح در یمن نباشد، مذاکرات صلحی که ایران برای آن تلاش می کند به نتیجه نمی رسد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نحوه گزینش معلمان اعزامی به خارج از کشور را نادرست دانست و گفت: اعزام معلمان به خارج از کشور بدون امضای طلایی و سفارشات خاص امکان پذیر نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۵    
نماینده مردم اورامانات در مجلس با اشاره به اینکه وزارت علوم پاسخگوی نمایندگان مجلس نیست، درباره دلیل کلید خوردن استیضاح وزیر علوم توضیح داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۹    
عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، گفت: اینکه کشورهای عضو برجام می گویند ما می خواهیم در برجام بمانیم، نشان دهنده اراده اروپا برای زیر بار نرفتن فشار آمریکا است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از دولت در زمینه مقابله با فرار مالیاتی دفاع کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۲    
عضو فراکسیون نمایندگان مستقلین ولایی مجلس اعتقاد دارد برای تشدید اثرگذاری حفظ تجارت با ایران بدون نیاز به دلار، باید اتحادیه اروپا به صورت جمعی بر سر این موضوع تفاهم و آن را به قانون تبدیل کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۱    
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: زلزله زابل، باد و طوفان آن بوده و مجموعه خسارات آن در یک زمان طولانی تر کمتر از یک زلزله نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۰۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که تیم مذاکره کننده در ادامه مذاکرات در برجام باید موضوع جایگزینی یورو و یا سایر ارزها به جای دلار در مبادلات مالی را مدنظر قرار دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۴    
عضو فراکسیون ولایی مجلس معتقد است در شرایط اقتصادی امروز دنیا، جمهوری اسلامی در تعامل با اروپایی ها هر میزان امتیاز بگیرد، امتیاز می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۱    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون صندلی خالی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی وجود دارد، برخی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی را محکوم به تعطیلی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۵    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: تاکنون دولت تصمیمی برای سهمیه بندی بنزین نداشته و کمیسیون نیز در این زمینه جلسه ای برگزار نکرده است اما این امکان وجود دارد تا در آینده برای مدیریت این بخش این اتفاق افتد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۵    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح دوفوریتی مقابله با احتکار و کاهش التهابات بازار مسکن خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۸    
رئیس کارگروه دام و طیور و آبزیان مجلس گفت: روی هم رفته افزایش قیمت نهاده ها از دید ما یک اشکال جدی است چراکه افزایش قیمت جهانی نهاده ها به یک باره و به این میزان نبوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۷    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، ضمن تشریح دلیل ورود دستگاه قضایی به موضوع حبس کمک های نقدی مردمی در حساب سلبریتی ها از نیاز هر کدام از خانواده های زلزله زده به 15 میلیون تومان جهت تکمیل منازلشان ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۶    
عضو هیات رییسه مجلس معتقد است با توجه به سطح علمی بالای دانشگاه های کشور امکان جذب سالانه 15 هزار دانشجو بر اساس برنامه ششم وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی می گوید از ابتدا قرار نبود نرخ دلار دولتی ثابت بماند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،گفت: در حال حاضر مصالح ساختمانی استاندارد در کشور تولید می شود؛ اما نکته قابل توجه این است که بسیاری از سازندگان از مصالح استاندارد برای ساخت وساز استفاده نمی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اظهارات ضد ایرانی مایک پمپئو در خصوص تنگه هرمز و داشتن سناریو برای مواجه با ایران، بیشتر شبیه بُلُف سیاسی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۳    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد توافق سه کشور اروپایی برای حفظ تجارت با ایران بدون نیاز به دلار می تواند مهر تاییدی بر اختلاف دیدگاه آمریکا و اروپا محسوب شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۵    
نماینده مردم تهران در مجلس معتقد است اهدای بیلبورد تبلیغاتی با ارزش بالا از سوی سازمان ورزش شهرداری به یک خانم بازیگر اقدامی بدون تأمل و هماهنگی بوده و شهرداری تهران باید روی دستگاه های خود نظارت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۱    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۵    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران،گفت: روزانه 3 تا 4 میلیون تردد از سایر شهرستان ها مانند اسلامشهر، ری و ورامین به تهران انجام می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۴    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: برای پیشبرد مذاکرات برجامی با اروپا نیاز به برخی اقدامات اعتمادزا است که انتقال بیش از 350 میلیون دلار از دارایی های کشورمان به تهران می تواند یکی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۴    
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت:در حالی سایه سنگین نقدینگی سرگردان بر اقتصاد کشور وجود دارد که می توان بخش تولید را با هدایت صحیح نقدینگی از وضعیت فعلی خارج کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۳    
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی توجهی مدیران دانشگاهی باعث شده اقدامات چندانی برای جذب و حضور دانشجو خارجی انجام نشود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس بر ضرورت نوسازی ساختمان های قدیمی با هدف جلوگیری از اتلاف انرژی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۵    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد کشورهای اروپایی برای جایگزینی یورو در مبادلات تجاری با ایران باید اقدام عملی انجام دهند و صرفا با بیان وعده ها مسئله ای اثبات نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۴    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن تمجید از طرح حبس زدایی قوه قضاییه گفت: اجرای این گونه طرح ها می تواند بسیاری از معضلات اجتماعی زندانیان و خانوادهایشان را کاهش دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه بوم گردی نه تنها می تواند باعث جذب گردشگر خارجی شود بلکه به توسعه سفرهای داخلی نیز کمک می کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۳    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به فعالیت حداقل 20 هزار خیاط خانه نشین در ملایر، عنوان کرد: اکثر تولیدات پارچه ای میدان هفت تیر کار هنر همین خیاطان خانه نشین است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۷    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اگر قرار باشد تهدید آمریکایی ها مردم ایران را دچار آسیب کند، ترجیح داده خواهد شد این تهدید برای کشورهای دخیل در این موضع نیز اعمال شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۷    
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس گفت: باید با کشور های ترکیه و عراق در مورد خشک شدن تالاب هورالعظیم مذاکره کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۶    
عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان اینکه نیروهای حق التدریس در اثر بی برنامگی به وجود آمده اند، گفت: آموزش و پرورش برنامه ای 20 ساله برای تامین نیروی انسانی موردنیاز خود ارائه دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۶    
عضو فراکسیون امید مجلس اعتقاد دارد تعهداتی که اروپایی ها ارائه می کنند آنی و نقد نیست اما پشتوانه سیاسی دارد لذا مسئولان کشورمان باید با دیپلماسی آنها را محقق کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۶    
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: به بهای افزایش قیمت ها درحوزه سلامت ، نباید پرداخت از جیب مردم به طور ناگهانی افزایش پیدا کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: هر چند شرکت هواپیمایی هما با لغو قرارداد با بوئینگ و ایرباس متضرر شد اما این دو شرکت نیز مشتری خوش قولی را از دست داد که به مراتب ضرر آن بیشتر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۲۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به معوقات 9 هزار میلیارد تومانی آموزش و پرورش، مشکل اصلی این وزارتخانه را انباشت معوقات دانست؛ نه کسری بودجه.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۱۹    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در صورتی که فضای مجازی به قانونگذاری نیاز داشته باشد نمایندگان مجلس و کمیسیون فرهنگی ورود می کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۱۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد انتقال بیش از 350 میلیون دلار از دارایی های کشورمان از برلین به تهران، آزمونی در راستای تحقق وعده های برجام اروپایی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۱۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد آلمان یکی از مناطق نفوذ آمریکایی ها در اتحادیه اروپا تلقی می شود از این رو به نظر نمی رسد انتقال دارایی های کشورمان به تهران به آسانی محقق شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۹    
سرهنگ جبارزاده با تاکید بر اینکه عدم تعیین جریمه برای معضل جدید خروج کودکان از سان روف بیانگر نبود خطر در این زمینه نیست، به تشریح خطرات ناشی از این اقدام پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۶    
عضو هیئت رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از تخصیص ارز دولتی به واردات خودرو انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۶    
عضو کمیسیون بودجه مجلس، توضیحاتی پیرامون آینده بازار طلای سیاه ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۶    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: افزایش سرسام آور نرخ مواد دندانپزشکی، 70 درصد مردم را در پرداخت هزینه های دندانپزشکی با مشکل مواجه می کند.