جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 26 تیر 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 تیر 1397 خانه ملت 2 تیر 1397 خانه ملت 3 تیر 1397 خانه ملت 4 تیر 1397 خانه ملت 5 تیر 1397 خانه ملت 6 تیر 1397 خانه ملت 7 تیر 1397 خانه ملت 8 تیر 1397 خانه ملت 9 تیر 1397 خانه ملت 10 تیر 1397 خانه ملت 11 تیر 1397 خانه ملت 12 تیر 1397 خانه ملت 13 تیر 1397 خانه ملت 14 تیر 1397 خانه ملت 15 تیر 1397 خانه ملت 16 تیر 1397 خانه ملت 17 تیر 1397 خانه ملت 18 تیر 1397 خانه ملت 19 تیر 1397 خانه ملت 20 تیر 1397 خانه ملت 21 تیر 1397 خانه ملت 22 تیر 1397 خانه ملت 23 تیر 1397 خانه ملت 24 تیر 1397 خانه ملت 25 تیر 1397 خانه ملت 26 تیر 1397 خانه ملت 27 تیر 1397 خانه ملت 28 تیر 1397 خانه ملت 29 تیر 1397 خانه ملت 30 تیر 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۷:۰۹    
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخصوص اتخاذ سیاست نفت در برابر غذا گفت: طرح موضوع نفت در برابرکالا یادآور وضعیت عراق در زمانی است که سال ها تحت فصل هفت منشور سازمان ملل بوده است اما ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۳:۳۱    
مشاور رئیس جمهور گفت: هلسینکی نشان داد که غرب یعنی اروپا و آن "آمریکای دیگر" که علیه آمریکای ترامپ متحد شده اند. جای ما کجاست؟ زمان آن است که با آمریکای ضدترامپ و با "غرب منهای ترامپ" گفت وگو کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۱:۴۴    
رئیس سازمان اسناد و آرشیو ملی عمان و هیأت همراه با حضور در کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس، از بخش های مختلف آن دیدن کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۴    
عباس عبدی گفت که دولت ها به شفافیت تن نمی دهند چون به درستی کاری که انجام می دهند اعتماد ندارند و احمد توکلی هم معتقد است این که قبلا گفته می شد اخبار را نباید منتشر کرد حرف غلطی بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۳    
وقتی ما می گوییم اقتصاد باید متحول شود در درجه اول باید قوانین ما طوری باشد که تحول و تغییر را نشان بدهند و در عین حال به قانون اساسی و اصل 44 توجه شود تا موضوع اقتصاد مقاومتی محقق شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۹:۴۳    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت:برخی عادت کرده اند که تمام مشکلات و ایرادات را گردن دولت بیاندازند. نمی گویند ما چوب لای چرخ دولت گذاشته ایم. نمی گویند ما تا سقوط دولت پیش رفته ایم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۹:۰۲    
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تحقق شرایط اقتصادی مطلوب با تصویب قانون عملی نمی شود، اظهار داشت:بسیاری قوانین وجود دارد اما درست اجرا نمی شوند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۸:۵۴    
عضو حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه اَرِنج تیم روحانی باید تغییر کند،تصریح کرد: ما باید مردانی که برای مقابله با تحریم ها مناسب هستند را به عرصه بفرستیم و برخی ها روی نیمکت بروند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۸:۴۷    
اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری دیدار و گفت و گو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۷:۳۱    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی، بخش کشاورزی کمترین تأثیرپذیری را در تأمین نیاز غذایی مردم در شرایط تشدید تحریم ها خواهد داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۶:۳۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج سال گذشته در کشور پرداخت شده است که در مقاسه با سال 92 رشد چهار برابری را نشان می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۶:۰۱    
محمد شریعتمداری در حکمی، "پیام برازجانی" را به عنوان سرپرست جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد و از زحمات فرزاد خلفی در زمان تصدی این سمت تقدیر به عمل آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۵:۳۵    
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: یک میلیون و 600 هزار نفر در سطح کشور آموزش های چهره به چهره در زمینه پیشگیری از اعتیاد را دریافت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۵:۰۱    
رئیس جریان حکمت ملی عراق در دیدار با نماینده سازمان ملل در امور عراق به موضع گیری درباره اعتراضات این کشور پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۴:۰۱    
براساس پیشنهاد ارائه شده از سوی جمهوری اسلامی ایران، اولین نشست عالی رتبه مقابله با ریزگردها با هدف ارائه راهکارهای عملی برای مقابله با این معضل جهانی، در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۳:۵۰    
مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: منطقه آزاد چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان با توجه به موقعیت راهبردی و جغرافیایی منطقه ای بسیار مناسب برای تولید انواع محصولات ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۳:۰۱    
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران با اشاره به همزمانی گرما در کشور و افزایش مصرف برق، گفت: هر یک درجه افزایش دما در تهران 150 تا 200 مگاوات افزایش بار مصرف برق را به دنبال دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۲:۰۱    
رییس سازمات خصوصی سازی گفت: هنوز لایحه ساماندهی سهام عدالت تعیین تکلیف نشده است از این رو فعلا برنامه ای برای افزایش تعداد مشمولین سهام عدالت نداریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۱:۳۲    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: تغییر در شرایط و الزامات تاسیس فعالیت حزبی باید بدون رویکرد انسدادی و محدود کننده انجام گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۱:۰۱    
بنا به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تصویب رئیس جمهور، سفیران جدید جمهوری اسلامی ایران در کشورهای فنلاند، ایرلند و اوکراین تعیین شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۰:۰۲    
اعمال تغییرات ساختاری برای کارآمد شدن نظام بانکی، ادغام بانک های نظامی و محدود شدن اختصاص ارز دولتی به کالاهای اساسی و استراتژیک، از جمله موارد مطروحه در نشست شورای پول و اعتبار بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۱    
نماینده مردم شهرستانهای اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد: بواسطه اجحاف به مناطق محروم در گذشته، اسناد توسعه ای با محوریت رفع این تبعیض ها تدوین شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ظرفیت های بسیار خوبی برای توسعه شبکه ارتباطی در کشور وجود دارد که باید از آن استفاده کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۳:۳۱    
دیوان بین المللی دادگستری اعلام کرد که شکایت ایران از آمریکا را پذیرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۳:۰۱    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تشریح دستاوردهای سفر هیات عالیرتبه نظامی ایران به پاکستان ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از بیانیه شماری از شخصیت های سیاسی کشورهای اسلامی برای توقف سه ماهه جنگ در یمن حمایت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۳    
رئیس جمهور با حضور در منزل شهیدان غلامرضا و محمد یاسری، ضمن دیدار با مادر این شهیدان والامقام، از ایثار فرزندان و صبر اعضای خانواده یاسری تجلیل کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۱    
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت فرصت مناسبی برای تحقق مطالبات مردم فراهم کرده که در این راستا صنایع وابسته به این وزارتخانه باید طرح های خود را ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۲    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه های کشور مورد توجه قرار گیرد، گفت: ایجاد تعادل در دانشگاه های دولتی و غیردولتی کشور ضروری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۲:۰۷    
رئیس جمهوری روحیه بالای خانواده شهدا و جانبازان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این روحیه برای همه ما درس و نشان دهنده مسیر مستقیم است و همواره خود را نیازمند دعای خیر شما عزیزان می دانیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۲:۰۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از سیاست های یکجانبه آمریکا در پرونده های بین المللی همچون توافق هسته ای با تهران انتقاد کرد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۲:۰۱    
نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم انسجام در جامعه و حمایت از دولت برای برون رفت از مشکلات کنونی تاکید کردند و اتخاذ روش های نوین و حرکت متناسب با شرایط جدید را شرط لازم برای ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۶    
عضو پیشین شورای شهر تهران از لزوم تغییر نگاه به مسئله باغات و ورود دادستانی به پرونده تخریب باغات خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۱:۳۲    
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: کیفیت و کمیت اردوهای راهیان نور و اربعین باید با هم بالا روند و تسهیلات بیشتری در این زمینه برای دانشجویان در نظر گرفته شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۱:۱۵    
رییس سازمان حج و زیارت بر ضرورت جلب رضایت حجاج از خدمات فرودگاهی در رفت و برگشت آنها تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۱:۰۱    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در شهرک صنعتی مبارکه بخاطر سوءمدیریت در تایم روشنایی و خاموشی 10 هزار لیتر شیر ترش شد و از بین رفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۵۲    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز فعالیت های بین المللی دانشگاه دی 8 در آینده نزدیک خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۴۱    
وزیر بهداشت با بیان اینکه پزشکان در جایگزینی داروی ایرانی نقش مهمی دارند، گفت: چنانچه دارویی مشابه تولید داخل دارد و از نظر کیفیت و اثربخشی با نوع خارجی اش تفاوتی ندارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۳۱    
شرکت ملی نفتکش ایران اعلام کرد: متاسفانه هیچ شرکت بین المللی به دلیل تغییر شکل و مچاله شدن بدنه نفتکش سانچی بر اثر حرارت بسیار زیاد آتش و فشار آب در عمق 115 متری آبهای متلاطم منطقه ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۲    
رئیس ستاد ارتش گفت: برابر تدابیر و اوامر فرماندهی معظم کل قوا امروز نه تنها آمادگی را حفظ می کنیم بلکه ارتش ایران هر روز آماده تر از روز قبل است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۹    
جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر سه شنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۶    
معاون سیاسی وزیر خارجه با اشاره به پیشرفت های مثبت در همکاری های ایران و هند به ویژه در حوزه های انرژی، تجارت و ترانزیت پس از سفر روحانی به دهلی نو گفت: دو کشور برای پیشبرد روابط جدی هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۱    
رئیس شورای شهر تهران گفت: گاهی اوقات مصوبات شورا نیز نمی تواند از باغات محافظت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۶    
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین گفت: آمریکا هیچوقت تاکنون به این اندازه در سطح بین المللی منزوی نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۳۸    
نماینده دوره مجلس هشتم درباره نظارت بر نمایندگان گفت: نسبت به دوره های دوم و پنجم و هشتم که من در مجلس حضور داشتم امروز به نظارت اهمیت بیشتری می دهند البته این را هم باید گفت با توجه به فضایی که رخ ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۳۵    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در سومین روز از سفر به پاکستان با سفر به ایالت خیبر پختونخوا؛ به صورت میدانی از مناطق عملیاتی و مرزی خیبر و تورخم در مرز پاکستان و افغانستان بازدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۳۲    
بسیاری از کارشناسان سیاسی و اقتصادی به رئیس جمهور پیشنهاد می کنند که تغییراتی در ترکیب کابینه ایجاد کند اما این طور که به نظر می رسد وی چنین قصدی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۷    
سخنگوی دولت اعلام کرد که بدهی دولت به بانک مرکزی که چیزی حدود 10 هزار میلیارد تومان بود به 8 هزار و 500 میلیارد تقلیل یافته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۶    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: براساس فتوای رهبری و نظارت های آژانس بین المللی انرژی اتمی برنامه غنی سازی ایران صلح آمیز و شفاف است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۰۱    
رئیس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت گفت: من سالهاست می گویم که جمهوری اسلامی را نه کودتا، نه انقلاب مخملی و نه حمله نظامی از پا در نمی آورد اگر با فساد مبارزه نکنیم، فساد این نظام را ساقط خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۵۶    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای به آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان، نظر این مجمع درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی (لایحه پالرمو) را ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۵۳    
جعفری دولت آبادی گفت: در ماجرای مائده هژبری ادعا شد که این فرد بی گناه زندانی شده است؛ در حالی که این فرد بازداشت نشده بود و هنوز پرونده اش به دادگاه ارسال نگردیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۵۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: FATF اصطلاحاً کارگروه اقدام مالی و یک سازمان و یا یک نهاد بین المللی به مفهومی که ما در تعریف سازمان های بین المللی داریم، نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۴۸    
علی تاجرنیا، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی لزوم انسجام در کشور نوشت: صحبت شفاف با مردم از جمله مسائلی است که انتظار جامعه از دولتمردان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۴۵    
مجتبی شریعتی نیاسر گفت: زمینه های حذف کنکور از نظام آموزشی کم کم محقق خواهد شد و امروز می توان زمینه آرام بخشی را برای ورود نسل جوان به دانشگاه ها فراهم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۴۵    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، همکاری مشترک تهران-مسکو و کمک حزب الله لبنان در برقراری امنیت در سوریه و تقویت امنیت منطقه ای را "تجربه ای موفق" توصیف کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۴۰    
نایب رییس کمیسیون مستقلین مجلس می گوید: همان کسانی که در انتخابات خواستند تتلو را باب کنند و کارشان نگرفت، امروز هم آمدند مائده هژبری را باب بکنند و باز هم نگرفت. نمی دانم چرا درس نمی گیرند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۴    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بهره گیری از امکانات و ظرفیت های ارتش و سپاه در کاهش اثرات تحریم ها می تواند نقش بسیار مثبت و مهمی ایفا کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۲۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نشست امروز کمیسیون متبوعش درباره استفاده و توسعه ارز دیجیتال را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۹    
شهردار تهران گفت: کلیه درآمدهای حاصله در مناطق مختلف شهر باید به خزانه شهرداری تهران واریز شود تا امکان شفاف سازی درآمدها و هزینه ها و نیز توزیع عادلانه بودجه فراهم شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۵    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بازآرایی تیم اقتصادی دولت از سوی خود آقای رئیس جمهور بهترین گزینه برای اصلاح امور خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۳    
عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که دیدار ترامپ و پوتین نشان داد که باز هم رییس جمهور آمریکا در اتخاذ مواضعش در برجام در انزوا قرار گرفته و هیچ استدلال منطقی علیه ایران ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۰۷    
مرجع تقلید شیعیان گفت: کنوانسیون FATF یک کنوانسیون استعماری است و اخیراً این کنوانسیون را مطالعه کردم، دیدم سه مطلب در آن روشن نیست و باید پاسخ آن داده شود و پذیرش چنین کنوانسیونی خطرناک است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۰۱    
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه اختصاص بخشی از منابع قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور را خارج از محل تعیین شده را مغایر قانون تشخیص داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۰۱    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: برجام برای اولین بار ثابت کرد که میتوان با مذاکرات به توافقاتی رسید که جلوی جنگ، خشونت و تحریم بی اساس ملت ها را گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۹    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: دو دیدگاه حمایتی کامل و انتقادی شدید، نگاه واقع بینانه ای نسبت به برجام نیست زیرا از قِبَل برجام دستاوردهایی داشتیم که شاید امکان تبدیل آنها به معیارهای کمی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت:به حداقل رساندن دخالت های انسانی از طریق استفاده از سامانه ها می تواند نقش مهمی در مبارزه با فساد اقتصادی داشته باشد
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۸    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه در شرکت های کوچک و بزرگی که توسط فارغ التحصیلان تشکیل شده تجاری سازی محقق می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۶    
وزیر نیرو درباره قطع صادرات برق به عراق گفت:در شرایط فعلی، اولویت ما تامین نیازهای داخل کشور است و از تمام مردمی که در طی چند روز اخیر، دچار خاموشی شده اند، عذرخواهی می کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۶    
دبیر مجمع نمایندگان استان زنجان گفت: دلیل بیشتر مشکلات کنونی کشور ناشی از توجه نکردن به اقتصادمقاومتی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۶    
بانک مرکزی در پاسخ به انتقادات مطرح شده در خصوص تخصیص ارز رسمی به برخی شرکت ها اعلام کرد:اولویت بندی کالاهای مشمول ارز رسمی در اختیار بانک مرکزی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۶    
عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراهای مجلس گفت: مخالفان ترامپ به دنبال تخریب رئیس جمهور آمریکا به واسطه مواضع وی در دیدار با پوتین هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۴۹    
عضو کمیسیون آموزش مجلس تامین نیروی انسانی کارآمد را دستاورد مهم طرح تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۴۶    
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: خودرو در اولویت سوم تقسیم بندی های تخصیص ارز دولت قرار گرفته و این مسئله باعث شده تا جهش قیمتی خودرو در بازار مجددا اتفاق نیفتد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۳۶    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص عدم معامله ارز در بورس گفت: وظیفه ما ایجاد نماد و دادن کد معاملاتی است که این کار انجام شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۳۶    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اعتقاد دارد شکایت کشورمان از آمریکا به دیوان بین المللی دادگستری موجب باخت دیپلماتیک آمریکایی ها شده و در واقع بازی دوسر برد برای ایران است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۲۶    
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: قطعی برق ربطی به کار کردن و یا هزینه در نیروگاه هسته ای ندارد بلکه به دلیل گرمی هوا، کاهش بارندگی و فرسودگی نیروگاه های آبی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۲۰    
خدمات حضوری در زمینه امور ارزی در قالب میز خدمت، از روز شنبه مورخ 30 تیر ماه 1397 در محل ساختمان فردوسی بانک مرکزی ارایه می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۲۰    
تولیت آستان قدس رضوی از دولت خواست با اجرای یک برنامه فوری و عالمانه، جلوی آسیب رسیدن به زندگی مردم را بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۱۲    
استاندار تهران ضمن اعلام صرفه جویی 400 مگاواتی برق با کاهش ساعت کاری ادارات، گفت: آغاز ساعت کاری ادارات از اول مرداد 6:30 دقیقه صبح است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۶    
عضو کمیسیون کشاورزی، گفت: با توجه به افزایش هزینه تولید تخم مرغ و رشد تورم این صنعت به منظور ادامه حیات نیازمند افزایش قیمت منطقی و کارشناسی شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۸    
عضو کمیسیون آموزش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم اجرای سند تحول بنیادین، گفت: در حال حاضر تلاش ها برای اجرای سند تحول آموزش و پرورش، تئوری و نظری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۱    
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس، تاکید کرد: با توجه به قصور حکومت عربستان در حاثه منا، وزارت خارجه و سازمان حج و زیارت با هماهنگی کمیسیون امنیت ملی مجلس باید حقوق حادثه دیدگان را پیگیری کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس می گوید برای کوچک سازی دولت نباید دست به اقدامات یک شبه نظیر ادغام وزارتخانه ها زد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۳۷    
حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل امروز سه شنبه 26 تیر 1397 با سفیر سوریه در تهران دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۹    
رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس می گوید فیلم هایی که حراست وزارت ورزش از زنان در زمان حضور در استادیوم های ورزشی بازی های تیم ملی می گیرد، احتمالا به وزارت ورزش یا کشور ارائه می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس معتقد است طرح ساماندهی مراکز آموزش عالی با منطقه ای کردن رشته های تحصیلی، نیازسنجی در پذیرش رشته های دانشگاهی و... اجرا خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۰۷    
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید نباید مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت به قیمت متوقف شدن امور جاری کشور باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۰۱    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت:افزایش قیمت دو تا سه برابری ذرت و سویا در بازار کشور غیر طبیعی است و رشد غیر منطقی قیمت ها نشان از عدم نظارت ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشور آمریکا و روسیه اگر به تفاهماتی برسند می توانند شرایط را به گونه ای پیش ببرند که قیمت نفت به حدود بشکه ای 300 دلار برسد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۶    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد امروزه فضای ضعف و ناامیدی به دلیل نبود برنامه ریزی در دولت مشهود است از این رو مسئولان با درس گرفتن از گذشته، باید تلاش بیشتری انجام دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۴    
نماینده مردم شیراز درمجلس بابیان اینکه عشایر از تصرف مراتع فارس توسط ارگان های رسمی گله مندند،گفت:خودکفایی در تولید گوشت با سرمایه گذاری در دامداری های عشایری و استفاده از ظرفیت تولید در دامداری های ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین محلی از اعراب ندارد، گفت: با توجه به شرایط فعلی و معیشت و درآمد مردم مجلس بنا ندارد قیمت بنزین و نفت و گاز را ارتقا دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس، عملیاتی شدن مسئولیت اخذ مالیات بر نقل و انتقال املاک به دفترخانه ها را نیازمند مصوبه مجلس دانست و گفت: نباید به بحرانی تر شدن وضعیت بازار مسکن دامن بزنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۰    
نماینده ادوار مجلس گفت:مردم به اختلاف میان مسئولان نگاه می کنند و با خود می گویند مدیریت پست های مختلف در نظام انقلاب اسلامی در دست آنها بوده، اما در شرایط حاضر به جان هم افتادند!
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۶    
رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون مجلس معتقد است برگزاری آموزش ضمن خدمت برای معلمان همزمان با تغییر کتب درسی در راستای اجرای سند تحول بنیادین یک ضرورت است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد که دریافت مالیات از خریداران فله ای سکه سرپوشی بر بی انضباطی وزارت اقتصاد نشود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۱    
عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به اینکه درهم ریختگی مدیریتی عاملی است که موجب آشفتگی مردم شده است، گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۱۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس پیشنهاد داد: اگر درصدی از یارانه مردم به نانواها پرداخت شود از ضرری که به این صنف وارد شده، جلوگیری می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۰۷    
عضو فراکسیون مستقلین مجلس اعتقاد دارد عبور از فتنه تحریم در گرو تلاش و کار شبانه روزی تمام مسئولان و دستگاه ها است
  • ۱