چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۱:۲۲May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 21 تیر 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 تیر 1397 خانه ملت 2 تیر 1397 خانه ملت 3 تیر 1397 خانه ملت 4 تیر 1397 خانه ملت 5 تیر 1397 خانه ملت 6 تیر 1397 خانه ملت 7 تیر 1397 خانه ملت 8 تیر 1397 خانه ملت 9 تیر 1397 خانه ملت 10 تیر 1397 خانه ملت 11 تیر 1397 خانه ملت 12 تیر 1397 خانه ملت 13 تیر 1397 خانه ملت 14 تیر 1397 خانه ملت 15 تیر 1397 خانه ملت 16 تیر 1397 خانه ملت 17 تیر 1397 خانه ملت 18 تیر 1397 خانه ملت 19 تیر 1397 خانه ملت 20 تیر 1397 خانه ملت 21 تیر 1397 خانه ملت 22 تیر 1397 خانه ملت 23 تیر 1397 خانه ملت 24 تیر 1397 خانه ملت 25 تیر 1397 خانه ملت 26 تیر 1397 خانه ملت 27 تیر 1397 خانه ملت 28 تیر 1397 خانه ملت 29 تیر 1397 خانه ملت 30 تیر 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه اروپایی ها برای ثبات برجام تلاش جدی نمی کنند، گفت: آمادگی این را داریم که در صورت نقض برجام از سوی اروپایی ها فعالیت های غنی سازی را به 190 هزار سو ارتقا دهیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۱    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: پیچیده ترین پرونده بین المللی عصر حاضر ما پرونده سوریه بوده و البته هم چنان هست ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۸:۰۱    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به ارائه لایحه دولت درباره خروج از شرایط فعلی اقتصادی گفت: این لایحه هنوز از سوی دولت به مجلس ارائه نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۷:۰۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است دولت اگر که می گوید فشار اقتصادی وجود دارد باید از خودش شروع کند اما اینطور نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۶:۰۱    
عضو کمیسیون اقتصادی گفت: تغییر رئیس بانک مرکزی، مشکلات اقتصادی کشور را حل نمی کند و با استقلال بانک مرکزی به ثبات اقتصادی می رسیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۵:۰۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه جنگ اقتصادی به طراحی آمریکا علیه کشورمان به وقوع پیوسته است، گفت: مسوولانِ امروز که در واقع یادگاران دوران دفاع مقدس هستند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۴:۰۱    
عضو کمیسیون فرهنگی گفت: یکی از دلایل گرانی کاغذ، افزایش نرخ دلار است اما پای دلال ها هم به بازار کاغذ باز شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۳:۰۴    
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: تخلف یکی از شرکت های تلفن همراه بیش از حدود 5 میلیارد تومان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۲:۰۳    
سخنگوی اسبق دستگاه دیپلماسی گفت: تا اولین دور تحریم های آمریکا که در مردادماه است، اروپا کار جدی را انجام نخواهد داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۱:۰۱    
عضو شورای مرکزی نیروهای خط امام گفت: در کنگره های احزاب همواره می گویم حرف اول حزب باید کادرسازی و تربیت نیرو باشد و در حوزه های مختلف اعم از مسائل اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۰:۰۱    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: سالانه تنها 100 هزار نفر از مجموع هشت میلیون فارغ التحصیل دانشگاهی در کشور جذب دستگاه های دولتی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۳:۰۱    
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: روز دوم مرداد ماه 16 بنگاه و شرکت دولتی را در مجموع با قیمت تقریبی 2600 میلیارد تومان به بخش خصوصی واقعی واگذار خواهیم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۱    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نبرد اقتصادی کنونی کمتر از دفاع مقدس نیست، گفت: امروز نیز در جبهه های جنگ اقتصادی، باید ایثارگرانه برای رفع مشکلات مردم دست از پا نشناخت و شب و روز نداشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۱:۰۱    
وزیر نیرو با بیان اینکه مصرف برق در کشور به بیش از 58 هزار مگاوات رسیده است، خواستار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۰:۵۰    
نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم و گرمه در مجلس ضمن گلایه و اعتراض به رسانه ملی در خصوص تحریف اظهاراتش نسبت به موضوع صدور مجوزهای شکار، این اقدام را بیانگر عدم صداقت دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۱    
سفیر ایران در مسکو با بیان اینکه پایه های لازم برای گسترش روابط ایران و روسیه فراهم است، گفت: روابط بانکی بسیار خوبی با روسیه شکل گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۱    
دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی گفت: لایحه حمایت از حقوق کودکان به مجلس شورای اسلامی ارایه شده که امیدواریم به زودی تصویب شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۰    
استاندار تهران گفت: به میزان 4هزار مگاوات برق کمبود داریم لذا به آن دسته از صاحبان صنایع که نیاز بیش تری به مصرف برق دارند توصیه می کنم تا اوایل شهریور شیفت کاری خود را از صبح به شب منتقل کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۹:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه نشست سران کشورهای عضو ناتو که در بندی از آن به موضوعاتی مرتبط با کشورمان اشاره شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۹:۲۳    
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه شمارش معکوس زوال قدرت های پوشالی دنیا آغاز شده است، گفت: مستکبران به خوبی می دانند که توانایی مقابله مستقیم با کشورمان را ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۸:۳۴    
نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه عدم حضور در مرکز لرستان گناه بروجرد است، گفت: بروجرد تنها در حد تعابیر و واژه ها مورد تحسین قرار گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۸:۱۲    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است روابط اقتصادی رسمی و غیررسمی ایران با سایر کشورها به حدی است که نیاز به نگرانی بابت تحریم های آمریکا وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۸:۰۵    
عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است در شرایطی که آمریکا از برجام خارج شده و به زودی در تحریم قرار می گیریم برقراری روابط اقتصادی با کشورهای غیروابسته همچون روسیه و چین از اهمیت بسزایی برخوردار است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۸:۰۳    
مشاور عالی رهبر انقلاب گفت: ایران و روسیه به همکاری هم خود در سوریه و در منطقه برای حمایت از حکومت های قانونی این کشور ها ادامه می دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۷:۰۳    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: براساس مصوبه مجلس و تاکید دولت، از سال گذشته پرداختی مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد افزایش یافته و در کنار آن با پرداخت منابع اعتباری مورد نیاز نسبت به پوشش بیمه ای ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۶:۲۳    
نماینده مردم رباط کریم درمجلس بابیان اینکه کلید توسعه اقتصادی رباط کریم با تغییر مدیران پروازی به بومی رقم می خورد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۶:۲۲    
نماینده مردم دشتستان درمجلس،گفت: توقف برداشت غیرمجاز بیش از40 موتور پمپ غیرمجاز بر روی رودخانه شاپور در اطراف کارون برای بهبود وضعیت بی آبی دشتستان الزامی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۵:۴۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از عدم عرضه محصولات سایپا و ایران خودرو به بازار انتقاد شدید و تصریح کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۶    
رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران، گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران برقراری روابط دوستانه با تمامی کشورها، بدور از مناقشات سیاسی و بین المللی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۱    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد منطقه آزاد سیستان علاوه بر ایجاد اشتغالزایی و درآمد برای مردم منطقه بهترین ظرفیت برای صادرات به افغانستان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۵:۲۶    
اعضای گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اوکراین امروز 21 تیر ماه 1397 با معاون وزیر خارجه اوکراین دیدار و گفت و گو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۵:۲۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی در گذشت آیت الله حدائق از روحانیون برجسته استان فارس را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۵:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی در گذشت آیت الله دوزدوزانی را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۵:۰۱    
رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به این که در حج امسال 82 هزار نفر شرکت می کنند که 51 درصد زن و 49 درصد مرد هستند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۵۹    
سخنگوی وزارت امورخارجه به سفر فرستادگان ویژه رئیس جمهوری به کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: ایران با همه کشورهای جهان تعامل دارد و این سفرها نشانی از پویایی و تلاش جمهوری اسلامی برای بیان دیدگاه های ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۴۱    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تاکید بر ارائه خدمات صحیح پزشکی به حجاج به حضور افراد دارای اعتیاد در مناسک حج و مشکلاتی که ایجاد می شود اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۴۰    
وزیر نیرو در بدو ورود به اردبیل گفت: تلاش می کنیم پروژه بزرگ شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین در زمان مقرر به بهره برداری برسد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۳۸    
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: لایروبی اروند رود می تواند رونقی برای صادرات آبی خرمشهر باشد و حتی مورد تأیید بیت رهبری نیز است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۹    
مشاور بین الملل مقام معظم رهبری که به عنوان فرستاده ویژه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور ایران به روسیه سفر کرده است در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیام مقام معظم رهبری و رئیس جمهور را ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۲    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه 30 درصد ساختمان های تهران ایمن نیستند، گفت: مدیریت شهری باید به طور عاجل در موضوع بناهای ناایمن و بافت های فرسوده و ساختمان های فاقد استاندارد ورود کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از مهم ترین کارهای دولت، کاهش اثر تحریم ها بر زندگی روزمره مردم است که اقدامات برای دو دهک پایین جامعه به طور جدی پیگیری خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۰    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است از زمانی که داعش در سوریه شکست خورد، اسرائیل برای حفاظت از مرزهای اشغالی خود وارد فاز نظامی شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۳    
عضو هیات رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی معتقد است که در موضوع سلطان سکه اگر متهم با سوء نیت این سکه ها را خریداری کرده باشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۶    
سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تقویت وحدت و انسجام داخلی، گفت که پیام اخیر سردار سلیمانی به رییس جمهور مایه دلگرمی دولت و پیام وحدت است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه خلاء مدیریت اجرایی بزرگترین معضل عدم رفع مشکلات بافت های فرسوده تهران است،گفت: ویران شدن برخی از معماری های کهن تهران با کوچکترین لرزش ها نگران کننده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از افزایش قیمت اقلام خوراکی در بازار با وجود تخصیص ارز دولتی برای واردات کالاهای اساسی، انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۰    
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اعمال تاثیر قطعی 30درصدی سوابق تحصیلی در کنکور سال 98، گفت: حذف کنکور به منظور برقراری عدالت آموزشی از ضروری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۴    
عضو فراکسیون توسعه روستایی مجلس با بیان اینکه توسعه روستاها در حد گفتمان و طرح است،گفت: بازگشت روستاییان به روستاها با ایجاد اقتصاد مولد در روستاها امکان پذیر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۲    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تشکیل کمیته ای در کمیسیون متبوعش برای رسیدگی به وضعیت مدارس خارج از کشور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:هدف اخذ مالیات بر درآمد است به عبارتی نباید از سرمایه، مالیات اخذ شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد ضمانت و پشتوانه تحقق تعهدات برجام اروپایی جای بحث و تامل دارد اما روند مذاکرات نباید با هدف فرصت سوزی طولانی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۸:۰۱    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عدم نظارت بر حوزه شکار همراه با سودجویی در این حوزه پدیده شکار را به یک تهدید زیست محیطی تبدیل می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۵:۰۱    
مدیرعامل بیمه سلامت ایران گفت: یکپارچه سازی بیمه ها قدرت چانه زنی را بالا می برد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۴:۵۷    
عضو هیات رئیسه مجلس نامه 192 نماینده خطاب به رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی به شرایط اقتصادی کشور را قرائت کرد.