شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 9 فروردین 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 فروردین 1395 ایران آنلاین 2 فروردین 1395 ایران آنلاین 3 فروردین 1395 ایران آنلاین 4 فروردین 1395 ایران آنلاین 5 فروردین 1395 ایران آنلاین 6 فروردین 1395 ایران آنلاین 7 فروردین 1395 ایران آنلاین 8 فروردین 1395 ایران آنلاین 9 فروردین 1395 ایران آنلاین 10 فروردین 1395 ایران آنلاین 11 فروردین 1395 ایران آنلاین 12 فروردین 1395 ایران آنلاین 13 فروردین 1395 ایران آنلاین 14 فروردین 1395 ایران آنلاین 15 فروردین 1395 ایران آنلاین 16 فروردین 1395 ایران آنلاین 17 فروردین 1395 ایران آنلاین 18 فروردین 1395 ایران آنلاین 19 فروردین 1395 ایران آنلاین 20 فروردین 1395 ایران آنلاین 21 فروردین 1395 ایران آنلاین 22 فروردین 1395 ایران آنلاین 23 فروردین 1395 ایران آنلاین 24 فروردین 1395 ایران آنلاین 25 فروردین 1395 ایران آنلاین 26 فروردین 1395 ایران آنلاین 27 فروردین 1395 ایران آنلاین 28 فروردین 1395 ایران آنلاین 29 فروردین 1395 ایران آنلاین 30 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۲۰:۱۲    
با استعفای مدیر عامل باشگاه راه آهن، مالک این باشگاه امور مدیرعاملی باشگاه را در اختیار گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۲۰:۰۹    
با نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات نوروزی بسیاری از مسافران خود را آماده بازگشت به محل زندگی خود می کنند و از این رو صف خرید بلیت بازگشت به شهرهای بزرگی مانند تهران در این روزها طولانی تر از هر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۳    
سید حسن خمینی گفت: باید از گذشته درس گرفت و به آینده نظر داشت ولی باید در زمان حال زندگی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۳    
وزارت دفاع الجزایر روز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ارتش این کشور طی 24 ساعت گذشته دو تروریست را در استان های تیزی وزو و وادی سوف به هلاکت رسانده است تا شمار تروریست های کشته شده در این کشور ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۰    
مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران از سفر یک هیات پاکستانی به تهران برای نهایی کردن توافق های گازی سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به اسلام آباد در آینده ای نزدیک خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۷    
روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری روسیه روز دوشنبه درباره مهمترین مسایل منطقه ای و بین المللی، گفت و گو و تبادل نظر کردند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۷    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی عنوان کرد: تا پایان امروز (دوشنبه) در اغلب مناطق کشور به جز استان سیستان و بلوچستان شاهد آسمان ابری توام با بارندگی خواهیم بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۴    
معاون آسیا ، اقیانوسیه و مشترک المنافع وزارت امورخارجه در تشریح دستاوردهای سفر رئیس جمهوری به پاکستان گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۱    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در برنامه گفت وگوی ویژه خبری حاضر می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۱    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: انفجار اطلاعات از طریق رسانه های مجازی منجر به شکسته شدن دیوارهای سانسور شد
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۵:۲۱    
آئین ترحیم والده همسر رئیس جمهوری که پیش از ظهر امروز دوشنبه در مسجد نور برگزار شد در کنار حضور گسترده مقامات کشوری و لشکری با ابراز همدردی دیگر اقشار مردم همراه بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۵:۲۱    
سازمان هواشناسی برای بیشتر استان های کشور در عصر امروز (نهم فروردین ماه) بارش باران پیش بینی کرد که شدت بارش ها در شمال غرب٬ غرب و جنوب غرب بیش از سایر نقاط خواهد بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۸    
روابط عمومی مرکز بررسی های استراتژیک، خبر افزایش بودجه این مرکز را نادرست دانست و اعلام کرد: منسوب کردن بودجه سازمان ها به هر فردی از جمله رئیس مرکز بررسی های استراتژیک، شیطنتی سیاسی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۶    
رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی های جوی اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: سامانه جدید بارشی از اوایل امشب در استان فعال می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۶    
معاون دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر از مشارکت فعالانه 32 هزارو 602 جوان همیار در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تا به امروز خبر داد .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۳    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز گفت: براثر ریزش کوه در جاده کرج - چالوس یک نفر مصدوم شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۳    
سفر حسن روحانی رییس جمهوری در صدر هیاتی بلندپایه به پاکستان در نخستین روزهای سال نو نشان دهنده اهمیت روابط با این کشور همسایه و تلاشی برای گشودن فصلی نو و بهارگونه در مناسبات دوجانبه و همکاری های ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۳    
سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: مذاکرات سوریه باید پایدار باشد و مسکو در مورد سرنوشت آن خوشبینی محتاطانه دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۰    
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر، بر ضرورت قرار گرفتن گردشگری در سبد خانوارهای جامعه ایرانی تاکید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۴:۵۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری قبل از دیدار ایران و عمان نظرات خود را در مورد این بازی با اصحاب رسانه در میان گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۴:۵۵    
رییس جمهور در پیامی ضمن ابراز تأسف و تأثر شدید از وقوع انفجار تروریستی در شهر لاهور پاکستان و ابراز همدردی با قربانیان این فاجعه دردناک، به نخست وزیر و ملت بزرگ پاکستان تسلیت گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۷    
وزیر امور خارجه بر تلاش مضاعف برای پیشبرد اهداف سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در سال 95 تاکید کرد و گفت: عزت، امید و آرامش مردم باید تداوم یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۷    
روسیه در چارچوب برنامه کاهش دامنه حضور یگان عملیاتی نیروی هوای فضای خود در سوریه، چندین فروند بالگرد و هواپیماهای جنگی خود را از این کشور خارج کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۴    
در پی وقوع گردباد و توفان شن در مکه مکرمه و جده حالت فوق العاده اعلام شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۴    
عادل الجبیر گفت: اگر ایران می خواهد روابط بهتری با عربستان سعودی داشته باشد باید رفتار خود را تغییر دهد و به یک کشور عادی تبدیل شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۱    
کارشناسان معتقدند که سند اقتصاد مقاومتی ظرفیت های بسیار زیادی برای توسعه اقتصادی کشور دارد و می تواند به جهانی شدن کالای ایرانی کمک کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۱    
علی دایی به دلیل برگشت خوردن چک مالیاتش از پرسپولیس شکایت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۳:۲۸    
وکیل خانواده هاشمی از دیدار نوروزی مهدی با خانواده اش در زندان اوین خبر داد و گفت: این در حالی است که آیت الله هنوز فرزندش را ندیده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۳:۲۵    
تصور نمی کردم که روزی رییس مجلس شوم... مهاجرانی غفلت کرد و هم به خود و هم به کشور جفا کرد. مهاجرانی انسانی بااستعداد و باهوش بود.. ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۳:۲۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران شرایط جبهه مقاومت در نبرد با داعش در سوریه را خوب توصیف کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۳:۲۲    
پیشرفت آمریکا و کوبا در مسیر عادی سازی روابط و برگزاری انتخابات در کشورهایی چون آرژانتین، کانادا و ونزوئلا در سال 1394 نشانگر چرخش های سیاسی مهمی در کشورهای قاره آمریکا بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۳:۱۹    
سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال عمان،گفت:مسابقه فردا برای تیم ما حیاتی است و کار سختی مقابل تیم فوتبال ایران داریم اما اینکه بتوانیم در جایگاهی یکسان با این کشور قرار بگیریم برای ما تحقق یک آرزوی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۳:۱۹    
ایران و آلمان که تا قبل از تحریم های یکجانبه و غیرقانونی ضد ایرانی سالانه تا پیش از پنج میلیار دلار روابط تجاری داشتند، با استفاده از نتایج مذاکرات منجر به برجام بین تهران و 1+5 ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۳:۱۶    
تظاهرات روز و شب گذشته تعداد زیادی از هوادران 'ممتاز قادری' یکی از شخصیت های افراطی و اعدام شده پاکستان که پایتخت این کشور را برای ساعاتی به آشوب کشید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۳:۱۶    
افزایش قیمت نفت و اتیلن در بازارهای جهانی در آخرین هفته پارسال و همچنین افزایش تحرک ایران در این عرصه که خود را در قالب داد و ستد 38 هزار و 945 تن انواع محصولات پتروشیمی و 146 هزار و 151 تن فرآورده ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۳:۱۳    
شبکه خبری REN TV روسیه گفت، سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به عنوان بازوی نظامی غرب و آمریکا فعالیت های تروریستی در منطقه قفقاز شمالی را به منظور فراهم آوردن شرایط جداسازی این منطقه از روسیه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۳:۱۳    
معاون پارلمانی رئیس جمهوری بر اهتمام دولت تدبیر و امید نسبت به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و از تدوین بسته جامع دولت برای اجرای محورهای 10 گانه رهبر معظم انقلاب در این خصوص خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۸    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی پیروزی ارتش و نیروهای مردمی سوریه در نبرد با گروه های تروریستی و بازپس گیری شهر تاریخی تدمر را تبریک گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۸    
وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی گفت : بالگردهای ویژه اورژانس هوایی با رفع تحریم ها و قول مساعد رئیس جمهوری بزودی تهیه می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۸    
معاون کنسولی و امور ایرانیان خارج وزارت امور خارجه عملکرد برخی رسانه ها درباره سفر رئیس جمهوری به پاکستان را جهت دار توصیف کرد و گفت: سفر رییس جمهوری به پاکستان سفری با دستاوردهای بسیار خوب بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۵    
دبیر ستاد انتخابات کشور از اعزام بازرسان شورای نگهبان برای بررسی صحت انتخابات چهار حوزه انتخابیه خبر داد و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۵    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با ارسال پیامی به ژنرال جنجوعه همتای پاکستانی خود ضمن تسلیت به ملت و دولت این کشور و بازماندگان حادثه تروریستی لاهور ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۲    
معاون مجلس نمایندگان افغانستان اعلام کرد که یک راکت در محوطه ساختمان مجلس اصابت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۱:۵۷    
رسانه های روسی امروز دوشنبه اعلام کردند، آمریکا یک ماهواره نظامی پیشرفته خود را در مدار زمین از دست داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۱:۴۵    
سال 1394 را می توان سالی پرکار از نظر رسیدگی به پرونده های جنجالی در قوه قضائیه اشاره کرد. از پرونده مهدی هاشمی، بقایی، سعید مرتضوی تا بابک زنجانی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۱:۴۲    
معاون مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با اعلام آخرین وضعیت بیماری آنفلوانزا و سرماخوردگی در کشور از فعال شدن سیستم ثبت و مراقبت الکترونیک آنفلوانزا خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۱:۳۹    
'مهدی سنایی' سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو و 'الیاس اوماخانوف' معاون شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنای روسیه) روز دوشنبه در مورد همکاری های دو کشور به ویژه در امور پارلمانی گفت و گو و بر گسترش آن ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۱:۳۹    
قائم مقام وزیر کشور گفت: برداشت ما از جهت حقوقی و استنباط ما با شورای نگهبان در خصوص ابطال آرای منتخب سوم اصفهان متفاوت است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۱:۱۲    
مقامات و شخصیت های نظامی، سیاسی و اجرایی همراه با مردم در مراسم ترحیم والده همسر رئیس جمهوری حضور یافتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۹    
صفحه ی اینستاگرام حاج قاسم سلیمانی فرمانده ی سپاه قدس عکسی را به اشتراک گذاشته که این سردار را در هواپیما و در حال خواندن و یادداشت نوشتن نشان می دهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۶    
هفته نامه ساندی تایمز لندن، در گزارشی از تلاش ها برای آماده کردن شرایط سفر رسمی پرنس چارلز، ولیعهد بریتانیا به ایران در پاییز امسال خبر داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۶    
هوپ سولو سال 1981 در واشنگتن به دنیا آمد که می توان نام وی را جزو بازیکنان موفق تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا نام برد، وی در حال حاضر در تیم مجیک جک (نام باشگاه فوتبال بانوان در آمریکا) هم بازی می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۳    
وزیر بهداشت: به همه سیاسیون بگویید بعد از این دوره هم خیالشان راحت باشد، این آخرین حضور من در این عرصه است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰    
مدیر دفتر حفاظت و مهندسی رودخانه های شرکت آب منطقه ای تهران در پی بارش های بهاری نسبت به احتمال وقوع سیلاب های شدید و ویرانگر در رودخانه ها و مسیل های استان تهران هشدار داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰    
رئیس گشت های مشترک تعزیرات تهران با اشاره به افزایش تخلفات بهداشتی مشاهده شده در گشت ها گفت: متخلفانی که با جان و سلامت مردم بازی می کنند همواره نگران حضور تعزیرات در واحد دارای تخلف باشند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۰:۵۷    
مدیرکل موزه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از بازدید بیش از 22 میلیون نفر از اماکن و موزه های کشور در سال 94 خبرداد و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۰:۵۷    
مدیرکل اداره آثار باستانی و موزه های سوریه گفت که کشورش به زودی بازسازی شهر باستانی تدمر را با همکاری نهاد علمی، فرهنگی و آموزش سازمان ملل (یونسکو) آغاز می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۰:۵۷    
سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت و گو با ویژه نامه روزنامه ایران، از روزهای سخت زمان تحویل وزارت با هشت هزار میلیارد ریال بدهی و عبور از این مشکل تا به نتیجه رسیدن برخی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۰:۵۴    
بشار الجعفری نماینده دائم سوریه درسازمان ملل متحد تاکید کرد که پیروزی های ارتش عربی سوریه در میدان های نبرد با تروریست های تکفیری به ویژه درشهر تاریخی تدمر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۰:۰۳    
نایب رئیس مجلس نهم گفت: کسانی که برای اولین بار به مجلس نهم راه یافتند از بدشانس ترین نمایندگان بودند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۰:۰۰    
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران از ترافیک روان در جاده های هراز، کندوان، سواد کوه و کیاسر در صبح دوشنبه نهم فروردین خبرداد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۹:۴۵    
روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از یک مسئول ارشد رژیم اشغالگر اسرائیل فاش کرد که آدمیرال مایکل روجرز رئیس آژانس امنیت ملی آمریکا به تازگی به سرزمین های اشغالی فلسطین با هدف تحکیم همکاری ها با یگان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۹:۳۹    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتصاد مقاومتی باعث تقویت پایه های کشور و بروز استعدادهای نیروهای داخلی در بخش های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۹:۳۶    
بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد که در چارچوب سفر دوره ای خود به منطقه در اردن به سر می برد، تاکید کرد که از اعلام آزادسازی تدمر به دست ارتش عربی سوریه و بازگشت امنیت و ثبات به این شهر خرسند و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۹:۳۶    
سامح شکری وزیر خارجه مصر با کاهش اهمیت تصمیم وزیران خارجه اتحادیه عرب که با فشارهای سعودی،حزب الله لبنان را سازمان تروریستی خوانده بود، این تصمیم را زیر سوال برد
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۹:۳۳    
سرپرست اداره راه و شهرسازی چالوس از بازگشایی جاده چالوس - کرج درحوالی ساعت 3 بامداد دوشنبه خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۹:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه انفجارهای تروریستی اخیر در یک ورزشگاه در جنوب بغداد پایتخت عراق و در یک پارک عمومی در شهر لاهور پاکستان را به شدت محکوم کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۹:۲۴    
دیانا آبوت وزیر توسعه بین الملل کابینه در سایه حزب کارگر در یادداشتی ضمن محکوم کردن جنایت های گسترده ریاض در یمن، فروش اسلحه از سوی دولت انگلیس به عربستان را اقدامی غیر اخلاقی و نامشروع توصیف کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۹:۲۱    
شمار قربانیان انفجار تروریستی غروب یکشنبه به وقت محلی در پارک ' گلشن اقبال' در قلب شهر لاهور پاکستان، تا کنون دست کم به 70 نفر رسیده و حدود 300 نفر هم مجروح شده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۹:۲۱    
رییس جمهوری بهره مندی بیشتر از آثار توافق هسته ای را مستلزم زمان بیشتری دانست که به تدریج زمینه های مساعدتری برای جذب سرمایه،تکنولوژی و تعاملات اقتصادی فراهم خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۹:۱۸    
سفر دو روزه رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان، اگرچه در قالب یک سفر دوجانبه انجام شد، اما باتوجه به تقویت اقتدار ایران در منطقه در دوره پسابرجام و نیز با توجه به تحولات پرشتاب منطقه پیرامونی و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۹:۱۰    
رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از افزایش تعاملات علمی با دانشگاه های معتبر بین المللی پس از برجام خبرداد و گفت: مراکز علمی کشور آلمان علاقمند به افزایش همکاری با دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران هستند.