پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۵May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 5 آذر 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 آذر 1395 ایران اکونومیست 2 آذر 1395 ایران اکونومیست 3 آذر 1395 ایران اکونومیست 4 آذر 1395 ایران اکونومیست 5 آذر 1395 ایران اکونومیست 6 آذر 1395 ایران اکونومیست 7 آذر 1395 ایران اکونومیست 8 آذر 1395 ایران اکونومیست 9 آذر 1395 ایران اکونومیست 10 آذر 1395 ایران اکونومیست 11 آذر 1395 ایران اکونومیست 12 آذر 1395 ایران اکونومیست 13 آذر 1395 ایران اکونومیست 14 آذر 1395 ایران اکونومیست 15 آذر 1395 ایران اکونومیست 16 آذر 1395 ایران اکونومیست 17 آذر 1395 ایران اکونومیست 18 آذر 1395 ایران اکونومیست 20 آذر 1395 ایران اکونومیست 21 آذر 1395 ایران اکونومیست 22 آذر 1395 ایران اکونومیست 23 آذر 1395 ایران اکونومیست 24 آذر 1395 ایران اکونومیست 25 آذر 1395 ایران اکونومیست 26 آذر 1395 ایران اکونومیست 27 آذر 1395 ایران اکونومیست 28 آذر 1395 ایران اکونومیست 29 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۴۱    
بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، گفت: امروز عملکرد بسیار خوبی مقابل استقلال داشتیم و می توانستیم این تیم را شکست دهیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، گفت: موقعیت های خطرناک ما در این بازی بیشتر از استقلال بود که مهم ترین آن به تیرک دروازه خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال به نمایندگی از تیمش از هواداران آبی عذرخواهی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۶    
هنوز برآورد دقیقی از میزان خسارت ناشی از بارش برف در باغات مرکبات مازندران ارائه نشده اما هواشناسی می گوید که بی توجهی کشاورزان به توصیه های این سازمان، دلیل بروز این خسارت گسترده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۷    
تارنمای روزنامه فرانسوی لوفیگارو نوشت: هواپیمای A350-1000 جدیدترین و بزرگترین هواپیمای 2موتوره اروپا متعلق به شرکت ایرباس در فرودگاه شهر تولوز در جنوب فرانسه به پرواز درآمد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۲    
وزیر نیرو که در صدر هیاتی در ژاپن بسر می برد، اعلام کرد که حضور شرکت های فعال و مجرب ژاپنی در بازار ایران در صورت انتقال تکنولوژی به داخل کشور میسر خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۶    
منابع آگاه در سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) امروز (جمعه) اعلام کردند که عربستان در نشست آتی با حضور کشورهای تولید کننده غیر عضو شرکت نخواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۷    
آخرین اطلاعات دریافتی در رابطه با اعداد و ارقام بودجه 1396 از نهایی شدن افزایش 10درصدی حقوق کارکنان در سال آینده حکایت دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۱    
در سفر وزیر نیرو به ژاپن، سند الحاق ایران منشور جهانی انرژی لحظاتی پیش توسط حمید چیت چیان امضا شد و ایران به طور رسمی به جمع کشورهای عضو در منشور جهانی انرژی پیوست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۸    
سرپرست باشگاه استقلال دلیل از دست رفتن سه امتیاز بازی با گسترش فولاد را اشتباه مدافعان تیمش دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۲    
تیم های استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز در آخرین بازی هفته یازدهم به تساوی رضایت دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۶    
رییس مرکز تحقیقات فیزیولوژی ورزشی بیمارستان بقیةالله با اشاره به اینکه روماتیسم مفصلی شایع ترین نوع روماتیسم است، از مهمترین علایم هشدار این بیماری خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۱۷    
تیم فوتبال ذوب آهن موفق شد در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه سه بر صفر نفت آبادان را شکست دهد و 15 امتیازی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۱۱    
مهاجم بارسلونا معتقد است که نتیجه گرفتن تیمش به او بستگی ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۸    
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که در این فصل عملکرد ناموفقی داشته در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل پدیده مشهد هم شکست خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۲    
مهاجم شیاطین سرخ پس از گلزنی برابر فاینورد در لیگ اروپا عنوان برترین گلزن تمیش در رقابت های اروپایی را به خود اختصاص داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۹    
سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: تیم ما با ارائه فوتبالی مدرن توانست در این دیدار سخت به پیروزی برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۶    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با غلبه بر صبای قم به صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۰    
فیلم مالاریا ساخته پرویز شهبازی در بخش سینمای جهان جشنواره فیلم گوا در هند حضور می یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۴    
دبیر دومین آکادمی کشوری اقتصاد سلامت با اشاره به ابتلای 4.5 میلیون ایرانی به دیابت، گفت: 40 درصد این افراد از بیماری خود خبر ندارند و میزان شیوع این بیماری به سرعت در حال افزایش است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۱    
ستاره شناسان به تازگی متوجه شده اند یک ابرخوشه به نام ولا پشت کهکشان راه شیری قرار دارد که حاوی چند خوشه کهکشانی است. هرکدام از این خوشه ها صدها یا هزاران کهکشان در خود دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۵    
پوستر فیلم سه بعدی جنجال در عروسی به کارگردانی سید رضا خطیبی در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۲    
سریال طنز همسایه ها از شنبه (13 آذر)، شب نشینی های پاییزی خانواده های ایرانی را شیرین می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۶    
مطالعات محققان مرکز ملی تحقیقات سرطان اسپانیا نشان می دهد بافت آسیب دیده کلید برنامه ریزی مجدد سلول ها هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۳    
محققان دانشگاه ام آی تی با استفاده از یک رشته نایلونی عادی و مرکب رسانا توانستند نوعی عضله مصنوعی بسازند که قابلیت اجرای بسیاری از عملکردهای عضلات واقعی را در اختیار می گذارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۲    
کاهش و حذف کاربرد دلار در تبادلات خارجی و به عبارتی ورود به انعقاد پیمان های پولی و به ویژه افتتاح حساب مشترک بین بانک های مرکزی ایران و طرف مقابل به محورهای اصلی مذاکرات بانکی در پسابرجام تبدیل شده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۶    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت:مشکلی در تامین سوخت مایع وجود ندارد و به میزان کافی ذخایر استراتژیک این فراورده های سوختی درکشور وجود دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۷    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران مصوبه هیات دولت درباره کاهش 6 درصدی مالیات بر ارزش افزوده طلا را اقدامی مثبت برای بازگشت رونق به این بازار دانست و خواسته اصلی فعالان این صنف را اخذ مالیات بر ارزش ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۴    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی از افزایش قیمت انواع میوه در بازار خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۸    
دور جدید گفتگوهای مدیران شرکت های نفتی ایران و دانمارک با سفر یک هیات نفتی دانمارکی به تهران به منظور مشارکت در طرحهای جدید نفت و گاز آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۲    
قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز جمعه به دلیل تقویت دلار آمریکا و کاهش واردات چین با کاهش بیش از نیم دلار در هر بشکه روبرو شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۵۶    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه مذاکرات شرکت های ایرانی با بسیاری از هواپیما سازان جهان ادامه دارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۵۰    
با بیشتر شدن مشکلات کارت های بازرگانی از جمله بدهی های مالیاتی و سوءاستفاده تحت عنوان کارت های اجاره ای و یکبار مصرف، اتاق بازرگانی به عنوان متولی اصلی صدور این کارت ها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۴۷    
مدیرکل بازرگانی کشورهای اروپا، آمریکا و کشورهای مشترک المنافع سازمان توسعه تجارت ایران از قرار گرفتن تعاملات اقتصادی و تجاری ایران در فاز دوم به منظور عملیاتی شدن برنامه های درنظر گرفته شده درفاز اول ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۴۱    
'محمود واعظی' وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و اندونزی روز جمعه در جاکارتا با 'ژونان ایگناسیوس' وزیر انرژی و منابع معدنی اندونزی دیدار و گفت وگو ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۲۹    
احتمالا شنیده اید درمان برخی بیماری های حاد خونی بویژه سرطان های خون از طریق پیوند مغز استخوان ممکن است، اما بسیاری از ما از جزئیات و دلایل موثر بودن این روش درمانی آگاهی چندانی نداریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۲۶    
گنجاندن مواد غذایی دارای ویتامین A، ریبوفلاوین و کربوهیدرات در وعده صبحانه بسیار مفید است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۴    
علیرضا منصوریان قصد دارد تیمش را در بهترین شرایط روحی نگه دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۱    
سردار آزمون در تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۲    
دانشمندان به تازگی اعلام کرده اند شهاب سنگی که 66میلیون سال پیش نسل دایناسورها را منقرض کرده، ناهمواریهای عظیمی را نیز در سطح زمین ایجاد کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۵۹    
محققان هشدار می دهند که مواد شیمیایی خطرناکی در دود سیگارهای الکترونیکی کشف شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۵۳    
'رویاهای دم صبح' به کارگردانی مهرداد اسکویی جایزه بهترین فیلم مستند بلند دهمین دوره جشنواره سینمایی آسیا - اقیانوس آرام (اپسا) در استرالیا را دریافت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۷    
دانشگاه صنعتی امیرکبیر با راه اندازی اولین دانشکده مهندسی پزشکی، در حال حاضر از لحاظ تعداد عضو هیات علمی در این رشته در رتبه چهارم جهانی قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۴    
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرج گفت: ایران در زمره هشت کشوری است که گیاهان دارویی در آن تولید می شود و هم اینک 13 هزار گونه از این گیاهان در کشورمان وجود دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۵    
مدیر پروژه دهکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: از جمله کاربردها و قابلیت های محصول زرشک استخراج رنگ های طبیعی و بهره مندی از چوب زرشک در هنر خاتم کاری و منبت کاری است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۲    
اینتر بحران زده که در هفته دوم دور برگشت لیگ اروپا به مصاف هاپوئل رفت با نتیجه سه بر دو تن به شکست داد تا شانسی برای صعود به دور بعد نداشته باشد اما منچستر یونایتد موفق شد پیروزی قاطعی را به دست ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۲۹    
پس از توقیف البسه اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس، مسئولان این باشگاه برای منحرف کردن افکار عمومی، اظهارات متناقضی داشته اند تا جایی که به جای قبول اشتباه خود رسانه ها را مقصر جلوه داده اند..
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مجبوریم برای رضایت مردم آبادان در بازی با ذوب آهن به پیروزی برسیم.