شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 29 آذر 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 آذر 1395 ایران اکونومیست 2 آذر 1395 ایران اکونومیست 3 آذر 1395 ایران اکونومیست 4 آذر 1395 ایران اکونومیست 5 آذر 1395 ایران اکونومیست 6 آذر 1395 ایران اکونومیست 7 آذر 1395 ایران اکونومیست 8 آذر 1395 ایران اکونومیست 9 آذر 1395 ایران اکونومیست 10 آذر 1395 ایران اکونومیست 11 آذر 1395 ایران اکونومیست 12 آذر 1395 ایران اکونومیست 13 آذر 1395 ایران اکونومیست 14 آذر 1395 ایران اکونومیست 15 آذر 1395 ایران اکونومیست 16 آذر 1395 ایران اکونومیست 17 آذر 1395 ایران اکونومیست 18 آذر 1395 ایران اکونومیست 20 آذر 1395 ایران اکونومیست 21 آذر 1395 ایران اکونومیست 22 آذر 1395 ایران اکونومیست 23 آذر 1395 ایران اکونومیست 24 آذر 1395 ایران اکونومیست 25 آذر 1395 ایران اکونومیست 26 آذر 1395 ایران اکونومیست 27 آذر 1395 ایران اکونومیست 28 آذر 1395 ایران اکونومیست 29 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۵    
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در جریان بازید از بیست و دومین نمایشگاه الکامپ از عملکرد بانک ملی در ارائه خدمات به دولت و مردم بویژه در حوزه بانکداری نوین و آی تی(IT) قدردانی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۵۰    
در عصر حاضر، شاهد سبکی از زندگی به نام تجرد زیستی هستیم، سبکی که خیلی از جوانان به آن گرایش پیدا کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۴۱    
رئیس انجمن سنگ گفت: از تصمیم وزارت صنعت برای وضع عوارض صادرات سنگ بلوک و کوپ در پی دستور رئیس جمهور حیران هستیم و نمی دانیم چرا فقط بر اساس گفته دو سه واحد سنگبری چنین تصمیمی اتخاد شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۸    
بیمارانی که زیاد آنتی بیوتیک مصرف می کنند، در معرض ریسک بالایی برای ابتلا به دیابت قرار می گیرند که در بیماران قلبی با مخاطرات جدی تری همراه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۳    
هیأت مدیره پرسپولیس در نشستی با حضور برانکو گزینه های میزبانی از الهلال عربستان را بررسی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۵۷    
مدافع مستحکم بیانکونری قراردادش را با یوونتوس به مدت 5 سال دیگر تمدید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۵۱    
نرم افزار گوگل مپس به تازگی از ویژگی جدید خود رونمایی کرده که به معلولان اطلاعات بیشتری در مورد محل موردنظرشان و امکان رفت وآمد آسان در خیابان ها و ساختمان های آن را ارائه می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۴۲    
سرپرست باشگاه نفت تهران گفت: طبق اعلام رسمی و آیین نامه میزبان هستیم و در استادیوم تختی به مصاف استقلال خواهیم رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۳۹    
دبیر کل فدراسیون با ارسال نامه ای به مدیران عامل باشگاه های پرسپولیس، استقلال خوزستان استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان مدارک لازم و مهلت ارسال آنها را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۳۳    
بنیامین خواننده موسیقی پاپ در آستانه تازه ترین کنسرت خود یاد و خاطره ناصر عبداللهی خواننده فقید موسیقی را زنده می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۳۰    
این احتمال وجود دارد استقلال در نقل و انتقالات دست به جذب یک بازیکن گمنام بزند. بازیکنی که گفته می شود می تواند آینده درخشانی در فوتبال ایران داشته باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۴    
رسانه های عربستانی از انتخاب کشور مالزی توسط باشگاه پرسپولیس برای میزبانی در دیدار با الهلال خبر داده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۱    
مدیر R&D شرکت گرین از تولید دو مدل کیس در ایران خبر داد و افزود: تا پایان سال جاری طراحی و تولید دو مدل کیس با کیفیتی برابر با محصولات برتر دنیا در ایران توسط گرین تولید و به بازار عرضه خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۱    
پیشرفته ترین فناوری روز دنیا با عنوان انقلاب سبز در صنعت آب و فاضلاب در دنیا برای نخستین بار در خاورمیانه و در سطح نیمه صنعتی در نیروگاه برق شهید منتظری اصفهان افتتاح می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۱    
دبیرکل انجمن سنگ ایران می گوید، امروز شرایط رکود اقتصادی به گونه ای است که بخش های مختلف تولید با مشکلات زیادی روبرو شده اند و چشم انتظار سیاست های حمایتی دولت هستند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۱۸    
دانشگاه صنعتی امیرکبیر با انعقاد قرارداد همکاری درباره تصفیه آب چاه های آلوده به مواد نفتی و رفع مشکل آلایندگی آب های زیرزمینی تلاش می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۱۸    
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان خودرو گفت: در قراردادهای جدید خودرویی باید از تجارب گذشته استفاده کرده و بی شک نباید زنجیره تامین داخلی را فدای بستن قرارداد با خارجی ها کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۱۸    
رییس مرکز تحقیقات بتن (متب) گفت: در 20 سال گذشته برای ارتقای کیفیت بتن ایران 27 استاندارد ملی تدوین شده که رعایت آنها برای ساخت وساز ضروری است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۱۸    
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از جایگزین شدن بوق کوتاه مختص ترابرد به جای پیام صوتی برای مشترکانی خبر داد که به تغییر اپراتور تلفن همراه خود اقدام کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۱۸    
با دستور وزیر نیرو، ستاد همکاری های ایران و عراق در حوزه آب و برق تشکیل و بهرام نظام الملکی به عنوان دبیر این ستاد منصوب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۱۵    
شاخص کل بورس، امروز تحت تاثیر کاهش قیمت کامودیتی ها (مواد پایه و معدنی) در بازارهای جهانی با 295 واحد کاهش به رقم 80 هزار و 413 واحد رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۱۵    
رییس انجمن سنگ ایران گفت: ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی برای رشد و توسعه صادرات است و وزارت صنعت برخلاف سیاست های این عرصه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۱۵    
نتایج تحقیق شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می دهد، بیشترین انتقاد مشتریان از شرکت های عرضه کننده خدمات پس از فروش خودروهای سواری، کمبود یا نبود قطعات یدکی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۱۲    
سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران دو فیلم وارونگی و گیتا از صبح چهارشنبه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۰۹    
رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال - فیفا - گفت: نهاد حاکم بر فوتبال جهان در مورد مسائل مالیاتی بازیکنان مسئولیتی ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۰۶    
مدیر عامل مبین نت با بیان این که از زمان تاسیس، ما پیشگام در ارایه سرویس باند پهن بیسیم در کشور بوده ایم گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۶:۰۰    
یک متخصص مغز و اعصاب گفت: افراد 45 الی 75 سال در خطر ابتلا به بیماری ای. ال. اس هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۱    
انحصاری بودن صداوسیما سبب می شود کسی که می خواهد در این رسانه برنامه بسازد به معیارهای غیر رسانه ای هم رضایت دهد و در مورد مهران مدیری اتفاقا نواختن این تک مضراب ها و نشان دادن انعطاف جای شگفتی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۴۸    
ایران اکونومیست -
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۴۲    
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: باوجود تنگناهای مالی دولت، امسال برای نخستین بار 100 درصد بودجه تحقیقات کشاورزی محقق شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۴۲    
محققان دانشگاه جامع علمی کاربردی موفق به طراحی و ساخت ربات بازرسی فیبرهای دریایی با نام سنجشگر خلیج فارس شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۹    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو گفت: قرارداد این وزارتخانه با شرکت یونیت اینترنشنال ترکیه در ساخت نیروگاه متضمن مصالح ملی بوده و صرفه و صلاح کشور در آن رعایت شده است
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۹    
در نگاه اول شاید این جسم سماوی به دلیل ظاهر بیضی شکل و اتصالات پره مانندش شبیه چرخ سبد خرید به نظر برسد، اما این تصویر در حقیقت نمایشگر "کهکشان چرخ" ارابه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۶    
نشست خبری شرکت هوآوی موبایل در خلال برگزاری نمایشگاه بیست و دوم الکامپ با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و هوآوی به صورت رسمی از ورود جدیدترین محصول خود به بازار ایران خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۳    
مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فعالیت 80 دفتر کاریابی خارجی در کشور خبر داد و گفت: بر اساس قانون ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۳    
دبیر ششمین جشنواره موسیقی کلاسیک تا معاصر ، تفکر و اندیشه را پشتوانه این رویداد دانست و گفت: در جشنواره موسیقی کلاسیک تا معاصر 65 اثر با هنرمندی 153 نوازنده اجرا می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۳    
یک مقام مطلع در فرودگاه مهرآباد گفت: ترکیدگی لاستیک هواپیمای بوئینگ 737 شرکت آتا مسیر یزد - تهران در زمان فرود در فرودگاه مهرآباد خسارتی نداشت و همه مسافران سالم به ترمینال منتقل شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۳    
صرافان ارز و سکه امروز هر دلار آمریکا را با 162 ریال کاهش نسبت به روز گذشته (یکشنبه) 39 هزار و 139 ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با افزایش 10 هزار ریالی 11 میلیون و 380 هزار ریال داد و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۳    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: کمیته ای تخصصی با حضور مسئولان سازمان نمایشگاه ها، مجموعه شهر آفتاب و مدیران وزارت صنعت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۳    
رییس اتاق بازرگانی بین الملی مالزی با یادآوری فناوری هایی موجود در ایران، گفت: همکاری مشترک با شرکت های مالزی به ارتقای سطح تکنولوژی دو کشور خواهد انجامید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۳    
نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) گام بیست و دوم را نیز با همراهی نیروها و جوانان خلاق برداشت، نیروهایی که به گفته مسوولان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۳    
عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران به تسهیل صادرات محصولات پتروشیمی پس از برجام اشاره کرد و گفت: اکنون محصول باکیفیت هگزامین پتروشیمی ایران در بازارکشورهای هند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۰    
شورای صدور پروانه ساخت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه اخیر خود با چهار فیلمنامه موافقت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۷    
نشست خبری اتحادیه فناوران با موضوعیت نماد گارانتی در بیست و دومین دوره نمایشگاه الکامپ با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۴    
حسین محب اهری بازیگر پس از پشت سر گذاشتن بیماری، این روزها خود را برای نقش آفرینی در نمایش 'شاهزاده خانم بد ترکیب' آماده می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۱    
به مناسبت هفته وحدت برخی از از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون به بیمه ایران پیوستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۱    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اسامی محرومان سه اخطاره و اخراجی هفته پانزدهم لیگ برتر را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۱    
برف و راه بندان در جاده های منتهی به اهر
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۸    
بدون اغراق است اگر بگوییم: مواد غذایی نجات بخش زندگی ما هستند. همانطور که انتخاب رژیم های غذایی غلط همراه با قندها و جربیها، نمک، گوشت بیش از حد و کربوهیدرات های تصفیه شده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۸    
سهامداران شرکت بیمه پاسارگاد به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت بیمه پاسارگاد (سهامی عام) ثبت شده به شماره 290070 تهران دعوت می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۵    
ساماندهی موسسات پولی و مالی با وجود عدم تامین امکانات لازم برای بانک مرکزی سبب شد این اقدام به نحوه مناسب انجام نشود و خسارت بسیاری برای برخی بانک ها به وجود بیاید طوری که می توان یکی از علل برگزار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۵    
مهلت دریافت مطالبات سهام شرکت بیمه کوثر از شعب بانک صادرات تا سی ام آذرماه اعلام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۲    
رئیس گروه بیماری های غیر واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: اکنون 40 تا 50 درصد سرطان ها قابل درمان است و با اصلاح شیوه زندگی 40 درصد سرطان ها قابل پیشگیری است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۶    
درد قفسه سینه بارزترین نشانه ابتلا به سرطان ریه است اما بسیاری از سیگنالهای خاموش دیگر در ارتباط با این بیماری وجود دارند که نباید از آنها غفلت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۳    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت 5 ریسک فاکتور بیماری های غیرواگیر را ناشی از نوع تغذیه دانست و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۰    
مجلس شورای اسلامی روز گذشته کلیات لایحه برنامه ششم توسعه را به تصویب رساند، نمایندگان ملت قرار است این لایحه 35 ماده ای را تا چهارشنبه مورد بحث و بررسی قرار دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۰    
ماجرای فیش های حقوقی در بهار امسال و ادامه جریان های مربوطه، پای آن را به برنامه ششم توسعه نیز باز کرد و برای تشدید کنترل های نظارتی شرایطی تعیین شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۵۷    
دانشمندان در جدیدترین مطالعات خود از خواص جدید داروی ایبوپروفن پرده برداشتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۵۱    
بازیگر نقش فرح پهلوی در سریال معمای شاه که علاقمند به پیگیری مسایل محیط زیست هم است از اینکه معصومه ابتکار حاضر به پذیرفتن او برای طرح یک موضوع درباره محیط زیست نشده است، انتقاد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۴۵    
رئیس سازمان فضایی ایران با اشاره به طراحی مفهومی ساخت نانوماهواره مکعب ایرانی توسط تیم های دانشجویی ایرانی، گفت: این ماهواره ها در آینده نزدیک، جایگزین ماهواره های سنگین می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۴۰    
پژوهشگران اتریشی موفق به ارائه روشی برای تولید نانوساختارهای طلا به صورت سه بعدی شدند. در این روش از ترکیبات آلی، طلای خالص تولید می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۳۷    
سرمربی استقلال می گوید از مدیرعامل تیم نفت خواسته تا موافقت کند بازی تیمش برابر نفت تهران در ورزشگاه تختی برگزار نشود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۳۴    
سرمربی نفت تهران می گوید دیدار با استقلال می تواند مهم ترین بازی فصل تیمش باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۳۱    
بازار این روزها چالش گرانی های پی در پی را از سر می گذراند از گوشت قرمز گرفته تا گوشت سفید؛ همه یک به یک افزایش قیمت را تجربه کردند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۳۱    
کهگیلویه و بویراحمد را سرزمین چهارفصل و رودخانه های خروشان می نامند، استانی با 2 اقلیم سردسیری و گرمسیری که اکنون مانند بیشتر استانهای کشور به سوی بحران کم آبی پیش می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۳۱    
اعلام آمار بانک مرکزی از رشد اقتصادی 7.4 درصدی در نیمه نخست امسال، علاوه بر اثبات جایگاه نفت در اقتصاد ایران، از بهبود اوضاع بخش های غیرنفتی خبر می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۳۱    
پنجمین همایش بین المللی پوشش های حمل و نقل، ترافیک و ایمنی با حضور متخصصانی از 10 کشور خارجی به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز به کار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۲۸    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد کارمندی که در ساختمان های سبز کار می کنند وقتی در اداره هستند بهتر فکر می کنند و در خانه نیز خواب بهتر و مفیدتری دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۲۸    
دبیر هیات دولت گفت: لایحه اصلاح و دائمی کردن قانون مالیات بر ارزش افزوده تحولی مهم در نظام مالیاتی و از مباحث مهم و تاثیر گذار بر جریان کسب و کار و اقتصاد کشور است .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۲۵    
پکن، لندن، مکزیکوسیتی، دهلی نو و پاریس از جمله شهرهای جهان هستند که در سال 2016 به دلیل سطح فزآینده آلودگی هوا در کانون توجه بوده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۱۹    
در حالی که چند قسمت از سریال همسایه ها به کارگردانی مهران غفوریان از شبکه دو سیما پخش شده بود، در اتفاقی کم سابقه پخش این مجموعه به شبکه نسیم واگذار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۱۳    
ورود شرکت های کوچک و متوسط به بازار سرمایه با هدف حمایت و تامین مالی آغاز شد در حالی که پیش از این بدلیل شرایط بازار این امکان فراهم نبود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۱۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:فضای مجازی آیینه ای از فضای حقیقی کشور است، طبیعی است هر آنچه منشور برای آزادی ها و حقوق افراد در نظر می گیرد در فضای مجازی هم مصداق پیدا می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۱۳    
رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی می گوید، سالیانه پنج میلیارد دلار انرژی در ساختمان های کشور هدر می رود و رعایت مبحث 19 مقررات ملی ساختمان در این زمینه بسیار ضروری است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۱۳    
مدیرکل دفتر راهبردی اجرای آموزش صنایع و صنوف سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: با توجه به نقش آموزش فنی و حرفه ای در تربیت افراد برای توسعه اشتغالزایی و کارآفرینی این امر باعث افزایش مهارتها و دانش ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۱۰    
در آخرین روزهای سال 2016 یک ماهواره ارتباطی فناوری پیشرفته بر روی موشک سوخت جامد اطلس 5 به فضا پرتاب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۷    
حامد ثابت ساخت موسیقی فیلم سینمایی بی حساب به کارگردانی مصطفی احمدی و تهیه کنندگی سعید ملکان را آغاز کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۱    
مهاجم سوئدی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است که تا 50 سالگی می تواند به بازی فوتبال ادامه دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۸    
رئیس جمهور کشورمان در آستانه صدور منشور حقوق شهروندی با صدور بیانیه ای به دستگاه های تابع قوه مجریه دستور داد تا برای اجرای دقیق این منشور بسترسازی های قانونی و ساختاری و همچنین تلاش های فرهنگی و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: همه عوامل تیم به همراه کادر فنی دست به دست هم داده ایم تا در دیدار فردا از صخره سخت نفت به خوبی عبور کنیم و به مراحل بالاتر جام حذفی راه یابیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۲    
یک پزشک عمومی گفت: تنگی نفس، احساس سرگیجه و قرمزی پوست صورت از شایعترین نشانه های افزایش غلظت خون محسوب می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۹    
سرانجام به طور رسمی ابزار آپشن به بورس تهران افزوده شد. ابزاری که معادل فارسی آن را اختیار معامله نام گذاشتند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۹    
رییس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران، افزایش قیمت آجیل و خشکبار شب یلدا را ناشی از نوسان های نرخ ارز در یک ماه گذشته عنوان کرد و همچنین گفت: نرخ آجیل مصوبه ای خاصی ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۹    
رئیس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: برای پیوستن به سازمان جهانی تجارت(WTO)، کره جنوبی الهام بخش ماست زیرا تجربه های خوبی برای حضور موفق در این بازار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۹    
بانک ملی ایران اعلام کرد که امکان ارسال حواله ارزی اشخاص به خارج از کشور در این بانک فراهم شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۹    
رییس سازمان هواشناسی کشور می گوید، با استفاده از سوپررایانه های هواشناسی، توان پردازش و پیش بینی هواشناسی در کشور نسبت به سال 1392 بیش از 70 برابر افزایش یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۹    
دبیراول کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: با هماهنگی های به عمل آمده، سازمان تعاون روستایی محصول گوجه فرنگی کاران استان بوشهر را با قیمت توافقی خریداری می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۹    
یکی از نمایندگان ارشد پارلمان پاکستان که اخیرا در راس یک هیات تجاری این کشور، به ایران سفر کرده بود، تاکید کرد: بعد از سفر اخیر خود به ایران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۶    
اپلیکیشن چند منظوره ایوا که توانسته است میان سه فضای پرداخت، بازی و تعاملات اجتماعی پیوندی منطقی و معنادار ایحاد کند با استقبال بی سابقه بازدیدکنندگان بیست و دومین نمایشگاه الکامپ مواجه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۶    
ورود تکنولوژی به زندگی گرچه می تواند تاثیرات مثبتی داشته باشد اما آسیب هایی نیز در پی دارد که غالبا در صورت عدم استفاده صحیح و به اندازه است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۳    
استرس آشکار خود را با علائمی از قبیل سردرد، اضطراب، مشکلات پوستی و یا گوارشی نشان می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۰    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: مصرف کندر علاوه بر افزایش حافظه برای حفظ جوانی و شادابی پوست موثر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۰    
امروز حسن روحانی رییس جمهور در همایش حقوق ملت در قانون اساسی با یک خبر خودرویی سخنان خود را آغاز کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال حاضر به از دست دادن ستاره جوان این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۱    
فیلم کوتاه خروجی و فیلم سینمایی فروشنده از ایران در جشنواره ای در آمریکا نمایش داده می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۲۸    
درمان های گرم و سرد از شعله ور شدن آرتریت روماتوئید پیشگیری نخواهند کرد، اما می توانند درد و التهاب را کاهش دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۲۸    
کاهش توان تولیدی بنگاه های اقتصادی در کشور از عواملی چون بالا بودن نرخ سود بانکی، افزایش هزینه تأمین سرمایه در گردش، کاهش بهره وری، فرسودگی خطوط تولید، واردات بی رویه و قاچاق کالا ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۲۸    
مدیرکل امور مالیاتی استان مازندران در شصت و دومین جلسه کمیته پیاده سازی سامانه یکپارچه مالیاتی گفت: مالیات الکترونیک سبب افزایش عدالت مالیاتی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۲۸    
مدیر کل امور مالیاتی اصفهان تصریح کرد: طرح جامع مالیاتی از طرح های مهم و ملی کشور است که موجب کاهش فرار مالیاتی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۳:۲۸    
مدیر کل امور مالیاتی چهار محال و بختیاری اظهار داشت: ترویج فرهنگ مالیاتی می بایست در جامعه نهادینه شود.