یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۶:۲۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 21 آذر 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 آذر 1395 ایران اکونومیست 2 آذر 1395 ایران اکونومیست 3 آذر 1395 ایران اکونومیست 4 آذر 1395 ایران اکونومیست 5 آذر 1395 ایران اکونومیست 6 آذر 1395 ایران اکونومیست 7 آذر 1395 ایران اکونومیست 8 آذر 1395 ایران اکونومیست 9 آذر 1395 ایران اکونومیست 10 آذر 1395 ایران اکونومیست 11 آذر 1395 ایران اکونومیست 12 آذر 1395 ایران اکونومیست 13 آذر 1395 ایران اکونومیست 14 آذر 1395 ایران اکونومیست 15 آذر 1395 ایران اکونومیست 16 آذر 1395 ایران اکونومیست 17 آذر 1395 ایران اکونومیست 18 آذر 1395 ایران اکونومیست 20 آذر 1395 ایران اکونومیست 21 آذر 1395 ایران اکونومیست 22 آذر 1395 ایران اکونومیست 23 آذر 1395 ایران اکونومیست 24 آذر 1395 ایران اکونومیست 25 آذر 1395 ایران اکونومیست 26 آذر 1395 ایران اکونومیست 27 آذر 1395 ایران اکونومیست 28 آذر 1395 ایران اکونومیست 29 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۵۹    
تیم فوتبال آرسنال امیدوار است که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با مدافع عنوان قهرمانی روبرو نشود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۵۴    
مصطفی حسین خانی نماینده وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد ایران برابر حریف روسی در پیکارهای قهرمانی جهان در مجارستان، مغلوب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۴۵    
رئیس باشگاه بایرن مونیخ گفت که روبرت لواندوفسکی پیشنهاد قابل توجهی برای تمدید قرارداد خود با باشگاه دریافت کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۳۹    
در پی اظهارات اخیر کارگردان فیلم سینمایی نفس در برنامه زنده تلویزیونی هفت و انتشار مکتوب آن در رسانه های گروهی،مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری در گفتگوی به این اظهارات پاسخ داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۳۳    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان از تصویب تخصیص آب شرب برای سد گرین نهاوند خبر داد و گفت: سد گرین نهاوند مجدد طراحی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۳۰    
معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: برگزاری دوره بیست و سوم جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با مشکلات مالی و نبود اعتبارات کافی مواجه بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۳۰    
معاون امور بین الملل و تبادل فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری از افزایش همکاری بین معاونت علمی و آکادمی علوم چین از سه حوزه به 6 حوزه و همچنین افزایش بودجه حمایتی این طرح های همکاری خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۲۷    
هر کار نیکی که از عهدۀ انسان برآید تا برای دیگری انجام دهد، صدقه و انفاق به حساب می آید، و تنها محدود به امور مالی نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمهشر استعفای خود از این سمت را رسما تسلیم باشگاه کرد تا دست مدیریت باشگاه برای اتخاذ تصمیم باز باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۱۸    
نمایشگاه دائمی کالاهای مختلف ایرانی از جمله غذایی و تولیدات بخش های مختلف این صنعت، پوشاک، کفش و صنایع دستی در مرکز بزرگ بازرگانی فود سیتی مسکو با حضور محمد امامی امین معاون استانداری تهران گشایش ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۱۸    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: براساس قرارداد منعقد شده با شرکت بوئینگ برای خرید 80 فروند هواپیما، 6 فروند در سال 2017 تحویل ایران ایر می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۱۲    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دولت تدابیر خاصی برای حمایت از تولید داخلی و صادرات درقالب بسته های حمایتی تدارک دیده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۱۲    
پیشرفت های اخیر در علم پزشکی راهکارهای درمانی مؤثری برای مبتلایان به سرطان به ارمغان آورده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۱۲    
در بیست و یکمین روز از آذر ماه، بیش از 248 میلیون ورقه به ارزش دو هزار و 912 میلیارد ریال در بازارهای پنج گانه فرابورس دست به دست شد که نشان از افزایش حجم و ارزش معاملاتی این رکن از بازار سرمایه داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۱۲    
مدیر جهادکشاورزی گنبدکاووس از وارد شدن 493 میلیارد ریال خسارت ناشی از بارش برف و یخبندان کم سابقه اوایل آذر امسال به بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۰۹    
صرافان ارز و سکه امروز هر دلار آمریکا را با 16 ریال کاهش نسبت به دیروز 38 هزار و 983 ریال و هر قطعه سکه طلا طرح جدید را با افت هفت هزار ریالی 11 میلیون و 375 هزار ریال داد و ستد کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۰۶    
به طور میانگین بزرگ سالان هرسال سه بار سرما می خوردند که هر بار به طور متوسط 9 روز طول می کشد. اما تسلیم سرما نشوید ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه دوم بازی با پدیده برتر بودیم ولی شانس هم به ما رو کرد که ثانیه های پایانی گل زدیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۰۳    
مدیر عامل شرکت فاضلاب تهران می گوید، عملیات اجرایی ساخت چهار واحد تصفیه خانه فاضلاب در غرب شهر تهران را شرکت پیمانکاری کوزو توپولو ترکیه از طریق فایناس بانک توسعه اسلامی آغاز کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۰۳    
دبیر سیزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه، از برگزاری نخستین کمیسیون تجاری دو کشور در سه شنبه هفته جاری در تهران خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۰۳    
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت از 16 تا 19آذرماه جاری در تهران برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۰۳    
قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بازار روسیه را برای ایران حایز اهمیت توصیف کرد و گفت: کسب سهم مناسب از این بازار هدفگذاری مهم ایران است و برای آن تلاش می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۰۳    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح امتیازات مناطق ساحلی ایران در جنوب کشور گفت: می توانیم براساس شرایط روز سیاست های کلی مربوط به معادن و منابع را اصلاح کنیم تا زمینه ها برای پیشرفت کشور فراهم شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۰۳    
قائم مقام رئیس سازمان شیلات ایران گفت: موافقت اصولی پرورش 250 هزار تن ماهی در قفس صادر شده که استان هرمزگان با داشتن سهمی حدود 90 هزار تن، محور اصلی پرورش ماهی در قفس در کشور است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران امروز در وزارت ورزش جلسه ای را با مدیرعامل این باشگاه برگزار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۴    
طرح شرکت پارت پاپیروس با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن مراحل اجرایی خود را گذرانده و به بهره برداری رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۴    
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر، اعتماد مشتریان را سرمایه با ارزش سامانه نظارت و ارتباطات مردمی دانست و بر لزوم توجه بیشتر به آن تاکید کرد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۴    
دکترمرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با ارسال پیامی آغاز هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) را تبریک گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه میزبانی از جشنواره تئاتر کودک برای پنج سال دیگر هم به همدان داده شده است گفت: ارشاد همدان، هیچ گونه بدهی از جشنواره های گذشته ندارد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۴    
علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: با اجرایی شدن برجام فضای امید، اعتماد و همکاری در فضای اقتصادی جهانی نمایان شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۱    
ریس اتاق بازرگانی همدان گفت: تولیدات استان به خصوص در زمینه صنعتی را فاقد کیفیت صادراتی دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۱    
دبیر جشنواره بیست و سوم تئاتر کودک با بیان اینکه برگزاری جشنواره تئاتر کودک در همدان از مطالبات مردم این استان است گفت: اثار راه یافته به جشنواره امسال کیفیت بهتری نسبت به گذشته دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۱    
یکی از تولید کنندگان بزرگ لوازم ورزشی با استفاده از سیستم هوشمند مناسب ترین کفش را به مشتری پیشنهاد می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۱    
آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گسترش فناوری های نوین و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بانک کشاورزی روز یکشنبه 21 آذر با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران امور ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۳۹    
اعضای انجمن ملی یوزپلنگ ایرانی تحت پوشش بیمه دی قرار گرفتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۳۹    
مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده با دستور جلسه انتخاب اعضای هیات مدیره برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۳۶    
مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران گفت: سه شنبه 23 آذر شاهد بارش شهابی سالیانه دوپیکری(جوزایی) خواهیم بود؛ تعداد بالای ZHR (تعداد بارش شهاب در ساعت) این بارش، آن را در راس بارش های سال 95 قرار داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۳۶    
رئیس هیات مدیره بیمه دانا با اشاره به سهم 8/5 درصدی این شرکت از تولید حق بیمه در کشور ابراز امیدواری کرد تا پایان سال 1397 طبق برنامه چشم انداز شرکت حدود 10 درصد از سهم بازار صنعت بیمه در اختیار بیمه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۳۶    
سومین جشنواره جایزه همایون خرم، با حمایت بیمه سرمد برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۳۳    
رئیس سازمان خصوصی سازی امروز در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح وضعیت ساماندهی سهام عدالت پرداخت و گفت که پیشنهاد ارائه این سهام به کسانی که ثبت نام نکرده اند به شورای عالی اصل 44 را داده ایم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۳۰    
با حذف یوسف قادریان از رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، تیم ملی کشتی فرنگی ایران بدون کسب مدال به کار خود در این رقابت ها پایان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۲۱    
محققان دانشگاه گنت در بلژیک موفق به ساخت لنز چشمی مجهز به عنبیه مصنوعی شدند که فعالیت انبساط و انقباض مردمک چشم را کنترل می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۲۱    
می دانید توهم یا خطای دید چگونه کار می کند؟ در برخی عکس ها نمی توان گفت کدام خط بلند تر است و در بعضی نیز چشممان در تشخیص دایره های بزرگتر کم می آورد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۱۸    
رئیس کمیته بین الملل انجمن چشم پزشکی ایران، از حضور رئیس فدراسیون بین المللی چشم پزشکی ICO برای اولین بار در بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی ایران خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۰۹    
عکس روز نشنال جئوگرافی به سربازان ایرانی که با طناب و سیم در بالا و مجاورت گنبد یک مسجد، در حال تمرین و آموزش نظامی هستند اختصاص یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۰۹    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: منصوریان چهره محبوبی برای هواداران استقلال است و این توانایی را دارد که استقلال را به شرایط ایده آل برساند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۰۳    
استفاده از موتورسیکلت های بنزینی برای ارسال و دریافت بسته های پستی و سفارشی آسمان شهرها را سیاه کرده و به همین دلیل برخی شرکت ها به دنبال راه حل های خلاقانه هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۵۴    
مدیر عامل اسبق باشگاه فوتبال استقلال تهران با تاکید به اینکه باید به سرمربی این تیم فرصت داد، گفت: اعضای هیات مدیره با مصاحبه های حاشیه ای خود سبب ملتهب شدن وضعیت تیم نشوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۴۶    
سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با تأکید بر توان فنی بالای تک تک بازیکنان تیمش گفت: ماشین سازی با این بازیکنان و ترکیب فنی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۴۰    
رییس کمیته ملی المپیک ابراز امیدواری کرد تعامل این کمیته با وزارت ورزش و جوانان نتایج خوبی برای ورزش داشته باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۳۱    
حسین علیزاده آهنگساز معتقد است فیلم سینمایی نفس اثری خوب و قابل تامل است و در سینمای ایران شبیه ندارد چراکه برآمده از اندیشه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه از حمایت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه برخوردار است، به صحبت های حسن زمانی عضو هیات مدیره و منتقد اصلی خود واکنش نشان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۲۱    
بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی مطلوب تر به نیازهای مخاطبان با ارتقاء کمی و کیفی در سطح خدمات خود موفق به دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 9001 در شعبه مرکزی خود شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۲۱    
خدمت جدید بانک ملت با عنوان شاپ کارت با حضور رییس کل بانک مرکزی، استاندار فارس، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملت به صورت رسمی رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۲۱    
بازار سهام کشور که طی 8 روز کاری گذشته با صف های خرید در برخی نمادها همراه بود و حدود 2 هزار واحد افزایش معادل 5/ 2 درصد رشد را در کارنامه خود به ثبت رساند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۱۸    
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران تاکید کرد: فناوری و تکنولوژی در دنیا به سرعت در حال پیشرفت و توسعه بوده و بانکداری بر بستر شبکه های اجتماعی،مدل بلامنازع بانکداری آینده است
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۱۸    
بر اساس قرعه کشی رقابت های جام جهانی تکواندو، تیم ملی ایران با کشورهای کره جنوبی، روسیه و ترکیه در یک گروه قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۹    
این نکته اثبات شده است که کاهش سطوح استرس و دریافت خواب کافی به تخفیف علائم فرم های شدید بیماری های فصلی کمک زیادی می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۶    
نخستین اجرای زنده و مستقل اشکان خطیبی به عنوان خواننده شب گذشته برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۶    
کمیته های پنج گانه تخصصی سیزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه وارد شورهای تخصصی شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۶    
معاون وزیر انرژی روسیه می گوید، ایران و روسیه برای افزایش سطح همکاری ها در بخش نفت و انرژی مصمم هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی بعد از امضای قرارداد خرید 80 فروند هواپیما از شرکت هواپیماسازی بوئینگ گفت: با ورود این هواپیماها به ناوگان هوایی ایران ایر، 50 هزار صندلی وارد ناوگان هوایی کشور می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۳    
آنا کارین جاتکو مدیر کل صندوق ضمانت صادرات سوئد با اشاره به اشتیاق فراوان شرکت های سوئدی برای از سرگیری همکاری های تجاری با ایران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۳    
رییس پژوهشکده پولی و بانکی می گوید، اصلاح پولی (رفورم) بحثی تخصصی است که باید با هدایت بانک مرکزی انجام شود و از این رو بعید است بدون اخذ نظر این نهاد، نسبت به آن اقدام شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۰    
لوکیشن های سریال هنگام بیداری به کارگردانی سیروس مقدم با بررسی های انجام گرفته، مشخص شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۰    
شرایط پرداخت خسارت بدون کروکی بیمه شخص ثالث از سوی بیمه مرکزی اعلام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۵۴    
بازی موبایلی خروس جنگی برای گیمرهای ایرانی نام آشنایی است. این بازی از زمان انتشار با کسب جوایز متعدد در بازار گیم و اپلیکیشن کشور درخشید و از جمله غزال زرین بهترین بازی موبایل سال و بهترین بازی از ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۴۸    
دبیر شورای راهبری طرح جویشگر بومی از ارائه سرویس نقشه دیجیتال بومی که امکاناتی مشابه سرویس خارجی گوگل مپ دارد خبر داد و گفت: فاز نخست این پروژه در نمایشگاه الکامپ رونمایی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۴۲    
دبیر فدراسیون والیبال گفت: من نمی دانم که صحبت های آناستازی در خصوص این که علاقه ای به حضور در تیم ملی ایران ندارد با چه سایتی انجام شده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۴۲    
یکی از مواردی که در مبادلات پولی کارت به کارت به واسطه خود پردازها می توان به آن استناد کرد،رسیدهایی است که بعد از اتمام عملیات نقل و انتقالِ وجوه،از دستگاه مذکور دریافت می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۳۶    
محمد حسین مهدویان، کارگردان فیلم ماجرای نیمروز درباره توقف فیلمبرداری این پروژه گفت: نه تایید می کنم و نه تکذیب!
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۳۶    
پوست این میوه خواص شگفت انگیزی دارد که بیشتر از آب آن می تواند اثرگذار تر باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۳۰    
شب گذشته پدیده شفق قطبی در روسیه به وقوع پیوست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۲۴    
اگر تورم عمومی به مسیر صعودی خود ادامه ندهد و از سوی دیگر رشد قیمت مسکن با زاویه فعلی ادامه یابد، احتمال این که این دو خط در سال آینده یکدیگر را قطع کنند وجود دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۲۴    
محققان موفق به یافتن راه جدیدی برای متوقف کردن گسترش سلول های سرطانی شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۱۸    
رایزنی بین دستگاه های ذی ربط و بانک مرکزی به منظور تمدید زمان صدور کارت اعتباری خرید کالای ایرانی با توجه به فرصت 10 روزه تا پایان زمان در نظر گرفته شده (پایان آذرماه) برای صدور این کارت آغاز شده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۱۸    
متخصصان انستیتوی ملی علوم و فناوری اوسان کره جنوبی توانستند نوعی پوشش ترموالکتریکی تولید کنند که به شکل رنگ مستقیما روی سطوح مختلف را می پوشاند و قادر است با دریافت اختلاف پتانسیل ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۱۵    
رییس کل سازمان خصوصی سازی گفت: انطباق زمان توزیع سهام عدالت با انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 تصادفی بوده، به هیچ عنوان دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و انجام این مهم مطابق قوانین و مقررات است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۱۵    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از امضای قرارداد خرید 80 فروند هواپیما از بوئینگ خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۱۲    
استاندار اردبیل گفت: شماری از واحدهای تولیدی این استان با دریافت تسهیلات ارزی و ریالی پس از چند سال رکود جان دوباره گرفتند و لازم است توجه بیشتری به این واحدهای تولیدی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۱۲    
کمبود خواب با قرمزی، ایجاد حلقه های تیره زیر چشم، چروک پوست زیر چشم، خشکی چشم و تاری دید همراه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۱۲    
مدتی است که دوباره کار و کاسبی فروشندگان وام بانکی سکه شده است. درحالی که در سال های گذشته تنها مرجع تبلیغات این شرکت های کاغذی نیازمندی روزنامه ها و تراکت های کاغذی توزیع شده در خیابان ها بود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۱۲    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران گفت:30 درصد متقاضیان آموزش مهارت در استان تهران دانش آموخته دانشگاه ها هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی می گوید دولت بسیار نسبت به افزایش حجم نقدینگی حساس است و فرآیند رشد آن را به دقت رصد می کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۰    
چه در خانه و چه در محل کار، میان وعده های مناسبی مانند میوه ها، خوراکی های گیاهی، ماست و از این دست مواد وجود دارند که می توانیم از آنها استفاده کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۵۷    
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری سیستان وبلوچستان گفت: سه منطقه یا زون انرژی های نو و تجدیدپذیر بادی و خورشیدی در گراغه، میل نادر و رامشار این استان مشخص، تصویب و آماده سرمایه گذاری شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۵۷    
کشاورزان گوجه فرنگی کار استان بوشهر می گویند که افت بازار فروش و پایین آمدن قیمت محصول باعث شده تا سرمایه گذاری ها بی نتیجه و سختی ها و خستگی های تولید در تن آنان بماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۵۷    
سازمان کشاورزی و خواربار سازمان ملل متحد (فائو) در گزارش ماه دسامبر 2016 تولید محصولات کشاورزی و غذایی این سازمان اعلام کرد، 39 کشور جهان محتاج دریافت کمک های غذایی هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۵۷    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، از راه اندازی واحد بنزین سازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی کشور، تا پایان امسال خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۵۷    
دبیر کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه به تلاش ایران برای امضای قرارداد با اتحادیه گمرکی اوراسیا اشاره کرد و گفت: عزم جدی ایران و این اتحادیه می تواند فرآیند امضای قرارداد را سرعت بخشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۵۷    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو ) امسال و تا بهار 1396 تعداد 42 طرح در زمینه های سنگ آهن، فولاد، سرب و روی ، مس و طلا را به ارزش 1 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۵۱    
جواد نوروزبیگی با انتقاد از پخش تیزرهای تبلیغی سلام بمبئی از ماهواره تاکید کرد در صورت تداوم این وضعیت برای طرح شکایت به مجامع قضایی مراجعه خواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۴۸    
پروژه بازگشت مهاجم فصل پیش استقلال به این تیم کلید خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۴۵    
اگرچه سرمربی فعلی آبی پوشان از محبوبیت بالایی در بین هواداران این تیم برخوردار است و حتی در همین شرایط هم مورد حمایت طرفداران قرار دارد اما نباید فراموش کرد نفراتی مانند فرهاد مجیدی نیز هستند که از ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۴۲    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت : در راستای تجمیع و تسهیل ارائه خدمات به کارگزاران، درگاه الکترونیکی کارا در آینده نزدیک به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۳۹    
مسیر زندگی من و شرایط آن طوری بود که باعث شد، من در این حیطه باشم و فعالیت کنم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۳۳    
دانشمندان نوعی باکتری مقاوم به آنتی باکتری ها یافته اند که در عمق 304 متری یک غار زنده مانده است. این باکتری نسبت به 70 درصد آنتی بیوتیک ها مقاوم است و می تواند آنها را از کار بیاندازد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۳۰    
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی معتقد است: تبدیل واحد پول ملی به تومان در کوتاه مدت و از نظر روانی در گردشگران خارجی اثر منفی دارد، اما در بلندمدت با روشن شدن واقعیت ها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۳۰    
سرمربی فرانسوی پس از پیروزی برابر اوساسونا توانست سی و پنجمین بازی بدون شکست را با رئال مادرید به ثبت برساند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۴    
مقایسه وضعیت سال گذشته پرسپولیس و فصل جاری استقلال حکایت از آن دارد که آبی های پایتخت هنوز می توانند به رقابت برای صدر جدول برگردند.
  • ۱