دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 10 آذر 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 آذر 1395 ایران اکونومیست 2 آذر 1395 ایران اکونومیست 3 آذر 1395 ایران اکونومیست 4 آذر 1395 ایران اکونومیست 5 آذر 1395 ایران اکونومیست 6 آذر 1395 ایران اکونومیست 7 آذر 1395 ایران اکونومیست 8 آذر 1395 ایران اکونومیست 9 آذر 1395 ایران اکونومیست 10 آذر 1395 ایران اکونومیست 11 آذر 1395 ایران اکونومیست 12 آذر 1395 ایران اکونومیست 13 آذر 1395 ایران اکونومیست 14 آذر 1395 ایران اکونومیست 15 آذر 1395 ایران اکونومیست 16 آذر 1395 ایران اکونومیست 17 آذر 1395 ایران اکونومیست 18 آذر 1395 ایران اکونومیست 20 آذر 1395 ایران اکونومیست 21 آذر 1395 ایران اکونومیست 22 آذر 1395 ایران اکونومیست 23 آذر 1395 ایران اکونومیست 24 آذر 1395 ایران اکونومیست 25 آذر 1395 ایران اکونومیست 26 آذر 1395 ایران اکونومیست 27 آذر 1395 ایران اکونومیست 28 آذر 1395 ایران اکونومیست 29 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه شرایط این بازی با دیدار جام حذفی متفاوت است، گفت: دو تیم شناخت خوبی از هم پیدا کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۱    
سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: کیفیت بازی هایمان با نتایجی که گرفته ایم قابل قیاس نیست. ما به جز دو بازی در تمام بازی ها از حریف خودمان سرتر بودیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۵    
سرمربی استقلال تهران می گوید تیمش فردا سعی می کند فوتبالی به دور از حاشیه بازی کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۲    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان می گوید تیمش با آمادگی کامل به تبریز آمده و تمام تمرکزشان را روی نباختن و امتیاز گرفتن گذاشته اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۸:۴۶    
قرار است تا سال 2019 میلادی تراشه های ساخت شرکت اینتل به عنوان مغز متفکر خودروهای بدون سرنشین محصول مشترک شرکت Delphi Automotive Plc و Mobileye مورد استفاده قرار گیرند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۵    
مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: مبلغ کل مجوزهای ارائه شده به شرکت های سهامی عام جهت انجام افزایش سرمایه طی هشت ماه امسال 149هزار و 575 میلیارد ریال است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۸:۱۶    
با روشن تر شدن چشم اندازها نسبت به احتمال حصول توافق و اجماع در میان کشورهای عضو اوپک، قیمت نفت برنت از مرز 50 دلار در هر بشکه عبور کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۸:۰۷    
قیمت سبد نفتی اوپک روز گذشته (نهم آذر) با سه سنت افزایش به 43 دلار و 87 سنت برای هر بشکه رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۸:۰۴    
خبرگزاری رویترز اعلام کرد٬کشورهای صادرکننده نفت اوپک امروز چهارشنبه در نشست خود در وین در خصوص کاهش تولید نفت خام به توافق رسیدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۷:۵۸    
محققان دانشگاه کالیفرنیا می گویند استرس و عادات نامناسب سلامتی می تواند خطر ابتلا به اختلال آریتمی قلبی را افزایش دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۹    
پهپادهای که در سال های اخبر بسیار محبوب شده اند، کاربردهای مفید و مضر زیادی دارد و حتی گروههای افراطی نیز از آن ها برای اهداف تروریستی استفاده می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۰    
دانشمندآمریکایی پیش بینی می کند در سال 2020 میلادی یک طوفان خورشیدی اتفاق خواهد افتاد که احتمالا به قطع سرویس های اینترنتی و مخابراتی منجر می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۷:۳۱    
ستارگان بیشتر اوقات در مناطق پرانرژی شکل می گیرند که در آنها، گاز و غبار در هرج و مرجی نامنظم در اطراف گردش می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۷:۲۵    
سرمربی تیم استقلال خوستان می گوید بازی با سایپا یک دیدار سخت برای استقلال خوزستان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۷:۲۲    
علیرضا منصوریان بر روی نام چهار بازیکن استقلال برای بازی برابر صبا خط قرمز کشید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۷:۱۹    
رسانه های انگلیس از سرمربی لایپزیگ به عنوان گزینه جدی سران آرسنال برای جایگزینی ونگر یاد کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۷:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در سخت ترین شرایط به مصاف استقلال خوزستان می رویم و هدف ما کسب هر سه امتیاز این دیدار است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۷:۱۰    
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد و علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش این تیم نیز تمرین سبکی را انجام داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۰    
یکی از گزینه های سرمربی گری تیم ملی والیبال ایران برای مذاکره با لهستانی ها راهی ورشو شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۴    
منابع خبری یونانی از نزدیک شدن کریم انصاری فرد به المپیاکوس خبر دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۸    
وزیر نفت ایران اعلام کرد که ایران پیشنهادهای قابل قبولی برای مشارکت در تصمیم جمعی اوپک دریافت کرده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۵    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران به تشریح مهمترین دلایل افزایش نرخ دلار در روزهای اخیر پرداخت و تصریح کرد که این اتفاق می تواند تا حدودی در راستای واقعی شدن نرخ ارز باشد اما به دلیل تبعات منفی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۹    
ایران و برزیل با امضای تفاهم نامه ای در بخش پوشش بیمه ای سعی در ایمن کردن هر چه بیشتر تبادلات دو جانبه و نیز افزایش میزان صادرات و واردات دو کشور دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۲:۰۷    
ارزیابی آمارهای سازمان توسعه تجارت ایران درباره مبادلات با 15 کشور همسایه در دوره 94- 1384 نشان می دهد در این سال ها ارزش صادرات 136 میلیارد و 692 میلیون دلار و واردات 180 میلیارد و 812 میلیون دلار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری انگلیسی رویترز نوشت: بر پایه پیش بینی بانک بین المللی گلدمن ساچز آمریکا در صورت ناکامی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) از رسیدن به توافق برای فریز تولید در نشست دهم آذر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۹    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره تحولات اخیر بازار ارز، گفت: ماهیت این تحولات بر خلاف سال های 1390 و 1391 از جنسی نیست که واجد آثار ماندگار باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۶    
روزنامه وال استریت ژورنال نوشت که انتظار می رفت که تلاش های اخیر اوپک برای کاهش تولید نفت، به اختلافات درباره قیمت این کالا پایان دهد، اما این موضوع اتفاق نخواهد افتاد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۱:۳۱    
طلای جهانی در معاملات روز جاری که سرمایه گذاران در انتظار نتیجه نشست اوپک، ریسک گریز شدند، اندکی افزایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۱:۲۵    
وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران سه شنبه هنگام ورود به وین اعلام کرد جمهوری اسلامی تولید نفت خود را در سطح توافق شده در نشست الجزایر اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) ثابت نگه می دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل دفتر ثبت آثار تاریخی اعلام کرد که لحظاتی پیش، پرونده چندملیتی نوروز در فهرست میراث ناملموس جهانی در یونسکو ثبت شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۱:۱۶    
دانشمندان آکادمی علوم پزشکی نیژنی نوگراد روسیه موفق به ساخت بافت های مغز در شرایط آزمایشگاهی شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۱:۱۰    
مصرف مداوم قرص برای داشتن خواب خوب کار آسانی به نظر می رسد و چه بسا حدود یک سوم از افراد بزرگسال با مشکل بی خوابی دست وپنجه نرم می کنند و همچنان با افزایش سن این مشکل در بین آنها شایع تر می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۴    
فوفل یا پوپل یا نخل هندی با نام علمی Areca که در بیشتر کتاب های طب سنتی با نام فوفل شناخته می شود. یکی از 50 گونه تیره نخل است که در مناطق استوایی می روید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۸    
رنگ سیاه به فرهنگ مشترک عزاداری در دنیا تبدیل شده و در اغلب کشورهای جهان مردم در مراسم عزاداری از لباس به رنگ سیاه استفاده می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۲    
برندگان جوایز سالانه هیئت ملی نقد در حالی اعلام شد که فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی جایزه بهترین فیلم خارجی سال 2016 را از آن خود کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۶    
گروهی از محققان قصد دارند با استفاده از یک هواپیمای خورشیدی موسوم به SolarStratos تا ارتفاع 24 کیلومتری زمین پرواز کنند. در این ارتفاع، انحنای زمین و ستارگان آسمان روز، قابل مشاهده هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۳    
تعدادی از فضانوردان چینی که به فضا سفر کرده اند، به تازگی فاش ساختند در مدت حضور خود در فضا صداهای بسیار اسرار آمیزی مشابه در زدن سفینه را شنیده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۷    
حساس ترین دیدار هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر انگلیس را شنبه آینده تیم های بالای جدول منچسترسیتی و چلسی برگزار می کنند و درادامه آن لیورپول تیم دوم جدول رده بندی روز یکشنبه با بورنمورث دیدار خواهد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۷    
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران درحالی از فردا ( پنح شنبه ) آغاز می شود که سرخپوشان تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در تکاپو برای باقی ماندن در صدر جدول هستند و استقلال تهران دوباره ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای دیدار با سایپا به مرز آمادگی رسیده ایم و تلاش مان این است که با امتیاز به اهواز برگردیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این که من به شایعات اهمیت نمی دهم و کار خودم را انجام می دهم، گفت: تاکنون کار من و تیمم فوق العاده بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۲۳    
لیورپول با پیروزی که برابر لیدز به دست آورد به نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس راه پیدا کرد.