یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۶Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 24 آذر 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 آذر 1395 ایران اکونومیست 2 آذر 1395 ایران اکونومیست 3 آذر 1395 ایران اکونومیست 4 آذر 1395 ایران اکونومیست 5 آذر 1395 ایران اکونومیست 6 آذر 1395 ایران اکونومیست 7 آذر 1395 ایران اکونومیست 8 آذر 1395 ایران اکونومیست 9 آذر 1395 ایران اکونومیست 10 آذر 1395 ایران اکونومیست 11 آذر 1395 ایران اکونومیست 12 آذر 1395 ایران اکونومیست 13 آذر 1395 ایران اکونومیست 14 آذر 1395 ایران اکونومیست 15 آذر 1395 ایران اکونومیست 16 آذر 1395 ایران اکونومیست 17 آذر 1395 ایران اکونومیست 18 آذر 1395 ایران اکونومیست 20 آذر 1395 ایران اکونومیست 21 آذر 1395 ایران اکونومیست 22 آذر 1395 ایران اکونومیست 23 آذر 1395 ایران اکونومیست 24 آذر 1395 ایران اکونومیست 25 آذر 1395 ایران اکونومیست 26 آذر 1395 ایران اکونومیست 27 آذر 1395 ایران اکونومیست 28 آذر 1395 ایران اکونومیست 29 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۰۱    
رییس مرکز مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت گفت: بیش از 90 درصد مرگ ومیرها در کشور مربوط به بیماری های غیر واگیر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۹    
منصوریان بار دیگر کنایه هایی را متوجه یکی از اعضای هیات مدیره استقلال کرد. کنایه هایی که نشان می دهد وظایف کاری در استقلال تعریف شده نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۳    
تیم مدعی سپیدرود رشت در دیدار بزرگ هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران مقابل نساجی مازندران با حساب دو بر یک شکست خورد، اما همچنان صدرنشین باقی ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۷    
مقدار زیادی نمک می تواند باعث ورم کردن و جمع شدن آب در بدن شود اما آیا می تواند باعث چاقی شود؟متاسفانه جواب این سوال بله است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۲۲    
دبیر شورای عالی فضای مجازی از مصوبه شورا برای احراز هویت مشترکان موبایل خبرداد و گفت:اصلاح نظام احراز هویت در فضای مجازی و طرح نظارت بر شرکتهای سخت افزاری و نرم افزاری را در دستور کار داریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۶    
تحقیقات جدید نشان داده خواص روغن کنجد برای سلامت انسان به علاوه روغن کنجد برای پوست و مو نیز عالی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۶    
اولین پنالتی از طریق ویدئو چک در دیدار نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها گرفته شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۳    
تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با ذوب آهن، فردا پنجشنبه با 19 بازیکن راهی اصفهان خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۷    
مدیرعامل سازمان تعاون روستانی با اشاره به اینکه هندوانه و انار شب یلدا مشمول تنظیم بازار توسط دولت نمی شوند گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۴    
تخریب مفصل، غضروف مفصلی است که در ادامه باعث می شود بافت استخوانی شروع به ساییده شدن کند و مفاصل سفت می شود و دردناک.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۴    
دومین جشنواره محصولات کشاورزی، آبزیان، صنایع دستی و شب یلدا به منظور عرضه محصول کیفی و با قیمت مناسب، در بازارچه حکیمیه تهران میزبان هموطنان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنظیم قرارداد خرید 80 فروند هواپیمای بوئینگ نشانه اقتدار کشور است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۴    
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع اندونزی گفت: ایران و اندونزی در دوازدهمین نشست کمیسیون همکاری های مشترک اقتصادی و تجاری موافقتنامه ای امضا کردند که در آن همکاری گسترده اقتصادی پیش بینی شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۴    
تفاهمنامه همکاری مشترک میان بورس کالای ایران و بورس کالایی و مشتقه اندونزی امضا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۸    
مطالعات جدید نشان داده است که انجام ورزش های بدمینتون و تنیس به صورت مداوم باعث کاهش احتمال مرگ در تمامی سنین می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۸    
بر اساس بخشنامه گمرک، تعرفه صادراتی 24 قلم کالا اعم از معدنی و کشاورزی مشخص شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۲    
سرمربی پدیده مشهد با بیان اینکه مقابل استقلال شکستمان را برابر پرسپولیس جبران خواهیم کرد، گفت: بازیکنانم در هنگام زدن گل دوم پرسپولیس چالش مانکن داشتند!
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۶    
نمایش ماتریوشکا به کارگردانی پارسا پیروزفر تا 19 دی ماه در تماشاخانه پالیز روی صحنه می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۳    
عضو کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش مجلس، اقدام باز بودن سایت دانشگاه آزاد برای ثبت نام از دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در مقطع دکتری را پس از رأی دیوان عدالت اداری، اقدامی خلاف قانون دانست
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۳    
نمایندگان مردم در گفت وگو با خانه ملت با تاکید بر ضرورت رعایت قانون در برگزاری مزایده ها معتقدند: باید برای برگزاری مزایده ای سالم با هر نوع رانت و لابی گری در این حوزه برخورد شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۰    
شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در بازار دوم فرابورس ایران در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر درج شد و در نوبت عرضه اولیه ایستاد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۰    
بارسلونا به خاطر قضیه نیمار به پرداخت جریمه محکوم شد تا پرونده نیمار بسته شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۰    
نمایندگان مجلس با انتقاد از تخصیص نیافتن حوزه درنظرگرفته شده برای امور پژوهشی، معتقدند زمانی که پژوهش و تحقیقات در دانشگاه ها کم رنگ باشد، شتاب رشد علمی پایین می آید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۰    
بازار اوراق با درآمد ثابت امروز میزبان نقل و انتقال بیش از دو میلیون ورقه به ارزش تقریبی دو هزار و 155 میلیارد ریال بود که 75 درصد از کل ارزش معاملات امروز بازارهای فرابورس را در اختیار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۷    
باشگاه شانگهای چین برای جذب ستاره برزیلی چلسی حاضر است 52 میلیون پوند پرداخت کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برابر پیکان محکوم به پیروزی هستیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۱    
سرمربی استقلال گفت: پدیده را آنالیز کرده ایم و می خواهیم سه امتیاز حساس مقابل این تیم را به دست بیاوریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۱    
بازیگر نقش اول زن گیسوانی برای پرواز با بیان اینکه شخصیت نمایشی صوفی نماد رهایی و آزادگی روح است گفت: تئاتر برای من معناگر عشق است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۸    
کارگردان نمایش عمو نوروز و ننه سرما با بیان اینکه ذهن کودکان خلاق و آماده یادگیری است گفت: لازم است تا کودکان با آئین های سنتی ایرانی بیشتر آشناشوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۸    
نمایش بچه های خاکستری با داستان و قصه ای از دنیای کودکان کار به قلم و نویسندگی امید نیاز در روز دوم از بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۸    
متاسفانه به دلیل استفاده ناآگاهانه و خودسرانه برخی از مکمل های گیاهی و تداخل آنها با بسیاری از داروها به ویژه داروهای قلبی -عروقی عوارض جبران ناپذیری هم ممکن است ایجاد شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۸    
روحانی با این فرمان ها نشان داده فرمان برجام را همچنان در دست دارد. این در حالی است که مخالفان داخلی برجام امید داشتند و دارند که تمدید تحریم ها را ایران نقض برجام از طرف همه بداند و خود نیز برجام را ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۴    
کارگردان نمایش بچه های خاکستری گفت: کودکان کار فرشته هایی هستند که مهجور واقع شده اند و از حداقل های لذت بردن از زندگی کودکی و نوجوانی محروم هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۱    
مدیرکل محیط زیست استان همدان گفت: مسئله ضرورت حفظ محیط زیست باید با آموزش همگانی برای مردم تبیین شود چرا که با شیوه بگیر و ببند به جایی نمی رسیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۱    
رئیس انجمن علمی بهداشت آبزیان گفت: رنگدانه هایی که در کارخانجات تولید غذای ماهی به خوراک ماهی اضافه می شوند، منشاء طبیعی دارند و مجاز هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۸    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: سامانه بارشی که امروز وارد کشور می شود ، ابتدا مناطق شمال غرب و به تدریج سواحل غربی و مرکزی دریای خزر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۶    
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با اشاره به اهمیت پیوند علوم مهندسی و صنایع با طب انتقال خون، گفت: تضمین فرآورده بهتر و کیفیت بالاتر از ثمرات تعامل و انطباق این علوم با یکدیگر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۶    
مدیر کل اقتصاد و دارایی استان همدان با اشاره به اینکه اموال دولت در همدان شناسنامه دار می شوند، گفت: 1000 فقره حساب بانکی غیرفعال و نیمه فعال ادارات دولتی مسدود شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۳    
کارگردان و نویسنده پیشکسوت تئاتر کشور، با بیان اینکه سایه سیاست برسر هنر ایران سنگینی می کند گفت: دنیای کودکان را بهتر بشناسیم تا بهتر بتوانیم در قالب داستان پردازی و نمایش نیاز ها و کنجکاوی های ذهن ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۳    
هر چند افزایش قیمت دلار در هفته های اخیر مانند شوک وارده در دولت قبل نیست اما کارشناسان نگران اند بر نرخ تورم اثر گذارد و مهم ترین دستاورد اقتصادی دولت یازدهم – کاهش نرخ تورم- را تهدید کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۳    
کاندیداهای دریافت جایزه بخش پوستر و عکس بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان مشخص شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۰    
دومین دوره مسابقات طراحی صنعتی آیدیران، با حمایت بیمه سرمد برگزار شد. در جریان این رقابت، طی مراسمی، برندگان و شایستگان تقدیر که با نظر هیات داوران جشنواره آیدیران انتخاب شده بودند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۰    
با عنایت به فعالیت های سال های گذشته مبنی بر اجرائی نمودن مصداق درهم نقره در کنار مصادیق احشام ثلاثه برای پرداخت دیات چنانچه هر درهم نقره به معیار بالاترین نظریه موجود هر درهم برابر 12/3 گرم باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۷    
در دویست و نوزدهمین جلسه شورای عمومی، دو نفر نمایندگان سندیکا در "هیئت رسیدگی به اختلاف ارزیابان خسارت و شرکتهای بیمه" توسط مدیران عامل شرکتهای بیمه ای انتخاب شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۷    
طرح ساخت و آزمایش سیستم بازیابی مافوق صوت درون اتمسفری برای بازیابی انواع محموله ها در ارتفاعات مختلف، ثبت اختراع شد. دانش پیشین این فناوری در کشور، محدود به چترهای زیرصوتی بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۱    
طرحهای بزرگ پتروشیمی لرستان، فاز دامی شرکت بایر افلاک، فورج سازان لرستان و کیمیا پژوهان گیتی با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن طی سالهای اخیر در استان لرستان به بهره برداری رسیده اند .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۱    
کارت هیبریدی مبتنی بر فناوری NFC که ترکیب کارت بانکی و شهروندی است توسط یک شرکت دانش بنیان طراحی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۱    
لاله اسکندری از چهره های آشنا و مطرح تلویزیون و سینمای ایران است که همراه با خواهرش ستاره اسکندری خانواده ای هنرمند را شکل داده اند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۱    
عبدالله رضیان نماینده قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک های توسعه ای در جهان از سرمایه مناسب و منابع قابل توجه برای توسعه کشورشان برخوردارند در حالیکه سرمایه و منابع این بانک ها در کشور ما اندک ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۸    
شاخص کل بورس با 57 واحد افت و ثبت رقم 80 هزار و 683 واحدی، هفته ای سراسر قرمزپوش را پشت سر گذاشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امضای قرارداد خرید 80 فروند بوئینگ نشان داد برجام یک توافق یک جانبه نیست ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۸    
برگزیدگان هشتمین جشنواره پژوهش با حضور مسوولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۵    
رییس اتحادیه قنادان تهران با بیان این که نرخ شیرینی در2 سال اخیر تغییری نداشته است، گفت: نرخ شیرینی شب یلدا نیز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته همچنان ثابت مانده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۵    
یک استاد دانشگاه ملبورن روباتی ساخته که در آینده می تواند مصاحبه های شغلی را انجام دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۵    
مدیرعامل سازمان تعاون روستایی ایران از آغاز خرید و ذخیره سازی پرتقال شب عید از ابتدای دی ماه خبرداد و گفت: برای حمایت از باغداران مازندران که چندی پیش باغ آنها با سرمازدگی مواجه شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با توجه به کمبود منابع مالی دولتی برای به ثمر رساندن طرح های عمرانی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۵    
صرافان ارز و سکه امروز هر دلار آمریکا را با 235 ریال افزایش نسبت به دیروز 39 هزار و 102 ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با افزایش 41 هزار ریالی 11 میلیون و 448 هزار ریال داد و ستد کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۳    
سرمربی رئال مادرید معتقد است هیچ بازیکنی در آینده نیز در رئال مادرید نخواهد توانست به موفقیت های مهاجم پرتغالی برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۳    
بورس تهران روز سه شنبه را نیز با افت شاخص به پایان برد. شاخص سهام در حالی در این روز 175 واحد دیگر کاهش یافت که مهمتر از آن ارزش بسیار کم معاملات بورس در این روز بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۳    
فراخوان بازار ملی دهمین جشنواره دوسالانه بین المللی پویانمایی تهران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: اینکه باشگاه ها از طریق مصاحبه با رسانه ها، تمرکز تیم حریف و بازیکن را بهم بریزند، درست نیست و باید به صورت حرفه ای در زمان نقل و انتقالات ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۶    
یک روانشناس گفت: اضطراب بیش از حد علاوه بر مشکلات روحی و روانی سبب بروز آسیب های جسمانی بسیاری مانند فشارخون و آسم در افراد می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۲۱    
محققان دانشگاه هاروارد راهکار جدیدی را برای مقابله با گرمایش زمین ابداع کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۲۱    
نخستین پوستر ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران به عنوان مهم ترین جشنواره بازی در کشور رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۱۵    
محمد علیزاده، محسن یگانه، اشوان و آریا عظیمی نژاد در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر به صحنه می روند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۱۵    
رویداد بین المللی White Nights که مقر اصلی آن در روسیه است و هر سال در سه شهر مسکو، سن پترزبورگ و پراگ کنفرانس های تجاری و تخصصی در حوزه بازی های رایانه ای برگزار می کند با امضای توافقنامه ای با ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۱۲    
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شانس سرخپوشان برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا نسبت به سایر نمایندگان کشورمان بیشتر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۹    
امین حاج محمدی بازهم از لیست تیمش خط خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۳    
پست بانک ایران درکنار سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۳    
رییس پژوهشکده سازمان غذا و دارو گفت: سازمان غذا و دارو، نهادی اجرایی در کشور است که به عنوان مسوول نظارت و کنترل بر مواد غذایی، در حوزه تراریخته نیز باید با استفاده از نظرات موافق و مخالف ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۳    
دولت برای هر ایرانی از محل بودجه عمومی حدود 923هزار تومان صرف رفاه اجتماعی خواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۳    
پژوهشگران برتر پست بانک ایران همزمان با هفته پژوهش و فناوری و در ششمین مراسم بزرگداشت این هفته که با حضور رئیس کل بانک مرکزی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۳    
بانک ملی ایران سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض خروج از کشور را برای مسافران راه اندازی کرد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۳    
سرپرست بانک دی با اشاره به سخنان رییس جمهور در زمینه حمایت از نظام بانکی بر همراهی بانک ها در توسعه اقتصاد ملی و حمایت از بنگاه های اقتصادی تاکید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۳    
شعبه قطب صنعتی اراک بانک ملت فعالیت خود را در ساختمان جدیدالاحداث آغاز کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۳    
محمدحسین مهرانی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در گفتگوئی درباره فعالیت فین تک ها (FinTech)در سیستم بانکی کشور اظهارداشت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۰    
محمد غرضی معتقد است که وجود دو مدیریت مختلف در بخش مخابرات باعث عدم هماهنگی و عملکرد درست در این سازمان شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۷    
محمد علیزاده با اعلام این خبر که جدیدترین آلبومش تا کمتر از یک ماه دیگر روانه بازار می شود، گفت: ما در دوره پوست اندازی موسیقی هستیم و باید اجازه دهیم این پوست اندازی اتفاق بیفتد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۴    
معامله گران بورس تهران در حالی که در روزهای گذشته شاهد انباشته شدن متغیرهای تنش زا و پرالتهاب بود؛ بازاری که با افزوده شدن استرس های خود چندان حضور در بورس را راه ثواب در شرایط فعلی اقتصاد نمی داند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۴    
پرتقال و لیموترش بیشترین تأثیر را در پیشگیری از چاقی مفرط دارد. در ادامه به تأثیر این میوه ها و هم خانواده هایشان روی دو مشکل اساسی روزگار ما یعنی چاقی و سکته مغزی بیشتر صحبت می کنیم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۱    
معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت در نهمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی مبلمان، طراحی هنر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۴۲    
هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سریال پایتخت تصویری از بازیگران این سریال در اینستاگرام منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۶    
مجموعه تلویزیونی پرواز در ارتفاع صفر امروز 24 آذرماه به کارگردانی عبدالحسن برزیده در تهران کلید خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۰    
مهاجم رئال مادرید هم بازی شدن با مهاجم بارسلونا را اتفاقی جذاب عنوان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۴    
عواملی همچون عدم دقت و تلاش کافی در نگارش پایان نامه، عدم رابطه منطقی میان سیاست گذاران اقتصادی با دانشگاه ها و چند شغله بودن اساتید راهنما و مشاور ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۴    
مدیرعامل سیاه جامگان گفت: خداداد به دلیل اعتراض هایش نسبت به داوری، دو جلسه محروم شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۴    
برنامه اصلاح یا رفرم پولی، از جمله اقدامات بانک های مرکزی کشورهایی است که با مشکلاتی نظیر تورم دست به گریبان هستند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۸    
مجله جهان فیزیک نتایج تحقیقات یک تیم تحقیقاتی برای کشف مستقیم امواج گرانشی در کیهان را به عنوان برترین دستاورد علمی 2016 معرفی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۵    
شرکت دانمارکی Rokoko یک لباس پر از حسگر را توسعه داده که به کاربران انیمیشن ساز اجازه می دهد تا بدون نیاز به ابزار گسترده موجود در استودیوها بتوانند حرکات انسان را ضبط کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۹    
مدیر پروژه پایندان در فازهای 17 و 18 پارس جنوبی از پیشرفت فیزیکی 97 درصدی احداث ساختمان های غیرصنعتی و سویل بخش خشکی این فازها خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۹    
بازار لوازم خانگی این روزها با تغییراتی در قیمت ها همراه شده است و به دنبال افزایش نرخ ارز، بررسی ها از بازار لوازم خانگی حاکی از افزایش پنج تا 20 درصدی قیمت بیشتر محصولات لوازم خانگی است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۳    
سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام گفت:مقایسه تولید علم کشور در کیفی ترین مجلات دنیا (چارک اول) در سال 2011 و 2015 نشانگر رشد 32 درصدی تولید این مقالات توسط محققان ایرانی بوده که این میزان تقریبا ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۳    
در پی افزایش قیمت دلار، خبرهایی از گرانی بازار لوازم خانگی به گوش رسید که در واکنش به تحرک این بخش از بازار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۷    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور تاکید کرد که مدارس و فضاهای آموزشی کشور باید به گونه ای طراحی و ساخته شوند که عمر مفیدشان 100 سال باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۰    
نهاد زیبکچی وزیر اقتصاد ترکیه گفت: برای نخستین بار در هشت سال گذشته، موازنه تجاری بین ایران و ترکیه به نفع ترکیه تغییر کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۰    
رئیس کمیته هسته ای مجلس گفت:دستور رئیس جمهور برای ساخت پیشران هسته ای نقض برجام نیست
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۷    
دادستان انتظامی کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به بررسی پرونده فرانسه مرحوم کیارستمی گفت: هیچ ارتباطی بین اقدامات درمانی در ایران و عامل مرگ ایشان در فرانسه وجود ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نقاط قوت و ضعف بودجه سال 96 کل کشور را تشریح کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۱    
صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در نشست علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، گزارش این کمیسیون درباره سانحه ریلی مورخ 5 آذرماه 1395 در استان سمنان را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۱    
نایب رئیس مجلس، گفت: حادثه قطار تبریز-مشهد در کل نشان دهنده ضعف مدیریت در وزارت راه و شهرسازی است، البته ممکن است که وزارتخانه در برخی حوزه ها موفق بوده، اما اینجا مقصر است.
  • ۱