یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۳Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 20 آذر 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 آذر 1395 ایران اکونومیست 2 آذر 1395 ایران اکونومیست 3 آذر 1395 ایران اکونومیست 4 آذر 1395 ایران اکونومیست 5 آذر 1395 ایران اکونومیست 6 آذر 1395 ایران اکونومیست 7 آذر 1395 ایران اکونومیست 8 آذر 1395 ایران اکونومیست 9 آذر 1395 ایران اکونومیست 10 آذر 1395 ایران اکونومیست 11 آذر 1395 ایران اکونومیست 12 آذر 1395 ایران اکونومیست 13 آذر 1395 ایران اکونومیست 14 آذر 1395 ایران اکونومیست 15 آذر 1395 ایران اکونومیست 16 آذر 1395 ایران اکونومیست 17 آذر 1395 ایران اکونومیست 18 آذر 1395 ایران اکونومیست 20 آذر 1395 ایران اکونومیست 21 آذر 1395 ایران اکونومیست 22 آذر 1395 ایران اکونومیست 23 آذر 1395 ایران اکونومیست 24 آذر 1395 ایران اکونومیست 25 آذر 1395 ایران اکونومیست 26 آذر 1395 ایران اکونومیست 27 آذر 1395 ایران اکونومیست 28 آذر 1395 ایران اکونومیست 29 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۷:۱۰    
نشریه ایندی وایر طبق سنت سنت هرساله اش پیش بینی خود را از نامزدهای جوایز سینمایی گلدن گلوب منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۷:۰۴    
فرهاد کاظمی مربی باتجربه فوتبال ایران هدایت تیم فوتبال باشگاه ماشین سازی را برعهده گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: در روزی که حداقل تساوی حق مان بود و می توانست ما را در جدول جابه جا کند، شکست خوردیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۵۸    
قائم مقام سازمان امور عشایر گفت: اگر اعتبارات مورد نیاز جامعه عشایری تأمین شود، خواهیم توانست ظرفیت پرواربندی را از 700 هزار رأس به دو میلیون رأس برسانیم که بدین ترتیب میزان تولید گوشت 30 هزار تن ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۵۲    
رئیس انجمن نان های صنعتی استان تهران از خودکفایی 70 درصدی در تولید دستگاه ها و ماشین آلات مورد نیاز واحدهای نان صنعتی در کشور خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۴۰    
اگر تنها چند ثانیه درد را در ناحیه قفسه سینه حس می کنید، پس جای چندان نگرانی نیست. درد ناشی از حمله قلبی حداقل 5 دقیقه طول می کشد...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۳۴    
بهنام احسان پور آزاد کار وزن 61 کیلوگرم ایران با شکست برابر حریف آمریکایی در مرحله نیمه نهایی به دیدار رده بندی رقابت های جهانی کشتی وزن های غیر المپیکی راه یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۲۸    
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت:بر اساس توافق های ایران و عراق در نشست های مشترک، منطقه آزاد تجاری مشترک در مرز شلمچه احداث می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۲۸    
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در استان و بازدید از مراحل اجرایی طرح راه آهن میانه - تبریز گفت: این اطمینان را به مجریان طرح می دهد که دولت مصمم به اتمام آن است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۲۸    
این نکته بسیار مهم است که در نظر داشته باشیم سرطان یک شبه توسعه پیدا نمی کند. این خوراکی های ضد سرطان که در ادامه معرفی می شوند در کنار تغییر شیوه زندگی می تواند خطر ابتلا به این بیماری مهلک و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۱۹    
صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در پایان هفته سیزدهم در اختیار مهاجم فولاد خوزستان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۱۵    
رییس سازمان تحقیقات، ترویج و آموزش کشاورزی از تقویت ناوگان ارزیابی و شناسایی ذخایر آبزیان خلیج فارس و دریای عمان خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۱۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال وبختیاری، میزان خسارت اولیه زیست محیطی ناشی از نشت نفت خام در منطقه سرخون شهرستان اردل در این استان را 100 میلیارد ریال برآورد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۱۵    
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران از دستگاه ها و نهادهایی که برای هر کار کم اهمیتی کارت هوشمند صادر و برای مردم هزینه ایجاد می کنند، انتقاد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر پدیده با تقدیر از عملکرد بازیکنانش گفت: در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و استحقاق رسیدن به این برد را داشتیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۹    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران گفت: به دنبال سرمای شدید حادث شده در استان مازندران، برخی باغداران به ناچار محصول خود را خوراک دام ها کرده اند و صف های طولانی برای تحویل محصول به صنایع آبمیوه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۶    
تیم فوتبال پرسپولیس در وقت های اضافه مقابل پدیده به پیروزی رسید تا صدر جدول را همچنان در اختیار داشته باشد. این پیروزی در شرایطی رقم خورد که سرخپوشان در وقت اضافه به برتری رسیدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۴    
وجود ابزارهای مالی گوناگون در بازار سرمایه، انگیزش و مشارکت بیشتر معامله گران و سرمایه گذاران را در تأمین منابع مالی فعالیت های اقتصادی به همراه خواهد آورد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۴    
محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران، گفت که در جریان سفر دو روزه اش به سوئیس و سوئد و دیدار با مقامات سیاسی و اقتصادی این دو کشور ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۴    
نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لایحه بودجه سال 96 کشور، افزایش اعتبارات عمرانی را یکی از نقاط قوت این لایحه در سال آینده عنوان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۴    
شرکت سازنده تجهیزات علایم و سیگنالینگ راه آهن تهران - مشهد در واکنش به اخبار منتشر شده درباره وجود اشکال در تولیدات این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: خرابی سیستم کنترل اتوماتیک ای.تی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۱    
مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: پارسال 19 میلیون تن محصول پتروشیمی صادر شد که امسال به 20 میلیون تن افزایش می یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص تبدیل واحد پولی از ریال به تومان اظهار کرد: معتقدم این کار در راستای سهولت مبادلات اقتصادی و تجاری بوده و با این اقدام، کار مردم آسانتر می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۱    
رئیس سرپرستی منطقه یک خراسان بانک شهر با اشاره به حمایت این بانک از پروژه های عمرانی کلانشهرها از خرید 100 دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری مشهد با حمایت بانک شهر خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۵۸    
کبد اندامی است که تجمع مواد سمی در آن و مصرف مواد مضر برای سلامتی می تواند در چهره نمود پیدا کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۵۲    
محقق برتر رتبه دوم پژوهش های بنیادی بیست و نهمین جشنواره خوارزمی درصدد است تا ماشین ها را در حد نهایی کوچک سازی کند تا از آن برای تبدیل انرژی استفاده کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۴۳    
در معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران اکثر نمادها به جز گروه پالایشی و قندی ها شاهد کاهش در قیمت پایانی خود بودند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۴۰    
همراه اول از ارائه بسته های جدید 10 و 20 گیگابایتی نوترینو خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۷    
بانک ملت در راستای تکمیل سبد خدمات بانکی و ارائه خدمات نوین به مشتریان نسبت به طراحی کارت اعتباری جدید تحت عنوان"شاپ کارت ملت" و راه اندازی شبکه فروشگاهی"ملت شاپ" اقدام نموده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۷    
عضو هیات مدیره بانک کشاورزی تشریح کرد: اثر پذیری و اثرگذاری انسان و سازمان در قالب فرهنگ سازمانی
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۷    
محققان در یک تحقیق چندجانبه موفق شدند روش تازه ای برای مقابله با عفونت های باکتریایی ابداع کنند که اگرچه سخت و پیچیده است اما قابل اتکاء و اثرگذار خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر نقش بانک های توسعه ای کشور در رفع موانع تولید و فعال سازی فضای کسب و کار تاکید کرده و افزایش سرمایه این بانک ها را ضرورتی غیر قابل انکار توصیف کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۴    
بانک سینا با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری عام یکساله با نام عرضه می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۴    
حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران و زرگرپور استانداراصفهان در محل استانداری اصفهان دیدار و گفت وگوکردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۱    
نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا گفت: با وجود مشکلات و شرایط اقتصادی کشور ، این شرکت توانسته امنیت خاطر و آرامش مشتریان خود را برقرار کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۱    
مدیران عامل شرکت های بیمه ایران، رازی، نوین و سامان به عنوان چهار عضو جدید کمیسیون راهبردی سندیکا انتخاب شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۱    
ساره جوانمردی ، قهرمان پارالمپیک ریو2016، تحت پوشش بیمه جامع عمر و پس انداز بیمه آسیا قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۸    
مردی پس از ورود به سکوی یک ایستگاه مترو مستقیم به سوی ریل ها رفته و وسط ریل سقوط می کند. سه جوان با به خطر انداختن جان خود به نجات او شتافته و نشان می دهند که انسانیت هنوز نمرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۸    
مدیر کل دفتر میوه های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی گفت: سال گذشته در مجموع حدود دو میلیون 285 هزار تن خشکبار در کشور تولید شد که انتظار می رود امسال این مقدار با 10 درصد افزایش به سه میلیون 100 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۸    
بهنام احسان پور به مرحله نیمه نهایی رقابت های جهانی کشتی اوزان غیر المپیکی راه یافت افشین بیابانگرد نیز در کشتی فرنگی از دور رقابت ها کنار رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۲    
با توجه به بارندگی و دمای مناسب در فصل بهار و توجه تولیدکنندگان به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی تولید امسال با دو هزار تن افزایش به 19 هزار تن رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۲    
استفاده مداوم از مسکن های کاهنده درد با یک عارضه جانبی حتمی همراه است؛ ابتلا به آسیب های جدی معده و سایر اندام ها.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۹    
قیمت 10 خودروی هاچ بک در بازار ایران از 21 تا 600 میلیون در گزارش فوق آمده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۶    
یک پژوهش جدید که توسط محققان دانشگاه بریگهام یانگ انجام شده نشان می دهد که دویدن سبب کاهش التهاب زانو می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۶    
معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، گفت: نوشابه الکل دار، وارد کشور نشده که حالا بخواهد جمع آوری شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۳    
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: تنها از تجارت مستقیم مواد مخدر ؛سالانه حدود 700 میلیارد دلار سود به قاچاقچیان مواد مخدر می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۰    
تیم ملی والیبال ایران که به عنوان تیم نخست رده بندی آسیا در جام قهرمانان قاره ها سال 2017 شرکت می کند، حریفان خود در این رقابت ها را شناخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۴    
منیزیم یکی از املاح ضروری بدن است که اگر فرد میزان انرژی دریافتی و تعادل رژیم غذایی مناسبی داشته باشد، به کمبود آن دچار نمی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۵۷    
هدیه تهرانی جزء بازیگرانی است که سبک زندگی خاص خود را دارد. شاید دانستن ماجراهای جالبی درباره این بازیگر خالی از لطف نباشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۵۷    
نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پدیده با نتیجه تساوی به اتمام رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۵۴    
بیش از 212 میلیون ورقه به ارزش دو هزار و 14 میلیارد ریال در 17 هزار و 304 دفعه معاملاتی در جریان معاملات فرابورس ایران در بیستم آذرماه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۵۱    
فردین خلعتبری موسیقی فیلم خانه کاغذی به کارگردانی مهدی صباغ زاده و تهیه کنندگی تینا پاکروان را می سازد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۶    
مهدی طارمی در نیمه اول مسابقه پدیده و پرسپولیس گل زد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۳    
هفتادمین مرحله یارانه نقدی مربوط به آذرماه 1395 به ازاء هر نفر 455.000 ریال ساعت 24:00 روز جمعه مورخ 1395/09/26 به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۰    
در عصرحاضر آنقدر سریع در حرکتیم که از مسیر حرکت هیچ نمی دانیم ،نه تنها هیچ نمی دانیم بلکه هیچ نمی بینیم. زندگی ماشینی دنیای امروز آنقدر پیش رفته است که در روابط و آداب و رسوم انسان نیز دست برده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۰    
بانک پاسارگاد در راستای ایفای رسالت های اجتماعی خود، یک مرکز بهداشتی- درمانی در روستای جوشین از توابع ورزقان تبریز افتتاح کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۰    
آیا رفیعی در تراکتورسازی ماندگار می شود؟
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۳۷    
دانشجوی 22 ساله ای که به جرم تعرض به یک دختر 16 ساله به اعدام محکوم شده بود، در حالی که یک سال شب و روز با کابوس مرگ بر فراز چوبه دار روبه رو بود وقتی از زندان به دادگاه تجدید نظر احضار شد نمی دانست ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۳۷    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت و مدیران ارشد این بانک با حجت الاسلام سید حسن خمینی دیدار کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۳۴    
مدیرکل امور مالیاتی فارس گفت: پرداخت مالیات زمینه توسعه، عمران و آبادانی در کشور را فراهم می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۳۴    
پیشکسوت استقلال گفت: حساسیت ها و حاشیه های بازی استقلال و تراکتور آنقدر زیاد بود که ابعاد فنی این بازی را تحت الشعاع خود قرار داده بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۳۴    
مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات در نشست تخصصی با صادرکنندگان و فعالان اقتصادی استان سمنان یکی از رویکردهای این بانک را حمایت ویژه از صادرات کالا و خدماتی عنوان کرد که بجای خام فروشی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۳۱    
خسارت یک میلیارد و 700 میلیون تومانی آتش سوزی در مخازن سوخت نیروگاه گازی هرمزگان ، از سوی بیمه ایران جبران شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۳۱    
اقتصاد مقاومتی اصطلاحی است که در سال های اخیر بسیار از آن نام برده و بر نقش برجسته آن در برون رفت از شرایط حساس و بحرانی و تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت تاکید شده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۳۱    
همایش سالانه انجمن حسابداری ایران با عنوان نظارت و انضباط مالی با حمایت بانک پاسارگاد در 16 آذر سال 1395، مصادف با روز بزرگداشت حسابدار ، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۳۱    
مدیرکل امور مالیاتی کرمان بر لزوم آگاه سازی مردم از چگونگی هزینه کرد درآمدهای مالیاتی تأکید کرد و گفت: اطلاع رسانی شفاف و به موقع می تواند در این زمینه مؤثر باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۳۱    
شهردار سفیددشت، ترویج فرهنگ مالیاتی و پرداخت به موقع مالیات را عامل مهم و کلیدی در راستای توسعه زیرساخت های شهری دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۲۸    
دریافت مالیات از منابع مهم، اصلی و ویژه درآمدی دولت ها به شمار می رود. امروزه دولتها برای ایجاد تعادل اقتصادی وظایف گوناگونی به عهده می گیرند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۲۸    
فرهنگ مالیاتی، مجموعه ای از طرز تلقی ، بینش و عکس العمل افراد در قبال نظام مالیاتی است. به عبارت دیگر طرز تلقی ، بینش ، برداشت ، آرمان ها ، ارزش های اجتماعی ، قوانین جاری و میزان تحصیلات و آگاهی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۲۸    
فرنگی کار وزن 71 کیلوگرم ایران در نخستین مصاف خود در مسابقات کشتی قهرمانی جهان شکست خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۲۸    
در دنیای امروز،نظام های مالیاتی برای افزایش کارآیی خود و ارایه مطلوبترین شکل خدمات به مودیان مالیاتی که در نهایت منجر به رشد درآمدهای مالیاتی نیز خواهد شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۲۵    
اتلتیکومادرید برابر حریفانی که قدرتمند هستند، نتایج ضعیفی کسب کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۲۵    
گسترش و تنوع فعالیت های اقتصادی و همچنین نقش فزاینده دولت ها در ایجاد و گسترش خدمات عمومی، تأمین اجتماعی و گسترش تعهدات دولت در عرصه های اقتصادی و اجتماعی و تلاش در جهت تحقق رشد اقتصادی و توزیع ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۲۲    
آیین نکوداشت استاد فضل الله توکل نوازنده صاحب سبک و آهنگساز برجسته موسیقی ایرانی،با رونمایی از دو آلبوم تازه و اهدا نشان درجه یک هنری نیز به وی برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۱۶    
کتابخانه و موزه ملی ملک برآن است در چارچوب اندیشه مترقی حاج حسین آقا ملک، بنیان گذار و واقف این گنجینه در تعلق آن به همه ملت ایران و نیز پیرو اقدامات حامیانه و نیک اندیشانه آستان قدس رضوی در گسترش ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۱۳    
همانند کلسیم و منیزم، روی یک ماده معدنی ضروری برای بدن انسان است. بدن انسان توانایی تولید روی را ندارد و آن را از منابع غذایی مصرفی دریافت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۱۰    
با وجود تلاش دولت برای تک نرخی کردن ارز، بین قیمت بانکی و آزاد دلار همچنان 684 تومان اختلاف وجود دارد؛ در عین حال، برخی فعالان بازار ارز از بازگشت معاملات فردایی و برخورد پلیس با دلالان خبر دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۶    
بیش از یک هزار و 682 میلیارد ریال در توسعه مخابرات منطقه کردستان طی سه سال اخیر سرمایه گذاری شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۶    
در جلسه اخیر هیات وزیران تصویب شد که تومان به عنوان پول ملی تعیین شود. در این رابطه تجربه سایر کشورهای موفق (مانند ترکیه و هلند) و کشورهای ناموفق (مانند زیمباوه) ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۶    
امروزه در اقتصادهای توسعه یافته و نوظهور که عموما با مدار رشد اقتصادی کم نوسان متمایز اند؛ آنچه که بیش از هر نکته دیگری به چشم می آید توسعه ابزار متنوع مالی در بازار این دسته از کشورها است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۶    
علیرضا داودنژاد درباره ی آخرین وضعیت فیلم جدیدش فراری و در پاسخ به اینکه آیا در جشنواره ی فیلم فجر شاهد نمایش آن خواهیم بود،گفت: نمی دانم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۶    
در اقتصادهای نفتی همچون ایران، بانک مرکزی با دریافت درآمدهای ارزی صادرات دولت، مهمترین بازیگر بازار ارز شناخته شده و از موقعیت شبه انحصاری برخوردار است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۶    
قراردادهای آتی ارزی متعارف به صورتی که در سایر کشورها استفاده می شود، ممکن است با چالش فقهی مواجه گردد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۶    
دولت در قالب لایحه بودجه سال 96 برای پرداخت یارانه نقدی 48 هزار میلیارد تومان منابع پیش بینی کرده که به معنای ادامه پرداخت یارانه ها در سال هفتم و عدم تغییرات اساسی در این برنامه خواهد بود
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۳    
یک فعال حوزه پرداخت تاکید کرد که بهترین روش برای ادامه فعالیت شرکت های فعال در زمینه شرکت های پرداخت استفاده از الگوهای بومی سازی شده جهانی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۴    
از نخستین هواپیمای خورشیدی که قابلیت سفر به اتمسفر زمین را دارد رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۱    
وزیر صنعت معدن و تجارت طی نامه ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، افزایش عوارض صادراتی برای مواد معدنی خام یا دارای ارزش افزوده پایین را خواستار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۴۵    
اولین گردهمایی و ضیافت شام شرکت های سخت افزاری و شبکه هفته گذشته در تالار مجتمع رفاهی پل رومی تهران برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۴۲    
سازمان توسعه همکاری های اقتصادی، کشورهای ایران، روسیه، هند، چین تایپه و آرژانتین را در شمار کشورهایی که بزرگترین سازمان های تحقیقاتی را دارند، معرفی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۹    
پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه با اینکه فصل به نیمه رسیده است هنوز می بینیم مشکلاتی که تیم در ابتدای فصل داشت حل نشده است و باز هم استقلال با اینکه گل اول را زد نتوانست از برتری خود دفاع کند و نتیجه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۶    
هرچند قرار بر این بود که تا پایان شهریور امسال 16 هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط نیمه فعال در سراسر کشور پرداخت شود اما با نزدیک شدن به سه ماهه پایانی سال کماکان 4000 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۰    
یک متخصص گوش، حلق و بینی عنوان کرد: سرگیجه شدید شایع ترین علامت سندروم منییر است که استرس، مصرف نمک و غذاهای چرب موجب تشدید علائم آن می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۷    
در حالی که کمتر از دو هفته به شب یلدا باقی مانده است، آجیل فروشان می گویند برخی از خشکبار مانند بادام هندی و فندوق به دلیل ندادن مجوز واردات از سوی وزارت کشاورزی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۴    
پیشکسوت تئاتر عروسکی کشور با بیان اینکه نیازی به گرفتن مهر تایید برای فعالیت در عرصه کودک ندارم گفت: نمایش کوزه عسل نیست از دیدار با بچه های همدانی محروم شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۴    
استعفای سیاوش اکبرپور از سمت سرمربی گری تیم جوانان استقلال مورد پذیرش قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۱    
در پایان دو روز رقابت فشرده و جذاب ، تیم های گرین سایکل ، 5+1 و شوچا به عنوان برگزیدگان استارت آپ ویکند سبز تهران، معرفی شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۱    
حسین انتظامی با تاکید بر استفاده مناسب رسانه ها از فناوری های نوین ارتباطی، از حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای طراحی و تولید نرم افزارهای کارآمد در این عرصه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۸    
رئیس اتاق بازرگانی همدان با بیان اینکه راه نجات ایران، سرمایه گذاری در آفریقاست، گفت: دولت به کاهش هزینه های تجارت با آفریقا کمک کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۸    
دلار آمریکا در بازار امروز - شنبه - با افزایش 14 تومانی نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته، 3926 تومان به فروش رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۸    
نایب رئیس اتاق بازرگانی همدان با اعلام اینکه ساختار مالیاتی کشور نیازمند تغییر و بازنگری است، گفت: فعالان اقتصادی همدان هر کدام چندین پرونده مالیاتی دارند.