جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 17 آذر 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 آذر 1395 ایران اکونومیست 2 آذر 1395 ایران اکونومیست 3 آذر 1395 ایران اکونومیست 4 آذر 1395 ایران اکونومیست 5 آذر 1395 ایران اکونومیست 6 آذر 1395 ایران اکونومیست 7 آذر 1395 ایران اکونومیست 8 آذر 1395 ایران اکونومیست 9 آذر 1395 ایران اکونومیست 10 آذر 1395 ایران اکونومیست 11 آذر 1395 ایران اکونومیست 12 آذر 1395 ایران اکونومیست 13 آذر 1395 ایران اکونومیست 14 آذر 1395 ایران اکونومیست 15 آذر 1395 ایران اکونومیست 16 آذر 1395 ایران اکونومیست 17 آذر 1395 ایران اکونومیست 18 آذر 1395 ایران اکونومیست 20 آذر 1395 ایران اکونومیست 21 آذر 1395 ایران اکونومیست 22 آذر 1395 ایران اکونومیست 23 آذر 1395 ایران اکونومیست 24 آذر 1395 ایران اکونومیست 25 آذر 1395 ایران اکونومیست 26 آذر 1395 ایران اکونومیست 27 آذر 1395 ایران اکونومیست 28 آذر 1395 ایران اکونومیست 29 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۷:۳۷    
کتابخانه و موزه ملی ملک با همکاری شرکت متروی تهران، نمایشگاه عکس های حرم مطهر رضوی در دوره قاجار را در ایستگاه مترو شهید بهشتی برپا کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۵    
در حالی که رئیس فدراسیون فوتبال اصرار دارد که سهمیه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا 1+3 است، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا در خبر رسمی خود این تعداد را 2+2 اعلام کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۲    
در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران ملوان بندرانزلی جای خود را در صدر به سپیدرود رشت داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۳    
وحید شمسایی، ستاره فوتسال ایران و آسیا با بازی در سریال پیکسل وارد عرصه بازیگری شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۷    
یک سال پس از برنامه ویژه هنرمندان تایلندی در تهران به مناسبت شصتمین سالگرد آغاز روابط فرهنگی ایران و تایلند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۱    
لوسیانو ادینهو را می توان یکی از خارجی های خوبی دانست که طی یک دهه اخیر در فوتبال ایران حضور داشته. این مهاجم برزیلی هم اکنون نیز بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۲    
شرکت لکسوس اولین خودرو با بدنه ساخته شده از هزاران LED رنگی با قابلیت برنامه ریزی و هماهنگ سازی با موزیک و حرکات دست را تولید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۹    
در راستای معرفی و بررسی جزئیات دقیق نحوه ارائه خدمات در بستر تجارت اجتماعی دیدی بود ، نشست مشترکی میان مسئولان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران و بانک حکمت ایرانیان برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۰    
در پی استقبال چشمگیر طراحان صنعتی کشور از اولین و تنها مسابقات جامع طراحی صنعتی در ایران (آیدیران)، دور دوم این مسابقات با حضور برترین طراحان صنعتی ایران و با حمایت بیمه سرمد در 22 آذرماه برگزار می ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اسامی 19 بازیکن تیمش را برای سفر به مشهد اعلام کرد که نام فرشاد احمدزاده و علیرضا بیرانوند در بین آنها دیده نمی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۷    
همایش سراسری کارشناسان دوایر پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد در مرکز آموزش حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۷    
عضویت شرکت بیمه رازی در بنیاد مدیریت کیفیت اروپا(EFQM) در تاریخ 11 آذر ماه سال جاری مورد تأیید آن بنیاد قرارگرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه هدف تیمش صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا است گفت که جدایی نورالهی از این تیم قطعی شده اما وضعیت عالیشاه هنوز مشخص نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۵۸    
مدیرکل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی گفت: زیان وارد شده به سهامداران بانک ها به دلیل بسته بودن نماد آنها در بورس، متوجه بانک مرکزی نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۵۸    
مردم شهر سن پترزبورگ روسیه صبح روز گذشته از مشاهده سه خورشید در آسمان شفگت زده شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۵۸    
شرکت فناوری های نو آلماز-آنتی روسیه قرارداد همکاری با یک شرکت ایرانی در عرصه نوسازی و تولید سامانه ها و تجهیزات ناوبری هوایی امضا کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۵۸    
بازار آزاد معاملات ارز و سکه امروز بر مدار ثبات نسبی بود، قیمت دلار کاهش یافت و نرخ انواع سکه های طلا بدون تغییر ماند و فقط سکه بهار آزادی طرح جدید با رشد 15 هزار ریالی رو به رو شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۵۸    
رئیس هیأت مدیره بیمه دانا از رشد 45.5درصدی پرتفوی این شرکت در هشت ماه اول سال جاری خبر داد و افزود: این رشد بدون دامپینگ و بدون ورود به نرخ شکنی های غیر حرفه ای در صنعت بیمه کشور بدست آمده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۵۲    
شاخص کل بورس امروز با 511 واحد افزایش به کانال 81 هزار واحدی وارد شد و رقم 81 هزار و 341 واحد را ثبت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۹    
هیات نفتی اتریش شامل شرکت های بزرگ این کشور، اوایل هفته آینده برای بررسی همکاری ها به ایران می آیند و سرمایه گذاری در پروژه های نفت و گاز یکی از محورهای مذاکرات با این طرف اروپایی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۹    
محققان دانشگاه ملی استرالیا، نوعی نانوکریستال تولید کردند که امکان دید در شب را با استفاده از عینک های عادی فراهم می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۹    
هیات وزیران درجلسه روز چهارشنبه با تصویب موادی از لایحه بانک مرکزی، تومان را واحد پول ایران تعیین کرد و دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده مازندران اختصاص داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۳    
چغازردی رئیس اداره بازرسی و حسابرسی داخلی بانک قرض الحسنه مهر ایران در حاشیه جلسه شورای مدیران، از کاهش 50 درصدی میزان شکایات مشتریان بانک در مهر و آبان ماه سال جاری خبر داد و تاکید کرد سیاست اصلی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۳۲    
کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه باشگاهی ایران در رقابت های فصل جدید لیگ آسیا را 2+2 اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۳۲    
مدیر کل بیمه ایران استان قزوین در حاشیه این مراسم ضمن ابراز همدردی با خانواده مصدوم حادثه گفت: شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان تنها بیمه گر دولتی در راستای منویات مقام معظم رهبری و به منظور ارائه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می گوید تیمش دیداری سخت برابر گسترش فولاد دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۶    
شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن بانک مسکن به دنبال پروژه هایی است که امکان توسعه ظرفیت آن ها در آینده وجود داشته باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۰    
مجموعه ای از 43 فیلم اسکار خارجی 2017 از جمله فیلم فروشنده در بخشی ویژه از جشنواره فیلم ساندنس آمریکا به روی پرده می روند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۱۷    
بانک توسعه صادرات به منظور تامین مالی صادرات کالاهای ایرانی به عراق خط اعتباری درقالب اعتبار خریدار به یک بانک عراقی اعطا می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۱۴    
تفاهم نامه همکاری میان بانک سرمایه و شرکت تسهیلگران رشد نوابغ جوان (ترنج) به منظور توسعه و همکاری حداکثری منعقد گردید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۱۴    
ذرات باقیمانده از غبار کیهانی ناشی از تولد منظومه شمسی در سقف خانه هایی در سه شهر اروپایی کشف شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۵    
یکی از مهم ترین موارد برای مقابله با سرما، مصرف برخی از خوراکی هایی است که دمای درونی بدن را افزایش می دهند. برخی از موثرترین آنها در این مقاله معرفی شده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۹    
بازار سوم فرابورس ایران سه شنبه سی ام آذرماه میزبان دو عرضه یکجای سهام به ترتیب به میزان 86.71 و 66 درصد از سهام شرکت های سرمایه گذاری لقمان و سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری خواهد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۶    
خواننده و آهنگساز سرشناس پاپ استقبال از اکران فیلم سلام بمبئی در روزهای نخست اکرانش را قابل توجه دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۳    
براساس مصوبه امروز هیات دولت ایران، واحد پول ایران، تومان و برابر با 10 ریال تعیین شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۳    
در مجموع بازارهای پنج گانه فرابورس ایران نزدیک به 272 میلیون ورقه به ارزش بیش از یک هزار و 56 میلیارد ریال در 21 هزار و 583 دفعه معاملاتی دست به دست شد که نیمی از ارزش آن به بازار سهام تعلق گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۰    
اعجاز الحق نماینده مجلس ملی پاکستان در دیدار با دبیر اتاق بازرگانی تهران، با یادآوری لغو تحریم ها و تاثیر آن بر روابط رو به گسترش ایران و پاکستان، گفت: در مذاکره با برخی مدیران بانکی پاکستانی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۰    
شاید اتفاقاتی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی شکل بگیرد که صد درصد به سود تیم تراکتورسازی باشد؛ تیمی که عزمش برای قهرمانی در این فصل جزم است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۷    
علی محمدی سرکنسول جمهوری اسلامی در حاشیه سومین نمایشگاه اقتصادی ایران-روسیه گفت: توان بسیار بالای بندری آستراخان در ساحل شمال غربی دریای خزر و بنادر ایران برای افزایش مبادلات بازرگانی مورد توجه دو ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۴    
10 محوطه باستان شناختی در استان های خراسان رضوی، زنجان و چهار محال و بختیاری طی آبان ماه گذشته در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۱    
جوان هایی که فریب سرابِ شبکه جِم را خورده اند یک طرف، اما آدم از رفتن برخی افراد پیشکسوت و آنهایی که مو و ریش خود را در فرهنگ و هنر این مملکت سپید کرده اند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۵    
رئیس انجمن علوم اعصاب ایران گفت: ایران در حوزه علوم شناختی پس از ژاپن، کره جنوبی و چین در رتبه چهارم و در رقابت تنگاتنگ با ترکیه قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۵    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به سهم 49 درصدی محصولات کشاورزی از همدان از صادرات 41 میلیون دلاری کالاهای کشاورزی از همدان خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۲    
معاون سازمان صنعت و معدن استان همدان از صادرات 32 میلیون دلاری کالای صنعتی از همدان خبر داد و گفت: صادرات کالاهای صنعتی 38 درصد از کل صادرات استان همدان را به خود اختصاص داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۲    
مهاجم بارسلونا با حضور در دیدار برابر مونش گلادباخ چهارمین بازیکنانی شد که بیشترین بازی را برای تیم کاتالانی انجام داده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۹    
نمایش کدو زری به کارگردانی محمد اعلمی که برگرفته از افسانه های قدیمی و فولکلور ایرانی است؛ در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان بر روی صحنه می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۶    
رئیس سازمان صنعت و معدن همدان از صادرات بیش از 85 میلیون دلاری کالا از گمرک همدان به سایر کشورها خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با بیان اینکه همدان استانی دارای جمعیت فعال اما با درآمد پایین است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۳    
با توجه به حجم بالای صادرات از ایران به عراق، به منظور تامین مالی صادرات کالاهای ایرانی به عراق نسبت به اعطای خط اعتباری در قالب اعتبار خریدار به کشور عراق اقدام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۷    
رئیس اتاق بازرگانی استان همدان از تاسیس و راه اندازی مرکز تجاری ایران در غنا خبر داد و گفت: این مرکز در راستای تسخیر بازارهای کشور غنا با وجود رقبای قوی تاسیس می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۷    
افرادی که دارای معلولیت های جسمی و حرکتی هستند، برای کنترل گوشی های هوشمند تلفن همراه مشکلات زیادی دارند، اما پیشرفت فناوری به کمک این افراد آمده تا راحت تر از گوشی های عادی استفاده کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۴    
منشور راهبری امور فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی را رییس جمهوری تصویب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۴    
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از عملیات اجرایی پل غیرهمسطح ضیاءآباد - آب ترش در استان قزوین بازدید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۴    
حمیدرضا رنجکش که با نمایش کابوس همراه در بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان حضور دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۴    
قائم مقام رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: بنا بر آمارها، به طور متوسط 70 درصد افرادی که در مراکز دولتی و یا آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای از آموزش های مهارتی برخوردار شده اند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۴    
ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، الگوی توسعه این شغل ها را در نشست خود به تصویب رساند، قانون مشاغل خانگی از سوی مجلس شورای اسلامی سال 1389 مصوب شده بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۴    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از مردم خواست در صورت مشاهده کودکان کارتن خواب یا زنان کارتن خواب همراه کودک ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۴    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از اوایل روز پنجشنبه (فردا) با ورود سامانه جدید بارشی از سمت شمال و شمالغرب به سواحل دریای خزر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۱    
207 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن حمایت از دولت بویژه وزیر نفت، مدیران و کارکنان نفتی برای افزایش تولید و صادرات نفت از دیپلماسی نفتی و افزایش سهم ایران در اوپک تشکر کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۱    
محققان دانشگاه تگزاس شیوه ای نوین و مؤثر برای افزایش دقت پیش بینی های جوی ارایه کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۸    
نتیجه یک تحقیق جدید نشان می دهد که شادی روی ماهی های سالمون نیز همچون انسان ها تاثیر دارد، به طوری که باعث بهتر شنا کردن آنها می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۵    
تهیه کننده فیلم سینمایی پُربازیگر انزوا نسخه اولیه و بازبینی این فیلم را تحویل جشنواره فیلم فجر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۹    
تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز روز جمعه در حساس ترین و سرنوشت سازترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی به میدان می روند تا تقابل اندیشه های دو استقلالی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۹    
به گفته مدیرکل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی، زیان وارد شده به سهامداران بانک ها به دلیل بسته بودن نماد آنها در بورس متوجه بانک مرکزی نیست ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۳    
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران جزئیات ثبت نام طرح ترافیک 96 را تشریح کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۳    
چیدمان بازیکنان تیم های استقلال و تراکتورسازی تبریز تا حد زیادی مشخص شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۰    
بارسلونا در آخرین بازی اش در لیگ قهرمانان توانست به رکوردهایی دست یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۴۷    
یک جراح فوق تخصص قرینه گفت: ارزیابی سلامت چشم باید از بدو تولد انجام شود تا با پیشگیری از بیماری، درمان زودرس از عوارض چشمی جلوگیری کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۴۴    
بزرگ ترین شرکت کشتیرانی هند (اس سی آی) در ماه جاری (دسامبر)، انتقال محموله های نفتی و کالاهای دیگر را از ایران پس از وقفه چهار ساله از سر می گیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۴۱    
حدود 350 میلیون نفر تحت تأثیر این اختلال قرار دارند. هر طور شما به بهبودی شرایط خود از طریق ورزش، شناخت درمانی و دارو کمک کنید؛ تحت تأثیر شرایط دیگری به سراغتان می آید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۵    
با وجود آنکه بیمه باید به عنوان ابزاری اطمینان بخش پشتیبان کشاورزی باشد اما کشاورزان تمایلی به بیمه کردن محصولات خود ندارند که دلیل آن بدعهدی مسئولان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۵    
چهارمین نشست دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با فعالان بخش خصوصی حوزه فاوا با حضور رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۵    
مرکز آمار ایران، نرخ تورم روستایی در دوازده ماهه منتهی به آبانماه 1395 نسبت به مدت مشابه سال قبل را 7.3 درصد و نرخ تورم نقطه به نقطه را 7.5 درصد اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۵    
یک کارشناس حوزه کار می گوید، شرایط بازار کار، نوع حمایت و دخالت دولت در این بازار با گذشته تفاوت کرده است و با شرایط جدیدی مواجه هستیم که قانون کار باید منطبق با این شرایط اصلاح شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۵    
نگهداری آب در ظرف مسی و نوشیدن آن در لیوان مسی باعث دفع گازها و رفع مشکل سوء هضم می شود زیرا مس باعث حرکت بهتر معده و بهبود هضم غذا می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۶    
رئیس جمهوری ونزوئلا در پی تماس تلفنی با رئیس جمهوری روسیه گفت: مسکو اعلام کرده است که به منظور کمک به تثبیت بازار نفت به توافق اخیر اوپک خواهد پیوست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۶    
توسعه گازرسانی در روستاهای بالای 20 خانوار کشور و پوشش کامل شبکه گاز شهرها از جمله بزرگ ترین خدمات وزارت نفت به مردم به شمار می روند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۶    
عملیات اجرایی ساخت 700 کیلومتر از خط لوله صادراتی نهم سراسری با انتخاب پنج پیمانکار در سال آینده آغاز می شود
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۶    
تینا پاکروان بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سینما به نوشته روزنامه کیهان درباره بهرام بیضایی واکنش نشان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۰    
جمشید مشایخی در مراسم جشن تولدش آرزو کرد که بتواند 5 دقیقه با استاد محمدرضا شفیعی کدکنی بنشیند و صحبت کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۴    
آکادمی اسکار اسامی فیلم های راه یافته به مرحله بعدی رقابت مستندهای بلند 2017 را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۰۸    
مدیرعامل شرکت تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) گفت:قیمت تمام شده پروژه های این شرکت در همه پروژه ها از قیمت تمام شده داخلی کمتر است و با تجربه ای که اکنون داریم باز هم می توانیم قیمت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۰۸    
سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد مرجع اصلی انتشار خبرهای مرتبط با موضوع سهام عدالت تنها سایت رسمی این سازمان به نشانی www.ipo.ir است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۰۸    
بانک مرکزی نرخ برابری 39 ارز عمده در مقابل ریال را برای روز چهارشنبه اعلام کرد که بر اساس آن ارزش دلار 32 ریال نسبت به دیروز تقویت شد و به رقم 32,151 ریال رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۰۸    
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت که هم اکنون حدود 90 درصد از گوشت سفید و قرمز مصرفی کشور با همت تولید کنندگان در داخل کشور تامین می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۰۵    
سرمربی اتلتیکومادرید پس از ثبت شدن نخستین باخت تیمش در لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری به صحبت در این زمینه پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۰۲    
خبر نشست بانک مرکزی با مدیران صنایع پتروشیمی، مدیریت نرخ حواله درهم و پایین آمدن20 تومانی ارزش دلار در سلیمانیه عراق منجر به ثبت آرام ترین روز بازار ارز در سومین ماه پاییز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۵۶    
چهار شرکت بزرگ فناوری در پی انتقادات گسترده و فشارهای سیاسی برای مقابله با ترور، افراط گرایی و نفرت پراکنی در دنیای وب ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۵۳    
رحیم میدانی معاون آب و آبفای وزیر نیرو با بیان اینکه تعداد زیادی از کشورهای جهان دارای کمبود آب هستند ولی یک صدم مشکلات مارا ندارند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۴۷    
سقوط و انفجار یک شهابسنگ بزرگ در محدوده جنگلی سیبری روسیه منطقه را در وحشت فرو برد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۴۴    
دبیر انجمن پیشگیری و درمان چاقی ایران گفت: اگر روزانه یک قاشق غذاخوری نمک یددار مصرف کنیم میزان ید بدن تأمین می شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۴۱    
وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نخستین همایش تجاری ایران و ژاپن در توکیو با ایشیگه رئیس سازمان تجارت خارجی ژاپن موسوم به جترو دیدار و گفت وگو کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۴۱    
در شرایطی که تعداد افراد مبتلا به سرطان رو به افزایش است، دانستن این که کدام موادغذایی علاوه براین که بدن را تغذیه می کنند، در مقابل عوامل سرطان زا نیز نقش سم زدایی دارند، اهمیت زیادی دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۵    
بخشنامه قانون کاهش ساعات کار هفتگی بانوان شاغل به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد؛بر این اساس زمان کار بانوان مشمول این مصوبه از 44 ساعت در هفته به 36 ساعت کاهش می یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۲    
در صورت موافقت کارلوس کی روش، تیم ملی فوتبال کشورمان در سال آینده میلادی دیداری دوستانه با میزبان جام جهانی 2018 برگزار می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۹    
مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوان داری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری با بیان این که 736 روستای کشور با بحران کم آبی مواجه اند، گفت: اکنون برای تامین آب سفره های زیرزمینی و شرب روستاییان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۶    
پس از سه روز نوسان ناچیز شاخص سهام، دیروز به کمک نمادهای بزرگ، نماگر بورس تهران جهش 749 واحدی معادل 94/ 0 درصد را تجربه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۶    
پیشکسوت استقلال معتقد است بازی استقلال و تراکتورسازی همیشه به جز مسائل فنی، مسائل حاشیه ای هم داشته. پاشازاده می گوید انشاءالله اینبار لااقل در جریان بازی شاهد حاشیه های تازه نباشیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۱۴    
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران روز چهارشنبه گفت: در مصاف با تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیمی می تواند پیروز شود که از شرایط روحی مطلوب تری برخوردار باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۲    
یک فوق تخصص اورژانس کودکان گفت: با آموزش احیای پایه می توان زندگی فرد دچار ایست قلبی را در 4 دقیقه اول نجات داد.