یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۲Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 22 آذر 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 آذر 1395 ایران اکونومیست 2 آذر 1395 ایران اکونومیست 3 آذر 1395 ایران اکونومیست 4 آذر 1395 ایران اکونومیست 5 آذر 1395 ایران اکونومیست 6 آذر 1395 ایران اکونومیست 7 آذر 1395 ایران اکونومیست 8 آذر 1395 ایران اکونومیست 9 آذر 1395 ایران اکونومیست 10 آذر 1395 ایران اکونومیست 11 آذر 1395 ایران اکونومیست 12 آذر 1395 ایران اکونومیست 13 آذر 1395 ایران اکونومیست 14 آذر 1395 ایران اکونومیست 15 آذر 1395 ایران اکونومیست 16 آذر 1395 ایران اکونومیست 17 آذر 1395 ایران اکونومیست 18 آذر 1395 ایران اکونومیست 20 آذر 1395 ایران اکونومیست 21 آذر 1395 ایران اکونومیست 22 آذر 1395 ایران اکونومیست 23 آذر 1395 ایران اکونومیست 24 آذر 1395 ایران اکونومیست 25 آذر 1395 ایران اکونومیست 26 آذر 1395 ایران اکونومیست 27 آذر 1395 ایران اکونومیست 28 آذر 1395 ایران اکونومیست 29 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۰۵    
به دنبال ارتباطات فرهنگی هنرمندان دو کشور ایران و تایلند که نشست قبلی شان در تالار وحدت برگزار شده بود، جمعی از بازیگران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۵۳    
تیم ملی تکواندوی ایران با قبول شکست ناباورانه مقابل ترکیه از گردونه جام جهانی 2016 کنار رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۵۰    
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا در حالی برگزار شد که رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی در رقابتی که آسان تلقی می شود با ناپولی ایتالیا مصاف می دهد و بایرن مونیخ آلمان و بارسلونای ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۴۴    
مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به صحبت های آذری گفت: اگر من هم بخواهم جواب آذری را بدهم کدورت ها بیشتر می شود. به اعتقاد من صلاح نیست چنین گفتمان هایی در رسانه ها مطرح شود
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۸    
وزیر ورزش در حاشیه بازدید از دهکده المپیک کرمانشاه، گفت: تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر شرایط خوبی برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۵    
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: علیرضا منصوریان در شرایط بسیار سخت و مهمی قرار دارد و دوستان به جای انتقاد باید از او حمایت کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۶    
سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا 'ناسا' امروزدوشنبه به منظورافزایش دقت پیش بینی توفان ها یک راکت که حامل 8 ماهواره کوچک است، به فضا پرتاب می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۳    
یک عضو هیات علمی دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر مبدع بندآورنده های سریع خونریزی است که در جراحی ها کارکرد موثری دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۷    
گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: واردات انواع گوشی تلفن همراه مشمول پنج درصد حقوق ورودی، 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و چهار درصد مالیات علی الحساب است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۴    
تصویربرداری فاز اول سریال پیکسل به کارگردانی محمود معظمی به پایان رسید و فاز دوم و سوم توسط محمدحسین لطیفی طی روزهای آینده کلید می خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۴    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد، هفتادمین مرحله یارانه نقدی مربوط به آذرماه جاری ساعت 24 روز جمعه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۸    
سرپرست کمیته فوتسال با بیان اینکه میزبانی فوتسال زیر 20 سال آسیا به جای ایران به تایلند رسید، گفت: یکی از دلایلی که باعث شده تا فوتسال جایگزین فوتبال در المپیک شود، گستردگی این رشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۵    
مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران گفت: سه شنبه 23 آذر شاهد بارش شهابی سالیانه دوپیکری(جوزایی) خواهیم بود؛ تعداد بالای ZHR (تعداد بارش شهاب در ساعت) این بارش، آن را در راس بارش های سال 95 قرار داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۵    
مهرداد اسکویی سوژه فیلم تازه پیتر مارچیاس مستندساز ایتالیایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۹    
علاوه بر دوره کامل تفسیر نور، فایل 91 عنوان کتاب تألیفی حجت الاسلام محسن قرائتی در سایت وی بارگذاری شده است که به صورت رایگان قابل دانلود است. آیه لا نرید منکم جزاءً و لا شکوراً تابلوی حرکت اوست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۹    
هم زمان با برگزاری آیین گرامی داشت میلاد خجسته پیامبر اکرم (ص) در کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران این گنجینه کهن ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۹    
عضو هیئت مدیره انجمن چشم پزشکی ایران، گفت: 20 درصد بیماران دچار کم کاری و پر کاری تیروئید، مبتلا به علائم چشمی هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۶    
دو مجموعه نمایشگاهی از تصویرهای آثار نفیس کتابخانه و موزه ملی ملک در حوزه فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی در دانشگاه هنر تهران (پردیس باغ ملی) برپا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۳    
رئیس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد با تشریح آینده وب در دنیا گفت: تا سال 2027 بالغ بر 23 ابزار همراه به انسان متصل می شود و حریم خصوصی معنای امروزی را نخواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۰    
اطلاعات پایگاه شاخص های اساسی علم تامسون رویترز (ESI) نشان می دهد که تعداد دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی یک درصد برتر کشور به 43 مورد رسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۴    
ایران در سال جاری 117 میلیون دلار خرما صادر کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۱    
با وجود تاثیرگذاری انواع ویتامین ها و مواد معدنی بر حفظ سلامتی، منیزیم اغلب در این میان نادیده گرفته می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۹    
رئیس شبکه هپاتیت ایران ضمن ابراز نگرانی نسبت به شیوع بیماری کبد چرب و چاقی در جامعه، آمار مبتلایان به کبد چرب در ایران را حدود 40 درصد اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۶    
خبرگزاری رویترز انگلیس اعلام کرد، قیمت نفت در معاملات صبح روز دوشنبه با چهار درصد افزایش نسبت به جمعه گذشته، به بالاترین سطح از سال 2015 رسید ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۳    
قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا امروز در شهر نیون سوئیس برگزار شد و تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی حریفان خود را شناختند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۰    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: مواردی همچون رشد قیمت نفت، تثبیت قیمت های جهانی کالاها، افزایش نرخ دلار و ادامه توقف نمادهای بانکی از جمله موضوعات مورد توجه برای فعالین بازار در هفته های گذشته بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۰    
مهناز افشار عکسی از دوران تحصیل خود در اینستاگرام منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۴    
مطالعات جدید نشان می دهد نفس کشیدن علاوه بر اینکه امری حیاتی برای بدن محسوب می شود و اکسیژن لازم را به سلول ها می رساند، بر روی حافظه هم تاثیر می گذارد و واکنش های ما را نسبت به ترس تنظیم می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۴    
اجرای سیاست های کلان اقتصادی از سوی دولت روسیه برای نظم بخشی به فعالیت بانکی و مالی و همچنین نظارت فراگیر براساس ارزیابی های همیشگی سبب تعطیلی 100 بانک این کشور در یک سال اخیر شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۴    
گزارش بانک مرکزی از میانگین قیمت خرده فروشی 11 گروه کالای خوراکی در شهر تهران در هفته منتهی به 12 آذر ماه جاری نشان می دهد قیمت 6 گروه کالایی افزایش و دو گروه دیگر نسبت به هفته قبل از آن کاهش یافته و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۱    
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران با اشاره به صید هشت هزار و 844تن ماهی کیلکا در هشت ماهه امسال از سواحل مازندران، از افزایش 40 درصدی صید این ماهی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۱    
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که در سال 1392 چهار هزار میلیارد تومان گندم از کشاورزان خریداری شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۸    
بازار سهام دیروز را هم با کاهش شاخص به پایان برد تا بار دیگر به کانال 80 هزار واحد برسد. با افت دیروز بازده بورس از ابتدای سال تاکنون 0.9 درصد بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۰    
فیلم سینمایی شنل به کارگردانی حسین کندری و تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری در واپسین روزهای فیلمبرداری فهرست بازیگرانش را تکمیل کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۷    
امروزه که بسیاری از بازیگران در فضای مجازی فعال هستند و بازار بحث و اظهارنظر آنها درباره جو موجود در شبکه های اجتماعی داغ است؛ هنرمندانی نیز وجود دارند که خود را از این فضای ملتهب دور نگه داشته اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۷    
فضانوردان حاضر در ایستگاه فضایی بین المللی در طول اقامت خود به انجام کارهای تحقیقاتی و علمی و گاهی هنری پرداخته و تصاویر زیبایی را از پدیده های فضایی برای زمین ارسال می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۱    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: در زمان حاضر فوتبال کشور در بخش های مختلف اعم از داوری از فضایی آرام برخوردار است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۸    
با اتخاذ سیاست های تدوین شده وتدابیر اعضای هیات مدیره بانک قوامین قیمت تمام شده پول در این بانک چهار درصد کاهش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۵    
افسردگی یک نوع اختلالات خلقی است که هر فردی میتواند در طول زندگی آن را تجربه کرده باشد که کاملا طبیعی است و میتوان با مدیریت خوب با آن کنار امد و به سادگی از این بحران عبور کرد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۵    
شرکت بیمه کوثر با طراحی پوشش جدیدی در کشور موفق به کسب "مجوز انحصاری" صدور بیمه نامه حامی ازسوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۵    
صنعت بیمه به شرکت های تخصصی بیشتری نیاز دارد تا طرح های جدیدی وارد خدمات بیمه ای کشور شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۲    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: در خصوص صادرات محموله های کوچک مقیاس تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته ایم که از از آن جمله می توان از صادرات پسته ، کشمش ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۲    
بانک قرض الحسنه رسالت، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و موسسه تامین مصرفی اقلام کارکنان ناجا با انعقاد تفاهم نامه سه جانبه همکاری خود را گسترش دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۹    
پایگاه معتبر فوتبال آسیا 10 بازیکن برتر تاریخ آسیا را معرفی کرد که نام 2 بازیکن ایرانی در بین آنها دیده می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۹    
در سومین همایش ملی تجلیل از برگزیدگان حوزه مسئولیت های اجتماعی، بانک قرض الحسنه رسالت، بعنوان بانک شاخص مسئولیت پذیری اجتماعی معرفی و از محمدحسین حسین زاده مدیر عامل این بانک تجلیل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۹    
به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک به جهت عملکرد درخشان خود برای ششمین سال از سوی نشریه معتبر بنکر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۹    
برخی از خودروها در زمان فروش به سرعت و با کمترین افت در بازار به فروش می رسند ولی برخی دیگر با افت قیمت زیاد و زمان انتظار طولانی خصوصا در نوع دست دوم مواجه می شوند در این مطلب نگاهی به خودروهایی که ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۶    
بانک پاسارگاد در سومین همایش ملی مسئولیت های اجتماعی به عنوان برگزیده ی حوزه مسئولیت های اجتماعی ، تندیس و لوح تقدیر دریافت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۶    
بانک پارسیان و انجمن آلزایمر ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۳    
همزمان با آغاز هفته وحدت، شعبه سهروردی شمالی بانک پارسیان با حضورآقای صنعتی نژاد مشاورعالی مدیرعامل، دربیکی مدیرروابط عمومی، خلیل پورمدیرامورشعب و جمعی از تجار وکسبه در تاریخ20 آذر ماه گشایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۳    
تیم ملی تکواندوی ایران در دومین پیکار خود در مسابقات جام جهانی، نتیجه را به هوگوپوشان کره جنوبی واگذار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۰    
رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان این که با کمبود نیروی انسانی و پایین ترین دستمزدها در این بخش مواجه هستیم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۰    
معاملات فرابورس ایران در میانه هفته معاملاتی با دست به دست شدن 296 میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 948 میلیارد ریال روبه رو شد که این حجم معامله در 17 هزار و 196 دفعه صورت گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۰    
سفیر بلغارستان در ایران که به منظور گسترش همکاری های اقتصادی تجاری با کهگیلویه وبویراحمد به یاسوج سفر کرده است در بازدید از شماری از واحدهای تولیدی گفت که امکانات وسیعی برای همکاری با واحدهای این ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۰    
دبیر کل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی می گوید، اگر دولت اقتصاد را رقابتی نکند، مبارزه با فساد به جایی نمی رسد و فساد مانند موریانه پایه های نظام را می خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۷    
عضو هیات مدیره بانک رفاه تشریح کرد: ایجاد روابط کارگزاری با 120 بانک و یک میلیارد دلار گشایش اعتبارات اسنادی و حوالجات ارزی حاصل 7 ماه فعالیت ارزی بانک پس از برجام است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۷    
این ها تا کی می خواهند جلوی جبران عقب افتادگی های کشور را بگیرند. یک روز می گویند نباید هواپیما بخریم، روز دیگر مانع از خرید کشتی می شوند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۷    
محققان NASA و KAIST ترانزیستورهای با قابلیت ترمیم خود ساخته اند که در فضاپیماهای نانو به کارمی رود. به این ترتیب مدت زمان انتظار برای سفر به نزدیکترین ستاره به زمین کاهش می یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۷    
مدیر کل امور مجلس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پوشاک و لوازم خانگی را در صدر کالاهای قاچاق اعلام کرد و گفت: حجم قاچاق کالا از 25 میلیارد دلار در سال 92 به 15 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۴    
فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در دیدار با مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشور ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۴    
برخلاف آنچه مخالفان دولت در داخل و افراطیون آمریکایی در نیویورک تصور می کردند، سرانجام قرارداد بوئینگ به امضای طرف ایرانی و آمریکایی رسید ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۱    
بانک سینا در راستای حمایت از اهداف و برنامه های اقتصادی دولت و حسب سیاست های بانک مرکزی ج.ا.ا مبنی بر اعطای تسهیلات خرد، نسبت به اعطای کارت های اعتباری مرابحه اقدام می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۱    
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از مرکز ارتباطِ مهر، گفت: توجه به نیازهای مشتریان و سپرده گذاران و تکریم ارباب رجوع از اولویت های بانک می باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۸    
محققان دانشگاه یوتا روشی را ابداع کردند که با استفاده از چاپگرهای جوهر افشان تصاویر نامریی را چاپ کنند. این تصاویر تنها با استفاده از امواج الکترومغناطیسی قطبی کوچکتر از میلیمتر، قابل مشاهده هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۵    
محققان دانشگاه واشنگتن شیوه ای ابداع کردند که با استفاده از آن می توانند انرژی لازم برای برقراری اتصالات Wi-Fi را در مقایسه با روش های متداول تا 10 هزار برابر کاهش دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۲    
برخورداری از یک رژیم غذایی سالم باید سبک زندگی هر کس باشد، نه فقط یک برنامه کوتاه مدت. در این مقاله درباره الگوهای غذایی مناسب برای سلامت قلب، صحبت شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۹    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران می گوید، ایران بر اساس شاخص های جهانی مبارزه با فساد، وضعیت مطلوبی در این زمینه ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۹    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران می گوید، اگر شرایط اقتصادی برای مبارزه با فساد مناسب نباشد بخش خصوصی نخستین قربانی خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۹    
نگین متعضدی بازیگر سینما و تلویزیون جدید ترین بازیگر فیلم سینمایی ساعت 5 عصر مهران مدیری شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۹    
راه های گسترش تعاملات در دیدار رییسان دامپزشکی ایران و عراق بررسی و بر لزوم رفع مشکل صادرات فرآروده های دامی ایران به عراق تاکید شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۹    
رئیس پروژه احداث تاسیسات ذخیره سازی و اندازه گیری میعانات گازی پارس جنوبی گفت: طرح ای پی سی 3 این پروژه شامل ساخت چهار مخزن ذخیره سازی میعانات گازی با ظرفیت دو میلیون بشکه تکمیل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۹    
میانگین قیمت هر بشکه نفت خام سبک صادراتی ایران از ابتدای سال 2016 تا هفته منتهی به دوم دسامبر بشکه ای 40 دلار و 12 سنت بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۹    
سومین خط آهن افغانستان درمرزشمالی این کشور با ترکمنستان به بهره برداری رسید و اگرچه این خط آهن تنها 3 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد بازیکنانش در دیدار با پدیده مشهد تقدیر کرد و گفت: شادی گل دوم نشان داد که همه یک تیم هستید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۷    
مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان گفت: به حرمت فرهاد کاظمی که هنوز قرارداد رسمی با باشگاه سیاه جامگان دارد و برای فسخ اقدام نکرده است، برای انتخاب سرمربی جدید اقدام نکردیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۴    
روند رو به رشد نقدینگی در پایان مهرماه امسال هم ادامه دار شد و حجم نقدینگی با رشد بیش از 28 درصدی در مقایسه با همین دوره در سال قبل از 1137 تریلیون تومان عبور کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۱    
محققان نانوژنراتوری ابداع کرده اند که به گفته آنها، با بهره از انرژی حاصل از ضربه انگشت روی صفحه لمسی تلفن های هوشمند می تواند انرژی آنها را برای یک هفته تامین کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۵    
دوربین های مخفی یکی از ایستگاه های مترو در منطقه نیوکلن برلین لحظه ای را ثبت کردند که در آن جوان ناشناسی با لگد زدن به پشت یک دختر جوان محجبه، او را از بالای پله ها به پایین پرت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۵    
اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه وافری به نوشابه ها (به ویژه کولاها) دارند احتمالاً خودتان هم به خوبی می دانید که این نوشیدنی ها برای سلامتی مفید نیستند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۲    
کارشناس کنترل کیفی آزمایشگاه معاونت غذا و دارو گفت: از خرید نان های خیلی برشته پرهیز کنید. تصویر نان خیلی برشته نخرید
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۶    
کاهش 20 درصدی تعرفه واردات پوشاک از 75 درصد به 55 درصد به صورت همزمان با کاهش هشت درصدی تعرفه واردات پارچه از 40 درصد به 32 درصد در دستور کار قرار گرفت تا بدین منظور حمایت از بخش تولید ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۶    
ایران اکونومیست - حمید فرخ نژاد در اینستاگرامش عکسی از فیلم هایش که بزودی اکران میشود منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۰    
انزوا اولین فیلم سینمایی مرتضی علی عباس میرزایی محسوب می شود که تهیه کنندگی آن را پیمان جعفری برعهده دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۷    
گویی قرار است داستان ناتمام سرنوشت کارت سوخت، در نهایت با به اجماع نظر مجلس نشینان با ماندگاری این کارت به پایان برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۰    
تفاهم نامه بازنگری استانداردهای نان از سوی وزارت بهداشت و سازمان ملی استاندارد امضا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۰۴    
تحقیق جدید دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا نشان می دهد احتمالا مریخ هم مانند زمین با تغییرات آب وهوایی در نتیجه افزایش قابل توجه گازهای گلخانه ای مواجه شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۰۱    
تاریخ نشان می دهد بارسلونا می تواند اختلاف به وجود آمده با رئال صدرنشین را جبران کند و قهرمان شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۵۵    
شرکت خودروساز سوئیسی "رین اسپید" یک خودروی مفهومی دو سرنشین جمع و جور طراحی کرده است که خودران بوده و می تواند در جا دور خود بچرخد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۴۹    
نمایش آیس لند به کارگردانی آیدا کیخایی از هفته ی آینده در تئاتر باران اجرا می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۴۶    
سه کارشناس بازار سرمایه معتقدند: توقف طولانی مدت نمادهای معاملاتی در کنار وضعیت سودآوری بانک ها در مجامع اخیر و از سویی بی ثباتی در متغیر های کلان باعث شده تا بازار سهام با سکون و رخوت مواجه باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۴۳    
محققان موفق به توسعه نوعی هدفون جدید شدند که صداهای دلخواه کاربر را تقویت کرده و صداهای اطراف که تمایلی به شنیدن آن ندارد را کاهش می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۷    
داماد محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم از چوبه دار نجات پیدا کرد تا یک روز مانده به اعدامش دوباره فرصت زندگی پیدا کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۱    
تیم ملی تکواندو جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در اولین روز رقابت های تیمی جام جهانی باکو بر تیم ملی روسیه غلبه کرد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۸    
در صورتی که قصد دارید در آینده نزدیک فرزنددار شده و جنسیت او پسر باشد با رعایت برخی نکات و رژیم غذایی مناسب شانس پسر شدن جنین افزایش پیدا می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۵    
بنا به اعلام فدراسیون جهانی قلب، سبک زندگی بی حرکت یکی از عوامل خطر عمده برای ابتلا به بیماری قلبی است و عدم ورزش می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را تا 50 درصد افزایش دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۶    
ماهور حمید زرگرنژاد روز گذشته با حضور مسئولان فرهنگی و ارشاد هویزه، فرماندار هویزه و حسین لطیفی کلید خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۰    
اکران مردمی فیلم سینمایی سلام بمبئی شب گذشته یک شنبه21 آذر در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۰۷    
شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد: 20 سرمایه گذار خارجی در آبان ماه کد سهامداری خود را از این شرکت دریافت کردند که 11 کد برای سرمایه گذاران حقوقی بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۰۷    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اینکه ثبات قوانین در رابطه با شرکت های بورسی و تمامی شرکت های بخش خصوصی باید مورد توجه قرار بگیرد گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۰۴    
تیم پرسپولیس با وجود همه موفقیت هایی که در لیگ شانزدهم به دست آورده، همچنان در بعضی از پست ها از جمله دفاع وسط احساس کمبود بازیکن می کند.
  • ۱