دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۰:۵۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 1 شهریور 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 شهریور 1396 ایران اکونومیست 2 شهریور 1396 ایران اکونومیست 3 شهریور 1396 ایران اکونومیست 4 شهریور 1396 ایران اکونومیست 5 شهریور 1396 ایران اکونومیست 6 شهریور 1396 ایران اکونومیست 7 شهریور 1396 ایران اکونومیست 8 شهریور 1396 ایران اکونومیست 9 شهریور 1396 ایران اکونومیست 10 شهریور 1396 ایران اکونومیست 11 شهریور 1396 ایران اکونومیست 12 شهریور 1396 ایران اکونومیست 13 شهریور 1396 ایران اکونومیست 14 شهریور 1396 ایران اکونومیست 15 شهریور 1396 ایران اکونومیست 16 شهریور 1396 ایران اکونومیست 17 شهریور 1396 ایران اکونومیست 18 شهریور 1396 ایران اکونومیست 19 شهریور 1396 ایران اکونومیست 20 شهریور 1396 ایران اکونومیست 21 شهریور 1396 ایران اکونومیست 22 شهریور 1396 ایران اکونومیست 23 شهریور 1396 ایران اکونومیست 24 شهریور 1396 ایران اکونومیست 25 شهریور 1396 ایران اکونومیست 26 شهریور 1396 ایران اکونومیست 27 شهریور 1396 ایران اکونومیست 28 شهریور 1396 ایران اکونومیست 29 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 شهریور 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۲    
مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان شرقی از انهدام 188 تن لوازم آرایشی و بهداشتی، دخانیات و موادخوراکی قاچاق در منطقه آزاد ارس خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۱    
بانک مرکزی با درخواست انتشار اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری(عام) با نام و الکترونیک بانک ملت در نیمه نخست سال جاری موافقت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۰۵    
بانک پاسارگاد، نایب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران را در مسابقات جهانی کشتی فرنگی، به اعضای این تیم، کادر فنی و ملت شریف ایران صمیمانه تبریک می گوید و از خدوند منان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۰۵    
افتتاح باجه بانک سینا با حضور مدیر عامل بانک سینا، رییس سازمان شکوفایی و نوآوری، معاونین و مدیران طرفین در محل ساختمان این صندوق افتتاح شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۹:۵۰    
صندوق بیمه کشاورزی با مشارکت باغداران ، در سال زراعی 96-97 طرح بیمه پایه را برای شماری از محصولات باغی شامل انگور آبی، پسته و سیب اجرا می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۰    
میانگین پرداختی روزانه وام ازدواج با اجرای طرح ضربتی در مردادماه توسط 11 بانک عامل و سایر بانک ها در استان های محروم و کم برخوردار به بیش از 2400 نفر رسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۸    
وزیرجهاد کشاورزی با اشاره به مزیت های صرفه جویی در روش های نوین آبیاری گفت: دولت برای توسعه روش های نوین آبیاری 85 درصد هزینه ها را یارانه می دهد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۱:۵۰    
بانک مرکزی نرخ رسمی 32 ارز موجود در مرکز مبادلات ارزی را افزایش داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۱:۴۱    
مدیر کل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران از افزایش 58 درصدی صادرات به کشور کنیا در چهار ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال پیش خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۱:۳۸    
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران تاکید کرد توقف موقت ثبت سفارش، خللی در روند واردات خودرو به وجود نمی آورد و هیچ انحصاری ایجاد نمی کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۱:۲۳    
'ولی الله سیف' رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد: تلاش های دولت در گسترش روابط بین المللی و اقتصادی جهانی به ثمر نشسته است و امروز بزرگترین قرارداد پسابرجامی را به ارزش 8 میلیارد یورو با اگزیم بانک کره ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۰:۴۱    
سازنده فیلم گشت ارشاد گفت: فضای فرهنگی و هنری کشور به سمت منطق، عقلانیت و تحمل نقطه نظرات دیگران در حرکت است و به نظر من ظرفیت های فکری جامعه رو به افزایش است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۰:۲۶    
مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی گفت: اخباری مبنی بر افزایش چند برابری فروش سینما در پنج ماه امسال نسبت به سال قبل منتشر شده درست نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال پاس جنوبی جم گفت: اگر فردا استقلال خوزستان را شکست دهیم و به صدر جدول برسیم به اردوی تیم ملی می روم و راجع به بازیکنانم با شخص کی روش صحبت می کنم چون بازیکنانم استحقاق پوشیدن پیراهن ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۵۳    
مراسم قرعه کشی مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور امروز (چهارشنبه) برگزار شد و تیم پرسپولیس باید با تیم نفت تهران برای سومین بار در کمتر از دو ماه دیدار کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۵۳    
بازیکنان تیم والیبال زیر 23 ایران در دیدار پایانی مرحله گروهی رقابت های زیر 23 سال جهان در قاهره به رغم برتری برابر روسیه از صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها بازماندند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۶    
معاون اول رییس جمهور با بیان این که، باید به وزارت اقتصاد متناسب با انتظارات اختیار داده شود گفت: بخش عمده نظام بانکی بر عهده وزارت اقتصاد است، البته نقش بانک مرکزی به صورت جداگانه قابل بررسی است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت دوازدهم از صدور مجوز نقل و انتقال اوراق خزانه در بازار ثانویه از هفته آینده خبر داد و گفت: به طور حتم تعامل با سیستم بانکی اثرات مثبت خود را در بورس خواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت یازدهم نگرانی ها و امیدواری های خود را برای اقتصاد ایران تشریح کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۹    
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران با قبول شکست مقابل کره جنوبی به مدال نقره بازی های دانشجویان جهان دست یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۹    
معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران از راه اندازی آزمایشی سامانه معاملات مشتقه فرابورس تحت عنوان واچار خبر داد و این سامانه را در مسیر پیمودن و تکمیل فازهای توسعه ای به منظور راه اندازی اصلی و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۳    
شمارش معکوس 500 روز تا برگزاری جام ملت های آسیا 2019 به میزبانی امارات متحده عربی که بزرگترین رویداد فوتبالی قاره کهن است، آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۰    
8.5میلیون سهم پتروشیمی خراسان به ارزش بیش از 4 میلیارد تومان و 2 میلیون سهم پتروشیمی زاگرس به ارزش بیش از 3.5 میلیارد تومان به کدهای انتقالی سهامداران عمده انتقال یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۱    
مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که این صنعت در سال های آینده افزون بر تامین کامل نیاز داخل، در زمینه صادرات نیز افزایش خیره کننده ای را تجربه خواهد کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۱    
در چهارمین روز از بازی های یونیورسیاد کاروان ایران به 4 مدال دست یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۸    
شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد:جلسه تخصصی فروم اینترنت اشیاء ایران به میزبانی همراه اول و با هدف گسترش طرح های اینترنت اشیا ، برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۸    
پزشکان معتقدند کافئین می تواند درد پس از عمل جراحی را که ناشی از خواب نامطلوب است کاهش دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۲    
سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از تشکیل کمیته ویژه ای برای تعیین چارچوب نظام مند حمایت از حقوق مصرف کنندگان خدمات بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۹    
محققان دانشگاه "کالیفرنیا ریورساید" تکنیک جدیدی را توسعه دادند که از طریق تضعیف ارتباط بین سلول های عصبی که در شکلی گیری خاطرات تلخ نقش دارند، این خاطرات را از ذهن افراد پاک کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۹    
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی حدود چهار هزار و 756 طرح صنعت برق در هفته دولت خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۶    
معاون منابع انسانی بانک ملی ایران تاکید کرد: تحقق همه برنامه های بانک منوط به داشتن نیروی انسانی توانمند است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۶    
وجود دو عید مهم اسلامی عید قربان(عید اضحی) و عید غدیر(عید ولایت) و روز عرفه و خاطره دعای عجیب و بسیار گرانبهای امام حسین(ع) در عرفات، شکوه و عظمت خاصی به این ماه بخشیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۳    
مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی و آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: با توجه به گزارشات متعدد واصله از معاونت های غذا و دارو در خصوص بررسی محصولات آرایشی و بهداشتی در سطح عرضه( PMS ) ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۲۷    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی معاملاتی متعادل و در محدوده صفر تابلو را در اغلب نمادهای معاملاتی به نظاره نشست که با وجود پیش رو شدن سنگ آهنی ها و گروه مخابرات اما با حرکت دست به عصای حقوقی ها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۲۷    
محققان سیستمی ابداع کرده اند که با ارائه دانش تخصصی طراحی ربات، به افراد امکان می دهد تنها در عرض چهار ساعت ربات دلخواه خود را طراحی کرده و بسازند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۲۱    
عضو هیات مدیره انجمن دندانپزشکان ایران شاخه اصفهان، بر ضرورت مسواک زدن قبل از صبحانه تاکید کرد و گفت: استفاده از نخ دندان نیز از خراب شدن دندان ها پیشگیری می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۸    
خزانه دار کل کشور گفت: هنوز راه دشواری برای اصلاحات اقتصادی پیش رو است و تجربه کرباسیان در گمرک نشان می دهد که وی تحول خواه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران گفت: از آغاز سال تاکنون یک میلیون و 147 هزار تن محصول کشاورزی به ارزش 14 میلیارد ریال در این فضا معامله شده است که از لحاظ وزنی 20 درصد و از نظر ارزشی 13 درصد رشد را ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۲    
بازیگر فیلم "زیر سقف دودی" گفت: من ده سال در مجله فیلم، ستون طنز می نوشتم و بعدها به دلیل همین ابتذال ها از سینما فاصله گرفتم. گاهی شاید به خاطر هزینه های زندگی مجبور بازی در برخی نقش ها شدم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۰    
مراسم تودیع و معارفه وزرای امور اقتصادی و دارایی دولت های یازدهم و دوازدهم، هم اکنون با حضور معاون اول رییس جمهور آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۰    
کارشناسان مطالعات جوی هشدار می دهند که جهان فرصت جلوگیری از پیامدهای خطرناک گرمای جهانی را از دست داده مگر آنکه بهره گیری از دانش مهندسی آب وهوایی (geo-engineering) برای خارج کردن گازهای گلخانه ای از ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۷    
به این ترتیب نرخ سود علی الحساب مذکور در قراردادهای منعقده قبلی تا پایان مدت زمان قرارداد که حداکثر یک سال شمسی خواهد بود، معتبر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۱    
مشرف، مدیر شعب استان اصفهان ضمن اشاره به برگزاری کمیته های مختلف، جلسات هم اندیشی و همچنین ارزیابی و بررسی های صورت گرفته در حوزه های جذب منابع، دستیابی به سهم بیشتری از بازارهای پولی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۱    
مربی کاراته ایران با فدراسیون کاراته ازبکستان به منظور هدایت تیم ملی بزرگسالان این کشور به توافق رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۸    
بانک رفاه در راستای تکریم از تلاش های حوزه سلامت کشور تا سقف 8 میلیارد ریال تسهیلات در قالب کارت اعتباری، مرابحه و اجاره به شرط تملیک پرداخت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۵    
حرکت دیشب منصوریان خیلی ها را به یاد سال 2009 و کار گواردیولا انداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۲    
ساینا اتومات حاصل مدیریت پلتفرم در گروه خودروسازی سایپاست و خانواده های ایرانی می توانند تمام انتظارات خود را از یک خودروی خانوادگی اتومات ارزان قیمت در این محصول مجسم کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۶    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: انتشار خبرهای مربوط به توقف پروازهای هوایی در آسمان ایران صحت ندارد، اما ممکن است برخی از پروازها عصر امروز با تاخیر انجام شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۶    
فرابورس ایران در حالی به ماه شهریور قدم گذاشت که نخستین روز مبادلات این ماه با سبزپوشی شاخص کل و قرار گرفتن این نماگر در مرز 940 واحدی کلید خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۳    
برداران عالمیان در مرحله گروهی تور جهانی تنیس روی میز چک هر سه بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند و به عنوان نفر اول صعود کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۲۷    
آزاده نامداری به حواشی ایجاد شده درباره انتشار عکس هایش در سوییس واکنش نشان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۲۴    
بانک فدرال رزرو هند اعلام کرد، اسکناس 200 روپیه ای هند در دو چاپ خانه متعلق به این بانک به زودی چاپ خواهند شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۲۱    
رئیس پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی گفت: باید با استفاده از فناوری های زیستی تا سال 1404 بتوانیم محصولات غذایی را در کشور تامین کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۵    
جلسه طولانی مدت نمایندگان ویژه باشگاه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا با سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۲    
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با بیان این که تامین نهاده ها از تولیدات داخلی از اولویت های این شرکت است گفت: در سال 95 از مجموع بیش از 1.8 میلیون تن انواع کودشیمیایی خریداری شده، بیش از 1 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۶    
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از لغو کنسرت محمد علیزاده در کرمانشاه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۰    
مدیرکل شبکه نمایش خانگی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری در واکنش به تبلیغات یکی از شرکت ها در استفاده از بازیگر سریال بازی تاج و تخت عرضه اینگونه آثار را غیرقانونی عنوان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه باید جفای تاریخی به فرشبافان و هنرمندان را جبران کنیم، گفت:در نظر داریم روند نزولی جایگاه فرش ایران در سال های گذشته را با سیاستگذاری جدید و به همت دولت و مجلس ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۷    
شاخص کل فرابورس فراز و فرودهای زیادی را در ماه مرداد پشت سر گذاشت که در آخرین روز کاری این ماه با ایستادن در ارتفاع 936 واحدی به اوج خود رسید؛ بدین ترتیب بازدهی 7 درصدی را از ابتدای سال به ثبت رساند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۴    
هادی تیران ولی پور با پیروزی در نیمه نهایی وزن 58 – کیلوگرم تکواندوی یونیورسیاد، به فینال راه یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۴    
پیرو درج اخبار کشف اختلاس در بانک رفاه در رسانه ها، روابط عمومی این بانک اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۸    
یک مقام مطلع هرگونه اختلال و توقف پروازها در آسمان ایران را به علت اشکال فنی در سیستم های رادار مرکز کنترل فضای کشور تکذیب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۲    
مدیرعامل بورس کالا با اعلام مزایای ابزارهای مالی برای بخش کشاورزی گفت: کشاورزان در بورس کالا می توانند محصولاتشان را قبل از برداشت بفروشند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۹    
در آستانه هفته دولت؛ پروژه ارتقای هتلینگ بخش های نوزادان و زنان بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) اسلامشهر با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به بهره برداری رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۹    
پیشکسوت محبوب باشگاه استقلال بابت انتقاداتی که این روزها از منصوریان و فشار برای تغییر او می شود، واکنش نشان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۹    
ایران اکونومیست - فیلم : لحظۀ بلعیده شدن خودرو با سرنشینانش فیلم : قدرت خیره کننده یک خودرو برای بالا رفتن از صخره ها فیلم : رانندگی یک زن بدون گواهینامه حادثه آفرید ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۶    
صبرستان ویزای توریستی برای اتباع ایران و هند را لغو کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۷    
یک روز بعد از برگزاری جلسه رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزیران پیشنهادی کابینه دوازدهم به تالار آئینه در ساختمان سی تیر رفتیم تا مهمان دیپلماتی باشیم که روز یک شنبه با کسب 226 رای موافق برای بار دوم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۴    
در جریان معاملات دیروز در بازار فیزیکی بورس انرژی کالاهای نفتای سبک و حلال 404 پالایش نفت شیراز، متانول پتروشیمی شیراز و ریفورمیت پتروشیمی بوعلی در رینگ داخلی عرضه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۸    
ملیکا میرحسینی با شکست در نیمه نهایی مسابقات تکواندوی یونیورسیاد، به مدال برنز رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید: تیمش باید در زمین مسابقه شایستگی هایش را نشان بدهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۵    
معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت به مناسبت فرارسیدن هفته دولت طی پیامی توسعه و توانمند سازی بخش معدن وصنایع معدنی در دولت دوازدهم را با تکیه بر توان بخش خصوصی عملی دانست .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۲    
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : نظام تعرفه مناسبی باید تدوین شود به طوری که برای خدمات ثابت بازار رقابتی شده و همچنین حجم بازار بزرگ شود .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۲    
چهار روز از دستگیری حمید صفت به اتهام قتل ناپدری اش می گذرد. قتل اتهامی است که از سوی بازپرس پرونده به این خواننده رپ تفهیم شده؛ اما او این اتهام را رد کرده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۰۹    
به گفته یک متخصص علوم و صنایع غذایی، بر خلاف آنچه درباره مضرات استفاده از دستگاه مایکرووِیو برای پخت و پز غذا گفته می شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۰۶    
اولین شعبه تمام دیجیتال بانک ایران زمین صبح امروز با حضور مدیرعامل این بانک افتتاح شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۰۳    
اداره کل آمار چین اعلام کرد واردات نفت خام این کشور از ایران در ماه گذشته میلادی نسبت به پارسال افزایش یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۰۳    
تاکنون با اجرای بیش از 6600 کیلومتر لوله گذاری، نصب 64 درصد از انشعابات طرح و اجرای 6 واحد تصفیه خانه در جنوب تهران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۷    
گمرک ایران ادعای ورود 51 دستگاه خودروی لوکس با ترک تشریفات و بدون ثبت سفارش را تکذیب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۷    
اپل در حال طراحی خودروهای بزرگ خودرانی است که وظیفه جابجایی کارکنان این شرکت را در میان ساختمان های داخلی آن بر عهده خواهند داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۴    
هادی تیران با صعود به نیمه نهایی مسابقات وزن 58 – کیلوگرم تکواندوی یونیورسیاد، مدال خود را قطعی کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۴    
وزیر کار از افزایش 10 درصدی مستمری بیمه بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور از فردا خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۱    
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه شبکه بانکی برای پرداخت وام ازدواج از ابتدای مرداد خیلی خوب عمل کرده است گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۸    
مصرف مقدار زیادی از مکمل های ویتامین B12 و B6 خطر سرطان ریه را در مردان افزایش می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۸    
با دستورالعمل جدید بانک مرکزی در رابطه با پرداخت حداکثری سودهای علی الحساب سپرده گذاران بانک ها و افرادی که می خواهند حساب سپرده جدید باز کنند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۵    
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات به تاکید برنامه ششم توسعه برای ایجاد950 هزار شغل درسال اشاره کرد و گفت: سالی 100 هزار شغل باید در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد شود که با برنامه ریزی محقق خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۲    
شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: در پایان بیست و چهارمین روز عملیات رفت زائران حج تمتع امسال، 75 هزار و 470 زائر ایرانی به سرزمین وحی اعزام شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۹    
پارسال 780 میلیون بشکه نفت خام شامل بیش از 230 میلیون بشکه نفت خام سبک، بیش از 480 میلیون بشکه نفت خام سنگین و حدود 70 میلیون بشکه نفت خام فروزان از پایانه خارک صادر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۹    
یک شرکت آلمانی که در زمینه مدیریت بازیکنان حرفه ای بازی در ورزش های الکترونیک فعالیت می کند با نوید برهانی بازیکن ایرانی قهرمان مسابقات جهانی ورزش های الکترونیکی پاریس ESWC در رشته فیفا قرارداد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۶    
شاخص کل بورس در جریان معاملات اولین روز شهریور ماه با کمک بخشنامه نرخ سود بانک مرکزی 169 واحد رشد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۳    
حساب های رسمی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران به علت بدهی سنگین مالیاتی مسدود شده و این سازمان نمی تواند تا حل این مشکل بزرگ هیچ پرداختی به باشگاه ها داشته باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۳    
خشایار الوند نویسنده سریال پایتخت5 بیان کرد که احتمالا این فصل آخرین فصل از سریال خواهد بود و به همین دلیل تلاش دارند که بهترین پایتخت را بسازند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۴    
یک عضو شورای فنی کشتی فرنگی با ابراز رضایت از عملکرد فرنگی کاران ایران در رقابت های جهانی پاریس، گفت: باارزش تر از نتیجه این بود که فرنگی کاران جوان ایران بدون ترس و واهمه به مصاف رقبای جهانی رفتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۸    
اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان و سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، با هدف کمک به توسعه فعالیت های تجاری و اقتصادی در بندر چابهار تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۵    
دانشمندان دانشگاه "ام .آی .تی" یک گام به تولید منبع انرژی پاک نامحدود نزدیک شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۲    
گندم ایرانی با وجود اینکه خودکفا شده و به فهرست محصولات صادراتی کشاورزی پیوسته و میهمان 10 کشور اروپایی، آمریکایی و آسیایی شده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۲    
مایکروسافت موفق به طراحی سامانه هوشمند همزمانی به اسم "مغزافزار" شده که می تواند به صورت درجا (real time) یاد بگیرد و واکنش نشان بدهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۹    
ارکستر سمفونیک تهران که در ادامه اجراهای خود در شهرهای مختلف کشور، این بار به رهبری شهرداد روحانی پنجشنبه 9 شهریورماه در شیراز کنسرت می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۳    
هفته فیلم جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) و همزمان با آغاز بکار بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب چین طی مراسمی با حضور ابوذر ابراهیمی ترکمان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و تنی چند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۳    
بانک تجارت از آغاز سالجاری ،با اعطای بیش از 73 هزار فقره وام ازدواج به زوجهای جوان در قالب طرح پشتیبان پیوندها در این امر مشارکت داشته است.