دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۴:۰۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 27 شهریور 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 شهریور 1396 ایران اکونومیست 2 شهریور 1396 ایران اکونومیست 3 شهریور 1396 ایران اکونومیست 4 شهریور 1396 ایران اکونومیست 5 شهریور 1396 ایران اکونومیست 6 شهریور 1396 ایران اکونومیست 7 شهریور 1396 ایران اکونومیست 8 شهریور 1396 ایران اکونومیست 9 شهریور 1396 ایران اکونومیست 10 شهریور 1396 ایران اکونومیست 11 شهریور 1396 ایران اکونومیست 12 شهریور 1396 ایران اکونومیست 13 شهریور 1396 ایران اکونومیست 14 شهریور 1396 ایران اکونومیست 15 شهریور 1396 ایران اکونومیست 16 شهریور 1396 ایران اکونومیست 17 شهریور 1396 ایران اکونومیست 18 شهریور 1396 ایران اکونومیست 19 شهریور 1396 ایران اکونومیست 20 شهریور 1396 ایران اکونومیست 21 شهریور 1396 ایران اکونومیست 22 شهریور 1396 ایران اکونومیست 23 شهریور 1396 ایران اکونومیست 24 شهریور 1396 ایران اکونومیست 25 شهریور 1396 ایران اکونومیست 26 شهریور 1396 ایران اکونومیست 27 شهریور 1396 ایران اکونومیست 28 شهریور 1396 ایران اکونومیست 29 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 شهریور 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۲:۴۵    
با وجودی که موجودی مسکن کشور حدود سه میلیون واحد از تعداد خانوارها بیشتر است، پدیده بدمسکنی طی 10 سال اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۳:۰۳    
بسیاری از افراد سیگاری برای در امان ماندن از زیان های دخانیات اقدام به ترک آن می کنند؛ اما برای جلوگیری از ابتلا به سرطان ریه، باید اقدامات دیگری نیز انجام داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۵:۵۷    
رئیس جمهوری ضمن صدور پیوست حکم انتصاب عباس آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم بر اصلاح ساختاری به منظور محقق کردن برنامه ها تاکید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۲    
رئیس جمهوری ضمن صدور پیوست حکم انتصاب علی ربیعی به عنوان وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی دولت دوازدهم بر اصلاح ساختاری به منظور محقق کردن برنامه ها تاکید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۳:۴۲    
ارتباط تلفنی و دیتای مشترکان مرکز مخابراتی پردیس تهران برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل از فردا پنجشنبه مختل می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۰۶    
گریگ گرنبرگ بازیگر سرشناس هالیوود روز گذشته در ادامه فیلمبرداری پروژه اولین تولد جلوی دوربین این فیلم رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۱۸    
با انتشار جدیدترین آمار از تعداد مشترکان اینترنت در ایران، امکان ارزیابی بهتر از اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در طول چهار سال گذشته فراهم شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۶:۱۲    
مدیر فناوری اطلاعات سپرده گذاری مرکزی سمات گفت : غیرکاغذی شدن معاملات بورس ، حدود 16 هزار مکاتبه را حذف کرده و هزینه کارگزاران و ناشران را هم کاهش داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۳۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با صاحبان صنایع آلمان از آمادگی هلدینگ ها و شرکت های زیرمجموعه این وزارتخانه برای همکاری اقتصادی با شرکت های آلمانی خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۲    
مراسم اختتامیه جشنواره طلایی پایانه های فروشگاهی بانک تجارت در مجتمع تجاری پروما مشهد مقدس برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۴    
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران از رشد 100 درصدی اعضای این سازمان و افزایش مشارکت فعالان صنف طی سه سال اخیر خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۴    
تعداد کل بازرسی ها از صنوف سراسر کشور در مرداد ماه امسال 273 هزار و 94 فقره بود که 11 هزار و 55 فقره پرونده با برآورد جریمه پیشنهادی به ارزش بیش از 69 میلیارد و 287 میلیون ریال تشکیل شده است .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۹    
عضو هیات مدیره بانک رفاه گفت: تعدیل نرخ سود سپرده ها یکی از بزرگترین دستاورهای دولت دوازدهم بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۰    
مدیرعامل بانک شهر همزمان با امضای موافقتنامه قرارداد 10 میلیارد دلاری خط اعتباری ایران با 'سیتیک تراست' چین یادداشتی را به این منظور منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۱۸    
با توجه به انتشار اخباری مبنی بر خرید و فروش حواله های خودروی ساندرو استپ وی در رسانه های گوناگون به اطلاع می رساند با توجه به عدم امکان صلح در قراردادهای پیش فروش این خودرو هر گونه عواقب احتمالی در ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۰۰    
دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران با اهدای لوح سپاس از دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی قدردانی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۵۷    
'جلال طالبی' سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 فرانسه، گفت: ناتوانی مدیریت باشگاه استقلال در تصمیم گیری ها باعث بدتر شدن شرایط این روزهای باشگاه شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۴۵    
ما به التفاوت سود قطعی و سود علی الحساب سال 95 سپرده گذاران بانک مشترک ایران و ونزوئلا پرداخت می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۳۶    
جلسه هم اندیشی و سرعت بخشیدن به تخصیص 50 هزار میلیارد تومان برای رونق تولید در سال جاری با توجه به تجربه موفق سال گذشته با حضور رییس کل بانک مرکزی، وزرای صنعت، تعاون و کار برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۳۳    
تازه ترین کارنامه تامین مالی پرونده مسکن مهر منتشر شد که بر اساس آن بانک مسکن شتاب تسهیلات مسکن مهر را افزایش داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۵۴    
مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تجربه چین دراقتصاد سینما می تواند به عنوان یک رهیافت برای اقتصاد سینما و فرهنگ ایران در حوزه بازار جهانی باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۳۳    
انجام تحقیقات هدفمندعلمی با بهره گیری از فناوری های نوین در کشاورزی، امید به حفاظت از منابع پایه و بسترهای زیست محیطی و خودکفایی در محصولات کشاورزی را ایجادکرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۱۸    
دوچرخه سواری ایران در ماده تیم اسپرینت بازی های داخل سالن آسیا قهرمان شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۱۵    
در دومین روز از رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا سه برنز دستاورد نمایندگان جوانان ایران بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۱۲    
دو نماینده تکواندوی ایران با غلبه بر حریفان به دو مدال طلا در بازیهای داخل سالن آسیا دست یافتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۰۶    
تیم فوتبال پانیونیوس در شب اخراج مهاجم ایرانی خود برابر جیانینا مساوی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۰۳    
درحالی که بر اساس برخی اخبار، هیات مدیره استقلال خواهان جدایی چینی از این تیم شده بود، وی در تمرین آبی ها حاضر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۰۰    
دو کاپیتان استقلال در تمرین دوشنبه این تیم حاضر نشدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۷:۵۴    
شاگردان عباس چمنیان با سه گل لبنان را در مقدماتی قهرمانی زیر 16 سال آسیا شکست دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۷:۵۱    
سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین تیمش به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۶:۱۸    
هنگامی که درباره مشکلات ناشی از مصرف الکل فکر می کنیم، اغلب کبد، اندامی که مسئول پالایش نوشیدنی های الکلی است، در ذهن ما نقش می بندد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۵:۰۹    
در حالی که امروز خبر رسمی آغاز فعالیت کمیته نماینده ایران برای اسکار 2018 منتشر شد و نام ده فیلم به عنوان فهرست اولیه اعلام شده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۳:۴۵    
گاهی دانستن بیش از اندازه در رابطه با بیماری ها، می تواند برای یک فرد عادی حسابی دردسرساز شود بخصوص زمانی که آن فرد حساس هم باشد، این مساله باعث می شود به دنبال علائم بیماری در بدن خود بگردد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۳:۱۲    
رئیس انجمن صنایع غذایی ایران گفت: در آب های معدنی غیر مجاز با بالا بودن میزان نیترات احتمال بروز سرطان در افراد افزایش می یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۲:۰۳    
برای کاهش وزن، باید روی عادت های غذایی تان تمرکز کنید. مشکل تغذیه ای تان را از ریشه حل کنید، عادت های غذایی تان را ارزیابی کنید و هر جا که لازم دیدید تغییر دهید، حتماً این کار را بکنید ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۱:۳۶    
فیلم نگار رامبد جوان این روزها در حال اکران است؛ فیلمی متفاوت و معماگونه که در سینمای ایران بی سابقه است اما در این پرونده نمی خواهیم به نقد و بررسی این فیلم بپردازیم؛ بهانه پرونده امروز ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۰:۲۱    
از میان 33 دستگاه خودروی گران فروخته شده در حراجی های جهان 24 دستگاه نام و برند فراری را با خود به یدک می کشند که در نوع خود بی نظیر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۳۳    
برداشت از میدان نفتی یادآوران که از میادین مشترک نفتی ایران با عراق است، تاکنون 65 میلیون بشکه نفت خام معادل 3.2 میلیارد دلار درآمد برای کشور بوده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۲:۲۷    
یک مقام مسوول زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت ، اعلام کرد: 20 مدل خودروی سواری و باری سبک از پنج گروه خودرویی با احتمال توقف خط تولید تا دی ماه سال 1397 مواجه هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۴۸    
نماینده تکواندوی وزن -54 کیلوگرم ایران با غلبه بر حریف تاجیکستانی خود به اولین طلای ایران در بازیهای داخل سالن آسیا دست یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۳۰    
تهمینه میلانی در جلسه ی نقد و بررسی ملی و راه های نرفته اش گفت:جامعه ما جامعه بیماری شده است، ما روی همه چیز ماله می کشیم و روی دردهایمان سرپوش می گذاریم. بعد هم می گوییم سیاه نمایی است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۱۵    
فیلم سینمایی نفس در تازه ترین حضور بین المللی خود به سیزدهمین جشنواره فیلم های عربی توبینگن راه یافت و قرار است در بخش پنجره ای به جهان اسلام نمایش داده شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۱۲    
"سازمان فضایی آمریکا" (ناسا) برای ارائه طرح های مربوط به ارسال تجهیزات و مواد غذایی به ماه یک فراخوان منتشر کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۹    
چهار فیلم ایرانی در جشنواره کودکان جهان استانبول به روی پرده می روند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۵۷    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با تشریح نحوه عملکرد سامانه صیاد و ویژگی های امنیتی آن، گفت: سامانه صدور یکپارچه الکترونیکی دسته چک فردا رونمایی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۵۷    
بر اساس گزارش انجمن قلب آمریکا، آسیب اندام های داخلی بدن ناشی از افزایش فشار خون، فقط مختص بزرگسالان نیست و نوجوانان را نیز تهدید می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۵۱    
محققان سوئدی می گویند: سدیم که بدن ما معمولا از طریق مصرف نمک یا کلرید سدیم دریافت می کند- می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع دو و دیابت خودایمنی نهفته (LADA) در افراد بالغ را افزایش دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۵    
فاطمه مداحی تکواندوکار وزن منهای 46 کیلوگرم ایران با قبول شکست برابر نماینده چین، مدال برنز پنجمین دوره بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی را بدست آورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۵    
نشست مشترک معاونین، مدیران و روسای شعب بیمه سرمد با حضور دکتر اسماعیل دلفراز، مدیر عامل، معاونان و مدیران بیمه سرمد، روز یکشنبه 26/6/96 در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۲    
وین رونی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس، به علت رانندگی در حال مستی به دو سال محرومیت از رانندگی و یکصد ساعت کار اجباری محکوم شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۶    
کنفدراسیون فوتبال ایران آسیا(AFC) با اشاره به جدیت و سرسختی تیم ملی فوتسال ایران در مقابل تاهیتی و پیروزی 16 بر یک برابر این تیم، اعلام کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۳    
بازپرس ویزه جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: حدود یک کیلو و 600 گرم تریاک از معده مسافر پرواز زاهدان به مشهد کشف شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۰    
جکت سکوی F18 میدان نفتی فروزان برای حمل به میدان مشترک فروزان، روی بارج شهید تندگویان بارگیری شد و هم اکنون عملیات مهاربندی در حال انجام است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۰    
وزیر آموزش و پرورش خطاب به مدیران مدارس تهران گفت: وی افزود: بنده به عنوان شهروندی که در کشور زندگی می کنم حق دارم بدانم مدرسه ای که فرزندم در آن درس می خواند چه کیفیتی دارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۰    
به تازگی ساعتی ساخته شده که با گرم یا سرد کردن یک نقطه از بدن دمای کل آن را تغییر می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۲۴    
در آغاز رقابت های تکواندوی بازی های داخل سالن آسیا 2017 در ترکمنستان، مدال برنز هر سه نماینده ایران با صعود به نیمه نهایی قطعی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۲۴    
طرح اشتغال فراگیر دولت با اعتبار 25 هزار میلیارد تومانی در حالی با حضور مسئولان دولتی کلید خورد که به گواه کارشناسان ایجاد سالانه بیش از یک میلیون شغل در سال های پرچالش بازار کار ادعایی با اما و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۱۵    
مانور شبیه سازی هشت ماهه زندگی در مریخ برای گروهی شش نفره از فضانوردان "سازمان فضایی آمریکا"(ناسا) به پایان رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۱۲    
شرکت ملی حفاری ایران درصدد افزایش توانمندی های خود برای حضور موثرتر در بازار حفاری است تا بتواند در قالب الگوی جدید قراردادهای نفتی و دیگر انواع قراردادی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۹    
ارزش تولیدات فاز 19 پارس جنوبی از اردیبهشت ماه سال 95 و آغاز نخستین مرحله بهره برداری از این طرح تا نیمه نخست شهریورماه امسال از مرز سه میلیارد دلار گذشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۶    
رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران از ابلاغ مصوبه دولت درباره ساماندهی مبادلات بازارچه ای و کوله بری و همچنین ملوانی و ته لنجی به گمرک های سراسر کشور خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۶    
ماهایا پطروسیان تصویری از پشت صحنه فیلم لس آنجلس تهران را در اینستاگرام منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۳    
هلدینگ دالیان مینگ یوآن چین در نظر دارد یک مجتمع پتروشیمی با سرمایه ای به ارزش 2 میلیارد و 800 میلیون دلار را در عمان بسازد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۰    
قرار است بزرگترین پارک خورشیدی دنیا در دبی گسترده تر شود و به این ترتیب تا 2030 میلادی ظرفیت تولید برق آن به 5 هزار مگاوات برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: امروز و فردا بهترین زمان برای بازگشت مسافران به شهرهای خود است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۷    
دو بازی جدید موبایلی به نام های قفس و لایو تی وی در نخستین مراسم سال جاری در فرهنگسرای اندیشه رونمایی شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۷    
معامله گران بورس تهران امروز شاهد معاملات کم حجم در نمادهای شاخص ساز چون ملی مس، گل گهر، کشتیرانی و تاپیکو بودند، انتظار برای گزارش عملکرد مهرماه باعث شد تا شاخص بورس وارد کانال 84 هزار واحدی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۴    
کشروهای پاکستان، مراکش و لائوس نمایندگان خود برای شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار 2018 شناختند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۴۸    
طبق آخرین گزارش "OECD" تحت عنوان "آموزش در یک نگاه"، آلمان موقعیت پیشرو در زمینه علم، فناوری، مهندسی و ریاضی را به دست آورده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۴۵    
سرمربی تراکتورسازی معتقد است شاگردانش در روزی که پایین تر از حد انتظار ظاهر شدند باز هم شایسته کسب پیروزی برابر سیاه جامگان بودند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۴۲    
معاون اول رییس جمهور در جلسه شورای اقتصاد اعلام کرد: فقط به طرح های اضطراری و ضروری مجوز استفاده از تسهیلات مالی خارجی داده شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۶    
در حالی وضعیت خودروهای لوکس و فروش آنها پس از مصوبه دولت معلق مانده بود و این خودروها در انبارها در حال پوسیدگی بود که حالا به گفته مسئولان این خودروها در داخل کشور به فروش خواهد رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۶    
"وکالیتیکس" نام برنامه ای است که زبان بدن شما را تجزیه و تحلیل می کند تا شما را به سخنران بهتری تبدیل کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۳    
دعوت نامه تمامی خریداران پژو2008 که موعد تحویل خودرو آنها شهریور96 است، صادر و ارسال شده تا در چند روز آینده خودرو آنها تحویل شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۰    
مدیرعامل مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع سایپا گفت: علاوه بر طراحی پلتفرم SP که بر روی آن 5 محصول در کلاس های Bو C تولید خواهد شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۰    
محققان دانشگاه شفیلد انگلیس در تحقیقی به این نتیجه رسیدند که نهمین سیاره منظومه شمسی در درون همین سامانه شکل گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۲۷    
معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه فرهنگ صادرات در کشور ضعیف است، از اینکه برخی از شرکت های صادرکننده ایران حتی یک بار هم در نمایشگاه های بین المللی حضور نداشتند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با شروع فصل بازگشایی مدارس باید نسبت به تغذیه دانش آموزان اقدام، و براساس لیست تغذیه ای ارائه شده به مدارس عمل شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۲۱    
تازه ترین فیلم آنجلینا جولی از شانس زیادی برای شرکت در بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان اسکار برخوردار است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۸    
بازار سرمایه مهرماه 94 برای نخستین بار در تاریخ شکل گیری آن، شاهد عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی با نماد اخزا1 در فرابورس ایران بود که این اوراق به عنوان یک ابزار نوین تامین مالی خیلی سریع جای خود را ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۵    
میانه هفته معاملاتی جاری داد و ستدهای فرابورس ایران با نقل و انتقال بیش از 169 میلیون ورقه به ارزش نزدیک به 2 هزار و 422 میلیارد ریال خاتمه یافت که این مبادلات نسبت به روز گذشته با افزایش حجم در ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۵    
جشنواره فیلم تورنتو 2017 برندگان خود را در بخش های مختلف معرفی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۹    
بر اساس آمار گمرک در پنج ماهه نخست سال صادرات آدامس درآمد بیش از 5 میلیون و 889 هزار دلاری برای کشور داشته است و در مقابل واردات آدامس بیش از یک میلیون و 549 هزار دلار ارز را به خود اختصاص داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۹    
بانک سینا به منظور اجرای بهینه طرح ضربتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان، سقف این تسهیلات در سال 96 را افزایش داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۹    
تسلا حق امتیاز اختراع دستگاهی را ثبت کرده که تعویض باتری خودروی برقی را در 15 دقیقه ممکن می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۶    
معاون سیما درباره سری جدید برنامه هفت، حاشیه های ممنوع التصویری پیمان یوسفی، سری جدید خندوانه ، پخش سرزمین کهن کمال تبریزی و همچنین اقدامات اخیر تلویزیون مبنی بر راه اندازی شورای اندیشه ورزی و رویکرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۶    
نمایشگاه نقاشی "سلام شهریار" به مناسب بزرگداشت استاد شهریار در تبریز در حال برگزاری است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۰    
رئیس هیات مدیره انجمن آلزایمر ایران گفت: بر اساس رشد جمعیت سالمندان در ایران، تخمین زده می شود بین 600 تا 700 هزار نفر در کشور به آلزایمر مبتلا باشند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۴:۵۷    
نماینده موسسه بین المللی پرایس واترزهاوس کوپرز اعلام کرد در صورت دریافت مجوز، سه تا شش ماه آینده در ایران دفتر باز می کند تا در حوزه خدمات دهی شرکتی با بنگاه های ایرانی مشارکت و همکاری داشته باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۴:۵۷    
فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از دستگیری اعضای باند حفار غیرمجاز و کشف ادوات و ابزار حفاری در شهرستان آوج استان قزوین خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۴:۵۴    
هیات تجاری متشکل از فعالان بخش خصوصی ایران به سرپرستی پدرام سلطانی، نایب رئیس اتاق ایران، فردا در دهمین کنگره اتاق های بازرگانی جهان (WCC) که به مدت سه روز در سیدنی استرالیا برگزار می شود شرکت خواهد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۴:۴۸    
پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق ایران که به عضویت فدراسیون اتاق های بازرگانی جهان درآمده است، هیات ایران را در اجلاس سالانه کنفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع آسیا و اقیانوسیه سرپرستی می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۴:۴۵    
تحلیلگران بازار مسکن معتقدند که دولت باید بتواند به سمتی برود که از مداخله در ساخت فارغ شود؛هرچند که در شرایط کنونی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۴:۴۵    
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال مشخص شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۴:۴۵    
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک گفت: کاروان ورزشی ایران در پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیایی در ترکمنستان ظرفیت خوبی برای مدال آوری دارد و باید منتظر آغاز رقابت رشته های مدال آور باشیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۴:۴۲    
با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت نوبهار مرند در استان آذربایجان شرقی به بهره برداری می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۴:۳۹    
عملکرد بانک صنعت و معدن در زمینه تامین مالی از طریق خطوط اعتباری خارجی در دوران پسابرجام موجب شد که گفتگوی کوتاهی داشته باشیم با عباس دانشور مدیر امور بین الملل و تجهیز و منابع این بانک در زمینه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۴:۳۳    
باشگاه پرسپولیس منتظر است تا فدراسیون فوتبال امارات با درخواست آنها برای میزبانی از الهلال موافقت کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۴:۳۰    
رئیس اتحادیه تهیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه مشکلی در تامین گوشت قرمز مورد نیاز هیات های مذهبی در ماه های محرم و صفر وجود ندارد، پیشنهاد کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۴:۲۷    
سرمربی استقلال از سید رضا افتخاری خواست تا مقدمات حضور رحمتی و جباری در تمرین آبی ها را فراهم کند.