دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۳:۱۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 24 شهریور 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 شهریور 1396 ایران اکونومیست 2 شهریور 1396 ایران اکونومیست 3 شهریور 1396 ایران اکونومیست 4 شهریور 1396 ایران اکونومیست 5 شهریور 1396 ایران اکونومیست 6 شهریور 1396 ایران اکونومیست 7 شهریور 1396 ایران اکونومیست 8 شهریور 1396 ایران اکونومیست 9 شهریور 1396 ایران اکونومیست 10 شهریور 1396 ایران اکونومیست 11 شهریور 1396 ایران اکونومیست 12 شهریور 1396 ایران اکونومیست 13 شهریور 1396 ایران اکونومیست 14 شهریور 1396 ایران اکونومیست 15 شهریور 1396 ایران اکونومیست 16 شهریور 1396 ایران اکونومیست 17 شهریور 1396 ایران اکونومیست 18 شهریور 1396 ایران اکونومیست 19 شهریور 1396 ایران اکونومیست 20 شهریور 1396 ایران اکونومیست 21 شهریور 1396 ایران اکونومیست 22 شهریور 1396 ایران اکونومیست 23 شهریور 1396 ایران اکونومیست 24 شهریور 1396 ایران اکونومیست 25 شهریور 1396 ایران اکونومیست 26 شهریور 1396 ایران اکونومیست 27 شهریور 1396 ایران اکونومیست 28 شهریور 1396 ایران اکونومیست 29 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 شهریور 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۲۷    
این شرکت در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی طی روزهای 24 الی 27 شهریور ماه حضور فعال دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۰۰    
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در توجه به اشتغال و حمایت از واحدهای تولیدی گفت: این بانک در سالجاری همانند سال های گذشته ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۲:۰۷    
به خریداران مرحله اول 5 میلیون تومان تخفیف داده شده و سود مشارکت 15 درصد نیز به پیش پرداخت 60 میلیونی این خودرو اضافه خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۱:۱۳    
قطعات یدکی مورد نیاز خریداری شده و تا پایان سال نیز خرید بیش از یک و نیم میلیون دلار قطعه از شرکت مادر پیش بینی شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۴    
چند روزی است از آغاز اجرای طرح نیم بهاء شدن بلیت سینماها در سراسر کشور می گذرد و برخی سینماداران که این طرح را با موفقیت و استقبال خوب مردم همراه می کنند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۱۵    
با هماهنگی های به عمل آمده پیکرهای 10 نفر از شهدای حادثه تروریستی عراق شامگاه جمعه از طریق مرز شلمچه تحویل و به سردخانه های بهشت رضوان و بیمارستان ولی عصر خرمشهر منتقل شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۳    
روزهای سرد سال نزدیک است. پیش بینی پایداری هوا، پیش بینی هوای ناسالم. پاییز و زمستان مثل سابق نیست که تنها یادآور باران و برف و سرما باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۳    
وزیرصنعت در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور، خواستار بازنگری در قیمت سی ان جی شد و گفت: این نرخ باید 20 تا 25 درصد قیمت بنزین در میزان پیمایش یکسان باشد؛در حالی که اکنون این نسبت 40درصد است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۰    
یک اقتصاددان، با بیان اینکه اشتغال 11میلیون نفر در 28سال گذشته، با وجود درآمدهای ارزی قابل توجیه نیست، گفت:طرح دولت برای برداشت از صندوق توسعه ملی بابت اشتغال، بی ثمر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۱    
ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز با اعلام برگزیدگان بخش های تجسمی و سینمایی همراه با انتقادات طنز آمیز دبیر این رویداد و اظهارات معصومه ابتکار به کار خود پایان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۴۲    
به گفته پدرام سلطانی یکی از سکوهای جهش برای بخش خصوصی ایران، مشارکت فعالانه در اجلاس دوسالانه اتاق های بازرگانی جهان است و از این رو پارلمان بخش خصوصی ایران پس از موفقیت در انتخابات سال گذشته شورای ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۵۱    
بانک اطلاعاتی نهادهای مالی دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف اطلاع رسانی و جلوگیری از ایجاد مشکلات حاشیه ای برای سرمایه گذاران از امروز شنبه فعال می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۰۹    
مدیرعامل شرکت "کوالکام" (Qualcomm) گفت: اولین گوشی های 5G که استانداردهای نسل بعدی تلفن های همراه را پاس می کنند، در سال 2019 و یک سال زودتر از پیش بینی ها وارد بازار می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۵۴    
مدیر دفتر سلامت وزارت بهداشت گفت: میزان استاندارد نمک مصرفی بدن باید در حدود 5 گرم در روز باشد،در همین راستا دستور کاهش نمک در نان ها ابلاغ شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۴۲    
سفارت جمهوری کره در ایران با همکاری مرکز همایش های برج میلاد تهران به مناسبت پنجاه و پنجمین سالگرد ایجاد روابط دیپلماتیک ایران و کره جنوبی کنسرت موسیقی سنتی برگزار می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۳۶    
مدیرعامل باشگاه استقلال از برگزاری جلسه فوق العاده هیات مدیره این باشگاه بعد از باخت به پارس جنوبی در هفته ششم لیگ برتر خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۲۴    
یک شرکت تولید کننده هواپیما از پهپاد کوچک تاشویی رونمایی کرده که وزن آن فقط 1.7 کیلوگرم است و می تواند با سرعت 93 کیلومتر برساعت پرواز کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۱۸    
در مراسم پایانی ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز که عصر جمعه در فرهنگسرای آسمان برگزار شد،برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۰۹    
فضاپیمای کاسینی ناسا پس از 20 سال فعالیت، دقایقی شیرجه نهایی به سمت زحل را انجام داد و در جو زحل ذوب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۰۶    
یک دانشجوی ایرانی مقیم ایتالیا موفق به طراحی یک نرم افزار آنتی ویروس قوی برای گوشی های هوشمند اندروید شد که توان رقابت با پنج آنتی ویروس برتر جهان را دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۰۰    
مدیدرعامل باشگاه پارس جنوبی جم معتقد است تیمش در ادامه فصل نیز، موفق خواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۳:۲۱    
سرمربی استقلال با اسکورت از ورزشگاه تختی جم خارج شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۳:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از یک برنامه تلویزیونی انتقاد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۳:۰۳    
سرمربی پارس جنوبی جم گفت: اگر گذشت داشتیم گل های بیشتری به استقلال می زدیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۲:۲۷    
استقلال با حساب دو بر صفر به پارس جنوبی جم باخت تا نیمکت این تیم بیش از گذشته لرزان باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۲:۰۶    
دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و سیاه جامگان مشهد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۲:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان بازی تاخیری را ایراد نمی داند و معتقد است دو بار زمین خوردن بازیکن تیمش مشکلی ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۱:۵۷    
شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند با برتری 6 بر 0 مقابل استقلال خوزستان خود را به بالانشینان جدول نزدیک کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۰:۵۷    
تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پایان نیمه نخست با حساب یک بر صفر استقلال را شکست داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۰:۴۵    
علی دایی سرمربی سایپا بعد از شکست سه بر صفر برابر پدیده گفت: سایپا را درست می کنیم و به لیگ برمی گردیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۹:۴۸    
پرچم ایران در دهکده بازیهای داخل سالن آسیا به اهتزاز درامد و سرود ملی آن نیز نواخته شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۹:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد معتقد است پیروزی های این تیم مقابل تیم های سایپا، سپاهان و استقلال اتفاقی نبوده و کسب برد در آزادی مقابل استقلال در فوتبال خراسان بی نظیر بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۹:۲۴    
تیم فوتبال پدیده مشهد در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال با تحمیل شکست سنگین سه بر صفر به تیم سایپا،به رده سوم جدول رده بندی لیگ هفدهم صعود کرد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۹:۱۸    
حمید فرخ نژاد در یادداشتی احترام به مخاطب را مهم ترین عامل موفقیت سریال شهرزاد دانست و نوشت: شهرزاد دستپخت خوش عطر و بوی حسن فتحی است که قبلاً نشان داده تبحر ویژه ای برای در دست گرفتن نبض مخاطب دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۴۵    
تیم والیبال ایتالیا در سومین روز هفتمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ مردان جهان با نتیجه سه بر یک از سد ژاپن،میزبان مسابقات گذشت و با 7 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۳۶    
ترکیب یازده نفره استقلال در بازی با پارس جنوبی جم اعلام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۲۴    
سرمایه گذاران با خرید اوراق وکالت، منابع مالی خود را جهت سرمایه گذاری در حوزه های مشخصی در اختیار نهادی قرار می دهند و این نهاد، وکیل آن ها در سرمایه گذاری خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۱۲    
معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که هیچ مشکلی برای تامین گوشت مرغ و گوشت قرمز مورد نیاز مردم در ماه محرم وجود ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۰۶    
رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو اظهار کرد: تکنولوژی خودروهای داخلی ما با تکنولوژی خودروهای روز دنیا بسیار متفاوت بوده و از نظر آیرودینامیک بدنه و موتوری می توان آنها را مطابق با دهه 1980 میلادی دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۰۰    
رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: 70 درصد جابجایی مسافر در صنعت حمل و نقل هوایی کشور توسط شرکت های خصوصی انجام می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۴    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: عرضه محصولات صنایع مختلف به ویژه فولاد در بورس کالای ایران هم به نفع تولیدکننده و هم مصرف کننده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۴۵    
یک فوق تخصص انکولوژی و هماتولوژی خون و سرطان در غرب مازندران گفت: پیگیری و آزمایش های مداوم راهکار جلوگیری از بروز سرطان ها است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۳۳    
کنترل دیابت فراتر از مصرف داروست. رعایت برخی نکات در سبک زندگی روزمره می تواند تاثیر شگرفی بر سلامت کل بدن داشته باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۳۰    
اسامی چند فیلم رفع توقیف شده که مدتی قبل هم از مشکل نداشتن آن ها برای اکران عمومی صحبت شده بود، در حالی دوباره اعلام شده که چندی پیش هم این خبر اعلام شده بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۲۱    
سازندگان سریال بازی تاج و تخت راهکار جدیدی برای جلوگیری از لو رفتن پایان این سریال اندیشیده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۱۸    
موزیسین قدیمی و سرشناس پاپ شب گذشته دچار برخی مشکلات جسمی شد تا کنسرت ناصر چشم آذر و ارکستر بزرگ ایستگاه با مشکلات و حواشی مختلف در تالار وحدت روی صحنه رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۱۲    
محققان یک ربات مولکلولی ساخته اند که می توان برای جمع آوری اطلاعات و نمونه به مریخ فرستاد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۰۰    
محققان موسسه علمی سالک/salk کالیفرنیا آمریکا پی بردند واکنش بین دو پروتئین کلیدی موجب تنظیم و حفظ سلول های بنیادی عصبی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۵۴    
بازیهای داخل سالن آسیا از فردا شنبه به میزبانی ترکمنستان آغاز می شود و ورزشکاران ایران در سه رشته به مصاف حریفان خواهند رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۵۱    
نیما عالمیان در چارچوب رقابت های تنیس روی میزکاپ آسیا با برتری مقابل حریفی از تایلند و در نخستین مصاف خود،به پیروزی رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۴۸    
آمریکا و انگلیس که سیاست های ضدروسی دارند، همراه کانادا و 14 کشور دیگر محرومیت کامل روسیه را از رقابت های زمستانی المپیک 2018 پیونگ چانگ کره جنوبی خواستار شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۵    
دو بازیگر کشورمان بامداد پنجشنبه به حرم مطهر امیرالمؤمنین علی علیه السلام مشرف شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۴:۲۴    
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بصره آخرین آمار حمله تروریستی دیروز -پنجشنبه- در غرب شهر ناصریه مرکز استان ذیقار در 380 کیلومتری جنوب بغداد را 10 شهید و 10 زخمی اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۳۰    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: با وجود مصوبه کنگره آمریکا درباره ممنوع شدن فروش هواپیما به ایران، قراردادهای چند شرکت سازنده هواپیما با طرف های ایرانی همچنان معتبر به شمار می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۲۱    
از فردا، اطلاعات تمامی نهادهای مالی دارای مجوز سازمان بورس اعم از شرکت های کارگزاری، شرکت های تأمین سرمایه، شرکت های مشاوره سرمایه گذاری و شرکت های سبدگردان به همراه شعب، افشا می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۱۵    
صادرات نفت ایران در ماه گذشته میلادی به کره جنوبی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با بیش از 40 درصد افزایش به 1.55 میلیون تن رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۰۹    
فدراسیون کشتی ایران پس از ارائه برنامه مسیر آموزش داوری اتحادیه جهانی در نامه ای دو پیشنهاد برگزاری کلاس های مشترک داوران- مربیان و کاهش تفاوت تعداد داوران در قاره های مختلف را به اتحادیه جهانی ارسال ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۰۳    
در ادامه رقابت های والیبال جام بزرگ قهرمانان جهان 2017 که در ژاپن برگزار می شود تیم ملی والیبال آمریکا موفق شد با نتیجه 3 بر صفر برابر فرانسه به برتری دست یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۵۷    
فدراسیون فوتبال عربستان در تصمیمی عجیب از برکناری فان ماوریک سخن به میان آورد و رسما بائوسا را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۵۴    
افراد مبتلا به سردرد و میگرن می توانند با انجام ورزش از میزان درد خود بکاهند. ورزش کردن برای این افراد کمی متفاوت از دیگران است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۳۹    
زهرا نعمتی در رقابت های تیروکمان قهرمانی جهان و در ریکرو انفرادی زنان که در پکن چین در حال برگزاری است، با شکست روسیه فینالیست شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۳۶    
رسانه های سعودی از اظهار نظر علی دایی درباره برنده شدن پرسپولیس در نیمه نهایی به عنوان یک تهدید برای الهلال سخن به میان آوردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۳۰    
فیفا مکان و زمان دقیق قرعه کشی مرحه گروهی جام جهانی 2018 روسیه را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۳۰    
وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور روز پنجشنبه تعلیق تحریم ها علیه ایران را در چارچوب موافقتنامه هسته ای سال 2015 با این کشور تمدید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۲۴    
بخشنامه وزرای قدیم و جدید صنعت، اگرچه حاشیه های بسیاری را در برداشت؛ اما فعالان بازار می گویند که حداقل قیمت را 20 درصد کاهش می دهد؛ اما مردم همچنان نگران از ضعف نظارت در بازار هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۲۴    
فناوری های جدید پردازش ابری این قابلیت را برای کاربران اینترنتی فراهم کرده اند که ضعف پردازشی و حافظه ای سیستم خود را از طریق دیگری جبران کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۱۸    
فریدون جیرانی به اولین قسمت از سری جدید برنامه سینما دو آمد و درباره فیلم جدیدش با عنوان آشفتگی توضیحاتی ارائه داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۱۵    
فیلم سینمایی نفس از ساخته های نرگس آبیار در ادامه حضور خود در جشنواره های بین المللی، این بار به بخش مسابقه بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم زنان موج می سازند در کشور تایوان راه یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۰۶    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران،گفت: برزیلی ها در دفاع و حمله خیلی خوب کار کردند و بازیکنان ایران نیز انرژی لازم برای شکست این تیم را نداشتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۵۴    
جزییات تغییرات قیمت 8 گروه اصلی شاخص بهای تولیدکننده در ایران اعلام شد که بر اساس آن بهداشت و مددکاری اجتماعی بالاترین میزان رشد را به خود اختصاص داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۸    
اسناد خزانه اسلامی با نمادهای سخاب 2، 3 و 5 طی دو هفته اخیر در بازار ابزارهای نوین مالی عرضه شده و یکشنبه هفته آتی نیز سخاب4 در این بازار عرضه می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۲    
معاون وزیر اقتصاد گفت: بنا بر قانون برنامه ششم توسعه، مناطق آزاد زیرمجموعه وزارت اقتصاد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۳۶    
38 هزار و 120 میلیارد ریال اوراق بدهی از ابتدای امسال تاکنون در بورس اوراق بهادار تهران معامله شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۳۰    
در اقتصادهای پیشرفته، سیاست کاهش نرخ سود به صورت غیردستوری و از مسیر ورود فعال سیاست گذار پولی در بازار بین بانکی انجام می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۲۷    
یک اقتصاددان می گوید دولت اگر می خواهد ارزش پول ملی حفظ شود و نرخ ارز افزایش پیدا نکند، باید همچنان سیاست های کنترل تورم را پیگیری کند تا مانع از آن شود که نرخ ارز با افزایش فاصله تورم داخلی و خارجی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۲۱    
طبق آخرین آمارها از گردش منابع در شبکه بانکی، مانده کل سپرده ها به بیش از 1363 هزار میلیارد و تسهیلات بانکی بالغ بر 1000 هزار میلیارد تومان رسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۱۸    
رئیس کنفدراسیون صادرات معتقد است بخش نامه جدید دولت برای اخذ مالیات از صادرات محصولات خام منجر به کاهش صادرات نخواهد شد و به صادرات با ارزش افزوده بالا هم کمک نمی کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۹    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه چین روابط خوبی در گذشته و در زمان تحریم ها با ایران داشت، گفت: چین یکی از کشورهایی بود که خیلی از مشکلات ایران را از طریق همکاری های مثبت حل کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۳    
زنجیر جذب منابع مالی خارجی پس از توافق برجام شکسته شده و با وجود سنگ اندازی آمریکا، قراردادهای فاینانس با بانک های آسیایی و اروپایی بتدریج در حال انعقاد است تا هدف برنامه ششم توسعه برای جذب 65 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۰    
کمپانی Gravitas Venture کلیه حقوق پخش فیلم تمارض به کارگردانی عبد آبست را برای اکران در سینماهای آمریکای شمالی (ایالات متحده آمریکا و کانادا) خرید ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۰:۵۷    
تهیه کننده مجموعه لیسانسه ها درباره ی فاز جدید این سریال که قرار است سال آینده کلید بخورد، اظهار کرد: قصه لیسانسه ها ظرفیت ادامه دادن را دارد و بنا بر این شد 30 قسمت جدید را سال آینده تولید کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۰:۴۵    
تهیه کننده فیلم سینمایی ملبورن با بیان اینکه سینمای ایران اکنون به جایگاه قابل قبولی در سطح بین المللی دست یافته، از سینماگران و مسولان خواست برای حفظ و ارتقا این موقعیت تلاش کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۰:۳۶    
شبیه ساز پیشرفته نور خورشید توسط محققان کشور به مرحله تجاری سازی رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۰:۲۱    
رییس انجمن کبد اروپا/EASL (ایزل) با اشاره به تلاش های ایران برای حذف بیماری هپاتیت C گفت: استفاده از داروهای ایرانی برای درمان این بیماری و کنترل هپاتیت B به صرفه تر است و تاثیر داروهای خارجی را دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۰:۱۵    
هواداران الاهلی هنوز شکست برابر پرسپولیس را فراموش نکرده اند و به اعتراض خود ادامه می دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۰:۰۳    
میلان و ویارئال توانستند حریفانشان را در اولین هفته لیگ اروپا با شکست روبرو سازند و اورتون شکست تلخی را برابر آتالانتا تجربه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۰:۰۰    
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدارش از رقابت های والیبال جام بزرگ قهرمانان جهان 2017 که در ژاپن برگزار می شود با نتیجه 3 بر صفر برابر برزیل شکست خورد.