سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۱:۳۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 12 شهریور 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 شهریور 1396 ایران اکونومیست 2 شهریور 1396 ایران اکونومیست 3 شهریور 1396 ایران اکونومیست 4 شهریور 1396 ایران اکونومیست 5 شهریور 1396 ایران اکونومیست 6 شهریور 1396 ایران اکونومیست 7 شهریور 1396 ایران اکونومیست 8 شهریور 1396 ایران اکونومیست 9 شهریور 1396 ایران اکونومیست 10 شهریور 1396 ایران اکونومیست 11 شهریور 1396 ایران اکونومیست 12 شهریور 1396 ایران اکونومیست 13 شهریور 1396 ایران اکونومیست 14 شهریور 1396 ایران اکونومیست 15 شهریور 1396 ایران اکونومیست 16 شهریور 1396 ایران اکونومیست 17 شهریور 1396 ایران اکونومیست 18 شهریور 1396 ایران اکونومیست 19 شهریور 1396 ایران اکونومیست 20 شهریور 1396 ایران اکونومیست 21 شهریور 1396 ایران اکونومیست 22 شهریور 1396 ایران اکونومیست 23 شهریور 1396 ایران اکونومیست 24 شهریور 1396 ایران اکونومیست 25 شهریور 1396 ایران اکونومیست 26 شهریور 1396 ایران اکونومیست 27 شهریور 1396 ایران اکونومیست 28 شهریور 1396 ایران اکونومیست 29 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 شهریور 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۶:۰۲    
تقریبا همه می دانیم که اینستاگرام نیز تا اندازه ای به محل معامله و کسب درآمد تبدیل شده است و کاربران می توانند برای کسب درآمد روی آن حساب کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۰۵    
معاون شرکت نفت پاسارگاد از صادرات بزرگترین محموله قیر تاریخ کشور برای چهارمین بار متوالی توسط این شرکت خبرداد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۱    
رئیس پلیس راهور تهران گفت: خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند، روزی 50 هزار تومان جریمه می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۱:۲۰    
طرفی اگر جز افراد ماجراجو هستید و به مکان هایی با آب و هوای متفاوت سفر می کنید، نیاز به ساعتی مقاوم خواهید شد که ویژگی مهم "پایداری و کارایی" را برای شما به ارمغان بیاورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۳۲    
طبیبان سنتی معتقدند بوییدن هر نوع به نشاط آور است و در صورتی که شربت آن را با شربت به لیمو ترکیب کنید برای نشاط و تقویت قلب نظیر ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۵    
سفارت آمریکا در عراق اعلام کرد که شطرنج گرانب ها و مخصوص صدام را که در زمان جنگ آمریکا علیه عراق به سرقت رفته بود، به این کشور بازگرداند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۴    
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نائب رئیس کمیته ملی بیماری های غیرواگیر گفت: بیماری های غیرواگیر سالانه جان 38 میلیون نفر را در جهان می گیرند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۶    
اگر قاتل ترمینال جنوب فقط چند دقیقه فرصت تمرکز در فضایی آرام را داشت قطعا حادثه تعاونی 13 ترمینال جنوب اتفاق نمی افتاد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۴:۰۲    
قیمت انواع سکه در بازار امروز تهران به روند افزایشی خود ادامه داد ولی هر دلار آزاد با افت 10 تومانی به قیمت 3880 تومان معامله شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۱۴    
محمد ایشلر معاون فدراسیون هتلداران ترکیه اعلام کرد که بر اساس پیش بینی ها، امسال شمار گردشگران ایرانی ورودی به ترکیه با حدود 20 درصد افزایش، به بیش از 2 میلیون نفر می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۳    
مدیر تولید مجموعه تلویزیونی 87 متر از احتمال تغییر مجدد لوکیشن اصلی این سریال خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۰    
برای نخستین بار در طول بیش از یک دهه برگزاری نمایشگاه های ایران پلاست، تاکنون مشارکت بیش از یک هزار شرکت ایرانی و خارجی در یازدهمین دوره بزرگترین گردهمایی صنایع تکمیلی پتروشیمی در غرب آسیا ثبت شده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۶    
کارگروه صادرات و واردات با حضور رئیس و مدیران سازمان ملی استاندارد ایران و روسای ادارات صادرات و واردات 18 اداره کل استاندارد استانی، رئیس جامعه ممیزی و نمایندگان آزمایشگاههای همکار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۰    
در جریان آیین و مراسم اختتامیه نخستین لیگ ستارگان بورس، تیم دانشگاه الزهرا توانست با کسب بیشترین سود رتبه اول در این دور از رقابت را به دست آورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۳۲    
حدادی پیراهن ملی اش را به "حامی" اهدا کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۲۳    
مرتضی بانک با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان دبیر جدید شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۸    
رییس سازمان بورس ابلاغ بخشنامه جدید نرخ سودی بانک مرکزی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کاهش نرخ سود سپرده های بانکی از سه کانال می تواند بر بازار سرمایه تاثیر مثبت داشته باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۵    
رئیس پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی، گفت: کشت انبوه پنبه تراریخته مقاوم به آفت کرم غوزه، به زودی از وزارت جهاد کشاورزی مجوز دریافت می کند و برنج در نوبت بعدی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۴۸    
پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک مسکن طی 41 روز نخست اجرای طرح ضربتی دو ماهه این تسهیلات به مرز 30 هزار فقره رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۴۵    
مهندس محمدعلی طهماسبی معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی روز یکشنبه 12 شهریور در نشست مدیران عالی بانک کشاورزی و وزارت جهادکشاورزی با اتحادیه ها و تشکل های تولیدکنندگان وصادرکنندگان زعفران که به ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۲۱    
بازیکنان تیم ملی فوتبال سوریه که قرار است روز سه شنبه آینده در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان بروند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۱۸    
جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار و کلیات آئین دادرسی رکن قضایی (مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال) به تصویب اعضا رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۰۰    
تیم های ملی فوتبال هلند و سوئد توانستند در انتخابی جام جهانی برابر حریفان خود به پیروزی برسند تا همچنان امید به حضور در روسیه داشته باشند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۷:۵۷    
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در واکنش به انتشار شایعاتی مبنی بر جذب اشکان دژاگه هافبک تیم ملی در جمع سرخپوشان گفت: دژاگه بازیکن بسیار خوبی است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۶:۳۷    
داروهای مسکن، استروئیدها، مسدودکننده های اسید، و آنتی بیوتیک ها همگی در عملکرد گوارشی ما اختلال ایجاد می کنند و تخریب روده را موجب می شوند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۲:۰۵    
به جای این که در حرکتی افراطی اقدام به پاکسازی کامل مواد غذایی مضر و کم ارزش از کابینت های آشپزخانه و یخچال کنید ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۱:۰۲    
دیدنی ها در سراسر جهان به شرح زیر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۳:۱۱    
نمایش اعتراف نوشته برد میرمن با کارگردانی و بازی شهاب حسینی و هنرمندی علی نصیریان از 31 خردادماه در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه رفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۳۸    
بخش مهم دانه های هندوانه، پروتئین، ویتامین های گروه B، منیزیم، فسفر، آهن، پتاسیم، مس، منگنز و روی است. عجیب ترین ویژگی این تخم ها این است که کم کالری هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۲۹    
از اواخرسال 89 که ارز به تدریج دو نرخی و حتی در برهه ای از زمان سه نرخی شد،نزدیک به 7 سال می گذرد؛7 سالی که حتی با تغییر دولت هم این مشکل کماکان پابرجاست و ارز دو نرخی هم صادرکنندگان را تحت فشار قرار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۱۱    
محققان موفق به توسعه اولین تست دارویی قابل حمل شدند که اگر کسی مواد مخدر استفاده کرده باشد،می تواند در کمتر از 10 دقیقه آن را تشخیص دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۰۲    
تفاهم نامه ارسال پیامک برای دریافت صدقه پیامکی بر راه اندازی موسسه امداد اول توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و اپراتور اول تلفن همراه منعقد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۱۴    
یک شرکت تولید کننده دستگاه های الکترونیکی ماشین لباسشویی مجهز به هوش مصنوعی ساخته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۴۷    
مهم ترین اتفاق بازار سرمایه در هفته گذشته صعود و تثبیت شاخص بورس به ارتفاع 83 هزار واحد بود؛ ارتفاعی که پیش تر دماسنج بازار سرمایه حدود 2 سال قبل به آن دست پیدا کرده بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۴    
اولین شهردار مسلمان لندن، چشم اندازی نو برای شتاب بخشیدن به روند رو به رشد گردشگری در پایتخت انگلیس ترسیم کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۰۲    
مقامات لندن هنوز نتوانسته اند در مورد مسائل گمرکی پس از خروج کشورشان از اتحادیه اروپا، با رهبران این اتحادیه به توافق برسند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۴    
سختگیری ها، بسیار برای هنرمندان آزاردهنده است و باید مسئولان در رفتارشان تجدیدنظر کنند و از سختگیری ها بکاهند؛ موسیقی که سیاست نیست تا بتواند برای حکومت خطری ایجاد کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۴    
محققان موفق به ارایه سیستم رایانه ای جدیدی شده اند که میزان درد را تشخیص می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۱۲    
شرکت مرسدس بنز از جدیدترین خودروی هیبریدی فرمول یک خود که قرار است در نمایشگاه بین المللی خودروی فرانکفورت در 14 سپتامبر به نمایش درآید، رونمایی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۱    
محققان برای اولین بار موفق شدند از طریق مهندسی زیستی یک داربست ریه همراه با سیستم عروقی آن بسازند. از این داربست می توان برای درمان بیماری های ریه استفاده کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۰۹    
نایب رییس فدراسیون کشتی با بیان این که در مسابقات جهانی از اعتماد به جوانان ضرر نکردیم، گفت: حضورمان با تیمی جوان در این رقابت ها این نوید را می دهد که آینده کشتی فرنگی ما خوب خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۰۳    
نمایش فیلم بدون تاریخ، بدون امضاء در بخش افق های جشنواره فیلم ونیز با استقبال مخاطبان و منتقدین روبه رو شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۰۰    
فیس بوک با بهره گیری از هوش مصنوعی موفق به تهیه نقشه ای شده است که محل زندگی تک تک افراد را بر روی کره زمین نشان می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۸    
در نمایشگاه تجهیزات رادیویی آلمان از نخستین پلتفرم هوش مصنوعی موبایل رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۵    
در حالی که رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 در آسیا روبه پایان است، سرنوشت هفت کشور در مسیر صعود به تورنمنت سال آینده مسکو روز سه شنبه روشن خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۳۹    
افشین هاشمی گفت:سینما برای من بهانه ای برای فرار از واقعیت است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۲۱    
دونالد ترامپ گزینه نهایی برای تصدی ریاست ناسا رامعرفی کرد. جیمز بریدستاین یک جمهوری خواه حامی ایده بازگشت آمریکا به ماه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۸    
حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالا به 14 هزار و 152 قرارداد و ارزش معاملات نیز به یکهزار و 938 میلیارد ریال رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران از فراهم شدن امکان پرداخت صدقه روزانه به صورت پیامکی از سرشماره 8877 خبرداد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۵    
نایب رییس فوتبال بانوان خبر برگزاری دیدار تیمهای بانوان ایران – آلمان در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگر مرد را تکذیب کرد و گفت که حتی هنوز توافقی برای انجام این بازی صورت نگرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۲    
وزیر بهداشت با اشاره به نظر مثبت تیم ارزیاب سازمان بهداشت جهانی درباره اجرای طرح "ایراپن" در کشور تاکید کرد: دولت دوازدهم برای ادامه طرح تحول و پوشش بیشتر خدمات همگانی سلامت متعهد است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۲    
اداره آمار و کار ایالات متحده اعلام کرد: میزان پرداخت مالیات آمریکایی ها در سال گذشته میلادی بیشتر از هزینه کرد آنها برای مواد غذایی و پوشاک بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۶    
نایب رئیس دوم انجمن صادرکنندگان نمونه و برتر ایران با تاکید بر اینکه دولت باید به خواسته های صادرکنندگان بیشتر توجه کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۶    
سه نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران، فرش ماشینی، کف پوش، موکت و صنایع وابسته و ماشین آلات، مواد اولیه و صنایع نساجی فردا (دوشنبه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی افتتاح می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۶    
مجموعه ای از رد پاهای فسیل شده شبیه به رد پای انسان در یونان کشف شده که ممکن است موجب بازنویسی داستان تکامل انسان شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۰    
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: ارائه خدمات غیرحضوری ازمهمترین راهبردهای این سازمان است و سازمان تامین اجتماعی 20 خدمت را در بخش بیمه ای به بیمه شدگان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۱    
بانک مرکزی قیمت خرده فروشی برخی اقلام خوراکی را در هفته منتهی به سوم شهریور ماه منتشر کرد که بر اساس آن پنج گروه کالایی شامل لبنیات، برنج، حبوب ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۸    
حق بیمه تولیدی شرکت بیمه کوثر در پنج ماهه اول سال96 ضمن رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تغییر مناسب در ترکیب پرتفو، بالغ بر 500میلیارد تومان شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۵    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در هر بنگاه اقتصادی، سودآوری نقش حیاتی دارد اما والاتر از آن، ارزش ها و اصول اعتقادی ست که از همه مسائل مهم تر است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۵    
مؤسسه خیریه امداد اول به منظور جذب مشارکت های مردمی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با مشارکت همراه اول و کمیته امداد راه اندازی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۲    
فیلم کوتاه سورپرایز در جدیدترین حضور بین المللی خود در بخش رقابتی جشنواره ورزازات مراکش پذیرفته شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۳۹    
در راستای سیاست های گروه خودروسازی سایپا، آخرین خودرو پراید 111 در کاشان تولید شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۳۶    
شرکت سایپادیزل در راستای پاسخ به نیاز مشتریان و توسعه سبد محصولات تولیدی، از محصول جدید خود در نمایشگاه خودرو تبریز، رونمایی خواهد نمود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۳۳    
در حالی بانک ها از امروز به مناسبت عید غدیر خم توزیع اسکناس نو را آغاز کردند که در سویی دیگر بازار اسکناس نیز درگیر حال و هوای اسکناس های بانکی است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۳۰    
اولین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام آفتاب با قهرمانی نماینده کرواسی و عنوان سومی احسان قائم مقامی به پایان رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۳۰    
رئیس سرپرستی حوزه خوزستان بانک شهر، از توزیع 52 هزار کارت شهروندی اروند به سازمان منطقه آزاد اروند و ساکنین این منطقه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۷    
با پیگیری های صورت گرفته معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت وعده داد گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی کامل منتشر خواهد شد و نمرات منفی (ایرادات کیفی) خودروها نیز به اطلاع رسانه ها و عموم شهروندان خواهد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۷    
شرکت صنعتی آرا سلولز فارس با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۱    
عضو هیات مدیره شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) می گوید، اکتشاف معادن باید دغدغه اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت دوازدهم باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۸    
عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران می گوید: عراق کشوری با فساد اداری بالا و نبود قوانین مناسب است و اینها از دلایل کاهش صادرات ما به این کشور به شمار می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۵    
ستاره های تیم های مختلف در این تابستان قصد جدایی از تیمشان داشتند اما در نهایت در باشگاه خودشان ماندنی شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۵    
مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سهم بانوان از اقتصاد کشور به خصوص در حوزه فعالیت تعاونی در حال افزایش است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۲    
وزیر اقتصاد در حکمی، اختیار مواد 52 و 53 قانون محاسبات عمومی کشور را به معاون امور اقتصادی تفویض کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۹    
ملی پوش پیشین فوتبال کشورمان معتقد است رسانه یی شدن اولتیماتوم مدیران استقلال به منصوریان، کاری اشتباه و غیرحرفه یی بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۹    
استفاده از اپلیکیشن های درخواست خودرو آنلاین در دو سال گذشته با سرعت قابل توجهی در بین شهروندان ساکن پایتخت گسترش یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۹    
معاملات فرابورس ایران روز جاری با افزایش حجم و ارزش معاملات و عرضه اولیه 15 درصد از سهام شرکت هتل پارسیان کوثر اصفهان به پایان رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۶    
پرونده شکایت مهدی رحمتی کاپیتان استقلال تهران از مهرداد میناوند جهت رسیدگی قضایی به شعبه 2 دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۳    
در سومین نشست از دوره جدید کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع غذایی اتاق تهران علاوه بر آنکه طی گزارشی، قانون برنامه ششم توسعه در حوزه صنایع غذایی مورد نقد و بررسی قرار گرفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۰    
دوازدهم برای حذف برچسب برخی اقلام کالایی، گفت: اگر سیستم توزیع کالای کشور نظم داشته باشد و مطابق با انضباط کشورهای توسعه یافته عمل کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۰    
نشست مشترک فعالان بخش خصوصی و قضات مالیاتی استان کرمانشاه با موضوع بررسی مشکلات هیات های حل اختلاف مالیاتی برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۴    
خبرگزاری دوغان ترکیه اعلام کرد که سفر گردشگران ایران به شهر وان در شرق ترکیه به مناسبت عید قربان به اوج خود رسید و بالغ بر 80 هزار ایرانی در تعطیلات عید قربان به شهر وان سفر کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۱    
کشت مازاد چغندرقند به میزان 14 تا 16 هزار هکتار طی سال جاری در اراضی زراعی آذربایجان غربی موجب شده است تا کشاورزان قبل از آغاز فصل برداشت به نگرانی در خصوص فروش این محصول دچار شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۴۸    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد که افراد حامل واریان خاص در ژن ساعت بیولوژیک بدن، احتمالا تحت استرس های مالی به سردردهای میگرنی بیشتر دچار می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۴۵    
مدیرعامل شرکت حمل ونقل ریلی رجا در راستای دسترسی آسان هموطنان به خرید بلیت قطار، از رونمایی 2 نرم افزار 'آپ' و 'ربات' تلگرامی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۳۳    
فدراسیون جهانی اسکی روی آب موافقت خود را برای حضور بانوان اسکی روی آب ایران با پوشش اسلامی در رقابت های آسیایی و جهانی اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۳۳    
در راستای اجرای سیاست خصوصی سازی در کشور، 348 بنگاه دولتی در دولت یازدهم قیمت گذاری شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۳۰    
معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران از راه اندازی سامانه جامع تجارت خارجی در کشور خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۲۷    
در شرایطی که تیم ملی خود را مهیای جدال برابر سوریه می کند، امروز شایعه ای در خصوص پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به کاپیتان تیم ایران شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۲۷    
عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد که طرح قانون پولی و بانکی تا قبل از ارایه لایحه بودجه 97 در این کمیسیون نهایی و به صحن علنی مجلس ارسال می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۲۴    
صنعت فلزات اساسی با 1440 میلیارد ریال داد و ستد، در رتبه نخست ارزش معاملات بازار فرابورس ایران در مردادماه امسال قرار گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۲۱    
شورای پروانه ساخت و نمایش برای 7 فیلم مجوز ساخت و نمایش صادر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۲۱    
گمرک ایران اعلام کرد: در راستای توسعه خدمات الکترونیکی گمرک و به منظور تسهیل فرآیند ترانزیت برای شرکت های حمل و نقل بین المللی، فاز اول اتصال سامانه های بیمه با پنجره واحد تجارت فرامرزی به بهره رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۱۸    
مدیر مالی سمات گفت: تسویه اوراق اسناد خزانه اسلامی (ذاخزا7،8) سررسید مرداد ماه 96 رقم 29 هزار و 45 میلیارد ریال بود که به طور کامل پرداخت شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۱۵    
رئیس انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی ایران با تاکید براین که گوشت مرغ مورد نیاز کشور تامین است، گفت: کمبودی در تامین گوشت مرغ ماه محرم نداریم و احتمال افزایش قیمت ضعیف است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۱۵    
مدافع تیم ملی فوتبال با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در این تیم وجود ندارد، گفت: اطمینان دارم تیم ملی با مربیگری کی روش می تواند در جام جهانی موفق باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۱۵    
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران می گوید: در سال 1395 نسبت به سال 1394 حمل بار با شبکه ریلی کشور از 35 میلیون تن به 40.2 میلیون تن رسید، اتفاقی که در تاریخ 90 ساله راه آهن بی نظیر بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۱۲    
پس از چند روز رشد پیاپی دماسنج بازار سرمایه و ورود شاخص کل به کانال 83 هزار واحدی امروز دماسنج بازار 83 واحد افت کرد. روند قیمت ها امروز عمدتا رو به کاهش بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۱۲    
ملی پوش فوتبال کشورمان گفت: گذرنامه ایرانی ام را گرفتم ولی هنوز نمی دانم که مشکلم برای بازی در تیم ملی ایران حل شده است یا خیر.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۹    
مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران گفت: برای توسعه میدان فرزاد بی از طریق سه مسیر مجزا به طور موازی در حال پیگیری هستیم و هنوز هیچ گزینه ای قطعی نشده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۶    
یادداشت سیاستی واکاوی ظرفیت تامین مالی مغفول به پشتوانه وثایق منقول در شبکه بانکی کشور توسط دو نفر از پژوهشگران پژوهشکده پولی و بانکی منتشر شد.