دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۰:۵۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 6 شهریور 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 شهریور 1396 ایران اکونومیست 2 شهریور 1396 ایران اکونومیست 3 شهریور 1396 ایران اکونومیست 4 شهریور 1396 ایران اکونومیست 5 شهریور 1396 ایران اکونومیست 6 شهریور 1396 ایران اکونومیست 7 شهریور 1396 ایران اکونومیست 8 شهریور 1396 ایران اکونومیست 9 شهریور 1396 ایران اکونومیست 10 شهریور 1396 ایران اکونومیست 11 شهریور 1396 ایران اکونومیست 12 شهریور 1396 ایران اکونومیست 13 شهریور 1396 ایران اکونومیست 14 شهریور 1396 ایران اکونومیست 15 شهریور 1396 ایران اکونومیست 16 شهریور 1396 ایران اکونومیست 17 شهریور 1396 ایران اکونومیست 18 شهریور 1396 ایران اکونومیست 19 شهریور 1396 ایران اکونومیست 20 شهریور 1396 ایران اکونومیست 21 شهریور 1396 ایران اکونومیست 22 شهریور 1396 ایران اکونومیست 23 شهریور 1396 ایران اکونومیست 24 شهریور 1396 ایران اکونومیست 25 شهریور 1396 ایران اکونومیست 26 شهریور 1396 ایران اکونومیست 27 شهریور 1396 ایران اکونومیست 28 شهریور 1396 ایران اکونومیست 29 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 شهریور 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۴:۱۱    
هاشم علایی ، مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت : سومین گردهمایی دوره چهارم منطقه ای نظارت بر اجرای استاندارد با حضور وحید مرندی مقدم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۵۷    
نهاد دولت یک ضلع از سه ضلعی کارگر، کارفرما و دولت است و سهمی بالاتر از یک شریک ندارد و هر تصمیمی در چارچوب ایجاد تعادل تازه در مناسبات بین کارگر و کارفرما منوط و مشروط به چانه زنی کارشناسانه و مجاب ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۴۲    
شرکت لیزینگ صنعت و معدن ، از شرکت های گروه بانک صنعت و معدن موفق شد مجوز فعالیت 5 ساله را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۶    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: مشمولانی که شماره شبای خود را به سامانه سهام عدالت ارایه و تایید آن را دریافت کرده اند، اما پس از مدتی متوفی شده اند، سود سهام عدالت می گیرند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۹:۵۱    
پیش بینی پایگاه خبری بانک مسکن از رونق معاملات آپارتمان در تابستان سال 96 با رشد چشم گیر 23 درصدی حجم معاملات مسکن در مرداد نسبت به تیر ماه محقق شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۲۳    
معاون وزیر ارتباطات با بررسی مشکلات ارتباطی استان های در مسیر زوار اربعین، از برنامه ریزی برای تجهیز روستاهای مسیر زائران اربعین حسینی به اینترنت پرسرعت نسل سوم (3G) خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۴۸    
نشست کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اصفهان با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان در اتاق اصفهان برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۶    
عبور قیمت جهانی هر اونس طلا از مرز یک هزار و 322 دلار سبب شد تا قیمت طلا و انواع مسکوکات در بازار تهران نیز به شکل فزاینده ای در معاملات امروز (سه شنبه) افزایش یابد و حتی قیمت ارزهای عمده را نیز تحت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۲۸    
مدیرعامل فرابورس گفت: مراحل اجرایی ورود سخاب به فرابورس آغاز شده و حداکثر یک هفته بعد از اعلام لیست نهایی از سوی بانک ملی، معامله این اوراق را در فرابورس شاهد خواهیم بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۲    
شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند (سرمایه گذاری آتیه دماوند) در دوره یک ماهه منتهی به 31 مرداد ماه 96 تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را واگذار کرد و از این بابت معادل 7 میلیارد و 977 میلیون ریال سود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۱:۳۸    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: شاخص کل قیمت تولیدکننده بخش های خدمات (بر مبنای 100=1390) در فصل بهار 1396 برابر است با 235.3 که نسبت به فصل قبل 2.1 درصد افزایش یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۹    
کتاب نمای 2016 : جایگاه علم، فناوری، و نوآوری ایران در جهان به منظور توصیف و گزارش درست و روزآمد جایگاه کشور در شاخص های کلیدی جهانی علم، فناوری و نوآوری از سوی ایرانداک منتشر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۳    
پس از 7 سال وقفه در سوآپ نفت کشور، 360 هزار بشکه نفت خام از طریق خط لوله 32 اینچ نکا، ساری، ری سوآپ و به پالایشگاه تهران وارد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۰    
تولید گاز در میدان مشترک پارس جنوبی پس از 12 سال با قطر برابر شد، ایران هم اکنون رزوانه بیش از 570 میلیون مترمکعب گاز از آن برداشت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۱:۱۷    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت از ارائه نتایج مطالعات شرکت گازپروم نفت برای میدان های چنگوله و چشمه خوش خبر داد و گفت: این مطالعات فردا در شرکت ملی نفت تشریح می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۶    
استادیار دانشگاه علوم پزشکی یزد و فوق تخصص خون و آنکولوژی علل و علایم سرطان خون را تشریح کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۰    
به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت شرکت بیمه دانا طرح مشترک بیمه های آتش سوزی و بدنه اتومبیل را با شرایط و تسهیلات ویژه با مدت محدود به متقاضیان ارائه می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۱    
در پنجمین روز از هفته دولت، چهار طرح تامین اجتماعی در استان سمنان با حضور دکتر مهدی درخشان معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به بهره برداری رسید ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۵    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در دیدار مدیران مسئول روزنامه ها و خبرگزاری های کشور مهمترین اقدامات صورت گرفته و همچنین برنامه های آینده این گروه صنعتی را تشریح کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۲    
رییس کل بانک مرکزی گفت: رتبه ریسک ایران از 7 در سال 1392 به رتبه 6 در سال 1395 رسیده و این روند همچنان رو به بهبود است؛ البته معتقدیم رتبه ای که با واقعیت های اقتصاد ما همخوانی دارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۰    
رئیس کل بانک مرکزی از اعمال کاهش نرخ سود سپرده بانکی از شنبه هفته آینده در کشور خبر داد و گفت: از شنبه آینده نرخ سپرده بالای 15 درصد در کشور نخواهیم داشت و این شروعی برای ایجاد یک انضباط جدید در نظام ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۹:۴۴    
تنها شعبه بانکی دیجیتال ایران توسط بانک ایران زمین در تهران آغاز به کار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۸:۳۲    
"سازمان فضایی آمریکا"(ناسا) دو تصویر از یک کهکشان فعال و یک سحابی قلب منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۸:۲۶    
همانطور که همه می دانیم ترافیک به یک معضل جهانی تبدیل شده است به طوریکه هر راه حل فریبنده و جذابی که در فضای مجازی ارائه شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۸:۱۱    
چهار سانداکار تیم ووشوی دانشجویان ایران با شایستگی به دیدار پایانی یونیورسیاد 2017 گام نهادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۸:۰۸    
دختران تیم ملی فوتبال زیر 15سال کشورمان برابر تیم تاجیکستان پیروز میدان شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۸:۰۲    
تیم ملی بسکتبال جوانان ایران در دومین دیدارشان از رقابت های غرب آسیا سوریه را شکست دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۷:۵۹    
برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، تاکید کرد: دیدار برگشت سرخپوشان برابر الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، بازی برای کسب همه چیز یا هیچ چیز خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۷:۵۶    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره تیم های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۷:۴۷    
سرمربی تیم ملی کره جنوبی درباره اعتراض کارلوس کی روش به امکانات ایران در کره به صحبت پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۷:۱۵    
کمیته بین المللی پارالمپیک فهرست نامزدهای برترین پارالمپین های سال 2017 را اعلام کرده که نام سیامند رحمان از ایران هم در میان سه نامزد به چشم می خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۷:۰۳    
مسعود سلطانی فر در نامه ای خطاب به معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی اش خواست تا بررسی همه جانبه درباره نتایج کشتی در مسابقات جهانی پاریس انجام شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۵۴    
سرمربی اسبق تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس توانایی رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۵۱    
شرکت ریلاینس اینداستریز هند حجم تولید اتیلن خود را با واردات اتان از آمریکا برای استفاده به عنوان خوراک اولیه در مجتمع های پتروشیمی این شرکت افزایش می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۴۸    
نمایشگاه خوشنویسی استادان معاصر ایران با حضور 16 تن از اساتید خوشنویسی معاصر در محل نگارخانه مهر مریم در حال برگزاری است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۴۵    
دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز درباره پرونده قاچاق شرکت مدیا گفت: کالاهای قاچاق این شرکت از مبادی ورود وارد کشور شده اند که شامل مناطق آزاد، اسکله های غیرمجاز ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۴۵    
پتروشیمی خارک امروز را با اعداد سبز در بورس تهران پشت سر گذاشت و هر سهم این شرکت در آخرین قیمت 1.71 درصد و در قیمت پایانی 3.45 درصد رشد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۴۲    
مددیرکل دفتر نظارت بر اجرای طرح های آب و فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بهره برداری از 41 طرح تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت یک میلیون و 100 هزار مترمکعب را از مهمترین اقدام های دولت یازدهم در این ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۴۲    
فدراسیون جهانی فوتبال پیام جالبی در مورد شگفتی سازی شاگردان کی روش برای صعود زودهنگام به جام جهانی منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۹    
جریمه های 30 هزار تومانی برای پشت نوشته های ماشین ها از امروز دوشنبه اعمال می شود. بنابر این رانندگان باید ماشین های خود را از این نوشته ها پاک کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۶    
تقویت ویژگی های امنیتی اسکناس، پروژه واقعیت افزوده و شخصی سازی دسته چک از اقدام های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها مرجع تولید و انتشار اسکناس در زمان تحریم ها و نیز دوران پسابرجام بوده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۳    
دو فیلم ایرانی آبجی و مهرآباد جنوبی به ترتیب جوایز بهترین فیلم بلند و کوتاه جشنواره AOF آمریکا را کسب کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۳    
معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: فعالیت و توسعه کسب وکارهای نوین اقتصاد پایدار را به دنبال خواهد داشت و اصناف باید خود را با دنیای تجارت جهانی همگام سازند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۲۷    
جریمه های 30 هزار تومانی برای پشت نوشته های ماشین ها از امروز دوشنبه اعمال می شود. بنابر این رانندگان باید ماشین های خود را از این نوشته ها پاک کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۲۷    
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: این تیم به دنبال خلق شگفتی در مسابقات لیگ برتر فوتبال نیست و قصد دارد بدون حاشیه به اثبات توانایی های خود بپردازد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۲۷    
رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: عراق تا 15 سال دیگر بازاری طلایی برای ایران محسوب می شود و ارتقای سطح تجاری 2 کشور از هشت میلیارد دلار کنونی به بیش از 20 میلیارد دلار امکانپذیر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۲۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد که امسال 213 هزار هکتار زمین شالیزاری استان زیر کشت برنج رفت و پیش بینی می شود تولید نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۲۱    
تیم ملی فوتبال کره جنوبی با بازگشت لژیونرهای ملی پوش شاغل در اروپا به تمرینات، تمرکز خود را به تاکتیک ها و سازماندهی دفاع تیم مقابل ایران معطوف می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۱۸    
معامله گران بورس تهران در حالی معاملات پرحجم و قابل قبول را به نظاره نشستند که عطش خریداران حقوقی سهام برای جمع آوری سهم های گروه فلزات اساسی و معدنی ها باعث شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۱۵    
مدیر عامل گفت: بانک رفاه در راستای حمایت از شعار اقتصاد مقاومتی، به طور فعالانه از تولید و اشتغال حمایت می کند و عملکرد بانک در این زمینه مطلوب بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۱۵    
پیشکسوت استقلال ادعا می کند در این باشگاه تخلفاتی اتفاق افتاده که برای اثبات آنها سند و مدرک در اختیار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۰۹    
موسسه اعتباری کاسپین اعلام کرد: فرایند انتقال حساب سپرده گذاران تعاونی منحل شده پیوند در حال انجام است و بر اساس برآوردهای موجود به زودی انتقال حساب ها به موسسه اعتباری کاسپین، به اتمام می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۰۹    
درخشش علیرضا جهانبخش در لیگ هلند ادامه دارد. او باز هم در تیم منتخب هفته قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۰۳    
یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس به دانش فنی ساخت سیستم شارژر برای کنترل و حفاظت از شارژرها و باتری های نصب شده در اتاق های باتری مورد استفاده در مراکز مخابراتی و نیروگاهی شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۵۷    
راه اندازی آزمایشگاه کنترل کیفی فروارده های طبیعی و سنتی و ایجاد شورای سیاستگذاری طب سنتی از جمله اقدامات حوزه طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی در دولت یازدهم است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۵۴    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، گفت: دولت باید سیاستی در پیش بگیرد که فقط بخش شفاف اقتصادی مودی مالیات نباشد و چتر مالیاتی دولت همه گستر شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۵۱    
معرفی آلبوم برگزیده 2 سال گذشته موسیقی ایران و انتخاب سه خواننده برتر برای تولید چند اثر موسیقایی اهداف مهم سومین جشنواره موسیقی ایرج بسطامی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۵۱    
شاخص بورس که در هفته های گذشته به پشتوانه نمادهای معدنی و فلزی، رشد قابل توجهی را تجربه کرده، در معاملات امروز نیز با رشد 127 پله ای به کانال 83 هزار واحدی وارد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۴۸    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور می گوید: از شاخص ترین فعالیت های این سازمان در دولت یازدهم کاهش بیماری های دام و طیور و همچنین جلوگیری از ورود دام زنده از مرزها به ویژه مرز شرقی کشور بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۴۵    
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: پس از اعلام زمان توقف تولید پراید تقاضای این خودرو افزایش یافت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۴۵    
عضو ایرانی دو کمیته فدراسیون جهانی دانشجویان جهان از تلاش برای حضور بیشتر دختران در مسابقات یونیورسیاد خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۴۲    
تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی درحالی برای سی امین بار به مصاف هم می روند که با کارلوس کی روش، تیم ملی ایران شش سال است به حریف خود نباخته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۴۲    
وزیر نفت گفت: پیش بینی می شود بر اساس مذاکرات با طرف های مختلف، 10 قرارداد جدید نفتی تا پایان امسال امضا شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۹    
مدیرعامل بانک شهر در یاداشتی با بیان اینکه در حال حاضر ابزارها و شیوه های بانکداری و پرداخت الکترونیک به بخش جدایی ناپذیر زندگی همه ما تبدیل شده اند بر ضرورت تعادل بخشی در حوزه پرداخت تاکید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۹    
این روزها کسی از دیدار روحانی و ترامپ سخن نمی گوید و روحانی می تواند به راحتی به ینگه دنیا برود بدون اینکه نگران دیدار با رییس جمهور آمریکا باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۳    
رییس اداره امور فرآورده های غذایی و آشامیدنی با منشاء دامی و دریایی سازمان غذا و دارو گفت: عده ای از متقلبین برای بالا بردن وزن کره، مقداری آب یا کازئین (پروتئین مخصوص شیر) به آن می افزایند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۰    
سرپرست وزارت نیرو از حضور ژاپنی ها به پروژه تکمیل و توسعه نیروگاه های ری، شهید رجایی و شهید مفتح همدان خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۲۴    
عصر روز گذشته (5 شهریور ماه) آیین اختتامیه نمایش های خیابانی دومین مرحله پویش از خودمان شروع کنیم؛ برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۲۴    
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمدگفت: پاسخگویی سریع و تکریم مودیان از اولویت های مهم اداره کل امور مالیاتی استان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۱۸    
با توجه به نقش و جایگاه مالیات در تامین بودجه کشور و سهم بسزایی که مالیات در سبد بودجه کشور بویژه در سالهای اخیر به خود اختصاص داده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۱۸    
پرینت های سه بعدی در جراحی قلب و عروق در مرکز رشد فناوری و تجهیزات پزشکی و توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی فراهم شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۱۵    
رییس کمیته داوران از اعلام جانشین کامرانی فر تا پایان تعطیلات لیگ و همچنین داوران خاطی پنج هفته ابتدایی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۱۵    
مدیرکل امور مالیاتی شمیرانات گفت: طرح جامع مالیاتی از طرح های مهم و ملی کشور است و بی شک به عنوان موتور محرک نظام نوین مالیاتی محسوب می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۰۶    
در سومین روز معاملات بورس اوراق بهادار تهران دماسنج بازار سرمایه بار دیگر سقف شکنی کرد و وارد کانال 83 هزار واحدی شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۰۶    
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: فعالیت های این صندوق در زمینه صدور ضمانت نامه ها برای واحدهای تولیدی سال گذشته به نسبت سال 94 حدود 66 درصد رشد داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۰۰    
منطقه پنج تهران با سهم بیش از 15 درصدی بالاترین حد معاملات مسکن را در مردادماه امسال به خود اختصاص داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۰۰    
معاون اقتصادی وزارت اقتصاد خواستار تمکین داروسازان به رای شورای رقابت درباره اعطای مجوز به داروخانه ها شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۵۷    
یک استارت آپ هولاهوپی هوشمند ساخته که ضد آب است و به طور روزانه انجام حرکت ورزشی را به کاربر خود یادآوری می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۵۴    
بانک مرکزی اعلام کرد: تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در مردادماه 1396 به نزدیک 18 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل 23.7 درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل 6 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۵۱    
یک محقق ایرانی دانشکده بین المللی پزشکی دانشگاه علوم و مدیریت مالزی موفق شد مدال طلای رقابت های بین المللی نوآوری های مبتکرانه سال 2017 (iCAN) کانادا را در تورنتو کسب کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۴۸    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بازگشت 15 شرکت بین المللی کشتیرانی به بنادر ایران و احیای شبکه جهانی نمایندگی های کشتیرانی از خدمات دولت یازدهم و مهمترین دستاورد برجام درحوزه صنعت حمل و نقل ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: چرخه توسعه کشور به تدریج راه افتاده است و هر طرف که نگاه می کنیم می بینیم کاری در حوزه دولتی و خصوصی در دست انجام است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۹    
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهدای مرصاد پاکدشت، پیام نور، شهید سلیمانی حسن آباد و دکتر حسابی( مارلیک) از تاریخ هفتم شهریور ماه آغاز می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۹    
بانک ملی ایران در چهار ماه نخست امسال، حدود 90 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ بیش از 8 هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۶    
بر اساس گزارش معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، تولید 430 محصول دارویی در شرکت های دانش بنیان مستقر در دانشگاه های علوم پزشکی به منظور تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی و حمایت از 16 مرکز تحقیقاتی علوم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۳    
بیش از 5806 میلیارد ریال سود انواع اوراق در آخرین ماه تابستان امسال به سرمایه گذاران بورسی پرداخت می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۳    
محمدرضا انصاری، نایب رئیس اتاق ایران، مبحث مسئولیت اجتماعی را پرچم دار تحولات بزرگی در دنیا عنوان می کند که امروزه به یکی از شاخص های توسعه یافتگی تبدیل شده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۳    
داروخانه از قدیم جزو لاینفک زندگی ایرانی ها بوده و هست. در خانه های قدیمی معمولا قفسه ای کوچک به دیوار نصب شده بود و روی در قفسه نشان قرمز رنگ به علاوه به عنوان نماد درمان فوری خود نمایی می کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۰    
رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران برندینگ را لازمه حضور موفق در بازارهای صادراتی دانست و گفت: محصولات معدنی کشورمان تاکنون در بازارهای بین المللی به حق مسلم خود دست نیافته اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۰    
به منظور ارتقاء سرور سامانه های 1818 و 2000 در تاریخ 7 شهریور ماه در برخی ساعات با اختلال همراه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۷    
رییس کل بانک مرکزی از اختصاص 50 هزار میلیارد تومان منابع برای ایجاد اشتغال و رونق در تولید خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۱    
میانه هفته معاملاتی جاری دادوستدهای فرابورس ایران با نقل و انتقال بیش از 331 میلیون ورقه بهادار به ارزش افزون بر 2 هزار و 563 میلیارد ریال پایان یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سند درمان کشور ابلاغ شد و اکنون می دانیم که تا آخر قرن اخیر و آغاز قرن آینده به چه تعداد تخت بیمارستانی در اقصی نقاط کشور نیاز داریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۱۸    
شورای عالی مخازن شرکت ملی نفت ایران، طرح های توسعه مخزن بنگستان میدان منصوری که از سوی شرکت های لوک اویل روسیه و شرکت دولتی نفت اندونزی (پرتامینا) ارائه شده است، بررسی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۱۲    
برنج قهوه ای ازجمله غلات کامل محسوب می شود و در مقایسه با برنج سفید از خواص تغذیه ای بسیار فراوان تری برخوردار است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۹    
معاون بازاریابی و فروش شرکت خودروسازی سایپا از آغاز آخرین طرح پیش فروش مشتریان خاص پراید با شناسایی مشتریان واقعی و مصرف کننده از فردا (سه شنبه) خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۶    
بازیکن جدید برزیلی ذوب آهن با صادر شدن کارت بازی اش می تواند برای این تیم به میدان برود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۳    
معاون اقتصادی مرکز آمار ایران می گوید معمولا هر فرد تورم را بر اساس کالاها و خدمات مصرفی شخصی خود که تعداد محدودی است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وضعیت مصوبه فروش اینترنت نامحدود تا یک ماه آینده مشخص می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۵۷    
محوطه باستانی هفت هزارساله مافین آباد در اسلامشهر با وجود ثبت در فهرست آثار ملی، بررسی ها و کندوکاوهای علمی، بازدیدهای کارشناسی، اعلام متناوب ضوابط حفاظتی، در معرض نابودی کامل قرار گرفته است.