دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۱:۲۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 25 شهریور 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 شهریور 1396 ایران اکونومیست 2 شهریور 1396 ایران اکونومیست 3 شهریور 1396 ایران اکونومیست 4 شهریور 1396 ایران اکونومیست 5 شهریور 1396 ایران اکونومیست 6 شهریور 1396 ایران اکونومیست 7 شهریور 1396 ایران اکونومیست 8 شهریور 1396 ایران اکونومیست 9 شهریور 1396 ایران اکونومیست 10 شهریور 1396 ایران اکونومیست 11 شهریور 1396 ایران اکونومیست 12 شهریور 1396 ایران اکونومیست 13 شهریور 1396 ایران اکونومیست 14 شهریور 1396 ایران اکونومیست 15 شهریور 1396 ایران اکونومیست 16 شهریور 1396 ایران اکونومیست 17 شهریور 1396 ایران اکونومیست 18 شهریور 1396 ایران اکونومیست 19 شهریور 1396 ایران اکونومیست 20 شهریور 1396 ایران اکونومیست 21 شهریور 1396 ایران اکونومیست 22 شهریور 1396 ایران اکونومیست 23 شهریور 1396 ایران اکونومیست 24 شهریور 1396 ایران اکونومیست 25 شهریور 1396 ایران اکونومیست 26 شهریور 1396 ایران اکونومیست 27 شهریور 1396 ایران اکونومیست 28 شهریور 1396 ایران اکونومیست 29 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 شهریور 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۲۱    
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مرکز مخابرات مهدیه از تاریخ 28 شهریورماه آغاز می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۶    
سفیر روسیه طی سفر به استان مازندران با جمعی از فعالان اقتصادی و مدیران دستگاه های اجرایی این استان دیدار کرد. عبدالله مهاجر دارابی در این نشست بر ضرورت رفع سریع مشکلات گمرکی تاکید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۰    
عضو هیات رئیسه اتاق ایران اعلام کرد: بخشنامه جدیدی در زمینه پرداخت تسهیلات به تولید آماده شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۴:۰۹    
خطرناکترین زمان برای حمله قلبی صبح و در طول آخرین مرحله خواب است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۰:۴۵    
یک فیزیوتراپیست معتقد است، افراد جهت سلامت پا باید ویژگی ها کفش خوب را شناخته و متناسب با آن کفش خریداری کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۲:۰۳    
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تشریح مضرات متفاوت نوشابه مشکی و نوشابه زرد گفت: کسانی که در برنامه غذایی خود آب و غذا به اندازه کافی مصرف می کنند، تا آنجا که برایشان مقدور است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۹:۲۴    
یک هفته پس از آغاز پویش مردمی حمایت از آزادی ملوک؛ زندانی شرف ، حمایت های گسترده مردمی، چهره های مطرح فرهنگی و هنری و شخصیت های استانی و کشوری از این حرکت خیرخواهانه همچنان ادامه دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۴:۴۲    
سرعت بازگشت محموله های نفت خام ایران به بازارهای جهانی و پس گرفتن سهم از رقبا، بی تردید بدون تدبیر وزیر نفت و مدیریت امور بین الملل شرکت ملی نفت دست یافتنی نبود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۸    
با نتایجی که استقلال گرفت هر کسی جای علیرضا منصوریان بود، استعفا می داد اما دلیل استعفا ندادن او چیست؟
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۷    
"فاباتک" کانون فین تک ایران، آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره بزرگ فین تک ایران را، 31 شهریورماه اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۲:۱۵    
معاون شرکت مخابرات با اشاره به تمهیدات حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت تا پایان سال، اظهار داشت: با تماس صوتی قبض به مشتری اعلام می شود و از طریق سرویس "دایرکت دبیت" نیز با موافقت مشتری ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۲:۰۶    
مدیر شعب بانک سپه منطقه همدان گفت: این بانک در استان همدان به واسطه اعتماد عمومی توانست با موفقیت در جذب منابع و پرداخت تسهیلات با رشد 23 درصدی به بخشهای مختلف اقتصادی نقش مهمی در رونق تولید ایفا کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۱    
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از طرح بازنشستگی پیش از موعد بانوان که در هیات دولت مطرح شده است، حمایت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۱:۴۲    
قیمت نفت خام سبک ایران در هفته منتهی به هشتم سپتامبر (جمعه، 17 شهریورماه) با بیش از یک دلار افزایش به مرز 53 دلار برای هر بشکه رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۵    
نماینده یکی از برترین موسسات خدمات دهنده به بنگاه های اقتصادی در سطح جهان، با حضور در اتاق تهران از الزامات حضور در بازارهای جهانی می گوید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۳۳    
بانک مرکزی گام اول را با حذف ارز مسافرتی از لیست پرداختی های خود برداشت؛ این گامی شاید در جهت نزدیک شدن به وعده یکسان سازی نرخ ارز باشد. نخ ارز باید کمترین نوسان را داشته باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۱۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در احکام جداگانه ای مهدی قدمی را به عنوان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و همچنین فرود عسگری را به عنوان معاون وزیر و رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۵۴    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سالهای اخیر افزایش مستمری بازنشستگان بالاتر از تورم سالیانه بوده و در مجموع در 4 سال اخیر افزایش حقوق بازنشستگان 21 درصد بیش از تورم بوده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۵۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دیدگاه ما در رابطه با قانون کپی رایت و ضرورت بازبینی آن بسیار روشن است؛ باید این قانون بازبینی شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۰۹    
تیم نوجوانان ایران در تور جهانی تنیس روی میز کرواسی مدال برنز گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۸:۵۱    
پنجمین دوره جشن آکادمی سمندریان با اهدای نشان آکادمی به بهرام بیضایی، محمد چرمشیر و حمید پورآذری در نبود هما روستا و حمید سمندریان برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۸:۳۶    
محققان از ساخت و آزمایش نانو رباتی خبر داده اند که حرکت می کند و می تواند اشیاء را بردارد و حمل کند، اما آنقدر کوچک است که با چشم غیرمسلح دیده نمی شود؛ این ربات از دی.ان.ای است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۸:۲۴    
دیدار تیم های لایپزیگ و مونشن گلادباخ از هفته چهارم لیگ فوتبال باشگاه های آلمان با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۸:۲۱    
تیم فوتبال منچستر سیتی با بردی پرگل در زمین واتفورد صدرنشین رقابتهای لیگ جزیره شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۸:۱۵    
تیم فوتبال تاتنهام در دیدار مقابل سوانسی با تساوی بدون گل متوقف شد تا از جمع مدعیان لیگ برتر باشگاه های انگلیس عقب بماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۸:۰۳    
تیم فوتبال الخور در حالی که سروش رفیعی را 90 دقیقه در ترکیب خود داشت، با نتیجه پر گل چهار بر دو برابر الریان تن به شکست داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۸:۰۰    
السد فصل جدید لیگ ستارگان قطر را با شکست آغاز کرد و با نتیجه دو بر یک بازی را به المرخیه واگذار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۷:۵۷    
تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا با پیروزی 2 بر یک در دیدار خارج از خانه برابر ختافه با 12 امتیاز در صدر جدول لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۷:۵۴    
تیم فوتبال هیرنفین در حضور مهاجم ایرانی خود مقابل اکسلسیور به پیروزی خارج از خانه دو بر یک دست یافت و به رتبه سوم جدول رده بندی لیگ هلند صعود کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۷:۵۱    
بایرن مونیخ با 4 گل توانست ماینتس را شکست دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۷:۴۸    
اینتر هفته رقابت های سری A را با پیروزی آغاز کرد و توانست با دو گل کروتونه را از پیش رو بردارد تا موقتا صدرنشین شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۵:۰۹    
آموزش وپرورش همگانی را می توان به گذرنامه ای تشبیه کرد که ورود یک نسل به آینده ای موفق را میسر می سازد؛ اما به نظر می رسد مدارس هنوز هم در آموختن برخی مهارت های مهم زندگی به دانش آموزان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۴:۰۹    
هنگامی که موضوع رشد مبتنی بر تغذیه مطرح می شود، اقداماتی مشخص وجود دارند که می توانید برای حصول اطمینان از رشد سالم کودک خود مد نظر قرار دهید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۲:۱۰    
بالاخره پس از چندین هفته انتظار، تولید رسمی پژو 2008 در ایران خودرو آغاز شد، تا تحویل این محصول به اولین سری از ثبت نام کنندگان، از اوایل مهرماه کلید بخورد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۱:۰۱    
دو جوان که با قصد شوخی پیرمردی را در پارک تاب داده و به زمین پرتاب کرده بودند، با مرگ وی، دستگیر شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۰:۰۴    
جذاب ترین نکته در خصوص مدل مفهومی اوربان این است که در سال 2019 وارد فاز تولید شده و رقیب مستقیم بی ام و i3 به شمار می آید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۴    
بهرام سبحانی در جریان بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بورس کالا از فولادمبارکه با اشاره به عملکرد این شرکت در 4 سال گذشته اظهار داشت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۳۴    
بررسی ها از آمارهای پولی و بانکی نشان می دهد در تیرماه نسبت شبه پول به نقدینگی رشد کرده است. همچنین از رشد سپرده های جاری کاسته و به رشد سپرده های مدت دار افزوده شده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۶    
امیر غفور قطر پاسور تیم ملی والیبال، امتیاز آورترین بازیکن دیدار تیم های ایران و ژاپن شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۰    
نشست امروز هیئت مدیره باشگاه استقلال لغو شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۰۱    
معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس حل مشکلات مالی جاری در باشگاه پرسپولیس را یکی از دغدغه های اصلی این باشگاه دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۸    
هشتمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با شعار "سازمان سرآمد، زمینه ساز تحول اقتصادی" اسفند ماه سال 1396 برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۵    
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل ژاپن در مسابقات جام قهرمانان قاره ها تعداد بردهای خود را در این رقابتها به عدد سه رساند تا در آستانه کسب مدال قرار بگیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تلاش برای اصلاح ساختاری صندوق های بازنشستگی خبر داد و گفت: روش بنگاه داری این صندوق ها نیز تغییر خواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۲    
محققان دانشگاه نورث ایسترن اولین صفحه لمسی مادون قرمز بر اساس علم پلاسمونیک را طراحی کردند که قادر است در زمان مورد نیاز روشن و خاموش شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۶    
وزیر راه و شهرسازی می گوید: اصرار بر ساخت های انبوه، خواسته و کژراهه سوداگرانی است که می خواهند از آخرین رمق شهرها استفاده کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۳    
در معاملات امروز بازار سهام انتظار برای نوسان قیمت جهانی نفت خام باعث شد تا پالایشی های پیش رو بازار سهام باشند، بازاری که هنوز به تک سهم ها و شرکت های برخوردار از سهام شناوری پایین توجه دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۰    
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران امروز (شنبه) مکان عرضه 234 هزار و 750 تن گندم خوراکی و هشت هزار تن گندم دوروم است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۰    
فردین خلعتبری با حضور در سومین برنامه آهنگ از زندگی، آهنگسازی و دغدغه هایش گفت و درباره حواشی اخیر سریال شهرزاد توضیح داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۳۷    
سهام داران گروه شیمیایی امروز 20 میلیون و 389 هزار سهم این گروه را به ارزش 59 میلیارد و 16 میلیون ریال خریداری کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۳۴    
با آغاز غیر رسمی بازی های داخل سالن آسیا نمایندگان ایران موفق به کسب سه مدال برنز شدند و به این ترتیب ایران در رده ششم قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۳۴    
معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی در دولت یازدهم، توقف بلند مرتبه سازی های بی رویه در تهران و کلانشهرهای کشور را نتیجه تلاش های شورای عالی شهرسازی و حمایت های وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۳۰    
محققان در ایستگاه فضایی بین المللی و در شرایط نبود جاذبه مشاهده کردند که گروهی از باکتری ها نسبت به آنتی بیوتیک ها رفتار متفاوتی با زمین دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۷    
برنامه و محل برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۷    
معاون اقتصادی رئیس جمهوری اصلاح ساختاری صندوق های بازنشستگی را از برنامه های دولت دوازدهم برشمرد و پرداخت های لحظه ای را بدون در نظر گرفتن عواقب آینده آن، خیانت دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۴    
شرکت بیمه البرز آمادگی دارد به عنوان اولین شرکت بیمه وارد بازار اوراق بهادار بیمه شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۱    
راب جانوف طراح لوگوی اپل اولین پروژه ی خود را با مشارکت همکار ایرانی خود به پایان رساند. طی این پروژه بیمه سینا در چهاردهمین سال تأسیس، هویت برند خود را بازطراحی کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۱    
محققان یونانی می گویند که اگر میزان غذای روزانه به جای سه نوبت در شش نوبت مصرف شود، افراد می توانند ضمن داشتن رژیم غذایی سالم، سطح قند خون را ثابت نگه دارند و اشتهای خود را نیز کاهش دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۱۸    
نشست هم اندیشی مدیران بیمه "ما" با کارگزاران صنعت بیمه برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۱۸    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری هاری در منطقه سیستان در 20 سال گذشته بی سابقه است و یک روند غیر طبیعی را طی می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۱۸    
هفته ششم رقابت های لیگ برتر منهای یک بازی (پرسپولیس - پیکان) به پایان رسید. بیشترین شگفتی های لیگ هفدهم از ابتدا تاکنون در این هفته رقم خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۱۵    
اولین دوره ماراتن برنامه نویسی بیمه شهید بهشتی تحت عنوان رویداد BIMEHTECH برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۹    
رئیس انجمن سینماداران با تاکید بر اینکه تمامی سینماهای خیابان لاله زار دارای مجوز انحلال از وزارت ارشاد هستند به برداشتن و حذف تابلوی این سینماها از سر درشان اشاره کرد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۹    
تا پایان مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا کمتر از یک هفته باقی مانده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۹    
عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی مدیریت شعب استان خراسان رضوی بر اهمیت شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های استان برای دستیابی به اهداف تدوین ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۳    
نرخ دلار امروز شنبه در پایان بازار معاملات تالار های معاملاتی 39105 ریال تسویه شد که نسبت به روز گذشته کاهش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۰    
بانک آینده اطلاعیه شماره 4 خود را درباره ابلاغ بانک مرکزی ج.ا.ایران و مصوبه شورای پول و اعتبار برای واگذاری مدیریت دارایی ها و بدهی های تعاونی اعتبار افضل توس (درحال تصفیه) صادر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۷    
مطالعات مدل های حیوانی نشان می دهد دود باقیمانده از سیگار روی لباس ها و مبلمان که به اصطلاح دود دست سوم سیگار نامیده می شود، احتمال ابتلا به بیماری های کبدی و دیابت را افزایش می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۴    
سه کشتی گیر رشته ترکمن گورش (سنتی) ایران در مرحله نیمه نهایی بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا در ترکمنستان با شکست از حریفان خود به نشان برنز دست یافتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۴    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در 2 عملیات جداگانه در شهرستان های کنگان و عسلویه این استان 1221 کیلو و 835 گرم تریاک کشف کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۴    
پنج بانک رفاه کارگران، صنعت و معدن، پارسیان، پاسارگار و توسعه صادرات با شرکت سیتیک تراست قراردادی به ارزش 10 میلیارد دلار را امضا کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۴    
شما هر روز انتخاب هایی می کنید و تصمیم هایی می گیرید، برخی از این انتخاب ها که ظاهرا کاملا نامرتبط با سلامتی و شادی تان هستند، در واقع تاثیر چشمگیر و بزرگی بر روح و جسم تان می گذارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۱    
مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر از امکان شارژ کارت شهروندی ازطریق دستگاه وب کیوسک در پیشخوان های شهرنت خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۴۸    
میزان گرد و غبار صبح شنبه در اهواز یک هزار و 263 میکروگرم بر مترمکعب اعلام شده که معادل 8،42 برابر حد مجاز است و بیشترین میزان را در خوزستان دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۴۵    
وزیر ورزش و جوانان گفت: رویکرد دولت بهره گیری از توانمندی جوانان و زنان برای سرعت بخشیدن به توسعه کشور است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۴۵    
دکترمرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، روز جمعه24 شهریور از شرکت تولید فرآورده های لبنی پاژن بازدیدکرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۴۲    
جمعی از موزیسین های ایرانی برای اجرای چند کنسرت راهی لهستان خواهند شد تا آثار آهنگسازان کشورمان را در قالب پروژه "در جستجوی صدا" از 30 شهریور تا 9 مهر در شهر کراکوو روی صحنه ببرند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۹    
قیمت آپارتمان های نوساز و کلیدنخورده به تناسب موقعیت و ویژگی ممتازشان، قدری بیشتر از عموم آپارتمان های تازه ساز هر منطقه با سن بنای زیر پنج سال است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۳    
سرپرست معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران تاکید کرد درخواستی از سوی مسئولان سینمایی برای اطلاع رسانی طرح بلیت نیم بهای سینماها، در سطح شهر ارائه نشده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۰    
بانک مسکن سه مسیر برای کسانی که به هر دلیل تمایلی به استفاده از تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم بعد از طی یک دوره سپرده گذاری را نداشته باشند، طراحی کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۲۷    
محققان سیستمی ساخته اند که با یک تزریق چند واکسن به بدن فرد می رسد و در فواصل زمانی مختلف در بدن منتشر می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۲۷    
حجم معاملات آتی سکه طی هفته گذشته در بورس کالای ایران به 69 هزار و 208 قرارداد و ارزش آن نیز به 9 هزار و 675 میلیارد ریال رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۲۴    
کارگاه آموزشی تطبیق و مبارزه با پولشویی با حضور سه تن از مدرسان شرکت فیلیپ سیدنی هلند، امروز در بانک ملی ایران آغاز به کار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۲۱    
در دیدار رضا مسرور مدیرعامل منطقه آزاذ انزلی با معاون وزیر زیرساخت ها و نایب رییس اتاق بازرگانی و صنایع اوکراین، برنامه های همکاری در حوزه های مرتبط بررسی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۱۸    
مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور گفت: پیش بینی می شود صادرات از مناطق آزاد کشور در سال جاری با افزایش نسبت به سال گذشته به بیش از یک میلیارد دلار برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۱۸    
لحظه گرگ و میش عنوان مجموعه تلویزیونی به کارگردانی همایون اسعدیان است که به تازگی تغییر نام یافته و تصویربرداری آن این روزها در تهران ادامه دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۱۵    
دبیرکل سازمان همکاری های فضایی آسیا و اقیانوسیه (اپسکو)* درباره ارزیابی خود از دستاوردهای فضایی جمهوری اسلامی ایران گفت: به نظر من، دولت ایران برای برنامه توسعه فضایی آماده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۱۲    
شرکت عرش کبیر شرق با تسهیلات مصوب ریالی 500 میلیون تومانی و ارزی 4 میلیون و 370 هزار یورویی بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۱۲    
فیروز نادری محقق ایرانی "سازمان فضایی آمریکا"(ناسا) گزارش کوتاهی را از آخرین لحظات ماموریت کاسینی منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۹    
اقتصاد امروز ایران بدون تردید نیازمند تحول بنیادین و جهش ساختاری است که در این میان دولت، بخش خصوصی و نهادهای پشتیبان و حاکمیتی بیش از هر زمان دیگری نیازمند خانه تکانی و تعریف مجدد هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: 50 باب پاسگاه پلیس راه در مناطق مختلف کشور با اعتبار یک هزار و 200 میلیارد ریال احداث می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۰    
مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، افتتاح خانه تنبور به همت استاد علی اکبر مرادی را نقطه وصلی برای هنرمندان شریف سرزمین کرمانشاه دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۴    
نتایج یک مطالعه بین المللی نشان می دهد کربوهیدرات موجود در سطح انگل مالاریا نقش مهمی در توانایی انگل برای آلودگی پشه و میزبان انسانی دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۸    
عضو انجمن جهانی و فلوشیپ اختلالات حرکتی گفت: تحقیقات گسترده بر روی مکانیسم بیماری پارکینسون، حاکی از حرکت جامعه پزشکی به سمت متدهای متفاوت درمان با هدف توقف کامل این بیماری است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۸    
سفیر برزیل در تهران گفت: طبق سیاست اخیر بانک مرکزی برزیل هرگونه محدودیت درخصوص فعالیت بانک های خارجی از جمله ایران لغو شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۲    
افزایش 7 واحدی شاخص کل در نخستین روز کاری هفته جاری و دادوستد بیش از 140 میلیون ورقه به ارزش افزون بر یک هزار و 153 میلیارد ریال ماحصل معاملات امروز بازار فرابورس ایران در آخرین هفته شهریورماه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۹    
به گفته رییس کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع غذایی اتاق تهران، بیش از 95 درصد واحدهای تولیدی در صنعت شیرینی و شکلات متعلق به بخش خصوصی واقعی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید باوجود پیروزی تیمش مقابل الاهلی عربستان و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، ممکن است این موضوع برای تیمش بحران زا باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۳    
بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم، با اشاره به اینکه تیمش با نفرات و کادر فنی جوان به موفقیت رسیده است، گفت: امیدوارم در پایان فصل بتوانیم جایگاه خوبی را در جدول رده بندی داشته باشیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۰    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بخش درمان جزء جدایی ناپذیری از این سازمان است، افزود: تمامیت سازمان تأمین اجتماعی یک الزام حقوقی، کارشناسی و شرعی است.