سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۲:۵۰May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 11 شهریور 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 شهریور 1396 ایران اکونومیست 2 شهریور 1396 ایران اکونومیست 3 شهریور 1396 ایران اکونومیست 4 شهریور 1396 ایران اکونومیست 5 شهریور 1396 ایران اکونومیست 6 شهریور 1396 ایران اکونومیست 7 شهریور 1396 ایران اکونومیست 8 شهریور 1396 ایران اکونومیست 9 شهریور 1396 ایران اکونومیست 10 شهریور 1396 ایران اکونومیست 11 شهریور 1396 ایران اکونومیست 12 شهریور 1396 ایران اکونومیست 13 شهریور 1396 ایران اکونومیست 14 شهریور 1396 ایران اکونومیست 15 شهریور 1396 ایران اکونومیست 16 شهریور 1396 ایران اکونومیست 17 شهریور 1396 ایران اکونومیست 18 شهریور 1396 ایران اکونومیست 19 شهریور 1396 ایران اکونومیست 20 شهریور 1396 ایران اکونومیست 21 شهریور 1396 ایران اکونومیست 22 شهریور 1396 ایران اکونومیست 23 شهریور 1396 ایران اکونومیست 24 شهریور 1396 ایران اکونومیست 25 شهریور 1396 ایران اکونومیست 26 شهریور 1396 ایران اکونومیست 27 شهریور 1396 ایران اکونومیست 28 شهریور 1396 ایران اکونومیست 29 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 شهریور 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۱۷    
مدیرعامل شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس با بیان اینکه ساخت و راه اندازی طرح جدید متانول آپادانا خلیج فارس به 462 میلیون یورو منابع مالی نیاز دارد از احتمال تامین 220 تا 230 میلیون یورو اعتبارات این ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۷:۰۲    
تصاویری از وانت صورتی رنگ که برای ماشین عروس تزئین شده است را مشاهده می کنید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۴:۰۲    
اگر فکر می کنید در اطراف خود شخصی را می شناسید که عجیب ترین و غیرمعمول ترین عادت ها را در خوردن غذا دارد بهتر است ادامه ی این مطلب را بخوانید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۶:۳۸    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران می گوید: چالش های سیستم بانکی کشور مربوط به امروز و دیروز نیست، بلکه نتیجه انباشه شدن عوامل مختلفی در 37 سال اخیر است که اکنون خود را نشان داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۰    
لباس های محلی گیلان به عنوان شادترین لباس های جهان معرفی شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۳۸    
رییس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا خرید و فروش خدمات در شبکه های اجتماعی را زمینه ساز سرقت های بانکی عنوان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۲:۴۷    
قلعه شنی با ارتفاع 55 فوت در آلمان برای رکورد جهانی خبز برداشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۰:۰۸    
در ادامه نگاهی خواهیم داشت به شش مورد از بهترین مسلسل هایی که تاکنون ساخته شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۸    
با حضور معاونین حقوقی و امور مجلس و فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۸    
عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح نظام ارجاع داخلی تا پایان امسال در تمام بیمارستان های زیرپوشش این سازمان در کشور عملیاتی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۵    
نشست بررسی مشکلات و مسائل صندوق های بازنشستگی، با حضور کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس و معاونان وی، نمایندگان سازمان ها، صندوق های بازنشستگی و کارشناسان این حوزه برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۰۳    
بانک مرکزی در اجرای بخشنامه این بانک با موضوع الزامات نرخ سود بانکی و تاکید بر مصوبه سال گذشته شورای پول و اعتبار در خصوص رعایت نرخ سود علی الحساب سپرده های کوتاه مدت و بلند مدت یک ساله ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۵۷    
افتتاح کشتارگاه طیور مجموعه عظیم آرتاجوجه سبلان با حضور معاون رئیس جمهور و معاون وزیر جهادکشاورزی و مشارکت400 میلیارد ریالی بانک کشاورزی در اردبیل
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۵۱    
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی امروز با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران دیدار و از ادارات مرکزی و موزه بانک بازدید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۵۱    
8 شعبه منتخب بانک ملت به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم ، اسکناس نو و مسکوک، توزیع می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۴    
جایزه بهترین بازیگر زن جشن سالانه کانون ملی منتقدان تئاتر به صورت مشترک به رویا تیموریان و ستاره پسیانی رسید و جایزه بهترین بازیگر مرد به رحیم نوروزی و شهروز دل افکار اهدا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۰۰    
تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با قبول نخستین شکست خود در این فصل لیگ آزادگان مقابل مس رفسنجان صدر جدول را از دست داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۷:۵۱    
محمد حسین حمیسی مدیر حراست فدراسیون فوتبال اعلام کرد: این فدراسیون برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی در دیدار ایران و سوریه هیچ برنامه ای ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۵:۱۲    
دیدنی ترین شکار لحظه های در سراسر جهان به شرح زیر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۳:۱۵    
با در نظر گرفتن معیارهایی مانند حضور چهره های مطرح و ترکیب عوامل، کسب جوایز در جشنواره ها، توجه به شخص نویسنده و کارگردان و توجه به معیارهای هنری و حتی معیارهای فرامتنی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۳۳    
پس از واردات آب معدنی های 40 هزار تومانی و استقبال عده ای از آنها؛ حالا آغوش ایران به روی آب های معدنی 70 هزار تومانی باز شده است که هنوز مورد تایید وزارت بهداشت قرار نگرفته است!
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۵    
سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازیهای داخل سالن 2017 عشق آباد گفت: با در نظر گیری تمام جوانب، سارا سادات خادم الشریعه عضو تیم ملی شطرنج ایران به عنوان پرچمدار کاروان ایران در این بازیها انتخاب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۹    
رامین ناصرنصیر بازیگر سینما و نلویزیون در اینستاگرامش با انتشار عکسی از پشت صحنه سریال شهرزاد از شروع فیلم برداری فصل سوم آن خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۷    
مخابرات تهران از اجرای طرح تخفیف 50 درصدی مکالمه تلفن ثابت در داخل کشور خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۷    
بیماری "پروانه ای" یا "ای بی" بیماری خاص و دردناکی است که بر اثر یک جهش ژنتیکی در انسان به وجود می آید و از بدو تولد تا پایان عمر همراه بیمار خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۸    
محققان یک دستگاه افشانه عطر ساخته اند که با وای فای به تبلت موبایل یا پی سی متصل می شود و در صورت افشای اطلاعات فرد با انتشار عطری خاص به او هشدار می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۵    
معاون سازمان بهداشت جهانی پس از بازدید از برنامه های جمهوری اسلامی ایران در اجرای نظام ارجاع، مبارزه با بیماری های غیر واگیر و خدمات دندانپزشکی، بهبود و ارتقای این خدمات را در ایران تحسین کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۵    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: نسل 3 و 4.5 اینترنت همراه پیشرفته ترین نسل های اینترنت موبایلی هستند و از این منظر ما عقب ماندگی نداریم و می توانیم ادعا کنیم که آنچه از اینترنت موبایل در تهران و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۵    
قلب خود خدایی بزرگ است یا بهتر، مکانی برای دیدن و شنیدن خدا، اگر قلبت را لبریز از عشق کنی راهبری بزرگ است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۶    
کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران در بیانیه ای در صفحه فیسبوک خود خواستار حمایت مدیران فدراسیون از خودش شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۳    
باهمکاری بانک قرض الحسنه رسالت وسازمان مناطق آزاد چابهار خانه توسعه در منطقه تیس راه اندازی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۳    
شهرداری تهران می گوید در طول سال برای مبارزه با آفت مگس سفید اقداماتی را ترتیب داده و در این راستا برخی از کانون های تولید آلودگی حشره را در برخی مراکز دولتی شناسایی کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۰    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: برنامه ما تا افق 1400 بانکداری بدون شعبه است. محمدحسین حسین زاده در جمع رسانه های خراسان رضوی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۰    
آمارهای شرکت مدیرت منابع آب ایران نشان می دهد ارتفاع کل ریزش های جوی از آغاز سال آبی جاری (اول مهرماه 1395) تا امروز (یازدهم شهریورماه) به 228 میلیمتر رسید که نسبت به دوره گذشته و همچنین درازمدت سه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۷    
تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز 16 شهریورماه در دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر ایران به میهمانی گسترش تبریز می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۴    
زمانی که قلب از تپیدن باز می ایستد فرد از نظر بیولوژیک مرده است. قلب خون را پمپ نمی کند و از همان زمان است که بین 3 تا 7 دقیقه طول می کشد که مرگ کلینیکی اتفاق می افتد که همان مردن سلول ها بر اثر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد محمد انصاری با پیراهن تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی تمجید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۵    
یک شرکت فناوری کیبورد هوشمندی طراحی کرده که دارای دکمه ای لمسی است. این دکمه لمسی با توجه به محتوای رایانه جعبه ابزار مرتبط را برای آن فراهم می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۵    
بسته اشتغال فراگیر یک ماه پیش با امضای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر کشور ابلاغ شد که در آن، برای بخش کشاورزی 10 رسته فعالیت و 69 هزار شغل تعریف شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۲    
سازمان هواشناسی کشور برای استان خوزستان از اواخر وقت روز یکشنبه(فردا) و دوشنبه (پس فردا) افزایش سرعت وزش باد، گرد و خاک پیش بینی کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۹    
"سازمان فضایی آمریکا"(ناسا) به تازگی تصویری از دو کهکشان همسایه که به وسیله تلسکوپ فضایی هابل گرفته شده منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۶    
رپرها یا رپکن ها آنقدر با موانع مختلف مواجه شده اند که بخشی از آن ها در موضع اُپوزیسیون قرار گرفته و از ایران رفته اند اما عده ای هم هستند که با وجود همه بی مهری ها در ایران مانده اند و آن چه را به ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۶    
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان از پایان برداشت محصول برنج از شالیزارهای استان خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۳    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: دولت تسهیلات کلان با سودهای 6 و 8 درصد برای ایجاد و توسعه تعاونی های روستایی در فعالیت های مختلف در نظر گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۰    
علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی از سفر اولگاریو وازگزرانا رئیس فدراسیون بین المللی این رشته به تهران خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۷    
سهم بخش خصوصی و تعاون از تسهیلات ارزی پذیرش شده صندوق توسعه ملی از زمان تاسیس آن در سال 1390 تا پایان پارسال به 58 درصد رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۴    
ارتباط تلفنی مرکز مخابراتی شهدای مرصاد پاکدشت، شهید قندی، دکتر حسابی (مارلیک)، شهید لطیفی و الغدیر برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابلی از فردا (یکشنبه) مختل می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۴    
اولین شیوه ژن درمانی از طریق اصلاح ژنتیکی سلول های ایمنی خود بدن بیمار در جهت درمان بیماری های کشنده توسط سازمان غذا و دارو آمریکا تایید شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۱    
در حالی که تعدادی از سهامداران شرکت کنتورسازی امروز در اعتراض به آنچه فساد و تبانی در سازمان بورس می نامیدند در مقابل تالار حافظ تجمع کردند که معاملات امروز بورس با افزایش شاخص کل همراه بوده و تا ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۸    
شاخص کل فرابورس که در انتهای معاملات هفته گذشته با قرارگیری در ارتفاع 953 واحدی سقف شکنی دیگری را به ثبت رساند، در آغاز مبادلات این هفته نیز با کم تر از یک واحد رشد پله 954 واحدی را فتح کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۸    
مدیرعامل بیمه دانا با اعلام اینکه دیه هر فوتی در حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی در استان فارس 280 میلیون تومان است، از اعزام نماینده ای برای بررسی حادثه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۵    
شریعتمداری در ارائه اولین برنامه های خود دست روی شریان اصلی توسعه فعالیت های معدنی یعنی اکتشافات گذاشت لذا امید می رود که با ادامه روندی که دو دولت قبلی در این زمینه داشتند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۵    
مدیرکل دفتر توسعه خدمات و محصولات دانش بنیان سازمان توسعه تجارت ایران از اعزام هیات تجاری و بازاریابی ایران به عمان همزمان با برگزاری هفتمین نمایشگاه و همایش بین المللی تجهیزات و خدمات پزشکی در مسقط ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۲    
مدیرپژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران از انتخاب ایران به ریاست کنفرانس بین المللی پژوهشی گاز ( IGRC) و میزبانی آن در سال 2020 خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۹    
پنجمین جشنواره نوشتار سینمای ایران با دبیری اصغر نعیمی(روزنامه نگار، نویسنده، منتقد و کارگردان سینمای ایران) برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۳    
محمدرضا ساکت سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال از مشارکت کانون هواداران باشگاه های مختلف در برگزاری مراسم حماسه صعود به جام جهانی 2018 خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۰    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: یک هزار و 200 نفر از کارکنان بانک ملی ایران با شرکت در دوره های مجازی، استانداردهای FATF در مبارزه با پولشویی را آموزش دیدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۷    
یکی از مسئولان باشگاه نفت تهران اعلام کرد که برخلاف اخبار منتشر شده، حمید درخشان از سرمربیگری این تیم استعفا نکرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۷    
نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت اصفهان، فولاد خوزستان، سرمایه گذاری خوارزمی و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص رشد این متغیر را رقم زدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۴    
سایت کمیته بین المللی پارالمپیک در مقاله ای به حضور پنج پارا وزنه بردار برتر آسیایی در رقابت های جهانی مکزیک پرداخته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۱    
یک مقام بانکی درباره سوءاستفاده شرکت های بی نام و نشان تامین مالی که مردم را به دریافت تسهیلات از آنها به جای مراجعه به بانک ها تشویق می کنند، هشدار داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۱    
مدیرعامل باشگاه استقلال امروز از پژمان منتظری مدافع مصدوم این تیم که به تازگی جراحی کرده است، عیادت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۸    
به موجب ماده 52 قانون بازار اوراق بهادار، در صورت صدور احکام نهایی برای متهمان پرونده کنتورسازی، افراد زیان دیده می توانند براساس حکم دادگاه و محکومیت صادر شده به مراجع قضایی مراجعه و به منظور دریافت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۵    
معاون شرکت مخابرات ایران با اشاره به هزینه 4.5 تومانی هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت در کشور، گفت: 70 درصد مکالمات تلفن ثابت در ایران زیر یک دقیقه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۵    
بررسی اولیه کارشناسان در کمیسیون عالی ایمنی راه ها حاکی است اتوبوس حامل دانش آموزان پس از برخورد با قرنیز پل و ترکیدگی لاستیک جلو ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۵    
سرپرست امور تسویه وجوه معاملات اوراق بهادار و بورس کالای شرکت سپرده گذاری مرکزی، جزئیات طرح "حساب معاملاتی" را که پیش از این از سوی معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس مطرح شده بود، تشریح کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۹    
شرکت ارتباطات سیارایران اعلام کرد: همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، به مدت 9روز اینترنت رایگان داخلی عیدی می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۶    
متن " سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات " منتشر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۶    
صادرات فرش دستباف استان اصفهان در پنج ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 58 درصد کاهش یافته و این در حالیست که صادرات فرش کشور در همین مدت 7 درصد رشد داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۳    
خبرگزاری رویترز روز شنبه نوشت: بازیکنان تیم ملی فوتبال سوریه خلاف انتظار بر شش سال جنگ فائق آمدند تا امید خود را برای نخستین صعود تاریخی به جام جهانی حفظ کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۳    
حجم معاملات آتی سکه طی هفته گذشته در بورس کالای ایران با افزایش حدودا دو برابری به 47 هزار و 615 قرارداد و ارزش آن نیز به 6 هزار و 543 میلیارد ریال رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۰    
رئیس هیات مدیره یک شرکت ارائه کننده خدمات اینترنتی از همکاری نکردن شرکت مخابرات ایران برای اتصال فیبر نوری این شرکت با تجهیزات مخابرات انتقاد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۵۷    
دبیر میز عراق در سازمان توسعه تجارت گفت: قبلا حدود 9 تا 10 درصد از بازار عراق دست تجار ایرانی بود اما طی چهار سال گذشته این رقم افزایش یافت و پارسال به 19.7 درصد رسید ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۴۸    
اتوبوس از مسیر خود منحرف شده و راننده توان کنترل خودرو را ندارد، اتوبوس به دره می غلتد و سقوط آخرین تصویر ثبت شده در ذهن نخبه هایی است که بازمانده شان بعدها قله های جهانی را فتح می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۴۸    
به تازگی از دوربینی رونمایی شده که داخل یخچال نصب می شود و کاربر از طریق آن می تواند مواد داخل دستگاه را کنترل کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۴۸    
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سرانه ورزشی در کشور تاکید کرد که برای بیش از 90 درصد علاقمندان به ورزش امکانات ورزشی وجود دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۴۵    
وزیر نفت عراق اعلام کرد که بغداد از برنامه تمدید کاهش تولید نفت کشورهای عضو و غیر عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) حمایت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۰    
مشاور وزیر علوم و رییس صندوق رفاه دانشجویان از ارائه بیش از 30 نوع غذا در رستوران های دانشگاه ها خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۰    
رئیس پلیس تهران بزرگ از کشف و ضبط محموله سنگین قاچاق پوشاک و کفش به ارزش چند میلیارد تومان توسط پلیس آگاهی پایتخت خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۲۷    
با توجه به در پیش بودن مجمع انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کارکنان سایپا (سمیکو)، اعضای هیات مدیره این شرکت اقدام به برگزاری جلسه ای با شرکت های زیر مجموعه خود از جمله مگاموتور و سازه گستر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۲۷    
تیم استقلال تهران در حالی برای دیدار در جام حذفی آماده می شود که با معضلی به نام کمبود بازیکن در خط دفاعی مواجه است و در صورت بازی نکردن ملی پوشان در دیدار پیش رو، این مشکل دو چندان می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۲۴    
مدیر شبکه و آموزش نمایندگی های شرکت خدمات فنی رنا از اجرای طرح مشترک ارائه خدمات و قطعات رایگان به کامیونت الوند خارج از دوره گارانتی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان معتقد است اگر بازیکنی قرار است به پدیده اضافه شود باید بازیکنی باشد که عیار تیم را بالا ببرد و از بازیکنان فعلی پدیده بهتر باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۲۱    
شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان طی مراسمی با حضور نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور و با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۱۸    
با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت ملات خشک آندیا زنجان طی مراسمی با حضور مونسان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، درویش امیری استاندار زنجان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۱۵    
محققان انشگاه استنفورد به سرپرستی یاشار هزاوه ثابت کرده اند که سامانه های مبتنی بر هوش مصنوعی و شبکه های عصبی می توانند بهترین ابزار ممکن برای شناسایی و کشف حیات بیگانه در فضا باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۱۲    
نشریه سفری 'لاتیتودزلایف' ایتالیا نوشت: ایران امنترین و میهمان نوازترین کشور خاورمیانه و دارای ثروت های فرهنگی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۱۲    
در اجرای دستورالعمل بانک مرکزی و طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، شعب بانک کشاورزی تا روز هفتم شهریور بیش از 33 هزار فقره تسهیلات به واجدان شرایط پرداخت کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۹    
رییس اتحادیه طلا و جواهر با اعلام دلایل افزایش نرخ هر گرم طلای 18 عیار به 125 هزار تومان، گفت: میزان معاملات در این بازار عادی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۹    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با اشاره به افتتاح نخستین واحد کامپاندینگ صنعت در پتروشیمی مارون در آینده ای نزدیک گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۳    
معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب صدور کارت هویت برای کودکان زنان ایرانی دارای همسر افغان در کمسیون لوایح دولت خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۰    
محققان در یک شرکت دانش بنیان، کرم مرطوب کننده و بازسازی کننده حاوی نانو ذرات نقره با خاصیت آنتی باکتریال را به تولید رساندند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۰    
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به پیشرفت شاخص های آموزشی در حوزه زنان گفت: با این وجود در شاخص های اقتصادی ، کسب و کار و تصدی های حوزه زنان می لنگیم که البته اینها به سیاست گذاری ها بازمی گردد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۷    
گروهی از هکرها اعلام کرده اند مشغول فروش اطلاعات شخصی 6 میلیون کاربر اینستاگرام در وب سیاه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۷    
رئیس هیات مدیره و موسس گروه شرکت های شاتل ، آغاز به کار شبکه تلفن همراه شاتل موبایل را سرآغاز تحقق نخستین تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار در ایران عنوان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۷    
فرآیند دست کم 5 ماهه سقوط سهم نوسازها از کل معاملات ماهانه مسکن در تهران، ماه گذشته متوقف شد. سهم نوساز ها از معاملات مسکن بعد از اوج گیری در بهمن سال گذشته ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۷    
رییس جمهور در دیدار رییس مجلس نمایندگان آفریقای جنوبی گفت: اراده جمهوری اسلامی ایران تحکیم روابط همه جانبه با کشورهای قاره آفریقا و بویژه آفریقای جنوبی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۴    
شاخص کل بورس امروز شنبه همزمان با اولین روز اجرای مصوبه جدید نرخ سود بانک مرکزی با رشد 155 واحدی مواجه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۱    
سیم کارت های اپراتور نسل جدید تلفن همراه شاتل با نام تجاری"شاتل موبایل" و با ارایه خدمات مکالمه، پیامک، اینترنت همراه مبتنی بر 3G و 4G و مکمل، با پیش شماره 0998 و کد یک ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۱    
جمعی از محققان دانشگاه تهران در زمینه کاربردی نشدن خودروهای خورشیدی و توجه هر چه بیشتر صنعت به این حوزه اطلاعیه ای نوشتند.