سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۱:۰۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 17 شهریور 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 شهریور 1396 ایران اکونومیست 2 شهریور 1396 ایران اکونومیست 3 شهریور 1396 ایران اکونومیست 4 شهریور 1396 ایران اکونومیست 5 شهریور 1396 ایران اکونومیست 6 شهریور 1396 ایران اکونومیست 7 شهریور 1396 ایران اکونومیست 8 شهریور 1396 ایران اکونومیست 9 شهریور 1396 ایران اکونومیست 10 شهریور 1396 ایران اکونومیست 11 شهریور 1396 ایران اکونومیست 12 شهریور 1396 ایران اکونومیست 13 شهریور 1396 ایران اکونومیست 14 شهریور 1396 ایران اکونومیست 15 شهریور 1396 ایران اکونومیست 16 شهریور 1396 ایران اکونومیست 17 شهریور 1396 ایران اکونومیست 18 شهریور 1396 ایران اکونومیست 19 شهریور 1396 ایران اکونومیست 20 شهریور 1396 ایران اکونومیست 21 شهریور 1396 ایران اکونومیست 22 شهریور 1396 ایران اکونومیست 23 شهریور 1396 ایران اکونومیست 24 شهریور 1396 ایران اکونومیست 25 شهریور 1396 ایران اکونومیست 26 شهریور 1396 ایران اکونومیست 27 شهریور 1396 ایران اکونومیست 28 شهریور 1396 ایران اکونومیست 29 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 شهریور 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۵۱    
برمبنای گزارش دفتر بررسی های اقتصادی وزارت ارتباطات، شمار روستاهای دارای تلفن خانگی تا پایان خردادماه 96 به 48 هزار و 958 روستا رسید و بیش از 27 هزار روستای کشور، به اینترنت مجهز شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۳:۰۰    
به محض ورود مشتریان به این کیوسک تلفن قرمز، آنها می توانند با تبلت های موجود با پورتال تجاری شرکت پژو ارتباط برقرار کرده و از مدل ها شرایط مدل های مختلف، قیمت، رنگ و شرایط فروش مطلع شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۱:۰۰    
الان فرانسه خیلی تلاش می کند که روستاهای گردشگری را راه بیندازد. چون شهر قابلیت بیشتری ندارد. حتی خود فرانسوی ها به روستا گردی و بوم گردی علاقه مند شده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۰:۱۲    
قرار است این خودرو در کمتر از 2 ثانیه به شتاب صفر تا صد کیلومتر برسد و بتواند با رقیبی مانند تسلا S P100D که در دو ثانیه به این شتاب می رسد رقابت کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۶:۰۹    
کیومرت هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، با قدردانی از اقدام رضا کردی سرمربی ایرانی فوتسال در قطع همکاری با فدراسیون فوتبال میانمار، این اقدام انسان دوستانه را ارزشمند و قابل تقدیر دانست .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۹    
قیمت نفت با توجه به کاهش تولید نفت آمریکا بر اثر خسارات تندباد هاروی امروز افزایش یافت و هر بشکه نفت 54.70 دلار فروخته شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۰:۰۰    
فدراسیون بانک های کره جنوبی اعلام کرد، در راستای ارائه خدمات مالی بیشتر به تجار ایرانی و کره ای یادداشت تفاهمی را با انجمن بانک های خصوصی ایرانی امضاء کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۰۱:۴۰    
دو نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت های پنج وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان جهان در یونان راه یافتند که عباس فروتن برای مدال طلا به میدان می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۰۱:۳۴    
تیم فوتبال پارس جنوبی جم در ضربات پنالتی مغلوب تیم نساجی مازندران شد و از صعود به مرحله بعدی جام حذفی باشگاه های ایران بازماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۰۱:۲۸    
فجرسپاسی با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل ذوب آهن به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۰۱:۱۹    
تیم فوتبال اکسین البرز در ادامه رقابت های جام حذفی کشور با نتیجه 2 بر یک سایپا را شکست داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۰:۰۷    
دیدار استقلال و گل گهر در حالی بر گزار شد که هر دو تیم به روند داوری این دیدار اعتراض داشتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۰:۰۱    
تیم سرخپوشان پایتخت درآخرین تمرین خود پیش از سفر به امارات برای دیدار با تیم الاهلی این کشور، با حضور آزاد نمایندگان رسانه ها تمرینات خود را انجام دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۴۶    
تیم فوتبال استقلال با غلبه بر تیم گل گهر سیرجان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یافت تا علیرضا منصوریان با این پیروزی نفس راحتی بکشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۳۷    
دولت کانادا به دو بازیگر زن جوان ایرانی برای حضور در جشنواره فیلم تورنتو ویزا نداد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۲۸    
برای نخستین بار کتاب تاریخی مربوط به ارامنه ایران در قرن 17 و 18 که در برگیرنده بخشی از وقایع آن دوران نیز هست چاپ و در ایروان پایتخت ارمنستان رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۱۰    
سرمربی سابق تیم فوتبال نفت تهران می گوید مالکان جدید این باشگاه باید ابتدا با او به توافق برسند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۰۱    
تیم ملی والیبال ایران که به منظور شرکت در مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان به ژاپن سفر کرده است ، در برنامه تدارکاتی خود پیش از آغاز این رقابت ها فردا به مصاف تیم سوم لیگ والیبال این کشور خواهد رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۵۵    
سرمربی پرسپولیس می گوید تیمش نشان داده چیزی کمتر از الاهلی ندارد و با تمام توان برابر این تیم بازی می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۶    
سرپرست پرسپولیس نسبت به موفقیت تیمش مقابل الاهلی ابراز امیدواری کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۳    
نیمه نخست دیدار تیم های گل گهر سیرجان و استقلال با تساوی بدون گل به پایان رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۰    
تکواندو کاران ایرانی برای اساس جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی عناوین اول تا سوم چهار وزن را به نام خود ثبت کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۳۱    
پایگاه خبری رویترز نوشت: رئیس اوبربانک اتریش در میان جمعی از سرمایه داران اروپایی اعلام کرد که این شرکت در ماه جاری (سپتامبر) قرارداد جدیدی با تهران به امضا می رسد که راه را برای انعقاد معاملات جدید ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۲۵    
روز جمعه با افت دلار پس از انتشار داده های ضعیف تر از حد انتظار مشاغل آمریکا، و به اوج رسیدن تقاضا برای سرمایه های امن، طلا به بالاترین قیمت یکسال اخیر خود رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۱۳    
مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از قدردانی رسمی رییس دفتر منطقه ای ایکائو از ایران برای مدیریت ترافیک هوایی و ناوبری منطقه خاورمیانه در هفته های اخیر خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۰۴    
سرپرست گمرک ایران از ابلاغ سند راهبردی گمرک ایران جهت اجرا به مدیران گمرکات ستادی و اجرایی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۰۱    
هنوز با وجود گذشت بیش از سه دهه از اجرای قانون بانکداری بدون ربا و مزین شدن نظام بانکی به عقود اسلامی، تا حاکمیت کامل احکام شرعی درعملیات بانکی فاصله وجود دارد که نمونه ساده آن ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۵۵    
دوازدهمین اجلاس میراث ناملموس یونسکو درحالی قرار است در کره جنوبی به بررسی دو پرونده کمانچه و چوگان ِ ایرانی بپردازد که به نظر ردی از کشور جمهوری آذربایجان در آنها دیده می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۴۹    
یازدهمین شماره هفته نامه اینترنتی شهرزاد با یادداشتی از تهمینه میلانی درباره سریال شهرزاد آغاز می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۴۰    
پخش گزارش بخش خبری یکی از شبکه های تلویزیونی درباره وضعیت کنسرت های موسیقی، واکنش هایی چند خواننده از جمله حجت اشرف زاده، احسان خواجه امیری و حمید حامی در پی داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۳۴    
رایزن فرهنگی سفارت کشورمان در بلغارستان از هنرمندان و بازیگران محبوب کشورمان که اخیرا در بخش مسابقه بین المللی بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم وارنای بلغارستان جایزه منتخب و دیپلم افتخار انجمن فیلم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۱۳    
عضو هیات علمی دانشگاه پزشکی مونیخ به معرفی روش جدید درمانی برای بهبودی هپاتیت B اشاره کرد و گفت: سلول درمانی یا تی سل تراپی یکی از روش های جدید برای درمان این بیماری است که مراحل کشت سلولی و مدل ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۰۷    
محققان آمریکایی می گویند: یک نوع پروتیین که توسط زنبورهای عسل تولید می شود، می تواند در عرض 30 سال به ساخت یک آنتی بیوتیک جدید منجر شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۰۴    
محققان در یک مطالعه جدید موفق به کشف 27 دسته مجزا از رفتار و حالت انسانی شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۶:۵۸    
پرتاب ماهواره جاسوسی نیروی هوایی آمریکا که قرار بود دو روز پیش توسط شرکت "اسپیس ایکس" انجام گیرد و به دلیل شرایط ناپایدار جوی لغو شده بود، امروز صورت پذیرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۶:۵۲    
سرمربی ملوان می گوید با تمام قوا در جام حذفی پا به میدان می گذارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۹    
سرمربی ایرانی وردربرمن نسبت به قضاوت نخستین بانو در بوندسلیگا واکنش نشان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۶    
سرمربی پیکان گفت: دیدار با بادران پیش از بازی بزرگ با پرسپولیس به ما کمک می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۳    
وزارت ورزش و جوانان در پیامی کسب عنوان برترین ورزشکار پارالمپیکی سال 2017 توسط سیامند رحمان را به این ورزشکار گرانقدر و جامعه ورزش به ویژه خانواده بزرگ ورزش جانبازان و معلولان کشور تبریک گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۰    
ترکیب یازده نفره استقلال مقابل گل گهر سیرجان اعلام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۴۹    
معاون اقتصادی مرکز آمار ایران گفت: با توجه به رشد قابل توجه بخش نفت درسال قبل و تکمیل نسبی ظرفیت این بخش در سال قبل سبب شد رشد اقتصادی با نفت نسبت به رشد بدون نفت کاهش یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۴۳    
نتایج یک بررسی علمی نشان می دهد دستیارهای صوتی هوشمند مانند الکسای شرکت آمازون و سیری شرکت اپل در برابر صدور برخی فرامین صوتی خاص هکری، آسیب پذیر هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۲۸    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که درمان نکردن آپنه خواب تنها برای یک مدت کوتاه موجب افزایش سطح قند خون، هورمون های استرس و فشار خون می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۲۲    
تیم ملی رده سنی کمتر و بیشتر از 16 سال اسکیت ایران در پایان نخستین روز رقابت های جهانی این رشته به میزبانی چین صاحب سه مدال در بخش فری استایل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۶    
مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا با کسب 5 طلا، 2 نقره و 1 برنز برای پاروزنان کشورمان در پاتایا تایلند به پایان رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۳    
تیم قایقرانی بانوان در سومین روز مسابقات دراگون بوت قهرمانی باشگاه های جهان با کسب مدال برنز اولین مدال تاریخ قایقرانی زنان را در این مسابقات کسب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۱:۵۸    
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: برای رقابت با تولیدکنندگان کشورهای دیگر باید نرخ سود بانکی و تسهیلات کاهش یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۱:۴۹    
شاخص کل فرابورس ایران در ارتفاع 948 واحدی مبادلات این هفته را پایان بخشید و در حالی نسبت به هفته گذشته 5 واحد افت را تجربه کرد که بازدهی آن نسبت به ابتدای سال به بیش از 8 درصد رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۱:۳۷    
نایب رئیس اتحادیه سراسری زنبورداران با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال میزان تولید عسل در کشور افزایش یابد، از عرضه چشمگیر عسل های تقلبی و شبه عسل ها در بازار انتقاد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۱:۳۱    
دبیر کانون بانک های خصوصی و موسسات اعتباری از توافق مدیران بانک های ایران و کره برای توسعه روابط کارگزاری خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۱:۲۵    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: رشد اقتصادی سه ماه نخست سال 1396 نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد با نفت بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۱:۲۲    
دبیر انجمن تولیدکنندگان آب های معدنی و آشامیدنی می گوید، در راستای شعار امسال و حمایت از تولید و اشتغال داخلی، مجوز واردات سه برند آب معدنی تعلیق شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۹    
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، از بازگشت 2 میلیون و 700 هزار شماره تلفن ثابت کم کارکرد به چرخه درآمد زایی حداقلی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۳    
دانش اقباشاوی کارگردان سینمای ایران فیلم مستندی درباره کیانوش عیاری ساخته است که این مستند در مراسم بزرگداشت وی در جشن بزرگ سینمای ایران به نمایش در می آید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۰    
هنگامی که بیماری او شدت گرفت و در اوج کسالت جسمی بود، تنها چیزی که از او جدا نمی شد، موسیقی و تار بود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۱:۰۴    
مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: حدود 2520 نوع غذا در ایران شناسایی شده و مکتب غذایی ایران در کنار دو مکتب غربی و چینی قرار گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۰:۵۵    
آلمانی ها توانستند رکورد ساخت مرتفع ترین قلعه شنی دنیا را از آن خود کنند، البته اگر تصور می کنید چنین قلعه ای را می توان با سطل و بیل های پلاستیکی معمولی ساخت کاملا در اشتباه هستید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۰    
ترس های غیر منطقی ما هم بعضا بسیار واقعی بوده و هم ریشه در تخیل ما دارند، به همین خاطر محققان دانشگاه استنفورد با دستکاری آنچه که ما به عنوان واقعیت در نظر می گیریم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۰:۲۸    
اقدام "رضا کردی" مربی ایرانی فوتسال میانمار در قطع همکاری با فدارسیون فوتبال این کشور و ابراز همبستگی و همدردی با مردم مظلوم مسلمان این کشور قابل تقدیر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۰:۲۵    
بهترین ورزشکار مرد دارای معلولیت جهان در سال 2017 گفت: احساسم در لحظه دریافت جایزه وصف نشدنی بود، امیدوارم باز هم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۹    
مطالعات جدید که در مجله فیزیولوژی کاربردی منتشر شده است، نشان داده که ورزش های استقامتی برای مردان سخت تر از زنان است و مردان ورزش های استقامتی را چالش بر انگیزتر می دانند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۴    
سرمربی پیشین نفت در آستانه بازگشت به این تیم قرار گرفته است.