دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۸:۵۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 22 شهریور 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 شهریور 1396 ایران اکونومیست 2 شهریور 1396 ایران اکونومیست 3 شهریور 1396 ایران اکونومیست 4 شهریور 1396 ایران اکونومیست 5 شهریور 1396 ایران اکونومیست 6 شهریور 1396 ایران اکونومیست 7 شهریور 1396 ایران اکونومیست 8 شهریور 1396 ایران اکونومیست 9 شهریور 1396 ایران اکونومیست 10 شهریور 1396 ایران اکونومیست 11 شهریور 1396 ایران اکونومیست 12 شهریور 1396 ایران اکونومیست 13 شهریور 1396 ایران اکونومیست 14 شهریور 1396 ایران اکونومیست 15 شهریور 1396 ایران اکونومیست 16 شهریور 1396 ایران اکونومیست 17 شهریور 1396 ایران اکونومیست 18 شهریور 1396 ایران اکونومیست 19 شهریور 1396 ایران اکونومیست 20 شهریور 1396 ایران اکونومیست 21 شهریور 1396 ایران اکونومیست 22 شهریور 1396 ایران اکونومیست 23 شهریور 1396 ایران اکونومیست 24 شهریور 1396 ایران اکونومیست 25 شهریور 1396 ایران اکونومیست 26 شهریور 1396 ایران اکونومیست 27 شهریور 1396 ایران اکونومیست 28 شهریور 1396 ایران اکونومیست 29 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 شهریور 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۶:۰۳    
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با انجام پروژه بازیافت گازهای مشعل پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی، امکان بازیابی 95 درصد از کل گازهای ارسالی به مشعل های این پالایشگاه محقق خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۲:۴۶    
درحالی که با توسعه روزافزون پایتخت، مساله دکلهای فشارقوی برق باعث نارضایتی تعداد قابل توجهی از شهروندان شده است، مدیرعامل برق منطقه ای تهران این شرکت را نیز در این زمینه مدعی می داند!
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۸    
بانک تجارت با مشارکت شرکت ایران کیش نسبت به معرفی خدمت آسان خرید در نخستین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا در اصفهان اقدام می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۰۶    
در پی انتشار عکسی در شبکه های اجتماعی از مخابرات منطقه آذربایجان غربی، شرکت مخابرات ایران توضیحاتی را در این زمینه منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۰۰    
مدیر عامل ایران خودرو دیزل گفت: با توجه به محدودیت ترانزیت خودروهای تجاری در اروپا و لزوم رعایت مباحث کیفی این نوع محصولات، ارتقای کیفیت خودروهای تجاری مورد توجه قرار گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۲۱    
یکسال قبل "حلیمه آدن" یک دختر دانشجو بود که در مینسوتا زندگی می کرد اما حضور او در مسابقات ملکه زیبایی مینسوتا باعث شد به عنوان نخستین زن محجبه این مسابقات به شهرت برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۸    
سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای روز شنبه 25 شهریورماه را زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1396 اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۲    
وزیر نفت در دیدار با همتای ونزوئلایی خود گفت: ایران و ونزوئلا برای انجام هر اقدامی که به ثبات بازارهای جهانی نفت خام کمک کند، آمادگی دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۵:۵۳    
مدیرعامل شرکت اویک اعلام کرد: تولید تجمعی نفت در میدان مشترک آذر به حدود چهار میلیون بشکه رسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۵:۵۰    
عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران از تغییر رویکرد نسبت به فعالیت های توسعه ای در خزر خبر داد و گفت: در آینده ای نزدیک، شاهد رویدادهای مهمی در این حوزه خواهیم بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۴:۲۹    
بیش از 6.5 میلیون سهم پتروشیمی فجر به ارزش 3.5 میلیارد تومان امروز در جریان معامله های بورس تهران میان سهامداران عمده این سهم با معاملات انتقالی روبرو بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۴:۲۶    
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از اعلام آمادگی و اظهار تمایل شرکت های ژاپنی برای خرید پلی اتیلن گرید بادی پتروشیمی ایلام خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۴:۱۱    
نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در نشستی با معاون قائم مقام وزیر اقتصاد ترکیه و هیات همراه دیدار و راهکارهای حمایت دوجانبه که به منظور تعیین اعضای دو کشور در انتخابات پیش روی سازمان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۲:۱۱    
در سال های اخیر شاهد رشد استفاده از فناوری هوش مصنوعی در حوزه های مختلف علمی هستیم، اما استفاده از این ابزار برای خلق بازی های رایانه ای تحولی چشمگیر محسوب می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۱:۵۰    
پروانه استاندارد 12 فرآورده غذایی، در ماه گذشته ابطال و برای 37 فراورده دیگر، پروانه استاندارد صادر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۱:۳۵    
روزنامه فایننشال تایمز انگلیس نوشت بر پایه اعلام آژانس بین المللی انرژی، بازار جهانی نفت بازگشت به تعادل را آغاز کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۱:۲۹    
مدیرعامل بانک صادرات از اقدامات موثر این بانک برای حل مشکلات بانکی صادرکنندگان ایرانی به قطر از طریق شعبه بانک در دوحه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۱:۰۵    
مدیر دفتر منطقه ای یونسکو در تهران گفت: معتقدم که هنر می تواند از مرزهای خاکی فراتر رفته و انسانها را به یکدیگر نزدیک کرده و پیوند بزند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۰:۲۹    
مقامات بهداشتی انگلیس ابزاری را تایید کردند که سطح قند خون را به طور خودکار می خواند و آن را به یک تلفن هوشمند ارسال می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۹:۵۹    
وزیر ورزش و جوانان گفت: از رئیس هیات مدیره استقلال استعفایی به دست ما نرسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۹:۵۶    
باشگاه پرسپولیس طی نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا شهر دوبی را به عنوان میزبان تیمش برای دیدار برابر الهلال عربستان معرفی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۵:۱۴    
سرپرست تیم کاوش آبراهه های تخت جمشید از کشف 6 اسکلت در مسیر این کاوش ها به عنوان مهمترین دستاورد این فعالیت علمی پژوهشی یاد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۳:۰۶    
زمانی که کودک مورد آزار و اذیت قرار می گیرد، افسردگی یکی از بزرگترین نشانه های این شرایط محسوب می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۲:۰۳    
مشتریان اروپایی قادرند بین مدل های سه یا 5 در یک گزینه را انتخاب کنند. خودروها در 10 رنگ و سه تریم داخلی ترکیبی ارائه می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۰:۱۲    
در مردادماه امسال 10 خودروی سواری توانستند سطح کیفی 4 ستاره از 5 ستاره را به خود اختصاص بدهند و لذا شاید بتوان آنها را به عنوان با کیفیت ترین خودروهای تولید داخل نام برد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۴۵    
تیم ملی والیبال ایران بعد از برگزاری تمامی دیدارهای روز دوم مسابقات جام بزرگ قهرمانان در ژاپن در صدر جدول قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۳۳    
تیم فوتبال اوراوا ی ژاپن شکست سه بر یک مقابل کاوازاکی دیگر نماینده این کشور را با پیروزی چهار بر یک جبران کرد تا با رقم زدن بازگشتی خاطره انگیز به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۲۷    
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی بر الاهلی به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2017 راه پیدا کرد و در این مرحله در روزهای چهارم و بیست و پنجم مهر ماه در ابوظبی امارات متحده عربی و مسقط ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۲۱    
کنفدراسیون فوتبال آسیا از سه داور فوتبال ایران برای قضاوت یک دیدار رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا که در سال 2019 میلادی در کشور امارات متحده عربی برگزار می شود، دعوت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۱۸    
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران، گفت: تیم ملی آمریکا با تمام قدرت مقابل ایران به میدان آمد ولی با شکست این تیم انتقام لیگ جهانی را گرفتیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال پدیده معتقد است سایپا یکی از خطرناک ترین تیم های لیگ برتر هفدهم است که از بازیکنان تیزهوش و سرعتی مثل قلی زاده و ترابی سود می برد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۵۴    
پنجمین جشنواره بین المللی هنر برای صلح به چهار هنرمند و یک فعال در زمینه فعالیت های بشر دوستانه، نشان صلح اهدا می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۵۴    
تیم کیک بوکسینگ واکو ایران به منظور حضور در بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا با 12 ورزشکار راهی ترکمنستان خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۴۸    
هفته ششم لیگ برتر باشگاه های ایران در حالی از فردا (پنجشنبه) آغاز می شود که دیدار پارس جنوبی و استقلال تهران به نوعی بازی سرنوشت ساز برای علیرضا منصوریان محسوب می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۳۹    
ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم آمریکا فوق العاده بازی کرد، اما تیم ایران با استفاده از فرصت ها این تیم را شکست داد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۳۳    
توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک گفت: با وجود افزایش تنش در شبه جزیره کره، پیونگ چانگ -شهری در کره جنوبی- تنها گزینه میزبانی بازی های المپیک زمستانی 2018 است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۳۰    
سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان و مکان برگزاری مسابقات هفته هفتم تا نهم لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۰۹    
مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه های دانشگاه آزاد گفت: نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1396 برای داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی، فردا پنجشنبه 23 شهریورماه اعلام می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۰۶    
مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج و فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال 1396 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در روز شنبه 25 شهریور ماه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۵۴    
جهان انرژی در 24 ساعت گذشته شاهد تحولات گوناگونی از جمله پیش بینی اوپک برای رشد تقاضای نفت ، دست کشیدن شل از میدان نفتی مجنون عراق ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۴۸    
حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به 18 هزار و 571 قرارداد و ارزش معاملات نیز به 2 هزار و 602 میلیارد ریال رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۴۸    
بانک مرکزی اروپا بر این باور است که افزایش ارزش یورو با حمایت بلند مدت از اقتصاد اروپا خاتمه پیدا می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۴۲    
حادثه دلخراش اتوبوس حامل دختران دانش آموز هرمزگانی باعث شد تا برای آشنایی بیشتر با پوشش بیمه دانش آموزی و زوایای گوناگون آن به سراغ اکبر حاجیلو ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۳۹    
بیمه کوثر 13میلیارد و500میلیون ریال بابت خسارت به زلزله ز دگان خراسان شمالی پرداخت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۳۰    
فرایند مدیریت دارایی ها و بدهی های تعاونی اعتبار در حال تصفیه "افضل توس" توسط بانک آینده با همکاری بانک مرکزی و پس از اخذ نظر مرجع قضایی در حال انجام است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۲۴    
مدیرکل موزه ها و اموال منقول تاریخی – فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پروانه فعالیت موزه بانک ملی ایران را صادر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۱۸    
لوح تقدیر پنجمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی، به پاس تلاش در جهت آموزش و توسعه حرفه ای روابط عمومی ایران ، به مدیر کل روابط عمومی بانک صادرات ایران تعلق گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۱۲    
وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: عوامل گرایش به اعتیاد از جمله انگیزه های اجتماعی رو آوردن به آن و طبقات اجتماعی مصرف کننده فرق کرده است و این مساله نیاز به بررسی و دانش جدید برای کاهش آسیب دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۱۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در دیدار با معاون فنی و خدمات بازرگانی اتاق بازرگانی، صنایع ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۰۹    
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: واحد شیرین سازی خوراک این مجتمع تا پایان سال 96 به مرحله راه اندازی می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۰۴    
کارگاه توجیهی طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی برای سازندگان و تامین کنندگان تجهیزات صبح امروز (چهارشنبه، 22 شهریورماه) با حضور نمایندگان شرکت فرانسوی توتال در سالن همایش های تخصصی شرکت ملی نفت (کوشک) ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۰۱    
مدیران شرکت ملی حفاری با بررسی چالش های پیش روی این شرکت بر لزوم همکاری و همراهی برای دستیابی به اهداف تعیین شده، تاکید کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۵۵    
سازمان کشورهای صادرکننده نفت(اوپک) در گزارش جدید خود تقاضای جهانی نفت در سال 2017 را یک میلیون و 420 هزار بشکه در روز پیش بینی کرد که از برآورد ماه گذشته آن 50 هزار بشکه در روز بیشتر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۴۳    
تولید محتوای بومی به عنوان حلقه ی مفقوده ی شبکه ملی اطلاعات، نیازمند مشارکت بخش های خصوصی و تجمیع کنندگان محتواست و طرحی که شرکت مخابرات ایران برای افزایش تولید محتوا و کاهش تعرفه ترافیک در نظر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۳۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مذاکره با مسئولان استان البرز برای رفع مشکل و محدویت ایجاد شده برای فعالیت تاکسی های اینترنتی مانند اسنپ و تاپسی در شهرستان کرج خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۳۴    
حسین علیزاده در اختتامیه جشنواره ی کهن آواهای تنبور گفت: ایران کشوری بسیار ثروتمند به لحاظ موسیقی است و اقوام مختلف ایران هر کدام موسیقی غنی دارند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۳۱    
معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا هدف گذاری برای افزایش کیفیت محصولات و جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان را جزو مهم ترین برنامه های مجموعه اعلام کرد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۸    
معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا با اشاره به استقبال بی نظیر مشتریان از خودرو ساندرو استپ وی همزمان با آغاز فصل پاییز گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۸    
آهنگساز و رهبر ارکستر گفت:آرام ترین ساعات زندگی من در موسیقی سپری می شود و موسیقی 35 سال زندگی با بیماری ام اس را برایم ممکن کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۵    
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: آخرین مهلت اجرای استانداردهای 83 گانه خودرو اول دی ماه 1397 است و قرار نیست این تاریخ تغییر کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۲    
رئیس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه دامنه نوسان نرخ دلار از ابتدای امسال تاکنون تنها 5 درصد بوده است، گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۲    
لیلی رشیدی اعلام کرد که چند نمایشنامه را برای اجرا مدنظر دارد که در سال 97 یکی از این آثار را در مقام کارگردان به صحنه خواهد برد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۱۹    
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: تا ظهر امروز (چهارشنبه) بیش از 32 هزار نفر از حجاج ایرانی از شهرهای جده و مدینه منوره وارد میهن اسلامی شده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۱۶    
شرکت آلمانی فولکس واگن اعلام کرده تا سال 2025 بیش از 30 مدل خودروی برقی جدید روانه بازار می کند و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت از یکی از این اتومبیل ها رونمایی کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۱۳    
وزرای منتخب برای عضویت در شورای پول و اعتبار و مجمع عمومی بانک مرکزی در جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت به ریاست دکتر حسن روحانی رییس جمهور تعیین شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۱۳    
اسطوره و سرمربی سابق پرسپولیس پیش بینی کرد که این تیم با حذف الهلال عربستان به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه خواهد یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۱۰    
رئیس فدراسیون کوهنوردی با اظهار امیدواری برای حضور در بازی های آسیایی 2018 اندونزی و المپیک 2020 گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۰۱    
آخرین روز کاری این هفته با سبزپوشی آیفکس، گشایش یک نماد، بازگشایی سه نماد معاملاتی و خبر به تعویق افتادن عرضه یکجای سهام مدیریتی غیر کنترلی شرکت پتروشیمی اصفهان پایان یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۰۱    
میلاد عبادی پور با کسب 18 امتیاز در پایان دیدار ایران برابر آمریکا در جام بزرگ قهرمانان جهان 2017 توانست به عنوان امتیاز آورترین بازیکن میدان انتخاب شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۵۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می گوید، با توجه به علاقه جوانان به بازی های رایانه ای تلاش می کنیم شرایط دسترسی به این بازی ها بهتر شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۵۵    
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدارش از رقابت های والیبال جام بزرگ قهرمانان جهان 2017 که در ژاپن برگزار می شود با بازگشتی طوفانی توانست 3 بر2 آمریکا را شکست دهد و در صدر جدول قرار بگیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۹    
محققان دانشگاه های بروکسل و لیسبون در قالب یک پروژه تحقیقاتی تحت نظر اتحادیه اروپا موفق به طراحی روشی برای همکاری ربات ها شده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو گفت: روابط اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان در سال 2016 نسبت به سال پیش از آن بیش از 70 درصد رشد داشته است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۶    
به رسم هرسال، پایگاه "آموزش عالی تایمز" فهرستی از 1000 دانشگاه برتر دنیا را با در نظر گرفتن همه جوانب منتشر کرده که به بررسی کلی آن و کشورهایی که دارای پیشرفت قابل توجه و یا پسرفت قابل ملاحظه ای ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۰    
رایزن بازرگانی ایران در باکو گفت: جمهوری آذربایجان از چند سال پیش با انجام اصلاحات خیز بلند به سمت توسعه اقتصادی برداشته است که می تواند فرصتی بی بدیل برای حضور فعالان اقتصادی، تجار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۰    
سرمربی جدید تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به حاشیه ها و اتفاقاتی که طی هفته ها و روزهای گذشته برای این تیم رخ داده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۳۴    
رئیس کمیته دیوان محاسبات کمیسیون برنامه مجلس اعلام کرد که با پیگیری های دیوان محاسبات بیش از 24 میلیارد تومان از حقوق های غیرمتعارف به خزانه کشور بازگشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۳۴    
بازیگر جوان سینمای ایران در حاشیه دیدار آ.س.رم و اتلتیکو مادرید با فرانچسکو توتی عکسی به یادگار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۲۸    
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل الاهلی عربستان در مجموع دو بازی رفت و برگشت موفق شد به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند تا جای استقلال را بگیرد!
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۲۲    
مستند یاد من باشد با الهام از شعر سهراب سپهری درهشت شهر و با هفت فیلمبردار ساخته شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۱۹    
مدافع سابق تیم ملی معتقد است پرسپولیس می تواند با نمایشی که دیشب مقابل الاهلی ارائه داد به قهرمانی آسیا نیز دست یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۱۳    
نمایشگاه بین المللی صنعت باکو مشتمل بر نمایشگاه بین المللی صنعت CASPINDEXPO، نمایشگاه بین المللی ساختمان و نمایشگاه خودرو امروز(چهارشنبه) با حضور جواد جهانگیر زاده سفیر ایران در باکو و نیازی صفر اف ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۱۰    
رهبر سابق ارکستر سمفونیک تهران در ادامه همکاری خود با ارکستر سمفونیک دولتی آنتالیا از آغاز فصل جدید فعالیت هایش و اجرای چند کنسرت با سولیست های شناخته شده دنیای موسیقی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۰۴    
اتحادیه اروپا طرحی 120 میلیون یورویی برای فراهم کردن اینترنت بی سیم (وای فای) رایگان عمومی در 6 هزار شهر این منطقه تصویب کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۰۱    
محققان دانشگاه میلان ایتالیا دریافتند آلودگی هوا موجب تغییر نوع باکتری های موجود در دستگاه تنفسی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۵۵    
در بازار معاملات جهانی روز چهارشنبه، شاخص بورس کشورهای آسیایی با کمی کاهش روبرو شد؛ اما یورو در مقابل دلار افزایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۵۲    
مرکز مدیریت راه های کشور، محدودیت ترافیکی آخر هفته در برخی از محورهای برون شهری در بازه زمانی 22 تا 25 شهریورماه سال جاری را برای تردد موتورسیکلت، سواری، تریلر، کامیون و کامیونت اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۴۶    
شاخص های اقتصاد نشان از آن دارند که کاهش نرخ سود بانکی به نفع رقبای بازار پول تمام می شود و نقدینگی به سمت بازارهای سرمایه ، مسکن و ارز هدایت می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۴۶    
دبیر انجمن خون و سرطان کودکان ایران گفت: در زمینه تشخیص بالینی و آزمایشگاهی همگام با سایر کشورهای پیشرفته هستیم اما درخصوص تشخیص های ژنتیکی به تجهیزات و دستگاه های پیشرفته نیاز داریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۴۳    
معاون دفترحمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای می گوید، با توجه به افزایش سفرها در آخرین روزهای فصل تابستان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۴۰    
بیست و دومین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل (UNWTO) امروز چهارشنبه با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف دنیا از جمله علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۳۷    
مدیر کل نظارت مالی بیمه مرکزی اعلام کرد که مجموع ذخایر فنی شرکت های بیمه از 29 هزار میلیارد تومان گذشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۳۴    
رئیس کانون بانک های خصوصی جزییات توافق بانک های ایران و کره جنوبی را برای استفاده از خطوط اعتباری بلندمدت و کوتاه مدت تشریح کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۳۱    
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه پیشگیری از سکته های قلبی از برنامه های مهم این وزارتخانه است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۲۵    
بانک قرض الحسنه رسالت به کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تسهیلات قرض الحسنه ای اعطا می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۲۲    
مالیات در تاریخ با تشکیل حکومت هاگره خورده است و از زمانی که حکومت ها شکل گرفتند، مالیات هم به نوعی وجود داشته است; اما نحوه وصول آن متفاوت بوده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۱۹    
مدیر کل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی در دیدار با همکاران اداره کل امور مالیاتی استان گفت: همکاری متقابل دیوان محاسبات و اداره کل امور مالیاتی موجب کمک به ترویج و گسترش عدالت مالیاتی و صیانت از بیت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۱۹    
مطالعات جدید محققان دانشگاه پیتسبرگ نشان می دهد که فقدان یک ماده شیمیایی انتقال دهنده عصبی در مغز عامل اصلی تخریب نورون ها و ابتلا به بیماری پارکینسون است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۱۳    
یافته های جدید نشان می دهد سیگارهای الکترونیک حاوی نیکوتین موجب سفت شدگی عروق و افزایش ریسک حملات قلبی و سکته در سنین بالا می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۱۰    
نمایشگاه اختصاصی محصولات صادراتی ایران در کی یف با حضور غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، سفیر ایران در اوکراین و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
  • ۱