چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 1 مهر 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 مهر 1395 ایران خبر 2 مهر 1395 ایران خبر 3 مهر 1395 ایران خبر 4 مهر 1395 ایران خبر 5 مهر 1395 ایران خبر 6 مهر 1395 ایران خبر 7 مهر 1395 ایران خبر 8 مهر 1395 ایران خبر 9 مهر 1395 ایران خبر 10 مهر 1395 ایران خبر 11 مهر 1395 ایران خبر 12 مهر 1395 ایران خبر 13 مهر 1395 ایران خبر 14 مهر 1395 ایران خبر 15 مهر 1395 ایران خبر 16 مهر 1395 ایران خبر 17 مهر 1395 ایران خبر 18 مهر 1395 ایران خبر 19 مهر 1395 ایران خبر 20 مهر 1395 ایران خبر 21 مهر 1395 ایران خبر 22 مهر 1395 ایران خبر 23 مهر 1395 ایران خبر 24 مهر 1395 ایران خبر 25 مهر 1395 ایران خبر 26 مهر 1395 ایران خبر 27 مهر 1395 ایران خبر 28 مهر 1395 ایران خبر 29 مهر 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۳:۴۵    
رییس جمهور با بیان این که ایران امروز به عنوان یک سد بزرگ در برابر تروریست ها ایستاده تاکید کرد: خوشحالم بگویم ایران به عنوان سد بزرگی در منطقه علیه القاعده و داعش بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۳:۲۴    
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم شورای اسلامی با اشاره به اشغال دو جزیره ایرانی از سوی امارات متحده عربی گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۳:۱۸    
گزارش های رسانه ای حاکی است در پی تشدید زمزمه های مربوط به وخامت حال ملک سلمان شاه سعودی و به تبع آن درگیری های داخلی خاندان آل سعود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۳:۱۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه روابط رژیم صهیونیستی شاهد تغییرات گسترده ای با جهان عرب بوده ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۳:۰۴    
یک منبع محلی گفت که تروریست های "داعش" با دستگاه برش اکسیژن 6 جوان موصلی را به اتهام "عناصر مقاومت" اعدام کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۰    
همسر عادل الجبیر علت درخواست طلاق خود از همسرش را فساد اخلاقی و هم جنس باز بودن وزیر خارجه سعودی عنوان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۳    
فرمانده نیروی قدس سپاه جایگاه ایران را در منطقه جایگاهی بالا و دارای امنیت خواند و گفت: عمق نفوذی که هم اکنون ایران بر منطقه دارد در هیچ دوره ای وجود نداشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۳    
پیکر بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار جانباز تیم ملی کشورمان که در مسابقات پارالمپیک ریو 2016 در حین مسابقه دچار سانحه شد و در راه انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۰:۲۴    
ستاره دو طلایی پارالمپیک ایران صبح امروز در برنامه صبحگاهی شبکه سه درباره ماجرای بحث لفظی اش با وزیر ورزش، صحبت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۸    
بانک ها در حالی از امروز ثبت نام از متقاضیان دریافت کارت های اعتباری را آغاز کرده اند که بانک مرکزی نیز دستورالعمل حسابداری کارت اعتباری مرابحه را به منظور اجرای صحیح این طرح (شامل عملیات حسابداری و ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۰:۰۳    
مراسم جشن شکوفه ها امروز در سراسر کشور برگزار شد و بر این اساس حدود یک میلیون و 400 هزار دانش آموز کلاس اولی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۰    
فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که شهر راهبردی الشرقاط در شمال این کشور آزاد شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۸:۵۶    
رئیس جمهوری سوریه اتهامات مطرح شده علیه سوریه و روسیه مبنی بر بمباران کاروان حامل کمک های امدادی به شهر حلب را رد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۶    
رئیس جمهور گفت: دولت عربستان سعودی اگر به تحقق چشم انداز تازه ای در توسعه خود و امنیت منطقه چشم دوخته است، باید از ادامه سیاست های تفرقه افکنانه ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۸:۰۵    
اسدالله بادامچیان می گوید: چون با آقای احمدی نژاد رفیقم به او گفتم "به صحنه های انتخاباتی نیا و مثل بازیکن ذخیره روی نیمکت بنشین ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۷    
فاطمه هاشمی از مساعدبودن حال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بیشترین دو تابعیتی ها در وزارت نفت هستند و انگلیسی ترین وزارت خانه قبل از انقلاب نفت بوده و صفرتا صد این وزارت خانه را انگلیسی ها نوشته اند و هنوز 70 ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۷    
سعید حجاریان در روزنامه شرق نوشت: روز اول مهر زادروز استاد محمدرضا شجریان است و ان شاءالله سال های سال دیگر با اول پاییز در سالروز تولد ایشان همچنان شادخواری کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز(پنجشنبه) به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، پیامی صادر کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۳    
تبلیغات ها یکی از راه های معرفی و جذب مشتریان برای محصولات به شمار می آید که امروزه تبدیل به یک عرصه رقابتی انسان ها برای نمایش ابتکار عمل گشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۳:۵۱    
مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: رویکرد اصلی اقتصاد مقاومتی توجه به تولید داخلی و تقویت بخش های واقعی اقتصاد است در این راستا این بانک برنامه های عملیاتی تدوین و به اجرا گذاشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۳:۴۵    
کیتلین لوین و هنری هارگریوز دو عکاس و گردشگر، ذائقه های غذایی هر کشور یا قاره را به کمک همان مواد غذایی، شبیه نقشه همان جا چیدند و عکس های جالبی از آنها گرفتند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۳    
سفره غذایی هر روز سبک تر و کوچک شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۰    
ملک سلمان ایدئولوژیک ترین، فرقه ای ترین و قاطعانه ترین سیاست خارجی در تاریخ مدرن عربستان را در پیش گرفته است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۰    
در عکسی که ماه سپتامبر 2016 از کره مریخ توسط دانشمندان بدست آمده، پدیده غیرطبیعی مشاهده شده است. در این عکس موجودی شبیه به مار یا کرم یا حتی ریشه یک درخت مشاهده می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۵    
آنچه می دانم این است که آقای احمدی نژاد نظر مشورتی خواسته و ایشان هم پاسخ داده و ان شاالله درخواست کننده به آن عمل می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۳    
نامزدهای انتخاباتی می توانند هر موضوعی که برای کمپین هایشان مناسب تر است را مطرح کنند. هیچ کس نمی تواند در اینجا و آن جا بگوید که من این توافق را نمی پذیرم و می خواهم دوباره مذاکره کنم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۰    
مصرف گیاهان و ادویه سالم برای مغز بسیار مفید است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۴    
کارشناسان بر این باورند که خوردن منظم و به اندازه شکلات می تواند به باهوش تر شدن انسان منجر شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۸    
ایران در میان 191 کشور جهان در رتبه 103 قرار گرفته است. طبق این جدول 44.08 درصد از مردم ایران کاربر اینترنت هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۳    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل با رد اتهامات مطرح شده علیه این کشور در خصوص هدف قرار دادن کاروان حامل کمک های بشردوستانه گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد سوریه به عراق یا لیبی دیگری تبدیل شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۷    
کارکنان اورژانس سوادکوه صبح امروز به خاطر فوت همکار خود ، در حادثه سقوط بالگرد در آمل آمبولانس ها را مشکی پوشاندند و در سوگ مصطفی صادقی نشستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۸    
مراسم وداع با ملی پوش فقید ایران در مسابقات پارالمپیک ریو برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۸    
تقریبا یک دهه پیش وقتی فیلم توفیق اجباری در گیشه در حال کسب موفقیت بود، محمدرضا گلزار در اوج شهرت بود و رضا عطاران در بهترین حالت نقش های مکمل در سینما را تجربه می کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۲    
موزه نظامی سعدآباد از اول مهر ماه امسال در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برای شش ماه تعطیل می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۹    
فیلمی از سخنرانی ترزا می، نخست وزیر انگلستان درباره اسلام
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۳    
پامرغی یا همان چین و چروک دور چشم به صورت خطوطی کمابیش افقی در زیر و اطراف چشم هستند که با خندیدن یا جمع کردن چشم ها بیشتر خودنمایی می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۷    
الازهر مصر به مناسبت فرا رسیدن روز 21 سپتامبر روز جهانی صلح در روز گذشته با صدور پیامی، از کشورهای جهان خواست برای تقویت صلح و امنیت در جهان تلاش کنند و بر همکاری های مشترک خود برای مقابله با افراط و ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۷    
سردار سلیمانی با انتشار بیانیه ای حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۸    
رییس جمهوری اسلامی ایران امشب در هفتاد و یکمین مجمع عمومی سالانه سازمان ملل متحد سخنرانی می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۵    
آخرین آمار اورژانس اجتماعی از ثبت 4020 مورد خودکشی منجر به مرگ در سال 94 حکایت دارد، خودکشی هایی که اغلب ازسوی نوجوانان 15 تا جوانان 25ساله رخ داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۲    
عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید: کاندیدای اصولگرایان در رقابت با روحانی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری از شانس بالایی برخوردار نخواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۴    
سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: نتایج نهایی دوره های کارشناسی با آزمون سال 95 این دانشگاه ساعت 14 امروز شنبه اعلام می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۶    
آغاز سال تحصیلی معمولا برای هر خانواده ای با دغدغه های مالی تأمین هزینه های تحصیل و مواردی از این دست همراه است اما برای کودکان دزفولی ماجرا آن قدر سخت شده که پیش از آنکه بخواهند دغدغه تهیه کتاب و ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۸    
مهناز افشار با انتشار تصویری مشترک با محمدرضا شجریان زادروز او را تبریک گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۵    
نیکی کریمی سینمای ایران معتقد است دسترسی به اینترنت مردم را نسبت به سلامتی مطلع کرده تا جایی که با یک سرچ ساده متوجه می شوند چه مواد غذایی برای بدن مفید است یا مضر.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۸    
مدرسه که شروع شود بحث زنگ های تفریح و خوردن میان وعده پیش می آید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۵    
دولت سوئد در سیاستی جدید برای مبارزه با فرهنگ مصرف گرایی، برای تعمیر کالاها از دوچرخه گرفته تا ماشین لباسشویی تخفیف مالیاتی در نظر می گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۹    
در آستانه دیدار امروز، وزرای خارجه ایران و گروه 1+5 در ارتباط با بررسی روند اجرای برجام، محمد جواد ظریف و فدریکا موگرینی با یکدیگر رایزنی کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۹    
رئیس جمهور گفت: آمریکا در زمینه بانک ها به دو صورت رفتار کرده است و گاهی علامت مثبت و گاهی علامت منفی می دهد و باید به متن برجام در این زمینه پایبند باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش 2 ساعته زمان اتمام طرح زوج و فرد در پایتخت خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۳    
قاتل ستایش، دختر 6 ساله نی ریزی، که حدود شش ماه قبل پس از ربودن این دختربچه، طلاهای او را ربوده و ستایش را به قتل رسانده بود، صبح پنجشنبه اول مهر ماه در شهرستان نی ریز و در ملاءعام اعدام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۸    
حجت الاسلام شجونی با اشاره به سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی درباره کنار گذاشتن نیروی نظامی گفت: حضرت علی (ع) در نهج البلاغه می فرمایند که برخی ها مخارجشان برای نظام زیاد اما فایده ای برای نظام ندارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۲    
در عکس زیر افرادی را می بینید که در کنار سنت پل مونیخ آلمان در حال تفریج هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۹    
نیاز بدن به خواب بیشتر با افزایش سن طبیعی است. این در شرایطی است که نیاز بدن به خواب بیشتر می تواند نشانه ای برای مشکلات سلامت و ابتلا به یک بیماری نیز باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۹    
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی البرز از تصادف زنجیره ای سه خودرو در آزدراه کرج خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۰    
دوسال پیش، سپتامبر 2013، تجربه ای شگفت آور برای مردمان محله هنگونگ دونگ در شهر سوون کره جنوبی رقم خورد برای یک ماه محله از خودرو تهی شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۴    
کاخ سفید در بیانیه ای می گوید رئیس جمهوری آمریکا دو طرح تازه کنگره آن کشور در مورد ایران را وتو خواهد کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۱    
ساعت 9 و 45 دقیقه دیروز آتش گرفتن خودروی پرایدی به سازمان آتش نشانی خرم آباد اعلام شد و امدادگران سریع خود را به محل حادثه رساندند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۶    
رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران گفت: طرح جمع آوری لوازم خانگی قاچاق از واحدهای صنفی از فردا، اول مهرماه در استان تهران اجرا می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۲    
اگرچه گزینه های منتخب برای وعده صبحانه هیچ کدام صد در صد کامل نیستند اما برخی از آنها می توانند الگویی برای تغذیه سالم در مهمترین وعده روزانه باشند:
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۲    
محققان در موسسه(AMS) آمستردام به تازگی یک طرح پژوهشی پنج ساله را برای به دستیابی به سیستم های خودران آبی آغاز کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۶    
تیم ملی فوتسال ایران با شکست طلسم 20 ساله و پیروزی مقابل برزیل، به جمع هشت تیم برتر جام جهانی راه یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۳    
رییس جمهوری اسلامی ایران در دیدار نخست وزیر ژاپن با ابراز خرسندی از توسعه روابط تهران - توکیو در سالهای اخیر تصریح کرد که پسابرجام فرصت مناسبی برای رساندن سطح همکاری های دو کشور به شرایط مطلوب است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۳    
یک گوساله با چهره ای عجیب در یکی از مناطق روستایی کنتاکی به دنیا آمد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۷    
50 هزار تومان به دلیل نداشتن برگه معاینه فنی بعلاوه هر ساعت 20 هزار تومان به خاطر ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۸    
امسال هم تمام شده است... هفت سال است که استاد آواز ایرانی در کشور خودش ممنوع الکار است. هفت سال است که آلبومی منتشر نکرده و کنسرتی نگذاشته اما او صبور و سنگین لابد اما سخت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۸    
حدود سه تا پنج درصد مادران باردار، بویژه در اواخر دوران بارداری به دیابت مبتلا می شوند. اگرچه این نوع دیابت معمولا بعد از زایمان و به دنیا آمدن نوزاد از بین می رود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۵    
مسئولان شهر نیویورک اعلام کردند استفاده نادرست افراد بی خانمان از اینترنت، به توقف فعالیت کیوسک های ارائه کننده خدمات وای فای در این شهر منجر خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۸:۵۹    
این رتبه بندی بر اساس داده های ارائه شده از سوی 60000 نفر به دست آمده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۸:۵۰    
از دیگر بیماری هایی که ممکن است به فشار خون بالا منجر شوند می توان به تومور غدد فوق کلیوی، وقفه ی تنفسی در خواب، و مشکلات تیروئید اشاره کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۷    
یک زن از پدری که بچه خود را در فروشگاهی آزار می داد، عکس گرفت و در اختیار پلیس گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۱    
در حالی که دیپلمات های دوست و دشمن سوریه، به آب در هاون کوبیدن در مجمع عمومی سازمان ملل مشغول بودند، هزاران کیلومتر آن سوتر، در شهر شرقاط، اقداماتی عملی در حال انجام است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۱    
عکاس مردم نگار کهگیلویه وبویراحمدی در پست اینستاگرام خود تصویر منحصر به فردی از یک سنگ قبر گذاشته که اکنون برای بررسی و مشخص شدن اطلاعات تاریخی به موزه یاسوج منتقل شده است
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۸:۲۵    
سندهای ازدواجی در شهر سرت لیبی به دست آمده که نشان می دهد مهریه زنان داعشی یک کمربند انفجاری است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۶    
صفحه اول روزنامه های پنجشنبه 1 مهر 95 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۷:۰۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکنان مد نظرش برای حضور در اردوی آماده سازی ارمنستان را اعلام کرد که بیشترین بازیکن از تیم فوتبال پرسپولیس به این اردو دعوت شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۵:۵۱    
رکورد طولانی ترین رعدوبرق با طول 321 کیلومتر در ایالت اوکلاهاما آمریکا ثبت شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۳:۳۲    
متهم فراری که در اقدامی انتقام جویانه اقدام به پاشیدن اسید بر روی دختر جوان کرده و بعد از انتقال وی به بیمارستان از محل متواری شده بود، ساعت 15 امروز در مخفیگاهش دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۲:۲۳    
داعش اجساد 23 فرد کشته و زخمی را ربوده و بدن های آنها را در بیمارستانی در موصل مورد جراحی قرار داده و اعضای بدن آنها را در ازای پول فروخته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۱:۱۲    
فرمانده انتظامی "فهرج" از کشف 112کیلو و 725 گرم هروئین از یک دستگاه خودرو جیپ و دستگیری 2 متهم خبر داد.