چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 14 مهر 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 مهر 1395 ایران خبر 2 مهر 1395 ایران خبر 3 مهر 1395 ایران خبر 4 مهر 1395 ایران خبر 5 مهر 1395 ایران خبر 6 مهر 1395 ایران خبر 7 مهر 1395 ایران خبر 8 مهر 1395 ایران خبر 9 مهر 1395 ایران خبر 10 مهر 1395 ایران خبر 11 مهر 1395 ایران خبر 12 مهر 1395 ایران خبر 13 مهر 1395 ایران خبر 14 مهر 1395 ایران خبر 15 مهر 1395 ایران خبر 16 مهر 1395 ایران خبر 17 مهر 1395 ایران خبر 18 مهر 1395 ایران خبر 19 مهر 1395 ایران خبر 20 مهر 1395 ایران خبر 21 مهر 1395 ایران خبر 22 مهر 1395 ایران خبر 23 مهر 1395 ایران خبر 24 مهر 1395 ایران خبر 25 مهر 1395 ایران خبر 26 مهر 1395 ایران خبر 27 مهر 1395 ایران خبر 28 مهر 1395 ایران خبر 29 مهر 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۳:۱۲    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: علت اصلی دفاع ما از سوریه این است که در زمان جنگ و در دوره ای که تمام کشورهای عربی در برابر ما قرار گرفته بودند سوریه از ما حمایت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۶    
بین درد دندان ها و سلامتی اعضای بدن ارتباطی معنادار وجود دارد و از طرفی ظاهر دندان ملاکی برای پی بردن به شخصیت افراد است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۴۸    
جسد دانشجوی علوم پزشکی همدان در سردخانه کشف شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۱۸    
بابت تبلیغاتی که از سوی کارخانجات و صاحبان صنایع و محصولات ایرانی به شبکه های جم پرداخت می شود، این شبکه روز به روز بیشتر تطمیع می شود و هر روز یک شبکه ی جدید به کاروان شبکه هایش اضافه می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۳    
تحقیقات کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران برای رمزگشایی از استخوان های به دست آمدۀ یک زن که در یک چاه کشف شده بود، وارد مرحله تازه ای شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۱    
در حالی که چندی پیش تروریست های عضو یک گروه مورد حمایت آمریکا در سوریه یک کودک سیزده ساله را سربریدند، این بار نیز یک کودک دوازده ساله به دست تروریست های سوری به شکل دلخراشی اعدام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۴    
در رای گیری غیر رسمی شورای امنیت، یک پرتغالی به عنوان دبیرکل سازمان ملل انتخاب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از استخدام 10 هزار نیرو در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: داوطلبان از روز یکشنبه، 18 تا شنبه 24 مهر می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۶    
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای به هر گونه تحرکات ضدامنیتی شناورهای دخیل در برنامه موسوم به رزمایش دولت سعودی در خلیج فارس هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۰    
کارشناس روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان گفت: ساعت 14 امروز سقوط یک بالابر در کارخانه فولاد مبارکه جان دو تن از کارگران را گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۴    
جانشین پلیس راهور ناجا با بیان اینکه مراکز تجاری در مرکز شهر مشکلات عدیده ای را برای شهروندان به وجود آورده اند،گفت: تجربه سایر کشورها می گوید که مراکز تجاری باید به خارج از شهر بروند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۳    
مرگ شاهین محبوب امیر قطر در جریان سفرش به قزاقستان موجب ایجاد بحران دیپلماتیک میان دو کشور شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۰    
سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد: سینماداران در روزهای تعطیلی دهه اول محرم می توانند فیلم های کربلا جغرافیای تاریخ ، اروند و هیهات را اکران کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۸:۳۷    
مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: نرخ شیوع اعتیاد در ایران سه درصد است و 63 درصد معتادان کشور در حال حاضر متاهل هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۳    
رئیس جمهور فیلیپین در واکنش به اقدام آمریکا مبنی بر عدم فروش سلاح به این کشور، باراک اوباما را هدف حملات لفظی خود قرار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۳۴    
یک شرکت معروف در زمینه مواد شوینده با گذاشتن شماره سریال های یکسان در محصولاتش تخلف گسترده ای را در قرعه کشی انجام داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۳۱    
برخی منابع آگاه فاش کردند پادشاه عربستان همه امتیازات مالی شاهزادگان سعودی را لغو کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۴    
نشریه بنکر اطلاعات اقتصادی و مالی را در سطح جهانی فراهم می کند و تاکنون به گزارش دهی دقیق و موضوعی شهرت یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۸    
این تیم تروریستی وابسته به داعش نبوده اما به دیگر گروهک های تروریستی که تحت حمایت مستقیم آمریکا و عربستان هستند، وابسته است. از این تیم تروریستی حجم قابل توجهی تسلیحات، مهمات، مسیریاب، بی سیم و . . ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۹    
در این مطلب قرار است هنرنمایی های یک زوج خوش ذوق را ببینید که با کمی خلاقیت، فرزندان سه قلوی خود را به مدل های کوچکی تبدیل کرده اند که هنوز توان راه رفتن ندارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۷    
معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی واردات گوشت آلوده را تکذیب کرد و گفت: از 6 میلیون راس دام سبکی که در 6 ماهه امسال تولید شده یک درصد صادراتی است و نمی توانیم بازار صادرات را به بهانه تنظیم بازار از ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۹    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: بیش از 500 تن از انواع مواد مخدر توسط ناجا در کشور ما کشف می شود که اغلب آنها در مرزها رخ می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۴    
یک منبع اگاه در دانشگاه شریف گفت: چاپ عکس سرکرده منافقین در ویژه نامه فارغ التحصیلان این دانشگاه اشتباهی سهوی بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۴    
جانان هارب زنی که همسر مخفی “ملک فهد” پادشاه اسبق عربستان سعودی بوده و توانست پس از سپری کردن چندین سال در جلسات مختلف دادگاه بیش از 15 میلیون پوند یا 23 میلیون دلار خسارت از فرزندان پادشاه دریافت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۸    
رسانه های کره شمالی روز چهارشنبه اعلام کردند چنانچه آمریکا درصدد اجرای حملات پیشدستانه علیه پیونگ یانگ برآید، کره شمالی آماده اجرای حملات هسته ای تلافی جویانه علیه این کشور است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۵    
در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات، آمریکا رئیس جمهوری خواهد داشت که در فیلمی مستهجن بازی کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۹    
سایت نشنال جئوگرافی عکس از یک کتابخانه بی نظیر در اشتوتگارت آلمان منتشر کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۴    
ستارگان هالیوود معمولا به خاطر ظاهر خوب و هنرنماییشان شهرت پیدا می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۲    
برای افرادی که عاشق سفر و در عین حال خواهان استراحت در منزل خود هستند، شرکت طراح استونیایی"Kodasema" خانه خورشیدی موسوم به کودا(KODA) را ارائه کرده که یک خانه پیش ساخته کوچک است و ظرف کمتر از چهار ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۵    
کلاه ایمنی ایربگ دار H vding که دو سال پیش توسط محققان آمریکایی طراحی شده بود، اکنون در مرحله آزمایش نشان داده که شش برابر ایمن تر از کلاه های فومی رایج برای دوچرخه سواری است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۶    
تصویر زیر مربوط به ورزش بیس جامپینگ (Base Jumping) یا پرش از ارتفاع بدون طناب در مالزی از سری مسابقات بین المللی سالانه پرش در این کشور است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۰    
مایک پنس، معاون دونالد ترامپ گفت: توافق بدی با ایران امضا کردیم و بعد هم یک میلیارد و هفت صد میلیون دلار به تهران باج دادیم تا زندانیان آمریکایی را آزاد کنند. چنین چیزی جای افتخار ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۵    
معاون دادستان مشهد در رابطه با آخرین وضعیت پرونده پدیده شاندیز گفت: یک نفر دیگر از افرادی که در بازگرداندن اموال و به طور مشخص در انتقال سند استنکاف کرده بود، دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۰    
شرکت هواپیماسازی آمریکایی بوئینگ در توافق برای فراهم کردن بیش از 100 فروند هواپیمای مسافربری برای ایران پیشرفت داشته با اینهمه هیچ هواپیمایی در سال 2016 تحویل نخواهد داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۷    
گردنه زیبای الماس واقع در محور اسالم به خلخال یکی از زیباترین محورهای ارتباطی استان گیلان به اردبیل می باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۲    
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با بیان اینکه برجام الگویی برای تضعیف تفکر امام در مقابل آمریکا بود،گفت:عده ای در زمان جنگ معتقد بودند آداب دیپلماسی باید در برابر دشمن هم رعایت شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۷    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نیامدن احمدی نژاد به انتخابات 96 به نفع چه کسی شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۴    
جهانشاهلو از دستگیری یکی از مدیران اسبق استانداری البرز خبرداد و گفت: این فرد با اطلاع از جعلی بودن اسناد، به خرید زمین به متراژ 7 هزار مترمربع با قیمت بسیار ناچیز اقدام کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۵    
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین از شناسایی و دستگیری عامل هتاکی به ائمه اطهار(ع) و روحانیت در شبکه های اجتماعی که دارای سمت در استان قزوین نیز بوده ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۲    
فضای بازی کودکان در حیاط چندان تفاوتی با محیط بازی بچه ها در پارک های محله ندارد؛ تاب است و سرسره اما مربی می گوید تنها به سفارش این مهد ساخته و از روی یک ژورنال مشهور آلمانی کپی برداری شده است!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۲۹    
فیلم سینمایی هیهات به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی اکران شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۲۳    
ستاره شطرنج ایران به دلیل یک اتفاق غیرمعمول مدال مسلم مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را از دست داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۲    
رئیس اداره آتش نشانی و ایمنی کیش در این رابطه گفت: تصادف یک خودرو باعث سقوط درخت بر روی آن و گیر افتادن راننده شد که با اقدام به موقع نیروهای آتش نشانی خوشبختانه خسارت جانی در بر نداشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۹    
نمایندۀ دائم انگلیس در سازمان ملل با اشاره به رضایت این کشور از قراردادهای تسلیحاتی خود حتی با عربستان، اعلام کرد که کشورش از ائتلاف عربستان حمایت سیاسی می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۷    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد آلودگی هوا با وقوع سوانح رانندگی در انگلیس مرتبط است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۲    
تیراندازی افراد مسلح به اتوبوس حامل زائران در شهر کویته سبب جان باختن 4 زن و زخمی شدن یک مرد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۶    
عصر دیروز سه شنبه (13 مهرماه) ششمین دوره مسابقات موتور سواری سرعت با حضور سردار مهری رییس پلیس راهور ناجا برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۶    
همه ما هر از گاهی به واسطه عوامل مختلف مانند خوردن بیش از اندازه لوبیا، نوشیدن کم آب، و مصرف بیش از اندازه لبنیات نفخ را تجربه می کنیم و هیچ فردی از این تجربه به واقع خوشحال نمی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۷    
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۴    
وزیر اطلاعات با اشاره به گزارش مطرح شده ازسوی محسن رضایی درباره اقدامات داعش در نمازجمعه تهران گفت: اظهارات دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مربوط به گزارش سال گذشته بنده بود و برای امسال نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۹    
حضور ژیمناست سابق روسیه که گمان می رود معشوقه رئیس جمهور این کشور باشد در ملاءعام باعث این گمانه زنی شده که شاید وی قصد داشته برای نخستین بار فرزندانش را نشان دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۹    
این روزها شاهد هستیم بار دیگر موضوع احمدی نژاد مطرح است. قصد نداریم به دلایل آمدن و نیامدن او بپردازیم، گرچه مقام معظم رهبری ناچار شدند برای پیشگیری از خسارت حضور ایشان خود وارد صحنه شوند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۰    
با اینکه کتاب های درسی عربستان سعودی، مقاومت فلسطین را تروریسم می داند، وزارت آموزش و پرورش این کشور از پذیرش مسئولیت درباره کتابی که مقاومت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست را "عملیات تروریستی" ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۵۴    
یک مادر 16 ساله بچه تازه به دنیا آمده اش را از پنجره به بیرون پرتاب کرد و کشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۰    
نماینده ایذه گفت: دولت برنامه بدهد و منابعی تامین کند و بگوید که برای کنترل شرایط گرد و غبار و ریزگردها می خواهد چه اقداماتی داشته باشد تا مردم خوزستان به سرطان و ده ها بیماری دیگر دچار نشوند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۵    
دانشمندان در بررسی جدید خود متوجه شدند مرغ یکی از پیچیده ترین ساختارهای چشم روی کره زمین را در خود جا داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۲    
رئیس مجلس گفت: صحنه زندگی مسلمانان پر از آشوب و فتنه تروریست وهابی شده است که با کمال قساوت تیغ بر روی رخساره امت اسلامی می کشند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۹    
سلامت سیستم گوارشی یعنی سلامت کل بدن، امیدوارم با همین یک جمله پی به اهمیت این بخش از بدن خود برده باشید ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۸    
سنگاپور در حال تکمیل یک ورزشگاه هنری چند منظوره است که در آن بهره وری انرژی و انعطاف پذیری تلفیق شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۹    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر خود به منطقه آسیای جنوب شرقی، روز جمعه و پس از پایان سفر رسمی به ویتنام، عازم کوالالامپور پایتخت مالزی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۹    
سلنا گومز Selena Gomez یکی از جوان ترین زنان هالیوودی است که طرفداران بسیاری دارد. به همین بهانه زیباترین عکس هایی که که برای مجله نیویورک تایمز New York Timesگرفته است را جمع آوری کرده ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۳    
طبق آمار گمرک در 5 ماه منتهی به مردادماه سال جاری بیش از 288 تن قیسی از کشور صادر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۱    
تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار مقابل ازبکستان از هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه عازم تاشکند شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۲    
شقایق فراهانی آخرین پست اینستاگرام خود را به تازه ترین نقش خود در یک فیلم اختصاص داد که بخشی از آن در حرم امام رضا (ع) می گذرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۰۶    
اوقات فراغت و برنامه ریزی برای استفاده از این موقعیت غالبا با سفر همراه است. اما فرض کنید بخواهید 39میلیون دلار برای لذت بردن از تعطیلات خود خرج کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۷:۴۸    
به نقل از مدیر روابط عمومی سریال ماجراهای آقای خوش بین ، فرید کتابچی با بازی در سریال ماجراهای آقای خوش بین داستان های مستربین را ایرانیزه می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۷:۴۲    
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۷:۳۹    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 14 مهر 95 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۶:۱۲    
معاون مقابله با عرضه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: 90 درصد تریاک دنیا در کشور افغانستان تولید می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۵:۱۲    
گروه تروریستی داعش که در سوریه و عراق شکست خورده است، اکنون در پی یافتن کشور جدیدی است تا جبهه دیگری را بگشاید و در این میان اردن می تواند هدف گیری جدید باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۴:۴۲    
انگشت لیندسی لوهان بازیگر سرشناس هالیوودی که برای تعطیلات به ترکیه سفر کرده بود قطع شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۳:۲۷    
یک روانشناس عنوان کرد: امروزه از هر 5 مورد طلاق، سه مورد مربوط به آسیب های فضای مجازی است. همچنین طلاق 6 بُعد دارد که 3 بُعد نقش بسیار پر رنگی در جامعه دارد که یکی از مهم ترین آن به مباحث اقتصادی ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۲:۵۷    
استفاده از سونا در میان ورزشکاران بسیار شایع است و بسیاری از افراد علاقه دارند که دقایقی را در آرامش در اتاق سونا سپری کنند. سونا فواید و همچنین خطراتی را به همراه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۲:۰۹    
یک منبع محلی در استان نینوای از فتوای جدید کمیته فتوای داعش درباره حرام بودن نگهداری گربه در منازل خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۱:۱۵    
بررسی ها نشان می دهد نزدیک به یک پنجم کودکان در کشورهای در حال توسعه جهان در فقر مفرط زندگی می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۱:۱۵    
در 60 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا، 19 کشته و 42 نفر زخمی شدند.