چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 17 مهر 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 مهر 1395 ایران خبر 2 مهر 1395 ایران خبر 3 مهر 1395 ایران خبر 4 مهر 1395 ایران خبر 5 مهر 1395 ایران خبر 6 مهر 1395 ایران خبر 7 مهر 1395 ایران خبر 8 مهر 1395 ایران خبر 9 مهر 1395 ایران خبر 10 مهر 1395 ایران خبر 11 مهر 1395 ایران خبر 12 مهر 1395 ایران خبر 13 مهر 1395 ایران خبر 14 مهر 1395 ایران خبر 15 مهر 1395 ایران خبر 16 مهر 1395 ایران خبر 17 مهر 1395 ایران خبر 18 مهر 1395 ایران خبر 19 مهر 1395 ایران خبر 20 مهر 1395 ایران خبر 21 مهر 1395 ایران خبر 22 مهر 1395 ایران خبر 23 مهر 1395 ایران خبر 24 مهر 1395 ایران خبر 25 مهر 1395 ایران خبر 26 مهر 1395 ایران خبر 27 مهر 1395 ایران خبر 28 مهر 1395 ایران خبر 29 مهر 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۴    
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان گلستان تایید کرد که در درگیری اشرار مسلح با مامورمان ناجا در شهرستان مرزی آق قلا چهار مامور پلیس زخمی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۱    
دوطایفه بزرگ در اروندکنار روز پنجشنبه به جان هم افتادند و نقطه صفر مرزی را به هم ریختند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۹    
اتومبیل های پلیس طیف وسیعی از انواع خودروها را شامل می شود که بسته به ماموریت و عملکرد مورد انتظار انتخاب می شوند. اما برخی از این اتومبیل ها از طراحی جذاب و قدرت مانور بالایی نیز برخوردار هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۱۵    
کلیه یکی از مهم ترین و حساس ترین اعضای بدن به شمار می رود و برخی اقدامات مرسوم و ظاهراً بی خطر نابودی تدریجی آن را در پی دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۲۱    
ستاره ملی پوش کره جنوبی می گوید از تهران و ورزشگاه آزادی می ترسد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۱۲    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دقایقی پیش انفجار ناگهانی یک واحد منزل مسکونی در شهر اقبالیه یک کشته بر جای گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۱    
گارد ساحلی ایتالیا سه شنبه گذشته از نجات 4655 مهاجر در سواحل لیبی در دریای مدیترانه خبر داد؛ این نه اولین و نه آخرین باری است که مهاجرانی از مناطق جنگ زده افریقا جان خود را به خطر می اندازند تا از ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۴۸    
اطلاعات مرکز آمار نشان می دهد در سال 1394 به طور میانگین هر خانوار شهری ایرانی 26 میلیون و 239 هزار تومان هزینه صرف کالاها و خدمات مصرفی خود کرده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۴۲    
در این مطلب 12 ماده غذایی مفید معرفی می کنیم که کمک می کنند تا پاییزی پرانرژی و دور از بیماری ها داشته باشید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۲۴    
نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حالا که امکان عقب انداختن یا برگزار نکردن این بازی وجود ندارد باید اجازه بدهیم بر اساس مصلحت این بازی انجام شود و با موافقت ها و مخالفت ها در کشور صف ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۹    
غلام کویتی پور، عبدالرضا هلالی و علیزاده از جدی ترین گزینه ها برای برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان (ع) در ورزشگاه آزادی و در عصر روز تاسوعا هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به زنان مجلس دهم توصیه کرد که "مجلس را از غلبه مردانه خارج کنید."
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۵۵    
جنگنده های عربی تحت امر عربستان سعودی مجلس عزاداری پدر وزیر کشور یمن را در صنعاء پایتخت یمن بمباران کردند. طبق گفته سخنگوی وزارت بهداشت یمن، بیشتر از 670 نفر شهید و زخمی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۵:۵۰    
صندوق بین المللی پول پیش بینی کرد نرخ بیکاری در ایران طی سال جاری به 11.3 درصد برسد که بیشتر از نرخ بیکاری 10.8 درصدی در سال گذشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۵:۴۱    
درحالی که نفس مردم خوزستان این روزها از گرد و غبار به تنگ آمده رئیس سازمان محیط زیست ترجیح داد به دیدار آلمان ها برود و در مصاحبه با رسانه های آلمانی از مسائل سوریه و یمن و حقوق زنان ایران صحبت کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۹    
ندامتگاه زنان شهرری در بخش قلعه نو شهرستان ری قرار دارد. این زندان در سال 1390 بازسازی و به زندان زنان شهرستان ری تغییر نام داد و هم اکنون پذیرای مجرمان زن از سراسر استان تهران است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۵:۰۳    
رییس جمهور گفت: ظریف الان هم گاهی حرف های نیشدار را تحمل می کنند. وقتی خدا می خواهد اجر و مزد بدهد همین است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۵    
وزارت خزانه داری آمریکا با انتشار یک دستورالعمل جدید اعلام کرد: معاملات با ایران بر پایه دلار که پیش از این ممنوع بودند تا زمانی که وارد نظام مالی آمریکا نشود، آزاد خواهند بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۹    
جهانگیری گفت: مثلا در کشتیرانی اگر سفارش به تولیدکننده داخلی داده شود، به جای تحویل دو ساله، دسترسی به کشتی 8 تا 10 سال زمان می برد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۰    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: خانمی 30 ساله که در بلوار کشاورز تهران دچار سوختگی شده بود، به بیمارستان منتقل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۷    
علی پروین اسطوره تیم پرسپولیس اقدامات زشت اخیر در مورد سنگ قبر بزرگان فوتبال را محکوم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۵    
این هفته قیمت دو مدل خودروی وارداتی در بازار افزایش یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۴    
سرپرستی سه قلوهایی که قرار بود توسط پدرشان به بهای 60 میلیون تومان فروخته شوند به سازمان بهزیستی کشور واگذار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۴    
مدیر منطقه خاورمیانه رنو با تشریح زوایای پنهان همکاری خودروسازان ایرانی با خارجی ها، تلویحاً تبانی خودروسازان برای جلوگیری از تولید خودروی ارزان از سوی خودروسازان خارجی را تأیید می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۵    
دبیرکل جمعیت رهپویان با بیان اینکه چهار گروه دلال در کرسنت فعال بودند گفت:گروه اول یا فرد اول کسانی هستند که ما به ازای 48 سنت فروش گاز، 8 سنت دریافت می کردند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۴۳    
به گزارش ایران خبر ، در حالی که نرخ بیکاری افراد تحصیلکرده همچنان روند صعودی به خود می گیرد، گزارش های آماری تایید می کند افراد بی سواد راحت تر کار پیدا می کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۴۳    
سود سهامداران شرکت نفت بهران مربوط به سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه 1394 از سوی شعب بانک صادرات ایران پرداخت می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۴۰    
حمید فرخ نژاد بازیگر سینما به دلیل عارضه در دستگاه گوارشی (سنگ صفرا) در بیمارستان بستری شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۷    
معاون امور توانبخشی بهزیستی تهران گفت: در حال حاضر 4 هزار و 500 معلول تهرانی واجد شرایط در صف دریافت مسکن مهر قرار گرفته اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۴    
سعید بیابانکی با اشاره به توهین آمیز بودن شعر برخی مداحی ها می گوید: بر روی شعر مداحی ها - با وجود این که با احساسات و اعتقادات مردم در ارتباط است - هیچ نظارتی وجود ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۳    
حسن بیگی گفت: طبق توافق صورت گرفته میان ایران و آمریکا قرار بود در قبال آزادی جیسون رضائیان 20 ایرانی دربند آمریکا که هیچ گونه ارتباطی با نیروهای امنیتی و مسلح ایران نداشتند آزاد شوند اما آمریکایی ها ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۰    
سخنگوی آنگلا مرکل صدراعظم آلمان ضمن درخواست از روسیه و ایران 'برای اعمال نفوذ در سوریه و پایان دادن به تشدید خشونت ها' گفت که آلمان آماده بررسی تحریم اقتصادی علیه روسیه در ارتباط با سوریه است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۱:۵۸    
در حملات تلافی جویانۀ توپخانه ای نیروهای یمنی به مواضع عربستان در این کشور فقیر، سه فرماندۀ ارشد سعودی کشته شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۹    
آمار گمرک ایران نشان می دهد در شش ماه نخست سال جاری ایران نزدیک به 1000 تن آدامس به کشورهای افغانستان، عراق و چین صادر کرده است. حجم صادرات آدامس ایرانی 131 تن معادل 13 درصد افزایش یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۳    
واشنگتن بطور رسمی روسیه را به هک تارنمای کمیته ملی دموکرات با هدف اثرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۷    
آیت الله هاشمی می گوید در تهران هیچ ملک شخصی ندارد و خانه ای هم که در محله جماران در آن زندگی می کنند خانه سازمانی است و ماهانه پولی را به عنوان اجاره بابت آن پرداخت می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۲    
زلزله ای به بزرگی چهار ریشتر کهنوج در استان کرمان را تکان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۹    
حاج سعید حدادیان در مراسم روز ششم محرم درباره شایعات مربوط به چک 20 میلیون تومانی که روز گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود، فوتبال ایران و کره جنوبی در شب عاشورا و بازی انتخاباتی دولت توضیح داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۳    
علی پوررجب مدیر رسانه ای شهاب مظفری خواننده جوان موسیقی پاپ با انتشار عکسی از این خواننده، از عمل جراحی او خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۳    
فساد در جامعه ای که آفتابه دزد را بگیرند و بی آبرویش کنند و به اشد مجازات برسانند اما با کارخانه دزد با تسامح و تساهل برخورد کنند ریشه کن نمی شود که هیچ، بلکه توسعه هم می یابد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۴۰    
در هفته گذشته در مسابقات ورزشی لحظات جالب و دیدنی توسط عکاسان به ثبت رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۴    
روابط عمومی مجموعه تلویزیونی دورهمی درباره پخش این برنامه با حضور معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست توضیحاتی داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۸    
نامزد جمهوریخواه آمریکا از بابت ویدئویی که در آن زنان را موجوداتی مبتذل معرفی می کند، عذرخواهی کرد اما مدعی شد که همه این جنجال ها برای دور کردن ذهن جامعه از مسائل سیاسی است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۱    
تجمع انصار حزب الله تحت عنوان آمران به معروف و ناهیان از منکر در اعلام انزجار از برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی دیروز پس از برگزاری نماز جمعه تهران از دانشگاه تهران تا میدان فلسطین برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۲    
دو انفجار انتحاری در پایتخت ترکیه به وقوع پیوست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۶    
شهرداری تهران ارتباط با چک ها صادر شده در وجه 4 مداح معروف را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۷    
آمارهای رسمی نشان می دهد طی 6 ماه نخست سال جاری تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران به 83 هزار و 200 فقره رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 7/ 14 درصد رشد را نشان می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۱    
عکس هوایی از شهر ری قدیم مربوط به دهه 30
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۵    
پس از اعلام حکم دادگاه پزشک عباس کیارستمی و سخنان پزشک معالج درباره علت فوت کیارستمی، بهمن کیارستمی پزشک معالج پدرش را طی نامه ای به گفت وگو دعوت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۲    
رییس جمهور گفت: برای نجات دنیای اسلام راهی جز اعتدال و مبارزه با خشونت نمی بینم و هر فردی که شکافی در دنیای اسلام ایجاد کند، در خط اسلام نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۶    
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: حکم اعدام باید به سردسته قاچاقچیان بزرگ و مهم محدود گردد. این کار بلافاصله تعداد اعدام ها را کاهش خواهد داد. این نظر در حال بحث است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۷    
دانشمندان در بررسی های عملی خود ژنی را کشف کردند که علاوه بر پنج حس شنوایی، بینایی، بویایی، چشایی و لامسه، توانایی دیگری را در اختیار انسان می گذارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۱    
مصرف انجیر چه به صورت تازه و چه به صورت خشک حاوی فواید متعددی است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۸:۵۵    
حجت الاسلام و المسلمین ناصر نقویان گفت: حدود چهار سال پیش سخنرانی ای کردم و یک مورد از یک رشوه ای را در وزرات نفت که برای من مسجل شده بود و کپی چکش را دیدم، بازگو کردم ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۸:۵۲    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر محکومیت رییس دولت دهم قطعی باشد آن را پیگیری خواهد کرد، گفت: موضوع حکم 12هزار میلیاردی دیوان محاسبات برای احمدی نژاد را پیگیری می کنم ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۶    
رئیس جمهور ونزوئلا، جایزۀ صلح تازه ایجادشده را که به افتخار هوگو چاوز، رهبر فقید این کشور نام گذاری شده، به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعطا کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد این وزارتخانه در ساعات آینده بخشی از نامه های الکترونیک نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور را منتشر می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۹    
برخی از قانون گذاران مجلس نمایندگان امریکا به کاخ سفید هشدار دادند تا با پیشنهاد ایران برای پیوستن به سازمان تجارت جهانی مخالفت کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۶    
شهریور ماه امسال تولید خودروهای سواری در بیشتر خودروسازان داخلی با رشد همراه بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۷:۵۲    
به گزارش سایت داوران، ریوجی ساتو، نام داوری است که کمیته داوران فدارسیون جهانی فوتبال برای قضاوت بازی ایران و کره جنوبی در ورزشگاه آزادی انتخاب کرده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۷:۴۹    
تیم اسکواش بانوان هنرمندان ایران روز گذشته مقابل تیم نفت در لیگ تهران مسابقه داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۷:۴۱    
پیام فرحبخش متخصص تغذیه گفت: متاسفانه بیش از دو سوم مردم ایران از کمبود ویتامین D رنج می برند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۷:۲۶    
رسانه های صهیونیستی از وقوع انفجار در پالایشگاه نفت شهر حیفا خبر می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۷:۲۶    
وزیر دفاع روسیه از به کارگیری نوع جدیدی از موشک های هدایت شونده با دقت بسیار بالا در عملیات نظامی در سوریه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۷:۲۳    
آزاده نامداری در صفحه اینستاگرامش از دختر تازه متولد شده اش گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۷:۱۷    
مدیر پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه شمال کشور با بیان اینکه ممنوعیت واردات، تولید و مصرف محصولات تراریخته تهدیدی برای امنیت غذایی کشور است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۶:۵۹    
صفحه اول روزنامه های شنبه 17 مهر 95 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۶:۲۹    
یک مطالعه جدید آشکار نموده است که خوردن گردو در روز می تواند منجر به رژیم غذایی بهتر و بهبود عوامل پرخطر بیماری زا در بین افراد مستعد ابتلا به دیابت شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۵:۱۴    
با توجه به افزایش فعالیت های منفی نسبت به ساحت قدسی امام حسین (ع) در فضاهای مجازی و ابهامی که برای مخاطبان عام در این زمینه پیش می آید، لازم بود بحث دقیق تری پیرامون این مطلب صورت گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۲:۴۳    
نتایج مطالعه محققان فنلاندی نشان می دهد که تغییرات پاتولوژیکی در شبکیه چشم می تواند به تشخیص بیماری های سیستم عصب مرکزی کمک کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۱:۵۸    
مادران و مادر بزرگ های ما در گذشته از ترکیب 'ماست و کته' برای درمان بیماریهای گوارشی استفاده می کردند در حالی که نمی دانستند این ترکیب سرشار از میکروب های مفید است و بعدها این میکروب های شفابخش ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۲    
دانشمندان اظهار کردند: دندان های کوسه 20 میلیون ساله کشف شده منجر به شناسایی گونه ای از کوسه غول پیکر شده است.