چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 29 مهر 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 مهر 1395 ایران خبر 2 مهر 1395 ایران خبر 3 مهر 1395 ایران خبر 4 مهر 1395 ایران خبر 5 مهر 1395 ایران خبر 6 مهر 1395 ایران خبر 7 مهر 1395 ایران خبر 8 مهر 1395 ایران خبر 9 مهر 1395 ایران خبر 10 مهر 1395 ایران خبر 11 مهر 1395 ایران خبر 12 مهر 1395 ایران خبر 13 مهر 1395 ایران خبر 14 مهر 1395 ایران خبر 15 مهر 1395 ایران خبر 16 مهر 1395 ایران خبر 17 مهر 1395 ایران خبر 18 مهر 1395 ایران خبر 19 مهر 1395 ایران خبر 20 مهر 1395 ایران خبر 21 مهر 1395 ایران خبر 22 مهر 1395 ایران خبر 23 مهر 1395 ایران خبر 24 مهر 1395 ایران خبر 25 مهر 1395 ایران خبر 26 مهر 1395 ایران خبر 27 مهر 1395 ایران خبر 28 مهر 1395 ایران خبر 29 مهر 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۲:۴۴    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: خودروی پژو پارس با دو عابر پیاده برخورد کرد و یکی از عابران را تا مسافتی طولانی به دنبال خود کشاند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۲:۳۵    
یک متخصص تغذیه گفت: آشامیدن مداوم آب یخ منجر به آسیب های جدی به بدن شده و مشکلات قلبی حادی را به همراه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۲:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران برآمده از ارزش ها و تعالیم والای انسانی و اسلامی است که در آن امنیت و ثبات همسایگان به ویژه کشورهای اسلامی از اولویت بالایی ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۲:۲۶    
روزنامه نیویورک تایمز با تدوین یک مدل پیچیده پیش بینی احتمال پیروزی نامزد حزب دموکرات در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا را 92 درصد برآورد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۱:۴۴    
نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت تنها در صورتی نتایج انتخابات را می پذیرد که پیروز آن باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۲    
با افزایش علاقه گردشگران خارجی برای سفر به ایران، نشریه گاردین از کاربران خود خواسته تا تجارب مختلف شان از سفر به ایران را به اشتراک بگذارند و جایزه ببرند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۰:۴۴    
در پی اظهارات و موضع گیری های غیرواقع بینانه برخی از مقامات عالی رتبه ترکیه در خصوص تحولات منطقه، سفیر این کشور در تهران در روزهای گذشته به وزارت خارجه ایران احضار و اعتراض شدید ایران در این زمینه به ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۰:۳۲    
در بین تمام کشورهای جهان، مردم ترکیه با 76 درصد نگرانی از حمله تروریسم، نگران ترین کشور جهان است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۰:۰۲    
زمین لرزه 5 کیلومتری زرند و 14 کیلومتری یزدانشهر کرمان را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۹:۳۵    
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی که برای شرکت در اجلاس شورای عالی مجمع بیداری اسلامی عازم عراق شده، در هواپیما به بهبود حال یک بیمار اورژانسی کمک کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۹:۰۵    
بازی استقلال خوزستان و پرسپولیسبازی پرسپولیس و استقلال خوزستانتیم فوتبال استقلال خوزستان تیم فوتبال پرسپولیسدیدار استقلال خوزستان و پرسپولیسدیدار تیم هیا استقلال خوزستان و پرسپولیسفوتباللیگ برتر ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۸:۵۹    
ویدئوی تکان دهنده ای که به تازگی منتشر شده است نشان می دهد که چرا نباید هنگام استفاده از پله برقی کودکان را بر روی شانه سوار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۸:۴۷    
اقدامات غیر موثر و بی خاصیت سازمان ملل متحد در مقابل گروه های تروریستی نظیر داعش، دستمایه کارتون زیر اثر احسان گنجی قرار گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۸:۴۱    
سرپرست روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: تصادف آمبولانس پایگاه خورخور حین اعزام به مأموریت تصادفی، سبب مصدومیت تکنسین های اورژانس شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۳:۵۶    
می گویند در منطقه ای از بیابان ایران به نام ریگ جن اجنه ها حضور دارند و حتی با یکدیگر صحبت می کنند و باعث اتفاقاتی برای گردشگرانی می شوند که به این منطقه بیابانی می روند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۳:۵۰    
درباره برخورد اخیر خود با رییس مجلس نیز گفت: رییس مجلس فکر می کند قدر قدرت است. نماینده نماینده است. من اعلام کردم چرا باید از رهبری بی مهابا خرج کنیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۴    
نعمت زاده در همایش روز ملی صادرات اذعان کرد که در 6 ماهه سال جاری 28 میلیارد دلار صادرات داشته ایم اما از برنامه ریزیهای انجام شده عقب است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۰    
فاکس نیوز در گزارشی مدعی شد که ایران به دنبال دریافت پول از آمریکا برای آزادی سیامک نمازی زندانی دو تابیعتی در ایران است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۳:۱۷    
یک داعشی خود را در میان نیروهای پیشمرگه در نزدیکی شهر موصل مرکز استان نینوای عراق منفجر کرد .
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۲:۵۹    
رئیس جمهور سوریه گفت: اگر به همان اصطلاح جنایتکار جنگی بازگردیم، به اعتقاد من نخستین کسانی که باید با این اتهام محاکمه شوند مقامات غربی هستند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۲:۴۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تکذیب شایعه استیضاح و استعفای خود، درخصوص تغییر رؤسای دانشگاه ها گفت: در مورد رؤسای دانشگاه هایی که مدت زمان فعالیت آنها تمام شده است، تصمیم گیری می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۲:۲۰    
تازه ترین رده بندی تیم های ملی فوتبال جهان اعلام شد و تیم ملی ایران با صعودی 10 پله ای در جایگاه بیست و هفتم جهان قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۵    
جدیدترین رده بندی فوتبال جهان در رده باشگاهی و مربیان اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۶    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد، خواب تاثیر زیادی روی توان باروری مردان دارد، از جمله گرایش بیش از حد به خواب صبحگاهی، می تواند آسیب قابل توجهی به توان باروری مردان وارد کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۳    
مسابقات دو و میدانی جانبازان و معلولین قهرمانی کشور صبح دیروز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۰    
سفیر عراق در تهران با بیان اینکه امیدوار است بغداد در عملیات موصل با ترکیه درگیر نشود از آزادی این شهر تا اربعین حسینی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۴    
اعتیاد در گذشته مربوط به بزرگسالان می شد و استعمال مواد مخدر گیاهی مرسوم بود. رفته رفته سن اعتیاد پایین آمد و نگرانی ها در مورد شیوع اعتیاد در میان جوانان ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۲    
کارشناس هواشناسی از ادامه روند کاهش دما تا اواسط هفته آینده به خصوص در نوار شمالی کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۹    
پژوهشگر و عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات کشور گفت: امن ترین مناطق غذایی در مرکز ایران و ناامن ترین مناطق در شرق ایران قرار دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۹    
دکتر صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی گفت: با وجود اینکه عقلم می رسد که نه حصر دست روحانی است، نه آزادی زندانیان سیاسی ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۰    
کمبود ویتامین A نیز سلول های اپیتلیال دستگاه تنفسی و دستگاه های فوقانی آن از بین می رود که این باعث از دست دادن حس بویایی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۰    
تفاهم نامه همکاری بین بانک صادرات ایران و صندوق توسعه صنایع دریایی، همزمان با برگزاری سمینار اقتصاد مقاومتی، توسعه دریا محور و چالش های تامین مالی در جزیره کیش به امضا رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۷    
رئیس جمهور کشورمان گفت: باید شرایط را برای برقراری روابط سیاسی، اقتصادی، علمی و فناوری با دنیا فراهم کنیم و دنبال سرمایه گذاری مشترک با شرکت های خدماتی بزرگ باشیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۱    
در حالی که جدیدترین فیلم اصغر فرهادی و نماینده ایران در اسکار، رکورد پرفروش ترین فیلم سال را شکسته اما همچنان با عنوان نقد بیشترین حملات به فیلم و کارگردان در فضای رسانه ها منتشر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۰:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهارات منتسب به یک ژنرال نظامی آمریکایی در خصوص نقش احتمالی ایران در حمله موشکی به سمت ناوهای آمریکایی در دریای سرخ را داستانی تخیلی و خیال پردازانه ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۲    
وزارت آموزش و پروش قزاقستان ممنوعیت حجاب در مدارس قزاقستان را با نظام سکولار در این کشور مرتبط دانست و اعلام کرد: تمامی دانش آموزان این کشور باید از فرم مدرسه برای حضور در مدارس استفاده کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۹    
در سال های اخیر قیمت های متفاوت و متناقضی از سوی منابع جهانی و مسئولان وزارت ارتباطات در مورد قیمت اینترنت در ایران اعلام شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۶    
معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا از آغاز جریمه دوربینی خودروهای فاقد معاینه فنی در محدوده زوج و فرد پایتخت از شنبه اول آبان ماه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۵    
ارتش آمریکا می گوید نشانه هایی هست از اینکه رهبران داعش با پیشروی نیروهای عراقی به سوی موصل درحالی گریز از این شهر هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۹:۵۶    
یک جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی- اما و اگرها درباره امکان تعیین جنسیت با صدای قلب جنین را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۷    
هواپیمایی که قرار بود مسافران را به بیرجند برساند دچار حادثه شد و به فرودگاه تهران برگشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۷    
سخنگوی دولت گفت: ترمیم کابینه و استعفای سه وزیر دولت در جهت بهبود امور اجرایی کشور صورت گرفته است و فعلاً تغییرات دیگری در کابینه رخ نخواهد داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۱    
تعداد زیادی از کارمندان دولت در عربستان سعودی که از شرایط اقتصادی حکمفرما در این کشور ناراضی هستند در واکنش به قانون عجیب حضور و غیاب در اداره ها دست به اعتصاب زدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۲    
شهره سلطانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش در این رابطه نوشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۶    
خبرگزاری فرانسه گزارش داد آتش بس انسان دوستانه که مسکو اعلام کرده بود در حلب به اجرا گذاشته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۶    
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: در زمان انتخابات مسائل به صورت شانسی جلو می رود، سه رئیس جمهور اخیر کشور در ماه های پایانی مانده به انتخابات فعالیت وسیع را آغاز کردند و به ریاست جمهوری رسیدند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۰    
این اولین بار نیست که در قطارهای مسیر مشهد الرضاء، متاسفانه محتواهای فرهنگی نامناسبی در معرض دید عموم قرار می گیرد که هیچ مناسبتی با فرهنگ و سبک زندگی ایرانی-اسلامی ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۹:۱۴    
سومین مناظره انتخاباتی آمریکا در دانشگاه ملی نوادا در ایالت لاس وگاس برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۸:۵۷    
سومین و آخرین مناظره هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، بامداد پنجشنبه به وقت تهران در حالی برگزار شد
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۸:۴۸    
دریک پدیده نادر درروستای کمال آباد خاش یک گوسفند 8پا و 3گوش متولد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۸:۴۲    
میمونی که مانند دودکش سیگار می کشد قرار است در باغ وحش به نمایش گذاشته شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۸:۳۶    
“هلیلی” برخلاف سایر ارقام خرمای منوجان که در تابستان برداشت می شوند، درفصل پاییز( اواخر مهرماه ) قابل برداشت است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۸:۰۳    
وی تعدادی از اثاثیه ی منزلش را در حیاط خانه اش آتش زده بود و باعث آتش سوزی و مرگ دو همسایه اش شده بود. قاضی معتقد است که این مرد از مشکلات روانی رنج می برد زیرا نیمی از مغز وی سالها قبل نابود شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۷:۵۴    
نام رئیس جمهور روسیه از واژگان پرتکرار در آخرین مناظره دو رقیب انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۷:۴۸    
آتش بس سه روزه در یمن با موافقت طرف های درگیر و تحت نظارت سازمان ملل رسما آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۷:۳۹    
زردچوبه، ادویه مهمی است که در طب آیورودا به آن پادشاه ادویه ها می گویند. این ادویه، توانایی زیادی در مقابله با التهاب دارد و با همه بیماری ها مبارزه می کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۷:۲۷    
مسابقات دوومیدانی جانبازان و معلولین قهرمانی کشور
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۷:۲۱    
آتش سوزی شرکت نفتی آرامکو عربستان 11 کشته و زخمی داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۷:۱۲    
یکی از بازیگران زن سینما و تلویزیون از تلاش نافرجامش برای اعزام به جبهه در زمان جنگ نوشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۷:۰۶    
هیچ زنی عادت ندارد چیزی را که می خواهد به زبان بیاورد اما می توانم به شما اطمینان دهم که بیشتر زنان نیاز دارند و از شما می خواهند که موارد زیر را به آن ها تقدیم کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۷:۰۶    
مشخص نیست که چرا اکثریت مردم ،سیاست را تنها کاری مردانه می دانند،شاید به این خاطر باشد که بیشتر سیاستمدار مرد دیده ایم .
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۶:۵۷    
مقامات دولت محلی در ولایت جوزجان در شمال افغانستان از درگیری گروه طالبان با افراد وابسته به داعش خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۶:۵۴    
دکتر محمد آقاجانی ظهر چهارشنبه در اجلاس معاونان درمان دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور که در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۶:۴۲    
روز های پایانی هفته گذشته یکی از مسئولان زندان رجایی شهر کرج با پلیس تماس گرفت و از ماجرای درگیری منجر به قتل دو زندانی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۶:۴۲    
صفحه اول روزنامه های پنجشنبه 29 مهر 95 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۶:۱۲    
برای چهارمین سال پیاپی، یک ایرانی در بین نخبگان اقتصادی جهان اسلام که هرساله در کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام در مالزی انتخاب و معرفی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۴:۲۴    
لاکسمی سارگارا یک دختر هندی است که در سن 1 سالگی توسط والدین خود به همسری پسری 3 ساله در آمده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۴:۰۹    
عربستان که به دلیل کاهش قیمت نفت تلاش دارد هزینه های خود را از سایر منابع تامین نماید، در حال برنامه ریزی برای فروش 17.5 میلیارد دلار اوراق قرضه است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۳:۳۹    
خشکی چشم به علت کاهش یا فقدان مزمن اشک و رطوبت سطح چشم ایجاد می شود. این وضعیت ممکن است سبب تحریک و ناراحتی خفیف ولی دائمی و یا التهاب قسمت قدامی چشم شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۲:۳۳    
ترابرد جدیدترین قابلیتی است که اپراتورهای تلفن همراه به مشتریان خود ارائه می دهند تا به وسیله آن بدون تغیر شماره اپراتور خود را تغییر دهند؛ اما این کار چه مزایا و معایبی دارد؟
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۱:۵۸    
برخی نهادهای آماری که به نظر می رسد پیش بینی می کنند بازار مسکن در نیمه دوم سال جاری با افت مواجه شود از انتشار بعضی شاخص های منفی این بخش در شهریورماه خودداری کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۱:۱۱    
جهت افزایش شانس بارداری توصیه های زیادی شده است که نیازمند رعایت موارد زیاد و دقت در انتخاب روزهای نزدیکی است که معمولا باعث ایجاد استرس در بانوان می گردد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۰:۴۴    
یوگا ورزشی است که باعث افزایش کیفیت زندگی می شود و فواید زیادی به همراه دارد. این ورزش هم بر روی سلامت بدن و هم سلامت ذهن کار می کند.