چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۹:۵۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 15 مهر 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 مهر 1395 ایران خبر 2 مهر 1395 ایران خبر 3 مهر 1395 ایران خبر 4 مهر 1395 ایران خبر 5 مهر 1395 ایران خبر 6 مهر 1395 ایران خبر 7 مهر 1395 ایران خبر 8 مهر 1395 ایران خبر 9 مهر 1395 ایران خبر 10 مهر 1395 ایران خبر 11 مهر 1395 ایران خبر 12 مهر 1395 ایران خبر 13 مهر 1395 ایران خبر 14 مهر 1395 ایران خبر 15 مهر 1395 ایران خبر 16 مهر 1395 ایران خبر 17 مهر 1395 ایران خبر 18 مهر 1395 ایران خبر 19 مهر 1395 ایران خبر 20 مهر 1395 ایران خبر 21 مهر 1395 ایران خبر 22 مهر 1395 ایران خبر 23 مهر 1395 ایران خبر 24 مهر 1395 ایران خبر 25 مهر 1395 ایران خبر 26 مهر 1395 ایران خبر 27 مهر 1395 ایران خبر 28 مهر 1395 ایران خبر 29 مهر 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۲۳:۱۲    
در نشست مالیات ها و واسطه گری مسکن انواع مالیات های موجود در جهان، تأثیر مالیات بر بازار مسکن، نقش بنگاه های معاملات املاک با حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۲۳:۰۶    
تازه ترین بررسی بانک جهانی نشان می دهد که گروه تروریستی داعش افراد با تحصیلات بهتر و بالاتر را بیشتر از سایر افرادی که تحصیلات متوسطی داشته اند، اجیر کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۲۲:۱۸    
میرور انگلیس هم به حواشی دیدار ایران و کره جنوبی که سه شنبه هفته بعد در آزادی برگزار می شود پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۲۱:۵۷    
رییس بانک مرکزی از تسهیل تبادلات بانکی ایران و ویتنام با عنایت به عزم دو کشور در گسترش روابط اقتصادی و تجاری خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۲۱:۵۴    
امروزه متاسفانه شاهد رونق بازار داغی از تهیه و فروش کباب هایی هستیم که به جای گوشت های مرغوب از پوست و چربی یا مواد مضر دیگه تهیه شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۲۱:۴۲    
موسس ویکی لیکس گفت، اسنادی از ارتباط هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با داعش در اختیار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۲۱:۰۶    
رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع تصادف بین سه دستگاه خودروی سنگین در محور دامغان- جندق خبرداد و گفت: این سانحه، مرگ در دم دو نفر را رقم زد و دو مجروح نیز برجای گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۲۱:۰۳    
پس از تصویب قانون جاستا (عدالت علیه حامیان تروریسم) در مجلس نمایندگان آمریکا، و تهدید عربستان مبنی بر بیرون کشیدن سرمایه هایش از این کشور، ثروت سعودی ها در آمریکا یک بار دیگر خبرساز شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۲۰:۴۲    
ترامپ اظهاراتش جنجالی و بضعا عجیب و غریب بوده است؛ معلولان را مسخره کرده و علیه لاتین تبارها و زنان و مکزیکی ها و امریکایی های افریقایی تبار و چینی تبار سخن گفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۲۰:۳۰    
به مانیتور لپ تاپ از زاویه های عمودی و افقی نگاه کنید که آیا رنگ ها تغییر می کنند؟ و یا آیا تصویر تیره و تار می شود؟
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۲۰:۱۵    
رها کردن کودک پای تلویزیون فرهنگی است که در بسیاری کشورها منسوخ شده ولی هنوز در کشور ما به وفور مشاهده می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۲۰:۰۹    
علاوه بر رژیم غذایی٬ تحرک بدنی کم و انجام نشدن ورزش موجب چاقی در افراد می شود که طبق آمار حدود 67 درصد ایرانی ها دچار اضافه وزن هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۹:۵۷    
نوزاد دوسری که پس از تولد به نوزاد شگفت انگیز معروف شده بود درگذشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۹:۴۵    
انفجار خودروی بمبگذاری شده در یکی از مناطق استانبول نزدیک مرکز پلیس در این شهر هشت زخمی برجای گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۹:۱۲    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از کشف و ضبط بیش از 53 کیلوگرم حشیش در این استان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۳    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سالانه 30هزار نوزاد معلول در کشور متولد می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۸:۵۷    
دیدار تیم های ملی ایران و ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 با پیروزی یک بر صفر ایران به پایان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۸:۴۸    
منابع اسرائیلی و فلسطینی از وخامت حال محمود عباس و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۰    
خبرنگار المیادین از سقوط یک فروند جنگنده اف 16 اسرائیل در پایگاه رامون در جریان بازگشتش از ماموریت بمباران غزه و کشته شدن خلبان آن خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۲    
سروصدای ساخت وساز فروشگاه های بزرگ به صورت گسترده در ایران به گوش می رسد. علی رغم وجود تحریم های شدید چند سال اخیر، مراکز تجاری گسترده ای در ایران در حال شکل گیری هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۵    
هم زمان با انتشار گزارش افشاگرانه رویترز در ارتباط با افشای اطلاعات حساب های ایمیل یاهو، این شرکت گزارش منتشر شده را رد نکرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۳    
مداح مشهور در مسجد ارگ گفت: بمیرند آنهایی که هر غلطی که بخواهند بر زبان جاری می کنند. از بس که حروم خوردند، این حرف ها را می زنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۹    
نمایندگان دموکرات سنای آمریکا از میچ مک کانل رهبر اکثریت خواستند تا پس از بازگشت نمایندگان به واشنگتن طی ماه آینده طرح تمدید 10ساله تحریم ها علیه ایران را پیگیری کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۴    
هما هودفر که به دلائل انسان دوستانه از زندان آزاد و راهی کانادا شد حالا می گوید در زندان اوین با نواخته شدن موسیقی غمگین مورد شکنجه روحی قرار می گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۱    
یکی از مراجع تقلید گفت: آمارگیران باید آگاه شوند که خلاف در آمارگیری خیانت بوده و این خیانت حرام است؛ مشکلات جامعه اسلامی درست و نادرست باید برای صاحبان نظر و تفکر بیان شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۵    
شکایت حسین فریدون از یکی از نمایندگان مجلس روی میز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان قرار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۳    
سبزی شاهی حاوی مقادیر بالای ویتامین، مواد معدنی و فیتوشیمیایی هاست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۷    
فکر می کردید کسی در دنیا پیدا شود که بتواند ماشین شخصی خودش را بسازد، آن هم یک لامبورگینی؟
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۴    
یک جلسه دادگاه رضا ضراب، تاجر ایرانی - ترکیه ای که به اتهام نقض قوانین تحریمی آمریکا بازداشت شده در منهتن نیویورک برگزار شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۲    
مشاور مقام معظم رهبری گفت: دیروز فقط ما دلواپس بودیم اما امروز همه دلواپسند و کسانی که دیروزی ما مسخره می کردند امروز دلواپس تر از ما شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۶    
آسپیرین یکی از پرمصرف ترین داروها در دنیاست که استفاده های گسترده ای دارد. بر اساس آمار انجمن قلب آمریکا استفاده از آسپرین هنگام بروز اولین علائم حمله قلبی مانند درد قفسه سینه توانست سالانه از مرگ ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۴    
در این بخش تصاویری که مشاهده می می کنید از گرانترین ساندویچ همبگر جهان می باشد. از وقتی که مردم به زندگی مدرن روی آوردند بیشتر به سمت غذاهای آماده و فست فود جذب شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۱    
فرمانده کل سپاه گفت: شهدای ما نزدیکان و وابستگان خود را از بعضی بی عفتی ها و بی حیایی هایی که امروز در جامعه مشاهده می شود نهی می کردند و در اکثر وصیت نامه های شهدا توصیه آنها به دختر و خواهرشان در ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۰    
یک بچه تازه به دنیا آمده با کیسه پلاستیکی که روی سرش کشیده شده بود در یک چاه سرویس بهداشتی در تاجیکستان پیدا شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۴    
بانک صادرات ایران تا پایان شهریور ماه در راستای انجام تکالیف و رسالت های اجتماعی و همگامی با دولت تدبیر و امید بیش از 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به معرفی شدگان کمیته امداد امام ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۵    
احتمالا این توصیه بزرگ ترها را که هویج بخورید تا دید چشمتان بهتر شود زیاد شنیده اید. معمولا گفته می شود هویج حاوی بتاکاروتن است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۲    
یک شرکت روسی تولید کنندۀ محصولات لوکس از یک آیفون 7 خاص که آن را برای سالروز تولد ولادیمر پوتین آماده کرده است، پرده برداری کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۶    
ورزشگاه جدید اتلتیکو مادرید از یک فناوری جدید در اروپا بهره مند خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۶    
حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری گفت: با هرنوع ارتباط با آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی کفر مخالفیم چرا که اینان دشمنان ایران اسلامی هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۰    
رومینیا زوارنیا، با اشاره به این موضوع که کیست تخمدان شایع ترین عارضه در طی سال های باروری است، گفت: این کیست ها به طور معمول جزو کیست های خوش خیم تخمدانی هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۴    
ملکه زیبایی قرقیز که از این پس حجاب به سر می کند گفته است: پوشیدن حجاب تصمیم خودم بود و از این تصمیم بسیار راضی و خرسند هستم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۰۵    
اجرای تعزیه و حرکت نمادین کاروان امام حسین (ع) و ورود به کربلا صبح امروز سه شنبه در سطح شهر بیرجند برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۶    
کاروان های مسافرتی، خانه ها یا هتل هایی روی چرخ هستند که سبکی از سفر را در دنیا به جریان انداخته اند و جای خالی اقامتگاه ها را در مسیرهای پرت و بدون امکانات، پر می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۶    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی و ترای دای کوانگ پس از امضای دو سند همکاری، به خبرنگاران گفتند که تمام توان خود را برای تحقق این مهم بکار می گیرند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۷    
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۴    
نماینده ویژه مسکو در امور افغانستان نسبت به گسترش فعالیت گروه تروریستی داعش در این کشور ابراز نگرانی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۵    
دختری 19ساله و اهل اسلواکی که از اضافه وزن زیادی رنج می برد عروس شد و لباس عروس وی که طلاکاری شده بود حدود 600 میلیون تومان قیمت داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۶    
معاون اول رئیس جمهور گفت: تجربه ایران نشان می دهد که می توان اقتصاد کشور را از درآمد نفتی به نیروهای تحصیلکرده تغییر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۶    
نتایج جدیدترین نظرسنجی های ملی در آمریکا نشان می دهد که هیلاری کلینتون با اختلاف 10 درصد از دونالد ترامپ پیشی گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۱    
مرد شروری که سال 87 مرتکب قتل شده اما از سوی اولیای دم بخشیده شده بود، این بار در یک نزاع دوستش را در پارک با ضربه چاقو به قتل رساند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۲    
مقام معظم رهبری گفتند: این عزاداریهائی که انجام میگیرد، این گریه و زاریای که میشود، این تشریح حوادث عاشورا که میشود، اینها چیزهای لازمی است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۶    
اگر فیلم فروشنده را تماشا کرده اید شاید به نکات ریزی که در این وجود دارد دقت نکرده باشید؛ نگاهی می کنیم به 7 نکته ای که در فیلم فروشنده وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۴۷    
یک منبع مسئول در فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی همچنین از ابتدای سال تاکنون 80 قهوه خانه سنتی که به عرضه قلیان و برخی تخلفات دیگر مشغول بودند در سطح شهر زاهدان جمع آوری و ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۴۴    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: عده ای امروز در کشور ما فکر می کنند که ما شهید دادیم تا مملکت گل وبلبل شود تا آن ها عیاشی و خوشگذرانی کنند و با برنامه های اقتصادی خود دزدی های بی حساب کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۳۸    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: ما در این کشور فقط از سوریه دفاع نمی کنیم، بلکه از اسلام و جمهوری اسلامی ایران نیز دفاع می کنیم زیرا داعش و گروهای تکفیری برای سوریه تأسیس نشدند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۳۵    
کافه ای در جزیره زینویت روسیه که پس از سوار شدن مشتریانش، برای یک ساعت به زیر آب می رود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۹    
شرکت زنان در دسته های سینه زنی و زنجیر زنی شایسته نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۳    
مسئول اطلاع رسانی شاخه 14 حزب دمکرات کردستان(پارتی) در موصل از دستور سرکرده گروه تروریستی داعش به عناصر خود، برای ویران کردن شهر موصل پیش از حمله نیروهای عراقی به این شهر خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۱    
تصاویر میان وعده های جذاب و خوشمزه برای بچه ها را می توانید در زیر ببینید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۷:۵۶    
مأموران کلانتری 148 انقلاب بازپرس جنایی تهران را در جریان مرگ مشکوک زن 58 ساله ای قراردادند که در یکی از بیمارستان های تهران جان باخته بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۷:۵۰    
یک دانش آموز 17 ساله در مسیر رفتن به جشن تولد با شلیک گلوله به قتل رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۷:۴۴    
گروه تروریستی داعش، برای فروش اعضای بدن سرقت شده، بازاری را برای خود ایجاد کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۷:۱۴    
مرد میلیاردر از آسمان خراش لوکسش به پایین پرت شد و جانش را از دست داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۷:۱۱    
در برخی شرایط هنوز از روش های درمانی سنتی استفاده می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۶:۵۹    
بیلبورد تبلیغاتی و اقع در شهر دیربورن ایالت میشیگان آمریکا از اتحادی که امام حسین (ع ) بین همگان به وجود آورده گفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۶:۵۰    
فیلمی که علی پروین و چند ستاره فوتبال در آن بازی می کنند ،آماده عرضه در بازار نمایش خانگی شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۶:۴۴    
یک شهروند عربستانی، ویدیوی جالبی را در اعتراض به نام گذاری خیابانی در جده به نام "یزید بن معاویه" منتشر کرد
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۶:۳۸    
به دنبال اعلام آمادگی فائو برای ثبت جهانی نژاد ممتاز بز ندوشن؛ همایش هم اندیشی ابعاد اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی پرورش بز ندوشن در شهر ندوشن برگزار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۶:۳۲    
دفتر ریاست جمهوری سوریه از عیادت همسر بشار اسد از تعدادی از زخمی های جنگ این کشور در حومه "سویداء" خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۶:۲۹    
صفحه اول روزنامه های پنجشنبه 15 مهر 95 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۵:۳۸    
سخنان دیروز ساندر پیچای در مراسم رونمایی از گوشی های پیکسل این نبود که کاربران می توانند چه چیزهایی از گوگل بگیرند، بلکه روی این نکته تأکید کرد که کاربران از گوگل ِخودشان چه چیزهایی می توانند بگیرند؟
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۴:۲۳    
به گزارش ایران خبر ، مدیر کل سازمان امنیت استان کرکوک معروف به 'آسایش' روز چهارشنبه گفت که در پی دستگیری شش عنصر داعشی و انجام بازجویی ها با آنها، یکی از افراد دستگیر شده که جوانی 16 ساله است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۳:۲۹    
انفجار بمبی در شرق ترکیه و در مسیر حرکت قطار باربری، منجر به خروج قطار از ریل خارج شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۲:۰۹    
قومی به نام هونزا که در دره ای به نام دره جاویدان ها در شمال پاکستان زندگی می کنند، هیچگاه خنده از لبانشان دور نمی شود و هنگامی که از آنها درباره سن و سال شان می پرسی ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۱:۱۲    
شرکت پاناسونیک اولین سری تلویزیون نامرئی OLED با وضعیت خاموش کاملا شفاف را تولید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۰:۴۲    
یک فروند جنگنده 'اف 16' رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب در جنوب اراضی اشغالی سقوط کرد و خلبان آن کشته شد