چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۰May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 6 مهر 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 مهر 1395 ایران خبر 2 مهر 1395 ایران خبر 3 مهر 1395 ایران خبر 4 مهر 1395 ایران خبر 5 مهر 1395 ایران خبر 6 مهر 1395 ایران خبر 7 مهر 1395 ایران خبر 8 مهر 1395 ایران خبر 9 مهر 1395 ایران خبر 10 مهر 1395 ایران خبر 11 مهر 1395 ایران خبر 12 مهر 1395 ایران خبر 13 مهر 1395 ایران خبر 14 مهر 1395 ایران خبر 15 مهر 1395 ایران خبر 16 مهر 1395 ایران خبر 17 مهر 1395 ایران خبر 18 مهر 1395 ایران خبر 19 مهر 1395 ایران خبر 20 مهر 1395 ایران خبر 21 مهر 1395 ایران خبر 22 مهر 1395 ایران خبر 23 مهر 1395 ایران خبر 24 مهر 1395 ایران خبر 25 مهر 1395 ایران خبر 26 مهر 1395 ایران خبر 27 مهر 1395 ایران خبر 28 مهر 1395 ایران خبر 29 مهر 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۶    
آنچه باید بازبینی شود مسیر به قدرت رسیدن رجال سیاسی در نظام جمهوری اسلامی است؛ مسیری که متاسفانه به دلیل چاله هایی که در آن وجود دارد فساد خیز شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۲۱:۵۸    
محققان کالج پزشکی دانشگاه ایالتی میشیگان طی انجام یک پژوهش نشان دادند که سوار شدن ترن هوایی می تواند به دفع سنگ کلیه کمک کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۲۱:۲۶    
یک کارشناس مسئول بهداشت محیط گفت: با وجود هشدارهای مراکز بهداشتی اما برخی جوانان به مضرات مصرف قلیان بی توجهی می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۲۱:۱۷    
این نوزاد در بیمارستان فودان شهر شانگهای چین به دنیا آمد و پزشکان تلاش زیادی برای نجات جان او کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۲۰:۴۹    
نظام اداری فعلی نه تنها پیش برنده توسعه کشور نیست، بلکه ترمز و مانعی پیش روی توسعه کشور است که حتماً باید اصلاح شود که تحقق این امر بدون همراهی و مشارکت دولت و مجلس شورای اسلامی امکانپذیر نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۲۰:۴۳    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی ضمن رد اخباری مبنی بر تمدید نشدن طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی، توضیحاتی در این باره ارائه کرد و از اضافه شدن چهار گروه دیگر به مشمولان این طرح با توافقات اخیر خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۹:۵۰    
درحاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل فهرستی از بدعهدی های آمریکا به وزرای امور خارجه 1+5 اعلام شد. این فهرست شامل مسائل مختلفی مانند عدم فروش هواپیما، بحث صدور ویزا یا ارتباطات بانکی و مالی بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۹:۳۵    
صداقت و اعتماد در روابط خانوادگی بسیار مهم است و زمینه رشد و شکوفایی خانواده را فراهم می آورد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۹:۱۴    
طی مراسمی از مدال اوران المپیک ریو توسط مدیران خودرو تقدیر و به هر کدام از انها یک دستگاه خودرو اهدا شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۹:۰۲    
دریادار سیاری گفت: واقعیت این است که من اصلا نام هنری ایشان را نمی دانستم، زمانی که از ما اجازه خواستند ایشان را به نام امیرحسین مقصودلو معرفی کردند و من کاری از ایشان ندیده بودم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۸:۵۶    
یکی از بخش های انکارناپذیر سالانه سبدخانوار، هزینه های مرتبط با بهداشت دهان و دندان و به طور خاص دندانپزشکی است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۸:۵۰    
عضو اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک از شرایط جدید برای فعالیت فروشگاه های نمایندگی برندهای پوشاک جهانی خبر داد و گفت که در حال حاضر تنها سه درصد از پوشاک موجود در این فروشگاه ها، اصل است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۸:۲۳    
با پیگیری های انجام شده حساب بانکی باشگاه پرسپولیس موقتا باز شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۸:۱۸    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: متاسفانه با توسعه فضای مجازی میزان گفت وگو های خانوادگی در ایران به 17 دقیقه در روز رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۶:۳۴    
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: عملکرد بانک صادرات ایران در عرصه اشتغال زایی و توانمند سازی مددجویان این نهاد ارزشمند است و انتظار می رود این روند شتاب بیشتری داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۲    
اصغر فرهادی در جریان جشنواره فیلم تورنتو با حضور در استودیو ورایتی درباره دلایل انتخاب نمایشنامه مرگ فروشنده در محوریت داستان فیلم فروشنده توضیحاتی داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۶:۱۶    
اختلاف دیدگاه های مذهبی یک وکیل و یک شیخ مصری در برنامه زنده تلویزیونی به زد و خورد انجامید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۶:۰۲    
آیا طعم دهنده ها موجب اضافه وزن و بیماری ما می شوند؟ دانشمندان علم تغذیه می گویند: بله، همین طور است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۲۲    
یکی از مستشرقان گفته است، ایرانیان این سعادت که شعر حافظ را با زبان مادری درک می کنند و من که این زبان را با تمام زوایای آن آموختم ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۰۷    
آخرین قسمت از برنامه دورهمی به کارگردانی و اجرای مهران مدیری شنبه از شبکه نسیم بروی آنتن خواهد رفت و گروه تولید بعد از ماه محرم و صفر دوباره ضبط این برنامه را از سر خواهند گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۵۵    
جهانگیری با بیان اینکه ورودی و خروجی صندوق های بازنشستگی خیلی نامتعادل است، اظهار داشت: امروزه 100 درصد پرداختی به بازنشستگان نیروهای مسلح از بودجه دولت پرداخت می شود و این به آن معناست که در عمل ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۴    
پسر 16 ساله ای که قصد خودکشی داشت، بعد ار سقوط از طبقه 23 یک برج به طرز معجزه آسایی زنده ماند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۸    
اگر پاییز سال گذشته دورانی ناخوشایند برای شما بوده است، ممکن است فرض کنید پاییز امسال نیز به همان بدی یا حتی بدتر خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۸    
جامعتین در همه حال نقش ریش سفیدی خود را در عرصه های مختلف انقلاب به ویژه در این انتخابات بین اصولگرایان ایفا خواهند کرد و برای انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراها هم برنامه هایی در نظر است که به زودی ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۲۹    
مشاور ویژه فرمانده معظم کل قوا گفت: اگر عربستان خطایی کند تنبیهی می شود که دیگر خبری از عربستان سعودی و وهابیت در جهان نباشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۹    
از این پس اگر در رستوران هوس خوردن ماهی قزل آلا به سرتان زد حتماً قبل از سفارش غذا از سرآشپز یک سئوال بسیار ضروری را بپرسید تا در آینده دچار انواع بیماری های مرگبار نشوید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۳    
باورنکردنی از دانشمندی که چندین سال است به حمام نرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۰    
محمدرضا گلزار برای اولین بار به طور مستقل یک کنسرت برگزار می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۳۰    
محمود احمدی نژاد با ارسال نامه ای به مقام معظم رهبری اعلام کرد که در عمل به منویات معظم له، برنامه ای برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی سال آینده ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۷    
شش روز پس از دیدار و مذاکره محمدجواد ظریف با همتای کانادایی خود، هما هودفر زندانی دوتابعیتی امنیتی در ایران آزاد شد و این در حالی است که هنوز خبری از همکاری کانادا برای بازگرداندن محمودرضا خاوری نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۷    
کمپانی هوآوی، که تاکنون توانسته نام خوبی برای خود دست و پا کند، حالا خبرساز شده و تصاویر جسد سوخته پرچمدار سابقش در فضای مجازی منتشر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۴    
پزشکان چینی در تلاشند طی عمل های جراحی مختلفی که 16 سال به طور می انجامد، انگشتان اضافی در دست ها و پاهای نوزادی که 31 انگشت دارد را حذف کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۱۲    
محمود احمدی نژاد با ارسال نامه ای به مقام معظم رهبری اعلام کرد که در عمل به منویات معظم له، برنامه ای برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی سال آینده ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۵۵    
در آلمان بیش از 15 هزار قصر و قلعه کوچک و بزرگ وجود دارد که هر ساله گردشگران زیادی را جذب می کنند.تصاویر زیر تصاویر زیباترین این قصرها و قلعه ها است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۵۵    
یکی از لحظات جالب افتتاحیه فیلم اروند صحبت های طناز طباطبایی با کودک این فیلم بود که خنده های دوست داشتنی این کودک را به همراه داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۵۲    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه مردم باید احساس کنند که اطلاعات ضرورت کشور بوده و به نفع همه مردم است گفت: مردم احساس نکنند که کسی می خواهد از آمار و سرشماری سوء استفاده کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۴۶    
پوست حساس بیماری نیست، بلکه تنها ویژگی خاصی از پوست است که در بعضی افراد وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۶    
اولین زیردریایی نظامی دنیا در سال 1721 میلادی در روسیه ساخته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۶    
شیخ خالد ال خلیقه گفت: ما همچنان با تلاش های ایران برای نابودی امنیت و صلح اجتماعی مان مواجه هستیم. ایران همچنان سه جزیره امارات را در خلیج فارس اشغال می کند و از قبول میانجیگری خودداری می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۶    
چندی پیش نسخه جدید سیستم عامل iOS 10 به بازار عرضه شد. از همان ابتدای ورود این سیستم عامل بحث های زیادی بین کاربران و کارشناسان بر سر امکانات و قابلیت های این نسخه جدید به وجود آمد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۴    
رئیس مجلس گفت: اگر در زمینه FATF لازم است تعهدی خارج از مسائل قانونی داده شود باید حتما به مجلس بیاید و خارج از قوانین مصوب کسی حق ندارد اقدامی را بپذیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۹    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش وام ضروری بازنشستگان به 3 میلیون تومان خبرداد و گفت: عملیات مربوط به پرداخت وام های ضروری از دو هفته آینده آغاز می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرد که در صورت شلیک یک فروند موشک از نوار غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین، غزه را موشک باران خواهند کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۰    
پلیس آلمان اخباری مبنی بر وقوع 2 انفجار که یکی در برابر مسجدی رخ داد را تائید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۷    
وزیر اقتصاد گفت: آیا ما باید اجازه دهیم که بر اساس قطعنامه ها ناممان در کنار کره شمالی قرار بگیرد و بانک هایمان را تحریم کند و آیا این موضوع در راستای اقتصاد مقاومتی است؟
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۴    
تفاوتی که میان سایت های دوست یابی در کشورهای خارج و سایت های ایران مشاهده می شود نوع مخاطبان آن است زیرا بیشتر مخاطبان آن ها در ایران افراد متاهل هستند
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۴    
براثر برخورد قطار مسافربری با یک خودرو در استان لرستان، سه سرنشین خودرو کشته و دو نفر مجروح شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۸    
ایران در ادامه تحرکات استراتژیکش در آب های منطقه برای انجام توافقی با رم برای پهلو گرفتن ناوهای جنگی اش در بنادر ایتالیا مذاکراتی را صورت داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۵    
رحیمی از کشف و ضبط 850 بطری مشروبات الکلی در لنگرود خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۶    
فرزندان شهید بابایی در پیامی به شهاب حسینی نوشتند: ما فرزندان شهید بابایی با عرض تبریک به شما خرسندیم که نقش آفرین آن شهید ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۰۱    
نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و سفیر انجمن کودکان کار و خیابان است که عکس کودکان را روی مانتوی خود چاپ کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۲    
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۴۰    
تصاویری را از یک صفحه مجازی مربوط به یکی از دانش آموزان برازجانی مشاهده می کنید که در اوقات فراغت خود مشغول ورق بازی کردن در سر کلاس درس مدرسه می باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۳۱    
رییس بانک مرکزی، استعفا استعفا این شعارها، شعار سپرده گذاران معترض موسسه ثامن الحجج است که هر از چند گاهی مقابل مجلس و بانک مرکزی جمع می شوند و خواهان بازپس گیری پول های شان هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۲۲    
مشاور عالی سازمان سنجش از زمان انتشار و جزئیات کارنامه عملی کنکور سراسری خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۱۰    
اسموتی هایی که قرار است امروز معرفی کنیم سرشار از پروتئین، ویتامین و مواد معدنی است و به شما کمک می کند تا روزتان را با انرژی شروع کنید، احساس سیری داشته باشید و تا وقت ناهار پرانرژی بمانید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۱۰    
رئیس جمهور گفت: مدرسه جای خرافات نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۵    
سخنگوی سازمان امداد و نجات از واژگونی اتوبوس مسافربری در محور ساوه همدان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۲    
یک دوستدار محیط زیست برای اینکه نحوه نگرش دیگران به آشغال هایی که تولید می کنند را عوض کند، حاضر شد همه آشغال هایی که تولید کرده را بپوشد!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۳۴    
صحبت از یک پدیده یا یک تب عجیب است؛ تب نوتلا، محصول یک کارخانه شکلات سازی ایتالیایی که سال هاست عقل و هوش شکلات خورهای سرتاسر دنیا را ربوده و آن ها را دچار اعتیاد کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۲۸    
همسر زیدان می گوید : زیدان هیچ وقتنمازش را قطع نکرد و عصبانی نمی شد .
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۲۵    
جمعی از طلاب حوزه های علمیه شهرستان شهرکرد نسبت به آنچه آن را ولنگاری فرهنگی خوانند از جمله برگزاری برخی از کنسرت های موسیقی، روز دوشنبه دست به تجمع اعتراض آمیز زدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۲۵    
زد و خورد مامور پلیس با یکی از والدین در روزهای آغازین مهر در جلوی مدرسه دخترانه باعث آسیب دیدگی صورت پدر یکی از دانش آموزان شد. برخوردی که واکنش پلیس را نیز به دنبال داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۹    
ازدست دادن حافظه و ابتلا به آلزایمر، این روزها مایه نگرانی اغلب آدم هایی است که از 50 یا حتی 40سالگی عبور می کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۶    
شاید فکر کنید آزمون رانندگی در کشور ما دشوار است و دنگ و فنگ زیادی دارد. اما لیست های مختلفی از کشورهای سختگیر در صدور گواهینامه رانندگی وجود دارد و لازم است بدانید در هیچ یک از آنها ایران جایی ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۳    
امامزاده سلطان میر احمد در شهر کاشان یکی از آثار ملی ایران است که هر ساله میزبان توریست های زیادی است، به نظر می رسد توریست ها با حضور در این منطقه برخی از رسوم این منطقه را رعایت کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۰    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقف جریمه دوربینی خودروهای فاقد معاینه فنی در پایتخت خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۰۵    
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۰    
داعشی ها در واقع افرادی هستید که هنگام هجوم نیروهای مقاومت راهی جز لخت شدن ندارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۴۷    
“کریم بچارا”-عکاس لبنانی- از این رعد و برق ناگهانی که در “بیروت”-لبنان- رخ داده، تصویر زیبایی به ثبت رسانده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۴۱    
هواپیمای ایرباس ایران ایر و ماهان ایر در فرودگاه امام خمینی (ره) با یکدیگر برخورد کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۳۸    
یک ماشین متحرک عجیب که در سال 1932 به وسیله ی جان آرچیبالد ساخته شد و می توانست به سرعت 25 مایل در ساعت دست یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۳۳    
نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نخستین مناظره انتخاباتی خود، یکدیگر را به باد انتقاد گرفتند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۳۳    
در 24 مرکز دولتی و 38 مرکز خصوصی، حمایت های مالی از زوجین نابارور انجام می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۲۴    
محمود احمدی نژاد با وجود گذشت هفته ها از بالا گرفتن مباحث مربوط به نهی او از کاندیداتوری در انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب، همچنان سکوت کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۲۱    
BMW Motorrad نام بخش موتور سیکلت کمپانی بی.ام.و است که قرار است موتور سیکلت تمام برقی C Evolution را در نمایشگاه پاریس رونمایی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۱۲    
برای تهیه یک کیلو زعفران حدود 100 هزار گل نیاز است که موجب شده زعفران از جمله گران ترین ماده ها در طول تاریخ باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۰۶    
Germen Crewنام شهری در منطقه پاچوکا در مکزیک است که دولت مکزیک تیمی را برای بازسازی آن فرستاد تا نمای زیبایی به شهر بدهند، این گروه با رنگ آمیزی و نقاشی بر روی 209 خانه ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۷:۵۸    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 6 مهر 95 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۶:۲۲    
آلن لیچمن، استاد آمریکایی که در بیش از 30 سال گذشته توانسته پیش بینی دقیقی از انتخابات هشت رییس جمهور آمریکا داشته باشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۵:۳۸    
نیویورک تایمز در مقاله ای با ارائه دلایل متعددی تاکید کرد که دونالد ترامپ صلاحیت تصدی مقام ریاست جمهوری آمریکا را ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۴:۲۶    
همزمان با پایان عملیات سیطره بر شهر الشرقاط واقع در شمال استان صلاح الدین عراق تصاویر جدیدی از غنائم نظامیان عراقی از مقرهای داعش و تلفات سنگین این گروه منتشر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۳:۱۲    
آب در جلوگیری از آنژین قلبی، میگرن، کولیت، آسم، فشار خون بالا، دیابت در مراحل اولیه، کلسترول بالا، افسردگی، سندرم خستگی مزمن، لوپوس، ام.اس و دیستروفی عضلانی نقش دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۲:۳۶    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: برخورد با صنوف مختلف براساس قانون صورت می گیرد و نیروی انتظامی در حدود تعیین شده قانونی اقدام به پلمب واحدهای صنفی می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۲:۲۱    
معاون گردشگری کشور از ورود 16 میلیون گردشگر خارجی به ایران در سه سال گذشته خبر داد و گفت: گردشگران خارجی که در سه ونیم سال گذشته به ایران سفر کردند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۱:۲۷    
دفتر نخست وزیری کانادا با صدور بیانیه ای تایید کرد که هما هودفر در ایران آزاد شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۰:۴۲    
تصاویر جالب یک عکاس آمریکایی به نمایش نمای تابشی غذاهای فست فود پرداخته و نشان داده که غذاهایی مانند پیتزا از خود تابش حرارتی دارند.