چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 11 مهر 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 مهر 1395 ایران خبر 2 مهر 1395 ایران خبر 3 مهر 1395 ایران خبر 4 مهر 1395 ایران خبر 5 مهر 1395 ایران خبر 6 مهر 1395 ایران خبر 7 مهر 1395 ایران خبر 8 مهر 1395 ایران خبر 9 مهر 1395 ایران خبر 10 مهر 1395 ایران خبر 11 مهر 1395 ایران خبر 12 مهر 1395 ایران خبر 13 مهر 1395 ایران خبر 14 مهر 1395 ایران خبر 15 مهر 1395 ایران خبر 16 مهر 1395 ایران خبر 17 مهر 1395 ایران خبر 18 مهر 1395 ایران خبر 19 مهر 1395 ایران خبر 20 مهر 1395 ایران خبر 21 مهر 1395 ایران خبر 22 مهر 1395 ایران خبر 23 مهر 1395 ایران خبر 24 مهر 1395 ایران خبر 25 مهر 1395 ایران خبر 26 مهر 1395 ایران خبر 27 مهر 1395 ایران خبر 28 مهر 1395 ایران خبر 29 مهر 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۲۳:۱۸    
مردم ایران معادل 2 هزار میلیارد تومان غذای نذری در ماه محرم توزیع می کنند و برنج، پرفروش ترین ماده غذایی در این ماه است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۲۳:۰۶    
مراسم فولکلور رژه ببرها در ایالت سند هند برگزار شد
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۲۲:۳۹    
با درمان بیماری ایدز یک مرد انگلیسی، اولین فرد مبتلا به این بیماری با استفاده از روش های درمانی جدید بهبود یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۲۲:۳۶    
دو انگشت کودک 11 ماهه در چرخ گوشت قطع شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۲۲:۲۷    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: واکنش وزیر جای گله وشکایت دارد. ایشان همواره نزد ما عصبانی بوده اما نزد جان کری، اروپایی ها و آمریکایی ها لبخند از لبانش نمی افتد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۲۱:۵۷    
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: جای تأسف دارد در موقعیتی که جامعه نیاز به وحدت دارد، می آیند و در قم کنسرت برگزار می کنند که سبب ناراحتی و نگرانی مراجع، علما و متدینین می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۲۱:۴۸    
برخی مقامات و شهروندان کشورهای عربی، پس از چندین دهه اعتماد و هم پیمانی با شیطان بزرگ، اکنون با تصویب قانون امکان شکایت از عربستان در کنگره آمریکا ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۲۱:۴۵    
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از تعیین 30 بیماری ممنوعه برای معلمان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۲۱:۳۹    
به منظور انجام این تحقیق سطوح کوتینین که فرآورده جانبی نیکوتین محسوب می شود در بیش از 20 هزار غیر سیگاری مورد بررسی قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۲۱:۰۹    
این که انسان، یک کودک زیبا داشته باشد،آرزوی هر مادر و پدری است، از قدیم کارهای زیادی برای زیبا شدن فرزندشان انجام می دادند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۲۱:۰۳    
به طور میانگین در هر 1000 تولد زنده، 2.7 درصد نوزادان با مشکلات کم شنوایی و ناشنوایی به دنیا می آیند، اما این رقم در بعضی استان ها بالاتر از میانگین کشوری است و به حدود هشت هم رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۲۰:۳۰    
دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش: حقوق معلمان باید بیش از این باشد. این خبر دستمایه ستون کارتون روزنامه شرق شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۲۰:۲۴    
وزیر اطلاعات گفت: نتیجه همکاری دستگاه های اطلاعاتی ما، از وزارت اطلاعات، دولت، سپاه، ناجا، ارتش، ستاد کل نیروهای مسلح به وجود آوردن امنیتی بی بدیل برای جامعه است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۹:۴۶    
درحالی که مسئولان صنفی بازار گوشت نسبت به کمبود عرضه در بازار هشدار داده بودند، بازار گوشت با قیمت 38 هزار تومان در هر کیلوگرم پا به دهه اول محرم گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۷    
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو جزییات حادثه عصر امروز (یکشنبه) در ایستگاه مترو شادمان را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۱    
دبیر هیأت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: مدیرمسئول روزنامه قانون در دادگاه مطبوعات امروز به اتهام نشر مطالب خلاف واقع مجرم دانسته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۹:۲۸    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از نامه رئیس مجلس به مقام معظم رهبری پیرامون تعیین تکلیف ارائه برنامه ششم توسعه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۹:۲۲    
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۸:۳۴    
آیت الله جنتی با ابراز تأسف از گسترش برخی از منکرات در جامعه گفت : بدحجابی، شراب خواری، فساد اقتصادی و .. ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۸:۲۵    
تیم های ملی ایران و عراق در وقت های معمول دیدار فینال مسابقات قهرمانی آسیا به تساوی بدون گل رضایت دادند و بازی به ضربات پنالتی رفت. در ضربات پنالتی ایران مقابل عراق شکست خورد و نایب قهرمان شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۸:۲۲    
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز از زخمی و بستری شدن فرماندار اهواز به دلیل اصابت یک گلوله خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۱    
جشن پایانی دانش آموختگی یکصد دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور جام خانه مشاور مدیرعامل و مدیر امور ارتباطات و خدمات مدیریتی، حاجی پور مدیر امور حقوقی ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۵    
رسانه های ترکیه از بازداشت برادر فتح الله گولن، روحانی مخالف دولت آنکارا خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۷    
بانک صادرات ایران با انجام قرعه کشی در میان مشمولین طرح هفت سین سپهر جوایز ارزنده ای را به برندگان اعطا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۴    
هر چند که هنوز بخشنامه بودجه سال 1396 از سوی سازمان برنامه و بودجه به دستگاههای اجرایی ابلاغ نشده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۴:۵۵    
وزیر ارشاد در واکنش به ادعای اجرای کنسرت در قم گفت: آنچه که در قم اجرا شد اصلا کنسرت نبود یک برنامه همخوانی یا همسرایی بود که نه محتوا و نه شکل آن هیچ اشکالی نداشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۹    
علی لاریجانی، احمد امیرآبادی و مجتبی ذوالنوری نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به برگزاری یک کنسرت در شهر قم و اعتراض مراجع تقلید نسبت به این مسئله بیانیه نوشتند و آن را به امضاء ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۲    
سخنان وزیرخارجه در سیاسی دانستن سوال نماینده نزدیک به جبهه پایداری با حواشی در صحن مجلس همراه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۴    
به وزیر ارشاد ناصحانه می گویم برنامه و روشی که شما در پیش گرفته ای سبب تضعیف دولت است و اکثر اقدامات شما مشتمل بر منکرات است که نمی دانم توجه دارید یا نه.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۷    
با نشستن هواپیمای بوئینگ 200-777 شرکت هواپیمایی ملی تایلند در فرودگاه امام خمینی (ره) اولین پرواز این ایرلاین به تهران برقرار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۱    
چهارمین نشست دادستانی تهران در حوزه آسیب های اجتماعی با موضوع عفاف و حجاب به ریاست عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۶    
وزارتخانه ها و سازمانهای دولتی عربستان در راستای عمل به مصوبات هیئت وزیران سعودی، از امروز (یکشنبه) اجرای تقویم میلادی را به جای تقویم هجری قمری آغاز می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۰    
وزیر خارجه گفت: چه کسی از صحبت خصوصی سرمدی و امیرعبداللهیان به شما گزارش داده است؟ چگونه به خودتان جرات می دهید در صحن مجلس خلاف بگویید؟! بنده که می دانم چه گذشته است،
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۱    
پسری در یک اقدام دیوانه وار و خطرناک برای گرفتن فیلم سلفی وارد گرد باد می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۳    
مدیرکل امور بین الملل مجلس گفت: هدفم از بیان این مسئله این است که ما با عربستان گفت وگو داشته ایم و در آینده نیز خواهیم داشت چون همسایه هستیم و در یک منطقه مشترک قرار داریم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۰    
هیلاری کلینتون در اکتبر 1947 در ایالت ایلینوی به دنیا آمد.وی از سال 2000 تا 2009 سناتور ایالات متحده از نیویورک بود و پس از آن نیز بین سال های 2009 تا 2013 به عنوان وزیر امور خارجه دولت اوباما منصوب ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۷    
روزنامه "آبزرور" از عریضه جدید زنان سعودی به ملک سلمان شاه این کشور برای لغو قوانین تبعیض آمیز علیه زنان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۴    
وزیر خارجه استرالیا مدعی شد، معلوم شده موشک روسی هواپیمای مسافربری را در اوکراین سرنگون کرده و در صورت وتوی روسیه برای بررسی پرونده از روش های دیگر برای مجازات عاملان حمله استفاده خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۱    
نخستین پرواز شرکت هوایی ملی تایلند (تای ایرویز) به عنوان پنجاه و ششمین شرکت هوایی بین المللی وارد شده به ایران ساعت 19 امروز شنبه 10 مهر ماه در فرودگاه بین المللی امام خمینی به زمین نشست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۵    
بدن عجیب کودکی که با خوردن میوهای نارنجی رنگ تغییر رنگ می دهد و نارنجی میشود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۲    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه بحث استیضاح وزیر آموزش وپرورش فعلاً ملغی ماند، گفت: اعلام وصول استیضاح فانی به تأخیر افتاد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۹    
دکتر رحمانی فضلی طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری به آذربایجان سفر می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۶    
در حالی که نمایشگاه بین المللی خودرو در شهر پاریس با حضور غول های خودروسازی از سراسر جهان در حال برگزاری است، گزارش ها از کاهش فروش خودرو در فرانسه حکایت دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۳    
این مورچه ها به دلیل ذخیره عسل در معده خود برای اغذیه دیگر مورچه ها به این نام خوانده می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از بین 100 هزار مدیر در کشور، حدود 400 نفر حقوق نامتعارف گرفته اند که حدود 50 میلیارد ریال مسترد شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۶    
شامگاه گذشته برج شهریار واقع در خیابان موسوی قوچانی طعمه حریق شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۳    
طبق یک مطالعه جدید، افراد مبتلا به میگرن و سایر اختلالات سردرد در معرض ریسک بالای بیماری تیروئید موسوم به کم کاری تیروئید قرار دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۴    
رهبر انقلاب اسلامی در بحث چگونه زنده نگه داشتن یاد شهیدان به آن اشاره و خاطرنشان کردند: برخی سعی می کنند آرمانهای والای شهیدان را پنهان کنند و دفاع مقدس را در سطح جنگهای معمول دنیا و آرمان آن را در ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۰۲    
حسن روحانی در توئیتر سوم شدن تیم ملی فوتسال ایران را در جام جهانی تبریک گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۷    
تئوریسین اصلاحات در پیشنهادی از اصلاح طلبان در خواست کرد تا فیش های حقوقی خود را منتشر کنند و پیش قدم اجرای قانون "از کجا آورده اید" شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۵    
مراسم یادبود چهلمین روز درگذشت داود رشیدی با حضور خانواده وی و جمعی از هنرمندان تئاتر، سینما و تلویزیون در سالن اصلی تئاتر شهر برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۹    
زن مسلمان که به عنوان مدلینگ محجبه در آمریکا ساکن بود با انتشار تصاویرش در یکی از مجله های مستهجن جنسی گفتگوی تاسف باری انجام داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۳    
در طول روند تحقیقات از داوطلبان خواسته شد تا تغییراتی که ظرف مدت 30 دقیقه پس از ریختن قطره در گوش خود را حس می کنند برای پزشکان به طور کامل بیان کنند و این کار هر 24 ساعت یکبار در طول تحقیقات تکرار ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۰    
نخست وزیر انگلیس اعلام کرد این کشور در پی آغاز روند رسمی خروج از اتحادیه اروپا تا پیش از سپتامبر 2017 است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۰    
پس از مناظره هفته گذشته نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جنگ لفظی آغاز شده میان دونالد ترامپ و آلیسیا ماچادو همچنان ادامه دارد
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۴    
محققان در مطالعه جدید خود به ارتباط بین مصرف مُسکن های ضدالتهابی غیراستروئیدی و ریسک بروز نارسایی قلبی پی بردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۱    
حمله افراط گرایان آلمانی به پناهجویان در سه شهر شرقی این کشور، چندین زخمی برجای گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۸:۴۸    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با اشاره به تصمیمات دولت برای تعیین سقف حقوق، تاکید کرد که گیرندگان حقوق های نجومی قبلی تخلفی نکرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۸:۴۵    
از ویژگی های مهم این پنیر پیتزا تولید آن با استفاده از شیر طبیعی گاو است در حالی که محصولات مشابه موجود در بازار با استفاده از چربی گیاهی تولید شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۸:۳۹    
نیروهای امنیتی و نظامی عراق در حین پاکسازی یک کارگاه ساخت بمب و مواد منفجره گروه تروریستی تکفیری داعش ده ها تن مواد شیمیایی اولیه ساخت ترکیه را کشف و ضبط کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۸:۳۰    
یکی از بدترین انواع طاسی و ریزش مو که افراد را دچار افسردگی شدید می کند اکنون با یک شیوه نوظهور پزشکی رفع می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۸:۱۵    
"جانت جکسون"-خواننده مشهور و خواهر "مایکل جکسون"- در 50 سالگی نخستین بارداری خود را تجربه می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۸:۰۶    
التیام سلول های پوست و بازسازی بافت جدید نیاز به مقدار زیاد پروتئین دارد. حال اگر التیام و بهبود بریدگی پوست زیاد طول بکشد احتمالا رژیم غذایی حاوی پروتئین کمی است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۷:۴۱    
رسانه های نزدیک به گروه های تروریستی تکفیری تصاویری از حضور عناصر گروهی بنام "سلطان سلیمان عثمانی" در شهرهای جرابلس و الراعی واقع در شمال استان حلب سوریه منتشر کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۷:۳۸    
مهاجم تیم ملی در تمرین روز گذشته،با مورد عجیبی روبرو شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۷:۲۹    
به تازگی در تصاویر منتشر شده از میتینگ های تبلیغاتی دونالد ترامپ کاندیدای جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست آمریکا، تصویر یک روحانی شیعه نیز دیده می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۷:۱۷    
صفحه اول روزنامه های یکشنبه 11 مهر 95 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۶:۴۲    
قند پنهان در خوراکی ها اصلی ترین عامل ابتلا به دیابت محسوب می شود از این رو اگر می خواهید از ابتلا به این بیماری مصون بمانید همواره باید خوراکی هایی را مد نظر قرار دهید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۵:۰۳    
هفته پر سروصدای هالیوود ادامه دارد؛ پس از انتشار خبر جدایی برد پیت و آنجلینا جولی حالا رسانه های سینمایی خبر ازدواج لئوناردو دی کاپریو با یک فعال محیط زیست را منتشر کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۴:۰۷    
بلوغ به ما می آموزد که همه ما گذشته ای داشته ایم که بخش هایی از آن ممکن است بهتر از گذشته دیگران بوده باشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۳:۵۸    
طرح ترور بشاراسد مدت هاست در دستور کار سرویس های جاسوسی آمریکا و اسرائیل قرار دارد اما شرایط به گونه ای است که موفق به اجرای آن نشده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۲:۴۳    
یک پزشک متخصص گوارش و کبد گفت:تاکنون30 نوع سرطان در ارتباط با استعمال دخانیات به اثبات رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۱:۲۸    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: معتقد هستم برگزار نکردن کنسرت ها امری غیرمنطقی است و نباید مردم را ازحقوق خود محروم کرد.