چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 23 مهر 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 مهر 1395 ایران خبر 2 مهر 1395 ایران خبر 3 مهر 1395 ایران خبر 4 مهر 1395 ایران خبر 5 مهر 1395 ایران خبر 6 مهر 1395 ایران خبر 7 مهر 1395 ایران خبر 8 مهر 1395 ایران خبر 9 مهر 1395 ایران خبر 10 مهر 1395 ایران خبر 11 مهر 1395 ایران خبر 12 مهر 1395 ایران خبر 13 مهر 1395 ایران خبر 14 مهر 1395 ایران خبر 15 مهر 1395 ایران خبر 16 مهر 1395 ایران خبر 17 مهر 1395 ایران خبر 18 مهر 1395 ایران خبر 19 مهر 1395 ایران خبر 20 مهر 1395 ایران خبر 21 مهر 1395 ایران خبر 22 مهر 1395 ایران خبر 23 مهر 1395 ایران خبر 24 مهر 1395 ایران خبر 25 مهر 1395 ایران خبر 26 مهر 1395 ایران خبر 27 مهر 1395 ایران خبر 28 مهر 1395 ایران خبر 29 مهر 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۳:۰۵    
دختر هوادار تیم ملی کره جنوبی که در بازی روز سه شنبه کشورش با تیم ملی ایران خود را به ورزشگاه آزادی رسانده بود، عاشق جادوگر است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۵۹    
دادگاه عالی فدرال ابوجا به ریاست گابریل کلاوول اعلام کرده که پرونده اصلی حقوق بشری مربوط به رهبر شیعی جنبش اسلامی در نیجریه، بهتر است در خارج از دادگاه با صلح و سازش حل و فصل شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۵۳    
تصویر یک سوسک ببری از نزدیک را می بینید. مارک اسمیت عکاس این ثبت حیرت انگیز که در سال 2014 برای حضور در جلسه سالانه حشره شناسان و مجموعه های حشره شناسی این عکس را به ثبت رسانده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۵۰    
برای این تجربه پیشگامانه، تیمی از محققان دانشگاه پیتزبورگ و مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ با هم همکاری کرده و الکترودهای کوچکتر از یک دانه ماسه را در قشر حسی مغز این مرد کاشتند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۴۴    
روز جهانی صلح همه ساله در 21 سپتامبر برپا می شود. دانشجویان هنرمند فلسطینی روز گذشته در اقدامی کاریکاتورهای با عنوان روز صلح جهانی بر دیوارهای بندر ماهیگیری غزه طراحی کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۳۸    
مشاور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه به مردم اطمینان داد که همه محصولات غذایی و خوراکی وارداتی به کشور از نظر بهداشتی تحت شدیدترین نظام های کنترلی قرار دارند و امکان واردات محصولات غذایی ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۱:۵۶    
رمان دوست من یک داعشی است ، نوشتۀ هاجر عبد الصمدِ مصری، جنجال گسترده ای در تونس به راه انداخته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۱:۵۳    
در آفریقای جنوبی درگیری های خشونت بار بین دانشجویان معترض و پلیس رخ داد. تظاهرکنندگان اعتراض خود را نسبت به برنامه افزایش شهریه چندین دانشگاه این کشور ابراز کردند
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۱:۴۷    
پزشکان بیمارستانی در نیویورک موفق شدند در یک عمل خارق العاده و کم نظیر دو برادر دوقلوی 13 ماهه که از سر به هم چسبیده بودند را با موفقیت از یکدیگر جدا کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۹    
متن سخنرانی و خطبه حضرت زینب(س) در شام بر اساس نص لهوف این چنین آمده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۰    
ساندویچ ها که در اغلب موارد به عنوان میان وعده مصرف می شوند، در صورتی که نیازهای بدن را به طور کامل تامین کنند، وعده غذایی اصلی محسوب می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۴    
شرکت اپل از گوشواره های سه بعدی مخصوص کاربران آیفون 7 رونمایی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۹:۵۰    
فرش عرش هدیه 300 بانوی بافنده اصفهانی به بارگاه مقدس حضرت زینب (س)، این فرش با الگوگیری از نقوش گنبد مسجد شیخ لطف الله اصفهان بافته شده
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۹:۴۷    
سرگئی لاوروف، وزیر امورخارجۀ روسیه، اعلام کرد از آن جایی که مسکو از جانب قدرت های غربی اقدام متقابلی مشاهده نکرده است، از مذاکرات دربارۀ بحران سوریه در لوزانِ سوئیس، هیچ انتظارِ خاصی ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۹:۴۱    
هتل سبز در فرانسه یکی از زیباترین هتل های جهان به شمار می رود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۹:۲۹    
"سوختی که از این جایگاه دریافت می کنم، زودتر از معمول تمام می شود". جمله اعتراض آمیزی که از سوی بسیاری از شهروندان شنیده می شود و حاکی از نارضایتی آن ها از عملکرد برخی از جایگاه های سوخت است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۸:۳۹    
لیستی که در آن از دادستان و قاضی تا مدیران استارت آپ ها و سیاستمداران مطرح حضور دارند، برگزیت و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از قدرتمندترین عوامل ایجاد تغییرات در این لیست بوده اند!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۵۱    
کانال کمیته ملی المپیک عکسی را از محمدموسوی والیبالیست کشورمان به همراه دختر کوچک بهداد سلیمی منتشر کرده که جوراب های دختر سلیمی پرچم آمریکاست که این موضوع کمی عجیب است و ایجاد حاشیه در فضای مجازی ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۹    
یک طراح برجسته از طرح عجیبی برای اقامت کوتاه مدت پرده برداشته که می توان آن را باتوجه به اوضاع جوی یا سلیقه ساکنان به هر شکلی درآورد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۵    
سال گذشته چهره های سرشناسی در دنیای موسیقی مانند دیوید بویی و پرینس از دنیا رفتند اما با این حال هیچ کدام از آن ها نیز پس از مرگ درآمدی بیشتر از مایکل جکسون نداشتند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۵:۲۴    
آخرین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) با حضور رهبر انقلاب، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان نظام در حسینیه ی امام خمینی (رحمه الله) برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۱    
این ها 6 زنی هستند که ترامپ را متهم به فساد اخلاقی کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۲    
معاون اجتماعی پلیس استان خوزستان گفت: نخستین اسیدپاشی در استان خوزستان با انگیزه شخصی رخ داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۸    
امام جمعه موقت تهران گفت: عزادار سیدالشهدا و دیندار باید به حق الناس در عرصه های فردی، مادی و سیاسی توجه داشته باشد. آبروی مردم هم حق الناس است، باید به آن توجه داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۰    
رئیس جمهور سوریه، از آغاز عملیات نظامی بسیار مهمی، برای راندن تروریست ها تا مرزهای ترکیه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۶    
گروهی از عراقی ها در روز دهم ماه محرم در کربلا و درحالی که میلیون ها نفر از شیعیان و عاشقان حسینی در حال عزاداری و سوگواری بودند اقدام به رفتارهای خرافی و انحرافی همچون قمه زنی کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۰    
متخصصان دانشگاه آکسفورد انگلیس با یک تجربه علمی جدید به این نتیجه رسیده اند که رژیم غذایی گیاه خواری بی فایده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۸    
رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: موضوع پرداخت خمس مسأله مهمی است منتهی فکر نمی کنم درآمدی داشته باشید که مشمول پرداخت خمس شوید چراکه وضعیت اقتصادی جامعه و مردم در رکود قرار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۴    
رییس دانشکده علوم سیاسی و امور جزایی دانشگاه جنوب آلاباما تاکید کرد: با توجه به سابقه هیلاری کلینتون می توان گفت که او نسبت به اوباما درباره ایران و حتی درباره برجام رویکرد سخت گیرانه تری را در پیش ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۰    
سالار شهیدان به فرزندش امام سجاد فرمود: سوگند به خدا؛ خون من از جوشش باز نمی ایستد تا این که خداوند، مهدی(عج) را برانگیزد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۴    
نایب رئیس مجلس می گوید که پزشکان متخصص ایران هفت برابر پزشکان متخصص آمریکایی درآمد کسب می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۵    
بانک مرکزی در ابلاغیه ای به بانک های کشور تعرفه جدید کارمزد خدمات بانکی مصوب سال 95 و نرخ های قابل وصول را اعلام کرد که طبق آن، نرخ صدور چک بانکی از 3700 تومان به 5 هزار تومان افزایش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۰    
دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اتهام های اخیر درباره آزار جنسی زنان را رد کرده و آن را 'سر تا پا دروغ' خوانده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۵    
حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با اشاره به سخن حضرت سیدالشهداء (ع) که ان کان دین محمد لا یستقم الا بقتلی فیا سیوف خذینی خاطرنشان کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۹:۱۶    
منابع رسانه ای سوری از هلاکت فرمانده گروه لواء شهداء داریا زیر مجموعه گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد در شمال سوریه خبر می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۹:۱۰    
هر ساله از میان هزاران عکس مربوط به حیات وحش، خنده دارترین و بامزه ترین عکس ها برگزیده می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۸    
ریزش ناگهانی چاه فاضلاب در منزل مسکونی منجر به سقوط بانوی 20 ساله به داخل چاه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۷:۳۷    
ساختمان "کازا باتیو" متعلق به خانواده باتیو است که از تولیدکنندگان متمول پارچه بودند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۶:۲۸    
رانندگی مردی بدون دست همه را حیرت زده کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۵:۱۹    
وزیر خارجه ترکیه از آمادگی کشورش برای میانجیگری میان عربستان سعودی و جمهوری اسلامی ایران به منظور از سر گیری روابط خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۳:۴۹    
قرآن منسوب به امام حسین(ع) از آیه 72 سوره کهف تا آخر سوره طه، روی پوست آهو به خط کوفی نوشته شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۲:۳۷    
پسر بچه ای بازیگوس گمان می کند، پای خود را گم کرده و نگران آن شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۱:۱۹    
وزیر بهداشت با اشاره به موج آنفلوآنزا طی سال گذشته در کشور، گفت: فرصت تزریق واکسن آنفلوانزا برای گروه های پر خطر رو به پایان است و از کسانی که با نقص ایمنی بدن مواجهند ...