چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۹:۵۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 8 مهر 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 مهر 1395 ایران خبر 2 مهر 1395 ایران خبر 3 مهر 1395 ایران خبر 4 مهر 1395 ایران خبر 5 مهر 1395 ایران خبر 6 مهر 1395 ایران خبر 7 مهر 1395 ایران خبر 8 مهر 1395 ایران خبر 9 مهر 1395 ایران خبر 10 مهر 1395 ایران خبر 11 مهر 1395 ایران خبر 12 مهر 1395 ایران خبر 13 مهر 1395 ایران خبر 14 مهر 1395 ایران خبر 15 مهر 1395 ایران خبر 16 مهر 1395 ایران خبر 17 مهر 1395 ایران خبر 18 مهر 1395 ایران خبر 19 مهر 1395 ایران خبر 20 مهر 1395 ایران خبر 21 مهر 1395 ایران خبر 22 مهر 1395 ایران خبر 23 مهر 1395 ایران خبر 24 مهر 1395 ایران خبر 25 مهر 1395 ایران خبر 26 مهر 1395 ایران خبر 27 مهر 1395 ایران خبر 28 مهر 1395 ایران خبر 29 مهر 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۳:۳۵    
سرماخورده ام؟ یا آنفولانزا گرفته ام؟ هر دوی این بیماری ها در فصول سرد سال زیاد اتفاق می افتند، اما آیا به درستی می دانیم چه تفاوت هایی در این دو بیماری هست؟
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۳:۰۲    
مسئولان شهری ملبورن در مرکز این شهر برای همه وای- فای رایگان ارائه داده اند تا آرزوی رسیدن به ساخت بزرگترین شبکه اینترنت رایگان را به حقیقت برساند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۵۷    
تفاوت جالب عشق های قدیم و جدید را ببینید!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۵۴    
تفاوت جالب عشق های قدیم و جدید را ببینید!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۳۰    
وزیر کشور با بیان اینکه هیچگونه نگرانی نسبت به تهدیدات خارجی وجود ندارد، گفت: این تهدیدات وجود دارد اما ما نگران نیستیم چرا که قدرت مقابله ما با این تهدیدات به قدری است که به ذهن دشمن خطور نمی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۲۱    
وزیر خارجه آمریکا می گوید رهبر عالی ایران ساخت و استفاده از تسلیحات هسته ای را ممنوع کرد و ایرانیان با تبعیت از این دستورالعمل و اثبات نداشتن عزم ساخت چنین تسلیحاتی، زمینه توافق هسته ای را فراهم کردند
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۱    
با اجرای مجالس موسیقی و کنسرت قلب امام زمان علیه السلام متاثر می شود و شما آمران به معروف با مقابله و جلوگیری از این منکر بزرگ موجبات خرسندی امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف را فراهم آورید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۲۸    
مراسم اولین سالگرد مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس تهران عصر پنج شنبه هشتم مهر با حضور پر شور مردم ، مسئولین و ورزشکاران در روستای کپورچال کیاکلا مازندران برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۱۰    
استرس می تواند برای سلامتی ما بسیار مخرب و زیان آور باشد. شاید در بعضی اوقات در شرایط استرس زایی قرار داریم که خودمان نیز از عواقب آن بی خبریم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۹:۴۰    
شاگردان عباس چمنیان به دیدار پایانی مسابقات قهرمانی فوتبال نوجوانان آسیا صعود کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۳    
مقام های آمریکایی اعلام کردند که یک قطار مسافربری در ایالت نیوجرسی به میان سکوهای ایستگاهی رانده است که براثر آن تاکنون سه نفر کشته و صد تن دیگر زخمی شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۸    
دادستان کل عمان در دیدار با رئیس قوه قضاییه نسبت به استفاده از همه ظرفیت های کشورش برای پیگیری حقوق خانواده های شهدای منا قول همکاری داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۵    
امروزه بسیاری از خانواده ها با معضل خشونت و بدخلقی نوجوانان به دنبال استفاده بیش از حد از رایانه دست و پنجه نرم می کنند که بی توجهی به این مساله ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۲    
اگر چه فیلمبرداری از مراسم گردن زنی در عربستان غیرقانونی است و مجازات قضایی به همراه دارد، اما اکنون این فیلم پنهانی ضبط و منتشر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۸    
" خفه شید و تکون نخورید"؛ زنی در لباس جنگی و روسری سیاه که برای مصاحبه آماده می شد، به مردان مسلحی که پشتش ایستاده بودند این گونه دستور داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۲    
کاخ سابق صدام حسین دیکتاتور مخلوع عراق در شهر بصره در جنوب این کشور به موزه تبدیل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۹    
طرح هر تولد یک درخت زیبا و هر پیوند ازدواج یک درخت ماندگار پس از بررسی های انجام شده با عقد تفاهمنامه سه جانبه بین شهرداری زنجان ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۶    
یکی از عجیب ترین بیماری هایی که روانشناسان با آن روبرو هستند ختلال هویت تمامیت بدن است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۵    
رحمانی فضلی گفت: شاید ما یک درصد کنسرت ها هم نداشته باشیم که با دستور لغو شده باشد. بیش از 400 کنسرت بیش از 380 مورد مجوز گرفته اند که از این تعداد یک عده ای خودشان نتوانستند بلیت بفروشند و لغو شد و ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۶    
تغذیه مناسب بدون تردید نقش مهمی در سلامت جسم و روح و تامین نیروی دفاعی بدن ما دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۸    
با فرارسیدن پاییز ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوانزا به یک اپیدمی تبدیل می شود. از آنجا که رعایت توصیه های تغذیه ای به کوتاه شدن دوره این بیماری ها کمک می کند
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۵    
مهرو رعنا/ سیه مو رعنا... این ها را ملوک ضرابی خوانده است، در دستگاه بیات ترک . درواقع نام رعنا را نه اصغر فرهادی که قمرالملوک وزیری برای ترانه علیدوستی در فیلم فروشنده انتخاب کرده است!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۶    
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه خطر نفوذ استکبار در داخل کشور همواره تهدید آمیز است، گفت: قبول FATF ایران را غرق می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۸    
در جریان سفر امروز وزیر خارجه کشورمان به ترکیه، تهران و آنکارا بر سر توقف درگیری ها و ارسال کمک های انسان دوستانه به سوریه توافق کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۲    
عکسهایی دیدنی از عکاس سرشناس انگلیسی جفری میلستین که به کمک بالگرد توانسته از فراز شهر لندن ثبت کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۷    
شمخانی با انتقاد از بدعهدی های آمریکا در اجرای تعهدات برجام گفت: اگر قرار باشد برای کارهای کوچکی مانند خرید هواپیما نیز شاهد کارشکنی و اخلال از طرف آمریکا باشیم تصمیمات جدی تری برای احقاق حقوق خود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۵    
گلشیفته فراهانی عکس جدیدی از خودش و همسرش منتشر کرد. در ادامه اطلاعاتی درباره همسر گلشیفته فراهانی بدست خواهید آورد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۶    
بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و صنایع وابسته ایران با حضور حسین اسفهبدی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سالن گروه صنعتی ایران خودرو آغاز به کار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۴    
نیروهای عراقی آرام آرام داعشی ها را از مناطق مختلف عراق بیرون رانده اند تا در نینوا آخرین ضربه را به تکفیری ها وارد کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۱۲    
در سالهای اخیر برخی جوانان در انتخاب مهریه سکه ، طلا و ملک و املاک را کنار گذاشته و سراغ اشکال جدیدی از مهریه رفته اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۱۲    
یک شرکت هلندی به نام "رمتزکار" ایده ای جالب برای مراسم تدفین به کار برده و یک خودران بی سرنشین را به نعش کش تبدیل کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۳    
آیت الله صادق آملی لاریجانی گفت: در رابطه با برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر گاهی در گوشه و کنار گفته می شود که سیاست دستگاه قضا حذف اعدام است. این حرف درست نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۳    
با بیانات اخیر مقام معظم رهبری کار احمدی نژاد حداقل در سطح اول سیاست تلویحا پایان یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۹    
در تصویر زیر پرواز نمایشی تیم ایتالیا در نمایشگاه آخرین دستاوردهای هوایی در جمهوری مالت را می بینید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۶    
مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: ایران هفدهمین جمعیت جهان را دارد، اما مردم آن در ردیف نخست مصرف کیسه های پلاستیکی در دنیا قرار دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۰    
آنجلینا جولی هنگامی که دومین عمل جراحی را برای پیش گیری از سرطان سینه پشت سر گذاشت، همزمان برای حفظ زندگی مشترکش هم تلاش می کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۸    
حجت الاسلام حسن روحانی در جلسه شورای اداری که در محل استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: برخی از افراد در تلاشند تا خدمات دولت را تضعیف و تخریب کنند این در حالی است که تضعیف دولت حرام شرعی ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۲    
آیت الله مکارم شیرازی با اعلام اینکه تخلف رانندگی شرعاً حرام است، گفت: مردم نسبت به نیروی انتظامی خوش بین هستند، مجاهدت های ماموران را می بینند و عملکردشان را رصد می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۶    
سخنگوی شورای شهر در جلسه جنجالی این هفته و در واکنش به درخواست برخی اعضا برای آزادی مدیر سایت معماری نیوز گفته: اگر قرار است آبرو ببرند، برای هیچکس آبرویی نمی ماند!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۳    
به گفته کارشناسان تغذیه، نوشیدن سرکه سیب قبل از غذا هم به کاهش وزن کمک می کند و هم موجب بهبود گوارش و سلامت روده ها می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۰    
رئیس مجلس خبرگان گفت: رهبر معظم انقلاب در موضع گیری اخیر خود فتنه ای که داشت شکل می گرفت را در نطفه خفه کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۰:۴۵    
رئیس انجمن جایگاه داران سوخت از وجود سه هزار و 500 جایگاه سوخت در کشور خبرداد و گفت: از این تعداد 250 جایگاه سوخت در تهران استقرار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۹    
در ادامه درگیری های داخلی میان تروریستهای تکفیری در شمال حلب سوریه، منابع میدانی از انتحاری ناکام داعش علیه مواضع گروه ارتش آزاد در اطراف شهرک الراعی خبر داده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۶    
باشگاه العربی ترجیح داد که با وجود غیبت طولانی مدت مهاجم برزیلی خود او را نگه دارد و به این ترتیب جدایی دژاگه از این تیم قطری قطعی شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۴    
سازمان زمین شناسی استرالیا تایید کرد یک شهاب سنگ بزرگ در شهر کوئینزلند این کشور با زمین برخورد کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۵    
موزه این هفته از خانه ای قدیمی با اشیای به جای مانده دوران قاجار می گوید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما یارانه ها را از فروش گاز و نفت و گازوئیل و بنزین پرداخت می کنیم و چیزی نزدیک به 90تا100هزار میلیارد تومان از این منابع در آمد زایی داریم و این پول 2 برابر پرداخت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۴    
خرید، فروش، حمل و یا استفاده بدون مجوز از گازهای اشک آور و شوک دهنده های الکترونیکی جرم است؛ هر چند این اظهارات شاه بیت گفته های روز گذشته یک مقام عالی رتبه پلیس ایران بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۴    
یک جوان انگلیسی با صرف هزینه ای سنگین تلاش کرده است که خودش را به کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس شبیه کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۹:۴۵    
10 سال پیش، پس از وقوع یک سونامیدر نزدیکی chennai در هند،یک تعمیرکار پیر به نام sekar متوجه 2 طوطی 2 طوطی کوچک سبز رنگ و آواره شد و بلافاصله با برنج های خانه خود شروع به غذا دادن به آن ها کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۹:۴۵    
در پی کسب جایزه بهترین بازیگر مرد توسط شهاب حسینی و تقدیم این جایزه به خانواده شهید بابایی ، فرزندان این شهید برومند با انتشار متنی از شهاب حسینی تقدیر کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۹    
با پایان گرفتن نشست 4 ساعته اعضای اوپک در الجزایر، بازار در انتظار کاهش تولیدات نفتی عربستان، روسیه و ایران است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۶    
عکس جدیدی از مینا ساداتی همسر بابک حمیدیان و بازیگر زن معروف منتشر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۳    
صفحه اینستاگرام سپاه سایبری مدافعان حرم تصویری از تزیین یک ماشین عروس با تصاویر شهدای مدافع حرم منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۳    
نسخه جدید زوج و فرد که قرار بود از ابتدای مهر ماه اجرا شود اما 5 روز پس از آغاز، متوقف شد، 10 روز دیگر از سر گرفته می شود و خودروهای فاقد معاینه فنی در صورت تردد در محدوده طرح زوج و فرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۰    
وزیر تجارت، سرمایه گذاری و گردشگری استرالیا که برای یک سفر کاری در تهران به سر می برد، به اشتباه سوار خودرو سخنگوی مجلس سوریه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۹:۲۷    
رامبد جوان با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: " رامبد زمانی مصطفی جوان "
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۹:۲۴    
سحر قریشی تصویر جدیدی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۹:۲۴    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به شیوع بالای بیماری های قلبی و عروقی در جامعه ایرانی هشدار داد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۹:۱۸    
مدت هاست که فاقد ارزش غذایی بودن شکلات نوتلا ثابت شده اما اکنون گفتگو برسرمیزان آسیب هایی است که این شکلات به بدن انسان وارد می سازد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۹    
متخصصان سلامت می گویند: امکان تولید واکسنی برای مقابله با سرماخوردگی های معمولی وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۶    
روز گذشته روزنامه "بیرگون" ترکیه با انتشار خبری از ارائه درخواست طلاق "ابرو گوندش" خواننده ترکیه ای از "رضا ضراب" همسرش که تاجر ایرانی تبار بازداشتی در امریکا است خبر داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۶    
ملانی خواننده زیرزمینی در اکران فیلم اروند حاضر شد و عکس هایی از وی نیز گرفته شد!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۶    
مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از عملکرد وزارت ارشاد گفت: این مجموعه که باید دلسوز دین و مسائل مذهبی باشد نسبت به آن بی تفاوت است این در حالی است که وزارت ارشاد باید مانع کمرنگ شدن ارزش ها شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۰    
دختر 18 ساله ای که دچار صاعقه زدگی شده بود، سه روز در خاک دفن شد تا انرژی ناشی از صاعقه در او از بین رفته و کمردردش بهبود یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۷    
پزشک مرحوم کیارستمی با حکم هیات بدوی سازمان نظام پزشکی به محرومیت محدود از طبابت محکوم شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۸:۴۸    
رئیس جمهور آمریکا به دنبال افزایش میزان مشارکت آمریکایی هاست تا شرایط کلینتون را بهبود بخشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۶:۲۲    
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: قاتل فراری که در استان کرمانشاه مرتکب قتل شده بود پس از گذشت 21 سال از وقوع جرم، توسط پلیس زنجان شناسایی و دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۵:۳۲    
زینب، بهاره، نسرین، زهره، مریم، آرزو، فاطمه و علی همه شان یک روز صبح به شوق اینکه قرار است، بروند پارک و کلی با دوستانشان خوش بگذرانند، از خواب بیدار شدند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۴:۴۸    
جرم گوش، از گوش محافظت می کند و آن را تمیز و سالم نگه می دارد.به طور طبیعی جرم گوش نارنجی تا قهوه ای تیره است، اما اگر رنگ آن سبز، زرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۳:۳۶    
در تیراندازی در یک مجلس عروسی در شهرستان شوش کودکی 12 ساله مصدوم شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۲:۲۷    
تحقیقات جدید محققان دانشگاه کینگز کالج لندن نشان داده که افرادی که بیشتر جوش می زنند، طول عمر بیشتری دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۱:۱۲    
یک روانشناس گفت: مصرف مواد غذایی با طعم های مختلف با شخصیت رفتاری و حالات روحی انسان رابطه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۰:۳۰    
قیمت طلا در بازارهای جهانی به علت اینکه سرمایه گذاران کلینتون را برنده مناظره با ترامپ می دانند، کاهش یافت و اونس جهانی 1325.97 دلار فروخته شد.