جمعه ۲۷ مردادساعت ۱۱:۳۰Aug 2017 18

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 23 آذر 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۳:۵۶    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع انفجار شدید در مرکز شهر اهواز خبر داد که 10 زخمی و یک کشته برجای گذاشت.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۳:۴۹    
نفت گچساران در نخستین دیدار هفته ششم لیگ برتر واترپلو موفق به برد در خانه حریف شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۳:۴۸    
نماینده سازمان ملل متحد در امور سوریه با بیان این که اوضاع شهر تدمر پیچیده و مبهم است، گفت، دولت سوریه اعلام کرده است که غیرنظامیان در این شهر حضور ندارند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۳:۴۵    
نماینده سازمان ملل متحد در امور سوریه با بیان این که اوضاع شهر تدمر پیچیده و مبهم است، گفت، دولت سوریه اعلام کرده است که غیرنظامیان در این شهر حضور ندارند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۳:۴۱    
دروازه بان فصل گذشته تراکتورسازی با عقد قراردادی به سیاه جامگان پیوست.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۳:۳۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در جلسه امشب(سه شنبه) اعضای کمیسیون با وزیر اقتصاد، ضمن تشکر از فعالیت های دولت در جهت کنترل تورم و ایجاد انضباط مالی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۳:۲۰    
اتحادیه عرب به درخواست قطر و به منظور بررسی تحولات سوریه به زودی جلسه فوق العاده تشکیل می دهد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۳:۰۷    
دادگاه عالی ورزش تاریخ جلسه تجدیدنظر در مورد تعلیق یک ساله فدراسیون های وزنه برداری روسیه، قزاقستان و بلاروس را ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۵۵    
فرماندار شهرستان سلطانیه تاکید کرد: سرمایه گذاری های حوزه پیشگیری، موجبات کاهش چشم گیر هزینه های آتی را فراهم خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۵۴    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: انجمن کلیوی زنجان به صورت تک تخصصی کیفیت مطلوبی را در سطح استان و کشور می تواند ارائه دهد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۵۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با تبریک آزادسازی شهر استراتژیک حلب به دولت، ملت و ارتش مقاوم سوریه، گفت: مقاومت قهرمانانه و پیروزی تاریخ ساز ملت سوریه در برابر تروریسم وابسته و حامیان منطقه ای و غربی آن ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۵۳    
مدیر شرکت آبفای صائین قلعه از رفع 34 فقره اتفاقات شبکه در این شهر خبر داد. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، به نقل از شرکت آبفای استان زنجان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۴۶    
جلسه 789 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۴۳    
نفرات صعودکننده به مرحله بعدی جدول اصلی مسابقات بین المللی اسکواش در اهواز مشخص شدند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۳۳    
معاون دبیر هیأت رسیدگی به مراکز فرهنگی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از صدور مجوز فعالیت 6 هزار موسسه فرهنگی هنری در کشور خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۳۱    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حدود یک هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه انتقال آب بن – بروجن در نظر گرفته شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۲۱    
تئاتر خیابانی شما بگید در خیابان اجرا نشد. به گزارش ایسنا، منطقه همدان، عصر سه شنبه 23 آذرماه نمایش خیابانی شما بگید به نویسندگی و کارگردانی میلاد حسین زاده از آستانه اشرفیه به علت سرمای هوا در ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۲۰    
استاندار گیلان گفت: مدیریت شهری رشت فرصت ها را برای خدمت رسانی به مردم غنیمت بداند و آن را افزایش دهد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۱۹    
نمایشگاه په پووله به همت باشگاه علمی فرهنگی دانشجویان جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، نمایشگاه په پووله به یاد سنور حسینی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۱۴    
زمین چمن مصنوعی شهید موسی پور (دیهیم) افتتاح شد با حضور شهردار، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز زمین چمن مصنوعی زمین فوتبال شهید موسی پور (دیهیم) به بهره برداری رسید ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۱۴    
در حالی که منابع خبری از دستیابی به توافقی برای خروج شبه نظامیان و غیرنظامیان از حلب خبر می دهند، یک دیپلمات ارشد روسی گفت، غیرنظامیان این اختیار را دارند که از شهر خارج نشوند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۱۳    
رییس جمهوری شامگاه سه شنبه با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران از حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور عیادت کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۵۹    
تیم اندیشه از زنجان توانست عنوان نایب قهرمانی مرحله کشوری پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران را از آن خود کند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۴۳    
رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: انفجار در خیابان گندمی اهواز 10 زخمی و یک کشته بر جای گذاشته است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۴۲    
عضو شورای اسلامی شهر کردکوی گفت: شهردار کردکوی امروز استعفای خود را به شورای اسلامی این شهر تقدیم کرد و این شورا نیز با استعفای وی موافقت کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۴۱    
وزیر نیرو از امضای قرارداد ساخت نیروگاه حرارتی 1400 مگاواتی با روسیه خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۳۹    
معاون دبیر هیات رسیدگی مراکز فرهنگی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از صدور مجوز فعالیت 6 هزار موسسه فرهنگی هنری در کشور خبر داد . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۳۵    
سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه ای، فسخ قرارداد واگذاری بلوک سهام شرکت مخابرات ایران به کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین را اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۱۱    
نمایشگاه عکس و پوستر به عنوان یکی از بخش های جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان مورد بی مهری تماشاگران و مسئولان قرار گرفته است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۰۴    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از رئیس جمهور خواست که به ظرفیت های داخلی کشور در زمینه اقتصاد بیشتر پرداخته شود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۰۳    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع انفجار شدید در مرکز شهر اهواز خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۵۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در 8 ماهه نخست سال 94، 4 میلیون و 953 هزار تن و امسال 5 میلیون و 874 هزار تن حمل کالا داشتیم که رشد 18 درصدی را نشان می دهد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۵۶    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: در برخورد وانت نیسان با عابر پیاده، کودک هفت ساله در روستای لاهیجان شهرستان اسکو جان باخت. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۵۶    
رییس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: امروز به برکت بیداری اسلامی و اشتراکات مذهبی یک ارتباط عاطفی میان دو ملت ایران و عراق ایجاد شده است که نمود بارز آن را در مراسم اربعین حسینی(ع) شاهد بودیم و این یک ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۵۱    
دادستان تهران از احضار 11 نفر در رابطه با پرونده موسوم به حقوق های نجومی تا به امروز خبر داد و تاکید کرد ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۴۵    
نویسنده و کرمانشناسی گفت: کرمانی ها همواره هنر خود را در مسیر صلح و خدمتگزاری به خرج داده اند. به گزارش ایسنا منطقه کویر ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۳۷    
رئیس سازمان بسیج دانشجویی، اولین پیام و درس شهدا را به نسل جدید انقلابی بودن و انقلابی ماندن عنوان کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۳۵    
در هفته وحدت، تالار وحدت میزبان علاقه مندان به موسیقی است و رافائل میناسکانیان به اجرای رسیتال پیانو می پردازد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۳۲    
نشست نقش رسانه ها در تحقق اهداف تبریز 2018 در تالار شهید شفائی دانشگاه تبریز برگزار شد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۳۱    
نخستین دوره ی جایزه ی پژوهش سینمایی سال با انتشار فراخوان و در راستای ایجاد ارتباط بین نظام دانشگاهی و سینما، به منظور اهمیت پژوهش و تأکید بر منزلت پژوهشگران با اهدای این جایزه آغاز به کار کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۳۰    
مدیرکل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی کشور با بیان اینکه جشنواره سینما حقیقت در شرایطی دهمین دوره خود را به پایان رساند که وضعیت سینمای مستند ما در قیاس با 15 سال قبل مصداق بارز قیاس مع الفارق است ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۲۶    
لحظاتی پیش، تیم الیت کیک بوکسینگ فدراسیون ورزش های رزمی جمهوری اسلامی ایران که در قالب تیم منتخب گیلان در تورنمنت باکو شرکت کرده بود، پس از کسب عنوان قهرمانی، از مرز زمینی آستارا وارد کشور شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۲۵    
علی اوسط بیگدلی با رأی اکثریت اعضای مجمع، برای چهار سال آینده سکان هدایت هیئت ورزش های رزمی استان زنجان را در دست گرفت. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۲۲    
سخنگوی کمیسیون عمران از عملکرد ضعیف تخصیص بودجه های نقدی در سال جاری در وزارت راه و شهرسازی خبر داد و افزود: در لایحه بودجه 96 ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۱۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: طبق مذاکراتی که با مدیر مرکز گسترش سینمای مستند داشتیم، موضوع خانه مستند کرمان و هفته فیلم مستند بم و حمایت از مستندسازان کرمانی را در قالب طرح های حمایتی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۱۸    
رییس جمهوری با تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن ایام ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و امام صادق(ع)، سیره اخلاقی پیامبر اسلام را بهترین الگو برای مناسبات فردی و اجتماعی مسلمانان دانست.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۱۷    
رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان درباره مباحثی که پیرامون زباله های عفونی شهرستان پیش آمده است توضیحاتی را ارائه کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۱۲    
رییس دانشگاه اصفهان گفت: امروز فرصتی برای دانشگاهیان فراهم شده تا تحقیقاتشان را در اختیار جامعه قرار دهند البته اولویت ها در بحث تحقیق باید به سمت مسئله محور بودن و حل مسئله حرکت کند چراکه میلیاردها ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۷    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی خودکفایی کشور در تأمین گندم را به وزیر جهاد کشاورزی تبریک گفت.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۶    
محمدحسین برخواه که سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری نوجوانان را برعهده دارد، به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان هم منصوب شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۶    
رئیس کمیته میراث فرهنگی، گردشگری بافت های تاریخی و فرسوده شورای اسلامی شهر تهران از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و نیز معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران خواست از ویلای ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۰    
استاندار اصفهان گفت: در سال آینده دو درصد از بودجه جاری و دو درصد از بودجه عمرانی دستگاه ها باید به امر پژوهش اختصاص پیدا کند که این مهم سقف هزینه پژوهشی را تا 5 میلیارد تومان افزایش می دهد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۵۳    
مراسم عصر داستان در ارومیه برگزار شد. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علی رزم آرای مسئول دبیرخانه ادبی ارومیه بعد از ظهر امروز در مراسم عصر داستان که با عنوان قرآن و قصه همدلی در حوزه هنری ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۴۹    
مراسم روح بخش و پر طراوت جشن تکلیف دو هزار تن از دانش آموزان پسر مدارس شهر تهران، امشب در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۴۶    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و وی ژه اقتصادی گفت: صنعت مبلمان ایران در 20 سال گذشته پیشرفت چشمگیر داشته و بازاری که در اختیار دیگران بوده اکنون توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می شود اما باید در نظر داشت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۴۲    
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: در اغلب مناطق استان اردبیل تندباد وزیدن گرفته و در برخی مناطق استان سرعت آن به 90 کیلومتر در ساعت هم رسیده است . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۴۲    
سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای عراق گفت: شیعیان عراق 13 سال است که با تروریسم در عراق مواجه هستند اما با این حال پرچم علی(ع) و آل علی(ع) را بالا نگه داشته اند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۴۱    
رییس جهاد دانشگاهی در اختتامیه مسابقات مناظره دانشجویی: این مسابقات تمرین گفتگو بر مبنای اصول علمی و اخلاقی در دانشگاه است پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در ایستگاه آخر
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۲۳    
وزیر فرهنگ الجزایر، سفیر و هیات همراه از نمایشگاه هنر مدرن ایران و عرب با عنوان دریای آونگان در موزه هنرهای معاصر تهران دیدن کردند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۲۲    
معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: عده ای خواهان توقف برجام و ناامیدی ملت ایران هستند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۲۲    
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۲۱    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از حضور وزیر کار در جلسه امروز این کمیسیون برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۲۰    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت دریافت کنندگان وام 16 هزار میلیاردی بسته خروج از رکود از پرداخت وام فقط 12 درصد از صنایع تهران خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۶    
بنا بر گفته تحلیلگر پیشین سیا این سازمان در سال 2008 از ورود دولت آمریکا به درگیری نظامی با ایران جلوگیری کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۰۳    
نشست نگاهی به کارنامه ایران شناس هلندی، ویلم فلور 24 آذرماه در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار می شود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۸    
مراسم جشن تکلیف حدود 2000 نفر از دانش آموزان تهران، با حضور حضرت آیت الله خامنه ای برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۶    
آثار 13 هنرمند در یک نمایشگاه گروهی با عنوان مظلوم نما به نمایش درمی آید.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۴    
رئیس خانه صنعت و معدن ایران گفت: سیستم بانکی یکی از موانع پیش روی تولید و صادرات است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۳    
جلسه بودجه ای فرمانداری تهران و واریز اعتبارات به حساب شهرداری ، نصب چراغ راهنما روی 70 درصد محصولات غذایی ، نتیجه بررسی پرونده "مرگ به دلیل تزریق پنی سیلین" اعلام شد ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۱۸    
پس از آنکه آژانس بین المللی انرژی اتمی( IAEA) ارزیابی ایمنی نخستین راکتور هسته ای تحقیقاتی اردن را به پایان رساند. سازندگان کره ای آن نیز اعلام کردند که فعالیت آزمایشی آن نیز کامل شده است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۵۵    
مدیر کل سازمان غذا و کشاورزی جهان (فائو) اعلام کرد که روسیه پیشرفت های قابل توجهی در توسعه بخش کشاورزی بدست آورده و این کشور را تبدیل به یک بازیگر مهم در بازارهای کشاورزی و امنیت غذایی جهان کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۹    
رئیس جمهور روسیه، چین را بزرگترین شریک این کشور در عرصه جهانی خواند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۱    
معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: پرداخت یارانه گردشگری و محاسبه حامل های انرژی به نرخ صنعتی از مشوق های اصلی سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۶    
تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در آغاز نیم فصل دوم لیگ دسته 2 فوتبال کشور تیم فوتبال سپهر نقش جهان را شکست داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۶    
شرکت انرژی دولتی پرتامینا اندونزی اعلام کرد در سفر هفته جاری رییس جمهور اندونزی به ایران ممکن است قرارداد واردات گاز مایع (LPG) از ایران در سال 2017 را امضا کند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۵    
جوکو ویدودو رییس جمهوری اندونزی عصر امروز -سه شنبه- برای انجام سفری رسمی، در راس هیاتی بلندپایه وارد تهران شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۴    
در عملیات ماموران انتظامی شهرستان دلیجان سه سارق سابقه دار دستگیر و به ده فقره سرقت قطعات داخل خودرو اعتراف کردند . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۱    
روز گذشته طرح پاک سازی پلیس شهرستان اراک در نقاط جرم خیز شهری در این شهرستان اجرا شد و 98 نفر به علت ارتکاب جرایم مختلف دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۱    
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: ماموران کلانتری 12 یک دستگاه سواری پژو پارس را با 40 میلیون ریال جریمه معوقه توقیف و به پارکینگ منتقل کردند . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۰    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: این شرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و اجرای برنامه های کارگروه اقتصاد مقاومتی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۸    
جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان مرکزی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و حضور فرمانداران شهرستان های محلات و تفرش ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۰    
با حضور استاد عبدالجبار کاکایی و دکتر محمود اکرامی فر دو چهره نام آشنا، شعر ایران در مجتمع فرهنگی و هنری نسیم اسفراین برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۶    
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: هجدهمین جشنواره هنراهای تجسمی هنرستان های فنی وحرفه ای کشور به میزبانی خراسان شمالی برگزار می شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۰    
بدمینتون باز جوان ایران در دور اول مسابقه های نپال، برابر نماینده میزبان به پیروزی رسید.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۷    
85 سال قبل، با فرارسیدن زمستان، حکومت تدابیر تازه ای برای رفاه حال مردم پایتخت و گرمایش خانه هایشان به کار گرفت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۶    
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان همدان از اجرای طرح پاک سازی سطح شهر همدان از معتادان متجاهر و لامکان طی روز گذشته خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۳    
فرماندار شهرستان رزن از افزایش 43 درصدی اعتبارات عمرانی این شهرستان خبر داد و گفت: اعتبارات عمرانی شهرستان رزن در سال گذشته 13 میلیارد تومان بوده که این میزان امسال به 19 میلیارد تومان ارتقاء یافته ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۸    
کارگردان نمایش سرناد هدف خود را انتقال پیام فریب نخوردن به نوجوانان بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه نوجوانان هنوز با مسائل موجود در جامعه آشنا نیستند، نقش آموزشی در این نمایش پررنگ تر است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۵    
نوعروسی که در پی تصادف رانندگی، با راننده خودروی خسارت دیده آشنا شده بود پس از طرح دوستی و با همدستی مرد شیطان صفت، نقشه قتل تازه داماد را طراحی و اجرا کردند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۴    
عضو شورای شهرکرج گفت: میدان کرج به نقطه ای متروکه و خالی از روح شهرنشینی تبدیل شده است. حجت الله غلامرضایی درگفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۶    
دیرید ریندرز، وزیر خارجه بلژیک اعلام کرد، غیر ممکن است که فصل جدیدی در روند مذاکرات عضویت ترکیه در اتحایده اروپا باز شود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان اسناد تاریخی را میراث مستند پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین دانست و گفت: آنچه مسلم است رسالت حفاظت و نگهداری از اسناد ملی حفاظت از هویت ملت است ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۴    
نخست وزیر صربستان سفرش به بروکسل را پس از تنش با کرواسی کوتاه کرد و نیمه تمام گذاشت؛ صربستان می گوید کرواسی تلاش هایش را برای پیوستن به اتحادیه اروپا بلوکه می کند.