شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۰۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 12 تیر 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 تیر 1399 نامه نیوز 2 تیر 1399 نامه نیوز 3 تیر 1399 نامه نیوز 4 تیر 1399 نامه نیوز 5 تیر 1399 نامه نیوز 6 تیر 1399 نامه نیوز 7 تیر 1399 نامه نیوز 8 تیر 1399 نامه نیوز 9 تیر 1399 نامه نیوز 10 تیر 1399 نامه نیوز 11 تیر 1399 نامه نیوز 12 تیر 1399 نامه نیوز 13 تیر 1399 نامه نیوز 14 تیر 1399 نامه نیوز 15 تیر 1399 نامه نیوز 16 تیر 1399 نامه نیوز 17 تیر 1399 نامه نیوز 18 تیر 1399 نامه نیوز 19 تیر 1399 نامه نیوز 20 تیر 1399 نامه نیوز 21 تیر 1399 نامه نیوز 22 تیر 1399 نامه نیوز 23 تیر 1399 نامه نیوز 24 تیر 1399 نامه نیوز 25 تیر 1399 نامه نیوز 26 تیر 1399 نامه نیوز 27 تیر 1399 نامه نیوز 28 تیر 1399 نامه نیوز 29 تیر 1399 نامه نیوز 30 تیر 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۴:۳۱    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین از مرگ یک پسربچه 8 ساله بر اثر غرق شدن در استخر پرورش ماهی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۰:۴۶    
در کنار چربی ها و کربوهیدرات ها، پروتئین یکی از مواد مغذی مورد نیاز برای زندگی است. پروتئین ها ساختمان اصلی بدن شما هستند که برای ساختن ماهیچه ها، تاندون ها، اندام ها و پوست و همچنین آنزیم ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۰۱    
یک اندیشکده پرآوازه عربستانی معتقد است توانمندی های نامتقارن ایران، به قدرت سخت در منطقه غرب آسیا غلبه کرده و برتری یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۰:۵۵    
صبحانه مهم ترین وعده غذایی روزانه است، اما این توصیه زمانی اعتبار دارد که خوراکی ها برای صبحانه با آگاهی و درایت انتخاب شده باشند. بسیاری از مواد خوراکی را نباید با شکم خالی صرف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۶    
غذا های جوع آور آن دسته از غذا هایی هستند که با خوردنشان بیشتر گرسنه می شویم تا سیر و باعث چاقی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۱:۵۶    
سخنگوی دولت گفت: اگر هدف قانونگذاران امریکایی هدف قرار دادن مناسبات اقتصادی ایران با کشورهای لبنان و سوریه باشد، نشان دهنده عدم اطلاع آنها از عمق روابط و پیوندهای ماست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۱:۵۰    
حجت الاسلام موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس نوشت: طرح سوال از رئیس جمهور و احضارش به مجلس با توجه به تورم افسارگسیخته آماده شده است تا اگر روحانی برنامه ای برای اصلاح امور ندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۰۹:۲۰    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد بر ضرورت لغو تحریم های یکجانبه که ظرفیت کشورهای هدف برای مقابله با کرونا را تضعیف می کنند، تأکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۰۸:۲۶    
باشگاه خبرنگاران/ وزیر امور خارجه کشورمان فرارسیدن روز ملی بلاروس را به همتای خود تبریک گفت
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۰۸:۲۶    
اعتماد/ دبیرکل نهضت آزادی ایران جزئیات تازه ای از دیدار برخی سیاسیون با ابوالحسن بنی صدر پیش از زمان عزل وی و پیشنهاد مهندس بازرگان را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۰۶:۰۲    
چاقی یکی از علت های اصلی فوت بر اثر ویروس کرونا در جهان شناخته شده است و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این زنگ خطر را برای کودکان و نوجوانانی که دچار اضافه وزن هستند، به صدا در آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۰۵:۰۲    
در مورد دندان های مادرزادی چه می دانید؟ دندان درآوردن، یک قسمت طبیعی از رشد کودک در طول سال های اولیه زندگی او است. در بیشترین نوزادان اولین دندان بین 4 تا 7 ماهگی رشد می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۰۱:۳۵    
مدت پرداخت مقرری بیمه بیکاری به بیمه شدگان واجد شرایط، به سابقه پرداخت حق بیمه از سوی آنان بستگی دارد و در هر حال مدت آن از 36 ماه برای بیمه شدگان مجرد و 50 ماه برای بیمه شدگان متاهل و متکفل بیشتر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۲:۵۶    
گروه استان ها- کاهش کیفیت هوا در اصفهان همزمان با آتش سوزی در یک سوله در حال ساخت در سایت هسته ای نطنز سبب شد تا ادعای مضحکی از سوی رسانه های معاند مطرح شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۲:۵۰    
رضا عطاران بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود به خبر درگذشت سیروس گرجستانی واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۲:۵۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه تیم های کارشناسی در حال بررسی علت حادثه بامداد امروز در مجتمع غنی سازی نطنز هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۲:۵۰    
وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی که گواهی بر سردرگمی مقامات کاخ سفید از نشت اطلاعات محرمانه است، گفت: نمی دانم این اطلاعات از کجا درز می کند اما این مطالب قلب مرا می شکنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۷    
ایرنا- سخنگوی وزاررت نفت افزایش قیمت گازوئیل از ساعت 24 امشب را که در فضای مجازی منتشر شده، تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۱    
معاون تحقیقات وزیر بهداشت با تأکید بر ضرورت استفاده مردم از ماسک، گفت: ما در حال نزدیک شدن به پیدا کردن روش درمان بیماران بدحال کرونایی که به بیمارستان مراجعه می کنند، هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۱:۵۶    
جماران/ رئیس بنیاد امید ایرانیان در اولین اظهارات خود پس از اعلام خبر استعفایش از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با تاکید بر اینکه جریان اصلاحات نمی تواند صحنه را ترک کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۱:۵۶    
ایسنا/ فرماندار نطنز گفت: جای هیچ نگرانی در خصوص احتمال آلودگی و نشت مواد رادیو اکتیو در پی آتش سوزی در یک سوله سایت هسته ای وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۰:۴۱    
این امکان وجود دارد که کشور های حوزه خلیج فارس در راستای سرمایه گذاری های عمومی و شناور در عمان قدم بردارند، اما کارشناسان درباره وابستگی هایی که احتمالاً به وجود می آید، هشدار می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۰:۲۰    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: دو شهرستان مازندران در وضعیت قرمز و چهار شهرستان در وضعیت نارنجی و در سایر شهرهای استان شاهد افزایش بیماران هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۹:۵۶    
اعتماد/ مرعشی چندوقت پیش بعد از یک گفت وگوی دیگر کرباسچی، گفته بود: متأسفانه برخی بدون تأمل کافی روی این مواضع اظهارنظر می کنند. آقای کرباسچی انتقاداتی داشتند و این انتقادها را مطرح کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۹:۲۶    
فرارو/ بر سر تمدید یا رفع تحریم های تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران که طبق برجام باید در اواسط اکتبر آینده رفع شوند، نبرد دیپلماتیک شدیدی در جریان است که وزیر خارجه آمریکا آن را یک آشفتگی دانست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۹:۲۶    
فارس/ رئیس جمهور با اشاره به اهمیت برنامه ریزی دقیق گفت: اینکه بتوانیم با آمار و زمان بندی حرف برنیم، یکی از آرزوهای من بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۹:۲۶    
فارس/ وزیر مشاور دولت عربستان سعودی در امور خارجه در توئیتی ضمن متهم کردن ایران خواستار متوقف کردن برنامه موشک های بالستیک ایران شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۷:۰۵    
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) تهران اعلام کرد که به منظور تامین شکر مورد نیاز خانوار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۷:۰۲    
مدیرعامل باشگاه استقلال با قاطعیت تاکید کرد که هیات مدیره این باشگاه از فرهاد مجیدی و دستیارانش کاملا حمایت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۶:۴۷    
طبق نتایج جدیدترین نظرسنجی موسسه پیو ، اکثر مردم آمریکا از نحوه اداره کشورشان ناراضی اند و دونالد ترامپ را رئیس جمهوری ضعیف یا افتضاح می دانند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۶    
معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه این بیماری تا آخر امسال با ماست، گفت: تعریف وضعیت های قرمز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۶    
طبق بررسی ها واحدهای تا پنج سال ساخت از نظر عمر بنا، منطقه 5 از نظر توزیع منطقه ای معاملات، خانه های 50 تا 60 متر مربع در بازه های متراژی و واحدهای با قیمت 600 تا 850 میلیون تومان بر حسب ارزش هر واحد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۵:۱۷    
کانادا تیمی از کارشناسان را برای مشارکت در بازخوانی جعبه های سیاه هواپیمای اواکراینی دچار سانحه شده در ایران، به فرانسه اعزام می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۴:۵۶    
نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق فروردین ماه کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه امروز پنجشنبه پرداخت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۴:۵۶    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور تاکید کرد: با توجه به گزارش ارائه شده از سوی کمیته اجتماعی – امنیتی و بررسی های دقیق ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۷    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : لاری،سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: *بیماران شناسایی شده جدید در شبانه روز گذشته: دو هزار و 652 نفر *بیماران بستری جدید: یک هزار و 595 نفر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۱    
کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی هسته ای گفت: بر خلاف شایعات رسانه های معاند سایت حادثه دیده هیچگونه آلودگی هسته ای ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۶    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در آیین بهره برداری از 10طرح زیربنایی در استان های فارس و کرمانشاه گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۶    
نخست وزیر پیشین عراق با اشاره به جزئیات جدید از سقوط موصل به دست داعش گفت در زمانی که آمریکا از رساندن اسلحه به ما خودداری می کرد، ایران و روسیه درهای انبار تسلیحات ارتش خود را به روی ما باز کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۰    
رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی با بیان اینکه در حال حاضر 50 درصد تالارها ورشکسته مطلق و 50 درصد باقیمانده نیز به پایان حیات نزدیکند، افزود: تا این لحظه هیچ کمکی به ما نشده که امیدی به بقا داشته باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۰    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توییتر نوشت: 32 سال پیش، امریکا عمدا هواپیمای مسافربری ایرانی را ساقط کرد، 290 نفر کشته شدند، تاکنون امریکا نه عذرخواهی کرده نه شرمنده شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۲    
محمود احمدی نژاد در گفتگویی درباره انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهارنظر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۶    
رئیس جمهوری اظهار کرد: از آغاز دولت یازدهم حرکتی جهادی در زمینه آب و برق آغاز یافته و امروز شاهد ثمرات خوب افتتاح این طرح ها هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۲:۳۵    
سخنگوی رئیس جمهوری روسیه درباره پیشنهاد سناتور آمریکایی مبنی بر اعمال تحریم علیه ولادیمیر پوتین و مقامات دیگر روسیه به دلیل "تبانی" با طالبان اظهارنظر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۶    
طبق گفته برخی نویسندگان، نوستراداموس توانسته وقوع جنگ جهانی دوم و ظهور هیتلر، سقوط صدام، مرگ برادران کندی و 11 سپتامبر را پیش بینی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۰    
آذرخش نخستین جنگنده بومی و پایه ساخت بقیه هواپیما های ایرانی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۷    
تا زمانی که یک رسانه عربی به ماجرا ورود نکرده بود، سخنگوی شورای نگهبان لزومی به توضیح ندید؛ درحالی که پیش از این هم برخی چهره های سیاسی مدعی شده بودند رئیس سابق دولت برای گرفتن تأیید صلاحیت خود در ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۱    
ارزش سهام عدالت صاحبان سهام 532 هزار تومانی به14/3 میلیون تومان رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۵    
سهام دارانی که روش مستقیم و غیرمستقیم را انتخاب کردند در فروش سهام عدالت عجله ای نکنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۱:۴۱    
سیروس گرجستانی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون در سن 76 سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۱:۳۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از وقوع یک حادثه در یکی از سوله های در دست احداث در محوطه باز سایت نطنز خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۲    
بررسی های میدانی و همچنین اطلاعات ارائه شده از سوی برخی مشاوران املاک نشان می دهد طی چند روز اخیر، تعداد محدودی از فایل های جدید برای فروش از سوی مالکان و سازندگان در بازار عرضه شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۶    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد، واشنگتن باید به خاطر گزارش های تحرکات روسیه علیه سربازان آمریکایی در افغانستان و پیشنهاد جایزه برای کشتن آنها فورا علیه مسکو تحریم هایی را اعمال کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۶    
گفته می شود، بخشی از هدایایی که احمدی نژاد در دوران ریاستش گرفته توسط شخص ایشان برده شده و بخشی از هدایا به حرم حضرت امام خمینی (ره) اهدا شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۰:۴۱    
وضعیت بستری بیماران کرونایی در تهران، باعث شده تا این کلانشهر در آستانه قرمز شدن قرار بگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۰:۳۵    
سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت بیان کرد: بالغ بر 3 هزار نفر پول سهام عدالتشان را نگرفته اند که عمده مشکل آنها به شماره شبای حسابشان بر می گردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۰:۳۲    
فرماندار ماهشهر با اشاره به حادثه تیراندازی به اتوبوس کارکنان شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، از شناسایی عاملان این تیراندازی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۲    
دفتر حفاظت در برابر اشعه مرکز نظام ایمنی هسته ای کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که مرکز پزشکی سینا اطهر فاقد مواد پرتوزا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۹:۵۰    
شورای امنیت سازمان ملل جلسه ای به صورت ویدئو کنفرانس برای بررسی پیش نویس قطعنامه آمریکا علیه ایران برگزار کرد که به زعم تهران و البته رسانه های آمریکایی، شکست مفتضحانه ای برای دولت ترامپ بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۱    
حمید رسایی نماینده سابق مجلی در توئیتر خود نوشت: قبلا که آمریکایی ها تحریم ها را اضافه می کردن و به ریش مذاکره کنند های ما می خندیدن، آقایون می گفتن هنوز روح برجام نقض نشده! حالا بعداز شش سال ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۹:۲۰    
دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی طی صدور پیامی از ابتلای حجت الاسلام سید محمد موحد به ویروس کرونا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۸:۵۰    
ویروس کرونا این روزها به شکل عجیبی در حال گسترش است و علائم مختلفی از خود بروز می دهد، همین امر توجه عمومی جامعه به رعایت نکات بهداشتی را بیش از پیش می طلبد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۸:۴۱    
رئیس جریان المرده لبنان با تأکید بر ادامه حمایت از محور مقاومت، گفت: آنچه آمریکایی ها می خواهند این است که در میز مذاکراه با ایران، اهرم فشاری در دست آنان باشیم، ولی این اتفاق رخ نخواهد داد .
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۸:۴۱    
منابع نزدیک به تیم قهرمان بوندس لیگا جزییات تازه ای در مورد انتقال لروی سانه به بایرن مونیخ اعلام می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۸:۴۱    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه در مصاحبه ای گفت که واشنگتن باید فورا روسیه را به دلیل اقدام مسکو در استخدام طالبان برای کشتن نظامیان آمریکایی، تحریم کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۸:۳۵    
رئیس اینترپل تهران آخرین وضعیت پرونده مرگ قاضی منصوری را تشریح کرد
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۸:۲۶    
ایسنا/ یک فعال سیاسی گفت: عمر شورایعالی با توجه به شرایط و علت تشکیل شدنش به پایان رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۸:۱۱    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: منافع چین و روسیه در این است که از منافعی که در خصوص ارتباط با ایران دارند حفاظت و حراست کنند ...