شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 26 تیر 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 تیر 1399 نامه نیوز 2 تیر 1399 نامه نیوز 3 تیر 1399 نامه نیوز 4 تیر 1399 نامه نیوز 5 تیر 1399 نامه نیوز 6 تیر 1399 نامه نیوز 7 تیر 1399 نامه نیوز 8 تیر 1399 نامه نیوز 9 تیر 1399 نامه نیوز 10 تیر 1399 نامه نیوز 11 تیر 1399 نامه نیوز 12 تیر 1399 نامه نیوز 13 تیر 1399 نامه نیوز 14 تیر 1399 نامه نیوز 15 تیر 1399 نامه نیوز 16 تیر 1399 نامه نیوز 17 تیر 1399 نامه نیوز 18 تیر 1399 نامه نیوز 19 تیر 1399 نامه نیوز 20 تیر 1399 نامه نیوز 21 تیر 1399 نامه نیوز 22 تیر 1399 نامه نیوز 23 تیر 1399 نامه نیوز 24 تیر 1399 نامه نیوز 25 تیر 1399 نامه نیوز 26 تیر 1399 نامه نیوز 27 تیر 1399 نامه نیوز 28 تیر 1399 نامه نیوز 29 تیر 1399 نامه نیوز 30 تیر 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۷:۰۶    
با شیوع کرونا رعایت بهداشت فردی به ویژه در رابطه با اقلام خوراکی و ابزارآلات آشپزخانه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تا از انتقال این بیماری پیشگیری کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۳:۱۶    
در زیر به چند حقیقت جالب درباره ی بدن انسان می پردازیم که حتماً شما را شگفت زده خواهند کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۸:۲۵    
رئیس هیات عامل ایمیدرو ضمن اعلام اینکه شرح خدمات طرح جامع طلا مشخص شده است، گفت: با انتخاب مشاور، تهیه و تدوین طرح جامع طلا کلید خورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۸:۱۰    
شرکت فولاد خوزستان با ارسال نخستین مخزن بار، اقدام به تامین اکسیژن مورد نیاز بخش های کرونایی بیمارستان های اهواز نمود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۶:۵۵    
بهداشت نیوز/ یکی از جذاب ترین بخش های تابستان، مواجهه با انبوهی از میوه های خوشرنگ و خوش طعم تابستانی است که خوردن آنها می تواند خستگی یک روز گرم را از تن ما بیرون کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۲۳:۱۶    
یک اندیشکده آمریکایی با اشاره به سند همکاری 25 ساله ایران و چین تصریح کرد این توافق، نتیجه ناامیدی ایران از برجام با آمریکا و اروپاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۹:۱۰    
شرکت های فناوری، گوگل و اپل فلسطین را از نقشه های جهانی خود حذف و آن را با رژیم صهیونیستی جایگزین کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۵:۵۵    
رئیس سازمان غذا و دارو درباره کمبود ماسک و مواد اولیه آن هشدار داد و علت آن را تبیین کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۳:۵۲    
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهادت 2 بسیجی پاسدار سپاه بیت المقدس کردستان در سروآباد خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۹:۲۲    
اکنون در حال ارزیابی عملکرد دولت در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی هستیم و به همین منظور آقایان زنگنه، دژپسند و مدرس خیابانی گزارش اقدامات خود را ارائه کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۸:۵۵    
باشگاه خبرنگاران/ بیشتر افراد عادت دارند در کنار وعده غذایی خود یک کاسه ماست، سالاد یا ترشی مصرف کنند. مصرف این چاشنی بسیار رایج جزو جدا نشدنی سفره ها محسوب می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۸:۴۰    
فریز کردن بعضی از مواد غذایی برای طولانی شدن عمر مصرف آن ها است، اما هر موادی را نباید منجمد کرد، زیرا به کیفیت آن آسیب می رسان و می تواند مضر و خطرناک باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۸:۳۱    
سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل با توضیح درباره خبر ممنوعیت واردات گوشی های بالای 300یورو بیان کرد: اگرچه هنوز شوک این خبر کاملا از بازار موبایل تخلیه نشده اما تا دو هفته آینده بی اثر خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۸:۳۱    
یافته های محققان نشان می دهد زمینه بیمار قلبی از همان اوایل زندگی ایجاد می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۸:۳۱    
بررسی میانگین قیمت طلای 18عیار از فروردین 98 تا هفته سوم تیرماه حاکی از آن است که فلز زرد طی 16ماه گذشته حدود 470هزار تومان گران شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۷:۵۵    
سردار شکارچی گفت: به دروغ پردازان و خیمه شب بازان صهیونیست اخطار می کنیم در صورت ادامه شرارت دست برتر محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران را در میدان عمل خواهند دید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۷:۴۰    
نشست اضطراری رئیس کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون و ناظر داوری دیدار ذوب آهن و ماشین سازی با دبیرکل فدراسیون برگزار خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۷:۰۷    
نوزاد تایبادی بعد از مدتی بستری در بیمارستان موفق به رهایی از بند ویروس منحوس کرونا شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۵:۳۱    
شهردار ناحیه سه منطقه 11 تهران گفت: ساختمان سه طبقه خیابان رسول قدمی در این ناحیه با وجود اخطارهای مکرر شهرداری و حکم تخریب دادستانی، به دلیل فرسودگی بنا فرو ریخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۳:۳۱    
مانی رهنما از خوانندگان پاپ ایران در دو دهه اخیر به ترکیه مهاجرت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۱:۳۷    
معاون ستاد مبارزه با کرونای شهر تهران گفت: موج دوم شیوع کرونا شدیدتر از موج اول خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۱:۳۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به روند صعودی بیماران، بستری ها و فوتی های کرونایی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته یک نوزاد 23 روزه به دلیل ابتلا به کرونا جان باخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۱:۲۵    
همین دو روز پیش بود که رییس سازمان جهانی بهداشت گفت که تصور بازگشت به زندگی عادی فعلا امکان پذیر نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۰:۲۵    
یکی از طراحان اصلی سوال از رئیس جمهور از تقدیم طرح سوال از آقای روحانی به رئیس مجلس خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۰:۱۶    
جزئیات نحوه اعمال محدودیت های شهر تهران اعلام شد. معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: محدودیت های تهران از شنبه اجرا می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۰:۱۰    
در ماه های اخیر تب و تاب سرمایه گذاری در بازار بورس سبب شده تا اقشار مختلفی در کشور از جمله کارمندان با هرتوان مالی وارد این عرصه شوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۵    
جنبش النجباء، مقاومت مسلحانه برای اخراج نظامیان اشغالگر آمریکایی را حق قانونی ملت عراق خواند و گفت آمریکا یا باید برود و یا تلفات بیشتر نیروهای خود را بپذیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۲    
شبکه الاخباریه سوریه از فعال شدن پدافند هوایی این کشور به دنبال ظاهر شدن پهپاد ناشناس در آسمان استان حماه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۶    
خبرآنلاین/ ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا می گوید: متاسفانه برخی از افراد نادان فکر می کنند با ایجاد اختلاف در بین مسئولین می توانند به کشور خدمت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۶    
نخست وزیر عراق طی حکمی مأموریت فالح الفیاض، رئیس سازمان الحشد الشعبی این کشور را تمدید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۶    
شرکت هواپیمایی امارات عربی متحده اعلام کرد که از فردا جمعه پروازهای خود به چند مقصد از جمله تهران را از سرخواهد گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۰:۴۶    
استاد علوم سیاسی نیوهمپشایر اظهار کرد که توافق میان ایران و چین به معنی تضعیف اعتبار آمریکا و اقدامی موثر در کاهش تاثیر تحریم ها علیه ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۰:۴۶    
به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان فردا باید در تبریز به مصاف تراکتور برود تا دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر خود را برابر این تیم برگزار کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۰:۴۶    
سرمربی سپاهان در مورد تقابل تیمش با تراکتور صحبت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۰    
ایرنا- شرکت پشتیبانی امور دام کشور آمار داد: میانگین قیمت مرغ آماده طبخ در خرده فروشی در هفته جاری هرکیلو گرم 17 هزار و 242 تومان و هشت ریال بود، درحالی که حداقل آن 15 هزار تومان را نشان می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۷    
معاون سیاسی وزیر امورخارجه با اشاره به نگاه جمهوری اسلامی ایران به روند تحقق صلح در افغانستان گفت: روند مذاکرات صلح در افغانستان باید مسیری را طی کند که در آن شاهد مشارکت فراگیر گروه های مختلف موجود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۷:۳۱    
در پی اشراف اطلاعاتی بر روی تحرکات و فعالیت های عناصر خودفروخته منافقین در داخل کشور؛ تیم اقدامی این سازمان تروریستی که به منظور انجام عملیات ایضائی وارد استان فارس شده بود توسط سازمان اطلاعات سپاه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۴۰    
ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در میان فوتی های کرونا طی چند روز اخیر یک نوزاد 23 روزه وجود دارد و مابقی در رده سنی 38 تا 82 سال هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۱۶    
مربیان استقلالی، لیگ برتر را قرق کرده اند و در قبال 3 مربی پرسپولیسی کفه ترازو به سود آبی ها سنگینی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۱۰    
رئیس جمهور با قدردانی از مواضع روسیه در حمایت از برجام و مقابله با سیاست های یکجانبه گرایانه آمریکا، بر توسعه و تعمیق روابط تهران- مسکو در همه زمینه ها تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۳۱    
دکتر علیرضا زالی فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه ستاد کرونا تهران معتقد است که طرح ترافیک باید هرچه زودتر لغو شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۰۷    
جواب تست کرونا سه شنبه رسید و خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد که هیچ یک از بازیکنان این تیم حتی جوان تر ها و رفقای آریا برزگر مبتلا به ویروس کرونا نبوده و می توانند در تمرینات و حتی مسابقات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۲    
براساس مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا پنج روز دیگر تمدید شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۷    
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: در حال حاضر قیمت مرغ در خرده فروشی ها برای مصرف کننده 18هزار و 500 تا 19هزارتومان است و فروش مرغ بیش از 19 هزارتومان تخلف و گرانفروشی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۲    
سردار اسکندر مومنی با بیان اینکه سال 98 سالی بسیار موفق و درخشان برای جمهوری اسلامی ایران در زمینه مبارزه با موادمخدر بود، گفت: در سال 98 تعداد شهدای مبارزه با موادمخدر گذشته نسبت به سال 97 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۵    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه استیضاح رئیس جمهور منتفی شد، گفت: دیگر هیچ نماینده ای پیگیر استیضاح نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۵    
معاون ارتباطات شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ضمن تاکید بر برگزاری نماز جمعه در شهرهای سفید اعلام کرد: نماز جمعه در شهر تهران این هفته برگزار نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۲    
سیروس پورموسوی، به عنوان سرمربی جدید تیم پارس جنوبی جم انتخاب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۲    
وزیر امور خارجه گفت: ما نه یک متر زمین و نه حتی حق بهره برداری انحصاری از یک وجب خاک ایران را به چین و هیچ کشور دیگری نداده و نخواهیم داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در پاساژ علاءالدین خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۰    
معاون ستاد مقابله با کرونا در تهران با بیان اینکه موج دوم کرونا از موج اول خیلی سنگین تر است، گفت: دستگاه هایی که در روزهای اول تمام قد آمده بودند وسط این بار هم بیایند و از نظر نیرو و توان کمک ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۰    
مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، داشتن زمان برای ممنوعیت تسلیحاتی ایران را ضعف اصلی برجام دانست و مدعی شد برای تمدید این ممنوعیت ها به موافقت هیچ کسی نیاز ندارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۷    
رییس جمهوری گفت: حدود 90 درصد از صنعت برق ما با خودکفایی پیش می رود و در این زمینه باید به خودکفایی مطلق برسیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۱۶    
حساب های توییتری الون ماسک، جف بزوس، بیل گیتس و باراک اوباما هک شد و هکرها از این اشخاص درخواست بیت کوین کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۲    
امیرحسن کاکایی گفت: این همکاری ما با چین باید دارای الزاماتی باشد تا این قرارداد بنلدمدت و استراتژیک در صنعت خودرو برای ما یک معامله برد-برد باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۶    
آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید در نامه ای به رییس جمهوری خواستار مقابله با افزایش بی رویه قیمت ها شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۰    
در این گزارش با روش های استوری گذاری که باعث دفع فالوور از اینستاگرام هستند، آشنا می شوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۰    
به نقل از کاربران، اینستاگرام نیز بعد از حمله هکرها به توئیتر دچار اختلال شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۷    
گوگل در حال آزمایش یک تتو هوشمند برچسبی است که بدن را به یک " تاچ پد"( Touchpad) تبدیل می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۱    
نایب رییس مجلس با بیان اینکه قرارداد ایران و چین ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت خارجی ایران است، شایعه واگذاری کیش به چینی ها را کینه توزانه و در جهت توقف این قرارداد دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۷    
اعضای سازمان مجاهدین با ارسال ایمیل به برخی از سایت ها، خبر مرگ مریم رجوی را اعلام کردند تا بتوانند با پخش این خبرو سخنرانی وی در مراسم 27 تیرماه از پروپاگاندای رسانه ای برخوردار شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۰    
یک هواپیمای شناسایی در استان وان ترکیه سقوط کرد که بر اثر این حادثه هفت مامور امنیتی جان خود را از دست دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۷    
فرمانده سازمان آمریکایی سنتکام که تهران آن را تروریستی می داند، با ادعای اینکه ایران به قوت قبل برای آمریکا تهدیدآمیز است، اذعان کرد که ایران از توانمندی های نظامی قابل توجهی برخوردار است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۶    
سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تاکنون واکسنی برای کرونا تولید نشده، گفت: بهترین توصیه ها همچنان رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، استفاده از ماسک و عدم شرکت در مراسمات عروسی و عزا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۲    
تحرکاتی که در داخل ایران و در بین نخبگان در خصوص مشارکت با چین انجام می شود، حاکی از آن است که جامعه ایرانی و در مقدمه آن، نخبگان سیاسی، رسانه ای و اقتصادی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۳۷    
خراسان/ پس از اعلام تایید حکم اعدام برای 3 متهم حوادث آبان، این ماجرا در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۳۷    
مهر/عضو کمیسیون آیین نامه مجلس شورای اسلامی جزییات انتخاب رئیس دیوان محاسبات را تشریح کرد و گفت: کاندیدای ریاست دیوان محاسبات باید سابقه نظارتی داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۳۱    
چرا وعده محسن هاشمی برای انتشار اسناد محقق نشد سرنوشت مبهم صورت جلسات شورای انقلاب درحالی که دی ماه 97 محسن هاشمی خبر داده بود صورت جلسات شورای انقلاب که نزد آیت الله هاشمی بوده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۲۲    
یوونتوس پیروزی را برابر ساسولو با تساوی عوض کرد تا دو امتیاز دیگر از دست بدهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۱۶    
آفتاب یزد: مردم خرید نکنند ، مردم دعا کنند ، مردم سکه و طلا نخرند ، مردم ارز نخرند و ... این ها جملاتی هستند که در شرایط بحرانی مدام از سوی مسئولین تکرار می شود و با بیان چنین جملاتی به نحوی از زیر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۱۶    
هافبک خارجی تیم فوتبال فولاد، بالاخره برای همراهی این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر به ایران بازگشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۱۰    
آخرین لیست نمادهای متوقف بورسی تا تاریخ 24 تیرماه حاکی از آن است که از میان نمادهای بورسی، 50 نماد به دلایل مختلف از جمله تعلیق نماد معاملاتی، برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۱    
فعال سیاسی نزدیک به دولت گفت: قالیباف در نطق ها و صحبت هایش در صحن حرف هایی می زند که خارج از حدود اختیارات رئیس مجلس است. رئیس مجلس نمی تواند به حاکمیت و سایر قوا حکم حکومتی دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۷:۵۲    
ایرنا- حساب توئیتری جو بایدن معاون اول رئیس جمهوری سابق آمریکا و چند شخصیت مشهور دیگر این کشور مورد حمله هکری قرار گرفت.