پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۱May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 20 فروردین 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 فروردین 1396 صاحب نیوز 2 فروردین 1396 صاحب نیوز 3 فروردین 1396 صاحب نیوز 4 فروردین 1396 صاحب نیوز 5 فروردین 1396 صاحب نیوز 6 فروردین 1396 صاحب نیوز 7 فروردین 1396 صاحب نیوز 8 فروردین 1396 صاحب نیوز 9 فروردین 1396 صاحب نیوز 10 فروردین 1396 صاحب نیوز 11 فروردین 1396 صاحب نیوز 12 فروردین 1396 صاحب نیوز 13 فروردین 1396 صاحب نیوز 14 فروردین 1396 صاحب نیوز 15 فروردین 1396 صاحب نیوز 16 فروردین 1396 صاحب نیوز 17 فروردین 1396 صاحب نیوز 18 فروردین 1396 صاحب نیوز 19 فروردین 1396 صاحب نیوز 20 فروردین 1396 صاحب نیوز 21 فروردین 1396 صاحب نیوز 22 فروردین 1396 صاحب نیوز 23 فروردین 1396 صاحب نیوز 24 فروردین 1396 صاحب نیوز 25 فروردین 1396 صاحب نیوز 26 فروردین 1396 صاحب نیوز 27 فروردین 1396 صاحب نیوز 28 فروردین 1396 صاحب نیوز 29 فروردین 1396 صاحب نیوز 30 فروردین 1396 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۱:۴۳    
طرح قاصدک از نیمه دوم سال 93 تا کنون، توسط خود وزارت بهداشت و سازمان های مربوطه چندین اصلاحیه خورده است...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۲    
وبگاه صهیونیستی از ایجاد مرکز فرماندهی مشترک جدید بین ایران، روسیه و حزب الله در حمایت از دولت سوریه و هشدار به آمریکا اشاره کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۵    
ولید مغربی با اشاره به اینکه محافظت از گونه های مختلف جانوری و گیاهی وظیفه ذاتی اداره محیط زیست است گفت: در سال 96 برنامه های آموزشی بسیار خوبی را در دست اقدام داریم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۵    
به همت دبیرخانه پاسداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری استان اصفهان، موسسه فرهنگی هنری راسخون مسابقه بزرگ اینترنتی هنر انقلاب را برگزار می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۵    
جلسه مقدماتی دوره های کارگاهی و آموزشی “مبانی فیلمنامه نویسی و اقتباس در سینمای کودک و نوجوان”، 22 فروردین ماه برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۵    
ذاکری گفت: جهاد کشاورزی باید در سال جاری به منظور استفاده بهینه از منابع آبی و مدیریت آن کشاورزان را به کشت محصولات جایگزین کم آب تشویق و به گونه ای برنامه ریزی کند که علاوه بر بالا بردن راندمان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۵    
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: امنیت یک مقوله یکپارچه بوده و باید وحدت فرماندهی داشته باشد، در این خصوص مرکز مدیریت راهبردی افتا وحدت مدیریت هدایت حوزه افتای استان را بر عهده خواهد داشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۵    
بخشی از خانه های قدیمی این شهرستان با وجود ظرفیت هایی که برای بازسازی و مرمت دارند، به دلیل بی توجهی صاحبان آنها در حال تخریب و فروریختن است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۰    
خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان با همکاری طراحان گرافیک انقلاب اسلامی (آیه) نمایشگاه پوسترهای “دردمشترک” را به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۵    
مصری با انتقاد از معیارهای تهیه آمار نرخ بیکاری که بیکاری در کشور را پایین تر از سطح واقعی نشان می دهد گفت: بر اساس معیارهای مرکز آمار کسی که ماهی 60 هزار تومان دریافت می کند نیز شاغل محسوب می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۰    
حجت الاسلام مهدوی ارفع گفت: عده ای به اشتباه یا به غرض می خواهند نشان بدهند که مردم کشور خسته اند؛ آن ها باید بدانند مردم پای ارزش های نظام و انقلاب اسلامی محکم ایستاده اند
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۷:۵۵    
گروه ما از سال 52 در مسجد و مدرسه میانچال ، فعالیت های هنری انجام می داد؛ چه در زمینه سرود و چه در زمینه تئاتر ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۷:۳۵    
زن ایرانی در فرهنگ اصیل ایرانی بدون آنکه خانواده قربانی عدم حضور او در خانه بشود در تولید و اشتغال جامعه نقشی اساسی و بی بدیل داشته و در جامعه پیشرفته اسلامی نیز به جای الگوگیری از غرب باید به دنبال ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۵    
انسان در گریز از هوای نفس و در مسیر انس با معبود خود، گاهی ناگزیر از پناه بردن به گوشهای است تا به دور از همه تعلقات مادی و دنیوی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۶    
همپیمانان سوریه تاکید کردند که با قدرت به هرگونه تهاجمی واکنش نشان خواهند داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۹:۴۱    
اسامی احراز صلاحیت شدگان میان دوره ای مجلس در اصفهان، مراسمات روز هنر انقلاب اسلامی در اصفهان ، دستگیری سارق زن نما و... از مهمترین خبرهای امروز در صاحب نیوز است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۹:۰۱    
آخرین بازی های دو تیم تنیس ایران و ویتنام مسابقات تنیس دیویس کاپ آسیا اقیانوسیه در گروه دو با پیروزی نمایندگان ایران به پایان رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۵    
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی زیر یک چتر واحد به نام ولایت قرار دارند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۵    
با حضور صنعتگران داخلی و کارشناسان صنعت آلمان، همایش بزرگ همکاری این دوکشور جهت ارتقاع سطح تکنولوژی روز ظهر امروش در هتل عباسی برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۵۰    
همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی، هنرمندان و مسئولان استان اصفهان با شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم تجدید میثاق کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۵۰    
سردار آقاخانی از دستگیری دو سارق مسلحی که با پوشش زنانه اقدام به سرقت از طلافروشی ها می کردند، خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۵۰    
موسوی نژاد از برگزاری چهارمین دوره اردوهای راهیان نور ویژه کارکنان دادگستری استان و خانواده هایشان با حضور 200 نفر از علاقه مندان در نوروز 96 خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۰    
اعتکاف مهمانی عاشق و معشوق در خانه ی خداست تا اواز بندگی سرداده و عفو و بخشش از عمق جان سر دهیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۵    
موسوی گفت: برای زیبا سازی ورودی شهر سیستمهای نورپردازی شهری با قابلیت نمایش، متن و تصاویر در نظر گرفته شده و تعداد زیادی از این نورپردازیها به زودی در سطح شهر اردستان نصب خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۵    
ملاحظه ی رنج ها و گلایه مندی های مردم و دعوت وسیع اقشار مختلف و نخبگان از این خادم خود برای حضور در عرصه ی انتخابات، راه هر گونه عافیت طلبی و ترجیح علایق شخصی را به روی اینجانب بسته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۵    
هجرت، هجرت از سنگینی هاست و جاذبه هایی که تو را به خاک می چسباند! چکمه هایت را بپوش، ره توشه ات را بردار و هجرت کن!
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۵    
سالک گفت: برگزار کنندگان مراسم معنوی اعتکاف باید قول رسول خدا که اصول عقاید هست را به دانشجویان و جوانان معتکف بیاموزند و ان ها را با مبدا و معاد بیشتر از پیش آشنا کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۰    
محمودآبادی گفت: نفس داشتن مال از نظر شرع مقدس هیچ اشکالی ندارد بلکه به دست آوردن مال حلال با رعایت چهار شرط؛ عبادت نیز محسوب می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۰    
رضایت در بخشی دیگری از صحبت های خود با اشاره به نزدیکی تاریخ هفته فرهنگی به زمان انتخابات، گفت: باید در برنامه ریزی هفته فرهنگی فریدن به این موضوع توجه داشت که از برنامه های این هفته احزاب سیاسی بهره ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۵    
ترانه های روستایی و به عبارت صحیح تر ترانه های عامیانه، بیان حال و نماینده اندیشه ها و تخیلات ساده و بی پیرایه طوایف مختلف ایران است که در روستا ها و میان ایلات و قبایل به آهنگی دلنواز خوانده می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۱۵    
ابطحی اسلامی بابیان اینکه دلواپسی هایمان اگر بیشتر از پیشابرجام نباشد، کمتر از پسابرجام نیست، خاطرنشان کرد: گویا دولتمردان، طرف های آمریکایی را امین تر از فرزندان انقلاب می پنداشتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۰    
رضوانی از احراز صلاحیت 33 داوطلب از مجموع 131 نفر داوطلب ثبت نام شده در انتخابات اولین میان دوره ای مجلس شورای اسلامی حوزه شهرستان اصفهان از سوی هیئت نظارت خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۵    
اگر همه مردم ایران به جای رأی دادن به کاندیداها، به برنامه های روشن، منطقی، واضح و قابل اجرای کاندیداها رأی بدهند باز هم امکان انتخاب اشتباه وجود خواهد داشت؟ و اگر کاندیداها ببینند در مقابل انتخاب ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۲:۵۵    
نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگویی تصریح کرد: پتانسیل های گردشگری شهرستان مبارکه از نظر نیروی انسانی و گردشگری، پتانسیل بسیار خوبی برای ایجاد و توسعه این بخش در این شهرستان است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۰    
طالبی گفت: تعداد 985 نفر از مددجویان کمیته امداد در سال 95 به اردوهای زیارتی و سیاحتی اعزام شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۵    
افزایش نرخ تورم یا افزایش دستمزد هایی که از سوی وزارت کار، هرساله تعیین می شود، مشکلاتی را برای کشور به بار می آورد که زبانه های آن دامان حکومت های محلی را هم می گیرد و بر این اساس شهرداری ها مجبور ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۰    
صادقی با اشاره به اقدام های فوریت های پزشکی شهرستان شهرضا در سال 95، خاطرنشان کرد: سال 95 تعداد 24 مأموریت احیای موفق به نام فوریت های پزشکی شهرستان شهرضا به ثبت رسید
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۰    
صدیقیان گفت: خطای انسانی عامل بیشتر تصادف ها در جاده مرنجاب بوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۰    
یازده دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان شاهد حضور 154 نامزد نهایی بوده که به معرفی این چهره ها می پردازیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۰    
جایگاه شهرستان برخوار نسبت به سال گذشته چهار رتبه ارتقا پیدا کرده است و به این ترتیب برخوار، بین چهار شهرستان برتر استان قرار گرفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۲۵    
امسال نیز به خاطر شرایط و نیازی که در جامعه وجود داشت برای دومین بار پیاپی یک سال دیگر هم به نام سال اقتصاد مقاومتی نام گذاری شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۰    
قافله شادی و اجتماع علویون همزمان با روز ولادت مولی الموحدین علی علیه السلام در روز ولادت آن امام همام در اصفهان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۵    
آیین آغاز به کار و معارفه روسای انجمن های ورزشی سازمان ورزش شهرداری اصفهان با حضور جمعی اهالی ورزش اصفهان در سالن همایش های مجموعه اداری ورزشی ابرار این سازمان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۵    
سلیمی گفت: حمایت از تولیدات داخلی باعث افزایش اشتغال و رونق اقتصادی بخش های مختلف کشورمان خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۵    
یک دستگاه تانکر که از مسیر شرق به غرب اصفهان در حال عبور بود، در زیرگذر میدان لاله بر اثر خواب آلودگی راننده به باند مخالف رفته و با یک دستگاه وانت که در مسیر خود از سمت اتوبان چمران به میدان لاله در ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ذخایر اورانیوم ما هنوز به هزار تن نرسیده و مسئله از سوی وزارت امور خارجه در حال پیگیری و این مطالبه ما هنوز پابرجاست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۰    
20 فروردین ماه سال 1385 خبر دستیابی ایران به فن آوری غنی سازی اورانیوم و راه اندازی یک زنجیره کامل غنی سازی در نطنز اعلام شد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۳۰    
اگر یک توریست به ایران بیاید نمی تواند یک اثر که معرف هنر ایرانی است را با خود به کشورش ببرد؛ متاسفانه الآن کارهای هنری کشورهایی چون هند و پاکستان در ایران فروش می رود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۸:۴۰    
اولین تجمع مدافعان حرم با حضور خانواده شهید مدافع حرم در جوار آستان مقدس امامزاده احمد علیه السلام شهرستان خوانسار برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۸:۱۵    
جالب است که بدانید، نام آن خبرنگار هنرمند و شجاع عراقی هم سید مرتضی بود!